Blog polski wita PrzemexBlog w polskiej blogosferze !

.

http://gravatar.com/avatar/3db232ecba4c50cfcfc44b8caa573ecf?size=400px

.

Parokrotnie podsuwałem Przemexowi we wcześniejszych dyskusjach pomysł założenia własnego blogu. Nawet nie zorientowałem się, że zrobił to już w czerwcu tego roku. I choć parokrotnie zamieszczał on linki a nawet teksty z mojego blogu dopiero dzisiaj pierwszy raz WordPress przepuścił do komentarzy w moim kokpicie link tekstu Przemexa, w którym umieszczony był link mojego tekstu o ukraińsko-tureckich knowaniach przeciwko Rosji.

A więc Przemex – witamy w polskiej blogosferze!

Oto link do tego blogu:
https://przemex.wordpress.com/

Umieściłem go też w blogrollu na bocznym panelu.

Przemex jest świetnie zorientowany w geopolityce, żydo-globalizmie, żydo-banksteryzmie i historii. Tępi jahwizm zdecydowanie i bezpardonowo. No i jest zdecydowanym zwolennikiem sojuszu polsko-rosyjskiego.

Wszystkim polecam jego blog!

A ja spokojnie mogę pomyśleć o ostatecznym przejściu na publicystyczną „emeryturę”. Jeszcze tylko mam do opublikowania tekst Tomka Zielińskiego o dramacie „Legenda” Wyspiańskiego. A potem „emerytura”. Przemex działa. U niego dezinformacje, brednie, propagandowe kłamstwa i katodebilizm nie przejdą!

Niniejszym życzę Przemexowi powodzenia i wielu dobrych tekstów. O to, że będzie trzymał za pysk dezinformatorów i jahwistów jestem spokojny.
.

.

opolczyk

.

.

precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

