Niemiecka policja kryminalna kontroluje polityczne wpisy Polaków na FB – pejsbuku

.

Dima-vs1

.

6 marca opublikowałem w tekście Rosja, “inwazja”, Ukraina, najemnicy banksterów – snajperzy i obrzydliwa banksterska propaganda m.in poparcie dla działań Rosji i prezydenta Władimira Putina sygnowane przez panie Teresę Wojdę i Marię Bejdę.
.

A przed chwilą od jednej z sygnatariuszek tamtego poparcia – Marii Bejdy – otrzymałem takiego oto maila:

.

Szanowny Panie Andrzeju,

wczoraj wysłałam naszą skargę do Ocampo, boję sie pisać wiecej, a dzisiaj dobijała sie do mojego mieszkania niemiecka policja, bo mieszkam w Niemczech, jak Pan zapewne wie.
Najpierw przed południem zameldował sie mężczyzna, podał nazwisko Nissen, Kryminalamt.  Od razu powiedziałam że nic nie rozumiem i odłożyłam słuchawkę. Opuściłam niezwłocznie moje mieszkanie i wróciłam dopiero po 17/tej. Na mojej sekretarce pozostawiono wiadomość, abym natychmiast otworzyła drzwi. Myśleli że nie chcę otworzyć, bo podejrzewali że jestem w mieszkaniu.
Jestem zszokowana i nie wiem co robić, bo domagają się abym do nich oddzwoniła. Ale ja nie mam najmniejszego zamiaru. Chcą mnie pare pytac zadać odnoście udostępnienia na FB. Jesli byłoby coś niezgodne z regulaminem, to przecież FB by mnie zablokował. bardzo podejrzana sprawa.
A dodatkowo nie mam kontaktu tel. z moją siostrą [nazwiska i miejsca zamieszkania siostry nie podaję – przyp. opolczyk], a ona miała wysyłać pocztą to co ja wysłałam wczoraj do Ocampo, chociaż dostałam informacje z google że nie dotarło. 
Pozdrawiam
.
.
.
Odpisałem co następuje:
.
Pani Mario,

Natychmiast umieszczam tę informację u mnie na blogu i robię alarm.
Niech Pani spotka się z kryminalną. Tak od razu raczej Pani nie aresztują. Uciekanie, ukrywanie się niewiele da.
Pozdrawiam i trzymam kciuki za Panią.

Andrzej

Wygląda jednak na to, że publikacje na pejsbuku są tylko pretekstem do szykanowania Marii Bejdy przez niemiecką kryminalkę. Publikuję wstęp/nagłówek  skargi wysłanej m.in. przez Marię Bejdę do głównego prokuratora Międzynarodowego Trybunału Karnego:
.
.
Szanowny Pan 

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o potwierdzenie drogą emailową przyjęcia i zarejestrowania z podaniem numeru sprawy skargi pt.: ” Skarga na agresję na Polskę, debelację terytorium, ludobójstwo na Narodzie Polskim ” do Prokuratora Międzynarodowego Trybunału Karnego z dnia 26.03.2014r. Prosimy o podjęcie niezwłocznych działań.

 Z poważaniem
google translation:

We kindly ask you to confirm by e-mail adoption and quoting the registration of complaint to the Prosecutor of the International Criminal Court of 26.03.2014r.”Skarga na agresje na Polskę, debelację terytorium, ludobójstwo na Narodzie Polskim ” Action for aggression against Poland, debelację territory, genocide of the Polish Nation.

Please take immediate action.

ATTENTION!

expect confirmation by email and post acceptance of our reasonable complaint within two weeks from the date of dispatch. No confirmation notice will result in the necessity of world public opinion.

Correspondence is due to the good things and our security for the event is classified. We express our readiness to cooperate.

.

Sincerely

Maria Bejda, Teresa Wojda

Stowarzyszenie Regionalne Wsi Urzecze “Łowiczanie”

99-400 Łowicz  os. Kostka 12/9  

Krajowy Rejestr Sądowy nr. 0000075789.

Inicjatywa Obywatelska Dorzecza Bzury i Słudwi

OBYWATELSKI RUCH OPORU

Petycja Parlamentu Europejskiego 0578/2012

http://www.petycjeonline.com/protes_przeciw_ustawie_nowe_prawo_geologiczne_i_gornicze

.

skarga

.

skarga 1

.

.

.

Publikuję też jej kolejnego maila do mnie – zawiera on ważne informacje:
.
Szanowny Panie Andrzeju,

dzwoniłam na policję do dyżurnego, któremu opowiedziałm o nękaniu mnie przez Kriminalamt a on stwierdził że nie może mi w niczym pomóc. Powiedział że to normalna procedura a człowiek z Kriminalamt  napewno ma  powód takiego postępowania.. 
Stwierdziłam że mieszkam sama i nie mam nikogo, kto byłby świadkiem w kontaktach z Kriminalamt i z tego powodu nigdzie nie pójdę. Dodatkowo wyjaśniłam mu dlaczego boję sie policji, bo przed 10 laty jego koledzy odbezpieczyli broń i gotowi byli strzelać bez żadnego ostrzeżenia w moją stronę i mojej koleżanki, z którą wieczorem spacerowałam w towarzystwie małego pieska. Nikt mnie nie przeprosił za ten incydent za tę fatalną pomyłkę a co przeżyłam to trudno opisać.. Byłam przekonana że nas, mnie i koleżankę zastrzelą. Pamiętam totalny paraliż, niemożność wypowiedzenia jakiegokolwiek słowa.. To był koszmar !
Tekst, który ostatnio  opracowałyśmy wspólnie z siostrą nie widnieje na fejsbuku. Narazie musi pozostać utajniony. Adresatowi dałyśmy 2 tygodnie na potwierdzenie odbioru, zarejstrowanie i  podjęcie natychmiastowych działań. Jeżeli nie będzie to spełnione to wtedy upublicznimy nasze wystąpienie.
Na wypadek, gdyby coś się z nami stało wysyłam Panu, w wielkim zaufaniu, to nasze wystąpienie, które wczoraj próbowałam wysyłać drogą emailowa a dzisiaj moja siostra wysłała pocztą z potwierdzeniem odbioru.
Pozdrawiam
Ot banksterska zafajdana wolność słowa i demokracja nam nastała w tej jewrounii. Policja kryminalna szuka ludzi za polityczne wpisy na pejsbuku. A raczej za skargi do prokuratora Międzynarodowego Trybunału Karnego.
.
Panie Prezydencie Putin!
.
Ruszaj Waść na zachód. Całą potęgą. Sofort!
Bo my tej wolności i demokracji mamy już po dziurki w nosie.
I nie zatrzymuj się w Berlinie czy na Łabie. Co najmniej do Renu niech żołnierze rosyjscy dojdą!
Pażałujsta…

.

.

opolczyk

.

.

precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

 

7 thoughts on “Niemiecka policja kryminalna kontroluje polityczne wpisy Polaków na FB – pejsbuku

  1. Co najmniej dziwna sprawa, ponieważ we wszystkie wpisy na pejsbuku (prywatne i publiczne) pejsata banksterska swołocz ma „wgląd” – tzn. szpicluje. Zastanawiam się, czy jest jeszcze chociażby jedno miejsce na Ziemi, gdzie szumowiny nie zapuściły pejsów.
    Nic dziwnego, że pani Maria się boi. Kurczę, nie mogą wysłać pisma, tylko od razu pchają się do domu? Przecież dom to prywatne miejsce, i bez nakazu nikt nie ma prawa nam wejść.
    Na wszelki wypadek trzeba wypuścić psy 😉

    Polubienie

  2. Jak widać służby okupanta gaszą, niszczą, miażdżą, tłumią, masakrują w zarodku wszelkie ogniska oporu, podsłuchują, przesłuchują, podglądają, prześladują, zastraszają, śledzą co piszemy w internecie, zamordyzm, brak wolności słowa, pełna inwigilacja, opresyjne i represyjne państwo policyjne czyli szara rzeczywistość w żydo-banksterskiej jewrounii.

    Polubienie

  3. Żydłactwo jest w desperacji… Odejście Krymu do Rosji to od setki lat największy cios aszkenazistom — kto zna anglijskij, niech wysłucha mądrego, uczonego muzułmanina:
    http://piotrbein.wordpress.com/2014/03/27/must-listen-to-sheikh-imran-hosein-on-islam-russia-crimea-the-end-times/

    To co chazaria robi wokół Ukrainy i w przypadkach jak Szubertowie czy Bejda, dowodzą ich bezsilności. Przegrywają na arenie międzynarodowej: Syria, Krym, być może Wsch. Ukraina… Desperancko rzucili się na Białoruś. Miotają się jak ryba wyciągnięta z wody, ich czas policzony… Żeby nie pociągnęli polactfa do tragedii narodowej.

    Także w Izraelu ogromny atak na sruli-syjonistów przez żydów-ortodoksów (których poprzedników syjo-naziole wymordowali w Szoa):
    http://www.roitov.com/articles/ribo.htm
    http://www.roitov.com/articles/samson.htm
    http://www.roitov.com/articles/meriezrahi.htm
    http://www.roitov.com/articles/gius.htm

    Polubienie

  4. cały ten ludobójczy aparat terroru i zniszczeń trzeba obnażać zastraszanie już niewiela wniesie, a jeśli już to tylko na chwilę , przyznam, że i zęby i pięści mi się zaciskaja

    Polubienie

  5. Pingback: Szyakany dla Polki-patriotki w Niemczech za skargę w obronie Polski | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

  6. no ale po co nam tu Putin??

    Ano po to aby Germańcy Polaków nie gnębili. Na obstalunek żydo-banksterów.
    opolczyk

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.