Tragiczne rocznice…

.

70_rocznica_wybuchu_powstania_warszawskiego

.

Powstanie warszawskie…

Warszawskie dzieci idziemy w bój…

Co za szaleniec czy zbrodniarz posłał ich na śmierć?
A wcześniej ich rozbroił…
https://opolczykpl.wordpress.com/2012/07/31/samobojczy-patriotyzm/
Czy o to chodziło?
Aby wymordowano powstańców, mieszkańców – zamordowano Warszawę?

.

warszaw

.

Naiwni, pełni patriotyzmu poszli na rzeź…
I śpiewali  przy tym durne bogoojczyźniane pieśni:

„…Boska potęga was strzeże…”

„…Do broni Jezus Maryja…”

Ale żydowskie idole, atrapy bogów nie strzegły ich.

I co za kłamcy wmawiają nam, że powstanie dało nam po dziesięcioleciach „wolną Polskę”?

Zwłaszcza kto i dlaczego powtarza te brednie obecnie – w zniewolonym, rozszabrowanym, zgnojonym i rządzonym przez agenturę obcych kraju.

Owszem, odwagę powstańców należy szanować i podziwiać.
Ale szaleństwo walki z gołymi pięściami przeciwko czołgom i samolotom w ponad milionowym mieście należy potępić i osądzić.
A zwłaszcza potępić i osądzić należy tych, którzy popchnęli tych młodych i naiwnych na rzeź.

Powstańcy chcieli coś tam pokazać światu.
Ale świat miał to w nosie…

Na koniec pozostały trupy, ruiny i zgliszcza…

1. 08. 1944 rozpoczęło się mordowanie Warszawy na własną prośbę. Z podpuszczenia wrogów Polski i Polaków. Rękami  III Rzeszy sprowokowanej przez odważnych ale naiwnych patriotów.

.

„W czasie wojny zginęli prości Żydzi i wybitni Polacy. Uratowali się wybitni Żydzi i prości Polacy. Dzisiejsze społeczeństwo w Polsce to żydowska głowa nałożona na polski tułów” (Artur Sandauer).

.

.

opolczyk

.

.

precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

Reklamy

20 thoughts on “Tragiczne rocznice…

  1. Nie ma co dyskredytować powstańców za wiarę którą przekazali im rodzice, szczególnie że wtedy wpływ religii abrahamowych był silniejszy niż obecnie, a ten kto się przyznawał do politeizmu mógł zostać ukamienowany po wyklęciu najpierw z ambony przez czerńca.

    Jednak fakt że powstanie to była masakra, straty po stronie Polskiej były niewspółmierne do zysku:
    Straty:
    – Totalne zniszczenie stolicy
    – Śmierć 10k żołnierzy w stosunku do 2k Rzeszy
    – Śmierć do 200k cywili
    – 600k cywilów wypędzonych ze stolicy po bitwie.
    – strata wielu utalentowanych ludzi
    – zniszczone zabytki

    Zysk:
    – Zapisanie się na dziesiątki lat w anałach historii.

    Nie dyskredytuję „wiary” powstańców – stwierdzam tylko fakt, że żydowskie idole nie strzegły ich.
    Bo tak było.
    A z zapisku w annałach historii zrezygnowałbym z chęcią. Wolabym żywych Polaków niż samobójczy patriotyzm. Którym nadal jesteśmy karmieni.
    opolczyk

    Polubienie

  2. Temat Powstania Warszawskiego rzeczywiście wzbudza dużo emocji. Nie biorę w ogóle pod uwagę tego, jak jest od lat wykorzystywane przez ‚patriotów’ pokroju Kalksteina i ‚niezależne’ niezależne i gazety ‚polskie’ do prowadzenia polityki, a raczej kupowania głosów wyborczych wśród zdezorientowanej – być może uczciwej, ale naiwnej – młodzieży i nie tylko. Sam zawsze oddawałem hołd poległym i zawsze będę to robił. To było samobójstwo, ale nie winię za nie tych, którzy staneli przed faktem dokonanym. W tym miejscu pamiętam też o tak wybitnych postaciach, jak choćby Witold Pilecki, który przecież w powstaniu walczył, a później, choć na krótko, działał jako żołnierz podziemia. Nie raz się zastanawiałem, jak potoczyłaby się sytuacja, gdyby powstanie nie wybuchło. Moim zdaniem nigdy nie było dobrego momentu na taki ruch, czy to w sierpniu ’44, czy np. rok później. AK była świetnie zakonspirowana w swoich strukturach i taka mogła pozostać po wejściu Armii Czerwonej i dalej, przez okres stalinizmu, aż do odwilży z ’56. Właśnie tej organizacji zabrakło w ’45, kiedy, nie licząc ofiar powstania i jego represji, część byłych akowców poszła w las. Nie będę potępiał ich decyzji, ale co by było, gdyby Armia Krajowa przetrwała Stalina? Wyklęci nie mieli szans powodzenia tak samo, jak powstanie musiało się skończyć rzezią. Bez organizacji, rozproszeni, po prostu musieli w końcu zginąć, a do tego zostali oczernieni przez żydo-ubecką propagandę. Gdyby byli częścią sprawnie funkcjonującego podziemia, a ich działania ograniczałyby się do dywersji, może właśnie Polacy byliby prawdziwą ‚opozycją’ (mam na myśli dążenia do stworzenia suwerennej Polski niezależnej od ZSRR, ale będącej jak najdalej od tego, czym się, niestety, stała) w PRL-u, a nie żydo-mendy, spadkobiercy NKWD, poprzebierani za Polaków, udający patriotów i wpychający Polskę w żydowskie łapy zachodu – patrz KOR i Solidarność. Może gdyby nie było powstania, polska inteligencja, której zabrakło, miałaby realną szansę na budowanie niepodległej Polski przy jednoczesnym rozprawieniu się z żydowskimi oszustami i bandytami. Jak pomyślę o setkach operetkowych żydowskich procesów skazujących polskich żołnierzy, to krew się we mnie gotuje. Może właśnie tego dało się uniknąć, a na pewno znacznie zmiejszyć reperkusje. O tysiącach, którzy odwiedzili łagry nawet nie wspomnę.

    Np. gen. Fieldorf był przeciwny walce partyzanckiej. Może gdyby nie wybuchło powstanie, a AK nie rozwiązałaby się, nie byłoby Wyklętych, tylko sprawne podziemie – fundament wolnej Polski – może wystarczyło poczekać? Wiadomo, czemu służyly i jak kończyły się amnestie, sam Fieldorf był ich ofiarą, choć Wyklętym nie był. Nam łatwo mówić, ale chyba wtedy mało który z nich myślał w tych kategoriach. Nie dziwię się tym, którzy poszli walczyć, jakie mieli wyjście? Owszem, może powinni byli szukać innej drogi na odzyskanie Polski, ale sytuacja po powstaniu się posypała, to był ich akt desperacji, za który nigdy nie będę ich potępiał. A co my byśmy zrobili? Łatwo tu o ahistoryzm. Też wolałbym, żeby do powstania nie doszło, żeby losy tych, którzy zginęli potoczyły się inaczej, żeby żołnierze nie musieli latami ukrywać się w lasach i prowadzić partyzantki, skazani na ubeckie katownie, żeby Polska Podziemna była trzonem prawdziwej Polski, w której dziś byśmy żyli.

    Trochę dywaguję, wiem. Do tego burdel panuje w moim poście, ale piszę go ‚na gorąco’ i z pracy, więc ciężko mi zebrać myśli i przelać je w sposób przejrzysty na wirtualny papier.

    Sam jestem w gorącej wodzie kąpany, może, jeśli odwagi by mi starczyło, też walczyłbym w powstaniu, a potem u boku np. ‚Łupaszki’. Ciężko chyba o racjonalne myślenie, kiedy wokół Ciebie tyle spraw w interesie Narodu się pieprzy, a Ty do tego widzisz wszędobylskie okrucieństwo. Zgadzam się z tym, że w interesie Polski było zachowanie przy życiu jak największej liczby Polaków, zwłaszcza wykształconych, tych, którzy mogliby przyczynić się do budowania Polski. Być może zabrakło wspomnianej organizacji do osiągnięcia celu. Być może właśnie powstanie przyczyniło się do tak dramatycznego rozwoju wypadków z lat 1944-56 i później? Może gdyby nie podjęto takiej decyzji…

    To tylko szczątki luźnych przemyśleń. Nieważne jest to, czy się zgadzamy, czy nie. Jesteśmy Polakami i wierzę, że w interesie Polski bylibyśmy jednomyślni, jeśli przyszłoby nam o jej losach decydować. Może dożyjemy czasów niepodległej Polski.
    Pozdrawiam.

    Polubienie

    • Młody czytelnik

      Poruszyłeś kilka spraw.

      Oczywiście że walczący w powstaniu zasługują na szacunek i należy się im za męstwo i poświącenie hołd.
      Ale decydenci, którzy popchnęli tamtych na rzeź zasługują na potępienie.
      Ponadto przeciąganie powstania, gdy było już dawno wiadomo, że przegra, było kolejnym szaleństwem.

      Na ile znam siebie – też bym poszedł do powstania. Ale dzisiaj – z perspektywy lat najwyższy już czas jest uwolnić się od emocji i oceniać powstanie obiektywnie. Co staram się robić. Nie mam zamiaru wmawiać młodym samobójczego patriotyzmu. Ci co wtedy zginęli po 56 roku byliby Polsce żywi bardziej przydatni niż jako bohaterskie spalone zwłoki.
      Wyklęci to było dalsze szaleństwo. Zachód zdradził nas już przed wrześniem zbrojąc Niemcy a Polsce odmawiając kredytów zbrojeniowych, zdradził we wrześniu 39 i zdradził w Jałcie. Choć z perspektywy czasu uważam, że PRL było lepszym rozwiązaniem niż neosanacja oparta o zachód po wojnie. Na to zresztą nie było wtedy szans.
      Przy ZSRR pamiętajmy, że od destalinizacji (i odżydzenia władz) ZSRR przestał być państwem zbrodniczym. I był gwarantem przynależności do Polski Ziem Zachodnich. Co dzisiaj aż takie pewne już nie jest. Gwaranta nie mamy. A Waszyngton, Londyn i Paryż nie będą walczyć o polski Gdańsk, Wrocław i Szczecin.
      Nie wiem, czy Polska leżąca na styku NATO i Rosji może pozwolić sobie na całkowitą suwerenność. Groziłoby nam, że nad naszymi głowami na wypadek wojny zderzą się rakiety z zachodu z tymi ze wschodu. Suwerenność tak – ale w oparciu o Rosję. Tak jak to zrobiła Białoruś:
      https://opolczykpl.wordpress.com/2012/02/14/strategiczne-posuniecie-bialorusi/

      Polubienie

      • Opolczyku, zgadzam się z Tobą, dlatego też pisałem o tym w dużej mierze w kontekście konsekwencji wybuchu powstania. Zachód oczywiście zdradził nas przed ’39 w aspektach, które poruszyłeś, rząd Anglii nie tylko nie udzielał kredytów Polsce, co więcej sabotował też kredyty francuskie. Do tego też nie raczył nas poinformować o dodatkowym protokole do paktu Ribbentrop-Mołotow. Być może gdybyśmy o nim wiedzieli, nie stawialibyśmy oporu kosztem wszystkich sił. Jak było – wiemy.

        A gdzie szukać sprzymierzeńca dziś? Wszystkie znaki na niebie i ziemi pokazują, że właśnie w Rosji i Białorusi.

        Ja także zgadzam się z Tobą.
        Katastrofalnym błędem sanacji było szukanie sojuszników na zachodzie. Mieli już wtedy dogadać się ze Stalinem. Ostatecznie po wojnie i tak Polska dostała się pod wpływy ZSRR. Ale gdyby weszła w sojusz z ZSRR dobrowolnie przed wojną – startowalibyśmy z „wyższego pułapu” – jako sojusznik a nie jako kraj zajęty podczas marszu Armii Czerwonej na Berlin. Niestety programowa ideologiczna ruso- i sowietofobia sanacji uniemożliwiły taką opcję – nawet nie była brana pod uwagę.
        opolczyk

        Polubienie

  3. „Zapisanie się na dziesiątki lat w annałach historii” – też mi zysk, chwilowo słyszymy o powstaniu warszawskim i powstańcach bo jest to potrzebne do ogłupiania mas samobójczym patriotyzmem no i szczucia Polaków na Rosję za nie udzielenie przez Armię Czerwoną pomocy powstaniu, tak jakby czerwonoarmiści mieli cokolwiek do powiedzenia pod rządami Stalina i jego żydowskich towarzyszy ale kiedy przestanie to być użyteczne o powstaniu nikt już nie usłyszy, pewne wydarzenia z historii łatwo wymazać.

    Polubienie

  4. Otrzymałem pocztą elektroniczną od Pań: Teresy Wojda i Marii Bejda następującą prośbę :

    Szanowny Panie Michale,

    prosimy o wprowadzenie na Facebook, na stronę Obywatelskiego Ruchu Oporu http://pl-pl.facebook.com/pages/Obywatelski-Ruch-Oporu-Inicjatywa-Obywatelska-Dorzecza-Bzury-i-S%C5%82udwi/107356922689206 następującej treści:

    „W związku z zablokowaniem na Facebook kont M. Bejda i T.Wojda uprzejmie prosimy o szerokie upowszechnianie naszych wystąpień w obronie Narodu Polskiego.
    Tylko odważne głoszenie prawdy o okupancie żydowskim daje szansę na wyzwolenie się z jarzma żydowskiego !
    Głoszenie prawdy wyzwala nieprawdopodobna siłę, która skruszy kajdany zła !

    Serdecznie pozdrawiamy.
    Maria Bejda, Teresa Wojda
    Stowarzyszenie Regionalne Wsi Urzecze “Łowiczanie”

    Inicjatywa Obywatelska Dorzecza Bzury i Słudwi

    POLSKI OBYWATELSKI RUCH OPORU

    https://docs.google.com/document/d/1oW47OPbyL6Kt56BVHJXbjSsjHBmy-L9gw6R6VEzt1jw/edit

    „Dane osobowe Polaków znajdują się w rękach żydowskiego okupanta nie tylko w Polsce ale także w Izraelu,(w ramach haniebnych umów o współpracy między okupacyjnym rządem Polski i Izraela), co stwarza dodatkowe zagrożenie masowego mordowania Polaków i zastępowania ich Żydami. Przykładem na słuszność takich obaw jest dowód wymordowania rodziny szlacheckiej Komorowskich i nadania nazwiska Osipowi Szczynukowiczowi, który jest dziadkiem obecnego prezydenta RP, podającego się za Bronisława Komorowskiego.

    link: “Czy Naród Polski może być jednocześnie zdrajcą Narodu Polskiego”

    http://trzcinska.neon24.pl/post/91213,czy-narod-polski-moze-byc-jednoczesnie-zdrajca-narodu-polskiego

    link: “Bronisław Komorowski vel Szczynukowicz: archiwa IPN.”

    http://archiwaipn.hvs.pl/bronislaw-komorowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn/

    Z poważaniem

    Maria Bejda, Teresa Wojda

    Panie Michale

    Za głoszenie treści, które uważam za rasistowskie odciąłem się od wspierania pań Bejdy i Wojdy.
    Prosiłbym o nie umieszczanie w komentarzach u mnie ich odezw czy apeli.
    opolczyk

    Polubienie

    • Ok ! Akurat w tym tekście nic rasistowskiego nie ma. Są informacje powszechnie znane min. na temat gromadzenia i przechowywania danych osobowych Polaków w Izraelu oraz informacje na temat pochodzenia Komorowskiego. Osobiście uważam, iż obie Panie za to co robią dla Polski i Polaków są prześladowane. Nie można je przekreślać za jedną wypowiedź wypowiedzianą dodatkowo ad hoc . Wydaje mi się , iż do tej pory zrobiły o wiele więcej dobrego , niż złego. W trudnych chwilach / a w takiej sytuacji są obecnie obie Panie/ powinniśmy się wspierać.

      W tym tekście akurat nic rasistowskiego nie ma. Ale takie treści obie panie jednak kolportują. I dlatego wycofałem się z wspierania ich.
      opolczyk

      Polubienie

  5. 1 sierpnia 1944 roku – pamiętajmy o
    syjonistycznej zbrodni na Polakach

    W zamyśle syjonistycznego, anglosaskiego żydostwa, rzeczywistych inspiratorów Powstania Warszawskiego, Powstanie miało spełnić następujące cele:
    – eliminacja polskiej krajowej elity kierowniczej, a więc uniemożliwienie odbudowy Państwa Polskiego po zakończeniu II wojny (Żydzi nie chcieli Państwa Polskiego),
    – zatrzymanie Armii Czerwonej na linii Wisły, dla zyskania czasu dla armii USA i Wlk.Brytanii w przejmowaniu ważnych ośrodków produkcyjnych oraz naukowo technicznych III Rzeszy pracujących na potrzeby wojenne,
    – niedopuszczenie Armii Czerwonej zbyt daleko na zachód Europy (ZSRR w kwietniu 1945r. zajął niemal dokładnie te tereny, które historycznie należały do Słowian).

    Powstanie_Warszawskie_5367503

    Czy żydowska inspiracja Powstania Warszawskiego nie nasuwa analogii do dzisiejszej nagonki syjonistów na Rosję, do wzniecania nienawiści do Rosjan, do podżegania do wojny, kosztem ludów słowiańskich?
    Historia pokazuje, że wektory polityki syjonistycznego, anglosaskiego żydostwa nie zmieniły się od kilku stuleci. W dalszym ciągu jest to sama zbrodnicza polityka podboju świata.

    Już 2 i 3 sierpnia 1944r. Warszawiacy zaczęli wywieszać w oknach białe flagi – chcieli zakończenia bezsensownej, bez najmniejszych szans na sukces, walki z Niemcami.
    I dzisiaj coraz więcej Polaków zdaje sobie sprawę z żydowskiej nagonki na Rosję, nagonki realizowanej na koszt Polaków i przeciw Polakom, przeciw Słowianom.

    Czy istniał niemiecki plan zagłady Żydów? – NIE, istniał plan deportacji Żydów z Europy.
    Czy istniał niemiecki plan zagłady Słowian? – Tak. Dzisiaj ten plan podejmują anglosascy syjoniści.

    6249

    Powstanie Warszawskie 1944
    („Polskie zrywy narodowe” – fragmenty)

    Przykładowym źródłem tematycznym jest felieton „Powstanie Warszawskie, czyli gloryfikacja zbrodni”. Artykuł opiera się o relacje wojskowe. Generalnie samo „Powstanie Warszawskie” było zbrodnią przeciwko setkom tysięcy Warszawiaków chcących przetrwać wojnę. Gdyby powstanie nie wybuchło, Warszawa nie poniosłaby ogromnych strat ludzkich i materialnych. Jednak współcześnie w mediach jesteśmy karmieni propagandą o konieczności powstania. Polscy dowódcy przewidywali tragiczne skutki powstania, ale nie pozwolono im powstrzymać jego wybuchu. Pułkownik Bruno Nadolczak twierdził, że gen. Sosnkowski wymusił na Winstonie Churchillu decyzję o wstrzymaniu powstania. Anglicy wyznaczyli samolot mający przewieźć pułkownika z rozkazem wstrzymania powstania i zrzucić go nad Polską. Jednak samolot jedynie „polatał i wrócił”. Historycy twierdzą, że rzeczywistym lobbystą na rzecz wybuchu powstania był Żyd i mason Józef Retinger (współtwórca idei UE), który wraz z syjonistą i masonem Winstonem Churchillem (pochodzenie żydowskie) nalegał aby powstanie wybuchło. Tak, więc powstanie nie leżało w zamyśle polskich patriotów, ale elementów antynarodowych. Zależało na nim głównie elitom brytyjskim i sowieckim. Brytyjczycy, aby oszczędzić krew Anglosasów prowadzili wojnę kosztem innych krajów europejskich. W pierwszym etapie wojny była to Polska, a potem ZSRR. Anglicy cieszyli się z zadania strat Niemcom kosztem innych, sowieci zaś dzięki walkom w Warszawie pozbyli się wielu tysięcy przyszłych potencjalnych przeciwników politycznych. Wybuch walk w Warszawie poprzedziło przybycie z Włoch do Warszawy niemieckiej elitarnej dywizji „Hermann Göring”. Tylko prowizorycznym atakom rosyjskim zawdzięczamy, że powstania nie zmieciono w kilka dni. „Powstanie Warszawskie” nie leżało w narodowym interesie polskim. Było również przeprowadzone tak, aby nie osiągnęło sukcesu. Na miesiąc przed rozpoczęciem powstania opróżniono magazyny broni i amunicji należące do powstańców. Stąd postrzegane jest jako kryminalne przestępstwo nastawione na wymordowanie wielu tysięcy polskich patriotów w walce z brutalnymi „jednostkami niemieckimi”. Odpowiedzialni za ten czyn winni być osądzeni, a nie kreowani na bohaterów. Czym innym jest zaplanowana i przemyślana walka, determinowana brakiem innej alternatywy, a czym innym jest nieprzemyślany zryw, pchający nieuzbrojonych ludzi do walki z wielekroć silniejszym wrogiem w momencie kiedy ten przysyła jeszcze posiłki. Z kolei pomoc powstaniu nie leżała w interesie sowieckim. Przewidzieć to mógł każdy bez specjalnej znajomości polityki i taktyki wojskowej.

    …”Powstanie Warszawskie” związało walką niemieckie jednostki, które Niemcy mogliby skierować do Normandii, gdzie kilka miesięcy temu wylądowali alianci.

    …polskie powstania wymierzone w Rosję były pozytywnie przyjmowane przez Watykan – polski narodowy interes nie miał i nie ma dla KK żadnego znaczenia i tego uczy historia, oczywiście, jeśli chcemy ją poznawać.

    „…w feudalnej, chrześcijańskiej Europie…przypomnę duży bunt chłopów francuskich nazwany żakerią w roku 1358, powstanie chłopów w Anglii pod przywództwem Wata Tylera w 1381 r., czy wielką wojnę chłopską w Niemczech w 1525 r.”

    Komentarze i odpowiedzi Opolczyka – w ramach uzupełnienia

    PS Ciekawostka – do wglądu i przemyślenia:
    null „Nie ma sensu myślenie bez działania, jak też nie ma sensu działanie bez myślenia.”

    „Mroczne upiory przeszłości powracają każdego roku, dnia 1 sierpnia i dnia 1 września. Dlaczego nie świętujemy naszych sukcesów?”

    PPS

    Wczoraj Warszawa – Dziś Donbas, Gaza
    Warszawskie Dzieci – Palestyńczycy
    Świat milczał – Łżą media i politycy
    Wyją syreny – obchodzą rocznice
    A ważne są przyczyny – nie skutki i pice

    Autor: Admin Słowianin

    „To ślepe, odrażające okrucieństwo Izraelczyków wobec Palestyńczyków
    jest zdradą pamięci o tych wszystkich,
    którzy zginęli w innych czystkach, w innym miejscu i czasie.”

    Polubienie

    • Historyczne co nieco

      Przełom XIX i XX w. to rosnąca pozycja gospodarcza (a także militarna) Niemiec i Rosji. Na początku XX w. Niemcy były już drugą potęgą gospodarczą świata po USA, a Wlk.Brytania została zdetronizowana i walczyła o trzecią lokatę z Rosją. Światowe interesy anglosaskiej żydowskiej finansjery były więc zagrożone.

      Grudzień 1913r. powstaje FED – centralny bank USA, który jest prywatnym żydowskim bankiem rozliczającym w $USA ok. 40% światowych transakcji – już wtedy! Rok 1913 to także pojawienie się pierwszej koncepcji wśród żydo-masonerii pracującej dla żydowskiej finansjery stworzenia europejskiej federacji państw wzorowanej na USA – co oczywiste – z jednym centralnym bankiem żydowskim.
      (Ciekawostka: w tym czasie Argentyna była bardzo zamożnym krajem, którego warstwy średnie stać było na wysyłanie pościeli i ubrań do prania w Europie !!! – dzisiaj w 2014r. Argentyna drugi raz po 13 latach staje się bankrutem.)

      Zamachu w Sarajewie w czerwcu 1914r. dokonała grupa młodych Serbów prowadzona agenturalnie przez funkcjonariusza policji wykonującego plan anglosaskiej żydo-masonerii. Już w sierpniu pojawiają się noty z wypowiedzeniem wojny (Rosja i Austro-Węgry w czerwcu i lipcu próbowały jeszcze zapobiec wojnie).
      2 sierpnia rozpoczyna się wojna niemiecko-rosyjska, a 6 sierpniu 1914r. J.Piłsudski (jako niemiecki agent – dowody wypłat dla Piłsudskiego w IPN) wkracza ze swoją „Kadrówką” do Kongresówki celem wywołania powstania przeciw Rosji i związania jej sił wojskowych w Polsce. Polacy zlekceważyli agenta Piłsudskiego.


      Za komentarzem do bardzo ważnego i krótkiego tekstu – a oto z niego cyt.:
      „zapominając dawne wojny i powtarzając już popełnione błędy, ludzkość skazuje siebie na wojny w przyszłości.”
      http://polish.ruvr.ru/2014_08_01/100-rocznica-wybuchu-I-wojny-swiatowej-nie-o-przeszlosci-a-o-przyszlosci-9035/

      Polubienie


      • „Liczbę ofiar cywilnych zbrodni niemieckich szacuje się na około 180 tys. Ogólny bilans strat biologicznych Warszawy okazał się dużo wyższy, niż Wojska Polskiego podczas działań wojennych w 1939 roku, a bezbronnej ludności cywilnej, głównej ofiary bestialstwa niemieckiego, ponad 10 krotnie wyższy, niż powstańców (ok.17 tys.). W ciągu dwóch miesięcy wysiłek i dorobek wielu pokoleń został zniszczony bądź zrabowany. Zniszczeniu uległo 80% miasta…”

        „Gdy przechodził (Bór) przez piwnicę, kobiety wołały za nim: Morderco naszych dzieci ! Słyszałem to na własne uszy. Gdyby wtedy weszli sowieci, ludzie poszliby za PKWN, bo uważali, że Komorowski sprowadził na nich wszystkie nieszczęścia.”

        Za: http://zbigniew1108.neon24.pl/post/110802,70-rocznica-zwyciestwa-iluzji-myle-sie-niestety-nie

        Polubienie

        • PS http://dziupla-blotniaka.blogspot.com/2011/09/scany-dzieciece.html

          „Każda rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego, wywołuje nadprzyrodzoną skłonność do publicznego świętowania tej największej w naszej Historii klęski — jakoś jednak nikt nie chce świętować daty kapitulacji!
          Gdybyż to było pochylenie się w bólu i milczeniu nad losem spalonego miasta i jego mieszkańców, a więc marsz pokutny — bo ci, którzy dzisiaj zasiedlają Warszawę, dorżnęli rannych powstańców, zamordowali powtórnie tych chłopców i dziewczęta idących na całopalenie. Ale nie, nawet prezydent Kaczyński postanowił jakiś ślad po sobie zostawić i na wdzięczność tubylców zasłużyć. Bo kto nie będzie się cieszyć z wolnego dnia w środku tygodnia lub w piątek, albo w poniedziałek?

          Fetowanie tak tragicznych wydarzeń w ten sposób ma i ten wymiar, że w dobie odtwarzania w artystycznej inscenizacji minionych wydarzeń, dymy z grillów poustawianych w podwarszawskich miejscowościach rzeczywiście przesłonią Warszawę.
          Jeśli zaś ktoś chce powiedzieć, że najbardziej tragiczne z polskich powstań ocaliło polskiego ducha i polszczyznę, to wykładnią tej szokującej bredni jest chociażby to, że tej straszliwej wyrwy do dzisiaj nie udało się zasypać — bo przecież wystarczy się przyjrzeć internetowym konwulsjom znikającego plemienia Polan. Dlatego właśnie, gdy rozumu nie staje, patriotyczne ludojady muszą się dokarmiać krwią. Cudzą naturalnie!
          Ta duma, że inni zginęli, by rzekomo ratować naszą tożsamość, należy — wedle mnie — do najbardziej zbrodniczych pomysłów na dekowanie własnego tyłka na tyłach! (…)”

          http://dziupla-blotniaka.blogspot.com/2011/09/scany-dzieciece.html

          Polubienie


        • „I świadomym, zaplanowanym i zrealizowanym ludobójstwem Polaków.” – komentarz Dariusza Orszańskiego do tekstu Łukasza Rogalskiego

          „Te idiotyzmy, że gdyby nie powstanie to bylibyśmy republiką radziecką, to proszę wciskać gimnazjalistom. No…albo powiedzieć Czechom czy Węgrom – wybuchną śmiechem.” – fragm. za: http://www.czasbialegostoku.pl/artykul/przywodcow-powstania-powinno-sie-rozstrzelac-bialostoczanin-ostro-o-powstaniu-warszawskim

          „Opinia gen. Andersa na temat Powstania i nie podlega żadnej dyskusji : ‚Powstanie Warszawskie uważał za kardynalny błąd z politycznego i wojskowego punktu widzenia, a z moralnego za zbrodnię, za którą odpowiedzialność ponosili jego zdaniem dowódca Armii Krajowej gen. Tadeusz Bór-Komorowski i jego sztab’.” – fragm. za: http://blogi.newsweek.pl/Tekst/polityka-polska/690449,rzez-ak-na-warszawie—powstanie-warszawskie.html

          „To było doświadczenie zbyt kosztowne. Skoro powstanie nie miało szansy na powodzenie, to można je nazwać zbrodnią.” – Stanisław Likiernik (jeden z ostatnich żyjących uczestników tragedii sprzed 70 lat): http://wiadomosci.onet.pl/prasa/kolumb-z-warszawy/4cw7z

          I na koniec ważny tekst (zredagowany przez „Analityka”) – fragm.:
          „- 31 lipca 1944 r. przeprowadzono głosowanie w sprawie wybuchu Powstania. Zwolennicy ruszenia do boju przegrali stosunkiem głosów 3 do 4. Nie wszyscy chcieli jednak głosować, a gen. Tadeusz Bór-Komorowski i tak podjął inne postanowienie. (…) Liczba zabitych przewyższyła tą z Hiroszimy po zrzuceniu bomby atomowej. (…) …śmierć jednego Niemca kosztowała życie 100 Polaków. (…)
          – Należy wiedzieć, że na przełomie czerwca i lipca 1944 r. polski emigracyjny rząd w Londynie wraz z jego delegatem na kraj Janem Stanisławem Jankowskim rozważali koncepcję nakłonienia Niemiec, przy pomocy Watykanu i Szwajcarii, do uznania Warszawy za miasto otwarte, wyłączone z działań wojennych poprzez wzgląd na znajdujące się w nim dobra: kultury, nauki oraz fakt, że polska stolica należała do jednych najpiękniejszych miast Europy. (…)
          Obwiniano o zaniechanie pomocy, a wręcz specjalne zachowanie żołnierzy Armii Czerwonej, ale bądźmy szczerzy: Powstanie Warszawskie było częściowo, także przeciwko ZSRR (…) Stalin o rozpoczęciu się PW dowiedział się 2 sierpnia o godz. 1.10 po północy w depeszy od angielskiego Sztabu Generalnego. (…)
          Ten kwiat polskiej młodzieży mógł po wojnie przysłużyć się swojemu krajowi, w jego odbudowie w inny sposób. (…) Należy też umieć odróżnić patriotyzm od (…) głupoty i realnie ocenić rzeczywistość. (…) 1 sierpnia to nie dzień polskiej chwały tylko żałoby narodowej. (…) pomnik Małego Powstańca jest również hańbą, bo, jak można wysyłać dzieci na pewną śmierć?!”
          – czyt. więcej:
          http://interia360.pl/moim-zdaniem/artykul/do-diabla-wlasnie-dlatego-bo-jestem-czlowiekiem,69131

          Polubienie

        • Na koniec, w związku z licznymi przemilczeniami/dezinformacjami w Wikipedii dot. pochodzenia etnicznego (powielanymi także ostatnio w niektórych tekstach nt. pw ’44, np. na blogu CB) – przytaczam cyt. alternatywne:

          „…białoruskiego Żyda Kaminskiego, szefa RONA (ROHA), który w randze Waffen-Brigadeführer der SS (Generalmajor) masowo mordował cywilną ludność powstańczej Warszawy, dopóki w ramach dintojry (sporu o łupy) nie wykończył go strzałami z pistoletu na terenie Ghetto w Łodzi, urodzony na Kaszubach ze żydowskiej matki z d. Schimanski generał SS zmieniający nazwiska jak rękawiczki: von Zelewski, von dem Bach-Zelewski, von dem Bach. Dzięki skarbom zagarniętym po 170 000 zamordowanych mieszkańcach Woli i Ochoty wykupił się Żydom z armii amerykańskiej i zeznawał w Norymberdze jako świadek oskarżenia, za zgodą żydokomunistycznych prokuratorów Związku Sowieckiego i powojennej Polski. (…)
          nie osądzony został za zbrodnie na Polakach Żyd Zelewski, który dopisał sobie samowolnie nazwisko niemieckie, mieszkającej przed wiekami na Kaszubach rodziny von dem Bach.”
          – fragm. za: http://sowa.quicksnake.cz/Stefan-Kosiewski/Bartoszewski-Baba-Jezus-Bojkot-20140509-Nieodplatna-audycja-antywyborcza-FO332-von-Stefan-Kosiewski-ZR-ZECh

          „Żyd Bronislav Kaminski, szef RONA, ludobójca, Kat Narodu Polskiego, morderca 200 000 mieszkańców Warszawy, złodziej mienia polskiego zamordowany został w ramach dintojry żydowskiej na terenie Getta w Łodzi przez fałszywego Kaszuba von dem Bach-Zelewskiego, generała SS”

          „Urodzony 16.6.1899 r. w Witebsku Bronislav Kaminski, kat ludności cywilnej powstańczej Warszawy był po ojcu i matce Żydem”
          „Już dawno na mojej stronie pisałem, że Kaminski był Żydem, po mamuni niby Niemce, kalwince. To samo Bach Zelewski i ten trzeci z Gniezna [Heinz Reinefarth – przyp.], wszyscy kaci Warszawy”

          „po wojnie żydokomunista, który porzucił matkę z dwojgiem dzieci tylko dlatego, że te skomunysyny [bliźniacy K. – przyp.] nieodrodne znienawidziły go potem na starość za to a także ahistorycznie z matki zrobiły bohaterską łączniczkę w Powstaniu Warszawskim, gdyż taka jest chazarska logika, chociaż wiedziały bardzo dobrze oba, gdyż udowodnił to już były poseł Nowak [Zbigniew – przyp.], że ta kobieta cały czas okupacji nazistowskiej przesiedziała w Skierniewicach zamelinowana w domku koło stacji kolejowej na aryjskich papierach, a Powstanie Warszawskie było potworną zbrodnią obciążającą Żyda (i homoseksualistę) Retingera i drugiego masona zrzuconego z nim z Londynu do okupowanej Polski tylko po to, żeby doprowadziły oba z Pełczyńskim [‚Płk Pełczyński głośno mówił (w ‚Varsovie 44’) m.in o tym, że Retinger nie działał w interesie Polski, a brytyjskim’. – przyp.] do zagarnięcia majątku Narodu Polskiego przez bandę żydowską RONA w mundurach niemieckich oczyszczającą Warszawę z mienia popolskiego po zamordowaniu w Powstaniu Warszawskim 10 razy więcej elity Narodu Polskiego, niż poszło do ziemi z trzech stalinowskich obozów zagłady w: Charkowie, Katyniu i w Ostaszkowie, a trwało tak długo to przymusowe Powstanie Bezbronnych, bowiem SS-Brigadenführer i generał policji niemieckiej, Żyd von dem Bach Zalewski powstrzymał w odwodzie 3 dywizje wojska niemieckiego, a użył do pacyfikacji Warszawy tylko oddziałów RONA dowodzonych przez Żyda Bronislawa Kaminskiego, którego zastrzelił w końcu osobiście jak psa na terenie Getta w Łodzi, bo Kaminski z najwyższym okrucieństwem mordował Polaków i ręce miał przy rabowaniu do siebie, aż doszła skarga na niego do Berlina i Hitler się po ludzku wkurzył, że tak długo trwa to burzenie miasta nad Wisłą, jakby nie szło szybciej wyburzyć i wyjąć wszystkich złotych zębów z trupów spalonych Polaków; taka była pazerność żydowska Kaminskiego, który nie chciał się zgodnie podzielić znalezionym, niczyim dobrem z kolegą von dem Bachem Zalewskim, więc dotknęła go za to dintojra, tzn. prawo i sprawiedliwość.” – fragm. za: https://www.facebook.com/nasza.czeladz/posts/269876279785024

          PS „wypatrzył go legendarny ksiądz Natan, znany paser, który zwerbował go do swojej szajki trudniącej się drobnymi kradzieżami. (…) prawdopodobnie na początku września 1939 uciekł do Kazachstanu.” [nadane mu przydomki są nieporozumieniem – przyp.]

          Polubienie

  6. (http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/o-co-chodzi-w-konflikcie-ukrainskim-czy-moze-tego-wyniknac-iii-wojna-swiatowa#comment-213339)

    DRODZY RODACY !!!

    Aby dobrze zrozumieć sytuację Polski i Polaków trzeba się cofnąć daleko w czasie i zrozumieć coś się stało ! Zrozumieć dlaczego każdy Polak ma takie formy zachowania i skąda tyle spreczności i walki wewnętrznej. Skąd to wymieszanie i po co ?

    Niestety wszystkiego wam napisac nie mogę, jest tego za dużo , wierzę moi rodacy słowiańscy , że sami odnajdziecie słowiańskie swoje korzeni przpomnicie sobie kim jesteśmy i co tu robimy. Każdy musi indywidualnie sie przubudzić na swojej drodze . Wielosć w jenosći Jedność w Wielosći jak to mawiali nasi przodkowie !

    Dziś patrzymy na skutki, ale mało kto dostrzega przyczyny i skąd one się wzięły.

    Zacznijmy od tego, najważniejszego, co pozwoli nam powoli rozumieć świat i innych ludzi, czyli tego KIM JESTEŚMY !!??? CZYM JEST ŚWIAT? PO CO SĄ WOJNY ?

    Przede wszystkim Polska Polacy to SŁOWIANIE !! – Słowianie to nie tylko pusta nazwa to jest okreśenie dosadnie tego kim jesteś fizycznie duchowo psychicznie mentalnie świadomościowo !!!. DNA i struktura krwi określa wyróżnia jest odpowiednia dla ścisle określonego rodzaju istoty i nie może być inaczej. Wskazuje na określone narody i ich pochodzenie. Dosadnie wskazuje na zróżnicowanie w poziomach rozwoju duchowego i fizycznego różych narodów.

    Dlatego dziś Słowiańska Polska jest na kolanach….nie zachowujemy się w większosci jak Słowianie , czyli nie przejawiamy swojej natury wewnętrznej czyli przejawu duszy i ducha który sprawia jak wyglada otaczająca nas rzeczywistość. Zamiast tego podjęto próbę trwająca kilak tys lat miany nas, na ich rodzaj podobny jemu czyli coś w rodzaju biohybrydy. Co skutecznie dziś pozwala im nami manipulować. Obrazowując to to jak Wilka zmuśić aby był kurą….czy to dalej będzie Wilk …i co z tego wyniknie ???

    Jak to sę stało ? Wystarczy odciąć naród od korzeni … i wpoić mu fałszywe wartosći wokół któych będzie oscylował . DEGRADACJA . Czyli wymazać mu tożsamość i coś podłożyć. A naród bez tożsamości jest jak drzewo bez korzeni lekki wiatr i się chieje. Naszą tożsamośćią są nasze korzenie mówiące nam kim jesteśmy i skąd pochodizmy. jaka jest nasza świadomość i nasze wartości. Co gorsza każdy naród ma jakby swój bank wiedzy, który polakom chcą wmazać. My mamy SUMIENIE !! Dziś mało kto słucha swojego sumienia i podąża za nim. Sumienie to nasza wewnętrza więź zbiorowa świadomość Słowian Polaków będąca naszą jenomyślnością i jednogłośnością. To była bariera nie do przebicia przez naszego wroga i trzeba było coś zrobic aby nas pokonać.

    „Naród bez swojej tożsamości jest jak gnój na którym wyrastają obce cudze narody ”

    Tożsamość to jest wiedza i świadomość tego kim jesteś

    Przez tysiące lat przedstawiciele obcych narodów irynowali przez co dziś ciężko rozpoznać wroga. Ludzie zewętrzie są podobni lecz wewnątrz siedzą zupełnie inne istoty !

    Dziś ludzie żyją sobie spokojnie jak gdby nic zatruci debilizmem i ogłupieni propagandą, wpojonymi przekonaniami które tworzą ich iluzję rzyczywistość jaką kręuję cudzoziemiec obcy, myśląć że to jest rzeczywstośc, podczas gdy rzeczywistość a realnośc to dwa rózne pojęcia. Ludzie nie zdają sobie sprawy z ogromu krzywdy, rzeźi , mordu jaki wyrządzono na naszych rodakach i przodkach!! Skali wyniszczenia wymordowania trwająca setki lat eksterminacji niszczenia genetycznego , po drugiej wojnie światwoej zostały przerwane łąńcuchy pokoleń nikt nei zna swoich prozdków wyobrażacie sobie tą skalę przelwu krwi , czy nie dociera do was ten mord ? Gdyby wszyscy to rozumieli na pewno nie mogliby tak spokojnie spoglądac w monitor i oglądać Tuska wodza i przedstawiciela narodu – ale czyjego narodu? bo na pewno nie SŁOWIAŃSKIEGO! , który mówi nam jak mamy żyć !! HAŃBA !!!

    Naczym ma polegać Odrodzenie POLSKI = Na ODRODZENIU I PRZEBDZENI SŁOWIAN! Bo POLSKA TO SŁOWIANE>??? DO ZNIEWOLENIA!!

    Więc o co tu chodzi ? Przejaw naszego życia i rozwój wyglądał zupełnie inaczej niz mozemy to zaobserwowac dziś. Słowianie nikomu nie musieli służyć, nikomu nie bili pokłonów i nie musieli płacić za to że żyją i za to że są . Słowianie nikogo nie najeżdzali nikogo nie mordowali na żadnym cudzym obcym narodzie nie przeprowadzali eksterminacji !! Wolność Słowian nie podlegała dyskusji każdy kto zagrażał wolności i rodzinie był surowo karany. O czym w dziejach przeszłych srogo przekonali się nasi odwieczni cudzoziemcy wrogowie raz za razem rozbijani w pył np cesarstwo rzymskie przez Lachów !

    O co tu w ogóle chodzi ???

    Chodzi o tzw projekt NWO = czyli nowego porządku świata – a to jest nic innego jak podbój planety !!

    DLa istot chcących dokonac NWO Słowianie stanowią ogromne zagrożenie i przeszkodę. Stało się jasne że po wielkich wojanach w przeszłości nie są nas w stanie fizycznie pokonać więc zmieniono metodę walki.

    Dlatego narzucili nam podstepami obcą nam religię mającą ujarzmić i zniewolić naszą duchowośc i umysły , z której to instytucji zostały wyprowadzone niewolnicze i manipulacyjne systemy władzy skutecznie niszczące życie. Umozliwił im tzw wpływ epoki kosmicznej zwanej Nocą Swaroga.

    Ktos powie czemu nie zniszczą ans od razu ? A kto by na nich pracował ? Kto bym im służył i kto by wydobywał złoża naturalne planety …??? A po co ?

    Miliony żyć zabiorą bezmyślne wojny dla zaspokojenia życzeń Cudzoziemców, gdyż czym więcej będzie wojen… i śmierci między Słowianami, tym większe bogactwa zyskują wysłańcy Świata Cudzoziemców i i posiądą wpływ nad umysłami licznych z Rodów Słowian

    „Cudzoziemcy łakomią się na wszystko cudze, a do nich nie należące… Wszystkie ich myśli tylko o władzy, tak nad wszystkimi Światami, o zagarnianiu bogactw, i dzieł Jasnych Światów…”

    „Cel Cudzoziemców naruszyć harmonię, panującą w Świecie Światła… i unicestwić Potomków Rodu …, gdyż tylko oni mogą dać godny odpór Siłom Mroku… Sługi Świata Ciemności liczą, że tylko im są należne wszystkie Światy… I przybywając na Ziemię kwitnącą, starają się Dzieci Człowiecze Chciwości nauczyć, gdyż Chciwość gubi Poznanie, kiedy Poznanie zabite – i Wstyd umiera”

    „Kiedy zabity Wstyd, Prawda znika, z zagładą Prawdy i Szczęście zginie… Kiedy Szczęście zginie, Człowiek ginie, a jeśli zginie Człowiek, to wszelkie bogactwa jego, swobodnie Cudzoziemcy zagarniają… Oni w bogactwie widzą swą najwierniejszą podporę, i budują swój Świat na bogactwie… W Świecie Ciemności życie dostępnie tylko tym, kto bogactwo posiada człowiek biedny, jak martwy na pustyni…”

    „Oni odbierają dostatek ludziom, w sile Oszustwa swego pokładając nadzieję… Wiedząc, że jeżeli odbiorą ludziom oparcie i Wiarę, cel w Życiu i Ducha Wolności, to samych ludzi zgubią…”

    „Przebudzenie człowieka tylko poprzez Poznanie, i oko Poznania ratuje go… Wyniósłszy Poznanie, Dziecię Człowiecze znowu patrzy na Wedy, i znowu obowiązkiem zostaje ku Życiu Duchowemu dążenie, a nadzorcą czynów wszelkich jest Sumienie… Słuchając sumienia, nienawiść czuje do wszelkiego zła, od tego Sumienie się wzmacnia, i człowiek stwarza własne Szczęście, w Szczęściu i sam człowiek powstaje”

    „Kto po naukach Cudzoziemców, w błędzie i chciwości stara się odebrać dobrym ludziom Szczęście, ten, nie panując nad sobą, nie pokona gniewu i sam niedługo utrzyma Szczęście, gdyż całe bogactwo zbaczających z Drogi Światła, dostaje się Cudzoziemcom”

    „To zdarzyło się z wieloma Ziemiami, gdzie przebywali wrogowie ze Świata Ciemnego… Ich przyciągały bogactwa i minerały, które miały te Ziemie przepiękne… Pochlebstwami zdobywszy zaufanie mieszkańców, napuścili ludzi na siebie wzajemnie… Tak w tych Światach wojny zostały zrodzone…”

    „I ludzie stracili Świadomość i Wolę, i na rozkaz wrogów Cudzoziemskich, bogactwa i minerały wydobywali… Kiedy zaś w tych Ziemiach bogactw brakło, i minerały wyczerpali wszystkie do granic, wtedy wszystkich ludzi zgładzili wrogowie i wywieźli wszystko co na Ziemiach zdobyli… A te Ziemie, z których Cudzoziemców przegonili”

    Cel cudzoziemców podbić ziemię , wydobyć wszystkir bogactwa naturalne i minerały i wywieź , opustosząłą planetę pozsotawić i nie przydatnych zgładzić, gdy już przestaną być potrzebni !

    Odpowiedziec sobie sami na pytania? Planeta Ziemia to nasz dom ? Czy wy moglibyście niszczyć wasz dom ???- NIE ! Ci przedstawiciele „państw i ich machiny nie zachowją się jakby ziemia była ich domem nie dbają o nią lecz ją niszczą wysysajac życiodajne siły !!! – PASOŻYTY

    A co z tym wspólnego mają Słowianie ? Ano Słowianie to sa gospodarze opiekunowie tej planety !!!!!! A planeta ziemia to nasza matka daje nam życie a my troszczymy sie o to życie – SYMBIOZA ! -współżycie ŻYCIE !!

    PASOŻYTY vs SYMBIOZA = WOJNA !!!

    Zbliżając się wojna i sytiacja na Ukrianie ma dokonac kolejnych podziałów i mordu Sowian. Kocioł Ukrainy skutecznie stwarza podział między 3 decydującymi narodami Rosją Polską a jątrząca się niezgodą i gnazdem zła Ukraina skutecznie separcując oddzielajac Słowian.

    Sama Rosja w tej sytuacji padnie a ta część Świata zostanie przejęta jak reszta planety.

    Co by było gdyby te 3 narody zwróciły się ku sobie , reszata krajów Słowiańskich dokonałaby zjednoczenia co znaczyłoby zniszczenie USA UE i Izraela oraz krewoanych przez nich wśiekłego psa Chin.

    Wierzę szczerze że mężczyźni Słwoiaśńcy się przebudzą i razem zjednoczą . Słwoianie nasz kraj to nasza wioska, to nasze miejsce żeby życie mogło tętnić w radosci i rozwijać się w miłości i żeby w takim miejscu było nam dane rodzić nasze dzieci , jako wolne istoty.

    Nie tak jak dziś, w reprodukcji niewolników zamknietym barierami zniewolonym terytorim gdzie jesteśmy umeczani kolejnymi pychopatyczno fizycznymi działaniami naszych wrogów jako ich niewolnicy gdzie służym im ddajac zyciodajne siły i energię naszych żyć. Tak być nie musi .

    Słowianie tylko jedność nas wyzwoli porzucenie jarzma rzuconego( niewoliczego trybu życia opartego na wyzysku i fałszywych wartościach) na nas przez cudzoziemca i nasza wspólne jedność zjednoczenie przebudzenie prowadzące do odrodzenia naszego życia w celu jego ochrony jak i całej przyrody nazej Matki bo to ona nas utryzmuje przy życiu . Rodzina to jestżródło życia.

    Powstańy z kolan powalczmy , mimo że jesteśmy osłabieni Słowianie nie poddają nie raz w dziejach przeszłych feniks odradzał się z popiołów i tak może byc tym razem, gdzie żywioł Słowiański odmienic może losy ziemi .. nie dopuśćmy do kolejnych mordów na nasych bratnich narodach w i mię cudzoziemca.

    Polubienie

  7. ( – – – )

    Komentarz usunięty.

    Krystyna – nie gniewaj się ale masz zero pojęcia o historii i polityce. Napisałaś wiązankę dezinformacji i kolportowanych przez domorosłych znafcóf „w drugim” dezinformacyjnym obiegu bzdur. Nie mam czasu, aby wszystkie te bzdury i dezinformacje prostować. W związku z czym komentarz skasowałem (np. II wojna była wymierzona w ZSRR – rękami Hitlera chciano ZSRR podbić a następnie zająć wykrwawione wojną Niemcy i ZSRR aż po Pacyfik. Jedynie fakt, że Hitler przed inwazją na ZSRR zaatakował Francję i Wyspy Rothschilda spowodował zmienę planów i wsparcie banksterów dla ZSRR. Bo Hitler w tym momencie był dla nich większym zagrożeniem). Jesteś zbyt naiwna aby to zrozumieć. Więc po prostu nie zabieraj w tych sprawach głosu.
    opolczyk

    Polubienie

  8. A ja mam dość rozmów z bliskimi na ten temat. Jestem zmęczony walczeniem o prawdę. Walczeniem z ludzką głupotą. Ja się produkuję i przedstawiam fakty a oni nic, podważają wszystko swoim „patriotyzmem” i nic kompletnie nie dociera, że to było bez sensu, że to była z góry katastrofa. Już mi się nawet nie chce przytaczać fragmentów rozmów czy też moich argów czy też ich argów (bez pokrycia). Powiedz mi Andrzeju co taki idiota jeden z drugim ma we łbie? To w ogóle jest człowiek z duszą i empatia czy już jakiś golem sztuczny. Mam ochotę wziąć się w garść i całą swoją mądrość (oj tam oj tam ze skromnością) zachować dla siebie. Poczynić z tego własną drogę rozwoju. Z drugiej strony zaczyna mi się kłębić filozoficzny problem – jeśli nie ma życia po śmierci (bo to pewne nie jest – kwestia wiary) to jednak warto do końca walczyć i propagować rozsądne podejście do spraw, przekonywać tych co są w błędzie. Po co? Aby chociaż następne pokolenia miały szanse stworzyć lepszy świat. Wtedy my nie umrzemy tacy samotni. Z drugiej strony jeśli jest po śmierci życie to mam nadzieję, że Ci wszyscy idioci zrobią sobie taki facepalm, że im duchowy łeb z płucami odleci.

    Svoerg

    Niestety, jak sam zauważasz, większość ludzi ma we łbach trociny lub kompletną pustkę. Są to zombi, bezmózgowe bio-roboty. Nie tylko jahwiści wszelkich odprysków. Także ci odmóżdżeni poprawnością polityczną czy propagandą żydo-kapitalizmu. Który ich ostatecznie wywłaszczy ze wszystkiego.
    A śmierć to tylko przejście naszej świadomości/ducha/duszy z jednej rzeczywistości do innej. Duch opuszcza zużyte/chore/zniszczone ciało i wraca do rzeczywistości niefizycznej. I nie jest to kwestia wiary – a wiedzy. jeśli uda Ci się opuścić ciało fizyczne (w transie, podczas głębokiej medytacji czy OOBE) to nie będziesz miał wątpliwości. Będziesz posiadał wiedzę i nie będziesz zmuszony ślepo w to wierzyć.
    opolczyk

    Polubienie

  9. Opolczyk-wiesz ze to byly suche fakty ,gdyby nic nie bylo prawda to bys to puscil i dopisal kometzrz wez sie doucz.Nie podawalam nazwisk nie rozwijalam tematu bo sie nie da 200 lat w paru zdaniach.Dlaczego sie niezdziwilam,?Nie lubie o polityce rozmawiac bo to nie moja bajka ,ale jak trzeba to nie raz wchodzilam w spory z facetami bo polityka to historia ,i wszystko po czasie jest historia Jezeli Wilson byl figurantem i rzady sprawowal Mr House,to zadaje sobie pytanie czy Roosvelt mial w oczach widmo zniewolonego Wilsona i czy byl swiadom ze tez jest tylko figurantem.Czy nazwiska Benjamin Disraeli,de Luchet Aleksander Hamilton czy Edmunt Burkie lord Acton -czy o nich historia nie wspomina.Oczywiscie sa bohaterwie pozytywni i negatywni Czy araby nie wiedzieli ze jak przyjda Zydzi do Palestyny z Prawem Lewitow z 5 w.p.n.e,to rozpocznie sie wojna nie majaca konca.To sie dzieje na naszych oczach.To Dr Weizmanna historia opisuje i jego poprzednikow,ile bylo staran o Palestyne.Jezeli sa dwie historie i ta ukryta jest ciekawsza to ludzie ja czytaja.Tobie czesto prawda przeszkadza ,odnosze wrazenie ze lubisz klakerow i wazeliniazy,Trudno doszukac sie ducha slowianskiego,a juz Mizamir to przechodzi sam siebie,on chyba czatuje czy ktos nie napisze czegos nie po jego mysli ,awtedy sie zaczyna -ale sie usmialem ,on musi miec duze poczucie humoru,on ciagle sie smieje z kogos i poniza z jakimi tempakami musi miec do czynienia.,czycha na ofiare jak Gargamel na smerfy zeby je zezrec-i sobie mysle czy Slowianie to szydercy?Opolczyk miales duzo cierpliwosci dla mnie bo wskoczylam tu i mialam wrazenie ze sie zgubilam i nie moge odnalezdz drogi-innych szybko sie pozbywales.Tak ze kazdy ma swoja prawde i tam gdzie jest duzo szumu na dany temat -tam zawsze jest przekret.Trudno -jak ludzie dalej sa prowadzeni na smyczy Tu tez jest otwarty mikrofon-kazdy temat dozwolony,ale o tym i o tamtym nie wolno mowic-ale ludzie mysla jaka wolnosc w usa i niech mysla.A tak na zakonczenie chcialabym widziec te toasty u ruskich,czy Roosvelt i jego syn mieli kaca -45 toastow,ale za co.Wiem o czym pisalam i gdyby rozwinac trmat bardziej czytelnie,ludzie by sie dowiedzieli dlaczego kawal Europy poszlo w niewole-a za dobrze wykonana robote,w nagrode mozna zostac prezydentem ameryki.Ale co najgorsze to i tak przed nami.Opolczyk to pisze tylko do twojej wiadomosci Wiem ze uwazasz baby do garow-ale ja jestem ze Slaska a tam baby prawie jak chlopy -do wszystkiego,nawet do polityki-no i do fajnej zabawy -tak sie chyba to mowi-szpas mu zajm pozdrowienia PS Uwazasz ze sie nie nadaje do pisania-ok-moze faktycznie ludzie powinni znac tylko jedna strone medalu -latwiej sie bedzie im zylo

    Krysiu – to nie były suche fakty. To były wymysły domorosłych znafcóf i częściowo celowa dezinformacja żydo-banksterskiej agentury. Szczującej na socjalizm/komunizm, aby ludzie kochali ograbiający ich żydo-kapitalizm. Ponadto nigdy nie twierdziłem, że baby należą do garów. A wręcz przeciwnie. Gdyby mądre kobiety wychowywane po kobiecemu (na matki, kapłanki, wiedźmy) miały większy wpływ na politykę – świat byłby dużo lepszy. Sam znam sporo mądrych i rozważnych kobiet (mam takie w najbliższej rodzinie), które wiedzą i rozsądkiem górują nad milionami tępych patriarchalnych samców!
    A Ty nie pokazujesz drugiej strony medalu. Kolportujesz – nie gniewaj się ale taka jest prawda – dezinformacje i wymysły durniów i agentury wpływu.
    opolczyk

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.