Kolejna antyrosyjska agitka Nadjordańczyka Białczyńskiego…

.rusofobia

.

Tym razem Białczyński nie tylko naszczuł na Rosję i strzelił kulą w płot, ale jeszcze skompromitował się jego namolnym kultem zdrajcy Kuklińskiego (a razem z nim Adam Smoliński i żydowski agitator Kopko/”Orlicki” – ale o tym później).

Wymyślne wyzwiska pod adresem władz Rosji są tylko wyrazem jego kompleksu niższości, bezsilności, wściekłości i nienawiści:

„…z drugiej strony kohorty rozujadanych Psów Kremla próbują siać zamęt umysłowy i napuszczać jednych Polaków przeciw drugim Polakom, a Oszalały Siewca Zniszczenia z Moskwy straszy Wschodnią Europę rzezią. Dla niego to jest już ostatni dzwonek, miejmy nadzieję, że nie ten od czapki Stańczyka (…).

…kremlowscy władcy z nadania Kazamat Łubianki, spadkobiercy carskiej Ochrany i leninowskiej Razwiedki włóczą się bezsennie po korytarzach  swego pałacu wyjąc, jak Król Duch  na Górze Zober (…)

Panowie Kremla i nie wybuchnie, bo wie, że to Wy rękami Swojego Satrapy kopiecie sobie grób na Ukrainie. Coś mi się zdaje, że ten grób już gotowy! A stoi nad nim nie Uper-Pendragon Namiestnik Świata, nie Upper – Nadistota – Zwierzchnik Ziemi Nadprzyrodzony, ale prawdziwy Król Upiorów – Upiór w Copce z Piór!

 OPAMIĘTAJCIE SIĘ ZANIM GO SOBIE WYKOPIECIE DO KOŃCA, BO NIE BĘDZIEMY MIELI Z KIM ZROBIĆ UNII SŁOWIAŃSKIEJ.”

http://bialczynski.wordpress.com/2014/10/25/tleledrag-t-s-marski-z-ksiegi-osadow-dlaczego-upadla-ii-rzeczpospolita-przyszlosc-do-przyjaciol-moskali/

Wypisuje przy tym Białczyński kompletne bzdury:

„…i zastanawiają się w w krwawych nocnych koszmarach, jak to się stało, że Polska wciąż jeszcze nie wybuchła?! Przecież zrobili wszystko co w ich mocy!!! WSZYSTKO! Przecież mieli się sobie rzucić Paljaczki do gardeł jak wściekłe psy?!!! A Polska nie wybucha. NIE WYBUCHA! Nie wybucha Panowie Kremla i nie wybuchnie, bo wie, że to Wy rękami Swojego Satrapy kopiecie sobie grób na Ukrainie..”

Jak to nie wybuchła? A wybuch nienawiści do Rosji na podłożu patologicznej rusofobii? A wściekła nagonka na Rosję, Putina? I nagonka na „ruską agenturę”? I próba narzucenia jewrounii przez agenturę okupanta Polski „zdecydowanych kroków” wymierzonych w Rosję?
W tym wybuchu amoku nienawiści do Rosji w jednym szeregu solidarnie stoją kk  (który Białczyński niby krytykuje i potępia), zwłaszcza rebe Rydzyk, POPiS, knessejm, żydomedia wszelkich opcji i większość internetowych stron – no i w tym doborowym towarzystwie także Słowianin znad Jordanu Białczyński z jego współpracownikiem Kopko/”Orlickim” (specjalistą od pogardliwego nazywania Polaków mianem goje), Smolińskim oraz częścią jego czytaczy.

usrael

W powyższym cytacie przebija ponadto u Nadjordańczyka zaślepiona megalomania, którą kompensuje sobie Białczyński jego kompleks niższości wobec Rosji. Nadjordańczyk myśli, że Putin nie ma nic innego w głowie, jak tylko dążenie do tego, aby doprowadzić Paljaczków do wybuchu. I może jeszcze chciałby zniszczyć Kraków i dokonać zamachu na samego Białczyńskiego. Bo on taki ważny. A prawda jest prozaiczna – rzeczywistymi przeciwnikami Putina jest żydo-banksterski USrael, bandyckie NATO i jewrounia. Polska w tych światowych zapasach kompletnie się nie liczy. Jest zwykłym małym pionkiem przesuwanym na szachownicy przez podkomendnych żydo-banksterów. Jest też – tu należy przyznać ze wstydem – nadgorliwym wasalem USraela i NATO. Ale sama nie znaczy nic. A to co się w Polsce dzieje Putinowi po prostu zwisa. Same tylko sankcje na jabłka powaliły rolnictwo (i budżet) naszego zgnojonego i rozszabrowanego jewrobaraku. A Nadjordańczyk by chciał, aby Polska była najważniejszym problemem dla Putina. Takiej magalomanii dawno nie widziałem.

Białczyński wykreował T.S. Marskiego na kolejnego „wieszcza”. Choć tenże „wieszcz” kompromituje Nadjordańczyka i jego pomagierów (Smolińskiego i Kopko).

Przypomnę w tym miejscu – Nadjordańczyk zapędzał swoich czytaczy do kultu Kuklińskiego:
https://bialczynski.wordpress.com/tag/pulkownik-ryszard-kuklinski/

To samo robił Kopko/”Orlicki” (w drugiej części poniższego tekstu):
http://bialczynski.wordpress.com/2014/02/15/rafal-orlicki-wolnosc-dla-trynkiewicza-owoc-magdalenki-i-okraglego-stolu/

I Smoliński też:

„Adam Smoliński said, on 15 Luty 2014 at 15:24
Nic dodać, nic ująć.
Wieczna Sława Tobie Panie Pułkowniku Kukliński!!!
Na pohybel Twoim przeciwnikom i wrogom!!!”

A tymczasem nowy Nadjordańczyka „wieszcz” Marski pisze (i to jest prawdą), że Usraelici planowali atomową zagładę Polski (str. 300), i że byłaby to niczym nieusprawiedliwiona zbrodnia masowego ludobójstwa a jego ofiarą padłoby ok. 30 milionów Polaków. Rola Kuklińskiego, płatnego agenta CIA polegała na tym, że pomagał Usraelitom precyzyjniejsze ustalanie celów ataku nuklearnego. I taką kanalię Nadjordańczyk Białczyński i jego pomagierzy czczą jako „wielkiego Polaka” i „bohatera narodowego”.

I rację ma „wieszcz” Marski, że dla bandyckiego NATO jesteśmy tylko „strefą buforową” – a nie „partnerem” tego żydo-banksterskiego tworu. A także i w tym ma rację, że powinno dojść do współpracy Rosji, Polski i Ukrainy – bo leży to w naszym wspólnym interesie… (str. 302).

Choć i u Marskiego widać kompleks niższości wobec Rosji. I dlatego rozważa ewentualność sojuszu Polski, Słowacji, Czech i Ukrainy – aby były one wspólnie „bardziej równorzędnym” partnerem wobec Rosji. Sęk tylko w tym, czy Słowacy, Czesi i Ukraińcy chcieliby sojuszu z Polską. Megalomanię i wręcz szowinizm wielu Polaków znają oni aż za dobrze. Zwłaszczy Ukraińcy.
Sam Białczyński jest typowym polskim szowinistą – wielokrotnie pisał, że Ukraińcy to Polacy, tylko że o tym nie wiedzą. I że Polacy i Ukraińcy to jeden naród (naturalnie jego zdaniem polski) z dwoma religiami.

Gotów jestem zafundować Białczyńskiemu bilet  – niech jedzie na Ukrainę i na majdanie w Kijowie (albo jeszcze lepiej przed dowolnym batalionem „prawego sektora”) pokaże się z transparentem – „Ukraińcy to Polacy a Ukraina to Polska”. Jeśli to zrobi – dam nawet na wieniec…

Pomysł „wieszcza” Marskiego o sojuszu Rosji, Polski i Ukrainy naturalnie Nadjordańczykowi nie pasuje. I uzurpuje on sobie prawo narzucania Rosjanom jak mają traktować zgnojoną i wrogą Rosji Polskę. A to jest już szczyt megalomanii, impertynecji i arogancji.

Brak tylko jednego partnera żeby rozegrać tę grę.  Moskwy, która ciągle nie jest mentalnie gotowa na równość z Polską i Ukrainą. Moskwa musi zaproponować Polsce i Ukrainie atrakcyjny model współpracy, a nie wymachiwać kremlowskim knutem. Używając siły kopie sobie właśnie osinowym kołkiem UPIORNY grób.”

Nadjordańczyk nie zauważa, że zniewolony wasal Izraela, USraela, NATO i jewrounii nie ma prawa stawiać warunków suwerennej Rosji. Jeśli chcemy przez nią być traktowani jak równorzędny partner to bądźmy najpierw suwerennym państwem jak Rosja! I przestańmy na nią szczuć i ujadać. A zwłasza na jej władze cieszące się ogromnym poparciem Rosjan.

Nadjordańczyk próbuje przedstawić mnie jako ograniczonego materialistę zamkniętego w celi polityki:

„Dla płaskich materialistów w rodzaju Opolczyka, zamkniętych w Celi POLITYKA, którzy pełzają  z kąta w kąt po jednym temacie…”

Nadjordańczyk naturalnie nie przedstawił jakiegokolwiek dowodu na mój domniemany „materializm”, ale jest to typowa metoda dezinformacji i deprecjonowania adwersarza – przyłatać mu łatkę bez żadnego dowodu i uzasadnienia. Co mogę skwitować tylko tak – taki ze mnie materialista jak z Białczyńskiego wyznawca Putina. Inna rzecz, że praktycznym materialistą jest sam Białczyński. On zarabia na jego nadjordańskiej „Słowiańszczyźnie” – a ja nie. Za tysiące godzin poświęcone temu blogowi nie zarobiłem ani złotówki. Natomiast Białczyński bije kasę, na czym tylko się da. Kto z nas jest więc rzeczywiście „materialistą”?A co do „celi” – sam Nadjordańczyk jest więźniem celi o nazwie „rusofobia”. A ponadto kolportuje wyssaną z palca przez siebie „mitologię słowiańską”, a Słowiańszczyźnie dorabia jahwistycznych „strażników wiary”. I judaizm oraz chrześcijaństwo jako „jeszcze młodsze dzieci” politeizmu Słowian. I pozwala żydowskiemu dezinformatorowi kolportować „orlickie” brednie na swoim blogu.

Wstawką o prawej i lewej kolumnie przypomina Białczyński mentalnie „Bolka”/Wałęsę i jego „prawą i lewą nogę”. A przecież Słowiańszczyzna to jedna intergalna całość, a nie prawa czy lewa kolumna. I co u „Słowianina” szukają żydłackie zwroty „wielkanoc” i „boże narodzenie”? („i jak z Wielkanocą i Bożym Narodzeniem”). Czyż to nie jest promocja/uwiarygadnianie jahwizmu?

Kolejna sprawa…
Pomysł „wieszcza” Marskiego dotyczący magnetodynamicznej elektrowni termojądrowej kwalifikuje go do szpitala zamkniętego. A pomysł „odbudowy związku Atlantydy” (str. 304) do niepoważnych mitomanów. Czekam tylko, kiedy do mitologii słowiańskiej wszczepieni zostaną Reptylianie i Andromedanie. Zaś uwielbienie dla Mickiewicza i jego mesjanizmu jak i zamiłowania Mickiewicza do żydowskiej kabały (czterdzieści i cztery) dyskredytują Marskiego kompletnie.
http://culture.pl/pl/artykul/mickiewicz-a-imie-jego-czterdziesci-i-cztery

Tutaj pewna dygresja…
Dwa dni temu autor książki „Moja słowiańska wolność” w mailu zapytał mnie (m.in) – cytuję:

„Znasz te strone?:

http://chrobacja.prohosts.org/”

Odpisałem mu tak:

„Znam tę stronę. Za dużo w niej bajek. Mieczysław/Mieszko nie ochrzcił nikogo, bo jego chrzest to żydłacka bajka. A Frankowie nie przekroczyli nigdy linii Odry, a prawdopodobnie nawet Łaby – a tu pisze, że w 790 roku doszli do gór Świętokrzyskich.
Są ludzie zakompleksieni, którzy potrzebują mitu wielkiego imperium/cesarsta Słowian aby się dowartościować. Ja tego nie potrzebuję. Kocham Słowiańszczyznę plemienną, Słowian wolnych i równych, żyjących w harmonii z Matką Ziemią. Nie potrzebuję mitycznych mitologicznych imperiów słowiańskich.
Z całego tekstu ciekawi mnie jedynia owa krypta wykuta w skale i zalana częściowo wodą. Myślę że ktoś powinien wypompować wodę i kryptę dokładnie zbadać. Być może powstała faktycznie dopiero w XIX w. i z „komorą grobową władców imperium słowiańskiego” nie ma nic wspólnego.”

Wracam do sprawy Nadjordańczyka…

Na koniec chwali się Białczyński jego mitologią:

„A teraz jeszcze sedno, coś czego oczywiście Opolczyk i jemu podobni opluwacze nie mógł przewidzieć w najczarniejszych snach. Komu Nasz Człowiek w Moskwie, Aleksander Asov powierzył, poprzez Białoruskiego Łącznika  w 2002 roku swoje prekursorskie książki  „Księga Welesa” i „Księga Koljady”?  Niech zgadnę – Białczyńskiemu? Ale o tym, że myśl płynęła z Polski, od Białczyńskiego do Moskwy, opowiem już innym razem.  Tak więc to My wydajemy książki Marskiego, My jesteśmy w kontakcie – Duchem i  Sercem – ze Słowiańską Moskwą, Kijowem i Mińskiem, a nie destruktorzy wypełniający scenariusze KGB/GRU.

Cóż można o tym powiedzieć – Nadjordańczyk wymyślił/wyssał z palca jego mitomańską mitologię, wciągnął w to mitomana z Rosji i myśli, że ma jakąkolwiek zasługę dla sprawy Słowiańszczyzny.
http://bialczynski.wordpress.com/slowianie-w-dziejach-mitologia-slowian-i-wiara-przyrody/ksiegi-apokryficzne/tajemnik-burowijski/o-tajemniku-burowijskim-i-wielkim-tajemniku-nuruskim/
Wydaje się jemu, że duchowość słowiańska to jakieś bzdurne bajania, koliby, taje. I oczywiście nienawiść do „Moskali”. I wciąga czytaczy w te swoje wymysły chorej, zakompleksionej wyobraźni. A przecież duchowość Słowian to cześć Matce Ziemi, Bogom i przodkom oddana. I wierność własnej kulturze i tożsamości. I Wiedza czytana w Księdze Natury. A nie w „kolibach”. I nie kult zdrajcy uprawiany do spółki z żydowskim dezinformatorem.

Co do KGB/GRU – były one o „niebo” mniej zbrodnicze od CIA. Ich zadaniem była obrona ZSRR przed imperializmem żydo-banksterskiego zachodu. Putin mający korzenie w KGB dlatego jest dla żydo-banksterów tak trudnym orzechem do zgryzienia, bo jako były podpułkownik KGB zna od podszewki wszystkie podstępy i tricki jego wrogów.

Białczyński & spółka żyły z siebie wypruwają, aby Polakom zohydzić Władimira Putina. Na szczęście grono jego czytaczy wierzącach w jego antysłowiańską propagandę polityczną to tylko garstka ślepców i głupców prowadzona na smyczy przez nadjordańskiego dezinformatora i jego pomagierów.

.
.
opolczyk
.
.
precz z jahwizmem
.
.
Ręce Boga
Advertisements

48 thoughts on “Kolejna antyrosyjska agitka Nadjordańczyka Białczyńskiego…

  1. Pingback: Bezczynny wobec ludobójstwa na Wsch. Ukrainie, żydo-banksterski zachód wspiera prawosieków « Grypa666's Blog

  2. Białczyński bredzi, ma jakąś psychozę, urojenia na punkcie Kremla i Putina, wbrew faktom. Przypomina tym Michalkiewicza, dla którego bronienie rosyjskiej/słowiańskiej racji stanu przez Polaka/Słowianina to proszenie się o niewolę i „kremlowskiego knuta”. Podobnie jak Pan Redaktor, Białczyński ubiera swe brednie w wyszukane słowa, polactfo otwiera gęby z podziwu — jaka erudycja, jaka kultura! Więc i Białczyński wygląda na agenta wpływu. Właśnie takich krasomówczych fanatyków selekcjonują…

    Lubię

    • Prosze nie uzywac wobec Rodakow slow w stylu „polactfo otwiera gęby z podziwu”;

      Rodak, nawet manipulowany, to jest RODAK, BRAT. Czy pan obraza pana brata lub siostre, jesli ktos ich manipuluje, czy tez stara sie Pan Im to lagodnie i inteligentnie wyjasnic???

      Zadna ptaszka swego gniazda nie kala – mowi STARE SLOWIANSKIE PRZYSLOWIE 😉

      Wie pan co, „po owocach poznacie ” …he, he, he, ciekawe jakie ma pan korzenie…bo cos u pana pamiec genetyczna Przodkow zawodzi… 😉

      Nie ten gniazdo kala co „kala” a ten, co prawdy mówić nie pozwala. Polactfu (nie mylić z Polakami) niczego nie da się wytłumaczyć, bo jest odmóżdżone i kompletnie bezmyślne.
      opolczyk

      Lubię

  3. Przyznam się szczerze, że jestem w kropce! Swego czasu nabyłem dwa tomy „Mitologii Słowiańskiej” pana CB „dałem za nie kupę forsy” i nie wiem co mam z nimi zrobić? Czy mam je przeczytać czy walnąć nimi do piwnicy? W moim przekonaniu nie można mieć aż tak rozdwojonej jaźni. Z jednej strony propagować Słowiańszczyznę a z drugiej opowiadać takie bzdury o Rosji i wielbić tego pajaca Kuklińskiego? Bo jeżeli ta mitologia jest tak wiarygodna jak pozostałe poglądy tego pana, to ja dziękuję. A jeszcze mówienie, że Polacy to Ukraińcy i na odwrót. Tak samo z Mickiewiczem, jaki z niego był obrońca starej wiary? To, że napisał „Dziady” jeszcze o tym nie świadczy. Wystarczy przypomnieć sobie inwokację do „Pana Tadeusza”, każdy się tego w szkole uczył. Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać?

    Niestety życie to taka „gra”, w której często stajemy przed takimi właśnie dylematami. Nie będę podpowiadał Tobie jego rozwiązania. Jest to zadanie dla Ciebie!
    opolczyk


    PS
    Dodam jeszcze, że nie tylko mesjanista katolik Mickiewicz dla Białczyńskiego to „strażnik wiary Słowian”.
    http://bialczynski.wordpress.com/co-to-za-strony/klan/straznicy-wiary-slowianskiej-wiary-przyrodzoney/o-iv-staroslowianskiej-swiatyni-swiatla-swiata-w-wilnie-ignacy-pietraszewski-straznik-wiary-slowian-i-jego-zendaszta/12-09-krzyk-polskosci-czyli-dzielo-adama-mickiewicza/
    Także uczestnik wyprawy krzyżowej, fundator klasztorów i kościołów katolickich Jaksa to też dla Białczyńskiego „strażnik wiary Słowian”:
    http://bialczynski.wordpress.com/2014/03/29/luzyccy-i-polabscy-straznicy-wiary-slowian-jaksa-z-kopanicy-1120-1176/
    (Polecam komentarze „Krzysztofa” pod ostatnim tekstem).

    Lubię

    • „Czy mam je przeczytać czy walnąć nimi do piwnicy?” – na twoim miejscu jeżeli dałbym za te knigi z nieświadomości kupę forsy to z ciekawości przeczytałbym co ten antyrosyjski fanatyk tam wypisuje i zdemaskowałbym publicznie ewentualne bzdury tam obecne aby inni nie dali się ewentualnie nabrać na to „dzieło” i nie musieli wykładać kupy forsy na czyjeś brednie, ale to już twoja sprawa…

      Lubię

    • „Czy mam je przeczytać czy walnąć nimi do piwnicy?” – A co się Góral przejmujesz, ja mieszkam w tym samym mieście co Czesio i z racji jego szaleństwa nie będę się przecież przeprowadzał. Książki zostaw, tylko podejdź do tego „dzieła” w sposób maksymalnie ostrożny i nie głoś zawatych tam informacji jak prawdy objawionej i nieomylnej.

      Lubię

      • Nie wiem co w tych ksiazkach jest, ale fakt, ze wspomniany Cz. B. nazbieral duzo cennych informacji o drzewach, roslinach, miejscach Mocy itp; To warto zachowac; ma on tez bogaty material zdjeciowy, ktory moze byc przydatny w poszukiwaniach czy jako ilustracje do artykulow i badan;
        od demonow tez sie mozna uczyc…tylko ostroznie;)

        Niestety ów CB „cenne informacje” miesza z ewidentną dezinformacją i typową żydowską propagandą, przez co te ostatnie uwiarygadniane są „cennymi informacjami” W sumie więcej on szkodzi niż przynosi pożytku.
        opolczyk

        Lubię

        • Fakt, ludzie dobrej woli, poszukujacy, ale malo zorientowani daja sie zlapac w te jego sidelka 😦

          Inni czytaja o dzialaniu roslin, ogladaja zdjecia, a do reszty podchodza z dystansem.
          U mnie „podpadl” gdy cos bredzil o Krolewnie Ariadnie malo przychylnie. Nie bardzo do intuicji mi to pasowalo…i do Korony Ariadny NA NIEBIE POLNOCY…potem znalazly sie inne glosy krytyczne o nim i teraz jako tako jasne co ta osoba „gra”, a juz jego pisanie , ze „Chazarowie, plemie slowianskie mieszkali pod Mielnikiem” nawet jego zwolennikom powinno oczy otworzyc. ( Opis Grabarki i okolic zrobil swietny, to fakt)

          Lubię

    • Góral pojedź kiedy do Tropia i obejrzyj kupe kamieni obok kościoła którą Białczyński nazwał kręgiem kultowym bądź ofiarnym lub jakoś tak 🙂 …..a ręczę Ci twe wątpliwości sie rozwieją 😉 🙂

      Lubię

  4. Ogólnie nie lubię tematyki rosyjskiej i tego całego Putina. Nie rozumiem w ogóle dlaczego jeszcze nikt nie zareagował, na to że wywołał on taką inwazję. Ogólnie to powiem szczerze, że europa boi się Rosji dlatego tak słabo reaguje, na poczynania i separatystów i rządu rosyjskiego.

    Jaką „inwazję” wywołał Putin? Zbombardował Krym jak USrael Serbię czy Libię? A może militarnie okupuje Donbas jak USrael Afganistan i Irak?
    Masz dezinformatorze szlaban!
    opolczyk

    Lubię

  5. W artykule jest wzmianka o „Welesowej Księdze”. Chciałbym się dowiedzieć od Ciebie szanowny Opolczyku, lub od Was drodzy czytelnicy czy jest gdzieś polski przekład owej „Welesowej Księgi”? I czy warto się w nią zagłębiać. Przyznam się szczerze, że z całego Słowiańskiego panteonu Weles/Wołos jest mi najbliższy i niezwykle intryguje mnie ten Bóg. Zwłaszcza, że nie dawno dowiedziałem się, że w Tatrach jest szczyt o nazwie Wołoszyn, którego nazwa ma coś wspólnego z Welesem, a ja wiem nawet w którym to jest miejscu!!

    Nazwa Wołoszyn pochodzi od Wołosów:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolonizacja_wołoska

    Admin

    Lubię

    • Nie ma kompletnego polskiego przekładu „Księgi Welesa” a przynajmniej do niedawna nie było. Pisał o niej Dobrogost:
      http://dragontn.blog.pl/2013/11/02/ksiega-welesa/
      oraz Wojciech Jóźwiak
      http://www.taraka.pl/ksiega_welesa

      Wiele wskazuje na to, że jest to falsyfikat.
      A tak na marginesie – polecam Ci tekst Dobrogosta o „Księdze Trajana”:
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/11/04/o-ksiedze-trajana-dobrogost/

      Na koniec dodam – nie ma mądrzejszej księgi niż Księga Natury. Problemem jest tylko nauczyć się z niej czytać. Księgi pisane przez ludzi zawsze skażone są niewiedzą i wymysłami piszących je.

      Lubię

      • Kto wie …?
        Dowody autentyczności Księgi Welesa – Swietłana Żarnikowa PL HD

        Книга заклинаний.Книга Велеса

        …swoja Droga, ten kto zyje zgodnie z Prawami Natury zgodnie z Nimi WSPOLTWORZY. wiec Natura dziala razem z Nim; To wlasnie jest opisane w Ksiedze Welesa : jak wplywac na Ogien Wode, Wiatr itd.A to przeciez opisuje tez Masaru Emoto. Japonski uczony, ktory opisal Pamiec Wody. Nasze DNA ma MOC by TWORZYC SWIATY; Najnowsze odkrycia ROSYJSKICH uczonych o wplywie DNA na rzeczywistosc materialna jest wlasnie o tym. Ksiega Welesa to jak gdyby skrot czy „gotowa formula ” zawarta w slowach. Bo SLOWO , jako WIBRACJA ma MOC i ma ja tez jako nosnik OBRAZOWOSCI.
        Chwala ❤

        Owe „dowody” nie są żadnymi dowodami. Na polskiej wsi jeszcze w XIX wieku kwitła Wiara/Wiedza Słowian. Opisał to Zorian Dołęga-Chodakowski:

        „Trzeba pójść i zniżyć się pod strzechę wieśniaka w różnych odległych stronach, trzeba śpieszyć na jego uczty, zabawy i różne przygody. Tam, w dymie wznoszącym się nad głowami, snują się jeszcze stare obrzędy, nucą się dawne śpiewy i wśród pląsów prostoty odzywają się imiona Bogów zapomnianych.”

        W Rosji było identycznie – wieś była przez długie wieki nadal pogańska i stąd prastarą wiedzę można było spisać jeszcze w XIX czy XX wieku w postaci „Księgi Welesa”.
        Co do Swietłany Żarnikowej – jej kult „aryjskoścI” całkowicie ją w moich oczach dyskwalifikuje. My słowianie nie musimy sobie dorabiać „aryjskich” korzeni. Czym to się może skończyć widzieliśmy u Hitlera.

        Końcowy akapit jest wzniosły, patetyczny ale to pomieszanie wiedzy i demagogii. Zwłaszcza gloryfikacja „Słowa”. Toż to czysty jahwizm! „Na początku było słowo”. A to jest ewidentna bzdura. Słowa to paplanina i często służą kłamstwu. Natomiast komunikacja niewerbalna polegająca na telepatyczym przekazie uczć, emocji i obrazów wolna jest od słów – i wolna od kłamstw i demagogii.
        opolczyk

        Lubię

        • Slowa wlasnie uzywaja SZEPTUCHY 🙂 To ONE zachowaly dawna wiedze polegajaca na wspolpracy z roznymi poziomami BYTU , dzieki czemu moga pomagac ludziom, ktorych byty zastaly POGMATWANE przez rozne przeciwnosci, zawisci, choroby itp.

          SZEPTUCHY dzialaja SLOWEM w postaci szeptu…chyba sie nie rozumiemy…no coz…
          A jak Pan mysli, o czym pisze Masaru Emoto? OCZYWISCIE JEMU TEZ SIE ZARZUCA „NIENAUKOWOSC3”;;ALE TO JUZ INNA BAJKA;;; inna? 😉

          Szeptuchy działają przede wszystkim wizualizacją. Bez niej ich słowa to tylko pustosłowie.
          opolczyk

          Lubię

          • To Pana blog i do Pana nalezy „ostatnie slowo” widze, ze sie nie rozumiemy…nie nalegam wiec
            …poniewaz Pan wie lepiej jak dzialaja szeptuchy…wracam do kochanych skromnych Kobiet ze wschodnich rubiezy…One tam duzo dobra czynia… a ze inni wiedza lepiej jak to czynia ;)…to przeciez nie ma wielkiego znaczenia , bo to owo DOBRO SIE LICZY.
            Dobrej Nocy ❤

            Dobrej nocy.
            opolczyk

            Lubię

            • Zgodzę się – słowo wypowiedziane, bądź pomyślane ma wielką moc, natoniast słowo spisane tą moc traci – dlaczego? Proste – jeśli ja daję komuś słowo, to nie potrzeba tego potwierdzać na piśmie – słowo napisane to brak zaufania, to właśnie chrześcijaństwo przyniosło do nas – umowy spisywane, my mieliśmy słowo, które wystarczało za wszystkie umowy. Jeszcze nie tak dawno (jakieś 40 – 50 lat temu) na wsi kupno pola opierało się o umowę słowną, wiem, bo mój stryj takie zawierał i dziadek (one naprawdę obowiązywały i nikt z tego się nie wyłamywał). Niestety czasy się zmieniły i gdy stryj umarł jeden z tych którzy sprzedali mu grunt uznał, że skoro nie ma stryja umowa jest nieważna i moja stryjeczna siostra została bez domu (umowa słowna jest trudna do udowodnienia), niestety ludzie którzy mieli honor i słowo było u nich droższe od pieniędzy są na wymarciu, poza tym według nowej ideologii to frajerzy… Tak słowo miało dużą moc i ma nadal, ale w ustach ludzi honorowych i uczciwych…

              W powyższym znaczeniu słowo to nic innego jak umowa lub zobowiązanie do czegoś. I kiedyś (choć nie zawsze) było „święte”. „Słowo Zawiszy” oznaczało, że można na nim polegać i nie zostanie się oszukanym.
              opolczyk

              Lubię

        • ” Słowa to paplanina i często służą kłamstwu. Natomiast komunikacja niewerbalna polegająca na telepatyczym przekazie uczć, emocji i obrazów wolna jest od słów – i wolna od kłamstw i demagogii.
          opolczyk”
          Komunikacje niewerbalna tez mozna manipulowac np. hipnoza czy wplywaniem na sny.
          Obrazy mozna „podmieniac…DO TEGO SLUZA MAGICZNE SZTUCZKI.
          A jak Pan mysli, kto podmienil Slowianom ICH OBRAZOWANIE ?
          I czym lub jak ? Slowami czy symbolika ?
          Odpowiedz jest w pytaniu 😉

          Osoba świadoma nie poddaje się hipnozie. I sama wpływa na własne sny. Osoba zahipnotyzowana kierowana jest słowami hipnotyzera i nie wystąpuje u niej jakakolwiek komunikacja niewerbalna.
          Mnie nikt nie „podmienił obrazowania”. Jahwistom podmieniła obrazowanie nadjordańska dżuma.
          To ostatnia dzisiaj moja odpowiedź. Nie mam czasu na jałową dyskusję.
          opolczyk

          Lubię

          • Dobry wieczor Panu dzisiaj,

            Wczoraj ta wymiana informacji „jalowa” nie byla; „Jalowy” znaczy ten, ktory jeszcze nie poczynal lub juz nie poczyna…w znaczeniu zycia. „jalowa ziemia, jalowa owca itd.” Przede wszystkim o informacje chodzilo, a nie o ewentualna roznice zdan w interpretacji. informacje poszly w swiat, a czytelnicy odbiora jak potrafia. I o to chodzilo. To jak ziarno rzucone w glebe; i mam nadzieje , ze owa gleba zyzna jest. Czyli „dyskusja ” byla jak najbardziej obfita w owoce…

            Dobrej nocy.

            ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ – EVDOKIAS’ ZEIMPEKIKO

            Dobry wieczór

            Poprzednie dwa komentarze usunąłem – wiersz Tuwima może Pan wkleić ponownie, ale napisany normalnymi literami a nie dużymi. Takie teksty czyta się po prostu gorzej. Komentarz o „Narodzie”, „sługach Ciemności ” i „polactwie” skasowałem całkowicie. Nacjonalizm i kult narodu stawianego na ołtarzu u mnie nie jest mile widziany. Ja jestem propagatorem Słowiańszczyzny a nie nacjonalizmu.

            A tak na marginesie – jest Pan patriotą jak się patrzy – wręcz do kwadratu. A programu z polskimi literami, aby pisać po polsku nie może Pan sobie załatwić?

            Nie lubię takich typów jak Pan – pokazują się nagle, wrzucają jednego wieczoru z 10 komentarzy, wszystko krytykują i wszystkim chcą narzucić swoje zdanie. Proszę sobie założyć własny blog i na nim propagować własne myśli, zdanie i rozwiązania.
            opolczyk

            Lubię

            • Co do programu ;)…pisze „gdzie sie da” nie zawsze w komforcie…zycie nielatwe bywa ;)…

              …gdzie Pan krytyke widzi??? w ktorym miejscu ?
              Kazdy ma glowe do myslenia; dzielic sie z innymi wiedza i przemysleniami nie znaczy , ze sie im cos narzuca; ot i co;
              O ” Slugach ciemnosci ” pisza Wedy, to byl cytat, termin „polactwo” tez byl cytowany z ktoregos komentarza powyzej…z uwaga, by takichg slow nie uzywac.
              Lubic Pan mnie nie musi, nie kazdego sie da ❤

              A pojawienie sie u Pana na blogu?…tak PRZODKOWIE zdecydowali; To byl dzien Welesa. Pana blogg sie pierwszy otworzyl w dzien Wszystkich Swietych; takich znakow nie nalezy pomijac…

              Jesli Pan pozwoli, troche tu pozagladam…niech Pan sie jednak nie obawia…nie na dlugo, bo zycie goni i kazda minuta tutaj , to minuta mniej na duzo innych waznych spraw;…Ale wyraznie "KTOS" to miejsce wskazal, wiec "troche" tu jestem…ktos na cos czeka, to jest WAZNE i moze tu znajdzie odpowiedz;
              Chwala!

              Lubię

        • ( – – – )

          Komentarz usunięty.

          Nie lubię, jak mnie ktoś próbuje oszukiwać – słoneczny kręgu. Szybciutko zmieniłeś nick i adres mailowy. I to mnie się nie podoba. I nadal próbujesz narzucić mi znaczenie „Słowa”.
          opolczyk

          Lubię

          • A czy nie bierze Pan pod uwage ze wsrod grona Przyjaciol rozwijamy temat…jestesmy jak liscie na wietrze 😉
            dzis jestesmy tu, a jutro gdzie indziej…;)
            Niech sie Pan nie obawia, nikt tu Pana „nie oszukuje”…jestesmy tylko roznymi kolorami tej samej TECZY czyli RADUGI….jak wiatr ,jak woda

            Ветер Воды – Ветер Воды / Water Wind – Water Wind

            Lubię

    • Goralu, w Twoim „znaku graficznym” jest obracajacy sie Kolowrot …tak wybral „przypadek” ?
      To znak Naszej Galaktyki; Kolowrot jest dzielem WELESA.
      СВАСТИКА (КОЛОВРАТ).Swastika (Kolovrat).

      Lubię

  6. Czesio co jakiś czas odlatuje i to w każdym możliwym wymiarze. Nie ogarnia facet rzeczywistości, a jak do tego dołożyć jego własne emocje, to klekajcie narody, bo mesjasz idzie i prawdę głosi…

    W zakresie polityki pierniczy jak potłuczony, w zakresie mitologii Słowian, to już nawet nie pierniczy tylko pier…li jak nakręcony. Gwoli sprawiedliwości nie on jeden. Tak jest, jak się z jakiegoś fenomenu/zjawiska robi biznes. Im większy fantasta, tym większy zachwyt słuchaczy. Jak rośnie grupa odbiorców, to prawdopodobnie zyski też wzrosną, więc następuje produkcja bajek. Jeśli trafimy na hmm… odkorbionego fantastę, to nawet Bollywood się chowa.
    Za naszą wschodnią granicą też takich odkorbionych słowiańskich fantastów nie brakuje. Nie dziwi mnie więc łączenie się „wydawców” w zbożnym dziele trzepania kapuchy.
    W efekcie przez takich koloratów, przeszłość Słowian nie jest traktowana w powszechnym obiegu poważnie.

    Szukalski w pewnym momencie swojego życia też odleciał, ale chyba nigdy tak bardzo jak Czesio. Przy okazji, założył już ten swój Ruch Wolnych Hebli (rytu fantastico)? 😉

    Ej Wiślanin, Wiślanin…
    Dzięki za to:

    „Przy okazji, założył już ten swój Ruch Wolnych Hebli (rytu fantastico)?” 😉

    Uśmiałem się co niemiara…
    opolczyk

    Lubię

    • Oni te bzdety zwyczajnie zmyślają na kolanie, ale to świadczy jedynie o ich bezradności, braku argumentów, wiedzą że misternie upleciona przez nich sieć propagandy się sypie i jedyne co mogą to wkurwiać nas na różne sposoby…

      Lubię

    • Bartłomiej, bełkotem Ziouzeitzng GW ja osobiście nie przejmuję się. Znam jej metody…
      Ważne jest, że najważniejsza żydowska gazeta w Polsce pisze o narastającym poparciu dla Rosji i Putina. Musi to być coraz szersze zjawisko i dlatego żydo-media nie mogą go już ignorować. No więc próbują nas – sympatyków Rosji – ośmieszać. Podejrzewam, że większość owych „wypowiedzi” trolli jest albo przeinaczona, albo wyssana z palca. Zionzeitung GW ma za zadanie kreowanie medialnego matrixu korzystnego dla okupanta. Jedynie prawdziwe informacje w GW to numery stron. Reszta to propaganda.

      Lubię

  7. Nie czyta się WROGA !! -ROBI się SWOJE i już !. Wróg bez paliwa SCZEŹNIE !! .Nie wolno marnować energii na czczą polemikę . CZAS ! CENNY CZAS już go nie ma !!.

    Przytaczam (dla autorki i czytelników): pierwszą „odpowiedź” niewdzięcznego C.B. (później zmienioną!) na komentarz Niny (kopia z subskrypcji mailowej):

    bialczynski skomentował wpis 09.10. 2014 – 404. rocznica zdobycia Kremla przez Polaków, czyli 40 i 4. w odpowiedzi na –nina–:
    ‚Nie podoba mi się AKURAT TUTAJ !!!! przytaczanie pejsatej tuby propagandowej -niezależna.pl. NIE SŁOWIAŃSKI to portal.’

    Podaj prawdziwy adres mailowy agencie sowiecki a porozmawiamy, jeszcze lepiej podpisz się imieniem i nazwiskiem.

    oraz cyt. „zbanowany” komentarz Opolczyka:
    „Nina – ja nie walczę z Białczyńskim. Ja tylko go demaskuję…”

    Admin

    Lubię

    • Nie czytam wroga, hehe. Ktoś mi podesłał ten tekst na maila.

      A ja myślę, że dobrze jest wiedzieć co wróg wypisuje i knuje…
      opolczyk

      Lubię

    • Pod tym samym wpisem chciałem zamieścić swój komentarz w którym wielce się dziwowałem tej „Wielkiej Zmianie Białczyńskiego” jak to sobie żartobliwie nazywam, ale komentarz nawet się nie ukazał…

      Lubię

    • To taki biznesowy Ruch Wolnych Hebli, gdzie między sensownymi informacjami powsadza się sporo gniotów i dezinformacji + promocję spotkań, seminariów, wróżenia z odcisków na prawej dłoni bezrękiego i takie tam.

      Posłuchajcie co tutaj bredzili:

      Ustawa o pacyfikacji Polaków przez obce służby jest szyta pod FSB. A Smoleńsk to „polskie WTC”.
      Takiego czegoś nawet na haju bym nie wymyślił.
      opolczyk

      Lubię

      • A to że Zagórski bredzi, mieszając prawdę z kłamstwem to wiem, a jego „niezależna telewizja” to takie pomieszanie z poplątaniem podlane sosem new age, właściwie nigdy mi ona nie przypadła do gustu ale zamieściłem te filmiki tak dla informacji aby wiadomo było co różni „wolni ludzie” i inne „niezależne media” gadają…

        Lubię

  8. ależ wściekła matrioszka 😀

    Malina – Matrioszka (Babuszka) nigdy nie była wściekła. Jedynie rusofobi tak ją przedstawiają. 😀
    opolczyk

    Lubię

  9. Piękne… na tę porę roku (i nie tylko): http://prostoprzedsiebie.blog.pl/2014/10/24/zlota-polska-jesien-w-ogrodzie-botanicznym-w-powsinie/

    Ciekawostka (patrz zdjęcia): „W pobliżu Kościoła Ormiańskiego znajduje się sarmacka krypta odkryta w 1989 roku, podczas prac w kamieniołomie piasku na wschodnich obrzeżach miasta. Kamienny grób pochodzi z czasów starożytnych prawdopodobnie z III wieku naszej ery. Krypta jest zbudowana z bardzo dobrze dopasowanych, nachodzących na siebie wapiennych płyt, pokrytych dwuspadowym dachem. Składa się z prostokątnej komory grobowej i prowadzącego do niej korytarza.” – (+ kolejne wątki) http://prostoprzedsiebie.blog.pl/2014/01/12/bialogrod-nad-dniestrem-spacer-po-miescie/

    Specjalnie dla przemexa (ad jego gravatar) i… 🙂 :

    http://prostoprzedsiebie.blog.pl/2014/01/01/odessa-koty-kotki-i-koteczki/

    PS A od siebie polecam: http://prostoprzedsiebie.blog.pl/2014/03/15/muzeum-historii-naturalnej-w-paryzu-wielka-galeria-ewolucji/

    PPS Bonus ❗ „Tutaj przybyli pierwsi misjonarze katoliccy (…) ich misja się nie powiodła, a chrześcijaństwo przyjęto dopiero 200 lat później.” (patrz krzyż) 😉 : http://prostoprzedsiebie.blog.pl/2014/10/12/birka-najstarsze-miasto-w-skandynawii/

    Lubię

  10. http://polish.ruvr.ru/news/2014_10_31/Arabski-swiat-odwraca-sie-od-Zachodu-w-strone-Rosji-4075/ – Arabski świat odwraca się od Zachodu w stronę Rosji

    Państwa świata arabskiego stopniowo „odwracają swoją twarz do Rosji”, budując z nią współpracę – powiedział w czwartek na konferencji prasowej w RIA Novosti wielki mufti Syrii, Ahmad Badreddin Hassoun.

    „Egipt podjął teraz bardzo ważny krok strategiczny – zwrócił się ku Rosji. Myślę, że Tunezja i Algieria i inne arabskie państwa pójdą tą drogą, ponieważ strategiczne stosunki z Rosją są bardzo ważne. Rosja szanuje waszą suwerenność, wolność słowa i wasze prawa nie próbując nikomu niczego narzucać” – powiedział Hassoun.

    „Ta sprawiedliwość przeciwstawia się niesprawiedliwości ze strony Zachodu” – dodał.

    Lubię

  11. Otwieram (z opóźnieniem) cykl (aby nie psuć świątecznej atmosfery):
    cenzura i zbanowane komentarze – u Białczyńskiego
    (będzie on uaktualniany o usunięte – starsze, niedawne i ew. przyszłe)

    Na początek te ostatnio skasowane – dot. „kukły”, autorstwa „Strażyca”,
    którego serdecznie zapraszam na mój skromny blog
    (poniżej przytaczam dokładne kopie z subskrypcji mailowej)

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 10:21 AM
    Strażyc skomentował wpis 28. 10 – Kim są opluwacze Pułkownika Kuklińskiego! – Marek Baterowicz w rozmowie z Aleksandrem Rybczyńskim

    Panie Białczyński, w sprawie Kuklińskiego dyskutowaliśmy przez czas jakiś. Ano, jako cenzor i manipulator, usunął pan moje wywody z braku argumentów. Nie zgadzam się w dalszym ciągu na gloryfikowanie osoby, która moim zdaniem na to nie zasługuje – nie będę się powtarzał i bił piany. Jednak wmawianie mi, że moje poglądy na temat Kuklińskiego są wynikiem „lęku przed Pamięcią Narodową” (tak odbieram pański powyższy wpis), to jakieś dziwaczne urojenie, nie wiem, z czego wynikające.

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 10:50 AM
    Strażyc skomentował wpis Jeszcze o pułkowniku Kuklińskim!

    Znów to samo: „ATOMOWY SZPIEG”, sensacja…..a ja powtórzę, co już pisałem: nie wiadomo, jakie informacje przekazał Kukliński Amerykanom. Nie wiadomo, i już – bo zostało to utajnione. Tego nie wie Cenckiewicz, Tekieli, Białczyński. Jakieś bajki, że były to plany działań atomowych, można małym dzieciom opowiadać – do planów rosyjskich Kukliński nie miał bowiem wglądu. Do czego zatem miał wgląd? Wg mnie tym co mógł zdobyć i do USA najpewniej przekazał były m.in informacje dotyczące:
    – map sztabowych rozwinięcia logistyki Układu Warszawskiego
    – radzieckiej strategii wojennej w Europie
    – rozkazów dla armii UW, i ich celów na wypadek wojny
    – nowych rodzajów broni (np. T-72, dane porównawcze niektórych samolotów, broni rakietowej)
    – umiejscowienia najważniejszych schronów w których mieli się w wypadku wojny znaleźć oficerowie ZSRR dowodzący całością sił UW
    – manewrów i ćwiczeń armii UW
    – mobilizacji, rozmieszczenia i przegrupowania wojsk UW
    – tajnych publikacji radzieckich zajmujących się rozwojem myśli wojennej ZSRR
    – lokalizacji urządzeń z których miał korzystać w Polsce przemieszczający się na zachód 2 rzut armii sowieckiej.

    Z tego zaś, co zostało odtajnione, wiadomo o banałach: np. przekazywane Amerykanom informacje o nastrojach i morale w Wojsku Polskim nie były przecież kluczową dla przeciwnika informacją.
    Natomiast widać w powyższym artykuliku podstępną manipulację. Tekieli pisze, jak to Kukliński zrozumiał, że Wojsko Polskie nie służy narodowi, tylko ZSRS. Natomiast (tak wychodziłoby z jego poczynań) sam Kukliński, zdradzając Amerykanom cele dla ich Pershingów i Cruise’ów, które zostawiłyby między Bugiem i Odrą jedynie spaloną ziemię, jak najbardziej narodowi służył. On nie przysięgał, że będzie służył interesom sowieckim. Ale na służbę interesom polskim też chyba nie przysięgał, bo nie było polskim interesem zostać zbombardowanym przez NATO!

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 2:33 PM
    Strażyc skomentował wpis Pułkownik Ryszard Kukliński [1930 – 2004]

    Panie Czesławie, widzę, że pańska schizofrenia posuwa się. Jeśli nasza poprzednia dyskusja nt. Kuklińskiego nie została usunięta – to gdzie ona jest, proszę wskazać. Chamstwem, owszem, są pańskie manipulacje przekazem, chamstwem jest nazywanie tego Wolnością. Prowokacje zmierzające do tego żeby mnie „obnażyć” byłyby chamskie, gdyby nie były śmieszne. Nie tak dawno pisał mi pan osobiście, że nie jestem etatowym pracownikiem służb – widać zmienił pan zdanie. To znaczy, że nic nie wie pan o mnie i strzela na oślep próbując sprowokować. A ja jestem zwykłym zjadaczem chleba, który pamięta, myśli, czuje, obserwuje. I za to, co odczuwam i o czym piszę, nikt mi nie płaci – w przeciwieństwie do pana. Ot, ubrał się diabeł w ornat i ogonem dzwoni, że zacytuję Białczyńskiego. Oczywiście, pan woli, że Kukliński przysłużył się NATO. To tak, jakby pan powiedział, że woli pan AIDS od cholery. Brawo, panie Białczyński. Brawo.

    Sent: Friday, October 31, 2014 9:13 AM
    Strażyc skomentował wpis Pułkownik Ryszard Kukliński [1930 – 2004]

    widzi pan, w przypadku portali internetowych, które pan wylicza, wiadomo: prezentują medialną papkę, wyselekcjonowaną i stronniczą, jeśli już ktoś w miarę świadomy tam wchodzi, to chyba tylko po to, żeby sprawdzić czy internet działa. I wszystko jasne, nikt nie ubiera tych informacji w szaty jedynej prawdy i wizji objawionej. Natomiast jak długo pan prezentuje swoje fantasmagorie zaznaczając przy tym, że jest to jedyna droga świadomego człowieka, że każda inna to droga leminga, a kto myśli inaczej, zniewolony jest i wdruki posiada, zaś Kukliński wielkim Polakiem był (albo nawet Wielkim Polakiem Był) i wszyscy twierdzący inaczej świętość opluwają którą pan sobie w ogródku postawił – jak długo pan to czyni, tak długo jest to w dwójnasób szkodliwe. I basta. Nie masz zgody, mopanku.

    Sent: Friday, October 31, 2014 9:16 AM
    Strażyc skomentował wpis Pułkownik Ryszard Kukliński [1930 – 2004]

    natomiast, panie Białczyński, kłamstwo ma krótkie nogi. Jednocześnie kojarzy pan naszą dyskusję (vide powyżej), i twierdzi jednocześnie, że wpisy nie były usuwane. TO GDZIE SĄ? Proszę o odpowiedź.

    CDN.

    Lubię

  12. Dla porządku: dalszy ciąg „zbanowanych” (cyt. cenzora C.B.) komentarzy (wg godz. ich publikacji – były usuwane na bieżąco) – 1 Opolczyka i 4 Strażyca (który się- nie poddawał i długo bronił) – wszystkie dot. omawianego we wpisie Opolczyka tekstu

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 9:57 AM
    Strażyc skomentował wpis Tleledrag T.S. Marski z “Księgi Osądów”: Jak zgubiono II Rzeczpospolitą – Przyszłość. [Do Przyjaciół Moskali].

    I jak zwykle: wszyscy znają się na wszystkim, T. S. Marski jest specem od uzbrojenia (vide fragmenty o lotnictwie), elektrowni termojądrowych (a jakże, dlaczego miałby nie być), literatury, kabały…. Człowiek renesansu, człowiek – orkiestra. Okazuje się, że ilu w Polsce mieszkańców, tylu wszech – specjalistów. P. Białczyński, p. Smoliński, p. Mezamir ze swadą wypowiadają się na temat zimnych fuzji – jakby co najmniej doktoraty na tym porobili…
    Może mają rację, może jej nie mają.
    Mnie jednak zaskoczyło coś innego.
    T.S. Marski, podobno wizjoner i wieszcz nowy, pisze o czymś, o czym najwyraźniej ma jakieś wyobrażenie, ale o czym nie ma rzeczowego rozeznania. Do tego pisze to językiem, który w rzeczywistości jest nieskładnym bełkotem. I to właśnie uderza mnie najbardziej po przeczytaniu powyższych fragmentów: forma wypowiedzi, będąca jakimś słowotokiem, a nie logicznymi zdaniami. Jak dla mnie – absolutnie nie do przyjęcia; sprawia, że autor jest osobą niewiarygodną.

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 11:34 AM
    opolczykpl skomentował wpis Tleledrag T.S. Marski z “Księgi Osądów”: Jak zgubiono II Rzeczpospolitą – Przyszłość. [Do Przyjaciół Moskali]
    w odpowiedzi na Rechot Aku

    PS
    Ty żarłeś statyny znacznie dłużej niż ja. Uwaga z tym rozpuszczaniem „komurek mozgowych” pasuje bardziej do ciebie…

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 11:45 AM
    Strażyc skomentował wpis Fałszowanie Eurowizji, czyli dlaczego zawsze dostajemy Babę z Brodą!

    Tradycyjnie, usuwa pan moje odpowiedzi, w których pan przegrywa – była tu taka, wyraźnie panu nie w smak. Taka dyskusja nie ma sensu, bo to dyskusją, per se, nie jest. Za dużo tu uwagi, czasu i energii poświęciłem (szkoda ich dla pana), żeby pan, wprawny manipulator przekazem, tenże przekaz wypaczał. Ale takie uściślenie należy się: z Braci Polskich, „ultrasów” walczących o usunięcie z religii chrześcijańskiej pogaństwa w jej obrzędach, rytach etc., robi pan – uwaga, uwaga! – odnowicieli wiedzy o pogańskich kultach w miejscach w których przebywali. Z Wzgórza Trzech Krzyży (na którym odkryto podczas badan archeologicznych kurhan z pochówkiem) robi pan Górę Trzygława, boć to przecie samo przez się logiczne jest: tu trójka, tam trójka, ani chybi tak było. Że nikt nigdy i nigdzie tak tej góry nie nazywał – zupełnie panu nie przeszkadza.
    Pozostałe absurdy pomijam. Myślałem, że pan błądzi, więc jest sens rozmawiać – a pan celowo zamieszcza wypaczone poglądy, więc to nie miejsce dla mnie.
    Kazuistyka pańska zbytnio mnie razi.
    Wracając do początków tej dyskusji: ciągle uważam, że łączenie na siłę Ukrainy, Majdanu oraz innych wydarzeń nie mających z nią związku, jest dziwactwem, lub objawem schizofrenii. Tym bardziej, odchodzę, otrząsając pył z sandałów.

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 2:52 PM
    Strażyc skomentował wpis Tleledrag T.S. Marski z “Księgi Osądów”: Jak zgubiono II Rzeczpospolitą – Przyszłość. [Do Przyjaciół Moskali].

    no i patrzcie państwo, co za grajdoł i jakie pyskówki. Panie Czesławie, zgłaszam wszystkie powyższe wpisy do usunięcia jako niemerytoryczne i niezgodne z regulaminem tego bloga. A jak ja piszę o „specjalistach od wszystkiego”, których mamy w Polsce prawie 40 milionów (z tym, że ubywa ich, ubywa…), jak krytykuję Marskiego za bełkot (bo inaczej jego języka nie da się określić – literata Białczyński powinien się na tym poznać, ale cóż…), to moje wpisy są usuwane. Brawo, panie Białczyński. Brawo.

    Sent: Wednesday, October 29, 2014 3:18 PM
    Strażyc skomentował wpis Tleledrag T.S. Marski z “Księgi Osądów”: Jak zgubiono II Rzeczpospolitą – Przyszłość. [Do Przyjaciół Moskali].

    Panie Czesławie, nie błąkam się i nie dostałem zlecenia, a płacić – oj, żebyż mi kto chciał za czas stracony na pańskie schizoidalne bełkoty chciał płacić! Strzela pan, kolejny raz zresztą, kurą w płot (ironia z mojej strony celowa). Lubiłem czytać artykuły tutaj ze względów poznawczych – np. mnie w szkole o słowiaństwie i czasach wcześniejszych uczono bardzo mało, a na naukę nigdy nie jest za późno. Ale jak bliżej wdawałem się z panem w dyskursa, to mi taki absmak pozostał, że pozbyć się go nie mogę.
    Nie wiem, czy pan zauważył – ale ten wątek zaśmiecony jest niemożebnie: jest niby Marski jako myśl przewodnia, a potem i specjaliści od zimnych fuzji (czyt. Białczyński, Orlicki, Mezamir, Miłkowski i in.), i wycieczki osobiste do Opolczyka (po co? pyskówki rodem z targowiska…), i Ukraina (a jakże), i Smoleńsk (no przecież….) Chlew, po prostu.

    CDN.

    Lubię

    • „oj, żebyż mi kto chciał za czas stracony na pańskie schizoidalne bełkoty chciał płacić! Strzela pan, kolejny raz zresztą, kurą w płot (ironia z mojej strony celowa). Lubiłem czytać artykuły tutaj ze względów poznawczych – np. mnie w szkole o słowiaństwie i czasach wcześniejszych uczono bardzo mało, a na naukę nigdy nie jest za późno”

      „Z Wzgórza Trzech Krzyży (na którym odkryto podczas badan archeologicznych kurhan z pochówkiem) robi pan Górę Trzygława, boć to przecie samo przez się logiczne jest: tu trójka, tam trójka, ani chybi tak było. Że nikt nigdy i nigdzie tak tej góry nie nazywał – zupełnie panu nie przeszkadza.
      Pozostałe absurdy pomijam. Myślałem, że pan błądzi, więc jest sens rozmawiać – a pan celowo zamieszcza wypaczone poglądy”

      Otoz to.

      Celnie to Strażyc zauwazyl.

      Lubię

  13. W odpowiedzi na powyższe, ad cyt. fragm. (i gwoli faktów) oraz w nawiązaniu do komentarza Agnieszki (m.in. nt. zarazy)
    przytaczam usunięte (po upływie jakiegoś czasu) przez cenzora C.B., 3 starsze komentarze [i dodatkowe 3 hiperłącza uzupełniające (ad Strażyca) – do tematu]

    Sent: Tuesday, May 13, 2014 3:21 PM
    Subject: [Nowy komentarz] 12 05 2014 – Fałszowanie Eurowizji, czyli jakim sposobem zawsze wygrywa Kobieta z Brodą!:
    https://opolczykpl.wordpress.com/2014/05/13/manowce-rusofobii-czyli-wyznania-agenta-wplywu/#comment-79841

    Sent: Friday, May 23, 2014 12:06 PM
    Strażyc commented on Fałszowanie Eurowizji, czyli dlaczego zawsze dostajemy Babę z Brodą! in response to bialczynski

    Sent: Wednesday, May 28, 2014 9:59 AM
    Strażyc commented on Fałszowanie Eurowizji, czyli dlaczego zawsze dostajemy Babę z Brodą! in response to bialczynski:

    Tracę resztki szacunku do pana. Nie mając argumentów – bawi się pan w cenzora. Ech, „wolny człowieku”…. Opolczyk, do którego odsyłał mnie pan na konsultacje, lokuje pana i panu podobnych między agentem a użytecznym idiotą. Nie jestem zwolennikiem obrażania kogokolwiek, bo sam wymagam szacunku dla siebie – ale trudno nie przyznać Opolczykowi racji.
    Co do braci polskich: z postępowego, intelektualnego ruchu czyni pan nośnik pogaństwa – bo tak panu wygodniej, bo jest to dla pana użyteczne. Prawda, że ruchy reformackie były przytuliskiem dla wszelkiej maści opozycji kościoła katolickiego – to jednak nie czyni z nich pogan! Bracia polscy mieli – z założenia – usunąć pogaństwo z chrześcijaństwa. Widać, i siwej głowie nauka się przydaje, więc zanim popełni pan kolejny wpis przekłamany i natchniony przez własną wizję, radzę zapoznać się np. z Racjonalistą http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4466 naprawdę, świetny artykuł kogoś, kto ma o tym pojęcie i stosowną wiedzę.
    Liczyłem na sens w pańskich wypowiedziach, a tu jak zwykle: G-ra pół-S-łówek (uwaga, komunikat kodystyczny)…..

    Sent: Wednesday, May 28, 2014 10:15 AM
    Strażyc commented on Góra Trygława w Kazimierzu Dolnym – sanktuarium Czarnogłowa in response to bialczynski:

    Proszę pana, podaje pan nieprawdziwe źródło informacji. Również sama informacja o sanktuarium Czarnogłowa, Trzygława, pierwotnej nazwie Góry i dawnym funkcjonowaniu tej nazwy, jest przez pana w całości zmyślona. Na Górze archeolodzy znaleźli ślad po kurhanie i pochówku, a nie ślad kultu jakiegokolwiek pogańskiego boga. Krzyże zostały przez chrześcijan ustawione w czasie zarazy (powszechne w tamtych czasach tzw. krzyże choleryczne), pewnie zauważa pan nawiązanie do Golgoty, geneza jest ewidentnie chrześcijańska, a nie pogańska. Istnienie (ogólnie) kultu troistego pogańskiego boga (brak przesłanek o jego kulcie w tym miejscu, również brak powiązań czasowych), oraz istnienie nazwy Góra Trzech Krzyży (okoliczności ich ustawienia poświadczone historycznie, krzyże choleryczne miały zwykle charakter wielokrotny), nie pozwala przyjąć za pewnik pańskiego śmiałego domysłu.

    Sent: Friday, August 29, 2014 5:23 PM
    zaciekawiony commented on Góra Trygława w Kazimierzu Dolnym – sanktuarium Czarnogłowa in response to bialczynski:
    „Informacja pochodzi ze strony Koła naukowego Slawistów „Światowid”: http://www.kns.us.edu.pl/

    Ślepy zaułek – na ich stronie pojawiają się artykuły z takimi danymi, ale bez odwołań do konkretnych źródeł. Dalej nie wiadomo skąd ta informacja. A skoro tak, to cały artykuł opiera się na wątłych podstawach.
    Biorąc pod uwagę inne wiadomości, nie jest do końca wiarygodna. W jednym z artykułów autor pisze że w odróżnieniu od Słowian, wikingowie zbijali swoje łodzie gwoździami – a to nie prawda.

    Sent: Friday, October 17, 2014 9:58 AM
    Strażyc commented on Góra Trygława w Kazimierzu Dolnym – sanktuarium Czarnogłowa in response to bialczynski

    Lubię

  14. Pingback: Kolejna antyrosyjska agitka Nadjordańczyka Białczyńskiego… | Pekok - antylichwiarz

Możliwość komentowania jest wyłączona.