Krym jest Rosją! Brawo Krymie – bankstersko-banderowska swołocz już Krymu nie zgnoi, nie zniewoli i nie rozszabruje

.

krym rosyjski

.

krym-rosja-1

.

00030QYHJECJP0S1-C116-F4.

.

W legalnym, suwerennym i zgodnym z prawem do samostanowienia referendum mieszkańcy Krymu zdecydowaną większością głosów podjęli suwerenną decyzję – chcemy być Rosją.

W pełni uznaję za legalną i obowiązującą prawnie tę suwerenną decyzję zdecydowanej większości mieszkańców Krymu.

16 marca 2014 był dla mieszkańców Krymu historycznym dniem – obudzili się rano na Ukrainie, nigdzie w dzień nie wyjeżdżali a do łóżek poszli spać w Rosji. Już nie zagrozi im okupacja i rozszabrowanie ich ziem przez bankstersko-banderowską swołocz – bandytów podpalaczy morderców uzrupatorów zamachowców – jewrosrajdaniarzy. Krym wyznaczył tym samym drogę dla innych regionów Ukrainy, których mieszkańcy nie chcą być ani niewolnikami unii jewropejskiej i stojącej nad nią żydo-banksterskiej sitwy, ani nie chcą być rządzeni przez kijowskich bandziorów uzurpatorów – żydo-bankstersko-banderowską swołocz.

Wiosna krymska zaczyna rozlewać się po wschodniej i południowej Ukrainie. W Charkowie, Doniecku, Odessie, Dniepropietrowsku i Ługańsku mieszkańcy domagają się podobnych referendów. W Charkowie i Doniecku manifestacje mają charakter masowy.

.

1394981554_harkov5

.

1394981677_harkov6

.

donieck

.

????????????????????????????????

.

Warto nadmienić, że nielegalni bandyci uzurpatorzy z Kijowa zakazali manifestacji prorosyjskich. A wcześniej ci sami bandyci demonstrowali i okupowali centrum Kijowa ponad trzy miesiące. Teraz zaś, po nielegalnym zbrojnym przejęciu władzy zakazują innym prawa do demonstracji. Tak wygląda żałosna „wolność” i „demokracja” pod rządami bandytów jewrosrajdaniarzy.

.
.
Popieram wszystkie te protesty, pragnienie i prawo przyłączenia terenów zamieszkałych przez demonstrantów do Rosji.
Przy okazji być może i Naddniestrzańska Republika Mołdawska wreszcie uzyska akceptację międzynarodową.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Naddniestrze

Referendum na Krymie zgodnie z oczekiwaniami zostało uznane za „nielegalne” i „niekonstytucyjne” nie tylko przez kijowską żydo-bankstersko-banderowską swołocz, bandę bandytów zamachowców uzurpatorów, ale i przez hordy żałosnych banksterskich marionetek politycznych Polski, jewrounii i dużego USraela. Oraz przez sqrwione rzesze presstytutek z gazet i telawiwzorni. Te same szumowiny kanalie polityczno-medialne, które ryczą i wyją z pianą na pysku, że referendum na Krymie jest nielegalne, za legalną władzę uznały bandytów morderców podpalaczy z jewrosrajdanu, którzy złamali prawo i konstytucję i w nielegalny sposób siłowo obalili legalne władze Ukrainy. Mordując przy okazji ok. 100 osób.

.
Dla mnie nie podlega wątpliwości, że od kiedy oni jako uzurpatorzy sprawują w Kijowie władzę od tego momentu konstytucja Ukrainy została zawieszona i nie obowiązuje. A ci nielegalni bandyci ryczą najgłośniej, że referendum jest niezgodne z konstytucją. A jak wy – bandyci mordercy zamachowcy na żydo-banksterskim żołdzie doszliście do włady? Hę?
Tak więc w sytuacji panującego na Ukrainie bezprawia pod uzurpatorską władzą bandziorów jewrosrajdaniarzy mieszkańcy Krymu kierowali się zasadą wyższej konieczności – ochrony siebie i ziemi, na której mieszkają przed bandą bandytów nasyłających płatnych morderców-snajperów na własnych braci. I pod okupacją których konstytucja Ukrainy i tak jest fikcją i makulaturą.

Hordy żałosnych marionetek politycznych i sqrwione presstytutki w czasie trwania żydo-banksterskiej prowokacji na jewrosrajdanie bez przerwy jak nakręcone katarynki gardłowały za prawem Ukraińców do samostanowienia. Choć jewrosrajdan sterowany, finansowany i uzbrajany był z zachodu i nie był suwerenną wolą większości mieszkańców Ukrainy. Był zaplanowanym i zrealizowanym nielegalnym zbrojnym zamachem stanu, dokonanym przez garstkę bandytów na banksterskim żołdzie. Dlaczego obecnie ta sama banda żałosnych marionetek politycznych i sqrwionych presstytutek odmawia takiego samego prawa mieszkańcom Krymu i innych regionów Ukrainy? Tak widocznie wygląda banksterska wolność, demokracja i równouprawnienie – tylko gdy garstka banksterskich agentów i banderowców dokonuje puczu na obstalunek banksterów ich żądania są słuszne. Gdy inni bronią się przed inwazją i okupacją bankstersko-banderowskiej swołoczy – są samozwańcami, separatystami i postępują „nielegalnie”.

.
Hordy żałosnych marionetek politycznych i sqrwione presstytutki wciąż nie przestają ryczeć o rosyjskiej agresji, interwencji i okupacji na Krymie (choć Rosja ma prawo trzymać tam 25 tys. żołnierzy). Przyjrzyjmy się tej mapce:

.

Obama-Encirclement-of-China-and-Russia-Plan-1920-x-1440-640x480

.
Powyższa mapa pochodzi z tej strony:

http://www.veteransnewsnow.com/2014/03/14/ukraine-americas-midas-touch-again/

.

I odpowiedzmy sobie na pytania – czy to Rosja osacza samozwańczego żandarma światowego, banksterski folwark USA? Czy to Rosja zaciska pętlę na szyi tego terrorysty i agresora napadającego na niepodbite przez banksterów kraje na kilku kontynentach?
Nie – to żydo-banksterski samozwańczy żandarm światowy, kastet do bicia niepokornych Goim, osacza Rosję. Do Ukrainy banksterzy nie mają absolutnie żadnego prawa. Potrzebna jest im, aby na kolejnym odcinku granicy Rosji ustawić kolejne bandyckie instalacje NATO.

Na poniższych mapkach widać jak bandyckie NATO przysuwa się coraz bliżej Moskwy.

.

NATO_-_USSR

.

Tak było ćwierć wieku temu…

A tak jest teraz…

.

Ekspansja_NATO

.

I kto tu jest kurwa agresorem, inwazorem i imperialistą?

Bandycki samozwańczy żandarm światowy na obstalunek banksterów podbija kolejny kraj – Ukrainę. A gdy Rosja broni się przed osaczaniem jej i inwazją banksterskiej swołoczy na ziemie przez wieki związane z Rosją – żałosne marionetki polityczne i sqrwione presstytutki robią wrzask. Gardłują na rzecz „zachodnich wartości”. Których bandyta terrorysta USA jest głównym obrońcą i reprezentantem.
Jeśli Rosja przegra czeka nas „amerykański sen”.

.

Camp_x-ray_detainees

.

251005AbuGhraib

.

torture1

.

I amerykańskie misje pokojowe:

.

Libya_AirStrikes_Operation_Odyssey_Dawn_1.

IRAQ-US-WAR.

Kill Team Afghanistan

Jeszcze słówko o tatarach krymskich którzy twierdzą, że Krym jest od zawsze ich. Przez tysiąclecia Krym był w orbicie Słowiańszczyzny. Najeżdżały go różne koczownicze ludy (Goci, Hunowie, Chazarowie). Osiedlali się tutaj obcy (np. Grecy) – jednak zawsze był Krym powiązany ze Słowiańszczyzną. W połowie XIII wieku podbity został przez Złotą Ordę, po której rozpadzie jeden z jej odprysków utworzył (XV wiek) Chanat Krymski. Jednak Tatarzy byli najeźdcą i okupantem. Podbiła ich Niemka Sophie Auguste Friederike von Anhalt-Zerbst nosząca ksywę Katarzyna II. Obecnie Krym podarowany Ukrainie (a nie żydo-banksterskiej swołoczy) przez Chruszczowa w roku 1954 wraca do Rosji.

Na koniec powtórzę:

Krym zadecydował – jest Rosją! Brawo Krym, brawo Krymianie, brawo Rosja!

W legalnym, suwerennym i zgodnym z prawem do samostanowienia referendum mieszkańcy Krymu zdecydowaną większością głosów podjęli suwerenną decyzję – chcemy być Rosją.

W pełni uznaję za legalną i obowiązującą prawnie tę suwerenną decyzję zdecydowanej większości mieszkańców Krymu.

W pełni popieram wolę i prawo mieszkańców innych regionów Ukrainy na pójście drogą Krymu!

.
.
opolczyk

.

.

precz z jahwizmem

.

.

Ręce Boga

Reklamy

134 thoughts on “Krym jest Rosją! Brawo Krymie – bankstersko-banderowska swołocz już Krymu nie zgnoi, nie zniewoli i nie rozszabruje

  1. „Dobrogost” zalecam ci mniej oglądania telewizji i mniej wierzenia w szczekanie i wycie medialnych prostytutek intelektualnych zwanych popularnie dziennikarzami, to tylko w wiekszości pustosłowie i propaganda. I jasne jest że nikt na zachodzie zbytnio nie będzie się przejmował przemówieniem Putina, tak naprawdę najważniejsze są realne działania w polityce czy gospodarce bo to one przynoszą efekty a przemówienia co najwyżej kreują wizerunek.
    Jeśli chodzi o możliwość wprowadzenia wojsk rosyjskich na Ukrainę w celu stłumienia jewrozasrajdanu to wyglądało by to conajmniej dziwnie, wojska rosyjskie robią porzadek a ukraińskie siedzą w koszarach, a być może część z nich stanęła by przeciwko Rosjanom, tak że taka interwencja i porządkowanie raczej nie wchodziło w rachubę, a po za tym zachód mógłby wykorzystać taką interwencję do podkręcenia antyrosyjskich natrojów na Ukrainie i zrobili by Rosjanom drugi Wietnam, dozbrajając bojówki UPA i kierując je przeciwko wojskom rosyjskim a tak Rosja poczeka aż reżim kijowski da w kość Ukraińcom i oni sami wysadzą władzę w Kijowie z siodła i wybiorą sobie inną. I tak jak powiedziałem niewiadomo co ze wschodnią i południową Ukrainą, moim zdaniem w ciągu kilku najbliższych miesięcy jej los się rozstrzygnie, albo zostanie podjęta próba pacyfikacji co doprowadzi do interwencji rosyjskiej na Ukrainie albo te prowincje odłączą się od Ukrainy w wyniku referendum i wejdą w skład Rosji, chyba że reżim w Kijowie zmądrzeje i wyhamuje tą swoją antyrosyjską politykę i sytuacja się uspokoi a prawa Rosjan tam żyjących będą ponownie akceptowane ale to jest mało prawdopodobne.

    Polubienie

    • Przemex,
      nie przypuszczam aby Rosja przyłączyła, a nawet planowała przyłączenie wschodniej Ukrainy do Federacji. Wschodnia Ukraina ogłosi secesję, ustanowi siebie suwerennym państwem z Ukrainą w nazwie i pozostanie jako równoprawny członek w WNP.
      Nie wykluczam, że już jako oddzielne samodzielne państwo wschodnia Ukraina poprosi Rosję o ochronę militarną (bazy wojsk rosyjskich). Niemniej nie zostanie jak Krym włączona do Federacji. Putin odczeka, aż na jewroukrainie Ukraińcy sami popędzą banderowców i agenturę banksterów – i wtedy obie Ukrainy być może ponownie połączą się – ale już jako sojusznik Rosji a nie jako folwark banksterów.

      Polubienie

    • „Przemex” naiwność Twoja mnie zadziwia. Nie będe już pisał o tym czego Rosja nie zrobiła a mogła bo to i tak nie ma sensu, ale twierdzenie: „Rosja poczeka aż reżim kijowski da w kość Ukraińcom i oni sami wysadzą władzę w Kijowie z siodła i wybiorą sobie inną.” świadczy o zupełnej naiwności w takie coś to nie wierzył już Lenin i twierdził, że nigdy nigdzie na świecie nic takiego się nie wydarzyło oraz, że nie jest możliwe aby coś takiego gdziekolwiek zaszło. Tak się dzieje tylko na filmach propagandowych dla naiwnych. Każda zmiana władzy jest starannie przygotowywana i wspierana od początku do końca. Owszem jak władza daje w kość i ludzie są niezadowoleni mozna to wykorzystać i wtedy dobrze to wygląda w propagandzie (bo dla samych ludzi nie koniecznie). Ta konkretna władza na Ukrainie została ustanowiona przez zydobangsterów, póxniej zalegalizuje się ją w pseudowyborach pewnie w innym skladzie osobowym i tak już zostanie. Teraz rozstrzyga się kształt Ukrainy a Rosja poddala się walkowerem. Co będzie później to trudno przywidzieć trzeba by przeczytać bangsterski plan.

      Polubienie

  2. Wielka szkoda,że nie potrafię pisać po Ukraińsku ! To jest to CUŚ !!! co nie powinno umknąć „BYDŁU BANDEROWSKIEMU Z MAJDANU” http://fakty.interia.pl/swiat/news-rebelianci-zajecie-tankowca-przez-zolnierzy-usa-to-akt-pirac,nId,1359470 . żydo banksterzy zaczynają DZIĘKOWAĆ !!! kryminalistom zwanymi Rebeliantami Libijskimi za zamordowanie Kadafiego i zniszczenie państwa Libijskiego. Soros i Hazarzy wkrótce w podobny sposób podziękują banderowcom za owocną pomoc w zniszczeniu Ukrainy. Wielu z banderowców obudzi się na śmietniku wśród boomów Nowego Jorku lub Chicago i będą się zastanawiać „CO SIĘ STAŁO ?? CO POSZŁO NIE TAK ?? Tak jak wielu Solidarnościchów dzisiaj się zastanawia w Polsce popijając po śmietnikiem DYKTĘ !

    Polubienie

  3. komentarz z onetu:
    „~piter do ~RSI: nieprawda . codziennie spotykam WIELU ludzi i jakos nikt nie popiera dzialan rzadu . nie mam pojecia skad te sondaze , ktore ich popieraja ale mysle , ze to jakas globalna zmowa w celu wygodnego i dostatniego zycia przy korycie . teraz trzesa tylkami bo Rosja moze im to rozwalic . ale to moje zdanie . amatorskie . zwiń
    9 minut temu | ocena: 100%”

    Polubienie

  4. Niestety snajperzy z Majdanu puczysty Parubia/banksterów próbują dokonac prowokacji na Krymie
    (zginał niestety 1 czlowiek z krymskiej samoobrony,
    Merdia, Weglarczyk, etc kłamia w żywe oczy, ze Rosjanie otworzyli ogien.

    “Russian soldiers started shooting at Ukrainian servicemen.”

    I teraz Ukraincy na Krymie otrzymali prawo otwierania ognia …

    Bez wojen banksterzy nie maja z czego życ…

    2 killed in shooting near Crimea military research center, ‚sniper detained’ http://rt.com/news/crimea-shooting-military-center-646/

    A ten spnajper na Krymie, to prawdopodobnie z Prawego Sektora http://russian.rt.com/article/24590

    Polubienie

  5. Ja prawie nigdy nie płaczę, bo życie dało mi w kośc 😉
    Ale dziś płakałem i nie wstydziłem się łez.
    Ponad ohydą polskojęzycznych banksterów, politruków i presstitutek dawno nie słyszałem
    tak pieknego, czystego głosu honoru, odpowiedzialności, inteligencji, troski o współobywateli

    Orędzie Putina po rosyjsku
    http://www.vesti.ru/videos?vid=585417&cid=1

    Крым и Севастополь войдут в состав РФ: обращение президента РФ Владимира Путина

    Admin

    Polubienie

  6. „Goreją wici Lyrics
    Slavland

    Goreją Wici w czas rokowy,
    Dziś znów jak przed tysiącem lat,
    Posłanie niosą masławowe
    I budzi się słowiański świat.

    Słowiańska czestna wiara nasza,
    My z tych co Lech, Ziemowit, Krak,
    Nie nam zamorskich znać mesjaszy,
    I drogi nam Swaroga znak.

    A człowiek miarą jest wszechrzeczy,
    Nic ponad naszą myśl i dłoń,
    Z klęczeństwa Polak się uleczy,
    Na zaćmę krzyża ma już broń.

    Odzyszcze naród własną duszę,
    I sobą znów zapragnie być,
    Koło historii drgnie i ruszy,
    Bezdziejów gnuśnych zerwie nią.

    Życie człowieka to zadanie,
    Spełnia się poprzez trud i znój
    Dzieło to twoje powołanie,
    Dzielnym niech będzie żywot twój!”

    (http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/polskie-wojska-w-lipcu-2014-roku-znajda-sie-zachodniej-ukrainie#comment-186883)

    Polubienie

  7. Dzisiaj niechcący usłyszałem kawałek wypowiedzi jakiegoś kretyna chyba w TVN, który pieprzył jak potłuczony że Putin jest „tylko” przywódcą i jak dalej będzie szkodził Rosji to się go odwoła 🙂 pewnie Tusk z Kaczyńskim i Sikorskim pojadą na Kreml w workach pokutnych i legną u bram prosząc Władimira o rozsądne zejście z tronu bo oni w oczach swojego narodu wychodzą na coraz większych idiotów, choć wydawało się że większymi już nie mogą być…

    Polubienie

  8. Możliwe że Putin nie chce przyłączać wschodniej i południowej Ukrainy do Rosji i możliwe że powstanie nowe niepodległe państwo Ukraina Wschodnia, niemniej tak czy siak wydarcie Ukrainy wchodniej i południowej z rąk reżimu w Kijowie jest konieczne, choćby ze względów strategicznych czy gospodarczych a to czy wschodnia Ukraina się przyłączy do Rosji czy utworzy niepodległe państwo w oparciu o sojusz z Rosją to już nie ma największego znaczenia.
    „Dobrogoście”, nic nie jest przesądzone, los Ukrainy też, po rewolucji pomarańczowej też się wydawało że Ukraina wpadła na zawsze w brudne łapy żydo-banksterów, ale niedługo po rewolucji jej liderzy Tymoszenko i Juszczenko się skompromitowali złodziejstwem i wspieraniem banderowców, a Ukraińcy wybrali sobie Janukowycza, złodziejka Tymoszenko poszła do paki. Reżim w Kijowie nie jest i nie będzie wieczny, tak jak powiedziałem Ukraińcy ich sami wysadzą z siodła władzy jeżeli nie po dobroci to siłą, Ukraina to taki spesyficzny kraj że tam jedną rebelię od drugiej może dzielić nawet kilka tygodni czy nawet dni, dzisiaj mamy projewropejski majdan a jutro może być antyjewropejski. Tak że nie przesadzajmy z przesądzonym losem Ukrainy i nie popadajmy w depresję. I tak naprawdę ten reżim jest kruchy, bo na czym jest oparty na resztkach zardzewiałej i przestarzałej armii, na resztkach służb bezpieczeństwa, na zlikwidowanym berkucie, na bojówkarzach z prawego sektora i zagranicznych najemnikach czy nawet na tworzonej właśnie gwardii narodowej? te siły w obliczu ewentualnego starcia z armią rosyjską nie mają szans, a w starciu ze zbuntowanym i wkurwionym społeczeństwem też.
    I Rosja wcale nie poddała sie walkowerem, ona walczy cały czas i odnosi sukcesy na przykład Krym odłączyła od Ukrainy opanowanej przez banderowców i euromatołów bez jednego wystrzału, właściwie to mieszkańcy sami go odłączyli przy wsparciu Rosji. Rosja odnosi sukcesy przy mozliwie jak najmniejszych kosztach i przy użyciu jak najmniejszych sił, przy czym nie może wkroczyć na Ukrainę i zrobić tam porządku bo wyjdzie na takiego samego agresora jak USA i NATO chyba że reżim kijowski przesadzi i Rosja będzie zmuszona do takiej reakcji.

    Polubienie

    • przemex

      Nie doceniasz żydów. A lekceważenie ich obiawia się tylko jedną karą „Niewolnictwem”. Majdan nie był przygotowywany miesiąc lub rok!! a wiele lat. żydłactwo ma alternatywne scenariusze rozwoju sytuacji. Będą działać na kilku kierunkach a ten żydek profesor :))) Bartoszewski właśnie zaczął przygotowywać nowy scenarisz walki z Putinem przez swoich braci. Co zresztą mnie cieszy bo bardziej skompromitowanej żydowskiej persony ze świecą szukać. W Polsce już nawet dziecko wie, że Bartoszewski został wypuszczony z Oświęcimia ze względu na stan zdrowia :))) Na pewno pomorze to w ocuceniu sporej części Słowian z nienawiści do Rosjan.

      Polubienie

    • Lubuszanka,

      Putin na spotkaniu z Żydami w muzemu żydowskim w Moskwie powiedział:

      „Właśnie o czymś sobie pomyślałem: decyzję o nacjonalizacji tej biblioteki podjął pierwszy rząd sowiecki, który składał się w 80-85% z Żydów.”
      http://www.nacjonalista.pl/2013/06/21/prezydent-putin-pierwszy-rzad-sowiecki-byl-w-80-zydowski/

      Nie można tego w żaden sposób zakwalifikować jako „antysemityzm”. On po prostu stwierdził fakt. Natomiast jeśli wśród banderowców są tacy, którzy wołają „bij Żyda” czy „Żydzi do gazu” to Putin słusznie takich krytykuje. Tyle że ja nie użyłbym propagandowego żydowskiego terminu „antysemitysm” a użyłbym np. żydożerstwo czy żydofobia. A to z tego powodu, że Semitami są np. Palestyńczycy, natomiast większość współczesnych Żydów nie ma semickich korzeni. Niemniej w odbiorze propagandowym termin „antysemityzm” ma takie a nie inne znaczenie – i Putin używając go skrytykował banderowców, którzy rzeczywiści są żydożercami. Przypuszczam, że prezydent Putin celowo użył tego terminu. On ciągle powolutku dokręca śrubę żydowskiej opozycji i oligarchom w Rosji. Jego do tej pory nie oskarżono o antysemityzm za trzymanie za pysk żydowskiej opozycji, bo ona udaje, że jest „rosyjską” opozycją. A hasbara nie chce jej tożsamości demaskować. Krytykując jewrosrtajdaniarzy publicznie za ich „antysemityzm” pokazał Putin, że sam nie jest „antysemitą”. A więc jeśli bierze za pysk opozycję, to nie dlatego że żydowska, a dlatego, że działa nielegalnie i jako wroga V kolumna.
      A przy okazji Putin dał w pysk całej tej zachodniej żydo-banksterskiej agenturze wspierającej banksterski srajdan. Bo ona wszędzie tropi i tępi „antysemityzm” a wspiera banderowców żydożerców polakożerców i rosjanoożerców.

      Polubienie

  9. Z polskimi napisami.

    Straszna prawda o Ukrainie

    Majdan, którego nie pokażą w wiadomościach cz. 2

    Polubienie

  10. Bardzo dobrze że Putin używa argumentu antysemityzmu, bo gdyby powiedział że jewrozasrajdan sfinansowali, wywołali syjonistyczne żydostwo to zachodnie ścierwomedia okrzyknęły by go antysemitą, a tak Putin nie podnosi publicznie sprawy narodowości tych którzy rzeczywiście wywołali to zamieszanie unikając oskarżeń o antysemityzm a jednocześnie sam zarzuca sfinansowanym przez żydostwo banderowcom antysemityzm i tym samym wyrywa ten argument z rąk syjonistycznemu żydostwu, żydostwo nie może zarzucić Putinowi że nie lubi żydów, po prostu nie mają kolejnego powodu by na niego pluć, szczekać i wyć. Po za tym podejrzewam że Putin nie może tak po prostu publicznie powiedzieć kto tak naprawdę rządzi światem ponieważ w samej Rosji żydostwo jest jeszcze zbyt silne i ma duże wpływy i mogliby go wysadzić z siodła władzy dlatego musi stwarzać pozory, Putin przecież nie ma totalitarnej władzy w Rosji. Po za tym Putin używając argumentu antysemityzmu względem jewrozasrajdanców pokazuje moim zdaniem prawdziwą twarz tych którzy to faktycznie sfinansowali i wywołali, którzy jednej strony krzyczą o fali antysemityzmu w świecie a z drugiej strony sami finansują antysemickie ruchy i organizacje.

    Polubienie

  11. To też jest interesujące.

    Aleksander Dugin
    Ukraińska wojna jako punkt zwrotny w światowej polityce
    7 marca 2014
    Podczas kryzysu ukraińskiego z cienia wyszli nowi aktorzy: jawny nazizm oraz europejskie żydostwo.

    Potwierdza się, że najważniejsza jest geopolityka.
    Wszystko inne ma znaczenie drugorzędne – demokracja, prawo, prawa człowieka, rynek, nacjonalizm, ideologia, religia i tak dalej.
    Nie liczy się nic, oprócz geopolityki.
    Ten, kto temu zaprzecza, jest zwyczajnym ignorantem i nie pasuje do współczesności.
    Tak więc „Denken in Kontinenten1”, jak zaproponował to Jordis von Lohausen, jest jedynym sposobem, by zrozumieć co się wokół nas dzieje.
    Rozumowanie geopolityczne, koncepcja wielkiej wojny kontynentów, to główne pole semantyczne.

    W tej perspektywie, wszystko jest jasne: eurazjatycka (potęga lądowa, tellurokracja) jest Rosja
    – to właśnie zaproszenie Janukowycza by dołączył do Unii Eurazjatyckiej było początkiem całego tego chaosu, atlantyckie (potęga morska, talassokracja)
    są USA, NATO, kijowska junta. Są też pewne siły, które są pomiędzy (Rimland) – wahająca się Europa (jak zawsze, rozdarta pomiędzy Lądem i Morzem),
    niezdecydowana w kwestii swojej tożsamości – kontynentalnej (niemieckiej/francuskiej), lub morskiej (brytyjskiej, amerykańskiej).

    Podczas kryzysu ukraińskiego z cienia wyszli nowi aktorzy:
    jawny nazizm (Prawy Sektor, Swoboda)
    oraz europejskie żydostwo (Kołomojski2
    jako szef Europejskiego Kongresu Żydowskiego
    – to wyjaśnia pojawienie się BHL3).

    Kwestia tego, że obydwa te podmioty są po stronie atlantyzmu, wymaga wyjaśnienia. Jest jednak jeszcze jeden aspekt:
    rehabilitacja zintrumentalizowanego nazizmu przez USA i bezpośrednie zaangażowanie żydowskie (Kołomojski nie tylko jako sponsor Prawego Sektora,
    ale również jako gubernator mianowany bezpośrednio przez juntę, który wprost, w otwartych grożbach, rzucił wyzwanie Putinowi i Rosji).
    Europejskie żydostwo (przynajmniej to uznające Kołomojskiego za swojego formalnego przywódcę) wypowiedziało wojnę Rosji Putina.
    Tak więc naziści i żydostwo pojawili się na scenie bez masek, jako określone i zdefiniowane siły polityczne. To prawdziwa rewolucja semantyczna.

    Tak więc, będąc nazistą, możesz zostać zaakceptowany przez rząd światowy, który wyłącza cię z kategorii politycznie niepoprawnych, jeśli jesteś atlantycki, antyrosyjski i proamerykański.
    Na lepsze lub na gorsze, nazizm znów tu jest. Nawet nie będąc w żadnym stopniu nazistą, staniesz się nim i zostaniesz formalnie wykluczony z gatunku ludzkiego,
    jeśli jesteś sympatykiem Rosji lub krytykiem USA i NATO.
    Są zatem dobrzy naziści, którzy nie są nazistami ze względu na bycie proamerykańskimi,
    wszyscy inni są zaś złymi nazistami z przeciwnego powodu. Sprawa Breivika wprowadza na tą ścieżkę:
    rehabilitacji nazizmu i ostatecznej utraty jakiegokolwiek spójnego znaczenia przez słowo „nazista”.
    Bardzo ważnym punktem jest, że obecnie możesz swobodnie być nazistą, jeśli chwalisz USA i ich globalną hegemonię.
    Zostaniesz uznany za liberalnego i za ważną oraz użyteczną niekiedy mniejszość społeczną. Jeśli jesteś przeciwko amerykańskiej hegemonii,
    masz tylko jedną możliwość (to, jaką ideologię wyznajesz naprawdę, nic nie znaczy – czy będzie to ideologia liberalna, komunistyczna, czy czwarta teoria polityczna) – bycie nazistą.
    Tak więc idea bycia nazistą staje się całkowicie postmodernistycza – ma tyle znaczeń, że całkowicie traci jakiekolwiek.
    Nazizm jest rodzajem diagnozy psychiatrycznej lub nowo wynalezionego gender – męskiego, żeńskiego, homoseksualnego, transseksualnego, nazistowskiego, LGBT i tak dalej.
    Dla pewnych przyczyn jest to dobra wiadomość, dla innych zła. W każdym razie jest to fakt.

    Żydostwo, wraz z Kołomojskim, gra rolę na skalę europejską. Żydzi byli w przestrzeni europejskiej mniej lub bardziej dyskretni, obecnie – może na fali swoich mesjańskich nadziei
    – zdecydowali się otwarcie wziąć udział w walce.
    Kołomojski to bardzo wiele mówiący czynnik – przywódca Europejskiego Kongresu Żydowskiego grozi przywódcy suwerennego państwa.
    Zrobione to zostało otwarcie. Znaczy to, że nie możemy dłużej uważać Żydów za figurę teorii spisku.
    Żydzi istnieją, są zjednoczeni w żydowskich kongresach i działają na poziomie międzynarodowym na własną korzyść.
    Zawsze było to jasne i znane, nie było jednak przyznane, by nie urażać ich wrażliwości po doświadczeniach prześladowań jakich doznali podczas II wojny światowej.
    Obecnie zregenerowali się, dostali własne państwo, a także znaczącą władzę polityczną, ekonomiczną i finansową, i powrócili na scenę światowej polityki.
    Kołomojski jest pierwszym Żydem, zaangażowanym w międzynarodową aferę (niemal wojnę) jako głowa ważnej międzynarodowej organizacji żydowskiej.
    Wypowiada on wojnę Putinowi. Europejskie żydostwo wypowiedziało wojnę Putinowi – Kołomojski jest tego żydostwa oficjalnym przywódcą.
    Ten ważny fenomen stanowi potwierdzenie linii Alaina Sorala i Dieudonne Mbala Mbala we Francji, gdzie walczą oni o uznanie Żydów za rzeczywiście istniejącą siłę polityczną
    – posiadającą swoje interesy, instrumenty, idee, strategie i tak dalej.
    Nie ma w tym nic antysemickiego. Żydzi istnieją i działają wedle swoich interesów. To zupełnie normalne.
    Obecnie, europejscy Żydzi (lub też ich część reprezentowana przez Europejski Kongres Żydowski) wypowiedzieli wojnę Rosji.
    Nic osobistego. Po prostu Żydzi. Mamy zatem po raz kolejny nazistów i mamy po raz kolejny Żydów.

    .

    Czy przypomina nam to coś z przeszłości? Oczywiście. Pierwszą i drugą wojnę światową.
    Światowy kryzys gospodarczy, koniec hegemonii USA, porażka Końca Historii i liberalnej globalizacji.
    Nadchodząca nieuchronnie katastrofa. Pojawienie się nazizmu jest znakiem instrumentalizacji europejskich nacjonalizmów,
    by jeszcze raz wywołać wojnę domową w Europie. Dziś, ukraińscy naziści, tak jak i europejscy Żydzi (w osobach Kołomojskiego i BHL)
    wypowiedzieli Rosjanom wojnę. Jutro, coś podobnego zostanie sztucznie sprowokowane pomiędzy innymi europejskimi ludami.
    Tak więc witajcie znowu, europejscy naziści. Waszym zadaniem jest obecnie uratować upadającą amerykańską hegemonię.
    Tak więc witajcie znowu, europejscy Żydzi. Możecie swobodnie wrócić na scenę polityczną. Żadnych więcej traum.
    Możecie jeszcze raz rozwinąć swoją sprytną strategię.

    Wnioski dla zwolenników czwartej teorii politycznej. Musimy oprzeć naszą wizję na geopolityce. Istnieje wybór.
    Atlantyzm, eurazjatyzm, lub coś pomiędzy. Pozycja pomiędzy jest niedogodna. Wybierając potęgę lądową, wybieramy Europejską Rewolucję.
    Wybierając potęgę morską, wybieramy jeszcze jedną paneuropejską wojnę domową. Jeśli nalegać będziemy, by nie dokonywać wyboru,
    ktoś inny zadecyduje za nas. W wyborze leżą więc nasza wolność i godność. Wybierzcie samodzielne. Wybierzcie niezależnie. Wybierzcie świadomie.

    Aleksander Dugin

    (tłumaczył z języka angielskiego i przypisami opatrzył: Ronald Lasecki)

    1„Myślenie Kontynentami”, tytuł wydanej w 1979 r. poświęconej geopolityce pracy barona Heinricha Jordisa von Hohausen (1907-2002).

    2Ihor Kołomojski (ur. 1963) – żydowski oligarcha i aferzysta z Ukrainy, posiada obywatelstwo ukraińskie i izraelskie.
    Przewodniczy Europejskiemu Kongresowi Żydowskiemu, finansuje Swobodę i Prawy Sektor.
    2 marca mianowany został przez p.o. prezydenta w ukraińskiej juncie rewolucyjnej, Aleksandra Turczynowa gubernatorem obwodu dniepropietrowskiego.

    3Bernard-Henri Lévy (ur. 1948) – neokonserwatywny żydowski polityk i publicysta z Francji, jeden z animatorów środowiska „Nouveax Philosophes”,
    doradca również będącego Żydem francuskiego prezydenta Nicolasa Sarkozy’ego.
    Bernard-Henri Lévy uważany jest za architekta wojen w Libii i w Syrii, gdzie pośredniczył w nawiązaniu kontaktów pomiędzy rebeliantami
    a zachodnią klasa polityczną. Jego żoną jest tancerka porno i aktorka w filmach erotycznych, Arielle Dombasle.

    Polubienie

  12. Nie wiadomo ile w tym prawdy, ale kto wie, czy tak nie jest.
    Z sieci:
    Trwa rabunek Ukrainy. Paweł Zarifullin, dyrektor moskiewskiego centrum im. Lwa Gumilewa stwierdził, powołując się na źródła w środowisku muzealników w Kijowie, ale nie podając żadnych nazwisk, że 16 marca p.o. premiera Ukrainy Arsenij Jaceniuk polecił wywieźć do USA słynny złoty skarb zgromadzony ze scytyjskich kurhanów, który ma posłużyć jako zastaw pod pożyczkę z Międzynarodowego Funduszu Walutowego. Złoto Scytów, pochodzące ze starożytnych wyposażeń grobowych, oceniane na ok. 20 mld dolarów, stanowi(ło?) jedno z największych bogactw kulturalnych Ukrainy. Informacja ta wzbudziła tak duży niepokój u części kijowskich historyków, że najodważniejsi z nich próbują wymusić na władzach, aby wpuściły ich do sprawdzenia zawartości skarbców, głównie w dwóch kijowskich muzeach. Wcześniej, 7 marca o godzinie 2:00 w nocy, z kijowskiego lotniska Borispol, eskorta Rezerwy Federalnej USA wywiozła dwoma samolotami 40 ton złota w sztabkach z centralnych rezerw w skarbcu Ukrainy. ”

    Polubienie

  13. Jeśli to prawda z tą chęcią wstąpienia Strefy Gazy do składu Federacji Rosyjskiej to ciekawe jak zachował by się Izrael w momencie przyłączenia Strefy Gazy do Rosji(co jest zresztą nie możliwe), przecież każdy ewentualny atak Izraela na Strefę Gazy byłby atakiem na Rosję.:)

    https://opolczykpl.wordpress.com/2014/03/16/krym-jest-rosja-brawo-krymie-bakstersko-banderowska-swolocz-juz-krymu-nie-zgnoi-nie-zniewoli-i-nie-rozszabruje/#comment-75908

    Admin

    Polubienie

  14. http://polish.ruvr.ru/2014_03_19/Gospodarka-Krymu-przestawia-sie-na-rosyjskie-standardy-9236/

    http://polish.ruvr.ru/news/2014_03_19/Prezydent-Wenezueli-oskarzyl-USA-i-UE-o-stosowanie-podwojnych-standardow-8032/

    Przemex,
    nasze blog to nie WPS, gdzie panował totalny bałagan (nawet Palmer napisał o tym tekst), i to nie tylko w sensie technicznym, bo np. nie wiedzieć czemu jeszcze do niedawna w blogrollu trzymali odnośnik do syjonistycznego portalu „Niezależna.pl” (aż im ostatnio „Franz” zwrócił na to uwagę; zaś wcześniej polecali banksterskiego agenta – krypto-Żyda Michalkiewicza), a do tej pory w nim promują – obecnie jawnie agenturalny blog Białczyńskiego (onegdaj sam u nich o tym wspomniałem – niestety, bez odzewu) –
    oni mają jeszcze stary, prosty motyw WordPressa, który nie umożliwia konkretnej odpowiedzi dyskutantowi na dany komentarz (tylko poprzez e-mail, ale nawet i w tym wypadku – nie będzie on widoczny bezpośrednio pod nim, a tylko na końcu, wg kolejności daty publikowania).

    PS Uwaga ogólna do wszystkich, o ile to możliwe – postarajcie się wrzucać swoje linki (zbieżne tematycznie) w jednym komentarzu.

    Admin

    Polubienie

    • Przemex,

      poproszono mnie, abym wrócił ci uwagę na pewną kwestię „techniczną” – chodzi o to, abyś pisząc komentarz będący odpowiedzią na inny komentarz korzystał z funkcji „odpowiedz” znajdującej się na górze każdego komentarza.

      „Odpowiedz | Cytat | Edytuj”

      Gdy klikniesz na „odpowiedz”, twoja odpowiedź znajdzie się pod komentarzem na który odpowiadasz. W przeciwnym razie niekiedy między twoją odpowiedzią a komentarzem na który odpowiadasz jest dziesięć innych komentarzy i przez to dyskusja jest cokolwiek „szarpana”. Idzie po prostu o to, aby odpowiedzi na konkretne komentarze umieszczać pod nimi przy pomocy funkcji „odpowiedz. Wtedy dyskusja zyskuje na przejrzystości.

      Polubienie

  15. http://www.prisonplanet.pl/polityka/obama_powstrzymany_na,p855438547 – syjonistyczne banksterskie szumowiny nie odpuszczają. Po rozpętaniu piekła na Ukrainie, obaleniu legalnego, wybranego w demokratycznych wyborach rządu, osadzeniu na pozycjach władzy w Kijowie, marionetkowego względem banksterów i totalitarnego rządu Jaceniuka i Turczynowa, po klęsce banksterów na Krymie i niepewnym losie wschodnich i południowych prowincji Ukrainy, banksterzy ponownie przymierzają się do ataku na Syrię i Iran, widać że chcą się zemścić na Rosji za łupnia jakiego dostali na Krymie. I potwierdza się to że USA i NATO sponsorowane i kontrolowane przez syjonistycznych żydo-banksterów chcą zlikwidować rosyjskie bazy w Sewastopolu, na Krymie oraz w Tartus w Syrii aby wyeliminować rosyjską flotę czarnomorską z basenu Morza Śródziemnego i Morza Czarnego i zdobyć pełną dominację w tej częsci świata, konieczne do tego jest przejęcie Syrii i Ukrainy. Po to było między innymi potrzebne zamieszanie na Ukrainie, i kto wie czy jewrozasrajdańska rewolucja na Ukranie nie jest próbą osłabienia Rosji i wciągnięcia jej w wyniszczającą wojnę domową na Ukranie i w ten sposób odciągnięcie Rosji od konfliktu w Syrii, w celu odcięcia Syrii i Assada od rosyjskiej pomocy po to aby doprowadzić do upadku Syrii i likwidacji bazy w Tartus. Natmiast po upadku Syrii, syjonistyczni żydo-banksterzy i kontrolowane przez nich NATO i USA będą mieli otwartą drogę do ataku na Iran, likwidacja Iranu oraz destabilizacja czy podbicie krajów z którymi Chiny mają największe interesy z których sprowadzają na przykład surowce dla chińskiej gospodarki spowoduje poważne ograniczenie dostaw surowców do Chin albo ich wstrzymanie i to w połączeniu z możliwym wstrzymaniem przez zachód importu chińskich produktów spowoduje chaos w Chinach, załamanie gospodarki, wzrost bezroboci, zamieszki to z kolei może spowodować że zdesperowane Chiny rzucą się na bogatą w zasoby Syberię i wtedy Rosja będzie musiała walczyć na dwa fronty, Rosjanie nie oddadzą po dobroci Syberii a Chińczycy nie odpuszczą a więc oba kraje wyniszczą sie wzajemnie, a wtedy NATO i USA wkroczą w charakterze sprzątającego bałagan i w ten sposób zapewnią sobie dominację na kolejne 100lat i usuną wszelkie przeszkody stojące im na drodze do budowy nowego porządku świata w wydaniu żydo-banksterskim.

    Polubienie

    • Przemex,

      ja osobiście nie wiążę sprawy Syrii plus Krym/Ukraina i Iranu w jeden ciąg logiczny. Pierwsza próba ataku na Iran (obróbka propagandowa szła pełną parą w latach 2007-2010) miała miejsce na długo przed atakiem na Syrię przy pomocy bandy banksterskich najemników prezentowanych jako „opozycja” w Syrii. I to nie Syria powstrzymała atak na Iran, a dyplomacja Rosji i Chin (plus mocne dozbrojenie Iranu w rakiety SS przez Rosję).
      Wojna przeciwko Syrii i pucz żydo-bankstersko-banderowskiej swołoczy na Ukrainie jest rzeczywiście powiązanymi ze sobą atakami na Rosję. Idzie o rosyjskie bazy marynarki wojennej w Syrii i na Krymie i o osłabienie/pozbawienie Rosji militarnej prezencji na morzach Czarnym i Śródziemnym. W przypadku Syrii jest to też dodatkowo wyrwanie Rosji ostatniego jej sojusznika w tym rejonie.
      Ewentualne podbicie Syrii nie jest natomiast „przepustką” do ataku na Iran. Rosja i Chiny bez względu na sprawę Syrii i Krymu nie będą się temu przyglądać bezczynnie.
      Nie przypuszczam, aby władze Chin były ślepe i głupie i nie znały zamiarów banksterskiego folwarku – USA. Nie przypuszczam więc, że dadzą się w naiwny sposób napuścić na Rosję. Chiny same wiedzą, że ich głównym wrogiem jest USA. A spraw spornych jest sporo – m.in „separatystyczny” Tajwan wspierany przez banksterską sitwę jak i nachalne parcie USA na Chiny blisko chińskich wybrzeży. Przecież dochodziło już do ostrych incydentów na Morzu Chińskim:
      http://www.wprost.pl/ar/429118/Grozny-incydent-na-morzu-z-udzialem-okretow-Chin-i-USA/

      Tak więc nie przypuszczam aby Chińczycy byli ślepi, aby siedzieli bezczynnie w przypadku agresji na Iran i aby dali naszczuć się na Rosję. A to co Rosja zrobiła z Krymem jest po prostu stworzeniem precedensu – otwartego i zdecydowanego postawienia się żydo-banksterskiej swołoczy – nawet przy ryzyku wybuchu wojny. I bandyci, wyjąc na Rosję okazali się w przypadku Krymu bezsilni.
      http://polish.ruvr.ru/2014_03_19/Ukraina-i-wspolpraca-wojskowo-techniczna-Chin-i-Rosji-9072/
      A to, że Chiny nie poparły referendum na Krymie jest oczywiste – gdyby to zrobiły – Tybetańczycy natychmiast zaczęli by rozróbę o referendum. W podobnej sytuacji są Indie – spore obszary Kaszmiru zamieszkałe przez muzułmańską większość chciałby dołączyć do Pakistanu. Dlatego Indie nie mogą poprzeć referendum krymskiego.

      Polubienie

      • Jeśli chodzi o Syrię to jest to sojusznik nie tylko Rosji ale także Iranu, a więc pozostawienie Syrii nietkniętej przy jednoczesnym ataku na Iran mogłoby się niezbyt dobrze zakończyć dla Izraela, siły syryjskie wspomagane Hezbollahem, doradcami wojskowymi z Rosji, Iranu, Chin, wspomagane dostawami broni czy nawet siłami specjalnymi z Rosji i ewentualnie wspomagane działaniami rosyjskiej floty mogłyby wbić nóż w plecy Izraelowi, przecież Syria graniczy z Izraelem, mogłaby zaatakować wzgórza Golan albo mogłaby zaatakować Izrael z terytorium Libanu, związać w ten sposób walką Izrael i odciągnąć od Iranu, dodatkowo rosyjska flota mogłaby związać walką siły natowskie na Morzu Śródziemnym odciągając je od Izraela i Syrii, dodatkowo nie wiadomo jak zachował by się Egipt, tam niedawno wojsko obaliło amerykańską marionetkę z Bractwa Muzułmańskiego(kontrolowanego przez zachodnie służby specjalne) Mohammada Mursiego, gdyby Egipt stanął po stronie Syrii to mógłby zamknąć kanał Sueski dla amerykańskich, brytyjskich i ogólnie natowskich okrętów a Izrael zostałby wzięty z dwóch stron. Dodatkowo obecnie niepewna sytuacja jest w Pakistanie który bombardowany jest amerykańskimi dronami, destabilizowany przy pomocy siatek terrorystycznych kontrolowanych przez zachodnie siły specjalne, destabilizowany przez podsycanie tendencji separatystycznych, dodatkowo USA kombinuje ponoć jak przejąć pakistański arsenał jądrowy i do tego ma służyć między innymi destabilizacja Pakistanu, chodzi o to aby USA miało pretekst do przejęcia kontroli nad arsenałem jądrowym Pakistanu podobno zagrożonym przejęciem przez terrorystów(kontrolowanych przez zachód), dodatkowo Chiny uważają Pakistan za bardzo strategiczny rejon, ponoć chcą tam tędy zbudować rurociąg transportujący bodajże ropę do Chin z bliskiego wschodu a destabilizacja tego kraju to uniemożliwia, tak że gdyby Pakistan obrażony na politykę USA stanął po stronie Iranu to natowskie siły w Afganistanie byłyby okrążone a natowskie bazy w Azji Środkowej można zneutralizować przy pomocy rakiet. Także do ataku na Iran USA i NATO muszą sobie oczyścić przedpole, bowiem atak na ten kraj to nie atak na Irak czy Afganistan gdzie „armie” tych krajów miały dużo do życzenia, a zdobycie ich było raczej sielanką, do ataku na Iran trzeba by było użyć o wiele większych sił i wojna toczyła by się o wiele dłużej z o wiele większymi stratami jeżeli do tej wojny dołączyłyby Rosja i Chiny to wojna ta była by jeszcze dłuższa. I właśnie do oczyszczenia tego przedpola służyła między innymi „arabska wiosna”, ta rewolucja została wywołana nie tylko po to aby przejąć majątki narodowe tych krajów, nie tylko po to aby przejąć kontrolę nad zasobami naturalnymi, głównie gazem i ropą oraz trasami ich transportu, ale również po to aby przejąć kontrolę nad strategicznie ważnymi terytoriami takimi jak choćby strefa kanału Sueskiego czy po to aby odsunąć od władzy polityków którzy w ostatnich latach zaczęli podążać w kierunku rosyjskim i chińskim co było zagrożeniem dla interesów anglo-amerykańskiego establishmentu wspomaganego przez żydowską finansjerę osi Lodyn City – Wall Street. Ci przywódcy mogliby też stanowić ewentualne zagrożenie w przypadku ataku najpierw na Syrię a potem na Iran jakby nie było obecnie najsilniejsze państwo na bliskim wschodzie, teraz na przykład Libia nie będzie już problemem ponieważ panuje w niej chaos, Egipt jest niepewny, Pakistan niepewny, Turcja jest członkiem NATO ale sytuacja jest tam też niepewna ponieważ od czasu do czasu wybuchają anty rządowe zamieszki, Syria jeszcze nie podbita, rosyjska baza a Tartus jeszcze nie zlikwidowana. Także sytuacja na bliskim wschodzie jest tak nie pewna że raczej nie podejmą ataku na Iran, tak że muszą oczyścić sobie tyły bo pozostawienie na nich wrogów mogłoby się dla nich niezbyt dobrze zakończyć. Jedynie wyparcie sił rosyjskich z Morza Śródziemnego, likwidacja Syrii jako sojusznika Iranu i Rosji, pełna kontrola nad kanałem Sueskim gwarantuje względny spokój przynajmniej w tym rejonie do przeprowadzenia takiej operacji. Oczywiście Rosja po ewentualnym upadku Syrii może wspierać Iran z terytorium sojuszniczej Armenii, Kaukazu czy republik środkowoazjatyckich ale to już nie to samo co możliwość szachowania Izraela i floty amerykańskiej na Morzu Śródziemnym i Morzu Czarnym. Oczywiście trudno przewidzieć czy Chiny i Rosja zaangażowały by się wojnę po stronie Iranu na płaszczyznie militarnej czy tylko ograniczyły by się do wspierania Iranu dostawami broni, doradcami wojskowymi oraz działaniami na płaszczyznie dyplomatycznej i gospodarczej, ale każdy scenariusz należy brać pod uwagę. Tak naprawdę to tylko trzy kraje Rosja, Chiny i Iran są liczącymi się i głównymi przeciwnikami USA i NATO reszta właściwie się nie liczy ponieważ bez wsparcia Chin, Rosji czy nawet Iranu reszta krajów nie będących jeszcze pod kontrolą banksterów padłaby raczej szybko, także kiedy zdobędą Iran będą kontrolować cały bliski i środkowy wschód oraz północną Afrykę umożliwi to pełną ich destabilizację oraz podział na mniejsze państwa co jest zresztą na rękę Izraelowi, słaby i zdestabilizowany świat islamski nie będzie zagrożeniem dla niego i wtedy bez przeszkód będą mogli budować ten swój wielki Izrael od Nilu aż po Eufrat. A przy okazji zdestabilizują zachodnie prowincje Chin i południowe prowincje Rosji, odetną albo ograniczą dostawy surowców do Chin i to w połączeniu z tendencjami separatystycznymi Tybetu(ponoć też bogatego w zasoby i dlatego zachód ma chrapkę na niego) i sprawą Tajwanu zdestabilizuje Chiny i skłoni je do ewentualnego ataku na Rosję. Władze Chin, Rosji czy Iran zapewne wiedzą o tych planach i raczej nie dadzą się napuścić wzajemnie na siebie i wyniszczyć w bratobójczej wojnie ale nigdy nic nie wiadomo dlatego o tym piszę.

        Polubienie

  16. Sformowane oddziały SAMOBRONY o nazwie: “Народная дружина Юго-Востока Укранины” twierdzą, że NIE uznają SAMOZWAŃCZYCH nie legalnych UZURPATORÓW faszystów z Kijowa o czym zawiadamiają w swoim oficjalnym oświadczeniu z 16 marca 2014r , zamieszczonym na YouTube.

    Twierdzą że ich odziały “Народная дружина Юго-Востока Укранины” już liczy 20 tysięcy uzbrojonych żołnierzy, a ich formacje znajdują się we wszystkich miastach oraz osiedli “wchodniej ukrainy” i nie wpuszczą na teren “wschodniej obecnej ukrainy” jakich kolwiek uzbrojonych formacji wysłanych przez UZURPATORÓW z Kijowa, a jak przyjdą to będą potraktowani jako “obcy napastnicy” :

    Polubienie

  17. Ciekawy artykul, popieram to co autor napisal.. Chcialem dodac ze Ukraina to nie tylko Banderowcy ale normalnie ludzie – Ukraincy, Rosjanie , Polacy i inne mniejszosci ktorych nam powinno byc szkoda. Reszcie holoty srajdanowskiej i tym ktorzy z nimi trzymaja musimy stanowczwo powiedziec NIE.

    Polubienie

    • Eryk

      Wielokrotnie pisałem i podkreślałem, że banderowcy to margines i że są normalni Ukraińcy – nasi bracia. Którym nie życzę tego, aby dostali się pod okupację żydobanksterskiej swołoczy.

      Polubienie

  18. http://pl.wikipedia.org/wiki/Naddniestrze – banda dezinformatorów nie śpi, wpisał do żydo-wiki takie cuś: „18 marca 2014, po tym jak samozwańcza, nieuznawana międzynarodowo Republika Krymu zdecydowała o wstąpieniu do Federacji Rosyjskiej, parlament Naddniestrza zwrócił się z taką samą prośbą do parlamentu rosyjskiego” – ciekawe że samozwańczości kijowskiej junty nie widzą, sięgnie potem niezorientowany człowiek do żydo-wiki i można powiedzieć że jest „doinformowany”.

    Polubienie

  19. Szanowny Panie Opolczyku.

    Już chyba tydzień nie mogę oderwać się od Pańskiego słowiańskiego bloga.
    Nurtuje mnie jedno pytanie:
    Dlaczego nazywa Pan USrael, „dużym USraelem”?
    Taka nomenklatura sugeruje, że jest też „mały USrael”… A przecież jest po prostu USrael czyli zażydzone USA i kontrolujący je Izrael. Gdzie zatem jest „mały USrael?

    Polubienie

    • Duży USrael to USA – zamorskie terytorium Izraela i folwark żydo-banksterów. Duży – bo w przeciwieństwie do Izraela jest rzeczywiście „duży”.
      USraelici w przeciwieństwie do Żydów to „Amerykanie” (prawdziwi Amerykanie – Indianie wegetują w rezerwatach).
      CIA to zamorska delegatura Mossadu i prywatna tajna policja Wall Street
      http://www.larsschall.com/2011/09/29/wall-street-und-cia/
      A żydłak w przeciwieństwie do Żyda to po prostu żydo-chrześcijanin, w Polsce – żydo-katolik.
      Mówiąc inaczej – żydłak to „tylko” duchowy Żyd, nie cały Żyd – a więc żydłak.
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/08/polak-katolik-czyli-zyd/

      Polubienie

      • Szanowny Panie Opolczyku.

        Trochę się zawiodłem. Uniknął Pan odpowiedzi.
        Wiem co to „Żydłak” itd.
        Wracam do „dużego” USraela.
        Po co dodawać do określenia izraelskiego kondominium przymiotnik „duży”?
        Jest po prostu USrael, czyli zniewolone przez jahwistycznych syjonistów USA.
        Ponieważ nie ma „małego” USraela, (bo przecież Izrael to ośrodek decyzyjny i nadrzędny), to przymiotnik „duży” w odniesieniu do USA (USraela – jako konglomeratu różnych nacji pozostających pod butem pejsów), jest jak gloryfikowanie przez watykańskich popapranców przedwiecznych władców, którzy dali się zżydzić.
        Po co dodawać przymiotnik podprogowo „wywyższający”?

        Nie uniknąłem odpowiedzi. Nie musimy wszyscy stosować tych samych określeń. Można nazywać USA USraelem, lub Dużym USraelem. Ważne jest, że idzie o to samo. „Duży” nie „wywyższa” USA – pokazuje, że jest to rzeczywiście „Duży” USrael.
        opolczyk

        Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.