Komu zestrzelenie malezyjskiego samolotu było na rękę – powstańcom i Rosji, czy bandziorom uzurpatorom kijowskim i banderowcom mordującym cywili

.

535ea45e55538aa320041033b450ac3d.
Wściekła nagonka na powstańców Donbasu, Rosję i prezydenta Putina jaką widać i słychać w załganych żydo-mediach zachodu jest już wystarczającą odpowiedzią na postawione w tytule pytanie. Powstańców żydo-szczekaczki nie nazywają już „separatystami” a „zbrodniarzami” i „terrorystami”. Rosję ustawiono pod ścianą domagając się, aby całkowicie odcięła się od „zbrodniarzy terrorystów”. A bandziory uzurpatorzy z Kijowa ryczą, że to jest wojna Rosji przeciwko całemu światu. Szmaty, kanalie jak gen. Czempiński czy gen. Skrzypczak, ale i cywilni komentatorzy i „rzeczoznawcy” spędzanych do polskojęzycznych telawiwzorni domagają się publicznie wsparcia militarnego przez bandyckie NATO uzurpatorów bandytów jewrosrajdaniarzy – aby rozbić „bandę terrorystów” – czyli powstańców Donbasu. Których jedyną winą jest to, że nie chcą aby ich ziemie podlegały pod zbrodniczą uzurpatorską zgraję bandytów z kijowskiej junty. Wsparcie bandziorów najemników jewrosrajdaniarskiej junty przez wojska bandyckiego NATO byłoby niewyobrażalną prowokacją – tuż przy granicy Rosji w kraju nie należącym do bandyckiego NATO wojska tego światowego terrorysty pomagają banderowskim bandom z tzw. „gwardii narodowej” pacyfikować i mordować Rosjan. Czy Rosja wtedy nadal mogłaby powstrzymywać się od przystąpienia do wojny?

.
Obrzydliwa wściekła nagonka medialna na Rosję trwa. Całe tabuny szumowin i kanalii występujących w roli „rzeczoznafcuf” i „fachofcuf” w żydo-szczekaczkach polsko- i niemieckojęzycznych szczują i plują na „zbrodniarzy terrorystów” i ich domniemanych mocodawców na Kremlu. Podpuszczani i nakręcani do plucia na Rosję są przez obmierzłe kurwy me(n)dialne obojga płci – prestytutki na żołdzie żydo-banksterów – rzeczywistych właścicieli zachodnich żydo-me(n)diów.
.
Zestrzelenie malezyjskiego samolotu wywołało nie tylko zmasowaną nagonkę na powstańców, Rosję i prezydenta Putina, nie tylko przywróciło na czołówki newsów wojnę na Ukrainie, ale i ją „umiędzynarodowiło”. Bo oto ofiarami tej wojny są już nie tylko Rosjanie i Ukraińcy (oraz obcokrajowcy walczący „na ochotnika” lub jako najemnicy po obu stronach), ale blisko 300 przypadkowych  obcokrajowców z wielu krajów z całego świata. I to stawia rzeczywistego sprawcę w b. niekorzystnej sytuacji.
.
Kto więc zestrzelił malezyjski samolot?
.
Jest oczywiste, że sprawca zestrzelenia samolotu nie przyzna się do tego i że będzie zwalał winę na drugą stronę. I w tym miejscu zapytajmy – komu kontrolowana i manipulowana przez załgane żydo-media tzw.”opinia publiczna” żydo-banksterskiego zachodu da wiarę, a kogo uzna za kłamcę? Odpowiedź na to pytanie jest oczywista – zbrodnia snajperów najemników jewrosrajdaniarzy została zwalona na Janukowycza. Jewrosrajdaniarsko-banderowskim ludobójstwem w Odessie czy Mariumpolu skurwione żydo-media zachodu wcale się nie zainteresowały, zbrodnicza banda uzurpatorów jest hołubiona i wychwalana, a powstańcy walczący o niezależność od bandytów rządzących w Kijowie określani są jako „bojówkarze” czy „separatyści”. Jest więc oczywiste, że gdyby nawet powstańcy i Rosja przedstawili niepodważalne dowody na to, że samolot pasażerski zestrzelili bandyci na żołdzie junty to i tak „specjaliści” z zachodu, w tym „fachofcy” z CIA i żydo-szczekaczki okrzyczą te dowody „fałszywkami”. A fałszywki made in CIA uznane zostaną za „niepodważalne dowody” na „zbrodnię rosyjską”.
.
Wobec powyższego jest oczywiste, że bandyci jewrosrajdaniarze byli w komfortowej sytuacji – wiedzieli, że jeśli zestrzelą samolot i zwalą to na powstańców – żydo-media przyjmą to za oczywistą prawdę i zaszczują powstańców i Rosję. A sprzedajni „specjaliści” zachodu, naturalnie „niezależni” i „obiektywni” potwierdzą wersję bandziorów jewrosrajdaniarzy.
.
Wszystko wskazuje na to, że zestrzelenie malezyjskiego samolotu było zaplanowaną już wcześniej operacją pod obcą flagą. To zapewne dlatego (za sprawą doradców CIA i NATO urzędujących w Kijowie) nie została całkowicie zamknięta przestrzeń powietrzna nad terenem toczących się walk. Na wypadek, gdyby inne metody sprowokowania Rosji do wojny zawiodły, można będzie zestrzelić jakikolwiek samolot pasażerski i zwalić to na powstańców a nawet i na samą Rosję. Bo i takie opinie „fachowców” kolportują skurwione żydo-media. I wtedy będzie pretekst do wsparcia band banderowców wojskami NATO. Wszak będzie to wojna z terrorystami. I Rosja będzie w matni – nie wkroczy – straci twarz. Wkroczy – będzie miała wielką wojnę u jej granic. Nie wykluczam, że to właśnie „doradcy” z CIA i/lub NATO podsunęli banderowcom pomysł zestrzelenia malezyjskiego samolotu obiecując im medialne wsparcie, zatarcie śladów i sfabrykowanie „dowodów” obciążających partyzantów.
.
Na marginesie jeszcze słówko o oskarżaniu powstańców o „terroryzm”. Jest to oczywiście absurd – nawet jeśli założymy, że to rzeczywiście oni zestrzelili ten samolot. Przecież  nie zrobiliby tego celowo. Wiedzieli przecież, że staną się w takim przypadku obiektem wściekłej, agresywnej nagonki  medialnej. Zestrzelenie samolotu w żaden sposób nie było im potrzebne i nic na tym nie zyskiwali. Tak więc jeśli założymy, że to oni zestrzelili ten pasażerski samolot myląc go np. z ukraińskim Antonowem (bądź wystrzelili rakietę w stronę np. ukraińskiego myśliwca, który zmylił rakietę i ta poleciała w stronę samolotu malezyjskiego) to byłby to nieszczęśliwy przypadek. I nikt poważny nie może nazywać tego „terroryzmem”. Zresztą, gdyby uzurpatorzy bandyci jewrosrajdaniarze kijowscy zamknęli strefą powietrzną w rejonie wojny – to do takiej ewentualnej pomyłki by nie doszło. Wina za zestrzelenie samolotu przez KOGOKOLWIEK spada przede wszystkim na bandycką jewrosrajdaniarską  juntę, która choć uzurpatorska miała zafajdany obowiązek zamknąć niebo na Donbasem. Pośrednio wina spada na przewoźnika, bo nie nakazał pilotom omijać ten teren. Oraz na samych pilotów, którzy powinni sami domagać się od przewoźnika zmiany trasy lotu. Choć za dyletancką postawę przewoźnika i pilotów winę ponoszą załgane żydo-mendia, które pomijały nieomal milczeniem fakty zestrzeliwania przez powstańców nad Donbasem helikopterów i samolotów bandyckich sił jewrosrajdaniarzy. Przewoźnik i piloci mogli o tym po prostu nie wiedzieć.
.
A tak na marginesie – gdy bandyci w mundurach US-army zestrzelili samolot pasażerski z 290 ludźmi na pokładzie – żadna zachodnia presstytutka nie nazwała tego aktem terrory”.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Iran_Air_655
I gdy CIA przy pomocy dronów morduje tysiące ludzi, nawet na terenach państw w których nie toczy się wojna i w wyniku tych zbrodniczych ataków giną cywile, kobiety i dzieci – nikt nie oskarża bandziorów z USA, Pentagonu i CIA o „akty terroru”. A tutaj nagle powstańcy – choć niczego jeszcze im nie udowodniono – to zbrodniarze i terroryści.
.
Co osiągnęła junta bandziorów uzurpatorów jewrosrajdaniarzy zestrzeliwują malezyjski samolot i obwiniając o to powstańców zbuntowanych republik Donieckiej i Ługańskiej:
.
– do poziomu histerii nasiliła się nagonka na Rosję, prezydenta Putina i powstańców. Tych ostatnich przedstawia się jako zbrodniarzy i terrorystów, Rosję jako kraj  wspierający terrorystów, odpowiedzialną i za wojnę i za zestrzelenie samolotu. Eskalacja nagonki na Rosję zmierza do tego, aby pod pretekstem walki z terrorem wprowadzić badyckie wojska NATO na wschodnią Ukrainę.
.
– W ostatnich dniach banderowskie bandy tzw. „gwardii narodowej” były w odwrocie i doznawały ciężkich strat w broni i ludziach. Prowokacja z zestrzeleniem samolotu mogła dawać im nadzieję na wymuszony na powstańcach rozejm, który bandy banderowców wykorzystać mogą do lizania ran, na dozbrojenie się, na uzupełnienie strat osobowych i na okopanie się na już podbitych terenach.
.
– Katastrofa samolotu pasażerskiego w Donbasie zepchnęła na drugi plan bandycką inwazję wojsk lądowych Izraela w Strefie Gazy. Mordowanymi Palestyńczykami prawie nikt na żydo-banksterskim zachodzie obecnie się już nie interesuje.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Izrael-rozpoczal-ofensywe-ladowa-w-Strefie-Gazy,wid,16762399,wiadomosc.html
.
Bilans ewentualnych zysków i strat jest jednoznaczny i pokazuje – cui bono – komu przyniosło korzyść zestrzelenie samolotu i zwalenie winy na drugą stronę.

.

.

opolczyk

.

.precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

Reklamy

101 thoughts on “Komu zestrzelenie malezyjskiego samolotu było na rękę – powstańcom i Rosji, czy bandziorom uzurpatorom kijowskim i banderowcom mordującym cywili

  1. Ciekawe że niedawno zniknął samolot tych samych bodajże linii lotniczych z 240 pasażerami na pokładzie lecący ze stolicy Malezji Kuala Lumpur do Pekinu, dosłownie wyparował a akcja poszukiwawcza z tego co wiem nie przyniosła rezultatów. Trudno oczywiście ze sobą wiązać te dwa wydarzenia ale może tamta katastrofa była próbą generalną/testem przed tą na Ukrainie?

    —-

    Skorumpowane i skompromitowane (liczne podejrzane i błędne decyzje „sędziów” oraz brak możliwości ich anulowania/zmiany w oparciu o najnowszą technologię – kamery czy brutalne faule zawodników) tzw. „Mistrzostwa Świata (w piłce nożnej)” organizowane przez międzynarodową „mafię” z FIFY (notabene to jest biznes – nieźle na nich zarobiła) się skończyły – no to „dano” masom i kibolom następną medialną „rozrywkę”.

    Ad meritum – jako odpowiedź polecam komentarz MG !

    http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/07/17/czy-to-nie-jest-usracka-hiper-prowokacja-malezyjski-boeing-777-rozbil-sie-kolo-doniecka-z-295-osobami-na-pokladzie-tearz-sie-zacznie#comment-64509

    Admin

    Lubię to

    • ( – – – )

      Komentarz usunięty.

      Poszukaj sobie Dżejdżeju innego miejsca w sieci. U mnie masz szlaban.
      opolczyk

      Lubię to

      • Jestem za rodzimą wiarą.
        Tym bardziej jest mi wstyd, Opolczyku, że zaprzeczasz faktom.
        I chronisz rosyjskich morderców.
        Pomiń ten temat, uszanuj te prawie 300 ofiar tragedii.

        Kto zaprzecza i jakim faktom?
        Jest mi wstyd, że są w Polsce ludzie wierzący w te banderowskie brednie. I popierający bandycką juntę.
        Ty uszanuj te ofiary i nie szczuj na Rosjan, którzy z tą zbrodnią nie mają nic wspólnego. Bronisz człowieku morderców sadystów, zbrodniarzy! Ogłupiony stoisz po stronie zbrodniarzy.
        opolczyk

        Lubię to

          • Skoro „jestes za rodzima wiara”, jak piszesz, to powinienes brac pod uwage wypowiedzi obu stron a nawet trzech. Poczytaj opinie Alexa Jonesa na ten temat. To nie Rosjanin, to AMeRYKANIN ! Nie on jeden-kilku niezaleznych amerykanskich publicystöw podwaza”dowody” przeciwko donieckim bojownikom. Ludzie rodzimej wiary TO LUDZIE SPRAWIEDLIWI I OBIEKTYWNI. Ogarnij sie.

            Polubione przez 1 osoba

            • @Opolczyk: Całkiem możliwe, że to miała być odpowiedź „morgana” dla „Wrocławianina” (vel „Dżejdżeja”?) – przynajmniej tak to wynika z fragm. treści i kontekstu ich obu komentarzy, a „morgan” po prostu błędnie zaadresował swoją odpowiedź !
              PS W kwestii Alexa Jonesa zgadzam się z Opolczykiem.

              Chyba masz rację. W związku z tym usuwam mój dopisek pod komentarzem „morgana”.
              opolczyk

              A nie lepiej go odpowiednio zmodyfikować, zachowując tylko Twoje same celne uwagi?

              Admin

              No cóż – pod adresem „morgana” moje uwagi były w większości chybione. Zresztą dyskusja z prowokatorem „Wrocławianinem” nie ma sensu. Jemu nie szło o prawdę a o szczucie na Rosję. Morgan przywołał Jonesa, ale rozsądny i myślący człowiek nie potrzebuje opierać się o opinie kogoś z USA. Sprawa jest zbyt oczywista. Natomiast myli się morgan odnośnie rodzimowierców – znamy sporo takich, co żyły z siebie wypruwają broniąc banderowców, jewrosrajdaniarskiej junty i szczując na Rosję. Tak więc nie każdy człowiek rodzimej wiary jest uczciwy i obiektywny.
              opolczyk

              Lubię to

        • Syjonista germański o nazwie Wrocławianin , był dosłownie wypierd…ny z Gajówki kilka dni temu. Jestem pewien, że to ta sama gnida.

          Ojciec….. prać ino roz 🙂

          Prać!!!
          opolczyk

          Polubione przez 1 osoba

          • po napisaniu powyższego zważyłem Pana strzał w nocha 🙂
            Brawo Panie Andrzeju.

            Natomiast obawiam się, że ten banderowiec Wrocławianin oglądając film szyderczo popija piwo.

            Lubię to

        • Wrocławianin, a widziałeś osobiście na własne oczy jak rzekomo rosyjska rakieta uderzyła w malezyjski samolot? Widziałeś moment wypadku? Widziałeś na własne oczy jak wystrzeliwali tą rakietę powstańcy albo rosyjska obrona przeciwlotnicza albo rosyjskie myśliwce? Byłeś tego świadkiem? Widziałeś osobiście tego kto to wystrzelił, jak się nazywał i jak wyglądał? Widziałeś na własne oczy skąd została takowa rakieta i z jakiego systemu przeciwlotniczego wystrzelona albo z jakiego samolotu oraz o której godzinie? Widziałeś tego powstańca albo rosyjskiego dowódcę który wydawał taki rozkaz i osobiście słyszałeś jak go wydawał? NIE, nie byłeś tam osobiście, nic nie widziałeś, nic nie słyszałeś, nie masz dowodów, gówno wiesz, więc skąd masz pewność że to Rosjanie? Nie masz takowej pewności, powtarzasz więc jedynie telewizyjne, histeryczne, propagandowe brednie wciskane ci 24 godziny na dobę przez bandę prostytutek intelektualnych.

          Lubię to

        • do Wrocławianin

          No właśnie – gdzie fakty? Nagrania, o których fachowcy piszą, że zostały przerobione z kilku nagrań. Śmieszne te fakty. I nic poza tym, nic…

          Lubię to

    • Osobiście nie uważam za stosowne reklamowanie na patriotycznych portalach Marka Głogoczowskiego. W blogosferze jest wystarczająco dużo opinii , by móc z nich skorzystać zamiast odwoływać się akurat do jego opinii. Ten człowiek został negatywnie zweryfikowany w ostatnim czasie, podobnie jak wcześniej Henryk Pająk, czy też Czesław Białczyński. Sam sobie wystawił świadectwo komu służy. Nie widzę żadnego uzasadnienia dla dalszego promowania go w internetowej sieci.

      Lubię to

    • Mario

      Bardzo możliwe. Sama wiesz, że żydo-banksterska swołocz na jednym ogniu piecze zazwyczaj kilka pieczeni.
      W tym przypadku zemścili się na Kuala Lumpur, szczują na Putina i powstańców i jeszcze zepchnęli na margines inwazję na Strefę Gazy.

      Lubię to

      • No właśnie, kilka pieczeni na jednym ogniu. Typowa akcja pod fałszywą flagą. Tragiczne jest to, że to dzieje się tuż obok nas. Jeśli dojdzie do draki, to może się nam oberwać. „Nasz” nierząd z radością wpakuje nas w awanturę. Kto da się nabrać i pójdzie walczyć ten wróci w foliowym worku.

        Lubię to

  2. „”@brusek 13:45:41

    Przed chwilą podano w TVP, że wszyscy prócz pilotów byli MARTWI!!!! PRZED WYPADKIEM!!!! Leżały na ziemi śmierdzące i bezkrwawe prócz pilotów trupy.

    Striełkow miał jednak rację i dobry nos!!!Co i w co jest grane? przez kogo? Ten samolot to pewnie ten zakupiony przez Izrael!!!”

    „Żona usłyszała to na TVP Info!!! godzinę temu. Także podali, że był tam ponoć jakiś Jordańczyk(jego papiery) a on żyje spokojnie w Jordanii. Pytała mnie co to znaczy? kto to zrobił?etc…

    Putin tego nie daruje, także Warszawie, teraz ma podstawy pytać kto i po co w Warszawie przekierowali samolot z trupami jak wynika i niczemu winną i niespodziewającej się najgorszego załogą. Oj będzie się teraz działo, Warszawa sra już ogniem. szkoda załogi, personelu bo to oni byli tylko pokrwawieni.”

    (http://adnovum.neon24.pl/post/111129,ukraina-wojna-domowa-18-07-2014r)„

    Opcja 2, to ten zaginiony samolot sprzed 4 miesięcy co to miano go użyć do wzniecenia epidemii ptasiej grypy na terenie Chin.

    W każdym razie nazistowska propaganda śmierdzi w tym „zestrzeleniu” aż miło.

    Kundle szczekają i szczekają a Putin tylko uzupełnia kajecik ….

    https://opolczykpl.wordpress.com/2014/07/08/co-dalej-z-ukrainanoworosja-slowiansk-padl-ale-wojna-o-wolnosc-wschodniej-ukrainynoworosji-nadal-trwa/#comment-81615

    Admin

    Lubię to

      • mogli podać taka wiadomość , bo żydło szybko wyszło z worka.
        Jutro podadzą kolejna wiadomość dla wierzących w wiadomości , że po prostu przewożono w luku bagażowym zwłoki.

        Lubię to

  3. A, oprócz znalezienia i zastrzelenia na terenie Noworosji wielu polszewickich bandytów opłacanych przez polszewickiego ministra MSW, oprócz tworzenia przez Tuskaczenkę odziałów Wafffen Tusk do krzewienia bratniej miłości hitlerowskiej na terenach przyszłej judeopolonii (zwanej też 4 rzeszą) to ostatnio w Odessie widziano polskie samodzielne haubice wraz z batalionem obsługi.

    Ciekawe czym jeszcze Tuskaczenko sypnął z polskich militariów swoim krajanom w nazistowskiej ideologii za mglistą choć przyobiecywaną mu posadę klozetowego w Brukseli? Wszak tak ostatnio rwał, jak Rejtan, szaty nad „pilnym unowocześnianiem naszych (podobno) sił zbrojnych”. Tyle kasy na zakupy dla banderowców w Sejmie, wyrywająć chleb od ust głodującym emerytom i recistom, przecież wywalczył. Wszystko dla rasy panów i ich rządzy oplecenia świata mackami żydowskiej, nazistowskiej dyktatury.

    Lubię to

    • Po co używasz wyraz ”tuskasczenko”? Plujesz na p. Łukaszenko? Porównujesz niemotę tuska do p. Łukaszenko, który dba o naród i państwo? Zastanów się dwa razy nim coś napiszesz.

      Jest jeszcze bandyta Poroszenko.
      opolczyk

      Lubię to

    • Krótki i trafny tekst Ikonowicza ! – wybrane fragm.: „…nigdzie w Europie nie ma drugiego takiego społeczeństwa jak polskie, które z wdzięcznością przyjmuje ataki na swój standard życia i masochistycznie popiera tych, którzy odbierają im nadzieję, urlopy, możliwość oszczędzania czy godziwego zarobku. (…) Ludzie niesłusznie uważają, iż Unia stawia sobie za zadanie szerzenie zachodnich standardów na Wschodzie Europy, podczas gdy jest dokładnie odwrotnie. Rzymianie też nie szczędzili pieniędzy na drogi do miejsc, które podbijali i łupili.” http://suwerenna.wordpress.com/2014/09/01/prezydent-donald-tusk-czyli-prymus-nagrodzony/

      PS „…aspekt mający ponownie uwieść Polaków propagandą o ważnej i docenionej roli III RP w UE. Cóż, w żydowskiej UE zdają sobie sprawę z rosnącego w polskim społeczeństwie poparcia dla Rosji i W. Putina i z rosnącej niechęci do UE, jej zakłamanej, żydowskiej polityki degeneracyjnej wobec państwa i narodu polskiego – jesteśmy największym państwem słowiańskim w żydowskiej UE.”: http://suwerenna.wordpress.com/2014/09/01/1-wrzesnia-wnuczek-dziadka-z-werhmachtu-szefem-rady-europejskiej/

      PPS „KOMU POTRZEBNY JEST BYŁY PREMIER
      Przecież wszelka władza pochodzi od Jahwe, więc po co się tak trudzić? Ano po to, by głupkom, różnym malkontentom i niedowiarkom udowodnić, że od ludu. I lud rzeczywiście jest przejęty swoją rolą i tej dumy sobie odebrać nie da. I po takim banalnym wstępie warto się rozejrzeć, jak cenieni są na szerokim świecie premierzy z tej jeszcze Polski.
      Oto stoją przed nami: Jan Krzysztof Bielecki, Marek Belka, Hanna Suchocka, Jerzy Buzek, Kazimierz Marcinkiewicz i Donald Tusk. Ich właśnie wiedza i doświadczenie okazały się dla różnych międzynarodowych instytucji niezwykle cenne. Szczególnie wiedzy tej potrzebował Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, Goldman Sachs Group Incorporated, Parlament Europejski, Komisja Gospodarcza ONZ, Międzynarodowy Fundusz Walutowy i Watykan. To oczywiście niepełny wykaz.”
      – Gerwazy Gagucki
      „T. Mazowiecki, w latach 1992-95 wysłannik ONZ w Bośni i Hercegowinie. L. Miller, w pierwszym półroczu 2005 r. przebywał w Woodrow Wilson International Center for Scholars w Waszyngtonie, realizując temat badawczy ‚Miejsce nowej Polski w przestrzeni Europy Wschodniej’.” – DK

      Lubię to

  4. śmierdzi prochem i wojną coraz mocniej .

    Zydokatolicy już defacto są wystarczająco zmotywowani i przygotowani psychicznie do riezania Rosjan. A to już jest znak, że syjon musi tylko wdrożyć odpowiednią prowokację – cos podobnego jak Gliwice w 1939 r, – i wysłać odziały parafii do mordowania.

    Piszę tak nie ze złośliwości ale z obserwacji. Wczoraj byłem na pogrzebowej uroczystości i miałem możliwość posłuchania o czym mówi tzw. rodzina. Otóż niemal wszyscy twierdzili że Rosja jest winna wszystkich nieszczęść tego świata i jest śmiertelnym zagrożeniem dla Polaków. Przeraziła mnie autentyczna bestialska nienawiść do innej nacji i gotowość do wysłania własnych dzieci na wojnę.

    Mimo że żałobnicy byli z różnych rejonów, wyglądali tak jak by wyszli spod jednej ambony/tuby propagandowej. Koszmarnie skutecznej propagandy. Na nic zdawał się przykłady posyłania niemieckich chłopaków do mordowania Sowian w imię żydowskiego boga. Żadne argumenty . Nic nie działało. Jedyny ich kontr argument to 17 września
    Z goryczą przyznam, że to pisiory i rydzykowcy i tzw. dobrzy katolicy.
    Dyskusja nie była możliwa chociaż spodziewałem się odrobiny zaufania. Zostałem uznany za dziwaka. Wnioskuje z tego, że należałoby pilnie opracować akcje informacyjną. Katolicy – bo oni głównie będą tymi współczesnymi hitlerowcami -powinni zdać sobie sprawę że przede wszystkim – jeśli pójdą na wyprawę krzyżową przeciwko Rosji – są mordercami. Pospolitymi przestępcami. Po drugie – skazują własną Ojczyzne na totalną zagładę. I po trzecie – jeśli kto przeżyje , niech wypier…li każdego ocalałego żydłaka i żydłakokatolika w kosmos.
    Niech ten obłęd się wreszcie skończy.

    Lubię to

  5. Jest oczywistym, że jest to marna i żałosna prowokacja pewnych służb, mająca tylko i wyłącznie na celu zaprzęgnięcie międzynarodowych sił zbrojnych przeciw powstańcom i przeciwko samej Rosji. Co ciekawe, stało się to tuż po zakończonym szczycie BRICS, który samym w sobie jest solą w gospodarczym i ekonomicznym oku Zachodu i Satanów Zjednoczonych.
    Wyjaśnienie tego tragicznego zdarzenia nie będzie łatwe wobec wściekłego ujadania i szczucia na Rosję światowych mass mendiów. Być może uda się ludziom Striełkowa odnaleźć czarne skrzynki boeinga (szczątki samolotu znajdują się na kontrolowanych przez powstańców terytoriach), ale pewnie zapisane w nich informacje również zostały sfabrykowane.
    Ponoć jeden z hiszpańskich kontrolerów lotu, który ‚prowadził’ rejs boeinga, twierdzi, iż w ostatniej fazie jego lotu towarzyszył mu ukraiński samolot wojskowy. Niektóre źródła tuż po zdarzeniu informowały o zestrzeleniu B777 z powietrza.
    Po 9/11 chyba już wszyscy wiedzą do czego zdolne są ‚określone kręgi’ i mało co jest już w stanie mnie zadziwić.

    Lubię to

  6. W tv pokazują migawki z pierwszych chwil upadku i dym idzie od ziemi natomiast nic nie spada z góry, żadne gorejące części! wydaje mi się, że jesli samolot został trafiony pociskiem powinno to inaczej wyglądać, czy ja mam „coś nie tak”?

    Lubię to

    • All the video footage is showing the same thing…A huge black plume of smoke from the crash! How can that be if it was blown apart in the sky? Have you ever witnessed another plane hit with a missile at 30,000 feet? The debris dont just fall down to the exact same spot on earth eithe, From 30,000 feet!

      THERE IS NO PROOF OF AN AIR EXPLOSION! PERIOD!

      Lubię to

  7. Zestrzeleniem „malaja” żydonaziści podrzucili Rosjanom świnie a właściwie 2 świnie. jedną jest sam fakt zestrzelenia samolotu i nagonka na „odpowiedzialność Putina” za ten fakt.

    Druga świnia jest świnią w klasycznym żydowskim stylu. Nie od dziś wiadomo iż te bękardy bestii lubują się w skrytobójstwach w tym rozsiewaniu różnych zaraz.

    4 miesiące temu był wypadek z samolotem malajskich linii lotniczych jaki wedle plotek 2 obiegu miał przewozić wirusa grypy wymierzonego w Chińczyków by tam na miejscu po wylądowaniu i otwarciu „pandory” epidemia dopadła Pekin a potem resztę chińskich miast….
    „eliminując” czy „samorozwiązując” problem „chińskiego długu dolarowego”.

    Są już podejrzenia iż samolot jaki rozbił czy właściwiej jaki skraksowano na terenie Noworosji jest tamtym zaginionym „malajem” wraz z tamtymi ofiarami niedoszłej żydonazistowskiej prowokacji. By to potwierdzić należałoby przeprowadzić badania DNA ofiar tej kraksy i porównać je z tymi podobno zabitymi w niej wedle żydonaziszczekaczek.

    Niedawno bo jakiś miesiac temu do prasy trafiłą informacja iż jakiś japończyk wyprodukował wirusa grypy opornego na układ immunologiczny człowieka. Wirusa idealnego do bycia BRONIĄ BIOLOGICZNĄ.

    Jednocześnie sama UE zakupiłą ostatnio mnóstwo szczepionek na grypę, zakupiła bez procedury przetargowej i POZA SEZONEM na nią.

    Łącząc te fakty dochodzimu do 2 podrzuconej Rosjanom świni, tamte „zwłóoki” są zakażone tym spreparowanym wirusem grypy by włąśnie na terenie Noworosji a potem samej Rosji spowodować epidemie opisanej przez tegoż japończyka opornej na leczenie grypy a sam zakup szczepionek przez żydonazistowską jUdE ma zabezpieczyć ich „polityków” i ich rodziny przez wymarciem w zasponsorowanym gojom holokauście „na grype” w czym się żydostwo specjalizuje od lat.

    Jak ktos ma kontakt z Rosjanami niech im przekaże ostrzeżenie epidemiologiczne. I to nie jest żart ale BARDZO WAŻNA SPRAWA.

    Lubię to

    • Jeśli to prawda, co piszesz, to żydłaki chcą upiec trzy pieczenie na jednym ogniu.
      Ta trzecia, to sprzedaż tych szczepionek w jewropie. To są miliony ojro.
      Na dodatek te szczepionki w najlepszym razie nie pomagają, a w najgorszym trują organizm toksycznymi metalami jak aluminium, rtęć.
      Więcej o szczepionkach można znaleźć na prisonplanet.pl a artykułach dr. Jerzego Jaśkowskiego. (ale trzeba go czytać ostrożnie, bo wplata on wtręty ideologiczno-polityczne, a jednocześnie sam nie wie, czy ma dwie nogi prawe, dwie lewe, czy też lewą i prawą ale zamienione miejscami).



      Na Jaśkowskiego należy rzeczywiście uważać. Na szeczepionkach się zna. To fakt. Ale poza tym – katastrofa.
      Kiedyś napisał idiotyczny tekst „historyczny”, w którym były brednie typu – Rzeczypospolita Obojga Narodów upadła m.in dlatego, bo jezuitom odebrano szkolnictwo. Te bzdury wkleił m.in. Kefir. Napisałem stosowny komentarz, że to od momentu sprowadzenia agentów Watykanu – jezuitów Rz’plita zaczęła powoli upadać. „Szkolnictwo” jezuitów to było indoktrynacja, ogłupianie i fanatyzowanie a nie kształcenie, a jezuici narzucili władcom realizowanie polityki Watykanu szkodliwej dla RON. Ponadto sfanatyzowali i skatoliczyli szlachtę, dla której obrona dominacji żydo-katolicyzmu była ważniejsza niż dobro kraju. I z tych powodów Rz’plita, dwa wieki wcześniej potężna, upadła w 1795 roku. Krótko później Kefir skasował cały tekst łącznie z moim komentarzem.
      Miałem też kilka polemik mailowych z Jaśkowskim. Przekonywał mnie np. że jeden pyłek radioaktywny w płucach to śmierć. Napisałem mu, że przecież płuca mogą wypluć pyłek ze śluzem. On na to – w płucach nie ma śluzu. Napisałem mu – pod wpływem różnych czynników w płucach tworzy się cieniutka warstwa śluzu. Podesłałem mu ten link:

      http://chomikuj.pl/ezo-Rita/Dokumenty/zdrowie*2c+terapie*2cbierne+palenie*2c+*c5*bcywno*c5*9b*c4*87.diety.+Leczenie/NIKOTYNA+KONTROWERSJE/Palenie+chroni+przed+nowotworem.Ska*c5*bcenie+radioaktywne+powoduje+raka+p*c5*82uc,712902469.odt
      Jaśkowski na to – śluz w płucach to „patologia”. Odpowiedziałem mu – fajna mi to „patologia” ratująca życie.
      opolczyk

      Lubię to

      • Odnośnie pyłków radioaktywnych w płucach to chyba Jaskowski popełnił tekst, w którym dowodził, że palenie papierosów w pewien sposób może ratować życie, ponieważ po tysiącach prób nuklearnych w XXw. atmosfera Ziemi jest skażona pyłkami radioaktywnymi, które wdycha chyba każdy Ziemianin. Jaśkowski wykazywał, że poranny kaszel palaczy pozwala oczyszczać płuca i drogi oddechowe. Wytłumaczył też, że skąd się wziął znaczący procent raka płuc u niepalących. „Bierne palenie”.
        Fragment:

        „Zastanówmy się przez chwilę. Papierosy pali się od ponad 200 lat. Wzrost natomiast zachorowań na raka płuc zanotowano dopiero od lat 60 ubiegłego wieku, czyli po 150 latach – co najmniej 6 pokoleniach palaczy. Musimy się także zgodzić, że dawniejsze papierosy były bardziej prymitywnie przygotowywane i nie miały filtrów, czyli ilość “paskudztwa” dostającego się do płuc była większa. Poza tym palacze fajek nie chorują na raka płuc, a przecież palą ten sam tytoń tylko ok. 15 cm dalej od nosa. Po drugie: na początku lat 90-tych stworzono pojęcie biernego palacza. Dlaczego, w jakim celu? Otóż okazało się, że dzieci i osoby niepalące częściej chorują na raka płuc aniżeli prawdziwi palacze. Jak to można wytłumaczyć? Wyjaśnienie jest proste. U palaczy na skutek drażnienia dymem oskrzeli powstaje przewlekły nieżyt. Objawia się on porannym kaszlem, znanym wszystkim palaczom, z odpluwaniem plwociny. Natomiast ludzie nie palący niczego nie odpluwają. Tak więc palacze wypluwając wydzielinę, usuwają również cząstki promieniotwórcze. A u niepalących pozostają radionuklidy w płucach i mają czas na “wytworzenie” raka. Nasze prace, jeszcze z lat 80-ubiegłego wieku udowodniły, że nie ma żadnego związku sprzedaż papierosów w danym województwie z zachorowalnością na raka płuc. Jak zwykle w takich sytuacjach bywa, aby ”wyjść na swoje” należy rozmyć odpowiedzialność. Fizycy jądrowi pracujący dla określonych grup polityczno militarnych stworzyli organizacje międzynarodowe. Najczęściej wymienianą organizacją międzynarodową jest UNSCER, agenda ONZ. Należy wyjaśnić, że ONZ jest organizacją administracyjną, tak jakby super rządem, a nie naukową!!!”

        http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/czarnobyl_fukushima,p1526892774

        Ale jak już mówiłem, i potwierdził to Gospodarz tutejszego bloga, czytajcie Jaśkowskiego skupiając się na aspektach medycznych, pomijając brednie polityczno-religino-ideologiczne.
        Bo Jaśkowski w tych kwestiach zachowuję się jak paranoiczny schizofrenik.

        Jaśkowski pisał ten tekst już po naszej dyskusji. Ode mnie dowiedział się o związku palenia, pyłu rodioaktywnego i raka płuc. Wcześniej twierdził, ża każdy pyłek radioaktywny w płucach to śmierć.
        opolczyk

        Lubię to

        • Jaśkowski wykazywał, że poranny kaszel palaczy pozwala oczyszczać płuca i drogi oddechowe.

          Spirytus ma właściwości bakteriobójcze i konserwuje,wniosek:
          chlejmy na umór by zachować zdrowie.

          Lubię to

          • Nie jestem pewien czy szydzisz…
            Znam osobiście historię człowieka, któremu lekarze zdiagnozowali raka nieoperacyjnego, złośliwego, i dali mu (temu człowiekowi) góra pół roku życia.
            Był to mąż bliskiej przyjaciółki mojej Mamy. Facet kompletnie się załamał, i zaczął pić w sposób wręcz niewyobrażalny. Po 2-3 półlitrówki czystej wódki dziennie (żadnych jaboli itp, tylko „czyściocha”). Pił pół roku, rok, dwa. Po trzech czy czterech latach picia żona wywaliła go z mieszkania w bloku do boksu w piwnicy (tam gdzie ludzie trzymają weki, pudła po telewizorach itp) przerobionego na mikro mieszkanko. Tam mieszkał i pił będąc doglądanym przez żonę przez następne kilka lat. W końcu zaniemogła wątroba. Odstawił wódę i zmarł jakieś 3 miesiące po rozpoczęciu abstynencji. Od ogłoszenia „wyroku” żył 10 lat.

            Lubię to

      • Jaśkowski po prostu broni zawzięcie łacińskiej, żydo-katolickiej cywilizacji i jej „ewolucyjnych osiągnięć” a wszystkie inne a przede wszystkim bizantyjską/azjatycką(utożsamianą oczywiście z Rosją) uważa za złe i szkodliwe, pomija fakt masy zbrodni popełnionych na przestrzeni dziejów przez odmóżdżonych fanatyków katolickich, widzi wpływ „mongolizmu” na władzę w Rosji, próbuje udowodnić że upadek obecnej cywilizacji zachodniej/łacińskiej jest efektem oddziaływania azjatyckiej/bizantyjskiej/turańskiej cywilizacji na cywilizację łacińską/zachodnia podczas gdy zachodnia cywilizacja jest po prostu niszczona, demontowana przez banksterów, gdyż zwyczajnie przestała im być potrzebna. Oczywiście bzdur które powtarza jest znacznie więcej, ale żeby je wymienić trzeba by było napisać na ten temat długi tasiemcowy artykuł.

        Lubię to

        • „Nie pij alkoholu, nie pal, aby urodzić zdrowe, silne ciało żydowskiej populacji zdolne do przejęcia pokoleń. Niech każde pokolenie wszystkich nie-Żydów na świecie ma do czynienia z głęboką warstwą naszej obrony.

          Trzeba wszelkimi sposobami tłumić świadomość gojów, najlepszych z nich rozgniatajcie, najgorszego- takiego jak głupia owca-wywyższajcie”.

          „Katechizm żyda w ZSRR”

          Lubię to

        • „Nie bój się protekcjonizmu – to nasze główne narzędzie, otworzył on drzwi do Żydów wszystkich narodowości, wszystkich wyznań, wszystkich stron. Prawdziwym internacjonalistą jest tylko ten, którego więzy krwi związane są z judaizmem
          (rzymskie judeo-chrześcijaństwo,islam…satanizm/chrześcijaństwo 2-przyp Mezamir),
          wszystkie pozostałe to przekleństwo i oszustwa.
          Zwiększajcie udział osób zbliżonych po krwi, tylko oni zapewnią wam pożądaną biosferę.

          Słowianie a Ruscy w szczególności, nie są w stanie pomyśleć głęboko, nie zdolni są do analizy i uogólnień. Oni są jak świnie, które żyją z ryjem wetkniętym do koryta nie wiedząc, że nad nimi jest niebo. Wszystkie zjawiska są uważane za powierzchowne, zbyt szczegółowe. Dla nich każdy przypadek – to tylko przypadek mimo ,że często może być powtórzony”.

          „NWO budowany będzie przeciw Rosji,na ruinach Rosji i poprzez Rosję” Zbigniew Brzeziński-Doktor honoris causa Katolickiego Uniwersytetu w Dublinie.

          Lubię to

  8. Pominołeś fakt że sami się do tego przyznali na Twitterze o czym było głośno, nie broń tak tych Ruskich bo nie są święci

    Lubię to

    • Macieju

      Chciałem ciebie skasować, ale ostatecznie przepuściłem twoje głupoty.

      – po pierwsze – pisze się „pominąłeś” a nie „pominołeś”! Gdzieś się polskiego uczył? W Izraelu?

      – Po drugie – na twitterze Striełkow przyznał się do zestrzelenia Antonowa. Bo mniej więcej w tym czasie powstańcy Antonowa zestrzelili. Zamieszczony u Striełkowa filmik, niepotrzebnie usunięty – bo okrzyczany przez hasbarę zestrzelonym malezyjczykiem – był filmikiem zestrzelonego Antonowa.
      Skąd to wiemy. Otóż szczątki malezyjczyka są – a przynajmniej tak wyją żydo-mendia – rozrzucone na obszarze o średnicy 15 km. Czyli samolot wybuchł w powietrzu i stąd ten rozrzut. Ale jeśli wybuchł w powietrzu – to wybuchło w powietrzu i łatwopalne paliwo. A na filmiku widać najpierw było z daleka eksplozję i kulę ognia przy uderzeniu w ziemię. A co mogło w malezyjczyku wybuchnąć na ziemi, skoro on i paliwo wybuchły już wcześniej w powietrzu?
      Drugie ujęcie to był ogromny słup dymu unoszący się z jednego niewielkiego obszarem miejsca. A przecież – skoro malezyjczyk rozpadł się na tysiące części – tych dymów powinno być tysiące z różnych miejsc.
      Striełkow niepotrzebnie dał sobie wmówić, że film pokazywał eksplozję malezyjskiego samolotu. W rzeczywistości był to Antonow, który wybuchł przy uderzeniu o ziemię (paliwo i amunicja) – i stąd potem ogromny słup dymu.
      A „Ruskich” będę bronił. Bo są niewinni. I są naszymi braćmi Słowianami. Nie będę merdał ogonem przed bandytami z żydo-zachodu szczującymi nas na Rosjan.

      Lubię to

      • Lepiej, jak możesz, potraktuj to ostrzeżenie przed wirusem i ich powiadom i to jak najszybciej.

        Ja niestety ani nie jestem poliglotom co by pisać w języku im zrozumiałym ani nawet nie wiem kogo ostrzec przed atakiem biologicznym. Może „gryppa” ma kontakty jakie uruchomią tam CZERWONY ALARM. Tak CZERWONY bo to NIE JEST ŻART a naprawdę poważna sprawa jaka ma szansę być zawleczona do Polski w przeciągu 2 tygodni wraz z uciekinierami.

        A badanie DNA udających ofiary ciał to i tak mogą zrobić i opublikować dziwne efekty bo jak dla mnie będą tam albo „probówki” (zaginieni w ostatnich tygodniach) albo ci z zaginionego malaja”.

        Ktosiu – bądź poważny – myślisz że FSB to pętaki? Myślisz że na Kremlu o tym wirusie nie wiedzą?
        opolczyk

        Lubię to

        • Dawno tu nie byłam
          Opolczyk, witam!
          Jest jeszcze jedna rzecz – zamach na Putina, bort 1 w ten moment był blisko.
          Niestety, nie zapisałam gdzie czytałam dokładną analizę… ale odnajdę, tylko nie dziś. On wracał z Ameryki Łacińskiej gdzie podpisał Umowę BRICS, a to jest topór na ich banki i nie tylko


          Witaj Ulisza

          Z samolotem Putina to zmyła. On leciał nad Białorusią a nie Ukrainą. A umowa BRISC to kolejny gwóźdź do trumny żydo-banksterskiej swołoczy.
          opolczyk

          Lubię to

        • Wiedzieć wiedzą ale

          niekoniecznie wiedzą iż podrzucili im go w tych zabitych wcześniej trupach.

          Trup to trup, kto go będzie badał na okoliczność „grypowej świni”?

          Nikt bo się NIKT TEGO NIE SPODZIEWA i w tym tkwi świńskość świni.

          Jak się zaczną gorączki będzie pozamiatane.

          To ma 3-4 dni inkubacji …..

          Lubię to

  9. Nie ulega najmniejszej wątpliwości , iż strącenie malezyjskiego samolotu to kolejna w ostatnim czasie prowokacja -akcja terrorystyczna syjonistycznej Ameryki dokonana rękoma banderowskiej kijowskiej junty, przeprowadzona w dywersyjnym celu obciążenia tym faktem Rosjan lub powstańców i odwrócenia uwagi od zbrodni ludobójstwa popełnianych przez nich we wschodniej Ukrainie i Strefie Gazy.

    http://rusvesna.su/news/1405708425

    Lubię to

    • Dokładnie, prowokacja i fałszywa flaga, jak cała masa w „karierze” żydo-zachodu wcześniej, znowu owieczki są odpowiednio modelowane co i jak mają postrzegać, w co wierzyć, kogo popierać, kogo nienawidzić…Rosja najgorszy wróg Polaków i całego świata taka opinia ciągle jest rozpowszechniana…

      Lubię to

  10. Witam po dłuższej tutaj nieobecności. Najpierw pozdrowienia dla p. Andrzeja i szacownych bywalców.

    A teraz do rzeczy. Mam takie skojarzenia, które mi się nasunęły po tym wydarzeniu z „Malajem”.

    Pierwsze: 17 lipca USA ogłosiła, że na pokładzie było 28-30 (nie pamiętam teraz dokładnie) obywateli USA, co okazało się bzdurą. To wskazuje ewidentnie, że małpiszon Obama i jego świta chcą jedynie skłócić zachód z Rosją dla własnych korzyści. Ale oczywiście to nic nowego.

    Drugie: Wiem, że ten temat jest już wręcz nudny, ale biorąc pod uwagę matactwa Usraela, to może pierwszą próbą podżegania do wojny z Rosją była katastrofa Tupolewa w Smoleńsku? Może właśnie całe to nieszczęśliwe wydarzenie zostało zaaranżowane przez służby Usraela i Mossad?

    Trzecie: Kto na obszar powietrzny objęty działaniami wojennymi puszcza samolot pasażerski. Moim zdaniem albo kompletny debil, albo ktoś, kto ma w tym konkretny cel. Może, zakładając że faktycznie był to samolot pasażerski, który został tam skierowany – miał służyć za tarczę dla ukraińskich samolotów wojskowych, które dostarczały na ten teren zaopatrzenie i broń dla wojska.

    Pozdrawiam

    Lubię to

  11. ” A tutaj nagle powstańcy – choć niczego jeszcze im nie udowodniono – to zbrodniarze i terroryści.” i na dodatek Putin sam osobiście przywiózł, pokropił i pobłogosławił rakiety, które od początku były przecież przez niego dostarczone tylko i wyłącznie w celu zestrzelenia tego samolotu, czyli Super żydo-Express chyba może śmiało napisać w następnym artykule już bez ogródek po prostu „Krwiożerczy Putin zestrzelił samolot pełen niewinnych ludzi!”. A ileż to rakiet i pocisków Busha, Obamy, Reagana, Nixona czy Clintona zamordowało niewinnych ludzi to już nie ma sensu w tej gazetce wspominać 🙂

    Lubię to

    • A gdzie tam super żydo-ekspress wspomni o zbrodniach żydo-ameryki, im by to przez gardło nie przeszło, wielu w redakcji tego szmatławca udusiło by się żywcem zanim by cokolwiek wspomnieli o zbrodniach wuja sama. 🙂

      Lubię to

    • (http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/operacja-falszywej-flagi-ukrainie-czy-tragiczna-pomylka-separatystow#comment-210873)

      „Ciekaweeeeee, wszyscy patrzą, a są ślepi.

      Ten przemieszczający się transport to system BUK-M2 z białymi końcówkami rakiet, a mają go ukraińcy i rosjanie.

      Jeżeli prawda, zdjęcia zamieszczone na portalu Noworosji to przejęli system BUK-M1 z rakietami o czerwonych końcówkach i rzecznik Ukrainy twierdził, że są one niesprawne!!!!

      Jednostka A-1402 z dnia 29 czerwca 2014 roku – poszukać w historii witryny Noworosji na aktualnościach (zdjęcia systemu).”

      Lubię to

  12. Rosyjski artysta malarz Paweł Ryżenko i jego prace . Miał ten zaszczyt , iż jeszcze przed wydarzeniami we wschodniej Ukrainie, we wrześniu 2013 r. spotkał osobiście Igora Striełkowa , którego uwiecznił na jednym ze swoich obrazów. Spotkanie z Igorem Striełkowem wywarło na nim wielkie wrażenie . Zobaczył w nim człowieka prostego, skromnego od którego biła już wówczas moc.

    Obraz ze Striełkowem :

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10325287_1648104448749105_6567983410963808440_n.jpg

    Lubię to

    • W dniu 16 lipca 2014 r. w wieku 44 lat zmarł artysta malarz Paweł Ryżenko . Uroczystości pogrzebowe odbędą się w dniu 20 lipca w kościele Wszystkich Świętych w miejscowości Czerwony . Pochowany zostanie na cmentarzu w miejscowości Zhdamirovo pod Kaługą . Cześć jego pamięci :

      Lubię to

  13. Prezydent Putin doskonale wie kto strącił malezyjski samolot. Rosyjskie siły powietrzne i kosmiczne posiadają system uprzedzania o rakietowym napadzie SPRN, który umożliwia im śledzenie każdego pocisku rakietowego od momentu jego wystrzelenia , aż do punktu jego eksplozji lub upadku. Taki sam system posiadają Amerykanie i taką samą wiedzę odnośnie przyczyn katastrofy malezyjskiego samolotu posiada prezydent USA Obama.

    Znamienne są słowa , które wypowiedział prezydent Putin w związku z katastrofą nie wchodząc w szczegóły i nie powołując się na źródła, a mianowicie prezydent Putin powiedział:

    Po pierwsze : iż przyczyną wypadku jest to przestępstwo ;

    Po drugie: iż stroną winną katastrofy jest Ukraina;

    Po trzecie : zobowiązał się do przedstawienia dokumentów potwierdzających jego oświadczenie ;

    Prezydent Putin , gdyby nie znał prawdy , nie rzucałby słów na wiatr. Swoją drogą ciekawe , co teraz zrobi USA i Zachód. Czy dalej będzie kłamał i poprzez podporządkowane sobie światowe media podżegał na Rosję i prezydenta Putina, czy też w obliczu niezbitych faktów odetnie się od kijowskiej junty, która dokonała tej kolejnej już zbrodni ludobójstwa.

    http://vg-news.ru/n/110237

    Lubię to

    • „Jest więc oczywiste, że gdyby nawet powstańcy i Rosja przedstawili niepodważalne dowody na to, że samolot pasażerski zestrzelili bandyci na żołdzie junty to i tak „specjaliści” z zachodu, w tym „fachofcy” z CIA i żydo-szczekaczki okrzyczą te dowody „fałszywkami”. A fałszywki made in CIA uznane zostaną za „niepodważalne dowody” na „zbrodnię rosyjską”.”

      Lubię to

    • Michał Jarzyński napisał:
      „siły powietrzne i kosmiczne posiadają system uprzedzania o rakietowym napadzie SPRN, który umożliwia im śledzenie każdego pocisku rakietowego od momentu jego wystrzelenia , aż do punktu jego eksplozji lub upadku”

      Właśnie! A poza tym jedna rakieta raczej nie trafi (pulap 10100m,prędkość samolotu ok.900km/h),rakiety pozostawią po sobie smugi dymu. Wniosek jest taki,że najlepie użyć MYŚLIWCA! (szturmowik SU25)
      Albo – spreparować samolot jeszcze przed startem !
      Co Wy na to?

      Powstrzymuję się od spekulacji. Poczekam na opublikowanie zdjęć satelitarnych i danych SPRN. Wtedy się dowiemy – jak było.
      opolczyk

      Lubię to

  14. Uwaga – bandyci z USA w ichnim knessecie uznali Ukrainę ua „sojusznika” i rozważają wsparcie militarne bandziorom jewrosrajdaniarzom uzurpatorom:

    http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2014/07/18/105562.shtml

    Russian Aggression Prevention Act: U.S. Declares Ukraine, Georgia, Moldova Major Non-NATO Allies
    July 18, 2014 richardrozoff Leave a comment Go to comments

    The Messenger (Georgia)
    July 18, 2014

    U.S Congress gives Ukraine, Georgia, and Moldova support to receive major non-NATO ally status
    By Ana Robakidze

    The Russian Aggression Prevention Act of 2014, adopted by the US Congress, provides major non-NATO ally status for Ukraine, Georgia, and Moldova.

    The Russian Aggression Prevention Act of 2014, adopted by the US Congress, provides major non-NATO ally status for Ukraine, Georgia, and Moldova (during the period in which each of such countries meets specified criteria) for purposes of the transfer or possible transfer of defense articles or defense services. The congress said the act was adopted in order to prevent further Russian aggression towards Ukraine and other sovereign states in Europe and Eurasia.

    Congress said that in order to be treated as a major non-NATO ally the country must…fully cooperate with the United States on matters of mutual security concern, including counterterrorism matters.

    The progress of Ukraine, Georgia, and Moldova will be monitored by the U.S government. Once a year the U.S President should provide to the appropriate congressional committees a report assessing whether Ukraine, Georgia, and Moldova should continue to be treated, for purposes of the transfer or possible transfer of defense articles or defense services, as major non-NATO allies and whether the treatment should be expanded or reduced.

    The act directs the president Barack Obama to increase U.S. Armed Forces interactions with the armed forces of Ukraine, Georgia, Moldova, Azerbaijan, Bosnia and Herzegovina, Kosovo, Macedonia, Montenegro, and Serbia and the U.S. and NATO security assistance to such states. Accordingly, the act considers countries of the former Soviet Union to be in need of strengthening democratic institutions, political and civil society organizations, as well as the independent media. They also need to increase educational and cultural exchanges with countries of the former Soviet Union.

    Congress directed the Secretary of State to hold former Soviet Countries to increasing democratic standards. Also it ruled out that the U.S. Agency for International Development (USAID), the Trade and Development Agency, the Overseas Private Investment Corporation (OPIC), the World Bank Group, and the European Bank for Reconstruction should provide Ukraine, Georgia, and Moldova with assistance in exploiting natural gas and oil reserves and to developing alternative energy sources.

    Georgian military expert Giorgi Tavdgiridze welcomes the U.S Congress’ decision to make Georgia one of its close military allies. Speaking to Frontnews agency, Tavdgiridze said the Russian Aggression Prevention Act of 2014 is a very important document for Georgia and it will help to simplify military cooperation between the two states. However, the expert says Georgia should remain focused on its own sources of defense and should not rely only on its partners.

    Jeśli bandyci z NATO wejdą na Ukrainę – to co ma zrobić Rosja?
    Prezydent Putin będzie miał dylemat. Kto wie, czy nie zrobi tak – uzna suwerenność republik Donbaskiej i Ługańskiej i natychmiast na prośbę ich władz wkroczy dużymi siłami oczyszczając je z banderowskich band. Gdyby USraelici zdecydowali się wtedy na wojnę – mają gorszą sytuację. Rosja ma blisko do areny wojennej i będzie w stanie szybciej i łatwiej dostarczać tam wojsko i sprzęt wojskowy. USA będzie miała większe problemy z transportem najemników i sprzętu.
    Duża/wielka wojna wisi coraz bardziej w powietrzu. Zobaczymy czy USraelici rzeczywiście odważą się podskoczyć Rosji tuż przy jej granicy, czy to tylko zagrywka va banque i prężenie zwiotczałych bicepsów.

    A może jednak lepiej jeśli Rosja poczeka, aż Ukraińcy sami wypędzą jewrosrajdaniarską bandę…

    Lubię to

    • Muszę zacząć się pakować. Nie mam zamiaru zdychać walcząc w wojnie przeciwko Rosjanom w imię żydowskich, jebanych, parchatych interesów (przepraszam za wulgaryzmy ale jestem strasznie wzburzony).
      Poza tym ten „nasz” skurwiały „sojusznik” usrael zrobi w takiej wojnie z Polaków mięso armatnie a z terenów Polski poligon wojenny, i kamień na kamieniu tu nie zostanie. 😦

      Lubię to

    • Senat USA przyjął w pierwszym czytaniu projekt prawny według którego Ukrainie został nadany status sojusznika USA bez członkostwa w NATO , dający Amerykanom prawo wejścia na Ukrainę w wypadku agresji ze strony Rosji. /przyp. własna : a więc w każdej chwili według ich widzimisię/. Taki sam status został przyznany Gruzji, Mołdawii.

      Ponadto projekt przewiduje zmiany w ustawie o gazie ziemnym w celu przyjęcia nadzwyczajnej procedury dla eksportu gazu ziemnego do członków WTO i zobowiązuje Agencję USA ds. międzynarodowego rozwoju /USAID/ , Agencję handlu i rozwoju, , Korporację prywatnych inwestycji /OPIC/ i Grupę Banku Światowego do wsparcia Ukrainy, Gruzji i Mołdawii mającą na celu eksploatację tamtejszych rezerw gazu, nafty /przyp. własna : kradzieży tamtejszych surowców celem ich odsprzedania Europie/.

      http://www.kavkazcenter.com/russ/content/2014/07/18/105562.shtml

      A więc stało się faktem to , o czym wcześniej wiedzieliśmy z przechwyconego i opublikowanego w internecie tajnego dokumentu amerykańskiego, analitycznego Centrum „Rand Corporation”.

      W kontekście tego już całkowicie jest jasne , iż za wojną na Ukrainie stoi syjonistyczna Ameryka oraz tamtejsze koncerny , które :

      po pierwsze : zamierzają , za wszelką cenę kosztem ludobójstwa tamtejszej ludności, rozpocząć na ogromna skalę wydobycie gazu łupkowego we wschodniej Ukrainie;

      po drugie : zamierzają przejąć znajdującą się na tym terenie, lecz również w innych krajach, w tym w Polsce istniejącą sieć dystrybucji gazu ziemnego z Rosji do Europy, po to , by ją wykorzystać do dystrybucji gazu łupkowego ;

      PS. USA szukają na siłę guza ? W sumie to w niczym nie zmienia obecnej sytuacji faktycznej na Ukrainie , bowiem USA tak naprawdę już jest na Ukrainie i to ona praktycznie dowodzi resortami siłowymi Ukrainy. Obecnie dokonuje wielkiej „restrukturyzacji” /czytaj :czystki/ w służbie bezpieczeństwa Ukrainy. W Kijowie niezależnie od sztabu głównego Ukrainy, utworzyła własny sztab, skąd dowodzi rękami Ukraińców działaniami zbrojnymi na Ukrainie. W terenie rozmieszczeni zostali amerykańscy żołnierze, którzy na miejscu podejmują decyzje w kwestii prowadzonych przez Ukraińców działań bojowych.

      Polubione przez 1 osoba

    • „Kto wie, czy nie zrobi tak – uzna suwerenność republik Donbaskiej i Ługańskiej i natychmiast na prośbę ich władz wkroczy dużymi siłami oczyszczając je z banderowskich band.”- albo uzna niepodległość Donieckiej i ługańskiej republiki ludowej i rozpocznie oficjalne już masowe dostawy nowoczesnego sprzętu wojskowego, amunicji, zaopatrzenia, doradców i specjalistów wojskowych, wyszkolonych ochotników dla wojsk donbaskich/noworosyjskich plus dywersyjne działania sił specjalnych na tyłach wroga, nie angażując się w ten sposób w wojnę bezpośrednio a jedynie pośrednio wspomagając siły samoobrony Donbasu. Armia rosyjska mogła by wtedy jedynie stać za plecami wojsk donbaskich, wspomagać je i czekać na rozwój sytuacji.

      Lubię to

      • Nie można wykluczać i tego, że po prostu Rosja ewakuuje mieszkańców Donbasu do siebie. A spaloną ziemię zostawi bandziorom. Byłoby to uciążliwe i kosztowne, ale przynajmniej swołocz nie mordowałaby ludności Doniecka i Ługańska. Choć wtedy mogą bandziory zajęte obecnie walkami zacząć mordować Rosjan na całej Ukrainie.
        To wszystko są niestety tylko i wyłącznie nasze spekulacje. Musimy czekać na rozwój wypadków. Jak to Rosjanie mówią: pożyjom – uwidim.

        Lubię to

        • Właśnie wszystko co piszemy to tylko spekulacje. Osobiście sądzę że wojny nie będzie, Rosja i jej sojusznicy jej nie chcą, a zachód jest osłabiony gospodarczo i zbyt cwany aby walczyć własnymi siłami i ostatnio coś woli się wysługiwać najemnikami, terrorystami i kryminalistami.
          Ale w razie gdyby do wojny doszło to zaciągniemy się do samoobrony Donbasu i pokażemy zasranym żydo-anglosasom gdzie raki zimują. 🙂

          Lubię to

  15. Wszyscy pomijają stronę malezyjską.
    …Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Powietrznego (IATA) „stwierdziło, że przestrzeń powietrzna, przez którą leciał samolot, nie podlegała żadnym restrykcjom” – zaznaczyły Malaysia Airlines.
    … Trasa wybrana przez samolot była zadeklarowana jako bezpieczna przez ONZ-owską Międzynarodową Organizację Lotnictwa Cywilnego (ICAO) – oświadczyły Malezyjskie linie lotnicze Malaysia Airlines.

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/raport-zamieszki-na-ukrainie/aktualnosci/news-katastrofa-malezyjskiego-samolotu-lecial-trasa-uznana-za-bez,nId,1470434
    3 dni wcześniej ta strefa została zamknięta, ktoś zmusił do lotu tym korytarzem…?

    Lubię to

  16. http://www.prisonplanet.pl/polityka/informator_usa_ma,p1885481142

    „Nagradzany były reporter Associated Press, Robert Parry został poinformowany przez źródła wywiadowcze, że Stany Zjednoczone są w posiadaniu zdjęć satelitarnych, które pokazują, że wojska ukraińskie były odpowiedzialne za zestrzelenie samolotu malezyjskich linii lotniczych MH 17.

    Przy braku właściwego dochodzenia, w ciągu ostatnich dni, retoryka mediów obarczyła za strącenie samolotu, wspieranych przez Rosję ukraińskich rebeliantów, ale źródło Parryego opowiada inną historię.

    To co mu przekazał informator, który w przeszłości dostarczył dokładnych informacji o podobnych sprawach, jest to, że amerykańskie agencje wywiadowcze mają szczegółowe zdjęcia satelitarne baterii rakiet, które wystrzeliły fatalny pocisk, ale wydaje się, że bateria była pod kontrolą ukraińskich wojsk rządowych, ubranych w to, co wygląda na ukraińskie mundury.”

    „Informator powiedział, że analitycy CIA nie wykluczyli jeszcze możliwości, że żołnierze byli rzeczywiście wschodnio-ukraińskimi rebeliantami w podobnych mundurach, ale wstępna ocena wskazała, że byli to żołnierze ukraińscy. Pojawiła się również sugestia, że zaangażowani żołnierze byli niezdyscyplinowani i prawdopodobnie pijani. Zdjęcia przedstawiały to co wyglądało jak butelki piwa porozrzucane po całym miejscu, podał informator.”

    „Chociaż prasa głównego nurtu próbowała wyśmiewać wszelkie próby kwestionowania oficjalnej narracji, że ukraińscy rebelianci byli odpowiedzialni za incydent, powołując się na „teorię spisku”, to informacje Parryego trudno odrzucić patrząc na jego kluczową rolę w odkryciu skandalu Iran-Contras dla Associated Press i Newsweeka. Praca śledcza Parryego w sprawach wywiadu, za co został nagrodzony Nagrodą Georgea Polka, sugeruje, że informacje dostarczone przez jego źródło są godne szczególnej uwagi.” – No i pomału prawda wychodzi na jaw, podobnie zresztą jak w sprawie ataku z użyciem gazu bojowego w Syrii za który to atak starano się obarczyć winą rząd Assada aby w ten sposób stworzyć pretekst do inwazji na Syrię, ale nie wyszło. Jeżeli faktycznie samolot przypadkowo i niechcący zestrzelili nieudolni, zdemoralizowani i pijani żołnierze ukraińscy to pokazuje nam w jakim jest stanie ukraińska armia, choć z drugiej strony mogło być tak że żołnierze nie chcieli uczestniczyć w tej prawdopodobnie zaplanowanej operacji i nie chcieli wykonać rozkazu zestrzelenia samolotu więc napojono ich alkoholem aby nie wiedzieli co robią a potem gdy samolot znalazł się w odpowiednim miejscu wystrzelili rakietę bo pod wpływem alkoholu było im to w sumie obojętne do kogo strzelają. Kolejna sprawa że wystrzelić rakietę mogli inni żołnierze na przykład odpowiednio przeszkoleni najemnicy zagraniczni a na miejsce podrzucono pijanych żołnierzy ukraińskich, aby było na kogo potem zwalić winę gdy sprawa się wyda. Tak czy siak winę za zestrzelenie samolotu a przynajmniej jej część ponosi junta, gdyż nie zamknęła przestrzeni powietrznej nad wschodnią Ukrainą a w szczególności Donbasem, nie zaprzestała akcji pacyfikacyjnej na wschodzie Ukrainy oraz do obsługi sprzętu wyznacza nieudolnych i zdemoralizowanych żołnierzy.

    Lubię to

  17. http://polish.ruvr.ru/2014_07_21/Katastrofa-Boeinga-zbiegla-sie-w-czasie-z-przelotem-satelity-USA-nad-Ukraina-0994/
    Katastrofa malezyjskiego Boeinga w obwodzie donieckim Ukrainy i monitorowanie ukraińskiego terytorium przez satelitę USA zbiegają się w czasie – powiedział dziś dowódca zarządu operacyjnego Sztabu Generalnego sił zbrojnych FR, Andriej Kartapołow.

    Zwrócił się on do USA z prośbą o przedstawienie zdjęć z tego satelity.

    Kartapołow podkreślił również, że dane z obiektywnej kontroli Ministerstwa Obrony FR świadczą o tym, że Boeing 777 po przelocie nad Donieckiem zboczył z trasy o 14 km.

    „Co było przyczyną wyjścia poza granice trasy – błąd załogi czy wykonanie poleceń ukraińskiego kontrolera lotów – będzie można się dowiedzieć dopiero po odszyfrowaniu czarnych skrzynek i rozmów służb kontrolerskich” – powiedział Kartapołow.

    Lubię to

    • „Ponieważ wszystko co było na briefingu Wojsk Obrony ZSRR…, przepraszam FR, po rosyjsku i angielsku, więc do streszczenia ‚moherowego bereta’ dodaję to co zrozumiałem pod wskazanym e-adresem:
      MG dodaje do tego co usłyszał przed chwilą w dwóch językach: Malezyjski Boeing w momencie zestrzelenia był w zasięgu aż 3 UKRAIŃSKICH baterii ‚Buk’, naprowadzanych 17 lipca aż 9 stacjami radarowymi (następnego dnia 18 lipca działały na tym terenie już tylko 4 takie stacje). Ten widziany (także z ziemi przez ludzi w wiosce nad którą nastąpił atak) ‚obiekt’, który krążył przez 4 minuty nad miejscem upadku Boeinga, to był szturmowiec Su-25, który na pewien czas może się wywindować na wys. 10 tys. metrów, czyli na wysokość na której leciał feralny Boeing 777. W momencie kiedy Boeing raptownie zwolnił, do 200 km/godz, ten Su-25 był w odległości zaledwie 3-5 kilometrów od Boeinga, Su-25 jest wyposażony w rakiety, które na odległość do 5 km trafiają w cel ze 100% pewnością. To mówili rosyjscy wojskowi, prosząc by Amerykanie pokazali swe zdjęcia z akurat ‚wiszącego’ nad Donbasem satelity, które wg władz USA dzisiaj, dokumentuje odpalenie Boeingobójczej rakiety ‚Buk’ z terytorium zajętego przez ‚opłotczyków’.”

      Lubię to

  18. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,FBI-zachecalo-muzulmanow-z-USA-do-dokonywania-zamachow-ujawnia-Human-Rights-Watch,wid,16770114,wiadomosc.html

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ujawnione-najmniej-tydzien-wczesnie-badania-dna-pokazuja-falszywa-identyfikacje-pasazerow-fragment-2014-07
    Expresowe DNA!

    W szybkim tempie rośnie liczba ofiar wojny Izraela z Hamasem. Zarówno dla Palestyńczyków jak i Izraelczyków jest to najbardziej krwawy dzień od początku izraelskiej operacji w Strefie Gazy. Od początku operacji „Obronny Brzeg” zginęło ponad 330 Palestyńczyków i 5 Izraelczyków. (…)
    Jak relacjonuje z Gazy – specjalny wysłannik Polskiego Radia – Wojciech Cegielski: nigdy jeszcze w ciągu jednego dnia nie odnotowano tylu zabitych (…)
    Palestyńczycy ze Strefy Gazy masowo uciekają z domów – Robią to w obawie przed izraelskimi bombami, które spadają na coraz większą liczbę budynków.
    Jak relacjonuje ze Strefy Gazy jest specjalny wysłannik Polskiego Radia Wojciech Cegielski, Palestyńczycy, którzy mieszkają na bombardowanych terenach, w popłochu uciekają ze swoich domów. Najczęściej szukają schronienia w szkołach, prowadzonych w mieście Gaza przez ONZ. Narody Zjednoczone szacują, że schronienie w placówkach znalazło już 60 tysięcy osób. (…)
    Z kolei ONZ alarmuje, że kończą się pieniądze na uchodźców. W magazynach brakuje też materacy i koców. Według danych przedstawicieli ONZ w Gazie, izraelskie naloty zniszczyły już prawie 1800 budynków mieszkalnych.

    Ad 1-szy link :

    ~minion: to już jest faszyzm i podpalanie Reichstagu…

    Podczas agresywnych prowokacji policyjnych po atakach z 11 września 2001 roku Federalne Biuro Śledcze (FBI) „zachęcało, nakłaniało, a czasami nawet opłacało” amerykańskich muzułmanów, by dokonywali oni zamachów – głosi raport Human Rights Watch.
    Organizacja broniąca praw człowieka przygotowała dokument we współpracy z Instytutem Praw Człowieka Szkoły Prawa Uniwersytetu Columbia. Raport zatytułowano „Iluzja Sprawiedliwości: łamanie praw człowieka w postępowaniach sądowych dotyczących terroryzmu w USA”.
    „Uwłaczające prowokacje”
    W przypadku wielu spośród ponad 500 spraw związanych z terroryzmem, „amerykańskie ministerstwo sprawiedliwości i FBI brało na cel amerykańskich muzułmanów podczas tajnych, uwłaczających prowokacji antyterrorystycznych, opierających się na przynależności religijnej i etnicznej” – czytamy w komunikacie prasowym.
    Autorzy raportu szczegółowo przeanalizowali 27 spraw, od śledztwa po proces, wyrok i warunki, w jakich skazany był lub nadal jest przetrzymywany. Przeprowadzili też wywiady z 215 osobami, nie tylko oskarżonymi czy skazanymi, ale też ich bliskimi i obrońcami, a także sędziami czy prokuratorami.
    „W wielu przypadkach FBI mogło wykreować terrorystów z praworządnych obywateli, podsuwając im pomysły popełnienia aktów terroru lub zachęcając ich do takiego działania” – czytamy w komunikacie HRW.
    Z raportu wynika, że prawie jedna trzecia wyroków skazujących po zamachach z 11 września 2001 roku była wynikiem prowokacji, w których podstawiony agent odgrywał aktywną rolę w spisku. (…)

    ~Marek: My, młodzi, wykształceni, tolerancyjni, postępowi hedoniści z dużych miast, w markowych ciuchach, z kredytami na karku, siedząc przed TVNem nie tolerujemy oburzających teorii spiskowych!

    ~Adons: Społeczeństwo zastraszane łatwiej kontrolować i łatwiej nim manipulować. Ten sam scenariusz realizowany jest teraz z zamiarem straszenia nas Rosją i Putinem.

    ~Bush: Nic nowego – trzeba ciągle szkolić terrorystów, żeby zdjęcia i wideo super były…

    ~skądś: To tak samo jak w III RP z Brunonem K. A tak przy okazji to co się dzieje ze sprawą tego „terrorysty”?

    Admin

    Lubię to

    • Admin

      Sprawa Palestyny…

      Organizacja Jewish Voice for Peace zorganizowała kolejną akcję protestacyjno-propagandową. Są to tym razem maile z żądaniem zaprzestania jednostronnego wspierania przez USraelitów bandyckich władz Izraela.

      ” Action Alert

      On Friday, the US Senate voted 100-0 to support Israel’s invasion of Gaza. So far, over 500 Palestinians have been killed. Your elected officials need to hear from you: stop funding this massacre.

      Unconditional US support makes Israel’s attack on Gaza possible.

      Tell Obama and Congress: no US aid for human rights violations

      Take Action!

      Facebook Twitter icon

      Dear Andrzej,

      I’ve been waking up every morning to the latest news reports feeling outraged, heartbroken and speechless. I’m sure you have too.

      This weekend was the bloodiest yet of Israel’s assault on Gaza.

      On Sunday alone, some 100 Palestinians were killed, mostly civilians, and many of them children.

      As of this morning, the death count in Gaza has passed 500. But we can’t stop this war on an imprisoned and occupied civilian population by simply asking the Israeli government nicely.

      We must apply real pressure— specifically the boycotts and divestment campaigns that we know are changing the political landscape.

      And we must demand that the United States, Israel’s greatest ally and patron, stops the billions in unconditional funding, and diplomatic cover that make this all possible.

      Click here to help us flood President Obama and US Congress with emails and calls: jvp.org/Obama

      Last Friday the US Senate passed a resolution supporting Israel’s attack on Gaza by a vote of 100-0. A week earlier, the House of Representatives passed a similar resolution.

      Worse, elected officials have been attending pro-war rallies all over the United States.

      The U.S. has essentially given Israel carte blanche for this assault. And this extreme agenda doesn’t only hurt Palestinians. It also undermines Israelis who are working for peace and justice.

      But we’ve heard it countless times from DC insiders including members of Congress: they need to hear from us a lot more often, and more loudly, to feel safe going against the Israel Lobby.

      You and I can hold corporations accountable through divestment and boycotts, but governments need to hold governments accountable.

      Please, tell your elected officials we demand that they end the use of US aid to violate human rights and US law.

      Click here to act: jvp.org/Obama

      Just 3 days ago, together we mobilized more than 13,000 people to challenge NBC’s decision to remove their most experienced Gaza correspondent – and helped get him reinstated. When we use our voices together, change happens.

      We must do everything we can to end this. Now.

      Rebecca Vilkomerson
      Executive Director”

      Wiem że to nic nie da – ale z dziką radością wysłałem Burakowi Obambie takiego maila.
      http://org.salsalabs.com/o/301/p/dia/action3/common/public/?action_KEY=16124&supporter_Key=%5B%5Bsupporter_KEY%5D%5D

      Lubię to

  19. dzięki za materiał, i ciekawe komentarze, trzeba tu częsciej zaglądać, Sława!

    Ginewra2012

    Zapraszam.

    Sława!

    opolczyk

    Lubię to

  20. Malezja dziękuje
    – W imieniu rządu malezyjskiego dziękuję rządowi Republiki Donieck za przekazanie nam dwóch czarnych skrzynek, które są własnością Malezji. Widzę, że czarne skrzynki są całe, chociaż nieco uszkodzone. Są w dobrym stanie – powiedział płk Mohamed Sakri z Rady Bezpieczeństwa Narodowego Malezji. Podziękował „jego ekscelencji, panu Borodajowi”, za przekazanie rejestratorów.

    http://www.tvn24.pl/separatysci-przekazali-malezyjskim-sledczym-czarne-skrzynki,452058,s.html

    Malezja niezgnojona przez żydo-banksterską sitwę nie poddaje się żydo-propagandzie zachodu. Nie nazywa powstańców terrorystami czy choćby tylko „separatystami”. A premiera DRL nazywa Jego Ekscelencją a nie „samozwańcym premierem”.

    Cieszy mnie, że czarne skrzynki nie wpadły w łapska bandziorów kijowskich – choć bardzo im na tym zależało. Malezji zależy na wskazaniu rzeczywistych sprawców zbrodni. Już niedługo żydo-propagandowa bańka mydlana oskarżeń Rosji i powstańców pryśnie.
    Ciekawi mnie, czy USraelici odważą się pokazać zdjęcia satelitarne wskazujące sprawców zestrzelenia samolotu – bandziorów banderowców?
    A jeszcze bardziej – w obliczu okrzyczenia zestrzelenia samolotu aktem terroru – ciekawi mnie, gdy już wina banderowców będzie oczywista, czy USA rzekomo walcząca z terrorem zaatakuje terrorystów na garnuszku jewrosrajdaniarzy uzurpatorów kijowskich?

    Dwa ostatnie pytania są naturalnie retoryczne. USrael sam prawdopodobnie stoi za tym zestrzeleniem – samego siebie nie potępi i nie zbombarduje.

    Lubię to

    • Witam,

      niestety nie pokładam wielkich nadziei w tym, że prawda o zestrzeleniu samolotu Boeing 777 wyjdzie na jaw, choć bardzo bym sobie tego życzył. Wczoraj celowo odpaliłem tv, żeby zobaczyć, do czego posuwają się zgnojone media. Nie byłem zaskoczony poziomem ‚ekspertów’ i prostytutek dziennikarskich. Wściekła nagonka na Rosję i perfidne szczucie na Putina były wszechobecne. Te skurwysyny posuną się do wszystkiego, żeby tylko wchłonąć Rosję i obrzydzić ją wszystkim. Smutne jest to, że owoce tej zakłamanej propagandy można oglądać wokół siebie, wśród znajomych czy ludzi z pracy, którzy, jak otępiałe barany, powtarzają wszystko to, co zobaczą w telewizji, czy przeczytają w gazetach. Słyszałem nawet ludzi, którzy otwarcie życzyli śmierci Putinowi, ponieważ „zestrzelił samolot”, „chce opanować świat” itd. Kurwa, czy to się kiedyś skończy? Przepraszam za ordynarny język, ale krew mnie zalewa, kiedy widzę to wszystko, co się dzieje na świecie, a jeszcze jak słyszę takich półgłówków, to już nie wiem, czy się śmiać, czy płakać…

      Z racji, że jest to mój pierwszy komentarz, chciałbym napisać jeszcze słów kilka…
      Otóż kiedyś byłem (zdaje się, że nie jedynym) wrogiem nr 1 tzw. komuny i wszystkiego, co z nią związane. Nie dostrzegałem pewnych etapów, zmian i faktycznych przyczyń wielu wydarzeń. Miałem jednak wiele wątpliwości (głównie związanych z kierunkiem ‚naszej’ polityki po 80 roku i po 89 roku), które gryzły mnie i nie pozwalały spokojnie spać. Dopiero głębsza analiza pewnych aspektów historycznych, ‚lustracja’ nazwisk i, przede wszystkim, przetoczenie się przez cały XX wiek pozwoliły mi na otwarcie oczu i zrozumienie, jak sam, jeszcze niedawno, byłem oszukiwany i mamiony. Czekam na kolejny tekst Pana Opolczyka i pozdrawiam wszystkich Czytelników.

      Lubię to

      • Medialna propaganda to jedno a prawda to drugie, media prozachodnie mogą sobie szczekać do woli ale i tak prawda wyjdzie na jaw, jako że katastrofa tego samolotu nie jest jakimś tam morderstwem na jakiejś zapadłej prowincji gdzie łatwo można sprawę zatuszować i ukręcić jej łeb tak żeby nikt się prawdy nie dowiedział. Zbyt dużo szumu, zbyt dużo ofiar i to z kilku państw, a umiędzynarodowienie tego śledztwa spowoduje jeszcze więcej szumu i tutaj myślę że jeśli władze Noworosji oraz Rosji dobrze rozegrają tą rundę to mogą dla siebie wiele ugrać, jeśli okaże się że junta za tym stała i obojętnie czy był to nieszczęśliwy wypadek spowodowany nieumiejętną obsługą sprzętu czy zaplanowana akcja z udziałem doradców z CIA to wtedy opinia publiczna na całym świecie(a w szczególności rodziny ofiar) może wymóc na przywódcach poszczególnych państw a nawet na instytucjach międzynarodowych aby te zmusiły juntę do zaprzestania prowadzenia akcji pacyfikacyjnej w Donbasie a nawet może zmusić te instytucje międzynarodowe do uznania junty za zbrodniczą i rozważenia wariantu interwencji pokojowej na Ukrainie w celu uporządkowania sytuacji być może z wojskami rosyjskimi jako siłami głównymi co nie było by aż tak złym wariantem.
        Dziwi mnie też nasilenie się ataków wojsk ukraińskich na pozycje samoobrony Donbasu zaraz po katastrofie, myślę że to ma związek z tą katastrofą i jest to rozpaczliwa próba ukrycia prawdy przez juntę. Bezustannie szturmują z nadzieją że przełamią pozycje obronne Donbasu i zgniotą powstanie, zacierając tym samym ślady swojej zbrodni zanim zakończy się śledztwo. Dodatkowo widać że Rosja i władze Noworosji poszły na pełna współpracę w sprawie tej katastrofy z władzami Malezji, Holandii oraz międzynarodowymi ekspertami co każe sądzić że Rosja jaki Noworosja nie ma nic do ukrycia i zwyczajnie nie stoją za tą katastrofą, poprzez takie działanie zaskarbili sobie również przychylność międzynarodowych ekspertów oraz władz Malezji i w dalszej perspektywie zaskarbić mogą sobie przychylność światowej opinii publicznej oraz rodzin ofiar. I tutaj zachód stanął przed poważnym problemem, bo jeżeli Rosja i powstańcy poszli na pełną współpracę z międzynarodowymi ekspertami i dążą do wyjaśnienia tej katastrofy to zachód będzie musiał uczynić to samo, czyli będzie musiał udostępnić zdjęcia satelitarne z satelity szpiegowskiego, a jeżeli tego nie zrobi wtedy padną oskarżenia że utrudnia śledztwo, kryje sprawców, zaciera ślady i tym samym jest współwinny tej tragedii i tym samym podkopie swój wizerunek i tak już nadszarpnięty i rozwścieczy opinię publiczną. Z drugiej strony jeżeli pójdzie na współpracę i ujawni zdjęcia satelitarne z miejsca zdarzenia oraz inne dowody w sprawie to pogrąży w ten sposób juntę kijowską i pójdzie na rękę Noworosji co może doprowadzić w konsekwencji do jak już wcześniej wspomniałem wymuszenia zaprzestania akcji pacyfikacyjnej Donbasu po grozbą interwencji zbrojnej oraz być może uznania junty za zbrodniczą i zmuszenia jej do ustąpienia i oddania władzy.
        W sumie trudno powiedzieć czy aż tak optymistycznie się sprawy potoczą i być może są to tylko moje zbyt daleko posunięte wnioski ale wszystko jest możliwe i wszystko się może zdarzyć.

        Lubię to

      • Młody czytelnik

        Witam na blogu polskim.

        Mnie podobnie wścieka nagonka na Rosję, Putina i powstańców w żydo-mediach. Nic na to nie poradzimy. Ważne, że są ludzie jak my, które tej propagandy nie kupują.
        Ja też byłem zaślepionym antykomuchem i wściekłym rusofobem – ale wyleczyłem się z tego.

        Nie do końca podzielam zbyt optymistyczne moim zdaniem oczekiwania Przemexa odnośnie ewentualnej zmiany frontu żydo-zachodu w stosunku do junty kijowskiej. Bandycka junta i żydo-zachód w sytuacji bez wyjścia wobec dowodów zbrodni banderowskiej zwalą winę na jakiegoś podrzędnego banderowca, który rzekomo działał na własną rękę – bez uzgodnienia zestrzelenia samolotu z wierchuszką. Bądź wyłgają się, że zrobił to pomyłkowo. Winnego niestety nie ukażą, bo poległ on w międzyczasie w walkach. I tak ukręcą sprawie łeb.
        Otrzymałem przed chwilą mailem niepokojące informacje:

        „Zaplanowana jest na dużą skalę prowokacja zbrojna na Krymie, w Chersoniu i Dniepropietrowsku wiadomo, że przeszkolono duże grupy dywersyjne do działań zbrojnych na Krymie. Działania te mają zmierzać do szybkiego wyciągnięcia Rosji do wojny, jak bardzo pilnego ukrycia wszystkiego, co jest związane z Boeingiem 777 malezyjskich linii lotniczych zestrzelonego nad Ukrainą.”

        Są one wprawdzie niepotwierdzone, ale wysoce prawdopodobne.
        Bandyci robią wszystko, aby Rosję wciągnąć do wojny. W związku z czym jest oczywiste, że Rosja popełniłaby ogromny błąd, gdyby do wojny dała się sprowokować.

        Nie wiem kiedy i o czym napiszę kolejny tekst. „Inflacja” tekstów niczemu nie służy. W ostatnich tekstach wyłożyłem moje stanowisko w sprawie wojny w Donbasie. Teraz musimy czekać na rozwój wypadków.

        Lubię to

        • Dzięki za przywitanie.

          Dokładnie ten rozwój wypadków miałem na myśli pisząc o kolejnym tekście.

          W odniesieniu do komentarza przemexa, mam wątpliwości, czy aby na pewno umiędzynarodowienie tej katastrofy wpłynęło dobrze na wyjaśnienie jej przyczyn. Z jednej strony setki milionów ludzi śledzą jej wszystkie (czy aby na pewno?) wątki, jednak z drugiej zdaje się słyszeć chór żądający, już nie tyle wyjaśnienia sprawy, co pociągnięcia do odpowiedzialności Putina. Chciałbym się mylić. Wierzę, że jest wiele osób trzeźwo myślących i do tego grona powinny się zaliczać, zwłaszcza teraz, rodziny ofiar. Chociażby ostatnie protesty przeciwko bezczelnie zafałszowanemu przez media obrazowi agresji Izraela na Strefę Gazy pozwalają mi w to wierzyć.

          I miejmy nadzieję, że Rosja sprowokować się nie da. Czas pokaże.

          Z pozdrowieniami!

          Lubię to

        • Ja sądzę że do wojny sprowokować się raczej nie da, junta zrobiła już bardzo wiele w tym kierunku ale Rosja nie reaguje zbrojnie i nie zareaguje, chyba że junta zdecyduje się na atak zbrojny na Krym ale tutaj Rosja może się ograniczyć do zniszczenia wojsk banderowskich starających się sforsować granicę krymsko-ukraińską ale bez wkraczania na terytorium Ukrainy. Bardziej bym się obawiał rozpoczęcia masowych czystek etnicznych na całej Ukrainie co mogłoby sprowokować Rosję do wojny, ale tu powstaje pytanie czy masowe czystki w samym środku Europy w tak dużym państwie jak Ukraina ujdą uwadze ludzi? Czy da się ukryć skalę takiej zbrodni w dzisiejszym świecie? Przecież ci bandyci nie są nawet w stanie ukryć zbrodni jakich dokonują w Donbasie a co dopiero na Ukrainie.

          Lubię to

        • Scenariusz wydarzeń który napisałem jest chyba najbardziej optymistyczny z możliwych i moim zdaniem realny ale możliwe że sprawy najprawdopodobniej potoczą się tak jak w Syrii w sprawie ataku chemicznego, gdzie praktycznie sprawa utknęła w martwym punkcie, bo z jednej strony nie da się zwalić winy za atak chemiczny na rząd Assada ponieważ okazało się że nie ma dowodów na to że to rząd syryjski użył broni chemicznej na własnych obywatelach a więc interwencja militarna USA/NATO nie wchodzi w rachubę a z drugiej strony wspomagani przez zachód rebelianci oraz sam zachód nie mają zamiaru przyznać się do winy za atak chemiczny.
          Z Ukrainą może być podobnie, wyjdzie na jaw kto jest rzeczywistym sprawcą ale zachód i junta wykręci się sianem i powiedzą że to kilku pijanych żołdaków bawiło się nieodpowiedzialnie wyrzutnią rakiet i niechcący zestrzelili samolot albo nie usłuchali rozkazów dowódców i działali na własną rękę , ale czy opinia publiczna(ta rozsądna jej część) i rodziny ofiar zaakceptują takie postawienie sprawy? Czy dadzą się przekonać że tak właśnie było? i Czy takie tłumaczenie nie będzie po prostu kpiną z ofiar i ich rodzin? Nie wiadomo. Ale tak czy siak smród tej katastrofy będzie się ciągnął za juntą bardzo długo, choćby nie wiem jak się tłumaczyli i jaki shit opinii publicznej wciskali, krew tak czy siak będzie na ich rękach i nic tego nie zmieni.
          I kolejna sprawa to od katastrofy minęło zaledwie parę dni, w tym momencie decydują jeszcze emocje a nie zdrowy rozsądek więc ludzie często nawet ci bardziej rozsądni daję się jeszcze nabierać na medialną propagandę ale w pewnym momencie emocje i oszołomienie opadną, zdrowy rozsądek u wielu ludzi powróci i zacznie się normalna analiza i logiczne myślenie ewentualnie poparte dowodami i to będzie decydujący moment, wtedy przynajmniej część ludzi otrząśnie się z amoku i jest szansa że zachód pod wpływem nacisków ze strony ludzi będzie musiał przynajmniej częściowo wyhamować głoszoną przez siebie propagandę i być może nawet przyznać że przynajmniej część winy za katastrofę ponosi junta. Ale to tylko moje zdanie.

          Lubię to

    • „Malezja niezgnojona przez żydo-banksterską sitwę nie poddaje się żydo-propagandzie zachodu. Nie nazywa powstańców terrorystami czy choćby tylko „separatystami”. A premiera DRL nazywa Jego Ekscelencją a nie „samozwańcym premierem”.” – nie dziwię się że tak Malezja potraktowała władze DRL oraz powstańców, Malezja tak jak i inne kraje Azji południowo-wschodniej ma przecież za sobą wielowiekową okupację i kolonialny wyzysk ze strony europejskich mocarstw kolonialnych a w szczególności ze strony banksterskiego Imperium Brytyjskiego/Wlk. Brytanii. A po odzyskaniu niepodległości banksterzy próbowali na różne sposoby zniszczyć albo uzależnić od siebie powstające z kolonialnego wyzysku i grabieży w pocie czoła odbudowywane gospodarki krajów strategicznego rejonu Azji południowo-wschodniej, i do tego służyły między innymi liczne zamachy stanów, prozachodnie dyktatury czy długotrwała wojna w Indochinach. Więc Malezja ma powody aby mieć zachód gdzieś a w sposób w jaki potraktowały władze DRL tak jakby uznały niezależność i państwowość DRL w ten sposób nieoficjalnie pokazując co o zachodniej propagandzie myśli.

      Lubię to

  21. http://xportal.pl/?p=15328
    Noworosja: Przekazano czarne skrzynki MH17

    Noworosyjskie władze przekazały w Doniecku malezyjskim ekspertom czarne skrzynki boeinga 777, który w ub. czwartek rozbił się na wschodniej Ukrainie. Ogłosiły także wstrzymanie ognia w promieniu 10 km od miejsca katastrofy, aby ułatwić śledztwo mające wyjaśnić przyczyny tragedii.

    Jak informują Reuters i AFP, przekazania dwóch skrzynek, czyli rejestratorów lotu boeinga Malaysia Airlines, dokonał ok. godz. 1 nad ranem we wtorek czasu miejscowego, w siedzibie władz Donieckiej Republiki Ludowej, jej premier Aleksandr Borodaj.

    – Postanowiliśmy przekazać czarne skrzynki w ręce ekspertów malezyjskich – powiedział Borodaj przekazując pomarańczowe rejestratory malezyjskim ekspertom. – Wydaliśmy rozkaz wstrzymania ognia w promieniu 10 km od miejsca katastrofy – powiedział.

    Oświadczył też, że pociąg wiozący w wagonach chłodniach szczątki ofiar katastrofy samolotu dotarł do Doniecka. Pociąg jedzie dalej do Charkowa, odległego od Doniecka o ok. 300 km na północny zachód. Dodał, że pociągiem tym pojadą do Charkowa eksperci z Malezji i delegacja z Holandii, skąd samolot wystartował do tragicznie zakończonego lotu. W Charkowie utworzono prowizoryczny ośrodek, który posłuży patologom i innym ekspertom do badań.

    Obie strony podpisały następnie protokół potwierdzający akt przekazania. – W imieniu rządu malezyjskiego dziękuję rządowi Republiki Donieckiej za przekazanie nam dwóch czarnych skrzynek, które są własnością Malezji. Widzę, że czarne skrzynki są całe, chociaż nieco uszkodzone. Są w dobrym stanie. Dziękuję jego ekscelencji, panu Borodajowi – powiedział płk. Mohamed Sakri z Rady Bezpieczeństwa Narodowego Malezji.

    Na podst. gazeta.pl

    Komentarz Redakcji: Wbrew histerycznej propagandzie mediów głównego nurtu, najwidoczniej ani strona noworosyjska, ani rosyjska, nie mają nic do ukrycia. Tymczasem próżno czekać na wyjaśnienie wątków związanych z kijowską kontrolą lotów przez Ukrainę lub udostępnienie danych z satelitów przez USA. Warto także zwrócić uwagę, że przedstawiciele władz malezyjskich niejako uznali państwowość Donieckiej Republiki Ludowej, używając wobec przedstawicieli jej władz oficjalnej tytulatury zgodnej z protokołem dyplomatycznym.

    Lubię to

    • Krym – tak, jest i był pierwszym na celowniku… jeszcze przed referndum. Krym i Odessa jako wielkie porty i dostęp do Morza Czarnego.
      Link nie mogę podac – informacja z lekcji (styczeń 2014) Fiodorowa, deputata Dumy Państwowej. On mówi straszne rzeczy, niestety, jego słowa prawie zawsze (ja nie przypominam, że bym on pomyłił) sprawdzają się…

      Lubię to

  22. http://polish.ruvr.ru/2014_07_22/Rosja-oskarzyla-Ukraine-o-rozpowszechnianie-falszywych-informacji-nt-sytuacji-z-Boeingiem-2514/
    Rada Bezpieczeństwa ONZ wezwała do pociągnięcia do odpowiedzialności osoby odpowiedzialne za katastrofę malezyjskiego Boeinga i do zapewnienia bezstronnego i niezależnego międzynarodowego dochodzenia przyczyn tragedii. Te żądania zostały określone w rezolucji zatwierdzonej jednogłośnie 22 czerwca.

    Rosja zaakceptowała decyzję Holandii o odegraniu głównej roli w dochodzeniu w sprawie katastrofy i oskarżyła Ukrainę o „rozpowszechnianie fałszywych informacji” w tej kwestii.

    Moskwa jest gotowa wysłać swoich przedstawicieli, aby wzięli udział w dochodzeniu przyczyn katastrofy malezyjskiego Boeinga na Ukrainie. Poinformował o tym stały przedstawiciel Rosji przy ONZ Witalij Czurkin. Jednocześnie dyplomata wyraził nadzieję, że przywództwo Holandii w dochodzeniu pozwoli przeprowadzić je jak najbardziej obiektywnie i skutecznie.

    Witalij Czurkin z trybuny Rady Bezpieczeństwa ONZ oskarżył Kijów o próby fałszerstwa:

    Kijów rozpoczął źle – od rozpowszechniania fałszywych informacji, w tym także w sali Rady Bezpieczeństwa. Jak się okazało, nagłośnione nagrania rozmów dowódców sił samoobrony, zostały skomponowane z kilku rozmów, w tym także z nagrań przed incydentem z 17 lipca. A opublikowany przez ministra spraw wewnętrznych Ukrainy film, który przedstawia rzekomo wywóz przeciwlotniczego systemu rakietowego Buk na terytorium Rosji, w rzeczywistości został nakręcony na kontrolowanym przez Kijów terytorium. I jeśli to on strzelał, to za tym w żadnym wypadku nie kryją się siły samoobrony.

    Dosłownie kilka minut przed katastrofą nad południowo-wschodnimi rejonami Ukrainy przelatywał satelita Stanów Zjednoczonych. Jest on przeznaczony do wykrywania i monitorowania startów rakiet o różnym zasięgu. W poniedziałek oświadczył to w Moskwie dowódca Głównego Zarządu Operacyjnego Sztabu Generalnego Sił Zbrojnych FR Andriej Kartapołow. Generał poprosił Waszyngton o przedstawienie zdjęć z tego satelity społeczności światowej do szczegółowych badań.

    Rosyjscy wojskowi zarejestrowali także myśliwiec ukraińskich sił powietrznych Su-25 w pobliżu Boeinga. Po tym, jak Boeing zniknął z radarów, samolot wojskowy krążył nad miejscem katastrofy. Andriej Kartapołow przytoczył szczegóły i zażądał wyjaśnienia tego faktu, który Kijów do tej pory kategorycznie odrzuca:

    Odległość samolotu Su-25 od Boeinga wynosiła od 3 do 5 kilometrów. Zgodnie z jego specyfikacjami Su-25 jest w stanie osiągnąć wysokość 10 tysięcy metrów. Do jego standardowego uzbrojenia należą rakiety klasy „powietrze-powietrze” R-60, które pozwalają na przechwytywanie i rażenie celów do 12 kilometrów, gwarantowane w odległości do 5 kilometrów. W jakim celu samolot bojowy leciał wzdłuż trasy lotnictwa cywilnego prawie jednocześnie i na tym samym poziomie z samolotem pasażerskim? Chciałbym uzyskać odpowiedź na to pytanie.

    Istnieją także inne szczegóły katastrofy zarejestrowane przez rosyjskie środki obiektywnej obserwacji. Lecąc nad obwodem donieckim Boeing 777 zboczył z korytarza trasy powietrznej o 14 kilometrów na północ. Następnie samolot próbował wrócić na trasę, ale nie zdążył powrócić do jej granic. Przyczyny takich działań pilotów można będzie określić dopiero po odczytaniu rejestratorów pokładowych i rozmów pilotów z ukraińską służbą dyspozytorską.

    Rosyjscy wojskowi dysponują jeszcze jednym dowodem na ewentualny związek ukraińskich wojskowych z tragedią. W dniu katastrofy jednostka ukraińskiej obrony powietrznej pod Donieckiem składała się z „trzech lub czterech przeciwlotniczych systemów rakietowych Buk-M1. Jednocześnie trasa powietrzna zestrzelonego samolotu przebiegała przez strefę ich działań. Są zdjęcia satelitarne miejsc położenia tych Buków, wykonane między 14 a 18 lipca. Na zdjęciach widać, że jedna z baterii Buk w dzień katastrofy została przeniesiona maksymalnie blisko terytorium kontrolowanego przez siły samoobrony i znajdowała się 50 kilometrów od Doniecka. Jednak już następnego dnia po katastrofie ta bateria została wycofana z zajmowanej pozycji. Kijów nie komentuje tego faktu.

    Moskwa jest gotowa przekazać międzynarodowym ekspertom te i inne posiadane przez nią dane do uczciwego, przejrzystego i bezstronnego śledztwa w sprawie przyczyn katastrofy.

    22 lipca okazało się, że siły samoobrony zgodnie z obietnicą przekazały przedstawicielom Malezji czarne skrzynki znalezione na miejscu katastrofy.

    Lubię to

  23. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,USA-nie-ma-dowodow-na-bezposrednie-zaangazowanie-Rosji-w-katastrofe-boeinga-777,wid,16773045,wiadomosc.html
    NIESAMOWITE wprost aż nieprawdopodobne na wp?!!!!

    „Tu jest filmik, niestety po angielsku, wskazujący że ukraińskie oskarżenie Rosji o zestrzelenie Boeinga zostało (omyłkowo?) wsadzone do internetu kilkanaście godzin wcześniej, jeszcze 16 lipca o godz. 18 z minutami. Zdążyło je oglądnąć już 800 osób zanim ten filmik z sieci zniknął” – MG:

    Admin

    Przedobrzyli patałachy…
    opolczyk

    Lubię to

    • Myślę, że realna jest wersja, którą ktoś przytoczył kilka komentarzy wyżej.
      Jak już będą pod ścianą, to zwalą winę na kilku niezdyscyplinowanych Ukraińców, którzy w dobrej wierze zestrzelili samolot, myśląć, że jest to samolot zaopatrzeniowy z uzbrojeniem dla grożnych i bezwzględnych terrorystów, czy cokolwiek innego, przecież ludzie i tak to łykną, jak pelikany. Potem agenci CIA i Mossadu odstrzelą kozłów ofiarnych, co by przypadkiem żaden nie chlapnął czegoś głupiego publicznie. Niezależnie od wyników śledztwa, Rosja i tak będzie obarczana winą o zło na całym świecie. Myślę, że teraz to może być gra z czasem dla agresorów spod znaku NATO, tzw. kucie żelaza, póki gorące.

      Inna sprawa, że wydarzenia z pamiętnego 11 września 2001 roku pokazują, że nawet najbardziej zuchwałe kłamstwo można podtrzymywać w tzw. opinii publicznej i wykorzystywać je do prowadzenia polityki serii krwawych wojen. Nad Ukrainą został zestrzelony samolot pasażerski i to już zrobiło ‚dobrą robotę’ dla kreślarzy takich projektów. W zasadzie wyrok już zapadł, teraz trzeba obserwować rozwój wypadków.

      Lubię to

      • Naturalnie że jakby nie potoczyła się historia tego samolotu to winna będzie Rosja, przecież samolot leciał ze wschodu tak? A na wschodzie co jest? Rosja. Czyli już zachodzi tu podejrzenie że coś z tym samolotem mogło być nie w porządku, zestrzelenie go na wszelki wypadek było więc obowiązkiem Ukrainy. Mało tego, nie zestrzelenie go przez Rosję może już zostać uznane za coś w rodzaju prowokacji a nawet aktu agresji, skoro przepuścili go na Ukrainę. Niedługo na Ukrainie zostanie oficjalnie zabronione patrzenie się na piękne wschody słońca żeby przypadkiem nie być zwróconym w tamtym kierunku świata z innym nastawieniem niż nienawiścią…

        Lubię to

          • A no tak, zmylił mnie ten ” samolot zaopatrzeniowy z uzbrojeniem dla groźnych i bezwzględnych terrorystów” o czym wspomniał kolega, bo przecież taki to raczej powinien lecieć ze wschodu. W takiej sytuacji samolot leciał do Rosji, Rosja była jednak ewidentnie zamieszana po prostu stała na drodze tego samolotu, czyli Ukraińcy dobrze zrobili, ochronili malezyjski samolot przed wleceniem w strefę imperium zła, inaczej piloci i pasażerowie mogliby przesiąknąć „złym rosyjskim komunistycznym duchem” a to gorsze niż śmierć…

            Lubię to

  24. Pamiętacie Jackowskiego i jego wypowiedź odnośnie wojny i incydentu z samolotem na wschodzie?
    To było jeszcze przed Smoleńskiem.

    Potem Jackowski tłumaczył ze jego wizja nie dotyczyła Smoleńska tylko ogólnej sytuacji na świecie,tzn że trzecia wojna rozpocznie się niedługo po incydencie z samolotem na wschodzie.

    Kto wie czy nie chodziło o ten malezyjski?

    Warto by było z Jackowskim teraz porozmawiać,albo jest bardzo dobrym jasnowidzem,albo jest bardzo dobrze poinformowany w kwestiach polityki światowej ;p

    Aleś ty naiwny i głupi…
    Jackowski ot tak palnął a ty jasnowidza z niego robisz.
    opolczyk

    Lubię to

  25. On nie mówił o Smoleńsku tylko o incydentch z samolotami.
    Jeśli chodzi o Smoleńsk,wypowiadał się że z tego co widzi,w samolocie coś zostało zrobione przed katastrofą i że to nie był zwykły wypadek.

    Dwa wielkie incydenty z samolotami to właśnie Smoleńsk i Ukraina.

    Mezamirku – skończ. Bo będę to kasował. On mówił o dwóch samolotach na Ukrainie. A Smoleńsk to Rosja.
    Takie wizje wrzucaj u Słowianina znad Jordanu.
    „Odlotowe” dyskusje prowadź gdzie chcesz – ale nie u mnie.
    opolczyk

    Lubię to

  26. http://xportal.pl/?p=15376
    Polska: Prowokatorzy z PiS w akcji

    Klub poselski PiS złożył w Sejmie projekt uchwały, w której obwinia Władimira Putina o „zamach na cywilny samolot”. Projekt dotyczy malezyjskiego Boeinga-777, który rozbił się w Noworosji. „Dotychczasowe ustalenia wskazują, że odpowiedzialność za tę zbrodnię, do której doszło w czasie trwającej od kilku miesięcy agresji zbrojnej przeciwko Ukrainie, ponosi prezydent Rosji Władimir Putin.” – napisano w jego tekście.

    Tym razem nawet pozostałe partie kartelu parlamentarnego uznały, że PiS przeszarżował. Wiceprzewodniczący sejmowej komisji spraw zagranicznych, Robert Tyszkiewicz z PO, stwierdził, że w obecnej formie uchwała nie nadaje się do przyjęcia. Stanisław Żelichowski z PSL wskazał, iż w sprawie konieczne jest międzynarodowe śledztwo, a przyjmowanie uchwały dotyczącej katastrofy byłoby „wychodzeniem przed szereg”. Andrzej Rozenek z partii Palikota oznajmił: „Nie jest rolą sejmu wydawanie wyroków i przesądzanie, kto zestrzelił samolot. Nie poprzemy tego projektu.”

    Projekt uchwały poparł natomiast klub Sprawiedliwa Polska, złożony z parlamentarzystów Solidarnej Polski Zbigniewa Ziobro i Polski Razem Jarosława Gowina. Od uchwały dystantują się z kolei pozostałe kluby. Obie te partie, którym zagraża nieprzekroczenie progu wyborczego, jak już przydarzyło im się to w niedawnych wyborach do Parlamentu Europejskiego, zdołały niedawno wyprosić u Jarosława Kaczyńskiego wpuszczenie ich na listy wyborcze PiS.

    Źródło: kresy.pl

    Komentarz Redakcji: Ach, ten Żelichowski, bezczelnie podważa to, co wiemy na sto procent już od chwili upadku boeinga, bo to przecież oczywiste, żadne śledztwa nie są tu potrzebne, przecież Amerykanie powiedzieli, że ich wywiad ma dowody z tajnych źródeł! To na pewno rosyjski agent wpływu, tak jak całe PSL! Pamiętajmy, że on był posłem jeszcze na Sejm PRL, więc na pewno jest komunistą i agentem SB! Pamiętajmy, że to już drugi samolot zestrzelony przez Putina, a tacy jak Żelichowski, Tyszkiewicz i Rozenek próbują ukryć niewygodną prawdę o Smoleńsku! Wszyscy są opłacani przez Rosję! I kwa, kwa, kwa, kwa… Takie mniej więcej komentarze do tej sprawy przeczytamy zapewne wkrótce na łamach PiS-owskich gazet i portali internetowych. (A.D.)

    Pisdzielcom zupełnie odbiło, trzeba zdaje się sformować batalion moherowych beretów i wysłać ich czym prędzej do Donbasu jak są tacy mocni w gębie, niech powstańcy ich zabiją śmiechem.

    Przemex

    I pomyśleć, że dla milionów odmóżdżonych rodaków PiS to partia „patriotyczna”. A to najbardziej żydowski kibuc w knessejmie. Dzielnie wspiera go rebe Rydzyk. Oglądałem parę dni temu serwis dezinformacyjny tv trwam. A tam szmata, presstytutka rebe rydzykowej telawiwzorni szczuła na powstańców w Donbasie jak wszystkie załgane żydo-media. I łgała, że to prorosyjcy „separatyści” zestrzelili samolot malezyjski. A trzy dni temu w audycji „polski punkt widzenia” żydowski agent i dezinformator Macierewicz/Singer szczuł Polaków na Rosję. To jaki to „polski punkt widzenia”, skoro Macierewicz to żydowska wtyka. I taka jest ta „patriotyczna”, „polska”, żydo-katolicka telawiwzornia rebe Rydzyka. I jeszcze mają audycję – po stronie prawdy. Jakiej prawdy – żydowskiej !
    opolczyk

    Lubię to

  27. http://polish.ruvr.ru/news/2014_07_27/DRL-Kijow-walczy-na-miejscy-katastrofy-aby-uniknac-zdemaskowania-8544/ – „Premier proklamowanej w trybie jednostronnym Donieckiej Republiki Ludowej Aleksander Borodaj oświadczył, że Kijów próbuje uniknąć zdemaskowania aktywizując działania zbrojne w rejonie katastrofy malezyjskiego Boeinga.

    Uważa on, że to niezbicie świadczy o tym, że obecne władze Ukrainy chcą zniszczyć dowody zbrodni wojsk ukraińskich.

    Zgodnie z jego słowami działania Kijowa bezpośrednio zaprzeczają decyzji Poroszenki o stworzeniu 40-kilometrowej strefy wokół miejsca tragedii, gdzie nie będą prowadzone walki.”

    Lubię to

  28. Witam wszystkich .Pozwolę sobie zaprezentować moją teorie co do MH-17 .Jest ona może prymitywnie sklecona ale wyłowicie pewne ciekawe szczegóły..Sądzę, że tam tkwi straszliwa prawda .Po pierwsze co jest grane z tym „zaginionym” Malezyjskim B777? Po drugie słyszeliście o tym ze ciała były jak by zamrożone i topiły się na ziemi jak lód bez śladów krwi ? więcej na blogu.. http://wiecznaziemia.wordpress.com/tag/mh-17/

    Lubię to

  29. Lepiej pomagajmy chorym dzieciom http://www.hospicjum-podkarpackie.pl/ a tak makropolityka i tak psu na buty

    Opieka nad chorymi to obowiązek państwa – ostatecznie ściąga ono składki ubezpieczeniowe.
    Okrada Polaków „od góry” okupant, a od dołu wyciągane są Polakom resztki pieniędzy na różne datki, kwesty itp.
    Od makropolityki zależy, czy będziemy wolnym i dostatnik krajem, czy bankrutem z milionami biedaków.
    opolczyk

    Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.