Włoski jewrosrajdaniarski najemnik banderowiec plugawi świętą słowiańską pogańską Swarożycę

.

Swarożyca

.Kolovrat.

Do napisania poniższego tekstu zainspirował mnie Gracjusz przypominając mi w komentarzu o włoskim bandycie najemniku jewrosrajdaniarzu, który na ramieniu nosił plakietkę ze Swarożycą/Swargą/Kołowrotem. Widać to w poniższym filmie (od 55 sek.)

i narastający konflikt w Noworosji:
https://opolczykpl.wordpress.com/2014/05/10/referendum-wolnosciowe-na-poludniowo-wschodniej-ukrainie-noworosji-bracia-slowianie-sercem-jestem-z-wami-i-boje-sie-o-wasz-los/

sprawiły, że tamtego włoskiego banderowca ze Swarożycą zapomniałem. Na szczęście Gracjusz sprawę przypomniał. Jest ona ważna, bo jakiś włoski bandyta, koleś banderowskich zwyrodnialców paraduje publicznie z słowiańskim pogańskim świętym symbolem na ramieniu. Stawia to nas – wszystkich pogan – w podejrzanym świetle jako duchowych pobratymców tamtego bandyty.

I choć część polskich (i nie tylko) środowisk pogańskich/rodzimowierczych popiera faktycznie bandycki jewrosrajdan i bije brawo zwyrodnialcom banderowcom ja nie mam najmniejszego zamiaru być kojarzony z tą swołoczą. Sprawa ta ma jeszcze inny aspekt. Kiedyś, prędzej czy później, najpóźniej gdy banderowcy nie będą już nikomu potrzebni a zaczną zawadzać, wszyscy – nawet żydo-media zachodu – przypomną sobie o zbrodniach ich poprzedników z OUN/UPA. I rozpocznie się nagonka na ukraińskich banderowców szowinistów. I niewykluczone, że wtedy jahwiści różnych odprysków – ukraińscy i rosyjscy prawosławni oraz (głównie polscy) katolicy rykną – banderowcy byli poganami. I pokażą włoskiego bandytę ze Swarożycą. Przypomnę, że do dzisiaj katolicy bredzą, jakoby hitlerowska Rzesza była pogańska. I powołują się na pogańską swastykę, przywłaszczoną, zhańbioną i splugawioną przez Hitlera. Hitler przywłaszczył sobie swastyką jednak nie dlatego, że był poganinem. Ten mieszaniec z domieszką żydowskiej krwi cierpiał m.in. na kompleks czystości krwi/czystości rasy, na dodatek ubzdurał sobie że jest „Aryjczykiem” a swastykę jako pogański – w tym aryjski/hinduski – symbol szczęścia umieścił na fladze „tysiącletniej” Rzeszy. Na szczęście splugawiona i zhańbiona swastyka szczęścia III Rzeszy nie przyniosła i stąd tysiącletnie jej panowanie trwało ledwo 12 lat. Hitler odwoływał się też do starogermańskich mitów – ale nie dlatego, że były pogańskie (część z nich była już mocno zjahwizowana). Chciał po prostu III Rzeszy dosztukować starożytne korzenie. W rzeczywistości w III Rzeszy dominowało żydo-chrześcijaństwo – katolicyzm i protestantyzm. W Wehrmachcie była cała armia kapelanów.

.
fafd7548ea8b
.

No i na patrona NSDAP Hitler wybrał nie pogańskiego wodza czy bohatera a ultrakatolickiego zabójcę Słowian Albrechta Niedźwiedzia, jednego z dowódców bandyckiej, grabieżczej antysłowiańskiej krucjaty połabskiej.

.
Albert_I_of_Brandenburg
.
Nienawiść do Słowian cechowała i Albrechta, i Adolfa.
.

A skoro jesteśmy przy III Rzeszy to nie zapominajmy o tym, że złożona z ukraińskich szowinistów SS Galizien także miała własnych kapelanów.

.
ss41
.
Pogańskich kapłanów wśród nich nie było. Dzisiejsi szowiniści na Ukrainie odwołują się do tradycji zarówno SS Galizien jak i UPA i Bandery (choć sam Bandera był przeciwny kolaboracji z III Rzeszą). „Prawy sektor” to biologiczni i ideologiczni spadkobiercy OUN/UPA, których nazywam banderowcami. I wśród tej swołoczy pałęta się włoski bandyta najemnik ze Swarożycą na ramieniu. Jest to po prostu oburzające. Tym bardziej, że jego kolesie zwyrodnialcy dokonywali i dokonują brutalnych sadystycznych mordów na ludności rosyjskiej w Donbasie. Jak tutaj, w tym linku, gdzie na oczach brutalnie zmuszanej przez jednego zwyrodnialca do patrzenia kobiety zamordowali inni zwyrodnialcy jej męża – podrzynając mu gardło.
http://antifashist.com/latest-news/24155-fashistybanderovcy-na-glazah-zheny-ubivajut-byvshego-nachalnika-milicii-d
.
Jako poganin zdecydowanie potępiam zwyrodnialstwo banderowskich sadystów i odmawiam prawa włoskiemu bandycie banderowcowi do plugawienia świętego, pogańskiego słowiańskiego symbolu. Tych zaś „rodzimowierców”, którzy popierają bandytów banderowców i kijowską jewrosrajdaniarską uzurpatorską juntę oskarżam o to, że są moralnie współodpowiedzialni za sadystyczne mordy banderowskich zwyrodnialców. Zresztą współodpowiedzialność moralną za mordy zwyrodnialców banderowskich ponoszą wszyscy, którzy ich popierają i im kibicują. Niemniej polscy „rodzimowiercy” – sympatycy zbrodniarzy – ponoszą znacznie większą moralną odpowiedzialność – przyklaskują mordowaniu jednych Słowian przez innych. Tak to rusofobia wpajana nam od wieków przez kler, katolików rusofobów, ich starszych braci w wierze i przez podejrzanej maści patryjotuf  potrafi zaślepić, ogłupić i odmóżdżyć nawet ludzi odwołujących się do słowiańskiej wiary, tradycji i kultury. Wolą stać po stronie żydo-anty-cywilizacji zachodu chcącej osaczyć i zniszczyć Rosję – bo ta nie chce być folwarkiem żydo-banksterów i stawia im opór. Zamiast stać po stronie słowiańskiej Rosji wolą bandytów z NATO i Dużego USraela. Zapominają że tam Indianie wegetują w tzw. „rezerwatach” – czyli obozach koncentracyjnych. Nas – a raczej tych którzy przeżyją depopulację – czeka podobny los – zostaną zachipowani i zamknięci w miejskich gettach i będą ludzkim bydłem roboczym, wywłaszczonym ze wszystkiego.
.
Od tego losu może nas uchronić praktycznie tylko Rosja jako jedyne państwo posiadające wystarczającą ilość głowic nuklearnych, które bandyckie żydo-banksterskie NATO trzymają w szachu. A idioci „rodzimowiercy”, „Słowianie znad Jordanu”, „Wolni Ludzie” szczują na Rosję. Oni zasługują faktycznie na zachipowanie i żydo-banksterski nowy porządek świata. Może dopiero wtedy ślepcy i głupcy otwarliby oczy.
.
Póki co – wojna na Ukrainie trwa. Powstańcy walczą, a siły bandyckiej junty doznają ciężkich strat. „Kryzys ukraiński” potrwa jeszcze długo.
.
Powstańcy z Doniecka i Ługańska – jesteśmy z Wami!
.
Rosjo – stoimy u Twego boku.
.
A bandycie włoskiemu najemnikowi banderowcowi mówię – jewrosrajdaniarska gnido – łapska precz od słowiańskich symboli. Przestań je hańbić i plugawić…
.
.
opolczyk
.
.
precz z jahwizmem.
.
Ręce Boga
45 thoughts on “Włoski jewrosrajdaniarski najemnik banderowiec plugawi świętą słowiańską pogańską Swarożycę

  1. W odniesieniu do tematu (powyższego wpisu) i w odpowiedzi na komentarze- Opolczyka (i dla przypomnienia/uzupełnienia) oraz Gracjusza – przytaczam archiwalną korespondencję mailową (pomiędzy mną a Opolczykiem) z dn. 22 lutego br.:
    „Szok! Spójrz na znak na ‚hełmie’, z pierwszej okładki (do n/w tekstu WPS) – Swarożyca
    http://m.neon24.pl/a8227ad549dc219ad0b56b21f4868e45,14,0.jpg

    http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/02/22/prawy-sektor-wielka-ukrainska-rekonkwista/” – Słowianin
    „Podejrzewam, że ten banderowiec po prostu pomylił Swarożycę z hakenkreuzem.” – Opolczyk
    „A może specjalnie użył tego symbolu, aby manipulować opinią publiczną, w tym środowiskiem rodzimowierców – notabene którego część u nas (jak np. CB & Co.) już kompromituje Słowiańszczyznę…?” – Słowianin
    „Też możliwe. Choć niewykluczone, że tamten kocha symbol SS Galizien, ale nie chce pod nim walczyć ze względów propagandowych. Tyle, że tamci oficjalnie gloryfikują i SS Galizien. Chyba masz rację.” – Opolczyk
    „No i jakimś ‚przypadkiem’ stoi (kto wie, może nawet przyjechał z Polski?) jako pierwszy w rzędzie, tak aby ktoś mógł to sfotografować (lub inny specjalnie tak zrobił/zedytował zdjęcie), ażeby potem puścić w media.” – Słowianin

    PS: Aktualny tekst Truchlewskiego – w nawiązaniu do do powyższego wpisu Opolczyka: http://suwerenna.wordpress.com/2014/07/22/nazisci-z-usa-i-izraela-podpalaja-swiat-dlaczego-wiekszosc-swiata-milczy/

    Lubię

    • Słowianin i Kra Mar

      Gwoli wyjaśnienia – w ostatnich miesiącach zalewany jestem masą maili, filmów, zdjęć, linków. Pamiętałem, że widziałem gdzieś (nie pamiętałem tylko, czy na zdjęciu czy w filmie) banderowców ze Swarożycą. Gracjuszowi w jednym z komentarzy napisałem:

      „Ja pamiętam tego banderowca ze Swarożycą, nie przypominam sobie tylko, czy był to film, czy zdjęcie”.

      Okazuje się, że przypadków plugawienia i hańbienia Swarożycy było więcej – więc tym bardziej mój powyższy tekst był konieczny. Aby żydłactwo nie bredziło, że banderowcy to poganie. Nie jest wykluczone, że była to celowa robota, jak o tym pisaliśmy w korespondencji ze Słowianinem.

      Lubię

    • Faktycznie banderowcy mają problem z samoidentyfikacją kulturową. Pogańskie symbole słowiańskie traktują jak nacjonalistyczne godła podkreślające ukraińską tożsamość, dalece wtórną wobec nich. Poniekąd idą śladem Hitlera, któremu też się pomieszało ze swastyką gdy uczynił ją znakiem NSDAP.
      Jedni i drudzy sprofanowali święte symbole w imię prostackiej nacjonalistycznej ideologii, którą powinna być obca z zasady dla każdego myślącego rodzimowiercy.

      Liked by 1 osoba

  2. „I choć część polskich środowisk pogańskich/rodzimowierczych popiera faktycznie bandycki jewrosrajdan i bije brawo zwyrodnialcom banderowcom” – ja bym tutaj proponował nazywać
    rzeczy po imieniu. Nie część środowisk, tylko konkretnie, które zrzeszenie, związek czy ugrupowanie. Wśród odwiedzających tego bloga z pewnością jest część osób myślących podobnie jak my ale niezupełnie zorientowanych. Być może dopiero zaczynających interesować się tematyką naszej rodzimej wiary, i szkoda byłoby, gdyby ktoś nieodpowiednio ‚ulokował’ owo zainteresowanie w popierających ludobójstwo Słowian środowiskach.
    Pozdrawiam

    Liked by 1 osoba

    • Sławomir Słowianin

      Postacią „sztandarową” szczującą na Rosję i wspierającą bandycki jewrosrajdan i zwyrodnialców banderowców jest oczywiście „Wolny Człowiek” Białczyński. Dziesiątki tekstów i setki jego komentarzy świadczą o tym dobitnie. Wiem też, że „Odo” ze „Słowianolubii” wspierał jewrosrajdan. A „Watra” usunęła mój komentarz:

      „opolczykpl
      Marzec 12th, 2014 at 6:54 pm

      Przecież snajperzy mordercy byli najemnikami liderów jewromajdanu. To była prowokacja, operacja pod obcą flagą.
      O jakim “ostatnim krzyku wolności” piszecie? Myślicie, że kajdany jewrounii będą dla Ukrainy “wolnością”? Zrobią z niej szaberplac, wywłaszczą ze wszystkiego – i taką będą mieli Ukraińcy jewropejską “wolność”.
      Czy Słowianom powinno zależeć na wydaniu Ukraińców w łapska jewrounii?”

      Ponadto otrzymywałem informacje, że na różnych słowiańskich forach pojawiały się liczne głosy pro-banderowskie i pro-jewrosrajdaniarskie. Niestety nie jestem w stanie sam ganiać po wszystkich forach (zwłaszcza po tych, gdzie trzeba się logować) i to rejestrować. Mam masę innych spraw na głowie.
      W komentarzach pod tym wpisem jest właśnie miejsce na wyłapywanie owych pro-banderowskich „rodzimowierców” i „pogan”.
      Liczę na pomoc innych.

      https://opolczykpl.wordpress.com/2014/04/27/swieta-slowianszczyzna/#comment-80390

      Admin

      Lubię

      • I taki też był mój zamysł, aby wzajemnie się informować i izolować od takich właśnie postaci jak C.B, Orlicki, Odo i inni słowiańsko sprawni inaczej. Dobrze byłoby utworzyć osobny wątek na wrzucanie takichże informacji, najlepiej podpartymi cytatami, komentarzami, itd.
        Pozdrawiam

        Sławomir Słowianin

        Zastanawiałem się już nad tym, ale nie chcę wyjść na dywersanta rozbijającego środowiska słowiańskie/pogańskie/rodzimowiercze na dobrych – prorosyjskich i złych – probanderowskich. Choć z tym fantem należy rzeczywiście coś zrobić. Jeszcze o tym pomyślę.
        opolczyk

        Lubię

        • Żeby rozbić jakieś środowisko, wpierw trzeba do niego należeć. Do łaknących Słowiańskiej krwi rusofobów, popierających judeo-faszystowskie dążenia do depopulacji naszych Słowiańskich Narodów nigdy nie należałem, ani należeć nie będę. Tak samo jak każdy normalny, pragnący żyć w zgodzie i pokoju ze swoimi
          pogańskimi współbraćmi człowiek.

          Lubię

  3. Krucjata przeciw Slowianom trwa w najlepsze. Jednak wszystko ma swoj koniec. Mysle, ze juz widac nawrocenie Rosji i zakonczenie ponad 200-letniej niewoli Polakow, o ktorych pisal Mickiewicz.

    Nie pojmuję zwrotu „nawrócenie Rosji”. To bzdura! Ja nie chcę Rosji „nawróconej” a wolnej, suwerennej i silnej. Bo tylko taka Rosja stawi opór żydo-banksterskiemu zachodowi. Powoływanie się na Mickiewicza, zaślepionego rusofoba i gorliwego jahwisty jest co najmniej nie na miejscu. Do rozbioru Rz’plitej by nie doszło, gdyby szlachta i dwór wyzwoliły się z duchowej niewoli żydo-katolicyzmu. To on zniewolił Ducha potomków Polan. I przez niego Rz’plita upadła. A obecnie Polska jest pod żydowską okupacją. Zakamuflowaną, ale okupacją. I co smutne – dodatkowo miliony Polaków nadal są zniewolone duchowo przez żydo-katolicyzm. I miliony wrogie są Rosji.
    opolczyk

    Lubię

  4. Nawroconej Rosji tzn., ze zrozumieja swoj blad – ucisk Polakow – wowczas najbardziej krwawilismy za sprawa „najsrozszego z siepaczy”, choc wiadomo, ze nie jest to bialo-czarne, bowiem caryca katarzyna byla niemka. jednak nie umniejsza to winy Rosjan, ktorzy mieli swoj rozum. to mialo znaczyc powrot do korzeni. wszak jestesmy skloconymi przez rzym bracmi.


    Jakub

    Bez przesady. Rosjan, zwłaszcza prosty lud, Katarzyna i inni carowie uciskali i gnębili bardziej niż Polaków. Przez długie okresy zaboru rosyjskiego władze carskie były liberalne wobec Polaków. Mieliśmy polskie szkoły, polską administrację. A że durną skatoliczoną szlachtę obcy pchali do powstań – to czyja wina?
    http://myslnarodowa.wordpress.com/2012/08/24/zydzi-powstanie-styczniowe-antypolski-wymiar/

    Natomiast do krwawo stłumionej konfederacji barskiej w obronie supremacji katolicyzmu kto popchał na rzeź fanatyków katolików? Fanatyk klecha Jandołowicz.
    opolczyk

    Lubię

  5. No cóż, problem zawłaszczania symboliki jaki medialnie i z wielką pompą zapoczątkował Hitler, czka się do tej pory, zarówno nam jak i Skandynawom (runy). Konserwuje zaś ten stan bydło pozujące na narodowców,  bawiące się kołowrotem, wilczym hakiem itd. W sumie to zamiast zakazywać używania pewnej symboliki tak jak to jest obecnie, powinno się raczej karać za jej niewłaściwe używanie.
    I tak kwestie tradycyjno – historyczne, zdemolowało i demoluje nam żydostwo (krzyż + gwiazdka dawidkowa) pospołu z użytecznymi idiotami w postaci hmm… „nacjonalistów”.

    Odnośnie włoskiego „turysty – mordercy” i jemu podobnych napiszę to samo co na WPSie: w opony drania i podpalić. Nie mamy chwili odechu, jak nie żydo – komuna to teraz za wschodnią ścianą żydo – banderowcy i ich krwawe safari.

    Wiślanin

    Zacznijmy od tego, że nawet rzymska szubienica – krzyż to przywłaszczony pogański symbol. Do IV w. symbolem żydłactwa była ryba. Po przejęciu kontroli nad Rzymem jahwiści widząc powszechność krzyża solarnego u pogan wymyślili bajkę o ukrzyżowaniu obrzezanego cieśli „na krzyżu” – i właśnie krzyż – rzymską szubienicę – uczynili swym symbolem. Najśmieszniejsze jest to że nie ma żadnych dowodów na to jak wyglądało narzędzie kaźni – czy jako T, czy X czy zwykły pionowy słup I czy wreszcie + z dłuższą „nogą”.
    opolczyk

    Lubię

  6. zgadza sie. Rosjanie takze byli ofiarami. garstka, ktora rzadzi masami, ma od tych ludzi ciche przyzwolenie. to, ze ktos dal sie zaprzac do rozlewu krwi, jest sam temu winny. zydzi to, watykan tamto, politycy swoje.. a ludzie na to sie godza, bo sami sa pelni obludy, falszu, nienawisci i zamiast spojrzec na siebie i w ten sposob zmienic swiat, to oczerniaja rzadzacych,sasiada, psa.. tylko nie siebie. polityka, spoleczenstwo to odzwierciedlenie nas samych, bo to my tworzymy.nikt inny.

    Lubię

  7. Dobrze Opolczyku że wróciłeś.Wierzysz w wywoływanie np zawału serca na odległość? Ja tam nie wiem,ale troche się oglądało i czytało mi się wydaje że jakbyśmy w kilka osób przesłali Ci energię to ten zawał by się nie powtórzył. Ja mam niby dowody na działanie tego,ale wolę żeby to były tylko dowody.Nic nie mówię,bo mnie tvp info denerwuje ciociaż przedwczoraj amerykańcy gadali że nie ma dowodów że to Rosja albo Powstańcy zestrzelili samolot,to i tak tvp dezinfo wczoraj zaprosiło specjalistów którzy się mądrzyli że to Krassiwaja Rassija zestrzeliła,chociaż tylko banderowska ukraina by na tym zyskała.Wystarczy posłuchać wywiadów Jaceniuka,jak ktoś myśli i czyta między wierszami to wywiad Jaceniuka jest jego spowiedzią i testamentem.Tylko ciekawe czy biały dom a w nim czarny barak opublikują dowody że to reżim kijowski zestrzelił malezyjczyka.

    https://opolczykpl.wordpress.com/2014/05/29/blog-polski-zostaje-tymczasowo-zawieszony/#comment-80957

    Admin

    Lubię

  8. Powiem Ci Opolczyku że chociaż ja jestem Polakiem,to zajebiście podoba mi się melodia hymnu Sajuza.I te zajebiste słowa „Sajuz nieruszymyj riespublik swabodnych splatiła na wieki wielikaja Ruś,da zdrawstwujet sozdannyj wolej narodow jedinij maguczij Sawieckij Sajuz”,czy coś koło tego,ale niech te słowa przygrywają Powstańcom Wschodniej Ukrainy,bo większość świata jest przeciw Nim,ale niech Oni wiedzą że część Polski popiera Powstańców Wschodniej Ukrainy. Pieprzyć PoPis palipsa i cały sejm

    opolczyk

    Lubię

    • Dzięki,ja właśnie załączyłem sobie na słuchawki mp3 hymn ZSRR,i chyba ja mam tą pierwszą wersję.Bo potem chyba trochę zmieniali słowa.Ja nie znam rosyjskiego,ale w refrenie mam chyba „partija Lenina”.Coś koło tego, jak kiedyś chodziłem do roboty jak nie byłem na rencie to miałem ustawiony budzik Hymn ZSRR,i szybko mnie budziło, chociaż ja PRL nie pamiętam bo urodziłem się w 1986 roku,ale mi rodzina opowiadała tylko o Konstantym Rokossowskim jako człowieku a nie zwierzęciu.Akurat Rokossowski wyzwolił moje rodzinne miasto jak poszli Niemcy a przyszli Sowiety to moja rodzina się cieszyła,nie wiem jak miasto,bo mój pradziadek Białorusin, chociaż Konstanty Rokossowski to Polak, ale ogółem moja rodzina lepiej wspomina Rosję a Niemców nie wspominają dobrze

      Lubię

  9. Właśnie tak, przeczytałem tamten komentarz z zawieszenia blogu.Ja nie mam żadnych dowodów,i ogółem wolę być sceptyczny co do tego,ale 2 miechy temu jak byłem w sanatorium to była że mną taka fajna kobieta,starsza ode mnie o 8 lat chyba,i na śniadaniu żaliła się nam że ma za słabe serce i że do szpitala ją zawiazą na kilka tygodni.Patrzyłem jak ją na noszach do karetki pakują i do szpitala,pomyślałem wtedy o niej i niby wysyłałem jej część mojej mocy.I na drugi dzień Ona wróciła,ale ja raczej myślę że to czysty przypadek.Nie mam na to zajebistych dowodów,pamiętam że potem dwie doby męczyłem się ze snem jak Czarek Pazura w 13 Posterunku,ale dwa dni to tak jak bym był na kacu. Opolczyku jak znasz tu ludzi to spytaj się ich o te rzeczy bo może Szewach Biały Ciebie atakuje czarną magią. Pozdrawiam.

    Radzik

    Powiem tak – staram się żyć tak, jakby nic się nie stało. Nie mam zamiaru wpaść w manię prześladowczą i psychozę strachu. Do życia podchodzę w myśl zasady – co mi przeznaczone – tego nie uniknę. Co ma wisieć – nie utonie.
    Choć oczywiście wprowadziłem w życiu pewne zmiany – więcej ruchu, mniej czekoladek.
    opolczyk

    Lubię

    • Ach u mnie to zwiększona dawka czekolady,dobrze że po sanatorium mogę znów biegać (truchtem ale dobre i to).Czytam o tej czarnej magii,trza popytać speców.Jak Ty myślisz Rosjanie czytają Twój blog,czy oni wiedzą że my Polacy ich popieramy? Czy raczej przebija się do Rosji wolska propaganda? Ja myślę że wśród zwykłych Rosjan są myślący ludzie tak jak wśród nas Polaków,i oni wiedzą że my jesteśmy ich przyjaciółmi.Polska Rosja na zawsze razem,Polsza I Rassija razem budziet wsiegda.

      Lubię

  10. Poroszenko zapowiadał niemiłą niespodziankę dla Powstańców, no i kilkanaście dni po tej zapowiedzi na terytorium Republiki Donieckiej spada samolot. To jest ta niespodzianka od Poroszenki dla Powstańców, wejście samej Polski nic nie da. W razie klęski propagandowej polsko-wolski kundel zostanie pokazowo skopany przez amerykańców (kogo to obchodzi, mieszkam w Polsce, a nie w wolsce), szkoda że nasz po-pis jest wolską mafią. Ale mi się zdaje, że co najmniej połowa Polaków popiera Pułkownika Putina i Rosję – tyle tylko, że my nie mamy swojej telewizji i gazet, i naprawdę nie możemy wykrzyczeć „Putin Polska Ciebie Popiera”. Media są potęgą, garstka zdrajców zakrzyczała Nas Polaków, dzięki mediom kilkanaście tysięcy banderowców obaliło rząd Białoruskiego Polaka Wiktora Janukowycza. Jak to dobrze, że na Białorusi Pan Łukaszenka ma większość poparcia, to tym śmieciom z zachodu nie uda się zamach na Pana Aleksandra Łukaszenkę. A my Polacy popieramy Białoruś i Rosję, i musimy wykupić „nasze” media.

    Lubię

  11. Do Opolczyka Spoko,tylko nie myśl jak w tym filmie „oszukać przeznaczenie”,bo jeśli nawet fartem udało Ci się przeżyć,to właśnie to było Twoim przeznaczeniem żeby przeżyć,widocznie napisałeś sobie inny scenariusz,nie ma czegoś takiego jak w tym filmie oszukać przeznaczenie że jak masz zginąć a nie zginiesz to śmierć Cię gania.Jeśli myślisz że zginiesz a nie zginąłeś,to prawdopodobnie sam przed wcieleniem napisałeś se taki scenariusz.Ja jednak Polak Słowianin,ale przeczuwam że istnieje reinkarnacja, ale nikogo do tego nie namawiam. Pozdrawiam i popytaj speców od magii bo może na serio Szmytek albo Biały testują na Tobie czarną magię

    Lubię

  12. Apropos artykułu,to jest właśnie smutne że Nasze symbole były plugawione przez Niemców za hitlera,i tera za tego makaroniarza pra pra wnuka Mussoliniego. Moim zdaniem adolf hitler specjalnie wybrał ręce Boga swastykę na symbol swojej partii.I to nie po to żeby Nas zdyskredytować,ten symbol był dla nas synonimem dobra,a tu zabijają Słowian doliniarze ze swastykami,a swastyka to Nasz święty symbol,hitler z niedźwiedziem zrobił to specjalnie.Nie robie sobie tatuaży bo sztuczne metale źle wpływają na organizm,ale wydziargam se Swastykę Ręce Boga żeby odkłamać historię i pomysły tego motherfucker hitlera.

    Lubię

  13. A tera coś dla propagandystów ala Goebbels,sporo polskich ludzi twierdzi że Hymn ZSRR „jest zajebisty, szkoda tylko że autora Stalin zesłał do łagru i zabił”.Otóż,autorem słów hymnu ZSRR jest Sergiej Michalkow ur 13 marca 1913 roku zm 27 sierpnia 2009 roku.Propaganda się nie udała,sam Sergiej urodził się przed powstaniem ZSRR,i umarł po domniemanym rozwiązaniu ZSRR, nam pozostaje mieć nadzieję że Rosja utrzyma i poszerzy obecny sojusz w Azji i Ameryce Południowej. Pokój pułkownikowi Putinowi,i kilkanaście lat pokoju i zero wojny tego nasza Krasnaja Rosja potrzebuje.Miejmy nadzieję że my Polacy zostaniemy partnerami Rosjan,a nie mięsem armatnim usa czy Rosji.

    Lubię

  14. Jak u nas w Polsce dojdą do władzy polscy Polacy a nie niemieccy albo izraelscy wolaczki,to Polacy wejdą do sojuszu z Rosją m.in. Roman Dmowski chciał aby Polska trzymała się z Rosją,a my wykonamy jego testament,tylko że to nie będzie sojusz z rozsądku tylko z historii przekonań i miłości.Nas Polaków i Rosjan łączy m.in. Konstanty Rokossowski(polski Rosjanin,rosyjski Polak),pobił Paulusa pod Stalingradem,u nas doszedł do Warszawy najpierw wyzwalając Białoruś spod hitlerowsko niemieckiego buta.Ja wiem że w naszych czasach to Rosja jest naszym naturalnym sojusznikiem (chociaż przeciwne obozy,mam nadzieję że nie długo),biorąc pod uwagę plany eksterminacji Słowian,to Polska musi trafić w objęcia swojej siostry Rosji. Rosja bez Polski sobie poradzi,ale Polska bez Rosji nie da rady przeżyć.Rosjanie nie słuchajcie wolskiej polaczkowej propagandy,my Polacy jesteśmy z Wami Rosjo.

    Lubię

    • Na blogu obrońcy krzyżaka smoleńskiego miech temu napisalem że Rosja po raz drugi będzie gwarantem przeżycia narodu Polskiego,(w 1945 i dalej były morderstwa ale tylko wrogów ludu,a nie mordy narodu polskiego). Wiem że wrogiem ludu mógł być każdy nawet my,ale to była eksterminacja wrogów ludu,a nie eksterminacja narodu polskiego (niemcy mieli nas Polaków wymordować do zera, tera by nas nie było),i na obrońcy krzyżaka ze smoły cenzura,jak za starych dobrych pisowskich czasów,w sumie Donek cenzurą nie gardzi,nienawidzę platformy ale do premiera i prezydenta mam mało zarzutów (to tylko szantażowane marionetki),Komor z twarzy spoko ziomek a z Donkiem gdybym mógł to bym pobiegał za piłką.Szkoda tylko że wszyscy nasi politycy to przekupione marionetki

      Lubię

      • Marionetki szantażowane mogły by być gdzie indziej, że tam im stawke na godzine zmniejszą miesiąc wstecz, jak nie posprzają na czas budowy czy coś, a tak podpisują-odpowiadają.

        Lubię

  15. Mam mały pomysł, na forum słowiańskość.pun.pl zostanie stworzony temat, który będzie otwierany i zamykany o określonej godzinie danego dnia. To znaczy będzie to miejsce do debaty na żywo, o sytuacji na Ukrainie. Myślę że to dobry pomysł żeby się umówić na konkretne dwie czy trzy godziny, w których wszyscy będą na bieżąco prowadzić dyskusję. Nie tylko osoby z blogu opolczyka ale również innych blogów, nawet tych o zupełnie innych poglądach ( w końcu o to chodzi w dyskusji). Może jutro tzn. 2014.07.27 od godz. 15.30 do 17 zrobimy małą próbę i zobaczymy czy to wszystko działa. Żeby uczestniczyć w dyskusji nie trzeba być zalogowanym, można pisać jako gość, w związku z tym zapraszam wszystkich jutro do dyskusji. Pozdrawiam Bartłomiej.

    Lubię

  16. Hołd dla Matki Ziemi !

    ps. Panie Januszu miło że pan pisze znów na blogu, lecz fajnie byłoby gdybyśmy poczytali coś o miłości do natury zamiast o tych zbrodniarzach którym de facto i tak nie uda się to co planują ! w końcu myśl ma moc sprawczą !
    Pozdrawiam 🙂

    Jaki „Panie Januszu”?
    Gdy Ukraina płonie i giną Słowianie trudno jest mi pisać o czymś innym.
    opolczyk

    Lubię

    • Przepraszam Andrzeju* pomyliło mi się nic więcej, ale jak Pan chce to proszę pisać dalej o tej nienawiści jak w TV same złe wieści…wg. mnie lepiej czytać coś miłego ,lecz nie mówię aby być ignorantem , ale równowaga musi być zachowana, zgadza się nie …
      ps za dużo złości/nienawiści ,ci „źli bogowie” się tym karmią… może kiedyś to zrozumiecie…

      W Bhagawadgicie jest napisane, że obowiązkiem wojownika jest prowadzenie słusznej wojny w obronie porządku. Wprawdzie nie walczę mieczem czy karabinem, a tylko słowem – ale walczę. W obliczu wojny wytoczonej przez żydo-banksterów nam – Słowianom i całemu światu jest to nasz obowiązek.
      opolczyk

      Lubię

  17. Najlepiej jakby Rosja i Ukraina same usiadły do stołu i ustaliły strefy wpływów. Casus Kosowa można przyjąć jako wzorzec, tyle, że tym razem na korzyść Rosji. Tak dla zachowania geopolitycznej równowagi. Co to, USA wszystko wolno? A zachodnim Ukraińcom, którym tak prędko na zmywak do Unii mogę powiedzieć z polskiej refleksji 25 lecia wyprzedaży słowami powszechnie znanymi: „Nie idźcie tą drogą”.

    Po to bandyci zrobili jewrosrajdan, aby zgarnąć całą Ukrainę. A nie aby dzielić się nią z Rosją. Ponadto dla Rosji rozmowy z uzurpatorami to poniżenie. A przede wszystkim junta to marionetki wykonujące polecenia a nie decydenci.
    opolczyk

    Lubię

    • Ja osobiście serdecznie współczuję tym mieszkańcom Ukrainy ale też i Rosji, którzy w zachodzie pokładają swe nadzieje. Życie to nie tylko nowa fura, życie to czysta rzeka, ryby, drzewa, zdrowe jedzenie… z czasem i zachód zrozumie, że nie da się żyć w oderwaniu od natury. Konsumpcjonizm zwalczajmy w sobie każdego dnia.

      Lubię

  18. Szkoda że Polacy patrzą na Rosję przez pryzmat tego że Polacy byli pod butem Rosji dłuższy czas, szczerze mówiąc nie dziwię się że jesteśmy wrogo nastawieni do niej i ludzi zamieszkałych ten kraj. Pewnie dlatego wielu ludzi także Słowian, Rodzimowierców jest pro-banderowa. Raz że media skaziły umysły ludzi, a dwa że ludzie chcą żeby Ukraina pozostała taka jak jest.

    Ja sam mam mieszane uczucia, bo z jednej strony chciałbym aby tereny Ukraińskie wróciły do Polski, z drugiej strony wolałbym status quo czyli zostawić Ukrainę w całości, a ona sama wewnętrznie mogłaby przeorganizować się tworząc autonomie narodowe – byłaby wtedy Federacja Ukraińska coś na wzór Wielkiej Brytanii.
    Trzy jestem za nieinegerencją Zachodu, w tym w Polski w konflikt miedzy Rosją a Ukrainą.

    1.Pod butem Prus i Austrowęgier też byliśmy. I jeszcze była II wojna i żydo-hitlerowska okupacja. I miliony ofiar. A dzisiaj Niemcy to nasz „sojusznik”.
    2. Pod but Rosji wciągnęła nas Niemka Katarzyna. Rosjan uciskała jeszcze więcej niż Polaków.
    3. Zostaw Ukrainę w spokoju. To właśnie przez polszczenie i katoliczenie Ukrainy przez polską szlachtę i jezuitów wybuchały tam co chwilę powstania.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstania_kozackie
    Ukraina ma prawo do własnej państwowości – jest kontnynuatorką Rusi Kijowskiej – równie starej jak państwo Piastów.
    I zostaw Ukraińcom to – jak ma wyglądać ich kraj.
    Nie jesteśmy w stanie wpływać na los naszego kraju a zabieramy głos o tym – jak ma wyglądać Ukraina.
    opolczyk

    Lubię

    • Od dłuższego czasu słyszę że ziemie ukraińskie należą do Polski i powinny do niej wrócić(takie głupoty opowiada zdaje się Jaśkowski), a ja się pytam na jakiej podstawie? Że niby należały do Polski przez parę wieków? I po co nam te ziemie zamieszkałe przez ludność właściwie w dużej mierze wrogą Polsce? Żebyśmy mieli problem banderowski na głowie?

      Lubię

      • Nie tylko Jaśkowski. Także „wolny człowiek”, „Słowianin znad Jordanu” Białczyński na okrągło bredzi, że Ukraina to Polska a Ukraińcy to Polacy. Tylko, że jeszcze o tym nie wiedzą.

        Lubię

        • He he, ciekawe jak „Słowianin znad Jordanu” ma zamiar uświadomić Ukraińcom że w rzeczywistości są Polakami, będzie chodził od domu do domu i tłumaczył? To niech się modli żeby z siekierą w plecach nie wrócił z tej misji. 🙂

          Lubię

      • Jak parę wieków? No dobra… ok, parę wieków jeżeli przyjmiemy okres rządów krystowierców. Ale jeszcze trzeba wziąć pod uwagę okres przed chrystianizacją gdzie same plemiona Polan były bardzo rozproszone m.in. zajmowali znaczną część współczesnej Ukrainy i Białorusi. Myślę że gdyby nie to, to nie byłoby tak łatwo stworzyć Unię z Księstwem Litewskim, gdzie wojewodowie i kniaziowie mieli rodowych krewniaków z późniejszymi Wielkopolanami.

        Lubię

        • Przed najazdem nadjordańskiej dżumy Polanie byli jednym z wielu innych plemion słowiańskich żyjących na terenie dzisiejszej Polski.
          Podbój sąsiadów, najczęściej siłowy zapoczątkowany prawdopodobnie przez ojca Mieszka kontynuował on sam, a później Chrobry.
          http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ea/Grody_w_okresie_Mieszka_I.png
          Niemniej Polanie zajmowali niewielki obszar:
          http://pl.wikipedia.org/wiki/Plemiona_polskie
          http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2b/Plemiona_polskie.png

          Podbijane plemiona nie cieszyły się z tego, że są podbijane. Podboje te skłócały Słowian zamiast ich jednoczyć.
          Tacy Wieleci stworzyli Związek kilku plemion i rozwalili pod Przecławą potężną jak na owe czasy armię saską liczącą ponad 30 tys. wojów.
          https://opolczykpl.wordpress.com/2013/09/10/bitwa-pod-przeclawa-chwala-i-kleska/
          Gdyby Piastowie zamiast podbijać inne plemiona zawiązywali by z nimi sojusze i związki – popędzilibyśmy wroga za Ren i za Alpy. A tak…

          Z Litwą unia była koniecznością i dla niej i dla Korony. Wcześniej toczono pomiędzy sobą wiele wojen. W pojedynkę jednak rozprawa z niemieckim zakonem żydo-katolickim (który na nasze ziemie zaprosił jahwista piastowski oszołom Konrad Mazowiecki) była niepewna. W sojuszu rozgromiliśmy krzyżactwo pod Grunwaldem. Ale na terenach Białorusi czy Ukrainy Polan nie było. To były inne plemiona.

          Lubię

          • a tzw. Polanie kijowscy – późniejsi Rusini?

            Zostaw to. Nie wiemy kogo Nestor tak nazywał i czy tak nazywał. Może to późniejsze „poprawki”.
            Bazowanie na jahwistycznych „kronikach” jest niepoważne. Jedynie fragmenty przedstawiające Słowian w pozytywnym świetle są raczej wiarygodne – jahwiści nie mieli powodu chwalić naszych przodków na wyrost. Cała reszta „kronik” to żydłacka propaganda.
            opolczyk

            Lubię

  19. „USA i Unia Europejska wprowadzają kolejne sankcje wobec Rosji. Właśnie się dowiedziałem, że Jarosław Kaczyński domaga się wprowadzenia przez Polskę embarga na rosyjski węgiel. Nikt jednak nie myśli o sankcjach dla Ukrainy za jawne odwoływanie się do nazistowskiej symboliki niektórych formacji jej sił zbrojnych (pomijając już zbrodnie dokonywane przy pacyfikacji Donbasu). Przecież nazizm i faszyzm są surowo zwalczane zarówno w USA jak i w UE. Czyżby Ukraina dostała od Zachodu specjalną koncesję na uprawianie nazizmu? To popieranie szowinizmu i neonazizmu na Ukrainie może zakończyć się dla Zachodu tak jak popieranie najbardziej skrajnego fundamentalizmu islamskiego w Afganistanie, Iraku i Syrii. Żeby potem nie trzeba było wprowadzać na Ukrainę ‚międzynarodowych sił pokojowych’.
    No i czy siłom politycznym Rzeczypospolitej Polskiej – zarówno obozowi rządzącemu jak i opozycji – nie przeszkadza ta symbolika? Przecież Polska doznała największych strat i okrucieństw nie od komunizmu, ale od nazizmu – niemieckiego i ukraińskiego. Najwidoczniej polski mainstream polityczno-medialny, gorąco wspierający kijowską juntę, pozbył się już wszelkich oporów moralnych.”
    – zakończenie tekstu (w którym niestety brakuje wątku pochodzenia symbolu tzw. swastyki): http://bohdanpietka.wordpress.com/2014/08/16/nazistowska-symbolika-sil-zbrojnych-ukrainy/

    PS: http://tojuzbylo.pl/wiadomosc/swastyka-znienawidzony-symbol-czy-slusznie

    Lubię

Możliwość komentowania jest wyłączona.