11.11. 2014 – Święto Niepodległości obchodzone na gnijącym trupie okupowanej, zgnojonej, rozszabrowanej i zniewolonej Polski

 

 

 

.

kir zalobny

.

Ciesz się Polaku…

 

Okupant kolejny raz urządza hutzpę Święta Niepodległości wmawiając nam, że Polska jest wolna i suwerenna. W Warszawie zainstalowano nawet 60-metrowy „maszt wolności” z wiszącą na nim Biało-Czerwoną.
http://www.fakt.pl/wydarzenia/najwyzszy-w-polsce-maszt-na-flagew-warszawie-swieta-niepodleglosci,artykuly,502021.html

.
Ciesz się Polaku…

Polska to ubezwłasnowolniony barak jewrounii, wasal Izraela, USraela i Brukseli. Wasal i służny idiota bandyckiego NATO.

Ciesz się Polaku…

Przemysł zniszczony, rolnictwo zniszczone, masowe bezrobocie, pół miliona bezdomnych, niewypłacalnie zadłużony budżet, miliony Polaków na emigracji w pogoni za chlebem.

Ciesz się Polaku…

60% Polaków nie posiada ani złotówki oszczędności – żyją z dnia na dzień, wiążąc koniec z końcem. Miliony pracują na śmieciowych umowach o pracę. Emerytom mającym najniższe głodowe emerytury dorzucono łaskawie pierwszy raz od kilku lat  trzydzieści kilka złotych miesięcznie (złotówka dziennie). Fundusz kościelny podwyższono agenturze Watykanu o 25 %. Żydom wybudowano w Warszawie muzeum za 300 milionów. W większości za pieniądze Polaków. A agentura okupanta chce im wypłacić jeszcze 60 miliardów dolców.

Schetyna

Też z kieszeni Polaków. Mało już naszabrowali w ciągu ostatnich 25 lat?

Ciesz się Polaku, świętuj swoją niepodległość…
.

.
opolczyk

PS
Na marginesie tylko dodam – w roku 1918 Polska nie odzyskała niepodległości 11 listopada. Datę tę jako dzień Święta Niepodległości wyznaczyła w roku 1937 sanacja. Datę wybrano celowo tak, aby wiązała się z powrotem do Warszawy litewskiego przybłędy, niemieckiego agenta Piłsudskiego i przejęciem przez niego 11.11 dowództwa nad wojskiem.

 

.

.

precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

Advertisements

63 thoughts on “11.11. 2014 – Święto Niepodległości obchodzone na gnijącym trupie okupowanej, zgnojonej, rozszabrowanej i zniewolonej Polski

  1. „Niewolnicy!
    Z całą bojaźnią bądźcie poddani panom nie tylko dobrym i łagodnym, ale również surowym.”( 1 P 2,18).

    „Niewolnicy, bądźcie we wszystkim posłuszni doczesnym panom, nie służąc tylko dla oka, jak gdybyście się mieli ludziom przypodobać, lecz w szczerości serca, bojąc się Pana.” (Kol 3,22; por. Ef 6,5n).

    „Każdy niech pozostanie w takim stanie, w jakim został powołany. Zostałeś powołany do wiary jako niewolnik?
    Nie martw się! Nawet gdybyś miał okazję stać się wolnym, skorzystaj raczej z twego niewolnictwa [pozostając w tym stanie]” (por. 1 Kor 7,20n). – udający hellenistę agent Sanhydrynu Szaweł z Tarsu
    i jego „wytracająca mądrość mędrców” (1 Kor. 19-23) kołtuńska głupota

    List do Rzymian, Obowiązki Chrześcijanina, Miłość i pokora zasadą postępowania, 13: Posłuszeństwo wobec władzy świeckiej
    1 Każdy niech będzie poddany władzom, sprawującym rządy nad innymi. Nie ma bowiem władzy, która by nie pochodziła od Boga, a te, które są, zostały ustanowione przez Boga. 2 Kto więc przeciwstawia się władzy – przeciwstawia się porządkowi Bożemu.
    Ci zaś, którzy się przeciwstawili, ściągną na siebie wyrok potępienia. 3 Albowiem rządzący nie są postrachem dla uczynku dobrego, ale dla złego.
    A chcesz nie bać się władzy? Czyń dobrze, a otrzymasz od niej pochwałę. 4 Jest ona bowiem dla ciebie narzędziem Boga,
    [prowadzącym] ku dobremu. Jeżeli jednak czynisz źle, lękaj się, bo nie na próżno nosi miecz. Jest bowiem narzędziem Boga do wymierzenia sprawiedliwej kary temu, który czyni źle. 5 Należy więc jej się poddać nie tylko ze względu na karę, ale ze względu na sumienie. 6 Z tego samego też powodu płacicie podatki. Bo ci, którzy się tym zajmują, z woli Boga pełnią swój urząd.
    7 Oddajcie każdemu to, mu się należy: komu podatek – podatek, komu cło – cło, komu uległość – uległość, komu cześć – cześć.

    Krótką mówiąc niewolnicy mają służyć.

    Lubię to

  2. „Dla głupich nauczycielem nie jest słowo, lecz nieszczęście.
    Przez to wcale nie jest powiedziane, że tego rodzaju uczeń zmądrzeje
    chyba że nieszczęście uderzy go w takie miejsce, iż zacznie pytać i zastanawiać się.” /Demokryt/

    „Lepiej zapalić świeczkę(wiedzy-Mez) niż przeklinać ciemności(nieuctwa-Mez).” /Konfucjusz/

    Polubione przez 1 osoba

  3. Dyskusje o niepodległości wracają na salony…
    A może chwilę porozmawiamy nie o tej sprzed 96 lat lub sprzed 1050 lat ???
    Co jest niepodległością w XXI wieku???
    W czasach manipulacji bankowych modna jest teza, że kreacja pieniądza.
    Ale, gdy połączymy ją z innym popularnym poglądem, że wszystkie rządy są uzależnione od FED-u i „przyjaciół”( w przyszłości od BRICS), to ŻADNEGO państwa nie można uznać za niepodległe.
    Niepodległości a’la monarchowie już nie będzie…, przecież można się poskarżyć na rządy do Międzynarodowych Trybunałów … Zatem dążenie do jakiego stanu politycznego sytuacji ma być siłą napędową ??? Licencja na zabijanie…??? Olewanie ONZ-u i bombardowanie innych państw ???
    Może, mimo, że państwa zachowały symbolikę, nazwy sprzed lat , wieków…, są tylko przedsiębiorstwami wypracowującymi budżet i szukające najlepszych źródeł dochodu dla światowych właścicieli…, tego 1% populacji ziemskiej ??? Flagi, hymny, konstytucje, tradycje będą szanowane , dopóki przynoszą korzyści pasażerom Bentley…Jaki jest interes zwykłego człowieka w bezkarności prywatyzatorów wspólnej własności ???
    Jaki sens w „gonieniu króliczka” , którym są niedookreślone pojęcia wypełniające patriotyczną cyberprzestrzeń… ??? Zaspokajanie emocji…??? Słuszne programy, apele, orędzia pochłaniają czas i tyle energii , że nie starcza już ich na wbicie pierwszej łopaty…
    Niepodległa Rzeczpospolita Polska ?
    Co mamy na myśli, jeżeli stanowimy 0,5% ludności świata ???
    Mam nadzieję , że zadamy sobie trochę trudu i nie będziemy cytować przepowiedni s.Faustyny , wieszczów XIX wieku… lub kontynuować polityki dynastii Jagiellonów.
    Spadkobiercom „wielkości” przypomnę , że podobne roszczenia, trytorialnie nawet wieksze, mogą sformułować Białorusini i kijowscy Rusini… Również współcześni Litwini, chociażby ze względu na nazwę… Przy okazji przyjrzyjcie się Mazowszu !!! Nie kusi odzyskanie przynajmniej autonomii ??? Niepodległość…Kogo od kogo lub czego ???
    Ślązakom i Kaszubom też marzy się niepodległość . Czy o tym samym mówimy ???
    A grupy religijne ??? Nawet niektórzy rzymscykatolicy zaczynają „marudzić” o zmniejszeniu zależności od Watykanu.
    Husarii nie ma już , a bomb atomowych jeszcze. Czym obywatel będzie bronił warszawską biurokrację w jej niepodległości do zbierania i marnotrawienia podatków ???
    Niepodległość to szaliki kibiców … ??? Niestety , pokolenie internetu i fejsbuka… nie jest wolne od wirusa zaklęć . Jutro Marsz Niepodległości i ponownie usłyszymy:
    „raz sierpem , raz młotem czerwoną chołotę ” … Na 12 następnych miesięcy sprawę niepodległości będą mieli odfajkowaną…
    x xx
    Zapraszam http://zbigniewjacniacki-zyciemojeinasze.blogspot.com/2014/11/elita-ma-independence-day-w-narzeczu.html

    Lubię to

    • Zbyszek, pełnej suwerenności we wszystkich aspektach nikt nie ma. Zależności gospodarcze (i nie tylko) od innych krajów to „normalka”. Tylko Albania kiedyś chciała być całkiem niezależna. Wiemy jak to się skończyło. Chodzi o to, aby Polska dla Polaków była domem. Aby to Polacy w ich domu decydowali o własnym losie. I aby „polski dom” dbał o interesy i dobro Polaków a nie o interesy przybłędów, Izraela, USraela i żydo-banksterów. O to mi idzie. Bo póki co to potomkowie przybłędów ze stepów Chazarii przejęli władzę, dbają o swoje interesy a Polaków zepchnęli do roli parobków folwarcznych. I to należy zmienić.

      Lubię to

      • „…Chodzi o to, aby Polska dla Polaków była domem. …” i następne cele są bezdyskusyjne…No może prawie bezdyskusyjne. Polska jest domem dla Polaków..Źle urządzonym ? Zgoda..Ale to jakaś część Polaków pozwala na ten „wystrój”…Również z tym decydowaniem o własnych losach można podyskutować…Czy znowu jakaś część Polaków nie jest za tym , aby inni o nich decydowali…?
        Podzielam Twoją opinię , że katolicyzm w naszym narodzie jest jedną z ważniejszych przyczyn kociokwiku politycznego. Proces odchodzenia od Watykanu jest wyraźny , ale nie tożsamy z przyjęciem jakiegoś świadomego systemu politycznego… Populacja Słowian polskich rośnie…,
        ale nie w tempie pozwalającym widzieć w nas alternatywę na bieżące , burzliwe polityczne czasy …
        Pozdrawiam

        Ps.
        Dziękuję za odpowiedź. Dawno nie komentowałem u Ciebie, bo w lato przeczytałem , że definitywnie zamykasz bloga, co było dla mnie smutną wiadomościa…Czy to była fałszywka ???
        życzę zdrowia i spokojnego serca oraz odpoczynku w gronie rodzinnym

        Blog zamierzałem rzeczywiście definitywnie zamknąć. Ale nie wytrzymałem. Zbyt wiele ważnych rzeczy dzieje się. I dlatego piszę dalej.
        opolczyk

        Lubię to

    • Myślę, że chodzi tu o niepodległość duchową, wolność wewnętrzną, nasz narodowy tradycyjny zryw. Fajne to i budujące samo w sobie ale bez zbędnych ideologii.

      Niestety większość tzw. „zrywów narodowych” była inspirowana przez obcych i przynosiła Polakom szkody zamiast pożytek.
      opolczyk

      Lubię to

  4. Pingback: Oszustwo smoleńskie portalu PomnikSmoleński « Grypa666's Blog

  5. Mam pytanie: A kto tworzy tą hydrę, kim są ci ochroniarze, policjanci, żołnierze, najemnicy, dziennikarze czy w końcu pracownicy tych ponadnarodowych koncernów? Czy to nie my sami zaciskamy sobie ten stryczek na szyi? To przecież naszymi rękami są zakopywane wszelkie świństwa w naszej ziemi, to naszymi rękami wycinane są drzewa i zatruwane wody, to my wysługujemy się temu mitycznemu 1%.
    Wolność… Czym jest wolność? Wyborem. To każdy z nas wybiera, albo się na to wszystko godzi, albo nie. Chcemy żyć, ale nie potrafimy już żyć inaczej, oddaliśmy naszą wolność i dziś to już bez różnicy czy się zgadzamy czy nie i co wybieramy, to jest ten chocholi taniec o którym pisał Wyspiański….

    Miałeś chamie złoty róg,
    Miałeś chamie czapkę z piór,
    Czapkę wicher niesie,
    Róg huka po lesie
    Ostał Ci się jeno sznur…

    Lubię to

    • Czym jest wolność? Wyborem.

      Świadomość czyni wolnym,nie ma mowy o wolności gdy każdy Twój „wybór”
      jest ograniczony przez niewiedzę.
      Cóż to za wybór: ” płacisz kartą czy gotówką”?
      W ogóle nie płacę – to jest wybór.

      Lubię to

      • znakomita uwaga !

        i dalej „falszywe wybory” dla manipulowanych spoleczenstw
        …pijesz wodka czy wino?
        W ogole nia pije!

        cztasz „G.W.” czy ” G.P.”
        w ogole nie czytam „manipulantow”
        …i tak dalej…

        Lubię to

    • „…oddaliśmy naszą wolność i dziś to już bez różnicy czy się zgadzamy czy nie i co wybieramy,…”
      Czy aby jest możliwe oddanie wolności ??? Człowiek ma wolność NA ZAWSZE…i każdego dnia potwierdza swoje wybory. Wybiera bycie najemnikiem , telewidzem, kibicem , alkoholikiem,katolikiem , Słowianinem …wybiera iluzję albo szukanie prawdy… To jest nieustanna wolność wyborów ( pomińmy osoby z zaburzeniami umysłowymi ).
      Pytanie dlaczego coś wybiera nie jest pytaniem o wolność , jest pytaniem o atrakcyjność tego „coś”. Dlatego sprzedawcy namiastek prawdy nieustannie prowadzą marketing swoich produktów… , bo wolność człowieka może zaskoczyć ich niespodziewanym wyborem …

      A Polska jest taka jakich wyborów dokonuja Polacy…Oślepieni, oszołomieni, przestraszeni a może tylko leniwi lub pijani… Ja , Ty, My może wybralibyśmy coś innego , ale Oni też są wolni… i też NA ZAWSZE.

      Lubię to

      • Czy aby jest możliwe oddanie wolności ??? Człowiek ma wolność NA ZAWSZE…i każdego dnia potwierdza swoje wybory.

        Ludzie którzy są wolni,w ogóle nie mówią o wolności,nie zastanawiają się nad oczywistością
        Nasza wolność to wybory dokonywane w obrębie ograniczeń narzuconych przez Pana.
        Jesteśmy wolni – tzn spowolnieni,nasz wolność to nie-szybkość.

        Lubię to

  6. Wolność to stan umysłu. Nawet w wolnym kraju można być zniewolonym np. dogmatami. I na odwrót: w niewoli można stać się umysłowo wolnym. Zgadzam się z panem Mezamirem.

    Lubię to

    • Ja odróżniam wolność od błędności lub trafności… Umysł może mieć zafałszowany obraz rzeczywistości (co i tak występuje, mimo dążenia do PRAWDY) , to jego stan…, ale ma zawsze wolnośc wyboru…To , że wybiera iluzje lub drogę na skróty , to inne zagadnienie…Ludzie buntują się nie przeciw niewoli, ale przeciw skutkom nietrafionych wyborów…

      Gdybyśmy nie mieli wolności NA ZAWSZE , czy moglibyśmy być Synami Boga-Roda ???

      Lubię to

  7. Przy okazji państwowo-telewizyjnego Święta Niepodległości wspomnienie o genezie patriotycznej pieśni Boże coś Polskę… Osobiście [byłem bardziej papieski ,niz dopuszcza opolczyk:)))) ] przeżywałem emocję wśród rzeszy katolików śpiewających ten hymn…
    Nie miałem pojęcia …. Ale o czym przekonacie się po zapoznaniu z kilkoma informacjami.

    Boże coś Polskę…
    Wyrosła z hymnu Alojzego Felińskiego -słowa (muzyka – Jan Nepomucen Piotr Kaszewski)- na cześć cara i króla Królestwa Polskiego „Boże, zachowaj Króla” z 1816
    (od 1818 roku pod nazwą Pieśń narodowa za pomyślność króla) powstałej na zamówienie wielkiego księcia Konstantego i adresowane do cara Aleksandra I.

    Pierwotny tekst opublikowany w „Gazecie Warszawskiej” 20 lipca 1816 roku:

    Boże! Coś Polskę przez tak liczne wieki
    Otaczał blaskiem potęgi i chwały
    I tarczą swojej zasłaniał opieki
    Od nieszczęść, które przywalić ją miały
    Przed Twe ołtarze zanosim błaganie,
    Naszego Króla zachowaj nam Panie!
    Tyś, coś ją potem, tknięty jej upadkiem,
    Wspierał walczącą za najświętszą sprawę,
    I chcąc świat cały mieć jej męstwa świadkiem,
    Wśród samych nieszczęść pomnożył jej sławę
    Przed Twe ołtarze…
    Ty, coś na koniec nowymi ją cudy
    Wskrzesił i sławne z klęsk wzajemnych w boju
    Połączył z sobą dwa braterskie ludy,
    Pod jedno berło Anioła pokoju:
    Przed Twe ołtarze…
    Wróć nowej Polsce świetność starożytną
    I spraw, niech pod Nim szczęśliwą zostanie
    Niech zaprzyjaźnione dwa narody kwitną,
    I błogosławią Jego panowanie;
    Przed Twe ołtarze…
    xxxxxxxxxxxxx

    Może potrzebna jest jakaś modyfikacja i w hołdzie :
    Przed Twe ołtarze zanosim błaganie,
    Naszego Prezydenta zachowaj nam Panie !

    Spodoba się katolickiej części narodu polskiego ???

    Lubię to

    • Przy okazji państwowo-telewizyjnego Święta Niepodległości wspomnienie o genezie patriotycznej pieśni Boże coś Polskę

      No i wreszcie się wyjaśniło 🙂 teraz już wiem skąd się wzięli Polska i Słowianie w Europie.
      Noe ich przywiózł w Arce a na pamiątkę tego wydarzenia zbudował Arkonę
      (z desek uprzednio rozmontowanej Arki)

      PS.Tak przy okazji,Arka to jedno z imion Swaroga/Surji.
      Wolę o tym wspomnieć żeby komuś nie przyszło traktować mojego sarkazmu poważnie 😀

      Lubię to

    • Zbyszek – ja też byłem we wczesnej młodości „papieski” – chciałem nawet być misjonarzem. I też śpiewałem „Boże coś Polskę” – w obozie internowanych, potem w kościele podczas tzw. mszy za ojczyznę. Choć wtedy byłem już anty-katolem. Dopiero w 1985 roku definitywnie przestałem brać udział w tych szopkach katolickiego „patriotyzmu”. Genezy pieśni wówczas nie znałem, poznałem ją znacznie później. Ta pieśń śpiewana przez katolactfo to kolejne przywłaszczenie sobie cudzego przez katoli i zmiana nadbudowy ideologicznej – z pieśni ku czci cara – króla Polski katolactfo przerobiło ją na pieśń „patriotyczną”. A ten „patriotyzm” polegał na błaganiu wyssanego z palca żydowskiego Jahwe ludobójcy o wolną Polskę. Tak jakby temu ludobójcy starotestamentowemu na Polsce zależało.

      Katolactfo powinno śpiewać „naszego papieża zachowaj nam panie”. Wszak to papież (obojętnie który, niekoniecznie JP nr 2) jest ich hersztem (kk wg katechizmu to zgromadzenie wiernych, którzy pod najwyższą władzą papieża dążą do zbawienia przez wyznawanie tej samej wiary i przyjmowanie tych samych sakramentów „świentych” bla bla bla).

      A przy okazji chcą nas „nawrócić” i „zbawić”. I zrobić z nas duchowych żydów.

      Ledwo 14 godzin temu otrzymałem maila (adres zbiorczy) gdzie „patriotka” Bejda napisała m.in tak:

      „Tworzenie Narodowego Kościoła w Polsce nakazem chwili, polską racją stanu.”

      https://docs.google.com/document/d/1FOLK_xuBmhPEg7ry6O6FMzpq8cm0SeUCJWZ1lSsPcKw/edit
      https://docs.google.com/document/d/11QU2OYrPoUSDFiw6u_Z9ck2VFpUZIJ3S7MksWp52T08/edit

      Odpisałem :

      Jak widzę, polskojęzyczne duchowe żydostwo nie potrafi myśleć o niczym innym jak tylko o ich nadjordańskiej dżumie. I chce tworzyć „narodowy” kościół w Polsce. Tylko jaki to będzie „narodowy” kościół polski, skoro głównymi idolami będą Żydy? Żydowski wyssaany z palca Jahwe ludobójca, Żyd Joszue, Żydówka Miriam. „Pismo święte ” też żydowskie, pisane przez żydowskich oszustów. Co ma to wspólnego z polskością? A tym bardziej z polską racją stanu? Od kiedy polską racją stanu jest żebranie na kolanach przed żydowskimi idolami o miłosierdzie, i „zbawienie”?
      Ponadto fanatyczna jahwistka, katodebilka, duchowa Żydówka p. Bejda nie wie o tym (ignorancja godna katolików), że już istnieją co najmniej trzy żydo-katolickie „narodowe” kościoły „polskie”, jako nic nie znaczące odpryski jahwizmu. Po co więc duchowemu żydostwu kolejny „narodowy” jahwistyczny, żydo-katolicki kościół?

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Narodowy_Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_Katolicki
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Polski_Narodowy_Katolicki_Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_w_RP
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_Polskokatolicki_w_RP
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%9Bci%C3%B3%C5%82_Starokatolicki_w_Rzeczypospolitej_Polskiej

      Na marginesie przypomnę tylko, że tzw. przedsoborowy kk ideologicznie był znacznie bliższy judaizmowi niż kk posoborowy. Wyznawcy judaizmu tylko siebie uważają za „naród wybrany”. Przedsoborowy kk tylko katolików uważał za nowy naród wybrany. I tylko katolicy mogli wg doktryny przedsoborowej po śmierci iść do żydowskiego nieba. Ten religijny szowinizm/rasizm przedsoborowego kk identyczny był z szowinizmem/rasizmem judaizmu.

      A już żebranie u jakiegoś pana biskupa o audiencję czy odpowiedź to skończone kretyństwo. KK ma Polskę w dupie. Kieruje się własnym interesem. Niestety odmóżdżone i zaczadzane jahwizmem odprysku watykańskiego owieczki tego nie pojmują.

      Proszę nie zaśmiecać mojej poczty żydłackim bełkotem. Polska ginie a duchowe żydy jakieś „narodowe” kościoły obrządku nadjordańskiego/żydowskiego tworzyć chcą. I uważają ich szajbę, paranoję, zżydzenie i fanatyzm za „polską rację stanu”.

      Lubię to

      • Uzupełnienie…
        Otrzymałem przed chwilą takiego maila:

        Wyrazy najwyższego uznania dla Pana Andrzeja Szuberta za odkrywanie i rozpowszechnianie prawdy!

        Przyjmujemy krytykę naszego wystąpienia z 23 marca 2014r. pt.: „Tworzenie Narodowego Kościoła w Polsce nakazem chwili, polską racją stanu.” , ale bez epitetów pod adresem Marii Bejda.

        Faktycznie, życie wymusiło na nas koniecznośc zmiany stanowiska w tej sprawie. Zajęte innymi sprawami nie zdążyłyśmy przeredagować tej treści a rozesłałyśmy ten tekst
        sondażowo, spodziewając się krytyki, zwłaszcza ze strony Pana Szuberta, o którym wiedziałyśmy że ma temat rozpracowany doskonale.

        Przy tym jednak podkreślamy że Maria Bejda nie jest i nie była fanatyczną jahwistką ani katodebilką ani duchową Żydówką !
        Apelujemy do Pana Szuberta aby nie tracił swojej cennej energii na nadmiar epitetów, na wyżywanie się na dyskutantach, mniej świadomych niż on sam.

        Konieczne było nasze pisanie do hierarchów kościelnych aby mieć namacalne dowody na ich współudział w niszczeniu Polski i Narodu Polskiego, tak jak konieczne było udowadnianie oszustw wyborczych !
        Zobaczyłyśmy sposób traktowania spraw bezpieczeństwa Narodu Polskiego przez przedstawicieli kleru, łowickiej kurii itp.
        Było to przeżycie motywujące do dalszych działań obronnych i jednocześnie uświadamiające nam całą machinę zniewolenia każdego Polaka, nie tylko przez media i polityków ale nade wszystko przez kler, kościół.

        Ostatnie dni życia i pogrzeb naszego taty, Stefana Znyka upewnił nas w przekonaniu że konieczne jest niezwłoczne i wzmorzone szerzenie informacji w celu uwolnienia Narodu Polskiego z sideł instytucji kościelnych.
        https://docs.google.com/document/d/1kujBz3ac3gSATh825FKCCmjlwDraY3aDct_AUJgilfo/edit

        Przesyłamy dla Pana Szuberta i czytelników tego emaila moc energii czystej, bezwarunkowej miłości i światłości.

        Przesyłamy moc ochronnych fioletów i wizualizujemy kryształową kopułę ochronną nad Panem Szubertem a także nad czytelnikami naszych wystąpień.

        http://piotrbein.wordpress.com/2014/06/02/serdeczne-pozdrowienia-dla-andrzeja-szuberta-z-dorzecza-bzury-i-sludwi/

        Niech piękna modlitwa do Matki Ziemi wprowadza harmonię do serc i umysłów Polaków

        http://www.youtube.com/watch?v=LKoksZ3lNSo

        Modlitwa Słowiańska…

        Ziemio, ma Ziemio, Matko wszelkiego stworzenia
        Odkryj przed nami historię swego istnienia

        Nieś ją, wietrze, nieś wszystkim ludziom
        Niech ich serca wreszcie się zbudzą x2…

        Nasza czteroletnia działalność w obronie Matki Ziemi, jest swoistego rodzaju modlitwą,

        należnym hołdem składanym Matce Ziemi a jednocześnie stopniowym odkrywaniem prawdy o zniewalającym działaniu kościoła w Polsce.


        Maria Bejda, Teresa Wojda

        Stowarzyszenie Regionalne Wsi Urzecze “Łowiczanie”

        Inicjatywa Obywatelska Dorzecza Bzury i Słudwi

        POLSKI OBYWATELSKI RUCH OPORU

        P.S.
        W załączeniu do emaila nagranie z konferencji UNESCO na Zamku Królewskim w Warszawie.Od 42 do 47 minuty wystąpienie Teresy Wojda.
        link: „Pilnym nakazem troska o człowieka i naturę.”
        docs.google.com/document/d/1JWUlvxIMc4qMEer6UYHQ6F7SGgz6KWZrvqVz8QYOI8U/edit


        Odpisałem tak:

        Mario

        Zaskoczyłaś mnie. Przepraszam za katodebilkę. Oceniałem Ciebie po tamtym tekście z 2013, który upoważniał mnie do takowej oceny. Natomiast jako czcicielkę Matki Ziemi cenię Ciebie i szanuję.

        Jeszcze raz przepraszam.

        Lubię to

        • Pigułka przeciwko rasizmowi, na rozwinięcie instynktu społecznego, na wywołanie empatii wobec mieszkańców trzeciego świata, czy po prostu uniwersalna pigułka przeciw agresji – to przedmiot będących na razie w powijakach badań farmakologicznych. Naukowcy, którzy pracują nad lekami zmieniającymi uczucia twierdzą, że będą one skuteczną alternatywą dla więzienia i „pomogą ludzkości pozbyć się uniwersalnych problemów”.

          Leki takie jak Prozac czy Oxytocin już od dawna zmieniają stan ludzkiej świadomości, jednak nie wiedzieć czemu nie patrzy się na nie przez pryzmat manipulacji. Naukowcy przepowiadają zaś o wiele bardziej wyszukane sposoby na manipulację ludzkimi uczuciami. Co prawda obecnie badania na tym polu na razie dopiero powoli się rozwijają, jednak jak twierdzi etyk medycyny dr Guy Kahane z Oxford Centre for Neuroethics, to już nie science fiction.

          „Nauka jak do tej pory ignorowała zagadnienie poprawy moralności, ale obecnie staje się to tematem ożywionej dyskusji – stwierdził Kahane. „Obecnie rozwijają się badania, które można rozpatrywać w tym świetle. Wykazano, że określone farmaceutyki są w stanie wywrzeć wpływ na decyzje danej osoby dotyczące dylematów moralnych, poprzez podwyższenie poziomu empatii, instynktu społecznego i redukcję agresji”. Z kolei Dr Tom Douglas z Oxford University’s Uehiro Centre uważa, że „to gorący temat jeśli chodzi o aktualne badania naukowe”. Naukowcy są żywotnie zainteresowani wynalezieniem biomedycznych technologii, które pozwolą na interwencję w biologiczne procesy odpowiedzialne za „moralne” myślenie i zachowanie. Douglas jest współautorem publikacji Enhancing Human Capacities, w której jeden z rozdziałów traktuje o farmakologicznej poprawie ludzkiej moralności. „Nie tylko trwają prace nad nowym rodzajem medykamentów, ale i nad nowymi sposobami ich przyjmowania” – twierdzi.

          W związku z badaniami nad sztucznym poprawianiem moralności pojawiają się zagadnienia natury moralnej. Dr Guy Kahane powiedział, że co prawda „możemy zmienić ludziom ich reakcje emocjonalne, ale czy zmieni to ich moralność, tego już nauka nie jest w stanie określić” i dodaje, że mało możliwym jest, aby ludzie „rzucili się aby wziąć pigułkę, która sprawi, że staną się moralnie lepsi”. „Stanie się bardziej ufnym, milszym, mniej agresywnym i brutalnym może sprawić, iż będziesz łatwy do zmanipulowania” – twierdzi Kahane, po czym łagodzi ton: „z drugiej strony może to poprawić Twoje relacje z innymi lub pomóc w karierze”.

          W tej samej wypowiedzi Kahane dotarł jednak do sedna sprawy: „nie jestem zwolennikiem dystrybucji takich środków poprzez zapasy wody pitnej, jednak szerokie zastosowanie takiego rozwiązania mogłoby pomóc ludzkości w rozwiązaniu problemów”. Intencjonalnie lub nie, Kahane rzucił światło na najprawdopodobniejsze wykorzystanie farmaceutyków, jakie powstaną dzięki badaniom w których sam bierze udział. Nie chodzi wcale o jakieś śmieszne w tym kontekście zagadnienia resocjalizacji, redukcji agresji czy walki z wyimaginowanym rasizmem.

          Farmaceutyki wpływające na ludzką świadomość, dodane do wody pitnej i żywności to jeden z ostatnich kroków do zniewolenia światowej populacji. Zobojętnieni obywatele przestaną strajkować, wychodzić na ulice, sprzeciwiać się aparatowi władzy, nie będzie już rewolucji i obalania tyranów. Wtedy rzeczywiście rasa, wyznanie czy orientacja seksualna nie będą ważne – wszyscy będą takimi samymi bezmyślnymi i potulnymi zombie, wykonującymi rozkazy rządzących, przełożonych etc. Bez najmniejszej chęci do walki o własną wolność, setki milionów trybików w machinie zniewolenia, wyzysku i otumanienia, ku uciesze wąskiej globalnej elity.

          Na podstawie: guardian.co.uk
          Zdjęcie: The Doctr
          Źródło: Autonom

          Lubię to

      • Ja też jestem propapieski,u mnie w pokoju pozdejmowałem obrazy miriam i jeszu, krzyż od bierzmowania wyrzuciłem za szafę. Natomiast na szafce stoi sobie obraz „słowiańskiego” papieżaka,pamiętam modlitwę warola kojtyły „niech zstąpi kler mój,kler mój,i przejmie majątki ziemi,tej ziemi”.Jak patrzę na ten obraz warola kojtyły to uświadamiam se jak ogromna i wszechobecna jest głupota katolaczków polaczków,taka kanalia jest ich świętym,mówiąc po katolsku mam nadzieję że ten obrońca pedofili trafił do domu ojca jahwe do piekielnych czeluści,haha. Belzebub podobno lubi palić w kotłach katolickich świętych, bo patrząc na dokonania świętych zbrodniarzy typu jose de anchieta uświadamiam sobie że ta katolska religia jest zbrodniczą ideologią tak jak nazizm,i katolicyzm musi być zdelegalizowany, jezuitów franciszkanów dominikanów opus dei i pedofilanów aresztować lub wytłuc.Nie pomoże im nawet błogosławiony Alojzije Stepinac i męczennik Jozef Tiso. A na obraz wojtyły pluję bo szkoda niszczyć dywan

        Lubię to

  8. Niezła rozpierducha na narodowym, kto tą bitwę ma wygrać? bo nie wiem po której stronie stanąć, wszyscy nasi :/

    A dla mnie wszyscy w tej bitwie to nie nasi. :/
    opolczyk

    Sztuczne święto i fałszywa barykada ❗

    Admin

    Dokładnie tak Adminie!
    opolczyk

    15 lipca 1410 r.

    Admin

    Lubię to

  9. Wolność- możliwość wyboru odpowiadającej moim wymaganiom pracy. Wolność- możliwość wyboru odpowiedzialnych, uczciwych ludzi, którzy będą reprezentować mnie w POLSKIM rządzie. Wolność – zaufanie rzetelnym, obiektywnym mediom. Wolność- wiara, że podejmowane decyzje przez rządzących służą dobru Polski. Wolność- radość w sercu, że córka będzie mogła cieszyć się w przyszłości pięknem przyrody. lasami. czystym powietrzem. Wolność- mijanie z uśmiechem kościoła kk w drodze do Świętego Gaju .Wolność- świadomość, że moje podatki służą ogółowi. Wolność- patrzenie z ufnością i radością w przyszłość. …… więc jak jest z tą wolnością………

    Lubię to

    • W wolności nie ma opcji, by ktoś w moim imieniu podejmował decyzje. U Słowian naturalną cechą było tzw. ludowładztwo (jak to opisywał Prokopiusz w VI wieku), czyli, że decyzje (dobre lub złe) podejmowała cała wspólnota, a nie jacyś wybrańcy. Jeśli wybierano kogoś do czegoś, to tylko do wykonania konkretnej roboty, czy załatwienia sprawy i tyle było jego władzy. Zgadzam się z powyższymi stwierdzeniami, że wolność jest immanentną cechą każdego człowieka i nie można mu jej dać ani odebrać, człowiek sam może się jej pozbawić pozwalając by o nim i jego sprawach decydowali inni. My dziś w tej parodii wyborów nie wybieramy niczego ani nikogo, conajwyżej uczestniczymy w uwiarygodnianiu kłamstwa (jedni świadomie inni nie, choć są tacy, którzy nie biorą udziału w tej farsie). To że tak wszystko to wygląda, to wynik braku naszej czujności, to nie zmiana ustroju w 89-tym, to zaczęło się wcześniej. Moja nieżyjąca już mama w 80-tym widząc podpisującego porozumienia Wałęsę powiedziała, że temu człowiekowi nie można ufać, że ma przerośnięte ego i że to się musi źle skończyć. Ja byłem wtedy młody wydawało mi się, że opowiadania jakie snuli niektórzy o tym jak to pięknie było przed wojną i że trzeba do tego wrócić, to jedyna opcja – a mój ojciec powiedział tak „wiesz ja wtedy żyłem i wierz mi nie chciałbyś żyć tak jak ludzie wtedy żyli, to nie jest tak jak oni opowiadają”, dziś wiem, że miał rację, ale mu wtedy nie wierzyłem, bo wydawało mi się że kapitalizm nas zbawi. Tak… Mądrość przodków, miał rację jeden Rosjanin mówiąc, że każdy powinien mieć Księgę Rodu, w której zapisywano by wszystko co dotyczy rodziny, otoczenia i kraju, bo wtedy każdy z nas mógłby powiedzieć jednemu z drugim „zaraz, zaraz to nie tak, mój dziadek, ojciec pisali o tym coś innego – nie kłam”, bo komu wierzyć swojemu dziadkowi, czy jakiemuś przybłędzie? Wracając do meritum, oszukano nas już w 80-tym, gdy prawdziwy oddolny ruch pozwoliliśmy spacyfikować grupie Wałęsy, prawdziwą wolność i samorząd (albo ich namiastkę) mieliśmy przez kilka tygodni w 80-tym, ale to się szybko skończyło… To tak gwoli „wyboru odpowiedzialnych, uczciwych ludzi, którzy będą reprezentować mnie” i ku przestrodze…
      Dla tych, których interesują alternatywne możliwości rozwoju naszych dziejów po 80-tym roku polecam książkę „Krfotok” Redlińskiego z której krótki cytat: „Polak zawsze wolał być lokajem u Francuza, niż bratem dla Rosjanina.”
      Na koniec życzę Ci, aby Twoje marzenia odnośnie przyszłości dzieci i twojej rodziny się spełniły (sam sobie tego też życzę, bo nie da się być szczęśliwym w pojedynkę, patrzenie na szczęście innych to też szczęście).
      Sława!

      Lubię to

  10. Jak co roku tradycyjnie polaczkowe bydło na ulicach Warszawy pokazało że każda okazja jest dobra na zadymę.Jak to mawiał Jarosław wolskęzbaw Kaczyński”kibice to są polscy patrioci,to jest sól tej ziemi”,i te jego słowa tak samo jak jego plany przejęcia władzy w Polsce obracają się w gówno.Ktoś gadał że kibole pierwsi staną w obronie Polski w razie wojny,ja już to widzę,bezmózgie bydło prędzej zacznie szabrować sklepy,już psychicznie nastawiają się na wojnę z Rosją,ale armia rosyjska to nie polska policja,a wojna to nie ustawka kilkudziesięciu idiotów którzy dla jajec okładają w pięciu jednego wrogiego kibica.Jak już mówiłem trzeba ukrócić poczynania tego wolaczkowego bydła,atak na policję powinien być traktowany jak atak na kraj i resztę normalnych Polaków, policja powinna strzelać do tej polaczkowej swołoczy,wtedy te bezmózgie kibolskie bydło zakończy rozróby,nie będą sobie wycierać mordy patriotyzmem i rotmistrzem Pileckim który gdyby żył to by temu kibolskiemu bydłu nie podał ręki.

    Lubię to

  11. Chyba święto niepodległości jest świętowane w złym terminie,bo Polska odzyskała niepodległość chyba w październiku 1918,w listopadzie został wypuszczony z Magdeburga Piłsudski i po przyjeździe do Polski ten zdrajca i niemiecki szpieg przejął władzę.Więc 11 listopada wolaczki świętują przyjazd Piłsudskiej kanalii a nie odzyskanie niepodległości,bo Polska była wolna od października.No i w sumie masz rację, wolaczki nie świętują dnia niepodległości bo oni nie wiedzą kiedy Polska odzyskała niepodległość, świętują przyjazd zdrajcy,a ich herszt Lech K Poleciał i Spadł już mają kandydata na ołtarze.A Jarosław Kaczyński to dla nich mąż stanu jak Piłsudski,obaj są siebie warci Piłsudski niemiecki szpieg a Kaczyński zdrajca kłamca fanatyczny katoholik i nie mniej fanatyczny rusofob, tylko nie mam pewności czy Jaro Kaczka jest szpiegiem Izraela czy tylko ich podnóżkiem i kundlem do szczekania w stronę Kremla.Pułkownik Putin judoka by mu za karę dał w mordę,to jaro kaczka by się pejsami nakrył.

    Polska „odzyskała” niepodległość 28 czerwca 1919 r.: http://pl.wikipedia.org/wiki/Traktat_wersalski#Zobowi.C4.85zania_polityczne

    Admin

    Lubię to

  12. Sławek daje czadu:

    A to Polska właśnie…

    Tylko po jaką cholerę konował Sendecki wszędzie pcha jego facjatę? Sławek robi fatalny błąd wiążąc się z tym pajacem.
    opolczyk

    Nie do końca – dzięki niewątpliwie zaangażowanemu i oryginalnemu (acz niestety „nawiedzonemu” – wiadomo, rzymskokatolicki „tradycjonalista”), a nawet czasem zabawnemu (inaczej) Sendeckiemu mamy to i wiele innych (zwłaszcza starszych), ciekawych nagrań i ważnych relacji wideo, choćby tych ze Sławkiem (czy dot. kwestii żydowskiej). Należy wiedzieć, że to właśnie on (oprócz D.B.C.) go odkrył i (na początku) wypromował w necie!, a także rozpropagował samą oddolną ideę (już pomijam tę narodowo-demokratyczną) nagrywania filmów (komórką) i publikowania ich na YT.

    Admin

    A mnie on coraz bardziej irytuje – wpycha się przed Zakrzewskiego, przerywa mu i sprawia wrażenie, że za wszelką cenę chce być zauważony. I wszędzie chce wtrącić swoje trzy grosze.
    To właśnie mnie do niego całkowicie zniechęciło. Pomijam już jego namolny jahwizm i propagandowe katolackie szopki jak ta z budową repliki „krzyża” z Giewontu. Czy jego filmik o „poganach” rzekomo bezczeszczących procesję „bożego ciała”. Wtedy miałem ochotę obić mu gębę.

    Gnida kasowała przy tym moje komentarze.
    opolczyk

    Mnie również (i to – o czym wiesz – od dłuższego czasu). Twoje powyższe (jak i m.in. imć G.G., a także wcześniejsze moje – notabene onegdaj o tej tzw. replice krzyża z Giewontu informowałem na blogu) opinie są niestety prawdziwe (np. z cenzurą też, już dawno temu miałem u niego podobne, złe doświadczenie).

    Admin

    Lubię to

  13. „Spójrzmy na operacje pod fałszywą flagą ogólnie. Trudno, moim zdaniem, przecenić ich straszne miejsce w historii i ich rolę w uczynieniu historii straszną. Pomyślcie o wojnach i milionach zabitych w następstwie spisku prochowego, pomyślcie o zatonięciu (lub zatopieniu) krążownika USS Maine w hawańskim porcie w 1898 roku, które rozpoczęło błyskawiczną ekspansję amerykańskiego imperium po Filipiny i poza nie, zatopienie RMS Lusitanii, które pociągnęło za sobą przystąpienie USA do I wojny światowej, o spaleniu niemieckiego Reichstagu, które przyspieszyło dojście Hitlera do władzy i umożliwiło mu krwawe sięgnięcie po dominację nad światem, o zabójstwie Johna F. Kennedy’ego, które wciągnęło politykę zagraniczną USA na ścieżkę wojenną, o rzekomych atakach rok później, w okresie prezydentury Lyndona B. Johnsona, torpedowców Wietnamu Północnego na amerykańskie okręty wojenne w Zatoce Tonkińskiej – atakach, które zwyczajnie nie miały miejsca, ale które stanowiły podstawę do uchwalenia tzw. Rezolucji Tonkińskiej, która przeszła w Senacie USA stosunkiem głosów 88:2. Rezolucja ta stanowiła ‚prawną’ podstawę do eskalacji wojny w Wietnamie, która ostatecznie przyniosła ponad 3 miliony ofiar śmiertelnych. No i 9/11. Żeby wymienić tylko kilka.” Za: http://pracownia4.wordpress.com/2014/11/12/guy-fawkes-spisek-prochowy-i-jak-operacje-pod-falszywa-flaga-ksztaltowaly-historie/

    Lubię to

    • Nie mam pewności, czy spisek prochowy był rzeczywiście operacją pod obcą flagą. Znam wiele takich operacji, ale znam też mistrzostwo jezuitów do intryg, spisków i zamachów – ku chwale kk. Znam ponadto zbrodniczość i żądzę władzy nad światem Watykanu. Znam też historię i wiem, że w rzeczonym okresie (1605 rok) kontrreformacja szła pełną parą. Jej celem było odzyskanie wpływów Watykanu nad krajami protestanckimi. I nie tylko – bo właśnie na początku XVII w. intrygi papiestwa i jezuitów dążyły do skatoliczenia prawosławnej Rosji.

      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/07/papiestwo-i-narodziny-nienawisci-polsko-rosyjskiej/

      Tak więc katolicki zamach na protestanckiego króla Anglii inspirowany np. przez jezuitów z błogosławieństwem Watykanu byłby w tamtym czasie jak najbardziej prawdopodobny i wpisany w realia tamtej epoki.
      Najsłabszym ogniwem tekstu jest powoływanie się na jezuickiego „historyka” Johna Gerarda. W moim odczuciu napisał on jego fałszywkę wyłącznie po to, aby odwrócić uwagę od rzeczywistych inspiratorów zamachu – właśnie jezuitów. Którzy chcieli Anglię ponownie skatoliczyć. Ku chwale kk. Dlaczego spisek nie udał się, kto zdradził spiskowców, dlaczego proch był złej jakości – na to można znaleźć różne wyjaśnienia. Być może kogoś ze spiskowców ruszyło sumienie, wszak król był jego królem, parlament jego parlamentem. Nie można też wykluczyć, że od początku wśród spiskowców był wierny królowi szpieg, który widząc zbliżający się zamach doniósł komu trzeba. Niejasności w tej sprawie jest wiele, ale nie zmieniają one faktu, że przypisanie inspiracji takiego zamachu jezuitom jest w moim przekonaniu bardzo prawdopodobne.
      Nie wykluczam wprawdzie ewentualności intryg weneckich banksterów chcących zarabiać na wojnie Anglii z Hiszpanią, ale i oni mogliby zarobić na ponownym skatoliczeniu Anglii poprzez popchnięcie jej (do spółki z jezuitami) do wojny z którymś z pozostałych państw protestanckich.

      Uzupełnienie odnośnie powyższego tematu –
      wykład Tarpley’a (zwłaszcza od ok. 18 min.) :

      oraz fragm. oryg. transkryptu z jego innego wykładu (wątek Fawkesa): http://proudprimate.com/Resources/Webster%20Griffin%20Tarpley%20in%20Edinburgh.htm

      W nawiązaniu – przypominam jeszcze mój dawny dopisek (jako „Admin”): https://opolczykpl.wordpress.com/2013/09/23/obluda-hipokryzja-durnota-i-zaslepienie-zydo-chrzescijan-a-przy-okazji-kolejny-prymitywny-atak-na-poganstwo/#comment-49468

      Admin

      Lubię to

  14. W Krakowie odbył się marsz organizacji Falanga i środowiska x-portal pod ambasadą USA – a jego hasłem „ŻĄDAMY NIEPODLEGŁOŚCI”…: http://xportal.pl/?p=17334
    Podczas marszu doszło do spotkania z grupą tzw. „gazety polskiej”, pachołka Sakiewicza, i wymiany zdań z otumanioną sektą smoleńską.

    Lubię to

    • Takie hasła „W Święto Niepodległości – żądamy niepodległości!”, „Stop NATO”, „Żadnych wojen za Izrael – opór trwa” w pełni popieram.
      I taką formę obchodów 11 listopada także.

      Polubione przez 1 osoba

  15. „WOLNOSC” – trzeba ja najpierw odnalesc od wewnatrz, przy czym niezbedne jest zrozumienie tych wszystkich przekretow „prawnych” i „religijnych” „prawa morskiego” stworzonego dla gojskiego bydla roboczego, ktore przykuwaja nas do ograniczonego pojmowania wszelkich zjawisk wokol jak lancuchy psa do budy :

    Juz widze oczyma wyobrazni, jak widzowie tego filmiku beda zaraz sprawdzac poczawszy od dokumentu tozsamosci pisownie nazwiska i imienia z DUZYCH LITER i ktory to trik stosowano juz w starym Rzymie wobec niewolnikow !

    Warto poswiecic troche czasu, zeby sie zglebic bez strachu w te „prawne kruczki” „martwej litery” prawa, bo licho nie spi i moze znienacka a to zbombardowac listami urzedowo-sadowymi bez podpisu albo bezprawnym napadem komornika bez prawomocnego wyroku.

    Jednak wiedza o tych bezczelnych trikach wykorzystujacych nieswiadomosc i strach ludzi okazuje sie w praktycznym zastosowaniu zbawienna i jest jak tarcza obronna przed zapedami rabusiow „panstwowych” i ich winkeladwokatow atakujacych „bronia” arkuszy zapackanych zydokleksami, ze szczegolami w ktorych tkwi „diabel” demaskujacy anonimowego nadawce !

    Lubię to

  16. P. Schetyna jako pospolity ulicznik nie mógł niczego wydukać w związku z tym wygłosił pod dyktando preamb swojej beznadziejnej głupoty, za którą będzie sądzony jako Zdrajca Stanu pełniący funkcję dygnitarza okupacyjnego.

    Lubię to

  17. Ta cala sitwa skladajaca sie glownie z zydowskich aktorow na scenie polityczno – religijnej gra wedlug scenariusza ” dwunastogwiazdkowych panow wybrancow” i za swoje przekonywujace w tresciach odgrywane role kasuja odpowiednie honoraria aktorskie. Nic to, ze tak zabawiana publika przez „politykow” i „wierni” fani wystepow koscielnych traci dach nad glowa, swoje grunty i ostatnie gacie, bo wedlug przykazania pewnego sredniowiecznego rabina dla pejsatych podwykonawcow trzeba gojom obiecywac niebo, zeby ukrasc im ziemie !!!

    Ponizej konkretny dowod na rejestracje jednej z „firm” – teatru partii PO u waszyngtonskich rezyserow spektaklu „panstwowo – religijnego” dla telawidzow , czytelnikow ich prasy wraz ze sluchaczami koscielnych bajek o „wybawieniu” :

    UPIK® Datensatz – L
    L Eingetragener Firmenname PLATFORMA OBYWATELSKA RP
    Nicht eingetragene Bezeichnung oder Unternehmensteil
    L D-U-N-S® Nummer 366010851
    L Geschäftssitz Ul. Andersa 21
    L Postleitzahl 00 159
    L Postalische Stadt Warszawa
    Land Poland
    W Länder-Code 616
    Postfachnummer
    Postfach Stadt
    L Telefon Nummer 226357879
    W Fax Nummer 226357641
    W Name Hauptverantwortlicher Tusk Donald
    W Tätigkeit (SIC) 8651

    Klucz „dzialalnosci przemyslowej” tego teatru jako SIC 8651 w opisie ponizej owego waszyngtonskiego „departamentu pracy” i tak bardzo starajacego sie za pieniadze podatnika, zeby mu sie nie nudzilo w monotonnej egzystencji gojskiego „bydla roboczego” i tak na kazde „slowo” wierzacego w to, co obiecuje od wiekow teatrzyk „wladzy polityczno – religijnej” .

    Moze ktos odwazy sie zadzwonic pod wyzej podany numer z zapytaniem, czy „pan” z ksywa artystyczna Tusk albo „pani doktor” Kopacz pracuje na kontrakcie czy tez otrzymuje honorarium ???

    Department of Labor
    A to Z Index | Newsroom | Contact Us | FAQs | About OSHA
    OSHA
    Bookmark and Share QuickTakesNewsletter RSS FeedsRSS Feeds

    We Can Help What’s New | Offices OSHA logo

    Home
    Workers
    Regulations
    Enforcement
    Data & Statistics
    Training
    Publications
    Newsroom
    Small Business
    Anti-Retaliation

    Division I: Services
    Major Group 86: Membership Organizations

    Industry Group 865: Political Organizations
    8651 Political Organizations

    Membership organizations established to promote the interests of a national, State, or local political party or candidate. Also included are political groups organized to raise funds for a political party or individual candidates. Fundraising organizations operating on a contract or fee basis are classified in Industry 7389.

    Political Action Committees (PACs)
    Political campaign organizations
    Political fundraising, except on a contract or fee basis ( !!!! )
    Political organizations and club

    [ SIC Search | Division Structure | Major Group Structure ]
    Freedom of Information Act | Privacy & Security Statement | Disclaimers | Important Web Site Notices | International | Contact Us
    U.S. Department of Labor | Occupational Safety & Health Administration | 200 Constitution Ave., NW, Washington, DC 20210
    Telephone: 800-321-OSHA (6742) | TTY
    http://www.OSHA.gov

    Lubię to

  18. Patrząc na te wszystkie relacje z obchodów Święta Niepodległości aż nie che się wierzyć ze Polacy sa tak zawistni, zamiast cieszyć się z takiego swieta to szykują sie do zamieszek przeciwko sobie. Ludzie jesteśmy jednym Narodem!!!

    Amelia – jak można cieszyć się świętem niepodległości w zniewolonym kraju? Jak można świętować niepodległość gdy jest się zniewolonym?
    opolczyk

    Lubię to

  19. „Każda indywidualność (odmienność od szablonu, schematu) jest napiętnowana i traktowana jako karygodne odszczepieństwo od powszechnie obowiązującego paradygmatu – „jest jak jest” bo tak „musi być” – a to tylko dlatego, że ktoś nam tak wmówił pozbawiając alternatywnej wizji świata a nawet myśli (wyobrażeniu) o nim.

    Nikt nie ma czasu się nad tym zastanowić („komuś” właśnie o to chodzi…)

    I pomyśleć, że zanim „wynaleziono” pieniądze, telewizję, pustą rozrywkę ludzie żyli!
    „Niesamowite” jak oni się bez tego obeszli.

    „Śmiejecie się ze mnie, bo jestem inny. Ja się śmieję z was, bo wszyscy jesteście tacy sami”.

    Jonathan Davis

    Co ma to wspólnego ze „świętem niepodległości”?
    opolczyk

    Lubię to

  20. Ja tak strasznie sie ciesze z tego co sie w kraju dzieje ze jak rok temu wywiesiłem flagę to do dziś wisi i wisieć będzie do końca ….mojego lub jej ;)….niema czego świętować oj nie ma ….jesteśmy totalnie zgnojeni i bezbronni

    Lubię to

    • Prosze Pana,pesymizm jest stanem DUCHA, ktory obcy chca narzucic Slowianom. Jeden z podstawowych „KONOW” czyli Madrosci lub inaczej DARU DUCHA , ktory nam zostawili NASI PRZODKOWIE jest ten ZAPIS:

      „NIE ULEGAJ CZARNOWIDZTWU” czyli pesymistycznemu mysleniu, gdyz w ten sposob oslabiasz Ducha, Mysl i OBRAZOWANIE.
      To nasze mysli TWORZA RZECZYWISTOSC.
      Nasi Bogowie Nas o tym pouczali.
      My JESTESMY GODNI, DUMNI, SILNI, WYTRWALI, SOLIDARNI itd.
      Niech to sobie Pan powie GLOSNO i czesto jak tylko sie da…i niech to powie kazdy POLAK!!!
      Cytuje slowa hymnu wszechslowianskiego, dalej Pan zrozumie, co to znaczy…

      Hej Słowianie, jeszcze nasza
      Słowian mowa żyje,
      póki nasze wierne serce
      za nasz naród bije.

      Żyje, żyje duch słowiański,
      i żyć będzie wiecznie,
      Gromy, piekło – złości waszej
      ujdziem my bezpiecznie!

      I niechaj się ponad nami
      groźna burza wzniesie,
      skała pęka, dąb się łamie,
      ziemia niech się trzęsie.

      My stoimy stale, pewnie,
      jako mury grodu.
      Czarna ziemio, pochłoń tego,
      kto zdrajcą narodu!

      Slavic Union-Hymn Wszechsłowian.


      Jak na Słowianina zbyt gloryfikujesz naród. Nacjonalizmy rozbijają jedność Słowian. Naród to sztuczny mitologizowany twór nieznany naszym przodkom. I gdzie znalazłeś ten „zapis”? Kto go wymyślił? Nie twierdzę, że jest zły ale kto jest jego autorem?
      Co do „hymnu wszechsłowian” – co robią w filmiku dwaj święci jahwizmu – zabójcy słowiańskiego Ducha. Od razu widać, że ten film zrobili jahwiści.
      opolczyk

      Lubię to

      • ROD
        …z RODA Z-RODZILY sie ROD-ZINY, RODY i NA-RODY
        W Rodzinie jest wielu Braci i Siostr, oni biora sobie zony i mezow i…powstaja nastepne RODY.
        Myslenie przez „izmy” , ktore tu caly czas przypominasz , nie ma nic wspolnego z WIELOSCIA RODOW wiec i NA-RODOW!
        NA-ROD
        ROD-DZINA
        NAROD-DZINY
        ROD-ZICE
        ROD-ZIC
        ROD-ZENSTWO
        itd.

        Opolczyk, masz zdolnosc telepatii…wczuj sie 😉 Pytasz o autora…posluchaj PAMIECI GENETYCZNEJ, tam jest ODPOWIEDZ.
        Ja tam nie mam czasu na polemiki, nie o to chodzi , ENERGII SZKODA!
        ..Opolczyk, przeciez Ty tez zamieszczasz filmy, gdzie sa „urywki” ktore Tobie nie odpowiadaja (jak np. ten „trzeci rzym „itp.)…wiec…nie wylewaj DZIECIAKA Z KAPIELA…;)

        Żyje, żyje duch słowiański,
        i żyć będzie wiecznie,
        Gromy, piekło – złości waszej
        ujdziem my bezpiecznie!”
        To jest wazne.


        W czasach przedjahwistycznych rody tworzyły plemiona a nie na-rody.
        Nie baw się w wykładowcę.
        Szlachta, zwłaszcza ta skatoliczona, nazwała siebie narodem. Chłopów i mieszczan za naród nie uważała i stawiala się ponad tamtymi stanami. Wprawdzie termin naród pochodzi od rodu, ale w oderwaniu od tradycji słowiańskich. Największym nieszczęściem było zawłaszczenie terminu naród przez nacjonalistów, którzy ze Słowiańszczyzną i tradycją słowiańską nie mają nic wspólnego. Watykańczycy zaś Polaków nazywają narodem katolickim. Zbyt wiele złych skojarzeń ma to słowo. I zbyt często jest nadużywane.
        Nacjonaliści dużo mówią o pamięci genetycznej. I o genetycznej czystości rasy. Tyle, że ja nie uważam, iż w genach jest coś więcej niż informacje biologiczne. No i geny mutują.
        Pamięć przechowujemy w świadomości i podświadomości, które są niematerialne i powiązane z Duchem. To on inkarnuje w kolejnych ciałach. I to on czyni nas Słowianami. A nie geny. Miliony genetycznych Słowian to duchowe żydy.
        Mnie jedno zdanie obudziło z uśpienia i uświadomiło mi moją tożsamość:
        „Pod prasłowiańskim zaś dębem, w bezimiennej mogile, spoczywa zapomniany Swarożyc”
        http://dziupla-blotniaka.blogspot.de/2011/09/pielgrzymowac-do-polski.html
        A nie geny.

        A z piekłem nie wyskakuj. To durny wymysł jahwistów.
        opolczyk

        Lubię to

        • Cytat z artykulu ponizej:
          Słowiańskie badania nad DNA

          http://mojazadruga.blogspot.fr/2014/01/sowianskie-badania-nad-dna.html

          ” Oznacza to niewiarygodne możliwości i rewolucję w świecie przekształcania DNA: poprzez proste zastosowanie drgań (częstotliwości dźwięku) i słów, zamiast używać archaicznych metod rozcinania i przenoszenia! Eksperyment ten wskazuje na ogromne możliwości genetyki, co oczywiście ma większy wpływ na tworzenie organizmów niż procesy biochemiczne alkalicznych sekwencji. Ezoteryka i duchowi nauczyciele wiedzą od wieków, że nasze ciało jest programowalne poprzez język, słowa i myśli. Zostało to naukowo udowodnione i wyjaśnione. Oczywiście częstotliwość musi być prawidłowa. Dlatego nie każdy jest w stanie to osiągnąć. Poszczególne osoby muszą pracować nad wewnętrznymi procesami i rozwojem w celu ustanowienia świadomej komunikacji z DNA. Rosyjscy naukowcy pracują nad metodą, która nie zależy od tych czynników i zawsze będzie działać, o ile korzystało się będzie z właściwych częstotliwości. Wyższa świadomość jednostki, potrzebna jest nie do każdego typu urządzenia: może osiągnąć podobne wyniki dzieki sobie. Nauka w końcu przestała wyśmiewać takie pomysły i potwierdza ich wyjaśniienia i wyniki. I to nie koniec. Rosyjscy naukowcy odkryli, że nasze DNA może powodować zakłócenia wzorców w próżni, tworząc w ten sposób namagnesowane tunele czasoprzestrzenne! Tunele czasoprzestrzenne są mikroskopijnymi odpowiednikami tzw. mostów Einsteina-Rosena w pobliżu czarnych dziur (pozostałych po wypalonych gwiazdach). Są to połączenia tunelu pomiędzy całkowicie różnymi obszarami wszechświata, przez które mogą być przekazywane informacje poza czasem i przestrzenią. DNA przyciąga te bity informacji i przekazuje je do naszej świadomości. Ten proces hiper-komunikacji (telepatia, channeling) jest najbardziej skuteczny w stanie relaksu.
          Stres, niepokój lub nadpobudliwość intelektualna uniemożliwiają pomyślną hiper-komunikację lub też informacje będą
          całkowicie zniekształcone i bezużyteczne. W naturze, hiper-komunikacja z powodzeniem działa miliony lat. Zorganizowana struktura życia u owadów dowodzi tego diametralnie. Współczesny człowiek wie, że tylko na znacznie bardziej subtelnym poziomie, jak “intuicja”. Ale my też możemy odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystaniem jej.”

          „Jesteś zwykłym demagogiem i trollem. Jeśli nie skończysz z tą demagogią, apelami, krucjatami – dostaniesz szlaban.
          opolczyk”
          oplczyku, a Ty co masz do zaproponowania RODAKOM?
          co masz do zaproponowania POLSCE?

          to bardzo dziwne, ze niby nie rozumiesz i „odwracasz KOTA OGONEM”
          alkohol niszczy Slowian, wszystkie SLOWIANSKIE SRODOWISKA w SLOWIANSKICH KRAJACH o tym wiedza, ale Tobie informowanie o tym przeszkadza!
          Piszesz

          :” I nie narzucaj ludzim, gdzie mają mieszkać”

          Nie narzucam, ale to jest straszne, ze tylu RODAKOW paleta sie po swiecie za chlebem, a przeciez dla kazdego powinno go starczyc w OJCZYZNIE.
          Dla Slowianina poza OJCZYZNA NIE MA SZCZESCIA. na chleb mozna zarobic, ALE SZCZESCIA U OBCYCH SIE NIGDY NIE ZNAJDZIE !!!
          POLSKA SIE WYLUDNIA!
          Ale Tobie IDEA POWROTU RODAKOW jakos nie pasuje…
          Wiec co PROPONUJESZ w obecnej sytuacji??? Podaj konkretne pomysly ,jak jakies masz.

          Jak myslisz odbudowywac SILE POLSKI, jesli tylu ludzi siedzi za granica???

          Czekamy na konkretne pomysly Opolczyku!!!

          Banem mnie nie strasz a kpin sie nie boje, „PRAWDZIWA CNOTA…) 😉

          Lubic mnie tez nie musisz…a zadnego prawa nie roszcze, wczuj sie w Ducha i Slowianskie Obrazowanie a poczujesz o co chodzi 😉

          Cytuje DAROSLAWA:
          ” Jeśli się zastanawiasz czy Bogowie Słowian mają znaczenie, to powiem Ci, że tak – mają znaczenie, co ważniejsze oni żyją, są i jeszcze nam pomagają, dotrzymują danego naszym przodkom słowa, że Słowianie na swojej ziemi są niepokonani (problem w tym, że są niepokonani przez innych, ale sami wzajemnie mogą się wymordować i o to w tym wszystkim chodzi). Nasi Bogowie byli przed nami i będą po nas, tak długo dopóki będzie istniała ziemia, będą ostatnimi żywymi istotami na tej Ziemi, a my wraz z nimi, ponieważ każdy z nas jest ich cząstką czasowo przebywającą w tej postaci na Ziemi. Nawet jeśli nas nie będzie, dopóki cokolwiek na tej Ziemi będzie żyło, będą nasi Bogowie i nasz duch Słowiański. Niech się nikomu nie wydaje, że jak się pozbędzie Słowian, to sobie zajmie tą ziemię, niech wie, że nie zaśnie spokojnie, będzie żył w strachu od narodzin do śmierci, a nawet po niej nie zazna spokoju, bo duch Słowiański nie pozwoli by taka zbrodnia uszła na sucho nawet potężnemu demonowi. Im więcej Słowian w Prawii tym silniejsi są nasi Bogowie.”

          przeciez On pisze podobnie do tego co i u mnie bylo…ale do niego jakos nie masz zastrzezen…no fakt, mnie nie lubisz… 😉
          Wazne jest co sie konkretnie czyni dla Slowian i Naszej Ziemi Slowianskiej. dlatego tu jestem…tylko dlatego.
          A wszelka chwala niech splywa na innych i Gospodarza blogu .

          Nie mam czasu na bicie piany. Jesteś demagogiem.
          opolczyk

          Lubię to

          • …juz w chwili poczecia RODU bylo POCZETE kim jestem…

            Chwala Rodu. Chwala Przodkom a Tobie, Braciom i Siostrom Dobro- Bytu

            Lubię to

      • Panie Filip z Konopi nie wiedziałem że samo stwierdzenie faktu oznacza pesymizm :)…czyli mam rozumieć że dziecko krzyczące ,,Król jest nagi ,, jest pesymistą ????…a moja flaga (wyblakła i zaczynająca się strzępić)więcej ,,robi,, niż tysiące wypowiadanych jak mantra słów …..każdemu kto pyta dlaczego wisi odpowiadam ….bo mi się bardzo podoba to co sie w kraju dzieje …..i wtedy widze reakcje ..uśmieszek i zastanowienie ….i jeżeli choć jedna osoba zacznie dzięki temu myśleć to będzie to bezcenne

        Lubię to

        • Komentarz dotyczyl Pana slow :”jesteśmy totalnie zgnojeni i bezbronni”…oczywiscie nie flagi.

          Co do FLAGI ma Pan jak najbardziej racje ! I wiecej takich postaw <3"

          Cytuje wypowiedz z bloga :
          http://mojazadruga.blogspot.fr/

          http://mojazadruga.blogspot.fr/2014/01/sowianskie-badania-nad-dna.html

          "
          Czyli to co myślimy, wypowiadamy czy sadzimy o sobie kształtuje to kim jesteśmy czy to czym się staniemy. Tylko niezachwiana wiara w to co o sobie wytwarzamy w naszym otoczeniu nadaje tym myślom rzeczywistości i materialności.
          Podążając tym rozmyślaniem, możemy powiedzieć ze by osiągnąć nowe rzeczywistości wbrew wszystkiemu wież(rz)yc ze to co nam, czy Polsce naszej się teraz dzieje jest tymczasowym złem i wkrótce zmieni się nasza rzeczywistość a co za tym idzie i nasz K-raj bo teraz z rajem nie ma wiele wspólnego.
          […].
          Musimy tylko wmawiać sobie ze już niedługo zrobimy coś przełomowego w swoim życiu i teraz to tylko tymczasowy stan. Przyszłość będzie taka jaka sobie ja wyobrazimy. nie inaczej."

          Lubię to

          • Filipie z Konopi nadal nie rozumiem co wspólnego ma stwierdzenie ze nie mamy lub nie kontrolujemy wojska służb(bezbronni) przemysłu banków handlu mediów(zgnojeni) z pesymizmem ????? a co sie tyczy ,,materializacji,, pozytywnych myśli to jest to dla mnie tak oczywiste i naturalne jak oddychanie …w genach przekazywane ….bo jakże inaczej przetrwalibyśmy wieki upodlenia :)…..ale zeby to wszystko działało trzeba wiedziec na czym sie stoi ….a wtedy to nawet na szklaną góre wleze i nikt mi nie przeszkodzi

            Lubię to

            • Kazde Slowo niesie ze soba okreslone WIBRACJE, wiec i ENERGIE. cyt.:
              „Czyli to co myślimy, wypowiadamy czy sadzimy o sobie kształtuje to kim jesteśmy czy to czym się staniemy.”
              Inaczej: ” Nie kontrolujemy wojska”…owszem, ale NIE „bezbronni”…

              Hyperborejczycy nasi Przodkowie mieli tak wysoka swiadomosc, ze nie musieli nawet miec wojska. ich swiadomosc powstrzymywala napory wrogow…az do chwili…
              Nie kontrolujemy bankow, owszem, ale NIE „zgnojeni”, gdyz „zgnojenie” to stan umyslu i Ducha.
              E. Hemingway to strescil: ” Czlowiek nie jest stworzony do kleski. czlowieka mozna zniszczyc ,ale nie pokonac”
              Nawet ktos w kajdanach , pozbawiony wolnosci, i rzucony na kolana nie jest „zgnojony” bo to stan umyslu;
              Natomiast, niestety, i tu ma Pan racje, wielu Rodakow stracilo odwage, ducha i pije na umor …a przez to faktycznie daje sie upadlac i niszczyc „ktosiemu”…

              Slawomirze… Slawi Miry ( Swiaty Slawi) Slawo Swiata i Pokoju, Harmonii, nosi Pan piekne Imie Hyperboreji o wyjatkowych wibracjach.co sie wyraza w :”a wtedy to nawet na szklaną góre wleze i nikt mi nie przeszkodzi”
              Ta sila jest w nas.
              Panu dedykuje:

              Žiarislav – Zem Slovenov

              …kazdemu Bratu i Siostrze.dedykuje:..Trzeba przezyc”, dzieci miec i wychowac, ziemi pilnowac, kraju pilnowac, SLOWIANIN POMAGA SLOWIANINOWI…

              ŽiariSlav – Treba Prežiť (Must Survive)

              Lubię to

            • Filipie z Konopi zgoda :)wszystko można przeżyć …..człowieka nie da sie pokonać…co najwyżej ogłupić albo doprowadzić do upodlenia… paradoksalnie…. będąc na dnie wracamy do korzeni no i mamy sie od czego odbić:)…….,,zgnojenie bezbronność to uproszczenia……..generalnie chodzi o to że nie jest za dobrze i radosne obchodzenie tego święta jest balem na Titanicu .Dzięki za utwory …dawno nie słuchałem ….prawie o nim zapomniałem …Miro mój imiennik 🙂 wielki człowiek …..dośpiewam se refren :),, Klimczok sie nie poddaje nigdy sie nie poddo ………Pieron mi pomoże …Bog mi pomoże ,,:)

              Lubię to

  21. Wystarczy przeczytać http://pl.scribd.com/doc/89051109/Miedzynarodowy-Zyd-Ford
    I 95% puzli wskoczy na swoje miejsce w układance.

    Opolczyku, może dołożyłbyś do „socjalnych” ikonek także „vkontakte” vk.com ?
    Mam tam profil: https://vk.com/id271437584

    Tomas Forged.
    Przejrzymy z Adminem Twój profil. Jeśli wszystko będzie OK, to dorzucimy Ciebie do ikonek.
    opolczyk

    Uwaga ad linkowany-polecany cyt./demot z profilu „Forged” na VK –
    tego typu rasistowskie treści są poniżej poziomu:
    „Koleś, czy to prawda, że w Ameryce, w Białym Domu mieszka małpa?”.

    Admin

    Lubię to

    • Mi nie chodziło konkretnie o wrzucanie akurat mojego profilu. Podałem tylko swój adres, żebyś mógł zobaczyć czym jest portal „VKontakte”.
      Raczej o dołożenie takiej ikonki pod oknem do edycji komentarza jakie mają Twiter Pejsbuk, Google. Chodzi o ogólną.
      Nie jestem aż tak zadufany w sobie, żeby na tak ważnym i poważnym blogu jak Twój, prosić o mój bezpośredni link. I w zasadzie nie jest to potrzebne.
      Żeby było jasne podam przykład, jak to wygląda na Youtubie (czerwona obwódka, strzałka wskazuje ikonkę „vkontakte”): http://oi61.tinypic.com/2uh37ky.jpg

      I miejsce, gdzie mogłaby by się pojawić analogiczna na WordPress’ie: http://oi62.tinypic.com/125nh1f.jpg

      Pozdrawiam

      Standardowo na WordPressie nie ma przycisku (opcji) do udostępniania (linkowania) tekstów na rzeczonym serwisie społecznościowym.
      Teraz dodałem wszystkie pozostałe dostępne portale.
      Ten do VKontakte musiałem (eksperymentalnie) zrobić samemu, na podstawie znalezionego w necie linku (kodu html) oraz zdjęcia-ikonki.
      Jak widać, wyświetla się (pod tekstami – obok pozostałych), ale nie wiem czy (i jak działa) – w przyszłości ew. można będzie go udoskonalić.

      Admin

      Lubię to

      • No cóż – dzięki za tak pozytywną opinię o moim blogu.
        Co do ikonki „VKontakte” pod oknem do edycji komentarzy – sprawę przekażę Adminowi. Ja nie mam pojęcia o tym, jak się takie ikonki zamieszcza. I czy to jest w ogóle możliwe.

        Pozdrawiam.

        Lubię to

    • jest jakiś problem techniczny …nie da się zalogować z Google

      Sławek, nic mi o tym nie wiadomo. Ja wchodzę na blog z wordpressa. Z chęcią bym pomógł, ale nie wiem jak.
      opolczyk

      „Forged” zapewne chodziło o udostępnianie-promowanie tekstów z blogu (Opolczyka) WordPress, przykładowo na koncie Google (co jest możliwe, chyba że akurat w którymś z systemów jest błąd), a nie o logowanie za pomocą serwisu Google na blog WordPress (gdyż takiej możliwości nie ma).

      Admin

      Lubię to

  22. Po przemyśleniach w sumie katolaczki mają rację tzn Polak bo katolik.Polak to moim zdaniem jest sztuczna narodowość,według katoholskich źródeł Polska powstała po chrzcie.Ja uważam się za Słowianina,ale równocześnie mogę uważać się za Chrobata i Mazowszanina,to na Mazowszu przed wysłannikami katolacko polskiego króla zamykali bramy miasta i z wież krzyczeli po staropolsku „wypier…”.Jest nam wstyd za Konrada Mazowieckiego.W ogóle moglibyśmy ogłosić secesję od Warszawy,chociaż w sumie mam sentyment do Warszawy,lubię to miasto (pewnie dlatego że rzadko je widzę),moglibyśmy ogłosić secesję od ulicy wiejskiej,niech te dziwki rządzą tylko wiejską bo do rządzenia dzielnicą Warszawy oni są za głupi,a te infantylne prostytuujące się polityczne szmaty rządzą całym krajem. Ważne że jestem Słowianinem,Polska jest sztucznym krajem powstałym dzięki przyjęciu katolactwa.Ja jakbym miał umierać to w obronie Mazowsza Chrobacji lub Imperium Słowiańskiego,w obronie katolskiej polski nie kiwnę Po przemyśleniach w sumie katolaczki mają rację tzn Polak bo katolik.Polak to moim zdaniem jest sztuczna narodowość,według katoholskich źródeł Polska powstała po chrzcie.Ja uważam się za Słowianina,ale równocześnie mogę uważać się za Chrobata i Mazowszanina,to na Mazowszu przed wysłannikami katolacko polskiego króla zamykali bramy miasta i z wież krzyczeli po staropolsku „wypier…”.Jest nam wstyd za Konrada Mazowieckiego.W ogóle moglibyśmy ogłosić secesję od Warszawy,chociaż w sumie mam sentyment do Warszawy,lubię to miasto (pewnie dlatego że rzadko je widzę),moglibyśmy ogłosić secesję od ulicy wiejskiej,niech te dziwki rządzą tylko wiejską bo do rządzenia dzielnicą Warszawy oni są za głupi,a te infantylne prostytuujące się polityczne szmaty rządzą całym krajem. Ważne że jestem Słowianinem,Polska jest sztucznym krajem powstałym dzięki przyjęciu katolactwa.Ja jakbym miał umierać to w obronie Mazowsza Chrobacji lub Imperium Słowiańskiego,w obronie katolskiej polski nie kiwnę Po przemyśleniach w sumie katolaczki mają rację tzn Polak bo katolik.Polak to moim zdaniem jest sztuczna narodowość,według katoholskich źródeł Polska powstała po chrzcie.Ja uważam się za Słowianina,ale równocześnie mogę uważać się za Chrobata i Mazowszanina,to na Mazowszu przed wysłannikami katolacko polskiego króla zamykali bramy miasta i z wież krzyczeli po staropolsku „wypier…”.Jest nam wstyd za Konrada Mazowieckiego.W ogóle moglibyśmy ogłosić secesję od Warszawy,chociaż w sumie mam sentyment do Warszawy,lubię to miasto (pewnie dlatego że rzadko je widzę),moglibyśmy ogłosić secesję od ulicy wiejskiej,niech te dziwki rządzą tylko wiejską bo do rządzenia dzielnicą Warszawy oni są za głupi,a te infantylne prostytuujące się polityczne szmaty rządzą całym krajem. Ważne że jestem Słowianinem,Polska jest sztucznym krajem powstałym dzięki przyjęciu katolactwa.Ja jakbym miał umierać to w obronie Mazowsza Chrobacji lub Imperium Słowiańskiego,w obronie katolskiej polski nie kiwnę Po przemyśleniach w sumie katolaczki mają rację tzn Polak bo katolik.Polak to moim zdaniem jest sztuczna narodowość,według katoholskich źródeł Polska powstała po chrzcie.Ja uważam się za Słowianina,ale równocześnie mogę uważać się za Chrobata i Mazowszanina,to na Mazowszu przed wysłannikami katolacko polskiego króla zamykali bramy miasta i z wież krzyczeli po staropolsku „wypier…”.Jest nam wstyd za Konrada Mazowieckiego.W ogóle moglibyśmy ogłosić secesję od Warszawy,chociaż w sumie mam sentyment do Warszawy,lubię to miasto (pewnie dlatego że rzadko je widzę),moglibyśmy ogłosić secesję od ulicy wiejskiej,niech te dziwki rządzą tylko wiejską bo do rządzenia dzielnicą Warszawy oni są za głupi,a te infantylne prostytuujące się polityczne szmaty rządzą całym krajem. Ważne że jestem Słowianinem,Polska jest sztucznym krajem powstałym dzięki przyjęciu katolactwa.Ja jakbym miał umierać to w obronie Mazowsza Chrobacji lub Imperium Słowiańskiego,w obronie katolskiej polski nie kiwnę palcem

    Lubię to

  23. Relacja ze środka piekła. Marsz Niepodległości 2014
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/relacja-srodka-piekla-marsz-niepodleglosci-2014-2014-11

    Marsz organizowany jest przez agenturę okupanta, która przejęła kontrolę nad tzw. „Ruchem narodowym” (w rzeczywistości ruchem katolickim). Ochrona marszu przepuszczała do kolumny marszowej bojówkarzy.

    http://www.wykop.pl/link/2239408/straz-marszu-niepodleglosci-wpuszcza-w-swoje-szeregi-chuliganow/
    Na relacje „wolnejpluskwy” kolportującej zbyt często fałszywki należy uważać.
    Zadymy i bitwy były zaplanowane i zaaranżowane przez policję i organizatorów.
    opolczyk

    Lubię to

    • Żeby nie było zbyt smutno, ja przedstawię inny film. Pozytywny obraz Marszu.

      Naprawdę to jest piękny obraz gdzie potyczka kiboli z Policją to tylko mały epizod.

      Tomassus

      Relacja jest wyidealizowana i nieprawdziwa – z jednej strony patrioci z drugiej „zła” policja.
      Ochrona marszu wpuszczała do kolumny marszowej swoich zamaskowanych zadymiarzy:

      Marsz zorganizowany był przez agenturę okupanta. Duża część uczestników to bogoojczyźniani patryjoci – katolactwo chcące Polski przykutej łańcuchem do Watykanu. Dla nich Polska to żydówska „królowa” Miriam, obrzezany cieśla, kk, Częstochowa. W marszu brały też udział radykalne odpryski szowinistów. No i sporo ludzi którzy dlatego szli, bo coś się dzieje. Prawdziwego polskiego patriotyzmu w tym marszu zbyt wiele nie było.
      opolczyk

      Lubię to

      • Przez agentura okupanta to raczej te marsze organizowane przez prezydentów RP. A ten to wg zawsze oddolna inicjatywa. To prawda że krystowierców tam było wiele, ale nie wszyscy. Byli tam także Lachowie, ateiści którzy poszli na marsz nie dlatego że mają takie a nie inne poglądy i wiarę. Ale poszli tam tylko dlatego że to ich przodkowie umierali za swój kraj.

        @Słowianin
        Prawda jest taka… że zorganizowane bojówki które były przeciwne marszowi, zaatakowała straż marszu, wywołując zamieszki.

        Tomassus – wierchuszka organizatorów „marszu niepodległości” jest naszpikowana agenturą okupanta. Te marsze mają wykreować ich w razie czego na następców Tuska, Kalksteina i reszty obecnej rządzącej agentury żydo-banksterów.
        opolczyk

        PS Liderzy „RN” mają typowe (polsko-)żydowskie nazwiska (już pomijam te oczywiste-obce jak np. Holocher czy Wipler), ale ich wygląd i zachowanie oraz poglądy polit. również zdradzają pochodzenie.

        Admin

        Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.