Ruskie ciężkie wojska idą ku Ukrainie… Pieśń

.

sojusz polsko-rosyjski

.

flag-pins-poland-russia_9

.

Crimea conflict intensifies

.

Otrzymałem mailem od przyjaciela…

Umieszczam na blogu…

.

„Ruskie ciężkie wojska idą ku Ukrainie, przywołują Słowian, plują na Amerykę i żydostwo”

.

.

opolczyk

.

PS

Na „okładce” piosenki widać Bojowy Wóz Piechoty (BWP) ma platformie ciężarówki. Podczas służby wojskowej w czasach PRL byłem mechanikiem kierowcą takiego wozu. Nazywaliśmy BWP-y piszczotliwie „pszczółkami”. Potrafiły one boleśnie „żądlić”. Gdy je zobaczyłem na tym filmiku to pierwszą myślą było – eh… daliby mi jedną taką „pszczółkę”. Pojechałbym razem z nim na Ukrainę, na boj na boj na boj,  pabiedit’ wraga, za Matuszku Rasiju, za naszewo cara.

A w Polsce tymczasem coraz więcej „sojusznika” zza oceanu. Oby tylko historia się nie powtórzyła.

.

1240624_1472715252943975_1064906364_n

.

.

.

precz z jahwizmem

.

Ręce Boga

Advertisements

60 thoughts on “Ruskie ciężkie wojska idą ku Ukrainie… Pieśń

  1. Słowianie walczący ze Słowianami. No naprawdę wielki powód do radości…

    Oni nie idą walczyć ze Słowianami. Idą bronić Słowian przed amerykańsko-NATOwsko-żydobanksterską swołoczą. Spójrz na mapki w tym wpisie:
    https://opolczykpl.wordpress.com/2014/03/12/wojna-banksterow-z-rosja-o-ukraine-rosjo-dobij-banksterska-swolocz/
    Na nich widać, kto jest imperialistą i agresorem!
    opolczyk

    A tutaj mapka potencjalnych roszczeń terytorialnych państw członkowskich NATO i UE, sąsiadujących z Ukrainą i Białorusią oraz Naddniestrzem: http://topwar.ru/uploads/posts/2014-03/1394690107_fe2eeaffac827cc0f95ca4daa1b37335.jpg

    Za: http://topwar.ru/41347-rumyniya-razinula-rotok-na-ukrainu.html

    „Tutaj można sobie zobaczyć gigantyczny ruch wojsk Rosji w kierunku granic Ukrainy [dot. tego samego filmu, co w pow. wpisie – przyp.]
    A Rumunia (członek NATO) robi analogiczne ruchy swych wojsk w kierunku Bukowiny (Czerniowce) i Dolnej Besarabii (obw. Odeski) – oficjalnie dla ochrony tam swych obywateli, których jest ponad 200 tysięcy z paszportami rumuńskimi. Ponoć odpowiednia, analogiczną do tej rosyjskiej, uchwałę przyjął rumuński Senat.
    No i na Białorusi, po uzupełnieniu sił lotniczych dodatkowymi samolotami i rakietami wojsk Rosji, ponoć pełna mobilizacja. Czy Białorusini też będą brać pod opiekę ludność białoruską, rusińską – i szczątkowo polską – n a Wołyniu?A kto ma się zabrać za „serce Szatana” we Lwowie? Bo chyba Węgry, Rumunia oraz Słowacja wspólnymi siłami postarają się włączyć Zakarpacie od razu do UE, oczywiście po odpowiednim referendum?”
    – Autor/Za: Marek Głogoczowski

    Admin

    Lubię to

  2. Mimo wszystko my na tym najbardziej ucierpimy. Najlepiej gdyby Putin doszedł do porozumienia z Prawym Sektorem zamiast wprowadzać swoje wojska które w prawie połowie składają się z Muzułmanów, którzy nie będą oszczędzać Słowian. Boje podobnych czynów do tych Mongołów z okresu II Wojny Światowej. Jaki Muzułmanie mają stosunek do kobiet nie muszę chyba pisać. My je kultywowaliśmy oni robią z nich służące. Gwałcą, a jak ta za nich nie wyjdzie to idzie do więzienia. Nie mówię o wszystkich Muzułmanach rzecz jasna. Bo wiadomo, Sunnici, a Szyici to 2 różne podejścia.

    Lubię to

    • Kto „my” ?

      W Krakowie Mossad zachowuje się od lat jak na terenach okupowanych:
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/03/26/suwerennosc-iii-rzydopospolitej/
      A teraz jeszcze mundurowi uzbrojeni bandyci z jewrounii mogą do nas strzelać jak do kaczek:
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/06/uwaga-obcy-najemnicy-beda-do-nas-mogli-strzelac-jak-do-kaczek-zgodnie-z-prawem/

      Nie szczuj na islam i muzułmanów bo póki co to chrześcijanie z NATO na obstalunek żydo-banksterów i gwiazdy Dawida okupują i bombardują kraje muzułmańskie. A muzułmanie w wielu krajach bronią się przed żydo-banksterską swołoczą.
      I nie pleć bzdur o gwałtach „mongołów z okresu II wojny”. Przypomnę co robili chrześcijanie z armii Hitlera:

      Tylko idioci uważają Wehrmacht za armię rycerskich żołnierzy. A oni, a także SS, Gestapo, policja niemiecka gwałcili Polki przy każdej nadarzającej się okazji. Tylko o tym cicho sza, bo gwałciła tylko “dzicz” azjatycka z Armii Czerwonej.

      Przerażający jest bilans gwałtów w ZSRR, w tym głównie jak myślę na terenach etnicznie rosyjskich.

      “Szacunki dotyczące gwałtów na radzieckich kobietach przez Wehrmacht podają dane maksymalnie 10.000.000 przypadków, między 750.000 – 1.000.000 dzieci urodzonych w wyniku gwałtów.”
      Za: http://en.wikipedia.org/wiki/War_crimes_of_the_Wehrmacht#Mass_rapes

      Tak więc specjalnie nie dziwię się czerwonoarmistom za to, co robili z Niemkami.

      “Gwałty były także popełniane wobec polskich kobiet i dziewcząt podczas masowych egzekucji przeprowadzanych głównie przez Selbstschutz […]“

      z: http://en.wikipedia.org/wiki/War_crimes_of_the_Wehrmacht#Rapes

      (chodzi tu o zbrodnie min. w Piaśnicy, Lesie Szpęgawskim, Fordonie, Barbarce itd- z lat 1939-40)

      “Od pierwszych dni powstania dochodziło w Warszawie do gwałtów na polskich kobietach i dziewczynkach[18]. Skala tego zjawiska jest bardzo trudna do oszacowania, choć szereg zeznań złożonych przed Główną Komisją Badania Zbrodni Hitlerowskich w Polsce, jak również wspomnienia świadków tych wydarzeń wskazują, że zgwałcenia były podczas tłumienia powstania zjawiskiem powszechnym. Dochodziło do nich najczęściej podczas wypędzania ludności z domów lub na punktach zbornych dla cywilów znajdujących się na terenie miasta – takich jak np. targowisko „Zieleniak” na Ochocie bądź kościół św. Wojciecha na Woli. Napastowane były nie tylko osoby cywilne, lecz również powstańcze sanitariuszki[190][191], a nawet pacjentki szpitali. Po dokonanym gwałcie ofiary nierzadko były mordowane i okaleczane w obsceniczny sposób[192].

      Szereg zeznań świadków wskazuje jednak, że również jednostki złożone z Niemców dopuszczały się licznych gwałtów na kobietach[198][199]. Dotyczy to w szczególności znanej z niskiego poziomu dyscypliny brygady Dirlewangera. „Za każdym razem, kiedy szturmowaliśmy piwnicę, a były w niej kobiety, dirlewangerowcy je gwałcili” wspominał w rozmowie z polskimi dziennikarzami weteran Wehrmachtu, Mathias Schenk[74]. Christian Ingrao wysunął tezę, iż skłonność żołnierzy Dirlewangera do dokonywania masowych gwałtów na kobietach – zwłaszcza tych, które posiadały emblematyczny status (sanitariuszki, zakonnice itp.) – wynikała z faktu, iż kierownictwo III Rzeszy postrzegało powstanie warszawskie jako ostatni akt niemal tysiącletniej rywalizacji żywiołów polskiego i niemieckiego. W tym kontekście gwałt był postrzegany jako uderzenie kulturowo-etniczną tożsamość narodu polskiego, za którego najważniejszego nośnika Niemcy uważali polską
      kobietę[200].”

      http://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnie_niemieckie_w_powstaniu_warszawskim#Gwa.C5.82ty

      “Setki tysięcy kobiet zmuszono do prostytucji na rzecz Niemców i ich sojuszników podczas II wojny światowej
      (…)
      Temat prostytucji i seksualnej przemocy pod okupacją do niedawna stanowił wśród historyków tabu. Dopiero głośna afera z seksualnymi niewolnicami wojsk japońskich, które porywano do domów publicznych z Korei i Chin, sprawiła, że niektórzy historycy zainteresowali się tym problemem w okupowanej Europie. Wnioski są nie mniej wstrząsające. Amerykańska historyczka Wendy Jo Gertjejanssen z Uniwersytetu w Minnesocie w pracy “Sexual Violence on the Eastern Front during World War II” dowodzi, że przemoc seksualna ze strony sił wojskowych i policyjnych III Rzeszy była powszechna.
      Pierwsze wypadki gwałtów odnotowano już we wrześniu 1939 r. podczas inwazji Niemiec na Polskę. Niemiecki historyk Jochen Böhler w monografii “Przygrywaka do wojny na wyniszczenie – Wehrmacht w Polsce” pisze o rozkazie wydanym przez Główną Komendanturę Armii, w którym zwraca się uwagę na “wykroczenia przeciwko ludności cywilnej na zajętych obszarach, w tym wypadki gwałtów”.

      z: http://www.wprost.pl/ar/105285/Seksualne-niewolnice-III-Rzeszy/

      Pod okupacją III Rzeszy masowo gwałcono Polki. Masowo też zmuszano je do prostytucji w niemieckich burdelach. Ten okrutny i poniżający los dotknął i kobiety z ZSRR:

      “Kobiety zmuszane do seksualnego niewolnictwa przez władze niemieckie czasami próbował uciec. [ 5 ] Istnieje co najmniej jedna znana próba zbiorowej ucieczki przez polskie i rosyjskie kobiety z niemieckiego burdelu wojskowego znajdującego się w Norwegii . Po ich ucieczce, kobiety zwróciły się do lokalnego kościoła ewangelickiego o azyl . […] Ruth Seifert, profesor socjologii na Uniwersytecie Nauk Stosowanych w Regensburgu , utrzymywała, że kobiety zostały zmuszone do pracy w tych domach, jak pokazano w trakcie procesu głównych zbrodniarzy wojennych przed Międzynarodowym Trybunałem Wojskowym w Norymberdze w 1946 roku. [ 9 ]

      O realiach tego procederu w Europie Wchodniej (a więc napewno można odnosić to również do terenów II RP)

      […]]W ZSRR wiele kobiet zostało porwanych przez siły niemieckie do prostytucji, jak również, jeden raport Międzynarodowym Trybunałem Wojskowym podaje ” w Smoleńsku dowództwo niemieckie otworzyło burdel dla oficerów w jednym z hoteli, do którego setki kobiet i dziewcząt był zapędzanych ,[…]“

      z: http://en.wikipedia.org/wiki/German_military_brothels_in_World_War_II#Forced_prostitution

      “Jest rok 1940. Wielu żołnierzy Wehrmachtu angażuje się na okupowanych terenach w romanse „miedzy-rasowe”. Do Reichsführera SS Heinricha Himmlera docierają pogłoski o orgii w warszawskim hotelu Bristol, gdzie wysocy rangą oficerowie wojska i SS w październiku 1939 r. mieli zabawiać się z ponad 30 Żydówkami, zaciągniętymi tam siłą. Mnożą się przypadki chorób wenerycznych. Wehrmacht postanawia rozwiązać problem kompleksowo: powstaje ok. 500 przyfrontowych domów publicznych pod fachowym nadzorem medycznym. Niedługo później powstają również w obozach koncentracyjnych.

      Centralnym miejscem „przeładunku” kobiet kierowanych do obozowych puffów był kobiecy obóz Ravensbrück. Tutaj kobiety były poddawane ocenie, gwałcone przez SS-manów i rozsyłane do burdeli. Helga Luther, z którą rozmawiali dziennikarze „Frontal 21″, trafiła do Ravensbrück jako więźniarka polityczna, pracowała w izbie chorych i doświadczyła tam selekcji do burdeli. Wspomina: „Przyszli SS-mani i strażniczki, oglądali kobiety ze wszystkich stron, przyglądali się, jak były zbudowane. Życzenia obejmowały wszystkie możliwe typy – wysokie blondynki, niskie, grube, ciemnowłose, a nawet z kręconymi lub gładko zaczesanymi włosami. Były oglądane od przodu i tyłu, jak jędrne jest ich ciało, ile mają lat. Potem były wysyłane do izby chorych. Co mogło być wykorzystane, dzielono według kategorii: burdel dla oficerów, burdel dla podoficerów i szeregowych oraz dla męskich więźniów, czyli kapo”
      Matka Marii, Żydówka, była jedną z deportowanych. Przeżyła wojnę jako przymusowa prostytutka, podczas gdy jej rodzina zginęła w Oświęcimiu. Maria, która ze względu na rodzinę chce pozostać anonimowa, urodziła się po wojnie, dorastała pod opieką rodziców zastępczych i dopiero gdy dorosła, poznała swą prawdziwą matkę. – Matka wcześnie przybyła do Auschwitz, już w 1940 roku – wspominała Maria. – Pytałam ją, jak mogła przeżyć te pięć lat? Powiedziała mi, że była bardzo atrakcyjną, piękną kobietą, i że została wybrana do burdelu dla personelu SS, tak przeżyła.”

      “3 maja 1941 r. Ministerstwo Spraw Zagranicznych Rządu Polskiego na Uchodźstwie opublikowało dokument opisujący masowe naloty prowadzone w polskich miastach w celu przechwytywania młodych kobiet, które były później zmuszane do pracy w domach publicznych dla niemieckich oficerów i żołnierzy.
      Jednocześnie, polskie dziewczyny w wieku 15, zaklasyfikowane jako odpowiednie do niewolniczej pracy i wysłane do Niemiec, były wykorzystywane seksualnie przez żołnierzy niemieckich, z reguły na miejscu przeznaczenia.

      W 1941 taka łapanka miała miejsce na Żoliborzu, w raporcie RGO (z 1943 roku) alarmuje się że kobiety wywożone na roboty padają często ofiarą gwałtów ze strony konwojentów, niemieckich policjantów lub na miejscu przez mężczyzn u których są zatrudnine, lub przez których są nadzorowane np. w fabrykach, obozach pracy,gospodarstwach rolnych”
      http://en.wikipedia.org/wiki/War_crimes_of_the_Wehrmacht#Rapes

      Za: http://www.historycy.org/index.php?showtopic=92619&view=findpost&p=1075297

      Z twoją bzdurną propagandą trafiłeś u mnie pod fałszywy adres!

      Lubię to

      • Dobra. Nie wiedziałem że Niemcy także się tego dopuszczali w taki sposób. Jednak na jakiej podstawie twierdzisz że Rosjanie, Ukraińcy i Mongołowie tego nie robili skoro świadkowie, źródła i historycy tak mówią? Twierdzisz że wszyscy kłamią? Dlaczego też bronisz tak Islamistów? Krytykuje zarówno żydozachód jak i kraje Islamskie ze względu na swoją brutalność. Widziałeś to http://youtu.be/ruOASffCA44 , http://youtu.be/F1qVVVkWW8k ? Nie rozsiewam żadnej bzdurnej propagandy. Daleko mi do takich praktyk. Mam nadzieję że zobaczysz te 2 krótkie filmiki i odpowiesz mi uczciwie na to co ja Ci napisałem.

        Lubię to

        • Nie napisałem że Rosjanie, Ukraińcy i „Mongołowie” tego nie robili. Oni także gwałcili. Gwałty zawsze towarzyszyły wojnom. Nawet tym „świętym” katolickim. Rzecz w tym, że u nas propaganda wyje zawsze tylko o „gwałcicielach czerwonoarmistach” – a o gwałtach żydo-hitlerowców, a tym bardziej o gwałtach Amerykańców czy Angoli ani mru mru.
          Bronię islamu z jedego zasadniczego powodu – jest atakowany przez banksterską swołocz, ale broni się, walczy i dlatego postrzegam islam jako sojusznika w wojnie z żydo-bansterskim globalizmem. Nie dam się na obstalunek banksterów i gwiazdy Dawida naszczuć na islam, choć jako żydowska religia abrahamowa także islam u mnie stoi w rubryce „do skasowania”. Niemniej – dokąd walczy z bandycką żydo-banksterską swołoczą – dotąd jest moim sojusznikiem.
          I nie pisz o brutalności muzułmańskiej. Ja wiem co zdegenerowana dzicz amerykańsko-NATOwska wyczyniała w Korei, Wietnamie, Afganistanie, Iraku, Libii, co robi w Syrii.
          Co do prostytucji – a co powiesz na to:
          http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2010/08/12/slowianskie-niewolnice-w-rekach-zydowskich-panow-cezary-zbikowski/

          Pornografia jak i prostytucja to przemysł kontrolowany w ogromnej większości przez żydostwo. Chcą zrobić z Goim zdegenerowaną dzicz, która ma w głowie tylo seks, chlanie i ćpanie. Poczytaj Protokoły Mędrców Syjonu. Albo program bandytów zdradzony w roku 1969 przez dra Daya:

          „Homoseksualiści otrzymają zgodę na to, aby działać jawnie. Każdy, w tym osoby starsze, będzie zachęcany do uprawiania seksu. Wszystko będzie dozwolone„. Ostatecznym celem jest seks bez reprodukcji. Reprodukcja bez seksu będzie się odbywać w laboratoriach. Wielkość rodziny będzie ograniczona, jak w Chinach.

          Pornografia, przemoc i obsceniczność w telewizji i filmach zostaną znacznie zwiększone. Ludzie będą znieczulani i odwrażliwiani na przemoc i porno oraz zmuszani do myślenia, że życie jest krótkie, niepewne i brutalne. Muzyka będzie „coraz gorsza” i będzie wykorzystywana do indoktrynacji.”
          http://konwent-narodowy-pol.neon24.pl/post/97050,rok-1969-pracownik-rockefellera-dr-day-przedstawia-w-pittsburghu-koncepcje-dzialan-jakie-nabiora-rozmachu-w-xxi-wieku

          Lubię to

          • Zgadzam się z tym co napisałeś. Z Muzułmanami mamy wspólnego wroga, jednak nie zapominajmy że gdy pokonamy wspólnego wroga to następnie moglibyśmy stać się celem ich ekspansji. Co do pornografii to już czytałem na ten temat i tak jak Ty wiem kto za tym stoi.


            Sacerdotal,

            Nie obawiam się ekspansji islamu. Jak bandyci przestaną ich okradać, napadać, mordować, podbijać i zniewalać – to oni wrócą do siebie. Ogromna większość imigrantów to ludzie uciekający przed wojnami, głodem i biedą. Jak banksterski globalizm padnie na pysk większość muzułmanów wróci do siebie. Oni nie lubią naszego klimatu. Zwłaszcza zimą.
            opolczyk

            Lubię to

        • Chyba przeszedłeś indoktrynację w przedszkolu tego księdza ! Na przyszłość radzę Ci nie bierz wszystkiego co mówi poważnie bo bedziesz zimą w sandałach chodził a Polska to nie Palestyna ! Lubię go posłuchać gdy mam chandrę,zły chumor, dopada mnie melencholia – jest lepszy niż kabaret Moralnego Niepokoju :)) http://www.youtube.com/watch?list=LLpdXoN2J3Irki8-9AWqtEsA&feature=player_detailpage&v=j-PPYGsFZ3U

          Od siebie dodam – komentarz Pimpusia jest adresowany do (kopia z kokpitu):
          Wysłany 14.03.2014 o 11:01 am | W odpowiedzi na Sacerdotal.
          Pisząc komentarz do kogoś imiennie, najlepiej jest napisać imię adresata. Bo przy większej ilości odpowiedzi na jeden komentarz nie zawsze jest wiadomo do kogo odpowiedź się odnosi.
          opolczyk

          Lubię to

    • ( – – – )

      Komentarz usunięty.

      Mezamir,

      Taką bzdurną katolacką propagandę możesz popychać na portalach PiS, u jahwistów albo u CB. Ale nie u mnie!
      Otrzymujesz ostrzeżenie!
      Bzdurnej propagandy służącej inreresom banksterów nie toleruję.
      Od teraz twoje komentarze podlegają moderacji.
      opolczyk

      Lubię to

      • Jaką propagandę?

        Blogroll:
        ArsaGianta

        Link z Twojego blogu 🙂

        To już jest obłęd,czyżbyś zaczynał walkę z samym sobą??

        To co wkleiłeś to była bzdurna propaganda.
        I nie z mojego blogu, a z mojego blogrollu.
        Gdybym wyrzucił z blogrollu wszystkie linki ze stron, które przynajmniej od czasu do czasu publikują bzdury czy propagandę – niewiele by ich zostało.
        Na tamtym blogu już jest mój komentarz demaskujący ową bzdurną propagandę, a dwa następne wiszą w moderacji. Przypuszczam, że dzisiaj się pokażą.
        Nie walczę sam ze sobą a z dezinformacjami.
        opolczyk

        Lubię to

    • „- W Kijowie nasilają się grabieże, bandytyzm, zgwałcenia. Obecnie działa tam 10-15 kilkuosobowych band, które plądrują opuszczone przez przedstawicieli dawnej władzy domy, mieszkania; w biały dzień wymuszają od ludzi pieniądze ‘na rewolucję’, zatrzymują samochody – żądają pieniędzy”: http://oko-planet.su/politik/newsday/232763-lyudi-napadayut-na-vladeniya-i-zhilye-kompleksy-byvshey-vlasti.html

      ‚Na dzień dzisiejszy, ich postępowanie nie różni się niczym od postępowania ludzi obalonego reżymu, a nawet jest dużo gorsze. Domagam się by p.o. ministra spraw wewnętrznych Arsen Awakow natychmiast podjął działania dla ochrony obywateli Ukrainy przed zagrożeniami ze strony uzbrojonych przestępców’ apeluje deputowany.

      „a to paradne! deputowany nie widzi różnicy między stanem sprzed ‚majdanu’ na Ukrainie i potem? ‚niczym nie różni się od postępowania ludzi obalonego reżymu’??? a co robił ludziom ten ‚reżym’? no co? czyżby napadał na domy przeciwników politycznych i gwałcił ich kobiety? rabował ich domy?
      Arsen Awakow powinien się leczyć, a nie zajmować polityką.”
      Za: http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/02/26/czy-janukowycz-jeszcze-zyje/#comment-47512



      „Czystki etniczne w środkowej Ukrainie. Autobusy jadące z Kijowa na Krym z nieuzbrojonymi ludźmi zostały zatrzymane 150 km za Kijowem przez bojówkę nowych ‚demokratów’. I patrzmy co nastąpiło – spalone autobusy, zabici ludzie. Pokarzcie to Merkel, Johnowi Kerremu – niech zobaczą rezultat tego, do czego doprowadzili. Jestem ciekaw, co by powiedzieli dziewczynie ze złamanym kręgosłupem.”
      Za: http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/03/13/przygotowywany-przez-nato-i-rosje-rozbior-ukrainy-marzec-12/#comment-49079

      PS

      „Bandyci grabieżcy okupanci – agentura banksterów – wpędziła Portugalię w bankructwo. Taka tam bieda, że nawet policjanci walczyć muszą o byt. A ich koledzy na służbie muszą pałować kolegów – demonstrujących policjantów – walczących o lepszy byt także i dla pałujących policjantów.”

      Lubię to

  3. WAŻNE!!
    Związek Obywateli Ukrainy (nie mylić z galicyjskimi chochłami ) (ich strona w sieci społecznościowej https://vk.com/public30457095 ) zwraca się z apelem „POMÓŻ PRZEKAZAĆ PRAWDĘ O MAJDANIE”
    Na tą chwilę chodzi o film „Majdan jakiego nie pokazywano” przygotowany w niemieckiej i angielskiej wersji językowej ( w przygotowaniu są następne tłumaczenia )
    I część angielskojęzyczna http://www.youtube.com/watch?v=GrrJjUhcVsU
    wersja niemieckojęzyczna http://www.youtube.com/watch?v=wKFfk5Q5p08

    Lubię to

  4. Próbować dojść do porozumienia z banderowcami i wszelkiej maści szowinistami ukraińskimi to tak jak byśmy chcieli próbowali się dogadać z człowiekiem umysłowo chorym, przecież ci ludzie nienawidzą wszystkich dookoła a w szczególności Rosjan i Polaków, więc jak Putin ma dojść do porozumienia z nimi? Szczególnie w sytuacji kiedy ich przywódca Jarosz wzywa do pomocy terrorystę Umarowa? Banderowcy nie mają zamiaru dogadywać się z nikim a gdyby udało się im zdobyć władzę absolutną los Polaków i Rosjan na Ukrainie byłby opłakany, ich trzeba po prostu zmiażdżyć wraz z euromatołami czyli zwolennikami przystąpienia do eurokołchozu. Co do muzułmanów to zdecydowanie przesadzasz, typowa islamofobia, zresztą często wykorzystywana i nakręcana przez żydo-media na równi z rusofobią. Ja na przykład nie miałbym nic przeciwko temu aby stanąć u boku muzułmanina w walce przeciwko banksterom i ich hordom płatnych najemników, zresztą obecnie kraje muzułmańskie są tak samo zniewalane, podbijane, bombardowane, gnojone, szabrowane przez banksterów jak kraje słowiańskie, ciekawe że większość wojen ostatnich lat zdarzyła się właśnie na terenach krajów słowiańskich i muzułmańskich i to pokazuje jak bardzo te kraje stoją na drodze do osiągnięcia dominacji nad światem przez banksterów, tak że zamiast szczuć na siebie nawzajem to powinniśmy się z nimi zjednoczyć w walce ze wspólnym wrogiem i dokopać do gołej i usranej dupy banksterom i ich najemnikom.:)

    Lubię to

    • Owszem. Jak napisałem nie jestem przeciwko wszystkim wyznawcą Islamu. Jestem przeciwko takim jak Ci do których dałem 2 linki powyżej. Jeśli nie chcą Islamizacji Europy to w porządku. Jestem za współpracą. Szczerze popieram prezydenta Assada. W sumie z Prawym Sektorem może masz rację. Możliwe że nawet gdyby Putin chciał współpracy to oni odrzuciliby ją zamykając się na siebie. Jednak dostrzegłem u nich wspólnego wroga w postaci NATO, oligarchów i banksterów.

      Lubię to

      • Tacy krzykacze jak z tego jednego filmiku często są opłacani przez władze danego państwa w którym rezydują właśnie po to by wzbudzać strach, wrogość, niepokój i stres u normalnych ludzi. Ludzie nie mogą nie mieć wrogów (nawet wyimaginowanych) i tak po prostu niczego się nie obawiać bo tym samym ich status niewolnictwa niezdolnego do samodzielnego myślenia może ulec choćby chwilowemu wahaniu, co jest niezmiernie niekorzystne dla „naszych panów”. Ludzie muszą bać się śmierci, piekła, chorób, biedy, samotności, bólu, opinii społecznej, policji, sąsiada, cudzoziemca, bogów, dzięki temu łatwiej ich kontrolować. Muzułmanie żyją według swoich zasad i zwyczajów które trwają tysiące lat, nie nam Słowianom oceniać czy te zachowania są „dobre” czy „złe”, nie wydaje mi się żeby na przykład większość muzułmańskich kobiet czuła się pokrzywdzona czy nieszczęśliwa. One po prostu mają genetycznie wgrany taki a nie inny status i spełniają się w swojej roli. Jeśli jakaś jednostka chce wyjść poza to, złamać te reguły to musi się liczyć z konsekwencjami, łącznie z więzieniem czy śmiercią. Jeśli nie jest na tyle silna i sprytna by swoje dążenia wbrew innym i niezależnie od nich obrócić na swoją korzyść to kończy się to tzw. karą. Nikt nikomu nie każe na siłę paradować w sukieneczce po arabskich miastach a jeśli ktoś ma wiedzę na temat tego co może z tego wyniknąć i czyni to, to jest zwykłym głupcem, gwałt jest tu naturalną i jeszcze w miarę łagodną czynnością społeczną (akceptowalnym pozytywnym zachowaniem i wręcz nagradzanym). Weźmy przykład wyskoczenia przez okno, otóż trzydzieści lat mieszkasz na parterze i jesteś przyzwyczajony do wyskakiwania ze swojej kuchni prosto do ogródka bo tak lubisz, nagle zmienia się miejsce twojego zamieszkania i mieszkasz na dwudziestym piętrze. Czy nadal będziesz robił to co uważasz za przyjemne i słuszne czy jednak dostosujesz się do sytuacji w której aktualnie się znajdujesz i zmienisz swoje przyzwyczajenia? Czy może będziesz po prostu obwiniał wysokość o to że jest „zła” i nie pozwala ci zatracać się bezwarunkowo w swoich nawykach. Nie ma uniwersalnego prawa moralnego, nigdy nie było i nie będzie, społeczności (ich przywódcy) sami decydują z jakiego pakietu korzystać w danym miejscu i czasie. Starcie się dwóch czy też pięciu różnych koncepcji moralnych w Anglii naturalnie wywołuje nieporozumienia i oczywistym jest że jako „gospodarze” tamtych terytorium Brytyjczycy nie powinni sobie dać narzucić „niewłaściwych” ich zdaniem zwyczajów, jednak motłoch swoje a „ich panowie” swoje i może się to różnie zakończyć, jeśli władze będą miały jakieś nowe korzyści. W Polsce taka sytuacja jest nierealna i niemożliwa do zaistnienia, chyba że w Biedronkach i Lidlach będą pracować sami Muzułmanie a podstawowym pożywieniem Polaków będzie kebab, na szczęście są jeszcze Wietnamczycy, czyli jest dla nas jakaś szansa 🙂

        Lubię to

  5. W związku z wydarzeniami na Ukrainie amerykański senator John McCain wezwał administrację prezydenta Baracka Obamy do odwołania decyzji w sprawie wycofywania tarczy antyrakietowej z Europy Wschodniej i ponownego poruszenia kwestii rozmieszczenia elementów systemu obrony przeciwrakietowej USA w Czechach i Polsce (…) minister spraw zagranicznych Czech Lubomír Zaorálek dodał: „Nasze bezpieczeństwo nie jest narażone na dodatkowe zagrożenia”. (…) Josef Hála, wójt wioski Jince położonej niedaleko poligonu Brdy, ocenił propozycję senatora z Arizony w sposób następujący:

    Cieszę się, że po tylu latach Amerykanie wreszcie przyznali się, przeciwko komu zamierzali zbudować u nas ten radar! Teraz jest oczywiste, że od samego początku nie był przeznaczony do ochrony przed północnokoreańskimi czy irańskimi rakietami. W rzeczywistości cała tarcza antyrakietowa była wymierzona w Rosję. Myślę, że senator jest wojskowym jastrzębiem, który nie liczy się nawet z gospodarczymi realiami w samych Stanach. Wiemy przecież, że USA obecnie znacznie zmniejszą liczebność żołnierzy.

    Niektórzy nasi politycy cały czas straszą Rosją. Moim zdaniem, jest to wymysł, Rosja nie stwarza żadnego zagrożenia. Jesteśmy Słowianami i powinniśmy pomagać sobie nawzajem.
    Czytaj dalej: http://polish.ruvr.ru/2014_03_13/Dziekujemy-McCainowi-za-wygadanie-sie-8693/

    Cały czas w mediach tworzona jest atmosfera histerii, a ludzie głupi lub opłacani (tego nie wiem) często mieszają fakty lub manipulują nimi. Wielokrotnie powołują się na zbrodnie stalinowskie dokonane na Polakach rzutując je na obecną FR i Putina, jednocześnie zapominają wspomnieć o przeszło 21 milionach Rosjan, których tenże sam reżim zamordował.

    Lubię to

  6. „Jednak dostrzegłem u nich wspólnego wroga w postaci NATO, oligarchów i banksterów.” – to znaczy u kogo? u banderowców? może i UE, USA, oligarchowie czy nawet NATO jest ich wrogiem ale jednym z głównych wrogów banderowców byli i są Rosjanie i Polacy(dziwne, bo odmóżdżone polactfo gorliwie wspiera banderowców), a po za tym to gdyby nie NATO, USA, UE i żydo-banksterzy to jewrozasrajdanu jak również prawego sektora skupiającego nacjonalistów, szowinistów ukraińskich, banderowców i innych pogrobowców UPA stanowiących główną siłę paramilitarną jewrozasrajdanu zwyczajnie by nie było, bo kto by im dał kasę, żarcie, ubranie, uzbrojenie, dostęp do mediów i ich poparcie i stworzył całe zaplecze do robienia zadymy na Ukrainie. Tak że ukraińscy szowiniści, nacjonaliści, banderowcy to tylko pożyteczni idioci których żydo-banksterzy wykorzystali do obalenia Janukowycza i wykorzystują do destabilizacji Ukrainy, prawdopodobnie mogą ich też wykorzystać wraz z nasłanymi najemnikami z zagranicy i resztkami armii ukraińskiej do pacyfikacji wschodnich i południowych prowincji Ukrainy a potem kiedy już wykonają wszystkie zadania to zwyczajnie się ich pozbędą, na zasadzie murzyn zrobił swoje murzyn może odejść.

    Lubię to

  7. Tymczasem skompromitowane USA, NATO i UE mogą pocałować rosyjskiego misia w dupę! Oni nam mogą! A my im nie! Do tego doprowadził ogólny upadek wszystkiego – w wyniku globalizacji i neoliberalnego drenowania gospodarek, w tym wysyłania produkcji i miejsc pracy na Daleki Wschód. Biedna Europa nie ma czym się bronić, a młodzi zachodni Europejczycy zamiast odbywać służbę wojskową – zastanawiają się nad zmianą płci, ewentualnie który nowy model smartfona jest lepszy i jaki kolor stringów sobie kupić, żeby podobać się partnerowi/partnerce/płeć nieoznaczona!

    Poza tym, proszę mi pokazać Baracka Obamę podejmującego decyzję o ataku jądrowym na np. Psków (w odpowiedzi za np. atak jądrowy na Kielce). Myślicie państwo, że zaryzykuje odpowiedź strategicznych wojsk rakietowych na Nowy Jork, Dallas lub Miami? Proszę nie mieć złudzeń. Żadnych. Liczy się tylko czysty pragmatyzm.

    W obecnej sytuacji tak naprawdę powinniśmy być wdzięczni panu Władimirowi Putinowi – Prezydentowi Federacji Rosyjskiej za to, że zmusił nas wszystkich do dostrzeżenia jak porażająco jesteśmy słabi. Gdyby to samo zrobił odrodzony, zjednoczony i wojowniczy Islam, dzisiaj Zachód nie miałby szans.

    Europo zbudź się! W Moskwie masz partnera – trudnego, bo wzgardzonego i poniżanego, ale wartego każdych starań! Tymczasem głupcy, wodzeni za nos przez polskojęzycznego konia trojańskiego – myślą o sankcjach wobec Rosji!

    Rosyjskie tłumaczenie tekstu tutaj.
    Krakauer
    http://obserwatorpolityczny.pl



    jowram,
    Napisz komentarz „obserwatorowi politycznemu”, że źle obserwuje politykę!
    Barack Obama nie podejmuje decyzji! On wykonuje polecenia jego przełożonych – tych z gabinetów banksterów. To jest jego podstawowe zadanie jako lokatora Białego Domu.
    I niech „obserwator” nie straszy islamem. Islam jest bombardowany NATOwskimi bombami ze zubożonym uranem i rozjeżdżany gąsienicami NATOwskich czołógw. Dlaczego „obserwator polityczny” nie napisze o zagrożeniu żydo-globalizmem – który wisi nam nad głowami jak katowski miecz! Ten głupiec „obserwator” wręcz – jak Palikot agent Rockefellera zapędza jewrounię do „integracji”. Bo wtedy będziemi silni zwarci i gotowi. I wtedy np. pokonamy islam. Który nam i tak nie zagraża.
    opolczyk

    Lubię to

    • Panie Michale,

      Zwracam uwagę na mówcę – jest to szef partii „Die Linke” – jedynej nieagenturalnej partii w Bundestagu (nie jeżdżą na zloty Bilderbergów), jedynej chcącej kontroli państwa na bankami i systemem finansowym – i dlatego nielegalnie szpiclowanej przez „niemiecką” bezpiekę – przybudówkę Mossadu i CIA:
      http://www.spiegel.de/politik/deutschland/ueberwachungsaffaere-verfassungsschutz-bespitzelte-linke-schaerfer-als-gedacht-a-812060.html
      Co jest farsą z demokracji parlamentarnej w Niemczech, gdzie zgodnie z konstytucją Bundestag nadzoruje działania służb. A w rzeczywistości służby nielegalnie, łamiąc konstytucję szpiclują parlamentarzystów nieagenturalnej partii.

      Lubię to

      • Generałowie Majdanu zostaną osądzeni w Hadze,
        jak Miloszewicz i Karadzicz – FO318 / Audio:
        [audio src="http://noise.shoudio.com/mp3/shoudio_12243.mp3" /]

        Lubię to

          • Jeśli o kato-debili idzie – proponuję dołączyć do nich Waldiego stalinistę Pastuszkę. Wprawdzie niby walczy z katolactwem ale coraz bardziej widać jego czysto żydłacką katodebilną mentalność – nienawiść wylewa się z jego ust Niagarą, przeżarła mu umysł, a on bredzi o miłości i o konieczności miłości. A zwłaszcza o miłości i szacunku do niego…

            Biedny Waldi, potrzebuje podwójnej dawki relanium 3 x dziennie. I sanatorium bez dostępu do internetu. Jak widać i słychać coraz bardziej wali mu w dekiel. Megalomania na poziomie obłędu – jedyny Polak, jedyny mendrzec który może uratować świat. Aleksander Macedoński, Cezar, Napoleon i Sralin w jednej osobie.

            Waldi – kooochaaam cię i szaaanuuuuję. Aha, jako „żyd” mianuję cie sekretarzem Grupy Bilderberga, Komisji Trójstronnej Rockefellera, szefem ONZ, banku światowego, komitetu noblowskiego, MKOL i PZPN, prezydętem i szefem komisji jewrounii, dowódcą NATO, prezydętem i premierem Polski, marszałkiem knessejmu i senatu. I prezydętem Sosnowca. I dozorcą bloku w którym mieszkasz.
            Czy coś ważnego przeoczyłem?

            Parę dni temu Waldi kolejny raz pluł na mnie (ok 7:30).

            Alem zmilczał bo tego psychola po prostu mi szkoda. Tak chce być wielki a nikt go nie uznaje za „chrystusa salwatora” – jakim się kiedyś ogłosił.

            Z dedykacją Waldiemu…

            Raz Waldi był chory
            i leżał w łóżeczku
            i przyszedł pan Stalin
            jak się masz Waldeczku

            Nie podzielam skrajnych poglądów „Waldiego” w kwestii zakazu tzw. aborcji (np. wyłączam z niego gwałty), a już publiczne namawianie (ostatnio robił to kilkakrotnie) do zapładniania partnerki bez jej wiedzy (w przypadku nie wzięcia wcześniej na siebie odpowiedzialności za wychowanie przyszłych dzieci – do tego kwestia ew. alimentów, czy dziedziczenia biedy w rodzinach wielodzietnych – zwłaszcza patologicznych), czy zgody (wbrew jej woli) – uważam za skandaliczne i niedopuszczalne.

            PS „Nierząd” w Polsce finansuje (i pomnaża) patologie (w tym in vitro) – a dla zdrowych (i uzdolnionych) ludzi pieniędzy i pracy nie ma!
            Świetny komentarz „nany”: http://wiernipolsce.wordpress.com/2014/03/24/matki-dzieci-niepelnosprawne-tusk/#comment-50093

            Admin

            Lubię to

            • Słowianin,
              odpowiadam prywatnie Tobie. Publiczne odnoszenie się na poważnie do Waldiego jest w moim przekonaniu niepotrzebnym dowartościowywaniem go. Psychola nie traktuje się na serio.
              Aborcja.
              Absolutnie żadnych regulacji prawnych. Jest to tylko i wyłącznie sprawa kobiety w ciąży i ew. jej partnera. Przy czym zdanie kobiety jest w tym przypadku ważniejsze od zdania niedoszłego ojca. Bo to ona nosi płód pod sercem.
              Przy właściwej edukacji i w świecie funkcjonującym normalnie problem aborcji przestaje praktycznie istnieć. Regulacje prawne występują jedynie w chorym świecie.
              Zapładnianie.
              Masz całkowitą rację. W świecie islamu np. który przejął żydowskie „idźcie i rozmnażajcie się” a kobiecie wyznaczył rolę głównie macicy wypluwającej taśmowo kolejnych wyznawców proroka wiele z tych dzieci jest przez kobiety niekoniecznie pożądane. Tyle że kobieta tam nie ma wyjścia – mąż włazi na nią kiedy chce, a ona ma obowiązek być mu uległą.
              Ziemia nie potrzebuje miliardów dzieci naklepanych z powodów żydowskiej ideologii udrapowanej w religię. Ponadto ilość niekoniecznie oznacza jakość. No i kiedyś na Ziemi rzeczywiście może zabraknąć miejsca nie tylko dla Przyrody i zwierząt, ale i dla kolejnych generacji homo sapiens.

              Dodam, że o wiele gorsza sytuacja jest w tych miejscach Afryki, gdzie panuje głód i są tzw. misje „charytatywne” (często chrześcijańskie) – tam mężczyźni robią z dziewczętami/kobietami to samo, tyle że nawet nie muszą brać za to żadnej odpowiedzialności (w przeciwieństwie do krajów islamskich).

              Admin

              Lubię to

          • „Schody pałacowe” – Jacyniuk p.o. kryptosyjonistycznego premiera za Bugiem niechaj odda Polsce
            [Stefan Kosiewski (2014-03-28)]:
            [audio src="http://noise.shoudio.com/mp3/shoudio_12365.mp3" /]

            Lubię to

  8. „Szanowni panowie, żeby dyskusję sprowadzić na ziemię – ta ‚Wielka Zmiana’ to znów nic innego jak z kolejną akcją CIA. Premier Turcji, Erdoğan, jakkolwiek względnie uczciwy, do władzy doszedł TYLKO I WYŁĄCZNIE dzięki radykalnym islamistom z Gülen Movement Network, która z kolei jest finansowana i kontrolowana przez CIA. Turcja miała b. dobre stosunki z Syrią Asada, zaś CIA szkoliła ‚powstańców’ z Syrii (Erdoğan musiał się zgodzić) na terenie baz w Turcji. Turcy wiedzieli o tym i nie chcieli tego, protestowali, ale Gülen Net. trzymało sprawy pod kontrolą. Jednak atak na Syrię nie wyszedł, USA musiało się wycofać, pozostał jednak ‚smród’. W międzyczasie Erdoğan mając duże poparcie wśród społeczeństwa stał się ‚nieposłuszny’, chciał wreszcie coś zrobić dla Turcji. Nie chciał już wykonywać poleceń CIA/Gülen. Ponadto ośmielił się wypiąć na Izrael. Gülen jest mocno związany z Izraelem przez AIPAC i tak Erdoğan został osaczony. Dostał wybór, ‚robisz co każemy albo cię wykończymy’. Postanowił walczyć, i niestety przegra. Wiedzą to nasi [w obecnym systemie wyborczym, pozorowanej tzw. demokracji parlamentarnej, w jednym z unijnych krajów-baraków rzekomo zwanym Polską (notabene Pospolitą) – ani oni ‚nasi’, ani nawet nie myślą po polsku (nie mówiąc już o reprezentowaniu polskiej racji stanu) – przyp. mój] politycy i dlatego każdy siedzi cicho i słucha rozkazów. Ten scenariusz powtarza się dosłownie wszędzie.” – Autor: Storm
    (ciekawy komentarz w nawiązaniu do mesjanistyczno-banksterskiej ideologii tzw. „międzymorza” – w odpowiedzi Białczyńskiemu i jego towarzystwu „Słowian” wzajemnej adoracji, czyli np. agentowi i jahwiście „Orlickiemu”)

    Lubię to

  9. Opolczyku, ty masz na BWP mój brat ma na KTO, na pewno jeszcze tu w naszym gronie sporo by się znalazło mężnego chłopa i już możemy swoją armię zakładać 😉

    A teraz mam pytanie do tych co dzisiaj plują na Rosję (nie tylko na Putina, bo on nie jest Rosją tylko jej częścią jak każdy obywatel), cóż takiego złego wam ta Rosja wyrządziła? (chodzi mi o czasy Rosji a nie ZSRR)

    Lubię to

  10. Są już pierwsze ofiary żydowskiej hucpy na Ukrainie ! żydki z ulicy wiejskiej zafundowały chodowcom trzody chlewnej w Polsce upadłości na masową skalę.Rosja wstrzymała import z Polski a w to miejsce zaczeła importować mięso z Austrii !!! Solidarność narodów europy :))) Następnymi ofiarami będziemy MY !! gdy tylko przyjdzie następny okres grzewczy Rosjanie podniosą ceny gazu i w taki oto zaszczytny sposób dzięki żydkom z rządu staniemy się sponsorami konfliktu żydo-banksteri z Rosją. Do wielu tumanuf to jeszcze nie dociera. Dla żydów ma znaczenie długość trwania tego konfliktu ponieważ pogrąża finansowo środkową europę. Polskę dewstuje i zadłuża przy jednoczesnym zaognieniu konfliktu narodowościowego Polska- Rosja miód na serce żyda. W wypadku Ukrainy to cokolwiek się stanie stanie się dobrze.żydo-media milczą na tematy ekonomiczne Ukrainy,zapaść gospodarcza i kredyty zaciągane w Banku Światowym( własność żydów ) pogrążą Ukraine do tego stopnia ,że zaraz po puczu Ukraina będzie defakto własnością żydów. Zarówno Polska jak i Ukraina będą zadłużone w tych samych bankach a do tego skonfliktowane z Rosją. żydzi wpadli na wspaniały pomysł i zaczynają wpychać swoich banderowców z majdanu do Gwardi Narodowej Ukrainy. Oznacza to tylko jedno przedłużenie konfliktu i doprowadzenie do lokalnych starć z Rosjanami. Biorąc pod uwagę wyszkolenie bojowe banderowców przez Amerykę i UE oznacza to, że banderowcy będą obsadzni na wyższych stanowiskach dowódczych Gwardi Narodowej Ukrainy. Więć HUCPA na całego !!! i tak szybko się nie skończy. Obawiam się ,że może skończyć się Bejrutem !!

    Ciekawy i trafny komentarz nt. kwestii ukraińskiej w kontekście Polski: https://opolczykpl.wordpress.com/2014/03/02/rosja-gotowa-do-wojny-o-krym-brawo-rosja-bolszoje-spasiba/#comment-73089

    Wiersz pt.:

    „Polacy i Rosjanie”

    Są między nami rachunki krzywd,
    ale nie chcemy, nie pozwalamy,
    żeby rozliczał je wrogi nam syjonistyczny Żyd.
    Czujemy i wiemy, choć nie wynieśliśmy tego ze szkół,
    że więcej łączy nas niż dzieli, że wspólny nam był wojen trud i ból.

    Są między nami rachunki krzywd,
    ale nie pojmiemy ich
    bez wiedzy historycznych prawd.
    Słowiański, wspólnej walki Grunwald był kiedyś nasz,
    więc wróg, ten sam, nienawiść widzieć chce wśród nas.

    Wiec antywojenny „NIE CHCĘ UMIERAĆ ZA MAJDAN !”:
    https://www.facebook.com/events/753000218058422/

    Admin

    Lubię to

  11. „Polecam dla tych, których zmęczyło wieszanie psów na Rosji. http://polish.ruvr.ru/tag_7582566/
    Moim zdaniem na świecie powinna być równowaga sił. Na chwilę obecną takowej nie ma. Rosja ma szansę zachować resztki własnych wpływów w starciu z imperialnym zachodem i nie stać się trzecioligowym krajem. Nikt nie jest święty, niemniej jednak powstrzymanie marszu modelu demokracji zza oceanu może stać się udziałem Rosji właśnie. Drugą przesłanką jaka mnie kieruje w stronę Rosji i to najważniejszą jest różnorodność kulturowa i postępująca globalizacja. Nie chciałbym żeby regiony etnicznie, kulturowo i językowo powiązane z Rosją nagle stały się częścią paktu NATO i UE. Kozacy i Tatarzy w Parlamencie Europejskim? Język angielki językiem urzędowym Krymu? Zachód chce rozprawić się ze światem rosyjskojęzycznym rozczłonkowując jego spójność. Jest to dziwna tendencja destrukcyjna praktykowana od lat na Bliskim Wschodzie.
    Widziałem gdzieś artykuł zatytułowany: ‚Historia wyrwała się ze smyczy’.
    Jak wiadomo historię piszą zwycięzcy i to dlatego prezydenci USA nie zostali skazali przez trybunałem w Hadze za zbrodnie przeciwko ludzkości. Wyrwanie się historii ze smyczy spowodowało histerię w świecie zachodu a w pewnym momencie nawet panikę. Nikt nie lubi gdy ktoś próbuje wyrwać się jemu berło z rąk. Mam nadzieję że powstanie nowa siła zdolna przeciwstawić się USA i UE. Mam też nadzieję że dojdzie do poszanowania potrzeb i interesów strony przeciwnej.
    Za komentarzem L.M.

    Rosjanie musieliby być najniedołężniejszym w świecie narodem, żeby łatwo pogodzić się z utratą olbrzymiego obszaru, na którym znajdują się ich najurodzajniejsze ziemie, ich węgiel i żelazo, który stanowi o ich posiadaniu nafty i o ich dostępie do Mo­rza Czarnego. (…) Kwestia ukraińska ma rozmaitych orędowników, za­równo na samej Ukrainie, jak poza jej granicami. Między ostatnimi zwłaszcza jest wielu takich, którzy dobrze wiedzą, do czego idą. Są wszakże i tacy, którzy rozwią­zanie tej kwestii przez oderwanie Ukrainy od Rosji przedstawiają sobie bardzo sielankowo [vide CB & Co. – przyp.]. Ci naiwni najlepiej by zrobili, trzymając ręce od niej z daleka.” – fragm. pism R. Dmowskiego pt.: „Kwestia ukraińska”: http://geopolityka.net/roman-dmowski-kwestia-ukrainska-cz-7/
    „Jak w tym dowcipie o bacy – prorok jakiś czy cóś? :)”Wiedmir

    Lubię to

  12. Tylko czekac, jak po Wenecji, będzie referendum tzw. ślązaków , Kaszubów ( na Kaszubach jest bardzo dużo świadomych lub uśpionych Słowian 🙂 ) . W kolejce stoi Szczecin, Opole, Wrocław….

    Tylko, że to jest zupełnie bez praktycznego znaczenia dla ludu 🙂 Zarządca będzie ten sam. Będzie miał natomiast swojego zastępcę. Za kilka gorszy…. 🙂 które będą ściągnięte od Ludu .

    Jeśli państwo jako takie nie da się rozbić, to je trzeba rozparcelować 🙂
    Dziel i rządź 🙂

    Dałem tyle 🙂 bo to jest naprawdę śmieszne. Takiego cyrku bez cenzury w kinie nigdy bym nie zobaczył 🙂

    aha … przy okazji Olimpiady w Soczi odezwał się bezpaństwowiec zameldowany na stałe w Szwecji i beknął , że olimpiady należy zamknąć, bo one – te olimpiady 🙂 pobudzają patriotyzm i dume narodową 🙂

    Jedne autonomie nie są równe drugim – trzeba odróżniać sztucznie i podstępnie promowane ruchy separatystyczne od tych, za którymi stoją rzeczywiste historyczne przesłanki, np. walki o niepodległość, zalążki państwowości i najważniejsze – odrębne grupy etniczne (przykłady podałem powyżej).
    Te przez Ciebie wymienione nigdy nie były „narodami”, a co najwyżej wchodziły w skład większych (słowiańskich) plemion jak Ślężanie czy Pomorzanie.
    Jeśli zaś chodzi o tzw. nowożytne „olimpiady” – to jest to przede wszystkim „niezły” biznes i wentyl władz dla kontroli masami ludowymi.

    Admin

    Lubię to

  13. Tylko ciekawe co na to Angole oraz królowa „brytyjska” od siedmiu boleści, bo zapewne zachwyceni nie są, bo przecież tyle wieków musieli budować to swoje imperium, a szlag tafił je w parę lat no i teraz Szkoci wbijają nóż w plecy Anglikom i chcą wyjść ze składu Wlk. Brytanii, widać mają dość bycia przydupasami żontu w Londynie i jeszcze nie wiadomo jak zachowają się w przyszłości mieszkańcy Walii. W ogóle to coś mi się zdaje że Europa pomału powraca do czasów kiedy była rozbita na setki małych państw i państewek oraz wolnych miast, wydaje mi się że rozpad na mniejsze kraje w najbliższym czasie czeka Włochy, Hiszpanię, Francję, Wlk. Brytanię, Ukrainę, niepewna jest sytuacja na Bałkanach gdzie poszczególne państwa roszczą sobie pretensje do różnych terytoriów, może rozpadną się nawet Niemcy, Belgia, a i kto wie co będzie z ruchem autonomii śląska w Polsce, także mapa polityczna Europy może nam się mocno zmienić w najbliższym czasie. Ciekawe co na to Unia jewropejska, bo myślę że to właśnie poniekąd forsowanie tego europejskiego superpaństwa przyczyniło się do rozwoju tych ruchów separatystycznych w poszczególnych krajach Europy. I ciekawi mnie jeszcze to do jakiego stopnia te ruchy separatystyczne w poszczególnych krajach są oddolne i naturalne a do jakiego stopnia są sterowane i kontrolowane na przykład w celu rozbicia państw narodowych, podziału ich na mniejsze państewka które będą zbyt słabe politycznie, gospodarczo i militarnie aby stawić opór banksterom, jak wiadomo żydo-banksterzy forsują projekt rozbicia państw na regiony które wejdą potem w skład rządu światowego.

    Lubię to

  14. „Zarządca będzie ten sam” – to jest akurat fakt że nawet jeżeli Szkocja czy Wenecja czy Katalonia odzyska niepodległość to nie wiadomo do jakiego stopnia będą te państwa niepodległe, bo po jakimś czasie może się okazać że będą one kolejnymi państwami marionetkowymi wobec banksterów, niby odzyskają niepodległość a po cichu zostaną zwasalizowane i dlatego nie jestem pewien do jakiego stopnia ruchy separatystyczne są kontrolowane i są na rękę banksterom i też nie jestem pewien do jakiego stopnia forsowany przez banksterów projekt regionalizacji jest zbieżny z dążeniami ruchów separatystycznych.

    Lubię to

  15. Przemex , nic nie dzieje się bez powodu. A powodów może być tylko dwa 🙂 – albo tak albo nie . W zależności, co chcą uzyskać syjoniści 🙂
    Unia jest w globalnym widoku takim big folwarkiem, Walijczycy, Ślązacy, UPA-wcy są taj jak pedały , potrzebni na teraz – jutro póją do pieca.

    Lubię to

  16. Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że nienawidzę żydochrześcijańskiego systemu, jewropejskiej propagandy i wszystkiego, co się z nią wiąże, zapewne równie mocno jak Ty. Jednak byłabym ostrożniejsza z bezkrytycznym ufaniem Putinowi i wiarą w to, że jest on słowiańskim zbawcą. Nie uważam, że Rosjanie są naszymi wrogami, jednak przypuszczam, że tak samo jak większość Polaków są zaślepieni obcymi regułami gry, streszczającymi się w zdaniu „Tłamsić za wszelką cenę inne narody, realizując własne imperialne zapędy”. Załóżmy hipotetycznie wygraną Rosji w tej trwającej od lat wojnie (będącej przede wszystkim wojną kulturowo- mentalną). W jakiej pozycji znajdzie się wtedy Polska? Czy nie grozi nam w takiej sytuacji powtórka z rozrywki (destrukcyjne zabory [oczywiście zabory zawsze są destrukcyjne, ale chcę podkreślić to, że te charakteryzowały się destrukcją szczególną] przeprowadzone przez ZSRR, odbieranie ludziom ich własności i skłócanie narodu poprzez zmuszanie do denuncjacji)? Dopuszczam możliwość, że w tym aspekcie uległam jakiejś propagandzie (jakiej, tego nie wiem, ale mając w pamięci cytat „Nie miej złudzeń, że wolność nadejdzie, bo nie rozpoznasz jej w tłumie kłamstw” wiem, że jest tego pełno), więc mam pytanie: czy mógłbyś podać jakieś fakty, świadczące o tym, że Putin ma na względzie dobro (autonomię) Polski i nie myśli o uczynieniu jej republiką rosyjską? Pytanie moje nie zawiera w sobie ani grama ironii, po prostu mnie to zastanawia. Pozdrawiam.

    Lubię to

    • A więc – nigdzie nie piszę, że Putin jest „słowiańskim zbawcą”. Piszę, że jest jedynym w chwili obecnej politykiem na świecie, który jest w stanie przeciwstawić się żydo-banksterom i ich planom podboju całego świata. A że idzie o biologiczny byt ludzkości, o naszą wolność, o to abyśmy nie byli zachipowanym ludzkim bydłem roboczym żydo-banksterskiej swołoczy – popieram prezydenta Putina!
      Rosjanie nie są zaślepieni regułami gry, nie chcą tłamsić innych narodów. Imperium rosyjskie zbudowała elita, nie zawsze rosyjska (Katarzyna II była Niemką), a prości Rosjanie uciskani byli na równi z innymi narodami. Imperium powstało w czasach, gdy wiele innych elit (monarchów) także budowało własne imperia (przypomnę choćby Habsburgów czy Napoleona). Rosja najeżdżana była od wschodu (Mongołowie), od południa (Turcy i Tatarzy), od północy (Szwecja) i od zachodu – skatoliczona Rzeczypospolita.
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/07/papiestwo-i-narodziny-nienawisci-polsko-rosyjskiej/
      Myślę, że mimo niedoli uciskanych wówczas ludów dobrze się stało, że powstała wielka Rosja. Gdyby jej nie było, żydo-banksterzy już by podbili i zniewolili cały świat.
      Później imperium powiększała żydo-bolszewia uciskając i mordując Rosjan niemiłosiernie. Ale gdy Hitler stanął pod Moskwą, to rosyjcy dowódcy (wypuszczeni z Gułagu) i głównie Rosjanie w Armi Czerwonej popędzili go do Berlina. Z tego Rosjanie mają prawo być dumni.
      Sam słyszałem wystąpienie Putina kilka lat temu, zdecydowanie potępiającego grupki rosyjskich szowinistów-rasistów-nacjonalistów chcących Rosji tylko dla Rosjan. Putin powiedział, że wszystkie mniejszości etniczne, których ziemie wchodzą w skład Federacji są równoprawne i że Federacja Rosyjska jest ich wspólnym domem.
      Na koniec dodam, że nie obawiam się zwycięstwa Rosji nad żydo-banksterską swołoczą – a wręcz jej tego życzę.
      A zabory – przypominam – były robotą Niemki. Katarzyna to Sophie Auguste Friederike von Anhalt-Zerbst. Natomiast ZSRR do 1953 roku to była żydo-gruzińsko-bolszewicka mafia okupująca Rosję i mordująca Rosjan milionami.
      Znam sporo Rosjan i nie zauwałyłem u nich zapędów imperialnych.
      Putin wielokrotnie okazywał Polakom sympatię. Przy czym wielokrotnie podkreślał różnicę między Polakami a obecnymi władzami Polski. Odsyłam Ciebie do tekstów i do filmów z wystąpieniami A. Siwaka, który często jeździ do Rosji i ma świetne rozeznanie w tej materii.

      Lubię to

    • YO E.
      Historia dała już Ci odpowiedz na twoje pytania !! Polska była pod dwoma rodzajami zaborów. Pierwszy to podział Polski między trzech zaborców i to był zabór bardzo skuteczny, gdyby potrwał jeszcze ze 100 lat to Polski by nie było ze wzgledów językowych i kulturowych. Drugi zabór to całkowity zabór przez ZSRR po 1945r, w którym to zaborca nie osiągnoł żadnych swoich celów, wręcz odwrotnie „udławił się i skonał po 45 latach” doprowadzając całe swoje państwo do upadku ekonomicznego. I trzeba dodać ,że konwulsje ZSRR trwały całe 45 lat od pierwszych dni aneksji środkowej europy. Putin nie powtórzy już tego błędu,wojna z Polską i jej zabór to KONIEC DLA ROSJI ! Po tej wojnie z Rosji pozostało by tylko Wielkie Księstwo Moskiewskie.I nie powinnaś się obawiać ZSRR z jej prawem do odbierania majątków a raczej powinnaś się obawiać Usraelskich i jewropejskich żydobanksterów z ich bandą KOMORNIKÓW. Polska jest już tak zadłużona , że szybciej do twoich drzwi zastuka żydowski komornik niż Ruski czekista. Ukraina to tak naprawdę jest już „ŚCIERWEM” rozszarpywanym przez padlinożerców.Im więcej Putin wyszarpie tym lepiej dla świata Słowiańskiego bo reszta Ukrainy stanie się NOWĄ HAZARIĄ ze względnymi wpłwami Niemców i krajów anglo-saskich które zawsze miały ochotę na skrawek padliny w tym rejonie świata.

      Pimpuś,

      Pisząc o ZSRR nie można ignorować kilku istotnych faktów.

      – ZSRR stał banksterom na drodze do podboju świata.
      – Koniecznie należy dzielić historię ZSRR na okres zbrodniczej żydo-bolszewii (w PRL zbrodniczej żydo-komuny) i okres późniejszy od 1956, kiedy to system przestał być zbrodniczy. A nadal stał banksterom na drodze.
      – Koniecznie należy pamiętać, że poziom życia w czasach „komuny” poprawiał się i że nigdy wcześniej ani nigdy później przeciętny szary Polak nie posiadał takiego bezpieczeństwa socjalnego – nie było masowego bezrobocia, masowej bezdomności, szpitale nie bankrutowały. A miliony dzieci jeździły na wakacjach na kolonie letnie.
      – Koniecznie należy pamiętać, że p.o Polaków Żydzi ulokowani w aparacie władzy i administracji prowadzili (już po 1956 roku) celowy sabotaż gospodarki (pisał o tym A. Siwak), aby socjalizm funkcjonował jak najgorzej. W tym samym czasie p.o Polaków Żydzi w opozycji do spółki z kk szczuli nas na „komunę”. Cel – rękami Polaków wyprowadzić Polskę z bloku wschodniego i wydać ją w łapska banksterskiej sitwy.

      System gospodarczy PRL, po usunięciu z niego kilku dogmatów i oczyszczeniu aparatu władzy z p.o. Polaków funkcjonowałby całkiem nieźle. Gwarantowałby pełne zatrudnienie, a majątek narodowy byłby naszą wspólną własnością – a nie prywatną własnością garstki wybrańców. Obawiam się, że nadal masz niepełną wiedzę o PRL i ZSRR.
      opolczyk

      Lubię to

    • osoba prywatna,

      Dokładnie tak – ze strony Rosji niebezpieczeństwo nam nie zagraża. Ze strony żydo-banksterów już tak – i widać to gołym okiem. A żydowska agentura wpływu z rebe Rydzykiem i Michalkiewiczem obok żydo-PiSu na czele szczuje na Rosję i na Putina.
      Podesłano mi link z bełkotem Michalkiewicza, żydowskiego agenta wpływu z takim komentarzem:
      http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3052
      „oto przykład programowania podprogowego uprawianego przez agentów wpływu

      1. odpowiednio zbudowny tytuł: „Wojna musi być?”
      niby pytanie, a w rzeczywistości komunikat do podświadomości, że wojna
      musi być, więc będzie

      a komu zleży na wojnie? my wiemy aż za dobrze komu

      2. uzasadnienie i wzmocnienie przekazu: „Nie ma tego złego, co by na
      dobre nie wyszło.”

      czyli, że wojna to nic złego, i że wojna jest dobra, bo wyjdzie na dobre
      komu wyjdzie na dobre? my wiemy komu

      3. efekt – 4 zapisy w podświadomości czytelnika:

      wojna będzie
      wojna musi być
      wojna to dobro
      wojna przyniesie dobro

      dokładnie w taki właśnie sposób programuje nas Michalkiewicz i inni”

      Lubię to

  17. Ten Michalkiewicz, jakoś nie miałem do niego przekonania, mimo, że pióro ma błyskotliwe
    i okraszone poczuciem humoru. To trzeba mu przyznać.
    Ale zaraz przypominają mi się słowa tow. Stalina: ufać – znaczy sprawdzać.

    Ukraina. Kto na tym skorzystał?
    Jak zwykle, ci sami.
    Pozwolę sobie na kolejną wrzutkę:
    Ukraińskie wahadło
    http://marucha.wordpress.com/2014/03/16/ukrainskie-wahadlo/

    Lubię to

    • Jak dla mnie to facet znalazł łatwy sposób na życie. Ma w miarę zgrany styl pisania, dzięki czemu wielu odwiedza jego blog, na którym uprawia swoją żałosną żebraninę.
      A że w felietonach często bredzi. No cóż… Michalkiewicz przypomina zachowaniem starego klauna. Czytelnicy domagają się występów klauna, mimo że wiedzą co zostanie im „zaprezentowane”.
      A to że pozwalają mu dzialać,cóż… jest pożyteczny i tyle.

      Lubię to

      • Trybunie,
        kiedyś, w 2009 roku kanadyjski „Goniec” w wydaniu papierowym opublikował jeden z moich tekstów – obok felietonu Michalkiewicza. I mój przyjaciel z Kanady (szef kluczborskiej Solidarności) zatelefonował do mnie składając mi gratulacje – że moje nazwisko w gazecie było obok „wielkiego” Michalkiewicza. Ale ja już w 2010 zdemaskowałem Michalkiewicza jako dezinformatora i agenta wpływu:
        https://stopsyjonizmowi.wordpress.com/2010/09/01/jedna-jaskolka-wiosny-nie-czyni%E2%80%A6/

        Lubię to

        • Pewnie Pan się czuł zażenowany w takim „towarzystwie”.
          Osobiście wątpie, że Michalkiewicz jest agentem, gdyż jaki taki zapewne otrzymywał by jakiś żołd. A wtedy zebrani na byłaby niepotrzebna.
          Chociaż… może to zmyłka?

          Lubię to

  18. ( – – – )

    Komentarz usunięty.

    Liszka – propagowanie blogu wspierającego żydo-bankstersko-banderowską swołcz, szczującego na słowiańską Rosję jest u mnie niedopuszczalne.
    opolczyk

    Lubię to

    • Panie Michale,

      Donieck już idzie śladem Krymu – akurat trwa masowa demonstracja w Doniecku połączona z okupacją siedziby uzurpatora „gubernatora” narzuconego Donieckowi przez bandziorów srajdaniarzy z Kijowa. Demonstrujący zapowiadają, że w ostateczności sami odgrodzą ich rejon drutem kolczastym od zachodniej Ukrainy i nie pozwolą aby bandycka bankstersko-banderowaka swołcz nimi rządziła.

      Lubię to

    • teleexpres gębą orłosia doniósł, że na Krymie nie ma żadnych obserwatorów, a ludzie idą do urn pod lufami rosyjskich karabinów.
      Na dodatek idą tylko ci którzy głosują za federacją z Rosją 🙂 .
      Stwierdziła ta małpa orłoś, że już dawno uzgodniono że pójdzie do urn 100 %.

      Jeśli psychole mają podstawę sądzić, że telewidze w to wierzą, to czeka nas sporo roboty.
      Milion ulotek miesięcznie – do skutku.
      A jak nie , to jak mówi Marucha – łopatą w czerep aż zrozumie…. 🙂

      Lubię to

  19. Putin wykonał właśnie arcygenialny ruch. W ciągu jednego dnia zarobił 20 miliardów dolarów, odzyskując przy tym rosyjskie przedsiębiorstwa, które w wyniku pieriestrojki w połowie zostały przejęte przez amerykańskich i europejskich „inwestorów” czytaj judeo-satanistów!
    Konfrontacyjnym podejściem względem Ukrainy spowodował gwałtowny spadek cen akcji rosyjskich spółek energetycznych, naftowych i gazowych. Zachodni potentaci zaczęli lekko panikować. Zdenerwowanie narastało dzięki wojennej nagonce w mediach korporacyjnych. Rubel leciał na łeb, na szyję a wraz z nim ceny akcji, osiągając głębokie dno. Dramat rozegrał się na przestrzeni jednego tygodnia. Zaczęło panować przekonanie, że Moskwa kierowana przez „szaleńca” zmierza ku ekonomicznej katastrofie.
    W decydującym momencie Putin dał sygnał do wykupienia wszystkiego, co było dostępne na giełdach. Gdy judeo-sataniści się połapali, było za późno. Zyski z działalności firm rosyjskich będą od tej pory spływały do kasy państwowej, a nie do kieszeni śmiertelnych wrogów Słowian. Rubel samoistnie odzyskał swoją wartość. Tym sposobem Putin użył histerycznej propagandy wojennej i nagonki skierowanej w jego osobę dla wzmocnienia Rosji!

    Lubię to

  20. Ameryko już ponad dwieście lat
    Budujesz nowy ład
    Tworzysz swoje własne prawa
    Tworzysz swoją wielką siłę

    Ameryko jesteś symbolem
    Symbolem wolnych ludzi
    Tak bardzo lubisz kiedy ktoś
    Tobie o tym mówi

    Ameryko rzuciłaś świat na kolana
    Potęgę swą znów pokazałaś
    Dumna jesteś niczym paw
    Podziwia Cię cały świat

    Ameryko Ty nie pozwolisz
    Odebrać sobie wpływów
    Twoi chłopcy strzegą co dzień
    Twoich wielkich granic

    Ameryko nie pamiętasz
    Bo nie chcesz pamiętać
    Przelałaś krew niewinną
    Czerwoną jak kolor skóry
    Zbudowałaś swoją wolność
    Zabierając ją innym ludziom

    Lubię to

  21. powiedz mi opolczyk dlaczego Polska mialaby dzielic sie z rosja Ukraina jak to nasze tereny od czasów chrobrego a juz nie wspomne o Uni Polsko-Litewskiej to nasze ziemie Ruskie won za


    Nigdzie nie pisałem, że Polska ma się z Rosją dzielić Ukrainą!
    Halucynujesz?
    opolczyk

    Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.