Wojna w Donbasie – grupa dywersyjno-szturmowa Rusicz

.

rusicz1

.

Wojna obronna w Donbasie trwa nadal. Rosjanie wspierani przez ochotników zza granicy bronią się przed agresją banderowskich watah podległych bandyckiej kijowskiej juncie. Jednym z oddziałów bojowych jest grupa Rusicz. Tworzą ją głównie poganie wspierani przez zagranicznych ochotników – w tym z Polski. Walczą też w nim kobiety.
.

.

.

.
Zwłaszcza poniższy film wywołał we mnie wspomnienia. Pokazuje ćwiczenia z udziałem Bojowego Wozu Piechoty (BWP). Podczas służby w LWP byłem kierowcą takiej „pszczółki”. Eh, gdyby ze zdrowiem było u mnie  trochę lepszej to i ja BWP-em polowałbym na banderowców w Donbasie.
.

.
Więcej informacji i zdjęć dotyczących grupy Rusicz znajduje się pod tymi linkami.

Za nieustępliwe tępienie banderowskiej swołoczy Blog Polski wyraża grupie Rusicz najwyższe uznanie.
.

Na pohybel banderowskim watahom! Na pohybel bandyckiej kijowskiej juncie!
.

Sława Przodkom! Sława Słowianom! Sława Rusi!
.
.

opolczyk

.

.

precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

One thought on “Wojna w Donbasie – grupa dywersyjno-szturmowa Rusicz

  1. Pingback: [dyskusja] Presstytutka kontra NSZ – Nowe Pokolenie Chicago | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

Możliwość komentowania jest wyłączona.