Co by było gdyby doszło do interwencji wojsk rosyjskich na Ukrainie…

.

ukraina-rosja

.

 

Wojna czy współpraca i sojusz…

.

ur

.

.

Nie lubię gdybania, ale w przypadku zmasowanej nagonki propagandowej na Rosję i prezydenta Putina zarzucającej władzom Rosji bezczynność i brak wojskowej interwencji wobec agresji uzurpatorskiej jewrosrajdaniarskiej junty na Republikę Doniecką i Ługańską i mordowania tam przez banderowskich zwyrodnialców ludności rosyjskiej
.

.
http://suwerenna.wordpress.com/2014/07/14/krwawe-safari-w-donbasie-degeneracja-kijowskiej-junty/
.
http://antifashist.com/latest-news/24155-fashistybanderovcy-na-glazah-zheny-ubivajut-byvshego-nachalnika-milicii-d
.
postanowiłem pogdybać sobie – co by było gdyby na Ukrainie doszło do rosyjskiej interwencji militarnej.
.

Jednym z najcięższych „argumentów” na rzecz interwencji jest ten, jakoby wkroczenie wojsk rosyjskich miałoby zapobiec jeszcze większej ilości ofiar. Innym, że bez interwencji Rosja utraci całkowicie wpływy na Ukrainie, która wpadnie w łapska bandyckiego NATO i bilderbergowskiej jewrounii.
.

No więc wyobraźmy sobie, że prezydent Rosji pod naciskiem wielu środowisk, w tym rzekomo „patriotycznych” w samej Rosji wydaje rozkaz, aby wojska rosyjskie wkroczyły do republik Donieckiej i Ługańskiej w celu ochrony życia ludności cywilnej i powstańców. Nie trzeba być ekspertem wojskowym, aby stwierdzić, że z tzw. „gwardią narodową” regularna armia rosyjska plus Specnaz uporają się błyskawicznie. Można się spierać tylko o to, czy banderowcy wypędzeni zostaną z republik Donieckiej i Ługańskiej w trzy dni, czy „dopiero” po tygodniu. Podejrzewam, że większość banderowców po prostu w panice zwiałaby z pola walki. Oni są odważni zwłaszcza wtedy, gdy walczą z bezbronnymi cywilami. Nie wiemy natomiast, jak na wkroczenie wojsk rosyjskich zareagowałaby regularna armia Ukrainy, która jak do tej pory nie przejawia entuzjazmu do wojny niszczącej  (nadal jeszcze) ich kraj na wschodzie Ukrainy.
.

W tym miejscu pewna dygresja – nie wszyscy Ukraińcy nienawidzą Rosji (choć są i tacy) i nie wszyscy są, a przynajmniej byli do czasu powrotu/przyłączenia Krymu do FR wrogo ustosunkowani do Rosji. Część Ukraińców dostrzegała korzyści z utrzymywania współpracy gospodarczej z ich wielkim sąsiadem. Choć przyłączenie Krymu do Rosji mogło ich stosunek do Rosji „usztywnić”. Ukraińcy od pokoleń tęsknili do własnego samodzielnego państwa. Ich marzenia o wolnej samodzielnej Ukrainie spełniły się dopiero w 1991 roku. Stąd nie powinna nikogo dziwić drażliwość i wrażliwość Ukraińców w sprawach integralności i niezawisłości ich kraju. Otwarta interwencja wojsk rosyjskich we wschodniej Ukrainie najprawdopodobniej wywoła u większości Ukraińców silne antyrosyjskie nastroje. Jedynie, jeśli cała Ukraina pogrąży się w katastrofalnym chaocie być może sami Ukraińcy zapragną, aby Rosja wprowadziła wojska i pomogła Ukrainie stanąć na nogi po koszmarze jewrosrajdaniarskiego terroru i niszczenia kraju.
.

Wracam do gdybania. Gdyby regularna armia ukraińska potraktowała wejście wojsk rosyjskich jako agresję i włączyła się do walk, Rosja zmuszona byłaby wysłać dodatkowy kontygent wojsk. Bez wątpienia rosyjskie wojsko jest dużo lepiej uzbrojone i armię ukraińską zmusiłoby do ucieczki z terenów republik Donieckiej i Ługańskiej, ale otwarta wojna z armią ukraińską byłaby dla Rosji polityczną porażką o dużym i dalekosiężnym znaczeniu.
.

Jest rzeczą oczywistą, że wkroczenie wojsk rosyjskich przerwałoby bezkarne mordowanie przez zwyrodnialców banderowskich i bandycką uzurpatorską juntę kijowską ludności w republikach Donieckiej i Ługańskiej. Ale czy oznaczałoby to zmiejszenie ofiar tej wojny? Jestem odmiennego zdania.
.

Znając wcześniejsze zbrodnie jewrosrajdaniarzy i banderowców z „prawego sektora” (snajperzy z majdaniu, Odessa, Mariumpol) zastanówmy się, co zrobiliby uzurpatorska bandycka junta kijowska i banderowscy zwyrodnialcy gdyby wojska rosyjskie doszły do granicy republik Donieckiej i Ługańskiej z Ukrainą oczyszczając wyzwolony teren całkowicie z bandyckiej „gwardii narodowej” i regularnych wojsk Ukrainy? Otóż w moim przekonaniu na pewno doszłoby do:
.

– masowych pogromów ludności rosyjskiej na terenie całej Ukrainy. Rozwścieczeni interwencją Rosji, rozbici i wypędzeni przez Rosjan z terenów zbuntowanych republik banderowcy mszcząc się za własną porażkę i za rosyjską interwencję zaczęliby na terenie całej Ukrainy mordować Rosjan. Mielibyśmy wszędzie pogromy jak ten w Odessie:
https://opolczykpl.wordpress.com/2014/05/06/oskarzam-o-masowa-zbrodnie-przeciwko-ludnosci-cywilnej-w-odessie/

.
Pamiętać musimy bowiem o tym, że ludność rosyjska żyje na terenie całej Ukrainy a nie tylko w zbuntowanych republikach.
.
Ruslangsup
.
Bandyci zwyrodnialcy mieliby więc kogo mordować.
.

– Bandyci jewrosrajdaniarze uzurpatorzy rozmieściliby wzdłuż granicy z republikami Doniecką i Ługańską dziesiątki stanowisk ogniowych (wyrzutnie rakiet, działa itp.). Byłyby one rozmieszczane nie w polu a w miastach i miasteczkach w bezpośrednim sąsiedztwie bloków mieszkalnych, szpitali, szkół i przedszkoli. Z tych stanowisk ogniowych bandyci ostrzeliwaliby zbuntowane republiki i wojska rosyjskie. Nadal więc w rejonie przygranicznym ginęliby w zbuntowanych republikach Rosjanie. Wojska rosyjskie miałyby wobec ostrzału trzy możliwości:
.

– nie dać się sprowokować i mimo strat własnych na ogień wroga nie odpowiadać.
.

– Odpowiedzieć ogniem niszcząc gniazda ogniowe jewrosrajdaniarskiej bandy. Ale w tym wypadku Rosja musiałaby liczyć się z ofiarami wśród ukraińskiej ludności cywilnej (stanowiska ogniowe po to własnie bandyci rozlokowaliby w miastach a nie w polu).
.

– Wysłać jednostki Specnazu do zlikwidowania gniazd ogniowych bandyckiej junty – ale wtedy byłoby to rozszerzeniem interwencji poza granice zbuntowanych republik. No i podczas operacji Specnazu także mogłaby ginąć ludność cywilna – choć w sposób niezawiniony przez Specnaz.
.

A teraz zastanówmy się – co by Rosja osiągnęła wkraczając tylko do tych dwóch zbuntowanych republik. Na pewno ilość ofiar wśród ludności i powstańców by zmalała – choć od ostrzału z terenów przygranicznych nadal ginęliby tam Rosjanie. Jeśli nawet nie cywile (tych można ewakuować poza zasięg ognia) to żołnierze rosyjscy pilnujący granic. Natomiast na terenie całej Ukrainy ludność rosyjska byłaby mordowana przez banderowskich zwyrodnialców.
Politycznie Rosja okrzyczana zostałaby agresorem i z dużym prawdopodobieństwem zraziłaby do siebie Ukraińców – nawet tych wcześniej niekoniecznie wrogo do Rosji nastawionych. Ukraińcy nie chcą wszak utracić kolejnych terenów ich wymarzonej Ukrainy, do której tak tęsknili. I nawet gdyby Rosja nie zamierzała zbuntowanych republik włączać do Rosji, to musiałaby utrzymywać tam wojsko aż do upadku kijowskiej uzurpatorskiej junty i rozbicia banderowskich band. Bo gdyby rosyjskie wojsko wycofało się wcześniej – bandyci jewrosrajdaniarze natychmias ponownie zaatakowaliby obie zbuntowane republiki. Najlepszym gwarantem bezpieczeństwa dla mieszkańców republik Donieckiej i Ługańskiej byłoby naturalnie włączenie obu republik do Federacji Rosyjskiej. Ale dla Ukraińców byłby to „rozbiór” Ukrainy, który na pokolenia mógłby zaciążyć na stosunku Ukraińców do Rosji. Przyłączenie tych dwóch republik do FR byłoby wręcz popchnięciem reszty Ukrainy w łapska NATO – aby bandyci z zachodu bronili resztę Ukrainy przed „rosyjskim imperializmem”.
Gospodarczo Rosja byłaby zmuszona odbudować przyłączone tereny i utrzymawać ludność zniszczonych wojną republik do czasu, aż zostaną one odbudowane i staną na własnych gospodarczych nogach.
.

Wkroczenie wojsk rosyjskich na teren dwóch zbuntowanych republik, które zdaniem wielu „rzeczoznawców”  miałoby zakończyć mordowanie rosyjskiej ludności cywilnej i powstańców byłoby w sumie włożeniem kija w banderowskie i jewrosrajdaniarskie mrowisko. Nie mogąc mordować Rosjan w zbuntowanych republikach zaczęto by ich mordować na terenie całej Ukrainy. Banderowcy robiliby to z nienawiści do Rosjan i z wściekłości na interwencję wojsk rosyjskich. Jewrosrajdaniarska junta morderców uzurpatorów kijowskich zaś – aby sprowokować Rosję do interwencji na całej Ukrainie. Przy czym wierchuszka jewrosrajdaniarzy w ostatnim momencie zwiałaby za granicę czekającymi na nią w pogotowiu na kijowskim lotnisku  samolotami. Sama Rosja widząc rozlewające się po całej Ukrainie pogromy ludności rosyjskiej byłaby w tym momencie moralnie zobowiązana także i ich bronić przed bandziorami ludobójcami. Musiałaby rozszerzyć interwencję na całą Ukrainę. Ale to doprowadziłoby do „afganizacji” Ukrainy.

Dlaczego tak uważam…

Otóż nawet stu- czy dwustutysięczna armia nie jest w stanie w pełni kontrolować całej Ukrainy i zapewnić bezpieczeństwa ludności rosyjskiej.  Ani nie jest w stanie sparaliżować i całkowicie rozbić banderowskie bandy oraz przerzucane na teren Ukrainy najemne bandy dywersantów, sabotażystów i terrorystów. A bandyckie NATO będzie takie przerzuty organizować (robili to NATO-bandyci w Libii, obecnie robią to w Syrii). W Iraku przez cały okres okupacji ruch oporu organizował zasadzki i zamachy na siły okupanta. Mimo iż Irak okupowała 300 tys. armia wroga. Nawet w Bagdadzie okupanci nie byli bezpieczni i ginęli od kul i ładunków wybuchowych. To samo jest w Afganistanie – mimo 130 tys. wojsk okupanta wspieranych przez 380 tys. sił rządowych kolaborujących z okupantem w samym Kabulu dochodzi do zamachów na agresorów i jego kolaborantów. A ponad stutysięczna armia ZSRR podczas interwencji w Afganistanie kontrolowała wyłącznie Kabul, kilka innych większych miast i drogę łączącą Kabul z granicą ZSRR. Choć i na niej z czasem mudżahedini organizowali ataki na transporty wojskowe sił ZSRR. Nawet więc gdyby Rosja wprowadziła na Ukrainę milionową armię (siły zbrojne Rosji to ok. 850 tys. żołnierzy), nadal miałyby tam miejsce akty terroru, zamachy na ludność i ataki na rosyjskie patrole, choć byłoby ich znacznie mniej. Jest bowiem oczywiste, że im więcej wojsk rosyjskich kontrolowałoby Ukrainę, tym trudniej byłoby bandziorom banderowcom i najemnikom NATO uprawiać dywersję i sabotaż. Ale całkowite wyeliminowanie ataków z zasadzki jest praktycznie niemożliwe. Natomiast dużo mniejsza liczba rosyjskich wojsk to większe pole do popisu dla  band banderowców i najemników przemycanych na teren Ukrainy. Podejrzewam, że bandyci z NATO już teraz organizują w zachodniej i centralnej Ukrainie specjalne magazyny broni na wypadek interwencji rosyjskiej. Nie są to czołgi, armaty czy wozy bojowe – jest to broń „partyzancka” – ręczna broń maszynowa, pistolety automatyczne, rakietnice „ręczne” odpalane przez jedną osobę z ramienia lub z ziemi, miny, materiały wybuchowe itp. A jeśli jeszcze takich magazynów bandyci z NATO na Ukrainie nie zorganizowali, to zrobią to natychmiast, gdy tylko wojska rosyjskie wkroczą do Doniecka i Ługańska.
.

Rozszerzenie interwencji wojskowej na całą Ukrainę nastawić może wrogo Ukraińców do Rosji na całe pokolenia. Byłaby to sromotna porażka Rosji. W wojnie na Ukrainie nie idzie bowiem o zdobycie dla Rosji kilku zbuntowanych obwodów/republik i nastawienie do siebie wrogo całej reszty – gra idzie o całą Ukrainę.  Zgadzam się w tej sprawie z opinią  Dariusza Kosiura:
.
„Rosja nie doprowadzi do wojny z Ukrainą, ponieważ stawia sobie odwrotne cele niż wzrost wrogości wobec siebie Ukraińców. Nie ma także zamiaru wywoływać ostracyzmu Ukraińców wobec rosyjskiej mniejszości na Ukrainie.”
http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/03/03/rosyjskie-niet-dla-syjonistycznej-wladzy-na-ukrainie/
.
Myślę dokładnia tak samo. W dyskusji mailowej z pewnym podpułkownikiem LWP (obecnie w stanie spoczynku) na jego wypowiedź:
.

„Rosja nie tylko do regionów ługańskiego i donieckiego wkroczy. Rosja zagarnie całe południe i odblokuje Naddniestrze bo tylko tym sposobem zagwarantuje stałośc dostaw gazu na zachód”
.

odpowiedziałem tak:
.
„Rosja nigdzie militarnie nie wkroczy. Niczego nie zagarnie. Rosja ma szansę bez „wkraczania” i „zagarniania” wygrać całą Ukrainę (bez Krymu) dla siebie. Interwencja wojskowa wywoła jedynie wzmożone nastroje antyrosyjskie u Ukraińców niezwykle wrażliwych na punkcie własnego, samodzielnego państwa. I spowoduje afganizację Ukrainy. Putin byłby idiotą gdyby podbijał część Ukrainy militarnie. Bo resztę popchnie wtedy w  łapska NATO.”
.

Jedynie – jak wspomniałem na początku – jeśli cała Ukraina pogrąży się w katastrofalnym chaocie być może sami Ukraińcy zapragną, aby Rosja wprowadziła wojska i pomogła Ukrainie stanąć na nogi po koszmarze jewrosrajdaniarskiego terroru i niszczenia kraju. W przeciwnym razie interwencja militarna sprawi, że Rosja z Ukraińców na pokolenia uczyni sobie własnych wrogów. Czyli „osiągnie” to o czym marzy bandycki żydo-banksterski zachód.
.
Ponadto gdyby Rosja rozszerzyła interwencję militarną na całą Ukrainę skurwiony zachód odetnie się od konieczności finansowego wspierania i ratowania Ukrainy – choć to on zgotował Ukrainie majdan-jewrosrajdan i wpędził ją w katastrofę gospodarczą i nędzę. Gnojki, łachudry, wszarze z zachodu powiedzą tak – Ukraina jest pod okupacją i niech okupant Ukrainę żywi, utrzymuje i odbudowywuje – mimo że to nie Rosja doprowadziła Ukrainę do tego stanu. Jest oczywiste, że byłoby to zbyt duże obciążenie dla Rosji. No i wtedy, gdyby Rosja nie uporała się w miarę szybko z nędzą na Ukrainie mogłoby dojść do buntów ludności ukraińskiej przeciwko Rosji. Rosja byłaby więc zmuszona utrzymywać Ukraińców kosztem poziomu życia własnego społeczeństwa. A to wykorzystałaby opozycja – zwłaszcza ta agenturalna podlegająca pod Rothschilda, Rockefellera & resztę żydo-banksterskiej swołoczy – podburzając ludność Rosji przeciwko prezydentowi Putinowi. W najgorszym dla Rosji (i nie tylko) przypadku prezydent Putin przegrałby następne wybory a do władzy doszłaby zachodnia „demokratyczna” agentura.
.
Możliwości  wybuchu na skutek interwencji rosyjskiej na Ukrainie ewentualnej III wojny światowej nie poruszam. Jest oczywiste, że – jak to napisał Paweł Ziemiński o toczącej się obecnie ludobójczej wojnie w Doniecku i Ługańsku :
.
„Bezkrwawo – widzimy, że nie da się tego załatwić, ale zawsze pierwszorzędnym jest liczba nie możliwych, ale jedynie niezbędnych ofiar. Często z bólem trzeba i lepiej poświęcić 10 000 ofiar niż 100 000 000.”
.
Niestety nie możemy w tej chwili przerwać barbarzyńskiego ludobójstwa uprawianego przez zbrodniarzy spod znaku kijowskiej junty i „tryzuba”. Ale nie powinniśmy popychać pochopnie Rosję do kroków, które mogą przynieść śmierć znacznie większej liczbie ludzi. Wojna w republikach Donieckiej i Ługańskiej i niszczenie gospodarki tego regionu dobijają i tak zbankrutowaną Ukrainę. Najpóźniej w zimie na Ukrainie będzie głodno, zimno i ciemno. I gdy wściekłość ludności ukraińskiej oszukanej obiecankami cacankami i rajem zachodu osiągnie wobec uzurpatorskiej bandyckiej  junty „masę krytyczną” wystarczy w wielu miejscach zainicjować „reakcję łańcuchową”. Junta zostanie zmieciona i rozpędzona przez ludność. Ten moment może wykorzystać Rosja, wspierając Ukrainę finansowo, gospodarczo i humanitarnie. Jeśli to się uda – Ukraina będzie dla zachodu i żydo-banksterów stracona na zawszę. Ewentualną próbę wzniecenia kolejnego prozachodniego jewromajdanu ludność sama zadepta a prowokatorów rozpędzi na cztery wiatry.
.
Ukraina powinna pozostać w jej obecnym kształcie (bez Krymu) jako państwo federacyjne z daleko idącą autonomią republik składowych. Z zastrzeżeniem prawa do secesji dla republik prorosyjskich na wypadek przejęcia władzy w Kijowie przez siły prozachodnie. Myślę że takie rozwiązanie byłoby do przyjęcia i dla Rosjan i dla Ukraińców. Myślę też, że tego pragną władze Rosji. Oderwanie Noworosji od Ukrainy nastawi tę ostatnią wrogo do Rosji. Pozostanie Noworosji w ramach Ukraińskiej Federacji może pociągnąć resztę Ukrainy za Noworosją w stronę Federacji Rosyjskiej.
.
Na koniec jeszcze jedna uwaga dotycząca aspektu polskiego wojny na Ukrainie – jeśli Rosja zainterweniuje tam militarnie i interwencja obejmie całą Ukrainę – Polskę mogą zalać masy uchodźców z zachodniej Ukrainy. Na pewno natomiast powstaną w Polsce obozy szkoleniowe dla banderowskich zwyrodnialców i zbieraniny bandytów najemników z całego świata przerzucanych na teren Ukrainy. A Polakm przypadnie w „zaszczycie” utrzymywanie tej bandy morderców i zwyrodnialców.
.
.
opolczyk
.
.
precz z jahwizmem
.
.
Ręce Boga

 

 

Reklamy

45 thoughts on “Co by było gdyby doszło do interwencji wojsk rosyjskich na Ukrainie…

  1. na szczescie sztab w Moskwie nie musi ani nie slucha kanapowo-klawiaturowych ‚doradcow’, ktorych ‚porady’ sa wyrazem niepohamowanych emocji albo oglupienia przez hasbare

    Polubione przez 1 osoba

  2. Dokładnie tak . Nie chodzi o dzisiejsze ofiary. Chodzi o ograniczenie ilości ofiar w przyszłości.

    Tylko na przykładzie Polski , Rosjanie, wiedzą, że ratowanie „dzisiejszych” Słowian w krajach okupowanych przez syjon, spowoduje spotęgowanie ofiar.

    Myślę tu o wkroczeniu 17 września i utrudnienie Niemcom mordowania Polski Wschodniej ale też we własnym interesie. Nie na długo, bo Niemcy od 1 września były uzbrojone i przygotowane do zajęcia Uralu.

    Weszli w marszu na Berlin do Polski ocalając praktycznie każdego Polaka ( Niemcy mieli plan całkowitej eksterminacji Polaków ) – jeszcze gorzej.

    Weszli 17- go – źle , nie weszli przed Powstaniem Warszawskim – też źle . Taka to pokrętna retoryka syjonu i Vatykanu, który to jest głównym rzecznikiem depopulacji Słowian.

    Nie wejście do Warszawy, było mądrym posunięciem – bo gdyby wdali się w bitwę za Warszawę , byłoby pół miliona zabitych Warszawiaków i dziesiątki tysięcy Rosjan a Warszawa i tak zrównana z ziemią. A przede wszystkim Polaków urobiono by na banderowców ziejących nienawiścią do Rosjan przez setki lat a kto wie czy nie byłoby już do tej pory np. piątej krucjaty krzyżowej i miliony brzozowych krzyży w Polsce i Rosji . Wszak syjonistycznych czubów w Polsce, aż nadto.

    Polubienie

  3. Podtrzymujące na duchu oświadczenie Muzułmanina , etnicznego Afgańca, „Słowianolubca”, obecnie żołnierza -powstańca ze wschodniej Ukrainy. Cześć mu i chwała za jego pomoc Słowianom ! W kontekście tego wystąpienia wstyd mi za naszych żołnierzy wojujących w Afganistanie przeciwko tamtejszej ludności.

    Polubienie

  4. Opolczyku, pisze Pan :
    „Podejrzewam, że bandyci z NATO już teraz organizują w zachodniej i centralnej Ukrainie specjalne magazyny broni na wypadek interwencji rosyjskiej. Nie są to czołgi, armaty czy wozy bojowe – jest to broń „partyzancka” ”

    Jest jeszcze chemia i zarazki.
    Spotykam wiele osób powracających z tegorocznych urlopów w Hiszpanii opowiadających że 60 – 80 % składu wycieczek chorowało na różne zapalenia. Możliwe że to tylko okoliczność różnicy temperatur w kraju wyjazdu i kraju urlopu.
    W przypadku Ukrainy, niedożywienie i osłabienie organizmów – w przypadku tzw. epidemii może być istotne dla ataków przy użyciu broni biologicznej.

    Chemia była już ćwiczona u Arabów.

    Poza tym syjon – jeśli chce się ewakuować z Izraela na Ukrainę – musi „coś ” zrobić z banderowcami, gdy zrobią oni to, co jest korzystne dla syjonu. Chemia, biologia i głód wydają się być tym ostatecznym rozwiązaniem sprawy banderowskiej.

    Czy syjon chce zbezcześcić Ukrainę swoim tam pobytem? Myślę, że dalekosiężnie byłoby to dobre posunięcie. Usrael już jest na krawędzi zagłady a nowy ciepły rozwijający się organizm jest im potrzebny do pasożytniczego życia.

    Ty, nowym ciałem są Rosja i Chiny.

    A jeszcze pofantazjuję i dodam,, że próba ocieplenia klimatu opryskami, nie powiodła się, a nadchodzi gwałtowne ochłodzenie klimatu . Ochłodzenie, które wysuszy na pieprz cały Izrael i sporo Kanadyjskich i USAańskich pól z pszenicą i kukurydzą.

    Natomiast czarnoziemy ukraińskie nie są zagrożone. Wystarczy popatrzeć na mapy ochłodzeń klimatu w przeszłości. Europa zachodnia była zamarznięta a nad czarnoziemami był klimat łagodny.
    Myślę, że z tego powodu kolebka cywilizacji słowiańskiej leży na czarnoziemiach.

    Polubienie

  5. „Rosja rozpatruje możliwość odwetowych „ataków punktowych” na Ukrainę”
    http://polish.ruvr.ru/news/2014_07_14/Rosja-rozpatruje-mozliwosc-odwetowych-atakow-punktowych-na-Ukraine-5808/


    Bartłomiej

    To dezinformacja – rzecznik prasowy prezydenta Putina zaprzeczył temu:
    http://polish.ruvr.ru/news/2014_07_14/Pieskow-zaprzeczyl-ze-Kreml-zamierza-zaatakowac-Ukraine-1415/

    A tak powstańcy rozwalają czołgi i wozy bojowe ukrów – banderowskich zbrodniarzy z „gwardii narodowej”:

    Tak natomiast wygląda nazajutrz (zdjęcie) kolumna banderowskich wozów bojowych:
    http://www.novorosinform.org/news/id/2886
    opolczyk

    Polubienie

  6. Panie Michale, dzisiaj gdzieś zapodał Pan link do filmiku na którym operator wyrażnie chciał pokazać banderowskiego oprawcę z naszywką na uniformie. Naszywka przedstawiała prasłowiański wizerunek Kołowrata.

    Na pejszbukowych „rodzimowierczych” grupach, aż roi się od banderowskich wtyk lub założycieli tych grup , bo kasowane są moje wpisy nt. banderowskich psycholi minnymi tak było na niemieckojęzycznej grupie, nazywającej się rodna wera.

    Bezczeszczenie symboli słowiańskich znamy już z zydofaszyzmu niemieckiego. Teraz mamy żydobanderyzm.
    Przywłaszczanie naszych symboli i używanie ich w kontekście ludobójstwa powinno wywołać u nas protest i zorganizowaną obronę.

    MUSIMY pilnie zorganizować międzynarodową akcję informacyjną z wykorzystaniem internetu.
    Panie Opolczyku, napisałbym gdybym umiał, tak jak Pan . Ja spróbuje poszukać rosyjskich hakerów do rozpuszczenia informacji.

    Polubienie

    • Gracjusz

      Ja pamiętam tego banderowca ze Swarożycą, nie przypominam sobie tylko, czy był to film, czy zdjęcie. Ale bandyta miał rzeczywiście Swarożycę na mundurze. Jest to kontynuowanie haniebnej „tradycji” zawłaszczania naszych pogańskich symboli przez szaleńców i zbrodniarzy. Banderowcowi spodobała się Swarożyca, bo przypominała mu pewnie swastykę, zawłaszczoną przez żydo-hitlerowców. A jego duchowi idole kolaborowali z III Rzeszą.

      A że różne odpryski „rodzimowierców”, także polskich, wspiera bandycki jewrosrajdan i banderowców to jest to niestety przygnębiający fakt. Tak ludzi u nas odmóżdżono. I tak zakorzeniona jest u wielu Polaków rusofobia. Wolą wspierać bandziorów zbrodniarzy, niż Rosję.

      Jeśli znajdę czas to o tym napiszę. Potrzebuję jednak ten film (czy zdjęcie) z tym bandziorem.

      Polubienie

  7. Jeszcze gdyby interwencja militarna Rosji na Ukrainie przerodziła się w długi i krwawy konflikt to Rosja musiała by wprowadzić więcej wojsk a to się wiąże z ogłoszeniem mobilizacji i poborem niektórych roczników do wojska ponieważ Ukraina to nie jakaś tam Osetia czy Gruzja do podboju i utrzymania kontroli nad Ukrainą(z ludnością w dużej mierze wrogą Rosji) a w szczególności nad jej granicami aby banksterska hołota nie mogła przerzucać przez nią swoich najemników oraz zaopatrzenia dla nich trzeba by było przynajmniej około miliona żołnierzy, więc mobilizacja i pobór jest oczywisty, bo przecież Rosja całej swojej armii nie przerzuci na Ukrainę ponieważ inne odcinki zostaną osłabione/odsłonięte. Pobór wiąże się z tym że wiele rodzin zostałoby najprawdopodobniej pozbawiona zródła utrzymania, z racji tego że synowie i ojcowie poszliby do wojska, te rodziny trzeba by było utrzymywać(bo chyba nie pozwolili by im umrzeć z głodu), zakłady pracy musiały by im zapewnić stanowiska pracy aby po powrocie z wojny mieli gdzie pracować(o ile by ją przeżyli) a to kosztuje, obciąża budżet państwa, zmusza do podniesienia podatków i zaciągnięcia kredytów i przesunięcia środków pieniężnych przeznaczonych na inne ważne inwestycje i projekty co spowodowało by pogorszenie się sytuacji gospodarczej w kraju a co za tym idzie obniżył by się poziom życia w kraju i wrosło by niezadowolenie społeczne i doszłoby do zamieszek czy manifestacji spowodowanych ubóstwem. Dodatkowo kiedy doszłoby do krwawej jatki na Ukrainie i rosyjscy żołnierze zaczęli by ginąć tysiącami a do domów zaczęły by masowo przychodzić wiadomości o śmierci syna czy ojca na froncie to najprawdopodobniej doszło by do masowych rozruchów i demonstracji antywojennych w całej Rosji co wywołało by chaos w całym państwie nad którym trudno było by zapanować a siłowe tłumienie nie wchodzi w rachubę ponieważ pogorszyło by jedynie złą sytuację, to spowodowały by spadek poparcia dla Putina i przegraną w kolejnych wyborach a może nawet zmusiło by go do rezygnacji ze stanowiska i rozpisania nowych wcześniejszych wyborów w wyniku których najpewniej doszłaby do władzy prozachodnia agentura. W wyniku masowej śmierci żołnierzy rosyjskich powstała by konieczność utrzymywania rodzin poległych żołnierzy albo zapewnienia im jakiegoś środka utrzymania, szczególnie w przypadku gdy jakiś żołnierz był jedynym żywicielem rodziny bo przecież zostawienie ich na pastwę losu przyczyniło by się do jeszcze szybszego spadku poparcia dla wojny oraz ekipy Putina i do wzrostu niepokojów społecznych, do eskalacji napięcia w kraju związanego z nieudaną wojną, zamieszek i destabilizacji kraju co wykorzystała by prozachodnia agentura być może nawet inicjując nowy majdan na Placu Czerwonym, a jego siłowe stłumienie dolało by jedynie oliwy do ognia jak już wcześniej wspomniałem. Nie wspomnę już o zniszczonej psychice żołnierzy powracających z frontu którym trzeba by było zapewnić jakieś leczenie i opiekę bo przecież zostawienie ich samych sobie znowuż zwiększyło by jedynie niezadowolenie społeczne i pojawiły by się oskarżenia że rząd traktuje żołnierzy jak mięso armatnie, z kolei utrzymywanie i leczenie tych żołnierzy to kolejne koszty na które skądś trzeba by było wziąć, a więc kredyty, podatki i cięcia w innych resortach a to spowoduje jak już wyżej napisałem pogorszenie sytuacji gospodarczej i materialnej w kraju i wzrost niezadowolenia społecznego. Do tego wszystkiego dochodzą również koszty prowadzenia w wojny, paliwo, amunicja, sprzęt, jedzenie, zakwaterowanie, całe zaplecze, transport, szkolenia dla żołnierzy milionowej armii i kolejnych przybywających na front rekrutów to wszystko kosztuje, teraz gdyby armia rosyjska zaczęła by ponosić duże straty w sprzęcie w walce z partyzantami/najemnikami/banderowcami szkolonymi na terytoriach państw ościennych i podsyłanymi wraz z uzbrojeniem przez słabo chronioną granicę na Ukrainę to znowuż wzrosły by koszty prowadzenia wojny, trzeba by było zaciągnąć nowe kredyty, podnieść podatki, przesunąć środki z innych resortów czyli pogorszenie sytuacji materialnej i gospodarczej w kraju, a to jak wiadomo zakończy się w perspektywie kilku lat od rozpoczęcia konfliktu majdanem dla Putina na Placu Czerwonym i przejęciem władzy w Rosji przez agenturę zachodu(vide rewolucja lutowa w Rosji).
    O tym że konflikt na Ukrainie może się rozlać na inne kraje sąsiadujące już nie wspomnę, w jednym z najczarniejszych scenariuszy mogło by się to zakończyć konfliktem regionalnym/kontynentalnym gdzie wojna toczyła by się nie tylko na Ukrainie ale także na terytoriach państw ościennych. Tak było podczas konfliktu w Indochinach gdzie wojna toczyła się nie tylko w Wietnamie ale także na całym półwyspie Indochińskim, bombardowano również Laos, Kambodżę ze względu szlaki zaopatrzenia dla wojsk DRW i Vietcongu walczących z Wietnamem Południowym a które biegły przez te kraje, stosowano chemikalia do niszczenia puszczy aby w ten sposób odsłonić pozycje partyzantów aby można je było zniszczyć, nie wspomnę o różnych operacjach zbrojnych przeprowadzanych na terenie tych krajów. NATO przecież by mogło potraktować wkroczenie wojsk rosyjskich na Ukrainę jako agresję na zachodnią Europę i mogło by przeforsować zgodę na użycie wojsk państw natowskich przeciwko Rosji szczególnie państw Europy środkowej i wschodniej będących członkami NATO takich ja Węgry, Słowacja, Czechy, Bułgaria, Rumunia, Polska, Litwa czy Estonia a które można by wspomagać dostawami broni i sprzętu. długotrwała Wojna zrujnowała by gospodarki tych krajów doszczętnie, a jeżeli działania wojenne toczyły by się również na ich terytorium to w grę wchodziły by również zniszczenia wojenne i straty w ludziach powstałe na przykład w wyniku bombardowań szlaków zaopatrzenia, baz wojskowych, baz szkoleniowych bojowników czy różnych operacji specjalnych w wykonaniu specnazu czy sił specjalnych państw natowskich. Do tego mamy masy uchodzców które trzeba utrzymać, zniszczone gazociągi/ropociągi i wszelką infrastrukturę związaną z przesyłem gazu na zachodnią Europę, zakłócenia w dostawach gazu a nawet jego zatrzymanie i w perspektywie pogorszenie sytuacji gospodarczej w zachodniej Europie, co wzmocniło by banksterskie USA i jego sojuszników na bliskim wschodzie wydobywających i produkujących ropę i gazu które trzeba by było dostarczać do zimnej i ciemnej Europy ogarniętej wojną i chaosem a osłabiło by Rosję pozbawioną dochodu ze sprzedaży gazu do Europy zachodniej. W perspektywie również są dostawy gazu z USA do Europy co również wzmocniło by banksterskiego żandarma i jego światową rezerwową walutę – dolara.
    Nie wiadomo jak zachowali by się tacy sojusznicy Rosji jak Chiny czy Iran, czy nie odwróciły by się od niej albo jeszcze gorzej, agenturze okupanta mogło by się udać napuszczenie Chin na Rosję po wcześniejszym rozprawieniu się z Syrią a potem z Iranem opuszczonym przez Rosję w wyniku jej kosztownego i długotrwałego zaangażowania militarnego na Ukrainie co pozbawiło by Chiny surowców i zmusiło do desperackiego ataku na zasobną Syberię, a co z kolei było by wymarzonym scenariuszem dla banksterskiej hołoty bo wtedy je przeciwnicy wybili by się nawzajem.
    Wtedy na drodze do budowy Nowego Porządku banksterskiego nie stanął by już nikt.

    Polubienie

  8. „Słynny aktor z Hollywood Steven Seagal przybędzie do Sewastopola na XIV Międzynarodową Wystawę Rowerową, która odbędzie się w dniach od 8 do 9 sierpnia. Krym po raz pierwszy będzie mógł zobaczyć bohatera w nietypowej roli. Seagal pojawi się na scenie jako lider swojego zespołu bluesowego. Jak powiedział dziennikarzom szef klubu ‚rower-Wolves Night’ Alexander Zaldostanov (chirurg), gwiazda Hollywood zaśpiewa jeden z wersów hymnu Republiki Ludowej Doniecka.” Źródło: http://politikus.ru/v-rossii/24371-stiven-sigal-spoet-v-sevastopole-gimn-doneckoy-narodnoy-respubliki.html

    Polubienie

    • Ataki na synagogi, czyli jak dla mnie robota służb specjalnych syjonistycznych banksterów albo wynajętych prowokatorów, wszystko po to aby mafia banksterska mogła krzyczeć o wzroście antysemityzmu w Europie i na świecie i w ten sposób mogła odwracać uwagę od zbrodni popełnianych przez kontrolowany i finansowany nich syjonistyczny Izrael i USA oraz aby mieli pretekst do dalszego ograniczania praw obywatelskich w krajach zachodnich i zamykania ust tym którzy mówią prawdę na temat historii „narodu żydowskiego”. Oczywiście jak zwykle cierpią na tym ci Żydzi którzy z banksterami nie mają nic wspólnego, nie są syjonistami i nie popierają polityki mafii banksterskiej wobec ludzkości, bo jak wiadomo banksterzy kochają tylko tych żydów którzy są syjonistami i bezwzględnie popierają politykę Izraela i banksterii, reszta jest traktowana jak bydło rzezne, które poświęca się od czasu do czasu w jakichś pogromach czy wojnach w celu jak wiadomo pozbycia się tej części „narodu żydowskiego” która jest już nie potrzebna a która stanowi przeszkodę a nawet zagrożenie oraz realizacji różnych innych zakulisowych celów.

      Polubienie

  9. Niezależnie od wszystkiego co tu Panowie z racją piszecie, dla mnie osobiście najpiękniejsze u Rosjan jest to, że nie zastosowali talmudycznej zasady walki o pokój wojną.
    To syjon instaluje tysiące fundacji na rzecz miłości pokoju i demokracji. Te ich ONZeyty, Ligi Narodów, Rządy Światowe, komunizmy, judaizmy, kapitalizmy, globalizmy, Trybunały Sprawiedliwości ,To syjon walcząc o pokój wytraca setki milionów gojów, skłóca narody, deprawuje i niszczy.

    Polubienie

  10. Gratuluje zebrania sił i ponownego uruchomienia bloga, stęskniłem się już za tym miejscem 🙂


    Nydhos

    Zbyt wiele ważnych rzeczy dzieje się na świecie, aby milczeć…
    opolczyk

    Polubienie

  11. „Otwarta interwencja wojsk rosyjskich we wschodniej Ukrainie najprawdopodobniej wywoła u większości Ukraińców silne antyrosyjskie nastroje.”
    Banderowska propaganda cały czas informuje ukraińców, że interwencja rosyjska trwa i wojna toczy się z Rosją tak więc ten argument nic nie zmienia. Junta panicznie boi się Rosji i siedzi na walizkach. Gdyby faktycznie wkroczyły wojska FR junta zwiała by na zachód a na ukrainie zapanował by jeszcze większy chaos nikt już nie wiedział by co się dzieje i nikt nad niczym by nie panował.

    „Jedynie, jeśli cała Ukraina pogrąży się w katastrofalnym chaocie być może sami Ukraińcy zapragną, aby Rosja wprowadziła wojska i pomogła Ukrainie stanąć na nogi po koszmarze jewrosrajdaniarskiego terroru i niszczenia kraju.”
    Zapewne spora część ukraińców pragnie tego z calego serca, ale ponieważ nie chcą być zamordowani nawet przed rodziną do tego się nie przyznają.

    Armia ukraińska nie stawiła by oporu armii Rosji nawet gdyby FR zajmowała całą ukrainę nawet gdyby chciała a nie chciał by.

    „zastanówmy się, co zrobiliby uzurpatorska bandycka junta kijowska i banderowscy zwyrodnialcy gdyby wojska rosyjskie doszły do granicy republik Donieckiej i Ługańskiej” – uciekała by w panice poza granice ukrainy.

    „masowych pogromów ludności rosyjskiej na terenie całej Ukrainy.” – to się dzieje od początku i dzieje się nadal nie na masową skalę i nie systematycznie bo banderowcy zajęci są na wschodzie i teraz nie mogą się na tym skupić bo na wschodzie potrzebny jest kazdy banderowiec, ale dzieje się od „zwycięstwa majdanu” były filmiki na yutube jak i relacje tych co uciekli teraz nie ma relacji bo wszystko skupiło się na wschodzie, ale kiedy banderowcy stłumią powstanie będzie realizowany plan Julki aby żaden Rosjanin nie przezył na ukrainie i choć o tym teraz banderowcy nie mówią, ale wspominali, ze zrobią i Lahom drugi katyń jak już uporają się z Rosjanami co się odwlecze to nie uciecze. Jedyna szansa aby do tego nie doszło to wykrwawienie ich na wschodzie.

    „Bandyci jewrosrajdaniarze uzurpatorzy rozmieściliby wzdłuż granicy z republikami Doniecką i Ługańską dziesiątki stanowisk ogniowych (wyrzutnie rakiet, działa itp.). Byłyby one rozmieszczane nie w polu a w miastach i miasteczkach w bezpośrednim sąsiedztwie bloków mieszkalnych, szpitali, szkół i przedszkoli. Z tych stanowisk ogniowych bandyci ostrzeliwaliby zbuntowane republiki i wojska rosyjskie.”
    Gdyby doszło do rzeczywistej interwencji wojsk FR to nie mieli by co rozmieszczać i nie miał by kto rozmieszczać j.w.

    „Gospodarczo Rosja byłaby zmuszona odbudować przyłączone tereny i utrzymawać ludność zniszczonych wojną republik do czasu, aż zostaną one odbudowane i staną na własnych gospodarczych nogach.” i to jest właśnie strzał w dychę i rzeczywisty powód dla którego Rosja nie może interweniować niewyobrażone koszty odbudowy i utrzymywania Noworosji przez dziesięciolecia, ale to nie wszystko. Po ucieczce Junty cała ukraina pogrązyła by się w haosie i niestety Rosja nie miała by innego wyjścia jak i tam uporządkować gospodarkę a to jeszcze większe koszty. Nie mogła by zostawić reszty ukrainy samej sobie i to nie z dobrego serca, ani dlatego, że zachodnia propaganda by ją o stan ukrainy obwiniała, ale dlatego, że takie państwo pogrążone w haosie oznaczało by miliony emigrantów właśnie do Rosji, przemyt na niespotykaną skalę i wszelkiego rodzaju patologie rozlewajace się głownie na Rosję. Rosja już to przerabiała więc wie czym to grozi – tak czy tak niewyobrażalne koszty dla Rosji. Nie interweniując zmusza zachód do poniesienia tych kosztów które są nieuniknione. Gdyby interweniowała zachód wykorzystał by to by umyc ręce i zwalić to wszystko na FR.

    „Przyłączenie tych dwóch republik do FR byłoby wręcz popchnięciem reszty Ukrainy w łapska NATO – aby bandyci z zachodu bronili resztę Ukrainy przed „rosyjskim imperializmem”.” – to żaden problem a przy tym byłoby to nierealne w takiej sytuacji w jakiej znalzała by się wówczas ukraina. Gdyby Rosja interweniowała kosztowało by ją to niewyobrażalne sumy, ale problem miały by wszystkie państwa graniczące z ukrainą szczególnie zaś Polska zalana przez ukraińców. W tej chwili podaje się, ze na terenie Polski przebywa masa ukraińców; studentów, pracujacych na czarno i na biało, jest ich też pełno w Czechach, ale to nie stanowi problemu bo są to ludzie którzy chcą pracować a nie robić sajgon liczebność takich ukraińców wzrosła by dziesieciokrotnie przy czym większość to byli by zwiewajacy banderowcy i wolał bym nie wyobrażać sobie takiej perspektywy. Podsumowując Rosja nie wkroczy z powodów finansowych mimo iż nie musi się absolutnie bać afganistanu ani zwiększenia rozlewu krwi bo to nie ta bajka.
    Jest też jeszcze jeden powód dlaczego Rosja nie tylko nie wkracza, ale nie udziela żadnego wsparcia Noworosji (bo prywatnych ludzi co wspierają Noworosję nie liczę a i tak nie ma to znaczenia). Gdyby Rosja nawet jakąś broń tam podesłała to wszędzie by krzyczano i pokazywano dowody, ale tego nie robi ani pośrednio ani bezpośrednio mimo iż wszystkie wywiady próbują to wypatrzeć z satelitów jak i na miejscu. Co więcej Rosja wycofała wojska znad granicy aby nie niepokoić banderowców bo gdyby te wojska były nad granicą to banderowcy nie odważyli by się na to co teraz robią. Rosja zrobiła to aby junta mogła z pełnym impetem z zaangażowaniem wszelkich środków jakimi dysponuje walczyć z Noworosją bo doskonale sobie zdaje sprawę z tego, że kazdy dzień tej wojny przybliża nieunikniony koniec Junty. Kiedy Junta przejęła władzę ukradła wszystko i powiedziała, że skarbiec ukrainy jest pusty. Z kazdym dniem rośnie dług ukrainy a wojna kosztuje ogromne pieniądze i rujnuje gospodarkę tak, że nie będzie z czego spłacać tych długów. Gdyby ingerowała część tych długów spadła by na nią a tak to problem junty – problem nie do rozwiązania. Cała ta heca z ukrainą zakładała interwencję Rosji i wpakowaniem ją w te niewyobrażalne koszty. Junta jest w rozpaczliwej sytuacji z tego powodu bo jej zadaniem było zmuszenie Rosji do interwencji i zwianie a niech Rosja spłaca długi i utrzymuje ten chaos co w myśl planu miała zrujnować gospodarkę Rosji i spowodować narastanie niezadowolenia w Rosji z powodu obniżenia standartu życia, ale Rosja to przejrzała i nie dała się wpuścić w ten kanał i nie da się w to wpuscić choćby banderowcy codziennie krzyżowali i obdzierali ze skóry tysiąc Noworosjan. Rosja poczeka bo zdaje sobie sprawę, że zachodu nie stać na finansowanie Junty i jest tylko kwestią czasu kiedy to się zawali, dlatego nie ma znaczenia czy Junta spacyfikuje Noworosję czy też Noworosja się obroni bo koniec ukrainy będzie taki sam. Gdyby Noworosja przrtrwała i usamodzielniła się (co nie jest dobrym wyjściem dla Rosji) to i tak Rosja sobie poradzi choć będzie to dla niej pewien kłopot i spore koszta finansowe i polityczne oraz najgorszy scenariusz dla Rosji, ale tak czy tak jest to ostateczny koniec dla ukrainy i już niedługo Zachód wspólnie z Rosją będzie musiał coś z tym zrobić – tyle, że Rosja dzięki temu, ze nie interweniowała będzie rozdawała karty a zachód nie będzie miał wyjścia i będzie się musiał na wszystko godzić i płacić a Rosja stanie się najważniejszym państwem dyktującym warunki zachodowi i ustalajacym nowy porządek świata. Porażka jakiej doznał zachód na Ukrainie oznacza jego koniec gospodarczy i polityczny i ogromny sukces Rosji a po wszystkim i tak Noworosja ostatecznie po federalizacji ukrainy stanie sięczęscią Rosji choć potrwa to długo.

    Dobrogost

    mógłbym polemizować i wykazywać, że w wielu punktach, w których nie zgadzasz się ze mną mylisz się. Ale po prostu nie chce mi się. Nie o to zresztą chodzi.
    Liczy się, że oboje jesteśmy przeciwko bandziorom uzurpatorom jewrosrajdaniarzom i oboje stoimy po stronie Rosji.
    opolczyk

    Polubienie

  12. Film historyczny pt. „ Najważniejsza – Ruś ” w reżyserii Genadija Wasiliewa zrealizowany w 1985 r. jeszcze za czasów ZSRR. W kontekście ostatnich wydarzeń na Ukrainie bardzo nam współczesny.

    Wydarzenia mają miejsce w Starej Rusi, w czasach , kiedy Słowianie tworząc własne wojsko pod dowództwem Raciborza syna Wiesława zdobyli pierwsze zwycięstwo nad Imperium Zła -Chazarami

    W tym czasie , gdy USA czyni destrukcję w świecie siejąc wojnę , pożogę, zniszczenie i głód /Ukraina, Irak, Syria, Palestyna/, Rosja pod przywództwem prezydenta Władymira Putina prze naprzód, by wyciągnąć świat z kryzysu. Prezydent Rosji Władymir Putin oferuję światu BRICS /Brazylia, Rosja, Indie, Chiny, Afryka Południowa/ , by nie dać się zastraszać USA i ich sojusznikom /przyp. własna : miedzy innymi sankcjami/ . Tworzy się pokryzysowy nowy światowy ład finansowy . Powstaje Ban Rozwoju BRICS

    http://polish.ruvr.ru/2014_07_14/Bank-Rozwoju-BRICS-znaczacy-krok-w-kierunku-nowego-ladu-swiatowego-2609/

    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10532774_1645298795696337_7216810398659121494_n.jpg?oh=8f7f53538c49588397b04a9b864c47a4&oe=543B7B5D&__gda__=1413700919_e8257219b1d793397641b264a6e892a3

    Polubienie

  13. Prezydent Putin w czasie pobytu i rozmów z prezydent Argentyny Fernandez de Kirchner otrzymał przyzwolenia na utworzenie w Argentynie rosyjskiej bazy wojskowej. Jest to kolejny już kraj po Kubie, Wenezueli , Seszelach, Wenezueli, Singapurze , który w międzynarodowym starciu USA-Rosja zajął prorosyjskie stanowisko. Tym samym z każdym dniem na świecie rośnie poparcie dla Rosji i rozszerza się jego społeczna baza poparcia , a jednocześnie maleje poparcie dla USA oraz coraz częściej dochodzi do antyamerykańskich wystąpień, będących wyrazem niezadowolenia wobec realizowanej przez ten kraj polityki wiecznych, nieustających wojen.

    http://www.mk.ru/politics/world/article/2014/03/25/1003578-russkie-idut-putin-nachinaet-stroitelstvo-voennyih-baz-po-vsemu-miru.html

    Prezydent Putin nie bacząc jak USA i Unia Europejska czyni wysiłki, jakby mu podstawić nogę na Ukrainie i wciągnąć Rosję do wojny, atakuje swoich przeciwników od flanki organizując swoje tournee w regionach dotychczas podporządkowanym wpływom USA i WK. Brytanii, a mianowicie po krajach Ameryki Łacińskiej, w czasie których dochodzi do wielu istotnych uzgodnień o współpracy międzynarodowej pomiędzy tymi krajami i Rosją. Tym samym USA i Unia Europejska coraz bardziej traci grunt pod nogami. I dobrze , oby tak dalej.

    http://www.odnako.org/blogs/putin-sovershil-uspeshniy-tur-po-latinskoy-amerike/

    http://www.dw.de/niemiecka-prasa-przera%C5%BCa-ahistoryczna-oboj%C4%99tno%C5%9B%C4%87-usa/a-17783114

    Polubienie

  14. Prawdziwe oblicze upadającej Ameryki

    http://news-mail.by/2014/07/11/vsemirnyj-bank-ssha-zhdet-lavina-bankrotstv-gorodov-eto-pochti-defolt-ssha-ukraina-rossiya/

    Bandyta, terrorysta, światowy żandarm żydo-banksterów zdycha. Ginie od niewypłacalnego zadłużenia. jest bankrutem.
    A ja nie uronię nad nim ani jednej łzy.
    Zdychaj bandyto – na pohybel Usraelowi, na pohybel żydo-banksterom.
    Kolej na jewrounię też przyjdzie…
    opolczyk

    Polubienie

    • Takie są właśnie koszty prowadzenie bezustannych wojen, agresji, finansowania rewolucji i przewrotów, bezustannego zadłużania się, podnoszenia podatków, pozwalania na wszystko bankom i korporacjom oraz wszelkiej maści prywaciarzom od siedmiu boleści, takie są koszty budowy globalnego anglo-amerykańskiego banksterskiego imperium. Budowa imperium nikomu jeszcze na dobre nie wyszła, a przeważnie najbardziej jest poszkodowana ludność kraju budującego takowe imperium oraz krajów podbijanych. Dziwię się że ludzkość się niczego nie nauczyła przez tyle wieków, przecież widziała jak upadało choćby imperium rzymskie czy osmańskie i inne wielkie imperia, wyglądało to właściwie tak samo a jednak ludzie wciąż przechodzą obok tego obojętnie i pozwalają na taki stan rzeczy.

      Polubienie

  15. Kolejna dobra wiadomość z frontu ! Banderowscy na Ukrainie się doigrali !

    We wschodniej Ukrainie 4 tysiące żołnierzy kijowskiej junty znajduje się w okrążeniu, bez zapasów produktów , bez tyłowego zabezpieczenia działań bojowych . Ich los jest przesądzony. Jeśli to zgrupowanie zostanie zlikwidowane , będzie to historyczny przełom w przebiegu tej wojny /przyp . własna w tej sytuacji należy się liczyć z kontrofensywą powstańców/.

    http://www.ntv.ru/novosti/1134776/#ixzz37WNscEp5

    Polubienie

  16. Po ujawnieniu faktu, że po stronie ukraińskich sił zbrojnych walczy cały polski najemniczy batalion „Kaukaz”, postanowiono ten fakt formalnie usankcjonować.
    W tym celu wczoraj w trybie pilnym Poroszenko i Tusk przeprowadzili rozmowę telefoniczną podczas której omawiali jak rozwiązać ten problem.
    Rozwiązaniem problemu ma być usankcjonowanie formalne udziału polskich najemników w walkach na Ukrainie, w ten sposób, że utworzy się wspólną polsko-litewsko-ukraińską brygadę bojową.
    Co ciekawe Poroszenko zaproponował Polsce konfitury, w postaci udziału w podziale łupów na „wyzwalanych” spod kontroli prorosyjskich rebeliantów terenach. Tym chytrym sposobem chce wciągnąć obywateli polskich i polskie firmy jako stronę konfliktu, w którym oni staną się zakładnikami.
    Nieźle pomyślane, ciekawe tylko czy pomysł chwyci?

    http://adnovum.neon24.pl/post/111034,ukraina-wojna-domowa-15-07-2014r

    Przytoczę jeden z komentarzy odnośnie udziału polskich żołnierzy w wojnie na Ukrainie po stronie sił kijowskiej junty ;

    „Niech nigdy do Polski nie wracają
    Mam nadzieję, że ich trupy zgniją tam w przydrożnych rowach.

    AdamPL 15.07.2014 09:38:35 „

    Polubienie

  17. Banderowskie ścierwa są odważne tylko wtedy gdy mordują kobiety, dzieci i starców.
    Tu jeden z nich, z pewnością puściły mu zwieracze.
    Wojownik internetowy i brutalna rzeczywistość.

    Polubienie

  18. Kultowy amerykański portal Axis of Logic przeprowadził badania i okazało się , iż przemoc w Noworosji, odwetowa operacja oraz czystki etniczne w Noworosji są konsekwencją amerykańskich interesów gospodarczych w tamtym regionie.

    W USA blitzkrieg Putina na Krymie był szczególnie bolesny z powodu związanych z tym rejonem gospodarczych planów amerykańskich koncernów, bowiem w poszukiwanie gazu łupkowego na Krymie już zainwestowano pieniądze. Rząd Janukowicza sprzedał 5 regionów Ukrainy anglo –holenderskiej kompanii Shell i amerykańskiej Chevron na okres 50 lat z prawem przedłużenia kontraktu w zakresie badan i produkcji gazu łupkowego na tym terenie według własnego tj. kompanii uznania. Niemniej najważniejsze polega na czym innym

    W uzgodnieniach z kompanią Shell były przedstawione konkretne koordynaty wydobycia gazu łupkowego w szczególności w donieckim i charkowskim regionie, tam gdzie obecnie znajdują się takie miejscowości jak Sławiańsk, Izium, Barwinkowo, Kramatorsk , Drużkowka , także dziesiątki i setki innych mniejszych miejscowości. Po dokonaniu przewrotu w Kijowie doszło do przekształceń kontraktów pomiędzy kompaniami. Nowym właścicielem kontraktów został Burisma Holdings. Wśród dyrektorów tego holdingu jest Hunter Biden , syn wiceprezydenta USA Joe Bidena , bliski przyjaciel sekretarza stanu USA Kerry Devo Archera i ex prezydent Polski Aleksander Kwaśniewski. Dla nikogo nie jest tajemnicą, iż rzad USA wspiera i sponsoruje bombardowania Donbasu, nie bacząc na ludobójstwo tamtejszej ludności oraz na tysiące uchodźców z tamtych terenów do Rosji.

    Ameryka wspomaga ukraińską armię i ją zaoopatrza, pozwalając , by zniszczyć te ziemie ,kiedyś za ZSRR będące jednymi z najbogatszych republik. Wydaje się , iż to właśnie wyjaśnia przyczyny bombardowania infrastruktury tamtego regionu oraz działania zmierzające do wyeliminowania poprzez fizyczną likwidacje stamtąd możliwie jak najwięcej osób , a pozostałych przeniesienie do obozów koncentracyjnych koncentracyjnych oraz wymuszenia ich ucieczki z tamtego rejonu.

    I oto w tym wszystkim chodzi.

    http://3rm.info/48957-kiev-kaznit-novorossiyu-iz-za-obeschannyh-ssha-zapasov-slanca.html

    PS. Potwierdziło się więc to o czym wiedzieliśmy wcześnie z innych źródeł.
    Wynika z tego też, iż były prezydent Polski Aleksander Kwaśniewski stoi za tą kaźnią ludności we wschodniej Ukrainie. W tej sytuacji logicznym jest tworzenie przez „polski” rząd brygady wspierającej kijowską juntę na Ukrainie. Jestem bardzo ciekaw jak to ma się do konstytucji RP. Polska przez tych „głupków” znów znajdzie się na językach świata. Temu trzeba stanowczo przeciwdziałać min. możliwie jak najszerzej rozpowszechniając tę informację. Kwaśniewski oraz „nasz” rząd w kontekście tej informacji to wspólnicy i poplecznicy zbrodni ludobójstwa dokonywanego aktualnie na Ukrainie.

    Polubienie

  19. Podejrzane z uwagi na czas, miejsce i symboliczną nazwę (w szczególności) ?: „Sławianski Bulwar” – tragiczny wypadek w moskiewskim metrze, 20 ofiar: http://www.pap.pl/palio/html.run?_Instance=cms_www.pap.pl&_PageID=46&idnews=171040

    Dla mnie ta katastrofa także wygląda raczej na zamach. Czas (bandziory dostają baty w Donbasie), miejsce („Słowiański bulwar”). Być może, jeśli był to faktycznie zamach, władze Rosji nie przyznają się do tego aby nie wywoływać paniki wśród ludności i przyznać się do tego, że służby zawiodły.
    opolczyk

    Polubienie

  20. Witam,

    od dłuższego czasu śledzę Pańskiego bloga i zastanawiam się, czy możliwy jest, w celu wyjaśnienia pewnych kwestii, czy też wymiany spostrzeżeń, kontakt mailowy z Panem?

    Pozdrawiam,
    młody czytelnik

    Witam także

    Kontakt mailowy naturalnie jest możliwy, ale z góry zaznaczam, że jestem przeciążony korenspondencją mailową. Na ogromną większość maili nie jestem w stanie odpowiadać, a ponad połowy z nich nawet nie czytam. Po prostu nie mam czasu. Jeśli wątpliwe kwestie nie dotyczą spraw osobistych czy prywatnych, możemy je poruszyć i wyjaśnić na blogu.

    Pozdrawiam
    opolczyk

    Polubienie

  21. Konstanty Pawłowicz Pietrow pierwszy głównodowodzący informacyjnego frontu walki w Rosji, współzałożyciel Koncepcji Bezpieczeństwa Społecznego KOB

    Константи́н Па́влович Петро́в (23 августа 1945 года, Ногинск, Московская область — 21 июля 2009, Москва) — советский и
    российский военный деятель, российский общественный и политический деятель. Кандидат технических наук. Член (академик) Международной академии информатизации. Генерал-майор. Досрочно уволен из Вооружённых Сил РФ в ноябре 1995 года. Председатель Президиума Центрального Совета Всероссийской политической партии «Курсом Правды и Единения».

    Почётные звания:
    Заслуженный связист России.
    Заслуженный испытатель космодрома Байконур

    Родился в семье рабочих: отец — Петров Павел Павлович (1904-1950), работал сталеваром; мать — Петрова (Волкова) Олимпиада Афиногеновна (1907-2000), из семьи староверов, работала ткачихой.

    В 1967 году окончил Серпуховское высшее командно-инженерное училище ракетных войск. В 1976 году окончил командный факультет Академии ракетных войск им Ф. Э. Дзержинского. Службу проходил в военно-космических силах СССР и РФ. Занимал должности начальника штаба 4 центра, начальника 4 центра космодрома «Байконур», заместителя начальника Центра управления полётами, заместителя начальника Военно-космической академии им. А. Ф. Можайского. Участвовал в разработке и испытаниях космической системы «Энергия—Буран».

    С 1991 года занимался активной политической деятельностью и распространением своих взглядов на Концепцию общественной безопасности (КОБ). В ноябре 1995 года указом Президента России Б. Н. Ельцина и приказом министра обороны П. С. Грачёва был досрочно уволен из Вооружённых Сил.

    Являлся приверженцем идей родноверия. Прошёл обряд раскрещивания и имянаречения (Волхв Мерагор) в 2005 году на капище Дажбо в ст. Шапсугской[2].

    Скончался 21 июля 2009 года

    Был женат на Петровой (Чибисовой) Анне Павловне. Отец троих детей (сын и две дочери-близнеца)

    Член КПСС до 1991 года.

    С 1994 года пропагандировал Концепцию общественной безопасности «Мёртвая Вода» (КОБ). В ноябре 1995 года выступил с докладом по КОБ на парламентских слушаниях в Государственной думе РФ.

    В 1997 году на съезде сторонников КОБ, на котором было создано Общероссийское «Народное движение к Богодержавию» (НДКБ), был избран председателем Центрального Совета движения.

    С июля 2000 года председатель Центрального Совета Концептуальной партии «Единение».

    В апреле 2002 года вновь был избран председателем ЦС КПЕ.

    10 июля 2009 года состоялся учредительный съезд Всероссийской политической партии «Курсом Правды и Единения», где Петров К. П. был избран председателем Центрального Совета.политической партии «Курсом Правды и Единения», где Петров К. П. был избран председателем
    Центрального Совета.

    Polubienie

    • 20 listopada 2013 roku Prezydent Rosji Władymir Putin podpisał Koncepcję Społecznego Bezpieczeństwa KOB

      15 lipca 2014 r. Snieżnoje .Chłopiec pod gruzami zbombardowanego domu . Cudowne ocalenie. Akcja ratunkowa.

      Strony -członkowie BRICS tworzą nowe centrum władzy finansowej na świecie. To przełomowy moment w historii świata i ludzkości. Oby się udało. Ludzie na świecie mają już dość syjonistycznych rządów na świecie prowadzonych po drodze od rewolucji do wojny, od wojny do rewolucji, od rewolucji do rewolucji i od wojny do wojny w myśl obowiązującej , ze swej istoty ,destrukcyjnej zasady : „skłócaj , dziel i rządź”

      http://www.vesti.ru/doc.html?id=1801653#.U8YW7Wy9v58.facebook

      Polubienie

    • Lemingoza i moheroza są nieuleczalne!
      Fanatyczni wyznawcy idoli nie widzą, nie słyszą i nie myślą.

      Polubienie

    • Kogo reprezentuje Sikorski na Ukrainie, bo na pewno nie Polskę. Nie wpuścić z powrotem do Polski tego gnoja – lizodupa syjonistycznej Ameryki. On hańbi Polskę na międzynarodowej arenie. On jest wrogiem Polski i Polaków. To przez niego Polscy żołnierze walczą na Ukrainie. To pierwszy kandydat do postawienie pod Trybunał Ludowy.

      http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Szef-polskiej-dyplomacji-Radoslaw-Sikorski-z-wizyta-w-Kijowie,wid,16756862,wiadomosc.html#czytajdalej

      Jestem za powołaniem Trybunału Ludowego w Polsce i za postawieniem pod Trybunał Ludowy osób wspierających kijowską juntę, w tym przede wszystkim Sikorskiego, Tuska , Kaczyńskiego, Kwaśniewskiego .

      Polubienie

      • Kogo reprezentuje Sikorski

        Opus Dei i wszystko co z tym związane czyli USA i Watykan.

        „Podobno za czasów Konstantyna wprowadzono tzw. „wolność wyznania” w Cesarstwie Rzymskim. Edykt ten ogłoszony w 313 roku przyczynił się w rezultacie do wielkich zmian religii. I w roku 325 odbył się pierwszy Sobór Nicejski (około 80 km od Konstantynopola) zwołany właśnie przez Konstantyna.

        cyt. z Wikipedii: „Najważniejszym owocem soboru było wyznanie wiary, które jednoznacznie skierowane było przeciw nauce ariańskiej, (np. nieuznającej boskiej natury Jezusa Chrystusa Wyznanie nicejskie jednoznacznie określiło pochodzenie Syna od Ojca w Trójcy jako
        zrodzenie, a nie stworzenie.”

        Odtąd 313 roku praktykowanie jakiejkolwiek religii miało być sprawą „osobistego wyboru obywateli”. Ale… Z jednej strony wprowadzono „wolność wyznania”, a z drugiej strony, 12. lat później w roku 325 wprowadzono „wyznanie wiary”, co wydaje się być jakby sprzeczne ze sobą logicznie.

        Ciekawa zagrywka polityczna, czyż nie? Zwłaszcza, że na tym soborze potępiono Arian – tych chrześcijan, którzy „adorowali całe stworzenie”, czyli według niektórych biskupów popierali „ideologię” zaprzeczająca dogmatowi o Trójcy Świętej i tym samym popełniali bałwochwalstwo…”

        Ciekawe, że szacunek i uznanie dla całego stworzenia (Wszystkiego, Co Jest) zostało uznane za bałwochwalstwo, a dogmat o Bóstwie (boskości) Ukrzyżowanego Jezusa z Nazaretu i uznanie go za boga, nie był już bałwochwalstwem…

        „Wyznanie wiary”- inaczej „deklaracja politycznej lojalności” wobec takich, a nie innych koncepcji na temat wiary spowodowała także odrzucenie przez K.K. koncepcji reinkarnacji.

        Słowianie i być może inne ludy żyjące dawniej w Europie (np. Celtowie) czcili całą Naturę, Wszystko, Co Jest, a Słońce traktowali jako boga (być może jednego z wielu) i Ziemię jako boginię (być może jedną z wielu) i kosmos jako boginię, co przedstawiają np. wizerunki Marii (Kosmicznego Oceanu ;-)) z płaszczem usianym gwiazdami.

        Kościół Katolicki na wiele lat zaczął reprezentować pewne dogmaty i prawa wykorzeniając „pogańskie” i wczesno-chrześcijańskie „nawyki” w Europie, a potem i na całej Ziemi. Jednak pozostałe gdzieniegdzie (a nawet – jak się okazuje – w bazylikach i kościołach) artefakty, które na szczęście nie uległy zniszczeniu, mówią teraz same za siebie.

        Istnieją dokumenty, według których owo głosowanie na soborze w Nicei także odbyło się po wcześniejszym „promowaniu” pewnych idei (coś jak lobbing ;-)) oraz przekupieniu głosujących intratnymi posadkami.

        Demokracja jest kiepska, bo zawsze większość narzuca wolę mniejszości, nawet gdyby ta mniejszość była dużo mądrzejsza od tej (przekupionej choćby potencjalnymi lub w części urzeczywistnionymi obiecankami) większości.

        Wszystko ma dwie strony.

        Wiesz, mam takie rozpoznanie, że swoją odnowę KK upatruje w… Opus Dei. I nie bez przyczyny obecny papież miał (ma) wiele wspólnego z tym „odłamem” KK czyli Opus Dei. Zresztą Jan Paweł II. też miał sporo.

        Opus Dei zapewnia osiągnięcie świętości za życia. Promuje niejako świętość życia codziennego, która jest jednak uwarunkowana… Czyż nie cudowna „marchewka” dla ludzkich ambicji? I możesz zostać świętą za życia pod warunkiem, że np. urodzisz ośmioro dzieci (albo jako kobieta spełnisz pewne „inne warunki)”, a mężczyżni też, nawet bankowcy, politycy i biznesmeni mogą zostać świętymi za życia, (gdy spełnią odpowiednie „obowiązki”… wobec organizacji).

        System tworzony przez Opus Dei jest mocno hierarchiczny, wręcz kastowy, zdecydowanie bardziej niż KRK i jest zdecydowanie bardziej „tajemniczy”, bo UTAJNIONY. To kolejny, bardzo mocny przejaw systemu patriarchalnego…
        Czeka nas powtórka tego, co zdarzyło się jakieś 1700 lat temu?

        Co jeszcze jest dosyć ciekawe?
        „Opus Dei to tzw. prałatura personalna – instytucja w Kościele katolickim tworzona dla właściwego rozmieszczenia duchowieństwa albo prowadzenia specjalnych dzieł duszpasterskich lub misyjnych, albo dla różnych grup społecznych, przy czym realizacja tych celów dotyczy różnych regionów i przez to wykracza poza możliwości pojedynczych diecezji.

        Zadania i funkcjonowanie prałatury są określone przez statuty, które nadaje Stolica Apostolska.

        Na podstawie umowy zawartej z prałaturą, wierni mogą się poświęcić jej dziełom apostolskim, nie przestają jednak należeć do swoich Kościołów partykularnych. Współpracując w ten sposób z prałaturą mogą także pogłębiać swoją formację chrześcijańską, zobowiązując się równocześnie do wypełniania obowiązków określonych w statucie i prawie prałatury.”

        „Aktualnie jedyną prałaturą personalną w Kościele katolickim jest Opus Dei, powołana w 1982 r. na mocy konstytucji apostolskiej Jana Pawła II Ut sit.”

        Jaki jest związek JP II z Opus Dei? Powołał tę organizację do życia. Dlaczego trzej ostatni papieże zostali tak szybko kanonizowani? Bo oczywiście i tak „osiągnęli świętość jeszcze za życia”.

        Coś słyszałam o takim pomyśle projektu w naszym sejmie, by dochody posłów zostały utajnione. Jeśli to prawda, to wiadomo już, skąd ten pomysł się wziął. Oczywiście jest to propozycja tych posłów, którzy już należą do Opus Dei w Polsce.

        Mało tego, to nie tylko polityka, to polityka i ekonomia „najwyższych lotów”. :-). TA polityka ma oddać w ręce „świętym wiernym” tego Kościoła ekonomiczną władzę na całym świecie ( a będą oni zakres swoich wpływów utrzymywać w tajemnicy oczywiście). Takie są aspiracje tego Kościoła… „chrześcijańskiego”.

        Może jak zwykle, część „chrześcijan” obudzi się któregoś dnia z przysłowiową „ręką w nocniku”. I okażde się, że przynależą do Kościoła Opus Dei – zwą to „Dziełem”.

        =================
        ze strony: http://www.opusdei.pl/pl-pl/article/35-jak-wstapic-do-opus-dei/

        „1. Bóg zapragnął Opus Dei, żeby ożywić w świecie świadomość powszechnego powołania do świętości poprzez zapewnienie — wszystkim wiernym, którzy tego zapragną — chrześcijańskiej formacji i pomocy duchowej w realizacji tego ideału, tak bardzo logicznego, jeśli chodzi o katolików. Aby spełnił się ten cel, Kościół utworzył Prałaturę Świętego Krzyża i Opus Dei, składającą się z kapłanów i świeckich, którzy organicznie współpracują, każdy na swój własny sposób, przy realizacji tego celu, pod duszpasterskim kierunkiem Prałata.

        Członkowie Opus Dei „w pełni” uczestniczą w tym szczególnym obcowaniu Świętych i poświęcają się posłannictwu Prałatury (nie tylko konkretnymi czynami, ale całym życiem — każdy w zgodzie ze swoimi okolicznościami).
        (…)
        3. Wstąpienie do Opus Dei odbywa się poprzez oświadczenie woli ze strony zainteresowanego i deklarację złożoną przez tego, kto reprezentuje władzę Prałatury przy tej czynności, w obecności dwóch świadków. Wierny, który wstępuje do Dzieła, oświadcza, że stara się pozostawać pod jurysdykcją Prałata, żeby poświęcać się celowi Prałatury i wypełniać wszystkie obowiązki, jakie niesie ze sobą przynależność do Opus Dei w charakterze numerariusza, przyłączonego lub supernumerariusza.
        (…)
        8. Po pięciu latach czasowej inkorporacji wikariusz regionalny (z potwierdzeniem Prałata) może udzielić definitywnej inkorporacji, zwanej „wiernością”.
        [spisuje np. testament na rzecz O.D.] ” – Jestem

        Polubienie

    • Na tej stronie niezależnej od rozumu niezależna pl pisowski motłoch do tej pory próbuje wmawiać że Tusk i Komorowski to rosyjska agentura. Ponadto pisowska swołocz cieszy się z jednoczenia polskiej „prawicy”,z tym że z pisu jest taka prawica jak z madonny dziewica.Widać że ci kretyni z niezależnej pl są naprawdę niezależni od rozumu, ciężkie musi być życie w kraju gdzie każdy premier to zdrajca,no chyba że premierem jest król wolski jarosław wolskezbaw to wtedy nie ma zdrady.Pisowska swołocz dwoi się i troi żeby powiązać malezyjskiego boeinga z katastrofą zdrajcy lecha kaczyńskiego pod Smoleńskiem,dla nich to jest dowód na to że to Putin zabił lecha, ale Putin nie jest idiotą żeby zabijać nic nieznaczącego karła lecha zdrajcę Polski niesłusznie kreowanego na patriotę.Lech kaczyński patriotą był ale izraelskim a nie polskim.

      Polubienie

  22. Syjonistyczny twór USA pada. Kończy się jego rola żandarma świata. Piękna hasła takie jak : demokracja, wolność, prawa człowieka pod którymi się ukrywał, a w rzeczywistości realizowane przez niego wojny i przewroty na całym świecie nie pomogły mu w przetrwaniu . Póki co dogorywając , próbuje się jeszcze podnieść w taki sam sposób jaki dotychczas robił to jest poprzez wojnę. Stąd jego przedśmiertne drgawki w Syrii, Iraku, Palestynie, Ukrainie. Niemniej to już koniec . Prawdopodobnie czeka go jeszcze rozliczenie z własnym narodem -wojna domowa. Szkoda Amerykanów. Ich sen o Ameryce powoli dobiega końca.

    http://news-mail.by/2014/07/11/vsemirnyj-bank-ssha-zhdet-lavina-bankrotstv-gorodov-eto-pochti-defolt-ssha-ukraina-rossiya/

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/putin-tlumaczy-sie-rosjanami-za-zaniechania-w-sprawie-ukrainy

    USA idąc na dno pociąga za sobą Ukrainę ! Oby tylko !

    http://polish.ruvr.ru/2014_07_14/Gospodarka-Ukrainy-na-drodze-do-calkowitego-upadku-2274/

    Polubienie

  23. We wschodniej Ukrainie budowane są pod przykrywką dla cudzoziemców, obozy koncentracyjne dla przeciwników kijowskiej junty. Co istotne obozy te są finansowane przez Unię Europejską z naszych pieniędzy.

    Polubienie

  24. Z poczty mailowej…

    Sprawa nie jest związana z wojną w Noworosji, ale z samą Rosją. Otóż otrzymałem maila zbiorczego (ponad 50 adressatów) takiej treści:

    „Dnia Czwartek, 17 Lipca 2014 07:46 KAROL J. napisał(a)

    HOŁD RUSKI. 402 lata temu car Rosji bił pokłony przed polskim królem!
    Historiawtorek, 29, październik 2013 04:53Paweł Brojek

    29 października 1611 r. na Zamku Królewskim w Warszawie wzięty do niewoli car Rosji Wasyl IV Szujski i jego bracia złożyli hołd przed królem Zygmuntem III Wazą. W kolejnych latach przedmioty związane z hołdem były niszczone, a samo wydarzenie będące wielkim tryumfem Polski na przestrzeni kilku wieków było przemilczane.

    W lutym 1609 r. car Rosji Wasyl IV Szujski zawarł wymierzone przeciw Rzeczypospolitej przymierze z królem Szwecji, Karolem IX. W odpowiedzi król Polski Zygmunt III Waza ruszył na twierdzę w Smoleńsku, której oblężenie rozpoczęło się we wrześniu 1609 r., a wraz z nim regularna wojna polsko-rosyjska. Przełamanie obrony twierdzy miało być pierwszym etapem na drodze do celu, którym było zdobycie Moskwy.

    Przeciwko oblegającym Smoleńsk wojskom polsko-litewskim car Wasyl Szujski wysłał armię swojego brata kniazia Dymitra Szujskiego połączoną z najemnymi oddziałami szwedzkimi liczącymi ok. 35 tys. wojsk żołnierzy.

    Przeciw korpusowi moskiewskiemu Zygmunt III skierował wydzielone siły o liczebności 7 tys. żołnierzy pod dowództwem hetmana polnego koronnego Stanisława Żółkiewskiego. Na każdych pięciu żołnierzy rosyjskich przypadał zaledwie jeden Polak.

    4 lipca 1610 r. pod Kłuszynem wojska polskie, w tym ponad 5,5 tys. husarzy, odniosły walne zwycięstwo nad połączonymi siłami rosyjsko-szwedzkimi. Na wieść o klęsce Żółkiewskiemu poddawały się kolejne miasta i twierdze moskiewskie. Pod koniec miesiąca bojarzy zdetronizowali cara Wasyla Szujskiego.

    9 października 1610 r. chorągwie polskie wkroczyły na Kreml. Wasyl wraz ze swoimi braćmi Dymitrem i Iwanem Szujskim zostali aresztowani. 13 czerwca 1611 r. po ponad półtorarocznym oblężeniu padła twierdza smoleńska.

    29 października 1611 r. hetman Żółkiewski w uroczystym orszaku wkroczył ze swoim wojskiem do Warszawy, wioząc ze sobą Wasyla Szujskiego oraz jego braci Dymitra i Iwana. Po przejściu przez Krakowskie Przedmieście więźniowie zostali doprowadzeni na Zamek Królewski, gdzie w obecności polskiego króla na uroczystej sesji zebrał się wspólnie Sejm i Senat Rzeczypospolitej.

    Jeńcy oddali hołd siedzącemu na tronie Zygmuntowi III, pochylając się nisko, klękając oraz całując królewską dłoń, a następnie złożyli przysięgę wierności polskiemu władcy.

    Jako więzień króla polskiego car wraz z rodziną został najpierw umieszczony w rezydencji na Mokotowie, a potem w Gostyninie pod Płockiem, gdzie zmarł w 1612 r. W 1920 r. jego szczątki zostały przeniesione do Warszawy do specjalnie wybudowanego w tym celu mauzoleum – Kaplicy Moskiewskiej, zaś w 1935 r. wydano je Rosji.

    W kolejnych latach obiekty i przedmioty związane z hołdem i niewolą Szujskich były konsekwentnie usuwane i niszczone zgodnie z rosyjską racją stanu. Znaczącym tego przykładem były próby zburzenia upamiętniającej zdarzenie Kaplicy Moskiewskiej, którą rozebrano ostatecznie w 1816 r.

    Z tych samych względów wydarzenie będące wielkim tryumfem Polski, zarówno w czasach zaboru rosyjskiego, jak i PRL-u, było cenzurowane. Niewygodne z prestiżowego punktu widzenia było pomijane w podręcznikach, encyklopediach i opracowaniach historycznych.

    Paweł Brojek”


    Do maila dołączony był obraz Matejki „Carowie Szujscy na sejmie warszawskim”.
    Dzisiaj natomiast przyszedł kolejny mail:

    „koszutym@wp.pl

    08:16 (vor 2 Stunden)

    Dziękuję za ten wspaniały mail.

    W odpowiedzi przesyłam w załączeniu „fundament” tegoż wydarzenia, a mianowicie osobiste wyróżnienie Polski wobec całego świata przez NMP wprost objawiającą się jako Królowa Polski w Neapolu i Krakowie – później wyciszono skutecznie aż po współczesność. Chętnie więcej doślę, tylko proszę to wyrazić w mailu do mnie przesłanym.

    Szczęść Boże.

    ks. Ksawery”

    Na co odpisałem tak:

    „Co za stek żydłackich bzdur i świadectwo kompletnego odmóżdżenia.
    Haniebne podpuszczenie przez bandytów z Watykanu (chcących Rosję skatoliczyć) Rzeczypospolitej do wojny z Rosją w chwili jej słabości (tzw. „Dymitriady”), zbrodnie dokonywane na Rosjanach

    ”Rozwięzły żołnierz wasz nie miał miary w obelgach i zbytkach; zabrawszy wszystko, co tylko dom zawierał, złota, srebra, drogich zapasów mękami wymuszał. Niestety! Patrzyli mężowie na gwałty lubych żon, matki na bezwstyd córek nieszczęsnych. Rozpust i wyuzdań waszych zachowujemy pamięc. Jątrzyliście serca nasze najobrażliwszą pogardą, nigdy rodak nasz nie był przez was nazywany inaczej, jak psem Moskalem, złodziejem, zmiennikiem. Od swiątyń nawet Boskich nie umieliście waszych rąk powściągnąć. W popiół obrucona stolica, skarby nasze przez carów zbierane, rozszarpane są przez was, państwo całe ogniem i mieczem okropnie zniszczone.”
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/07/papiestwo-i-narodziny-nienawisci-polsko-rosyjskiej/

    zaowocowały wielowiekową nienawiścią polsko-rosyjską.

    Szczytem demagogii żydłackiej jest stwierdzenie:

    „osobiste wyróżnienie Polski wobec całego świata przez NMP”

    To była intryga watykańska a nie wyróżnienie przez jakąś żydówkę. I co to za „wyróżnienie” – skoro wojska Rzeczypospolitej po dwuletniej okupacji Kremla wypędzono. A niespełna dwa wieki później Rzeczypospolita, skłócona i rozbita fanatyzmem katolików upadła.
    Czy zabory to też było „wyróżnienie” Rzeczypospolitej przez tę żydówkę?
    A co z drugą wojną światową? Też nas ta żydówka wyróżniła – do mordowania?
    A co z obecną sytuacją? Polska jest zniewolonym, zgnojonym, rozszabrowanym unijnym barakiem, Polską rządzi żydowska agentura, Polacy biednieją z roku na rok – i co na to owa żydówka?
    https://opolczykpl.wordpress.com/2012/08/24/miriammaryja-krolowa-polski/

    Dziękuję za takie „wyróżnienie”.

    Polskę i świat należy duchowo odżydzić – uwolnić od kultu żydowskich deikowanych kukieł (obrzezany cieśla Joszue, jego mamuśka Miriam), od kultu żydowskiego Jahwe ludobójcy
    https://opolczykpl.wordpress.com/biblia-ksiega-zbrodni-2/
    I od wszystkich żydowskich bredni „objawionych” kolportowanych przez żydochrześcijaństwo. Tę nadjordańską duchową dżumę należy wytępić.

    Co do samych Dymitriad – rozpamiętywanie dawnej świetności Rzeczypospolitej i jej chwilowej przewagi nad Rosją to nic innego jak gówniarzerskie kompensowanie sobie kompeksu niższości wobec potężnej dzisiaj Rosji.
    Zamiast kultywować w nas rusofobię, szukajmy sojuszu z Rosją jako jedynym państwem mogącym rozwalić bandyckie NWO. Szczucie na Rosję w sytuacji gdy żydo-banksterzy już wdrażają depopulację 80 % ludzkości a jej niedobitki staną się wywłaszczonym zaczipowanym ludzkim bydłem roboczym to samobójstwo i pomaganie okupantom prawie całego świata – żydowskiej lichwie.

    A modlitwy do żydowskich bożków i idoli gówno dadzą – gołym okiem widać, co oni mogą i jak pomagają odmóżdżnemu katolactfu. Ani jeden katolicki kraj nie jest wolny – wszystkie są pod okupacją agentury żydo-banksterów. I tak być musi, bo żydowskie idole to zwykłe deifikowane kukły.”

    Z poczty mailowej cd…

    Pan ksionc odpisał do mnie (nadal mailem zbiorczym na ponad 50 adresów):

    „koszutym@wp.pl

    Anhänge11:48 (vor 1 Stunde)

    Przykro mi, kiedy niżej jestem posądzany o „żydłactwo” – dlatego, że odkryłem prawdę, że rzeczywiście nas Polaków NMP wyróżniła wśród wszystkich narodów świata wprost objawiając się jako Królowa Polski – i to w kontekście od razu międzynarodowym, bo najpierw w Neapolu do włoskiego jezuity Mancinellego, potem do niego także w Krakowie – po powitaniu go przez naszego króla o szwedzkim rodowodzie – Zygmunta III Wazę.

    Symbolem tego są obie korony na wieżach Bazyliki Mariackiej, których nikt teraz nie zauważa…

    W Wilnie jest obraz NMP jako Królowej Polski, którą w 1823 r. car nazwał miłosierną – i tak jest do tej pory.

    A oryginalny obraz MB ze Lwowa zamknięty w kajucie – z tyłu zakrystii katedry w Krakowie – już ponad 30 lat. A więc wprost NMP Królowa Polski „uwięziona” – to nie prawda? Proszę sprawdzić, tylko nie podawać, że to ja jestem źródłem tejże prawdy…
    Także w Gietrzwałdzie pod ciemiężycielem Bismarckiem NMP objawiała się jako nasza Królowa, co stało się powodem potem jego nawrócenia, 4 lata później dostał nawet order od papieża i umarł jako super katolik – jednak o tym już wszędzie wymowna cisza…

    Istotna ilustracja objawień w Gietrzwałdzie uznanych przez w/w Bismarcka jest namalowana na całym sklepieniu tamtejszego kościoła, czego już nie widzieli w 1977 r. prymas Wyszyński z kard. Wojtyłą – obaj uznający prawdziwość tamteszych objawień – i dzisiaj tegoż tego nie pokazuje żaden tamtejszy przewodnik.

    Na mnie z tego powodu 23-X-2010 r. był wykonywany wyrok śmierci, i stał się cud, że w ogóle żyję, bo był to wyrok wykonywany przez „specjalistę”, i dla odwrócenia uwagi nawet dokładnie tydzień wcześniej przyjechało dwóch prawdziwych byłych kryminalistów do najbliższego sąsiedztwa, właśnie dla zwrócenia jawnego na siebie, a odwrócenia uwagi od prawdziwego sprawcy…

    Po rąbnięciu z góry w głowę i potem po kopnięciu też w głowę, leżałem nieprzytomny około 40 minut. Potem się „obudziłem” – i taki „pijany” wróciłem spod kościoła na plebanię i zatelefonowałem na policję, która zaraz przyjechała i kazała siebie zaprowadzić na miejsce napadu, to ich taki obolały jednak zaprowadziłem, i zoboczyli z tyłu kościoła, blisko głównych drzwi, leżące pieniądze z tacy ślubnej, jaki wcześniej był, biret (nakrycie głowy, które być może złagodziło to rąbnięcie), oraz klucze od zamkniętego kościoła. A więc od razu policja miała dowód celu tegoż napadu na mnie.

    Zaraz owa policja zawiozła mnie do szpitala, gdzie byłem 4 dni. Na 2-gi dzień tamże przyszli do mnie, abym im więcej powiedział, no i urzędowo im zeznałem, że nie wątpię iż powodem tegoż na mmnie napadu jest odkrywanie przez mnie utajonej prawdy historycznej NMP objawiającej się jako Królowa Polski. A co potem zaraz im podpisałem. Jednak rzecznik policji, w wywiadzie dla miejscowej prasy już kompletnie tę prawdę zignorował, a nawet zasugerował, że się się sam napadłem. Nie wiem jaki cudem też sam sobie wybiłem zęby w dolnej szczece, których nie ma do tej pory…

    Więcej doślę, kiedy do mnie zamailują.

    Szczęść Boże.

    ks. Ksawery”

    Odpisałem tak:

    „Panie Ksawery

    Dla was – żydo-katolików odmóżdżonych ślepą, tępą i bezrefleksyjną wiarę w żydowskie brednie „objawione”, w żydowskich bożków i idoli owa żydówka może i jest „królową Polaki”. Dla mnie nie – nie uznaję bzdurnych żydo-katolickich wymysłów.
    Przestań pan i pański odprysk nadjordańskiej dżumy zżydzać i zażydzać kultem żydowskich kukieł i nadjordańskimi gusłami umysły Polaków. Polska ma być duchem słowiańska a nie żydowska.
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/12/29/biblia-zydowska-ksiega-zbrodni-wyssana-z-palca/
    https://opolczykpl.wordpress.com/2014/02/04/jaka-polska-slowianska-czy-katolicka/
    https://www.google.de/#q=chrze%C5%9Bcija%C5%84skie+warto%C5%9Bci+hipokryzja+i+ludob%C3%B3jstwo
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/07/04/poganstwo-a-tzw-chrzescijanskie-wartosci/
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/20/koszmarna-morda-katolicyzmu-2/
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/08/polak-katolik-czyli-zyd/
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/09/23/obluda-hipokryzja-durnota-i-zaslepienie-zydo-chrzescijan-a-przy-okazji-kolejny-prymitywny-atak-na-poganstwo/

    Tzw. „objawienia” to sprawa dla psychiatrów. Myślę, że wielu żydłakom histerykom i paranoikom mającym „objawienia” pomogłyby elektrowstrząsy.

    Bandycki napad może pan i owszem uważać za „wyrok śmierci”. A ja powiem tyle – miał pan szczęście – bandyci spanikowali i zwiali nie zabierając nawet kasy. I to wszystko. „Wyrok śmierci” to wymysł pańskiej chorobliwej wyobraźni. Nawet agent żydowski Sikorski bawi się w krzyżowca XXI broniąc żydo-chrześcijaństwa. Bo okupant Polski już od dawna wie, że odmóżdonymi katolakami można z dziecinną łatwością manipulować. I dlatego sam okupant dba o to, aby katolactfo nadal pleniło się na polskiej słowiańskiej ziemi. Waszych guseł okupant nie zwalcza – to pana chora wyobraźnia.

    Na żydłacką propagandę jestem odporny – a to co pan nazywa „prawdą” to zwykły żydłacki bełkot i wymysły obrzezancyh nadjordańskimi bożkami i gusłami rozumków nieobrzezanych Goim. A żydo-chrześcijaństwo to największe żydowskie oszustwo ideologiczne wszechczasów.

    I przestań pan jak katarynka ględzić o „szczególnym wyróżnieniu” Polski przez żydówkę Miriam. Polska ginie, a żydowska „królowa” najwidaczniej ma Polskę głęboko w dupie! Bo żydom w Polsce powodzi się coraz lepiej, a Polakom coraz gorzej.

    Wynoście się nad Jordan – tam jest wasza „ziemia święta”. Przestańcie kalać waszymi żydowskimi gusłami naszą świętą Słowiańską Matkę Ziemię.”

    Do dyskusji włączył się Walerian Dąbrowski i napisał tak:

    „Walerian Dabrowski

    12:44 (vor 9 Minuten)

    Przed chwilą zablokowali i automatycznie wylogowali moje konto Face Book jednocześnie usuwając post dotyczący zbrodni żydowskiej za przekroczenie standardów. Natomiast strona „PIERDOLIĆ POLSKĘ” mieści się w żydowskich standardach Face Book’a. Polsk wyzwolona będzie Słowiańska a nie katolicko-żydowska.

    Polska jest Słowiańska a nie katolicko-żydowska. AMEN.”

    Polubienie

    • Ktoś założył profil na fb o takiej nazwie? Serio współczuję tej osobie. Trzeba mieć naprawdę nudne życie aby „coś” takiego robić. Pewnie to założył jakiś no-life, siedzący 24/doba przy kompie. Na ten „profil” nie zamierzam wchodzić. Jak komuś się chce, to proszę złożyć skargę. To (chyba) tylko kilka minut.
      PS.
      Serdecznie pozdrawiam z powodu powrotu, Opolczyku.

      Nieźle to brzmi – z powodu powrotu… 🙂
      opolczyk

      Polubienie

  25. Z poczty mailowej…

    http://novorus.info/news/events/25331-polsha-vstupaet-v-voynu-na-ukraine.html

    „Polska wchodzi do wojny na Ukrainie
    17.07.2014

    Do portu w Odessie przypłynął na statku sprzęt: artyleria, wozy dowodzenia i ciężarówki dla Donbasu. W wielkiej tajemnicy ze statku wyładowano 12 samobieżnych 152 mm haubicoarmat „Dana” (produkcja czeska), będących na uzbrojeniu RP. Razem z obsługą wchodzącą w skład Pierwszej Mazurskiej Brygady Artylerii przewieziono wszystko na platformy kolejowe i wyprawiono w kierunku walk na Donbasie.

    Mówi się też, że jest to pewnie ta „nieprzyjemna niespodzianka” jaką Noworosji obiecywał Poroszenko. Wraz z otwartym przystąpieniem do wojny regularnej armii obcego państwa, członka NATO, cała sytuacja zmienia się diametralnie! To w całości rozwiązuje ręce FR i jej sojuszników do adekwatnej odpowiedzi…

    Alexander Nikiszin
    Central News Agency Novorossia
    Novorus.info”

    (Tłumaczenie na j. polski – Eugeniusz Zinkiewicz)

    Mam nadzieję, że powyższe info jest pomyłką. Jeśli nie, to gnidy żydo-banksterskie rządzące Polską poszły za daleko.

    „16 lipca do portu w Odessie w przybił ładunek techniki artyleryjskiej określonego typu 12 systemów samobieżnych oraz haubic i dział produkcji czeskiej będące na wyposażeniu polskich sił zbrojnych oraz wojskowe ciężarówki i autobusy. Wraz z tym ładunkiem przybyli do Odessy żołnierze 1 mazurskiej brygady artylerii, kompletnie uzbrojeni i wyposażeni – i skierowali się do pociągów na dworcu kolejowym ‚Razdielnaja'” – (tłum. i link od MG) :

    http://www.novorosinform.org/news/id/3227

    Admin

    Admin

    W zbiorczym mailu Zinkiewicz rozesłał ten właśnie tekst. Na liście mailowej był i mglogo:

    E.Zinkiewicz

    17:36 (vor 4 Stunden)

    an Adam; romulus39; piotr.bein; mglogo; mich; edward.makowie.; bronekc; edwardmaciejcz.; sokratejski; akarp4; kasander555; mpiskorski; alexbel; kastelpako; jankowskizdzis.; eligala; grant44; koziar; stan; ryszard-jarzni.; detektyw; veritas3210; pomgaleria; zw.liga; derflinger
    Podczas wojny długów się nie spłaca 17.07.2014

    Polska wchodzi do wojny na Ukrainie
    17.07.2014

    Do portu w Odessie przypłynął na statku sprzęt: artyleria, wozy dowodzenia i ciężarówki dla Donbasu. W wielkiej tajemnicy ze statku wyładowano 12 samobieżnych 152 mm haubicoarmat „Dana” (produkcja czeska), będących na uzbrojeniu RP. Razem z obsługą wchodzącą w skład Pierwszej Mazurskiej Brygady Artylerii przewieziono wszystko na platformy kolejowe i wyprawiono w kierunku walk na Donbasie.

    Mówi się też, że jest to pewnie ta „nieprzyjemna niespodzianka” jaką Noworosji obiecywał Poroszenko. Wraz z otwartym przystąpieniem do wojny regularnej armii obcego państwa, członka NATO, cała sytuacja zmienia się diametralnie! To w całości rozwiązuje ręce FR i jej sojuszników do adekwatnej odpowiedzi…

    Alexander Nikiszin
    Central News Agency Novorossia
    Novorus.info

    opolczyk

    Tylko, że MG chyba i tak był pierwszy – jego komentarz został opublikowany na „WP” o godz. 14:49 czasu (letniego) polskiego (notabene z trochę innym linkiem): http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/07/16/13539#comment-64355

    PS Zakończenia tłum. obu panów są również inne, a Zinkiewicz dodał jeszcze coś z innego źródła (lub od siebie).

    Admin

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.