Ślectfo ślężańsko-sulistrowickie – parodia „prawa”…

.

świętowit

.

A więc po kolei…
.
Na policję poszedłem z jednego względu – gdybym się nie zgłosił sam oni przyjechaliby po mnie (być może nawet w kominiarkach). Ponadto tylko winny boi się „stróżów prawa”. Ja nie mam się czego bać.
.
Tak jak przypuszczałem – przesłuchanie dotyczyło wojny o usunięty ze schroniska PTTK na Ślęży posąg Świętowita, a konkretniej mówiąc mojego tekstu i komentarzy pod nim w związku z tamtą sprawą:
https://opolczykpl.wordpress.com/2013/10/26/zydlacki-fanatyk-ks-ryszard-staszak-tepi-slowianskie-symbole-na-slezy/

.
Zwłaszczy mój mail do fanatyka Staszaka nie spodobał się wielu osobom, które doniosły na mnie do prokuratury. Niestety nazwisk donosicieli prokuratura nie ujawniła.
Przypominam ten mail:
.
„Ryszardzie Staszaku, mściwy żydłaku, fanatyku rzymskiej szubienicy – won ze Ślęży. Nie masz do niej, renegacie i zaprzańcu żadnego prawa. To jest nasza pogańska Święta Góra. Wy macie wasze “święte” miejsca nad Jordanem. I tam się wynoście. Przestańcie plugawić naszą Świętą Słowiańską Ziemię jakimiś obskurnymi gusłami rodem znad Jordanu.”

Policjant wyjaśnił mi moje prawa, mogłem odmówić składania zeznań, mogłem domagać się adwokata lub złożyć zeznania. Wybrałem to ostatnie.
Pytań było kilka. Przytaczam je z pamięci, bo odpisu protokołu zeznań nie otrzymałem, mimo że na to nalegałem. Policjant powiedział, że prokuratura na to nie zezwoliła, bo są to materiały dotyczące bieżącego postępowania.
A więc były pytania – czy jestem właścicielem strony https://opolczykpl.wordpress.com/, czy używam nicku opolczyk i czy opublikowałem tekst i komentarze o fanatyku Staszaku.
Odpowiedziałem – tak.
Następne pytanie – czy nazwałem Staszaka „Fanatiker Judeschwein”.
Odpowiedziałem – „fanatyk” tak, bo nim jest. „Judeschwein” nie.
Pytanie – czy nazwałem go „fanatische Judekatholik”. Odpowiedziałem – oczywiście. Katolicy są fanatykami. Mordowali pogan i „heretyków” milionami, wszędzie pchają się z ich krzyżami. No i sami katolicy nazywają się duchowymi Żydami. Nawet papieże używali tego określenia. Nie jest to więc obraza a stwierdzenie faktu.
Kolejne pytanie – czy nazwałem go „Fanatiker römicher Galge”. Odpowiedziałem – tak – bo on jest fanatykiem rzymskiej szubienicy. Wszędzie na świętej pogańskiej Ślęży stawia te jego rzymskie szubienice.
Wyjaśniłem ponadto okoliczności konfliktu – pod naciskiem Staszaka usunięto figurę Świętowita. Wywołało to ogromne wzburzenie, mówiła o tym telewizja, pisała prasa, wrzało w internecie. Nawet umiarkowani katolicy przyznawali, że Ślęża jest pogańska i potępiali zapędy Staszaka. Ślęża jest najbardziej znanym świętym miejscem pogańskiego kultu w Polsce, wszystkie inne zostały przez kk zniszczone, zagrabione i skatoliczone. Na Ślęży spotykają się różne grupy pogańskie, jest to nasze ostatnie refugium, a ten fanatyk chce górę skatoliczyć i nam odebrać. I stąd ten cały ambaras.
Kolejne pytanie – czy nazwałam Staszaka renegatem i zaprzańcem (Ab­trün­nig). Odpowiedziałem – oczywiście że tak – bo on jest renegatem i zaprzańcem. Wyparł się słowiańskiej tożsamości i kultury na rzecz antykultury rodem z Palestyny (tak jest w protokole – Antikultur aus Palestina).
Tak w skrócie wyglądało przesłuchanie. Wygląda na to, że do procesu może dojść. Niech jednak ten fanatyk jahwista żydo-katolik nie myśli, że go przeproszę. Wolę więzienie niż kajanie się przed fanatycznym renegatem.
Aha było jeszcze jedno pytanie – czy tekst i komentarze w sprawie Staszaka umieszczałem w internecie z mojego komputera w Niemczech. Podejrzewam, że gnidy chcieliby mnie wrobić w owo „podpalenie” w Sulistrowicach i dlatego prokuratura o to pytała. Na szczęście mam żelazne alibi – tekst i komentarze pisałem u siebie w Pforzheimie, co można sprawdzić. Tak więc w podpalenie mnie nie wrobią.
.
A Ślęża pozostanie nasza, pogańska, słowiańska! Nie damy jej fanatykowi żydo-katolikowi Staszakowi!
.

.
opolczyk

.

.

precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

One thought on “Ślectfo ślężańsko-sulistrowickie – parodia „prawa”…

  1. Pingback: Andrzej Szubert po przesłuchaniu przez dojczpolicję dla dintojry Polin | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

Możliwość komentowania jest wyłączona.