Wojna o Ukrainę oraz Czesław Białczyński i jego niesłowiańska rusofobia

.
ol-klatwa-swarozyca-10

.
Czesław popisał się kolejny raz jego chorobliwą rusofobią, naiwnością i kompletnym brakiem zrozumienia tego, co na świecie i na Ukrainie się dzieje. Zamieścił artykuł pt.: „Polska – Ukraina 2012 – 2014”.

Obok mądrych i roztropnych stwierdzeń:

„Jeśli ktoś POWAŻNIE pyta mnie dzisiaj co sądzę o sytuacji na Ukrainie i jak właściwie powinna się w tej sytuacji zachować Polska WOLNYCH LUDZI – nie Polska Watykańska Kaczyńskiego, nie Polska Katolicko-Narodowa także Watykańska Winnickiego i Bosaka, nie Polska Post-Czerwonych Michnika i PO-SLD, ale POLSKA POLAKÓW, odpowiadam następująco:

A . Z punktu widzenia etyki

1. Nie powinien wyzwalać innego i pouczać go co ma robić, ktoś kto sam nie jest wolny

2. Nie powinien wskazywać drogi (ani w prawo-na Wschód ani w lewo-na Zachód) do poprawy zarządzania czyimś domem ktoś kto ma bałagan na własnym podwórku, z którym nie potrafi się uporać.

3. Nie powinien polecać swojej “drogi” ktoś kto krocząc po tej “drodze” pozwolił się ograbić i pozwolił by gospodarzem jego domu stali się OBCY, a też nie ma we własnym domu nic do powiedzenia. Mądrzenie się  w czyimś domu przez człowieka, który we własnym domu nie jest gospodarzem tylko niewolnikiem i zakładnikiem obcych, jest co najmniej niestosowne. Pójście drogą wskazaną przez takich osobników chyba musi prowadzić do powielenia ich “drogi” i do takich samych opłakanych skutków.”

.
Znajdziemy tam także mniej mądre stwierdzenia, jak np.:

„Polacy powinni być w takich sytuacjach szczególnie uczuleni i ostrożni, jako że sami byli przez 200 lat zarządzani przez obcych i nadal są przez nich zarządzani we własnym domu. Jakie więc mają prawo do dawania dobrych rad i wskazywania “właściwej drogi”? Żadne. Na pewno większe do tego prawo ma suwerenna Moskwa, która jest niepodległa a suwerenności nie utraciła od 600 lat.”

Zapomniał Czesław, że pod koniec 1917 roku Moskwa dostała się w łapska zbrodniczego żydo-bolszewizmu a Ziemia Rosyjska zlana została krwią milionów Rosjan. Ich los polepszył się dopiero po tzw. destalinizacji. Zapomniał ponadto Czesław, że po rozpadzie ZSRR w czasach Jelcyna, „familii” i Bieriezowskiego Rosja została bezprzykładnie ograbiona i rozgrabiona.

http://wirtualnapolonia.com/2013/01/08/stanislaw-tyminski-rosja-najwieksza-grabiez-xx-wieku/

.
Zapomniał też, że już wcześniej, w czasach rusofoba Piotra III (z domu Karl Peter Ulrich von Holstein-Gottorp) i Katarzyny Wielkiej (z domu Sophie Auguste Friederike von Anhalt-Zerbst-Dornburg) Rosja dostała się w łapska udających Rosjan Niemców, którzy Rosjan uciskali nie mniej dotkliwie, niż inne ujarzmione narody.

Na marginesie dodam – znacznie dłużej, niż 200 lat byliśmy zarządzani przez obcych. Przypomnę obcych monarchów wybieranych m.in. przy pomocy watykańskich intryg na polski tron elekcyjny. A gdy nawet wybrano niekiedy Polaka, realizował on obcą watykańską politykę z podpuszczenia papiestwa i obcych, watykańskich agentów – jezuitów i biskupów.
Znajdziemy też w tekście Czesława stwierdzenia całkiem niemądre:
.
.„Wolni Polacy działający w Ruchu na Rzecz Wolnej Polski Wolnych Ludzi popierają bezwzględnie KAŻDĄ DECYZJĘ JAKĄ PODEJMIE LUD UKRAINY W BEZPOŚREDNIM GŁOSOWANIU, NIEZLEŻENIE CZY ONO SIĘ ODBĘDZIE NA MAJDANIE CZY W JAKIEJKOLWIEK INNEJ FORMIE. NIE POPRZEMY NIGDY DECYZJI OPARTEJ NA PAŁKACH I BAGNETACH, I NIGDY JEJ NIE UZNAMY ZA PRAWĄ.”
.

Ja jestem wolnym Słowianinem, Polakiem ale nie poprę NIGDY decyzji „Ludu Ukrainy” o przystąpieniu Ukrainy do banksterskiej grabieżczej unii jewropejskiej. Ponadto, skoro Czesław pisze o decyzji „ludu Ukrainy” to ja zapytam – a jak ma ten lud zadecydować, skoro ogłupiany jest przez prounijną propagandę, manifestantów kupuje się za pieniądze, a partię Kliczki finansują Niemcy (będące same banksterskim unijnym barakiem) – co Czesław sam napisał:

„Oto co nam nadesłano:
http://www.schweizmagazin.ch/nachrichten/ausland/17415-Ukraine-Demonstranten-mit-Geldversprechen-gekdert.html

Na Ukrainie obiecano   demonstrantom kasę za ich występy 150 hrywien dla każdego !!! Płatne w przyszły poniedziałek.Partia Kliczki UDAR , który jest Ukraińskim Żydem jest finansowana i zbudowana przez Niemiecką Fundację Adenauera. Klitschko’s Partei UDAR wurde unter anderem von der Konrad-Adenuer-Stiftung finanziert und aufgebaut.

Nie rozumiem też, co Czesław miał na myśli pisząc o „pałkach i bagnetach”. Agentura banksterów i ludzie kupieni za obce pieniądze blokują urzędy państwowe i stawiają ultimatum demokratycznie wybranym władzom, anarchizują życie społeczne i normalne funkcjonowanie centrum miasta i urzędów. Takich warchołów należy rozpędzić przy pomocy wszelkich metod dopuszczalnych przez prawo – w ostateczności przy pomocy pałek policyjnych i „bagnetów „. Warcholstwu finansowanemu z zachodu należy powiedzieć zdecydowane NIE.
Stąd naiwnością jest jego stwierdzenie:
.

„NIE DORADZAJMY UKRAIŃCOM TEGO ANI TAMTEGO – PRZYJMIJMY KAŻDĄ ICH DECYZJĘ JAKO SUWERENNĄ I PEŁNOPRAWNĄ, jeśli będzie podjęta w warunkach swobody wyboru. NA ŻADNĄ ICH DECYZJĘ się nie obrazimy ANI nie nazwiemy ich poplecznikami MOSKALI.”

 Sami znamy z autopsji „dobrodziejstwa” jakie niesie ze sobą unia jewropejska – zniszczony przemysł, zniszczone rolnictwo, gospodarka w obcych łapskach, budżet niewypłacalnie zadłużony. Jak więc poważny człowiek może twierdzić  – nie doradzajmy Ukraińcom tego czy tamtego. Czy Czesław oszalał? Nawet żydowski opozycjonista, wściekły rusofob Bukowski odradza Ukrainie wejście do unii jewropejskiej:

http://wpolityce.pl/artykuly/68412-wladimir-bukowski-ukraincy-ktorzy-na-sile-pchaja-sie-do-tej-unii-nie-rozumieja-ze-to-moze-spowodowac-ich-tragedie-narodowa

Inna rzecz, że Bukowski to trochę taki typ jak „nasz” Kalkstein – znacznie bardziej pro-NATO-wski i proamerykański niż prounijny. I chce Ukrainę wydać w łapska zbrodniczego NATO, rzekomo po to, aby ci bandyci bronili „niepodległości” Ukrainy przed Rosją. A przy okazji zapędziliby Ukraińców do kolejnych NATO-wskich banksterskich wojen i okupacji. I na granicy z Rosją ustawiliby „Tarczę”.

Kompletną głupotą Czesława natomiast są stwierdzenia:

„Musimy przyznać, że Obóz PIS ma o tyle rację, że w interesie Polski leży oderwanie Ukrainy od Rosji NATYCHMIAST. „

oraz:

„Dla Polski jak najszybsze oderwanie Ukrainy od Rosji jest korzystne nie dlatego, że to osłabia Rosję i powala ją na kolana, ale dlatego, że naprawdę osłabienie Rosji powinno wreszcie obudzić tamtejsze elity i skłonić do PARTNERSKICH rozmów z Polakami, skłonić do zrozumienia, że bez SERCA ŚWIATA nie da się rządzić Światem, a Serce zdobywa się Miłością, nie Przemocą. Im prędzej to zrozumieją, tym lepiej. I teraz jest właśnie taka szansa.”
.

Osłabienie Rosji będzie dla Polski katastrofą.

.
Jedynie w oparciu o nią i w sojuszu z nią możemy mieć szansę, możemy marzyć o wyrwaniu się z łapsk bilderbergowskiej bandyckiej unii jewropejskiej, zbrodniczego NATO i strategicznego sojuszu z Izraelem, w który wepchnęły Polskę PIS, PO i SLD. Sami tego nie zrobimy. Raz, że zbyt wiele milionów Polaków jest kompletnie odmóżdżonych, dwa – nie mamy w razie czego wystarczającej siły zbrojnej aby przeciwstawić się ewentualnej  pacyfikacyjnej interwencji NATO, mającej na celu utrzymanie Polski w niewoli żydo-zachodu.
I o jakich elitach w Rosji Czesław ględzi? Najpierw je zniemczono (czasy Katarzyny II i jej potomków) następnie nieomal doszczętnie je wymordowano (czasy żydo-bolszewii). Rosja jest na razie na etapie budowy własnych rosyjskich elit. Partnerami zaś będziemy dla nich wtedy, gdy na to sobie zasłużymy. Z kim ma rozmawiać Putin ? Z Białczyńskim piszącym po prośbie do Watykanu, bo we własnym kraju nie ma nawet wpływu na jeden posąg Świętowita na Ślęży? Bo byle klecha podpuszcza pielgrzymów i zastraszony personel Domu Turysty posąg usuwa.

Czesław nie dostrzega tego, że po dojściu w Rosji do władzy prezydenta Putina odżyła zimna wojna banksterskiego zachodu przeciwko niej. Osłabienie Rosji byłoby katastrofą dla świata. Tylko silna Rosja jest w stanie dać odpór banksterom, szabrownikom i swołoczy na ich usługach.

Polecam Czesławowi wysłuchanie choćby dwóch odcinków wystąpienia Albina Siwaka.

.
Jest w nich mowa o posunięciach prezydenta Putina zmierzających do wzmocnienia Rosji, polepszenia bytu Rosjan i do ograniczania wpływu żydowskiej agentury banksterów i Izraela na terenie Rosji.
Taka postawa prezydenta Putina wywołuje wściekłą nagonkę na niego, jak i aktywizację żydowskiej opozycji w Rosji. I do tej wściekłej nagonki przyłącza się Czesław. A Putin nie ma innego wyjścia jak twardą ręką wziąć za pysk żydowską opozycją finansowaną przez żydowskich oligarchów i zachód. Inaczej do władzy w Rosji ponownie dojdą agenci zachodu, żydowscy oligarchowie.
.
I wtedy będzie po ptokach. Dla Rosji, Polski, Ukrainy i świata.

.
O co idzie w wojnie o Ukrainę. Banksterzy tak jak Polskę przerobili na antemurale banksterskiej bilderbergowskiej unii jewropejskiej i banksterskiego bandyckiego NATO tak samo chcą z Ukrainy zrobić takie samo przedmurze globalnej sitwy przeciwko Rosji. I stąd agenturalne partie w Polsce tak żarliwie wspierają agenturalną „rewolucję” na Ukrainie. Rosja zaś wie, że im więcej krajów zniewolą banksterzy, im więcej ewentualnych sojuszników Rosji dostaną w ich łapska, tym trudniej będzie Rosji bronić się przed banksterską lichwiarską sitwą i jej agenturą. Stąd Rosja – jak najbardziej słusznie – stara się o utrzymaniu Ukrainy w zasięgu wpływów Moskwy.

Czy Ukraina jest w stanie zachować neutralność i suwerenność wobec unii jewropejskiej bez oparcia się o Rosję? Uważam, że nie! Ukraina jest w sytuacji małej łódki wciśniętej jest pomiędzy stały ląd (Rosję) i napierającą nań górę lodową – globalną sitwę. Jeśli Ukraina nie wejdzie na stały ląd, zostanie zmiażdżona przez górę lodową i pokryta lodem.

Pouczająca może być najnowsza historia Białorusi. Początkowo w planach banksterów to mniejsze niż Ukraina państwo nie było w centrum zainteresowania globalnej lichwy, mimo iż prezydent Łukaszenka przepędził banksterów i postawił na suwerenność Białorusi. Dochodziło nawet do napięć na linii Łukaszenka – Miedwiediew, a Białoruś aby uniezależnić się paliwowo i energetycznie od Moskwy sprowadzała ropę nawet z Wenezueli. Atak na Białoruś zapowiedziała podczas pierwszej „pomarańczowej rewolucji” na Ukrainie Condoleezza Rice, agentka banksterów w ekipie Busha (odpowiedzialnego za 11/9) mówiąc, że i tam należy zanieść ludziom „demokrację”. I natychmiast zaktywizowała się tam żydowska opozycja, w tym i agenturalny odprysk mniejszości polskiej Andżeliki Borys. Białoruś została frontalnie zaatakowana przez propagandę PiS, unii i całego żydo-zachodu. Straszoną ją sankcjami a nawet sankcje na nią  nakładano.
https://opolczykpl.wordpress.com/2012/02/28/brawo-bialorus-brawo-prezydent-lukaszenka/
I wtedy prezydent Łukaszenka, widząc że sam może zostać jednak rozdeptany przez robactwo zachodniego chowu związał Białoruś z Rosją prosząc ją o wsparcie militarne.
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/rosyjskie-samoloty-i-rakiety-beda-bronic-bialorusi,200391.html

Co skomentowałem następująco:
.
.„Na szczęście prezydent Łukaszenka zrozumiał, że bez bliskiego sojuszu militarnego z Rosją samodzielnie nie będzie w stanie obronić Białorusi przed zakusami żydo-Zachodu i żydo-NATO.”
https://opolczykpl.wordpress.com/2012/02/14/strategiczne-posuniecie-bialorusi/
.
I teraz NATO, unia jewropejska i banksterzy mogą Białorusi naskoczyć. Choć próbowano Białoruś manipulacjami giełdowymi i finansowymi wpędzić w kryzys, inflację czy dewaluację i osłabienie rubla białoruskiego. Białoruś jedynie w sojuszu z Rosją ma szansę na utrzymanie suwerenności. Nawet, jeśli ta suwerenność wydawać może się ograniczona, bo uzależniona od Rosji i jej potencjału militarnego. Białorusinom dzięki temu nie grozi jednak to, że jakiś żydowski cwaniak odbierze im domy, fabryki, szpitale, na końcu ziemię i lasy.
.
Ukraina, jeśli nie chce zostać rozgrabiona przez agenturę banksterów musi trzymać się Rosji.

.
Na koniec pisze Czesław:

„Bracia Rosjanie, My, Wolni Polacy z Ruchu na Rzecz Wolnej Polski czekamy na was! Dojrzejcie wreszcie i zrewidujcie swoje stanowisko wobec innych Słowian, zanim będzie za późno! Tylko z Polska Wolną możecie zdobyć to do czego dążycie.  Pokonanie Sefardyjczyków reprezentowanych przez Super-Imperium zwane USA, tę faktyczną Ciemną Siłę, bastion Systemu Pan-Niewolnik, jest możliwe tylko w porozumieniu z prastarym Sarmackim Narodem Polaków, który trzyma w swoich rękach Klucz do Serca Świata.”

.
A może to Wolni Rosjanie czekają na nas? Aż my się obudzimy I przestaniemy ich pouczać co i jak mają robić. Bo oni póki co powoli odzyskują Rosję dla Rosjan. A my co? I skąd Czesław wie, że Bracia Rosjanie mają niecne zamiary wobec innych Słowian i dlatego powinni zrewidować ich stanowisko w tej sprawie? A może to Czesław powinien zrewidować jego zaślepioną i całkiem niesłowiańską rusofobię?

Na marginesie nadmienię przy okazji, że promowana w różnych miejscach przez różne osoby koncepcja „międzymorza” (federacji kilku państw położonych pomiędzy Bałtykiem a Morzem Czarnym)  jest nierealną iluzją. Raz, że aby to zrealizować należałoby najpierw Polskę i inne kraje przyszłego „międzymorza” zniewolone obecnie przez żydo-zachód wyrwać spod okupacji banksterów. Dwa – obawiam się, że niektóre narody owego koncypowanego „międzymorza”, które poznały szowinizm polskiej skatoliczonej szlachty w czasach Rzeczypospolitej Obojga Narodów (Litwini, Białorusini, Ukraińcy) mogą żywić większe urazy do Polaków niż do Rosjan. I nie będą specjalnie zainteresowane tworzeniem z Polską „międzymorza” bojąc się polskiej megalomanii i szowinizmu.

Gdy padnie na pysk globalizm, gdy odebrana zostanie globalnej lichwie ich władza nad pieniądzem, bankami i gospodarką zachodu, gdy padnie bandyckie NATO i unia jewropejska, wtedy będzie czas na rozmowy wolnych Polaków i  wolnych Rosjan – jako wolnych i równych Słowian.

.
opolczyk

.
precz z jahwizmem

.
Ręce Boga

Reklamy

76 thoughts on “Wojna o Ukrainę oraz Czesław Białczyński i jego niesłowiańska rusofobia

  1. Gdy czytałem rozważania Czesława Białczyńskiego o wydarzeniach w Kijowie , musiałem długo zastanawiać się jak można łączyć w jednym umyśle postulat nie wtrącania się w sprawy innych wspólnot politycznych z jednoczesnym, choć werbalnym, takim wtrącaniem się….Ale to jest „urok” naszej polskiej myśli politycznej…Np.twierdzi się , że od 966 roku państwowość jest „watykańska” , „okupacyjna”, by później rozważać większą lub mniejszą” naszość” arbitralnie wyselekcjonowanych władców ….

    Podobne zjawisko zauważyłem przeglądając rosyjskojęzyczne strony internetowe…
    Zbyt często jedynym kryterium” wielkości” jest dobrze spopularyzowana zwycięska bitwa, rozszerzenie strefy wpływu…nawet , jeżeli odbywało się to kosztem poziomu życia „miejscowych”…( czyli Słowian )

    Może przyczną jest jeszcze niedoprecyzowana współczesna słowiańska doktryna polityczna ???
    Poszczególne wybraństwa państw słowiańskich zderzają się z koniecznością uszanowania logiki wspólnotowości…Stoją wszyscy i czekają co wyniknie z chaosu …A przy okazji zalewa nas ocean informacji produkowanych przez niesłowiańskie instytucje polityczne oraz wydarzenia będące efektem tarć pomiędzy korporacjami niesłowiańskimi….W takiej sytuacji rozsądnym jest, moim zdaniem , nie obstawiać żadnego konia…, chyba , że ma się żyłkę hazardzisty…
    Czas pracuje zawsze zgodnie z prawami natury , a te są , o ile dobrze rozszyfrowuję cywilizację naszych przodków, fundamentem słowiańszczyzny….Aha, a niesłowiańskie nie muszą być anty…

    Ps.
    Nawet, jeżeli ktoś lubi się wtrącać w nie swoje sprawy , to jakie ma argumenty? Kasa, broń atomowa, energia elektyczna ,służby wywiadowcze,żywność…,? Jakimi atutami „ktoś” chce wpływać na decyzje innej wspólnoty politycznej ? Biali anglosasi mieli kawalerię do rozmów
    z Indianami o rezerwatach lub kanonierki u wybrzeży Japoni, gdy jej proponowali zasady
    wolnego handlu …Zatem z czym do Ukrainy ? Jeżeli jest „zero” , to przyzwoicie jest zamilczeć lub pomedytować , o ile jest wiara w …kogokolwiek….

    Polubienie

    • zbigniew1108

      „Może przyczną jest jeszcze niedoprecyzowana współczesna słowiańska doktryna polityczna ???”

      Która słowiańska doktryna polityczna? Panslawizm wypracowany przez Czechów, ale przejęty, zniekształcony i zdeprecjonowany przez cerkiewną carską Rosję? Czy też bajdurzenia wielu rodzimowierców o zaletach żydo-kapitalizmu. Albo i rusofobiczna doktryna CB? Albo jego polonocentryczna wizja Słowiańszczyzny z Polską jako centrum świata? Czy na to pójdą inni Słowianie? Czy raczej pokażą CB „wała”?

      Dla mnie jest oczywistością, że fundamentem słowiańskiej doktryny politycznej musi być dążenie do uwolnienia wszystkich państw, narodów słowiańskich spod okupacji światowej lichwy i banksterskiego złodziejskiego żydo-kapitalizmu. Tak, aby Słowianie nie byli ograbiani systemem bankowym i żydo-kapitalizmem oraz nie byli zniewalani dekretami komisarzy unijnych – agentów banksterów. I aby nie byli wasalami bandyckiego NATO.
      W tej koncepcji obrona Ukrainy przed dostaniem się w macki banksterów, unii jewropejskiej i NATO jest jak najbardziej zgodna z moją słowiańską doktryną polityczną.

      Przy czym zaznaczam, że i tak nie mam możliwości ingerencji w to, co dzieje się na Ukrainie. Niemniej nie zamierzam milczeć i uważam za mój obowiązek publicznie demaskować oszustwo żydowskiej rewolucji na Ukrainie z wykorzystaniem pewnej ilości użytecznych idiotów i demonstrantów za pieniądze. Tyle mogę zrobić dla Ukrainy – i to robię!

      Polubienie

  2. Białczyński uosabia odmóżdżone „myślenie” polskie, urobione przez wieki propagandy i szumu dezinformacyjnego z rozmaitych kątów wrogich Polskiej Racji Stanu. Dzięki Bogu jest blog Opolczyka!

    Dzięki BOGOM Piotrusiu! Dzięki BOGOM!
    opolczyk

    Polubienie

  3. Pingback: Nasi sąsiedzi wschodni « Grypa666's Blog

  4. Polska klasa polityczna, jak zwykle, wykazuje karygodną krótkowzroczność. W sytuacji takiego konfliktu, z bardzo niepewnym zwycięzcą, rozsądek nakazywałby dwa rozwiązania.

    1. „Gramy na dwóch fortepianach” czyli pozyskujemy przychylność obu stron konfliktu. Ktokolwiek wygra zachowujemy przyjazne i dobrosąsiedzkie relacje z Ukrainą.
    2. „Nie gramy na żadnym” czyli zachowujemy neutralność.

    Tymczasem rząd i „opozycja” pobiegli na wyścigi wspierać opozycję, cóż Napoleon mawiał że „w polityce głupota nie stanowi przeszkody”.

    Ciekawe czy istnieją plany kryzysowe na wypadek dramatycznego pogorszenia się sytuacji np. wojny domowej (szczerze wątpię czy istnieją) takie jak:

    1. Opracowanie sposobów ochrony mniejszości polskiej na Ukrainie
    2. Wymuszenie aby strefa przygraniczna (30-40 km od granicy) była wolna od działań wojennych (tak wiem do tego potrzebna jest armia a tej nie mamy).
    3. Zamknięcie i wzmocnienie ochrony granic aby uniemożliwić napływ uchodźców, z wyjątkiem przedstawicieli mniejszości polskiej.

    Witold

    „Polska klasa polityczna…”
    Nie ma czegoś takiego. Jest „polska” agentura obcych, marionetki polityczne, wypełniające zadania i odgrywające wyznaczone im role.
    opolczyk

    Polubienie

  5. Brawo Opolczyk…. wrescie ktos tu mysli oby tak dalej pozdrowienia…

    Robię co mogę…
    Pozdrawiam
    opolczyk

    Polubienie

    • Na Rosję Putina Polska musi stawiać, bo nie ma wyboru. Ale nie można być ślepym na to, że Putin jest slaby, a Żydzi w Rosji – mocni: Rosja obrońcą wolnego świata, czy krajem trzeciego świata? Modele geopolityczne dla Polski.

      Putin prawdopodobnie próbuje wybić się na niepodległość, ale nie może wiele. Być może Polska jest kluczem do więzienia narodów słowiańskich w Unii Europejskiej i na jej pograniczu. Kluczem, który dałby narodowym , słowiańskim przywódcom Rosji możliwość ratowania całej Słowiańszczyzny?

      Polubienie

      • Obodryta

        Z oceną dotyczącą Rosji i Putina w artykule Palmera nie zgadzam się. Jest nazbyt powierzchowna.

        Totalitaryzmy unii jewropejskiej i USA wymierzone są przeciwko mieszkańcom tych banksterskich folwarków. W Rosji przede wszystkim przeciwko sterowanej zza granicy żydowskiej opozycji.
        Putin przejął Rosję w katastrofalnym stanie, nadal duża część majątku jest w łapskach oligarchów, ale postawił on tamę dalszemu szabrowaniu majątku Rosji i powoli, ostrożnie – aby nie wywołać zmasowanych ataków na siebie – odzyskuje gdy może rozszabrowany majątek. Zmasowany atak na oligarchów mógłby zakończyć się dla Putina klęską – zakonspirowanych Żydów w aparacie państwowym, administracji, wojsku, służbach, milicji, a zwłaszcza w gospodarce jest zbyt wielu (pokłosie epoki Jelcyna &Bieriezowskiego). Mogliby oni znacznie bardziej niż obecnie sabotować działania władz. Putin jest w sytuacji słonia w składzie porcelany. Musi postępować ostrożnie i rozważnie. Utrudnia mu to także nachalna nagonka na niego z zewnątrz. Mając zrujnowany kraj Putin nie był w stanie przeciwstawić się bandytom napadającym na Irak. Wplątanie się w wojnę dla nadal wtedy jeszcze zrujnowanej gospodarczo i finansowo Rosji byłoby finansowym samobójstwem.
        Co do Libii – napadnięta została ona przez „przyjaciół” Kaddafiego. Bo to do Rzymu, Berlina, Payża i Londynu Kaddafi jeździł. Nie do Moskwy. Choć być może gdyby Libia była w podobnych stosunkach z Rosją jak Syria, los jej potoczyłby się inaczej. Także i w czasie napadu na Libię Rosji nie było stać na prowadzenie wojny przeciwko NATO daleko od własnych granic. Rosja nie tylko finansowo nie jest w stanie wypowiedzieć wojny NATO – także dlatego, że nie ma równorzędnych sił morskich i lotniczych. Jej obecna strategia to obrona własnego terytorium – i pomoc jej zadeklarowanym sojusznikom. Tak więc Rosja przyglądała się tylko, jak „przyjaciele” Kaddafiego na niego napadli, niemniej to ona demaskowała kłamstwa nato-wskiej propagandy, np. o rzekomym bombardowaniu ludności cywilnej przez lotnictwo Kaddafiego.
        Putin w sytuacji bandyckich agresji na postrone kraje ma dylemat – czy nadal koncentrować się na odbudowie własnej gospodarki i doprowadzaniu Rosji do „stanu używalności”, czy angażować się w kosztowne wojny narażając państwo na bankructwo. Ja sam na jego miejscu nie za bardzo do takich wojen bym się kwapił. Najpierw należy umocnić własny kraj i dopiero gdy będzie odbudowany i silny – wtedy można stawiać czoła międzynarodowym oprychom spod znaku NATO.

        Z tego co obserwuję, to siła Putina i Rosji powoli rośnie. Natomiast siła żydo-zachodu maleje. On kroczy ku bankructwu.
        Nie wiem, na czym miałaby polegać „kluczowość” Polski. Nie za bardzo lubią nas słowiańscy sąsiedzi. Właśnie przez nasze aspiracje do owej „kluczowości”. A przecież Ukraina jest dwa razy większa i ma więcej ludności. Dlaczego jej nie uznamy za „kluczową”? I to obecnie ona jest ważniejsza dla Rosji niż już zgnojona i zniewolona Polska. Która jest pod okupacją a „polskie” agenturalne władze żyły z siebie wypruwają aby i Ukrainę przykuć łańcuchem do rydwanu banksterów.

        Polubione przez 1 osoba

        • Ukraina dla Rosji to być abo nie być i to nie gospodarczo a militarnie. Oddadzą Ukrainę żydom to mogą sobie kopać w Rosji groby bo zaraz tam wjadą amerykanie ze swoimi bazami „stabilizować demokrację w regionie”.

          A Putin nie ma za bardzo jak wojować skoro po Gorbaczowie i Jelcynie armia nadawała się do tego do czego nasza się nadaje, klęcznikowania pod krzyżem.

          Ma atomówki i kupę już niezbyt nowoczesnego sprzetu którym nie za bardzo powojuje w realnym konflikcie. Dlatego gra na zwłokę szybko modernizując co się da.

          Ale jak pizlamiści zaczną na Ukrainie dymić to te kilka dywizji spadochroniarzy czekających pod ukraińską granicą szybko zabezpieczy NATOwskie granice bo tu też nie ma wyboru. I to dla niego i Rosji i Ukrainy być albo nie być bo żydowstwo już się ponownie widzi w roli rezaczy Słowian.

          No i widzisz – potrafisz rozsądnie myśleś i rzeczowo argumentować. Oby tak zawsze było. Nie będę musiał ciebie ostrzegać.
          opolczyk

          Polubienie

          • Cały czas to robie ale nie dowierzasz mojej argumentacji. ;p

            Na razie plus za załapanie „akcji z Brutusem”. 😉

            Polubienie

        • Polska jest kluczem do więzienia narodów, nie Ukraina, bo wyjście Polaki z UE i NATO to koniec UE. Bardzo silny impuls dla innych niezadowolonych państw do opuszczenia eurokołchozu. Czesi i Słowacy marzą o innym bloku – Słowaków obudziło niszczące ich gospodarkę Euro, Czechów wasalizacja ich kraju.
          Ukraina to nie jest klucz do więzienia narodów. Jej pozostanie poza UE niczego dla Polski i innych zniewolonych narodów nie zmieni. Ukraina wchodząca do UE to jest za to płyta nagrobkowa dla całej Słowiańszczyzny. Wtedy już nie będzie ucieczki, bo Rosja będzie za słaba gospodarczo i demograficznie, żeby stworzyć alternatywny rynek zbytu po wyjściu słowiańskich państw z UE.

          Chodzi mi o taką sytuację, że Ukraina pozostanie w UE, a np. Polska, Czechy, Słowacja wyjdą. Rosja musi mieć siłę militarną, polityczna i ekonomiczną, by takie wyjście wesprzeć. Bez Ukrainy nie da rady.

          Polubione przez 1 osoba

          • Obodryta,

            Wyjście Polski byłoby dla unii ciosem propagandowym – to fakt. Ale wyjście każdego innego kraju, nawet mniejszego wywołałoby ten sam efekt. Gdyby np. Słowacja wyszła z unii, mogłoby to wywołać lawinę. Tak więc niekoniecznie tylko my jesteśmy „kluczem”.
            Pozostanie Ukrainy poza unią może być dla wielu ślepców w Polsce i innych zniewolonych barakach przyczynkiem do refleksji – dlaczego tamci nie chcą do banksterskiej unii wstąpić?

            Nie chcę wywołać wrażenia, że deprecjonuję znaczenie Polski. Tak nie jest. Ale nie jestem zwolennikiem traktowania Polski jako czegoś szczególnego i wyjątkowego. Tak już robiła skatoliczona rozbiorowa szlachta – wymyśliła że Polska to „chrystus” narodów. A wcześniej, że jest „przedmurzem”.

            Polska jest jednym ze słowiańskich państw. Nie jest ani największa, ani najbardziej godna uwagi. Wszystkie słowiańskie państwa są dla mnie ważne. Jako, że tworzą Słowiańszczyznę. Jeśli będziemy ciągle mówić o naszej wyjątkowości, zrazimy do nas innych Słowian.

            Polubienie

          • Polska „wyjątkowość” polega na kilku sprawach naraz. Po pierwsze – infrastruktura transportowa, porty bałtyckie, drogi i magistrale kolejowe północ-południe, infrastruktura przesyłowa (ropa, gaz, linie wysokiego napięcia) to są istotne kwestie dla Czech i Słowacji.

            Polski rynek też jest dla tych państw znaczący. Położenie geograficzne i strategiczne Polski jest również kluczowe dla południowych sąsiadów. Ukraina jest obecnie dla nich o wiele mniej ważna gospodarczo, transportowo i strategicznie. Nawet kiedy waszyngtońscy i telawiwscy Żydzi okupujący Polskę zrealizują swój cel – wymuszenie na Rosji ominięcia Polski od południa nowymi gazociągami, ropociągami i liniami kolejowymi, w celu ostatecznej marginalizacji ekonomicznej tej „wschodniej marchii Niemiec”, Polska będzie ważnym składnikiem strategicznym sojuszu obronnego państw słowiańskich, bo bez niej Czechy i Słowacja są wyizolowanym „cyplem” wcinającym się we wrogi blok NATO. Niemcy też zyskują na polityce Żydów polskojęzycznych, bo ich działania gospodarczo wpychają Polskę coraz mocniej w łapy Berlina.

            Proszę poprawić Słowiańszczyznę w mojej poprzedniej wypowiedzi, napisałem z małej litery.

            W każdym narodzie są ludzie przekonani o tym, że ich naród czy państwo jest czymś wyjątkowym. Polacy nie są tutaj wyjątkiem. Ja jednak nie szukam „wyjątkowości” Polaków czy innych nacji. Dla mnie liczy się wyjątkowość Słowiańszczyzny. Jesteśmy jej częścią i o tym nie zapominajmy.
            opolczyk

            Polubienie

          • Nie rozumiem, czego chce Pan dowodzić ani po co. W konkretnej sytuacji geopolitycznej różne państwa i narody mają różne znaczenie, zależnie od terytorium, liczby i struktury ludności, położenia geograficznego czy infrastruktury transportowej i przesyłowej. Bosfor, Gibraltar, Kanał Sueski, Kanał Panamski miały i mają istotne znaczenie – co czyniło państwa je kontrolujące „wyjątkowymi” w określonych sytuacjach politycznych i gospodarczych. Polska ma większe znaczenie dla UE niż Słowacja. Wyjście Słowacji ze strefy Euro, Strefy Schoengen czy UE w ogóle ma zupełnie inne znaczenie polityczne, gospodarcze i militarne niż taka sama decyzja Polski. Decyzja Polski to runięcie domku z kart w tym regionie, a być może w ogóle; – decyduje rozmiar rynku i znaczenie dla gospodarki UE, czyli Niemiec. Wyjście Słowacji to akceptowalna egzotyka. Podobnie wygląda to w kwestii NATO.
            Tyle w kwestiach, które jednoznacznie stanowią o wyjątkowości Polski według obiektywnych kryteriów. Pan zdaje się tych spraw nie dostrzegać, komentując kryteria subiektywne.

            Ale i w sprawie kryteriów subiektywnych nie ma Pan racji. Dla każdego Polaka naród polski i państwo polskie, w sposób naturalny mają szczególne znaczenie, są wyjątkowe. Tak samo dla Niemca wyjątkowe są Niemcy i naród niemiecki, a dla Żyda i judeokatolika polskojęzycznego wyjątkowe są naród żydowski i państwo Izrael.

            Przywiązanie do własnej wspólnoty i jej organizacji państwowej jest czymś absolutnie naturalnym i nie bardzo rozumiem, jak można je osiągnąć głosząc Polakom, że ich naród i państwo nie mają być dla nich niczym wyjątkowym.

            Nie wiem, jakie ma Pan wizje polityczne Słowiańszczyzny, czy ma to być wspólnota państw narodowych, czy superetniczne (tworzone na bazie superetnosu słowiańskiego) mocarstwo bezpaństwowych plemion. Dlatego nie potrafię zidentyfikować jakiego rodzaju postrzeganie własnej wspólnoty i własnego państwa narodowego jako wyjątkowych jest sprzeczne z Pana wizją. Ze swojej strony mogę napisać, że sentymenty narodowe mogą być siłą napędzającą Słowiańszczyznę, a nie ją rozsadzającym, o ile tożsamości narodowe będą kształtowane wokół kręgosłupa superetnicznego. Można to postrzegać w następujący sposób – nasza rodzina (Słowiańszczyzna) jest w nieustannym konflikcie gospodarczym, ekonomicznym i demograficznym z resztą świata. Wewnątrz rodziny nie jesteśmy jednolici, mamy różne interesy. Ale różniąc się między sobą wewnętrznie nie mamy prawa pozwolić, by ktokolwiek z zewnątrz eksploatował nasze konflikty przeciw interesom superetnosu (jak to robiono wygrywając np. Wieletów czy państwo Mieszka przeciw innym plemionom). Czyli każdy konflikt wewnętrzny musi być tak rozstrzygany, by nie szkodził globalnym interesom słowiańskim. I tylko taka forma postrzegania własnego narodu jako „wyjątkowego”, która nakazuje szkodzić interesom innych narodów słowiańskich i słowiańszczyźnie jako całości może być potępiana. Można jednak i należy czuć się Polakiem, uważać (tam gdzie to jest uzasadnione), że Polska i naród polski są wyjątkowe
            – i jednocześnie dostrzegać nasze zakorzenienie w Słowiańszczyźnie, szanować interesy i dążenia innych państw i narodów słowiańskich oraz Słowiańszczyzny jako całości.

            Nie rozumiem, co chce Pan przekazać kręcąc nosem nad postrzeganiem własnego narodu jako wyjątkowy. Musi Pan wyrazić to precyzyjniej.

            Polubienie

            • Palmer.Eldritch.1984,

              Niczego nie chcę dowieść – piszę po prostu jak ten problem widzę.

              Wyjście Polski z unii miałoby w moim przekonaniu podobne znaczenie psychologiczne i propagandowe jak wyjście jakiegokolwiek innego, nawet małego unijnego baraku. Pokazałoby ono, że komuś otworzyły się oczy i ucieka z tego bilderbergowskiego kosmopolitycznego tworu.
              Gospodarczo, gdyby Polska wyszła z unii – i tak nadal będzie, przynajmniej początkowo z nią współpracować. A to z tego powodu, gdyż gospodarka naszego kraju jest zbyt mocno związana z gospodarką unii i jest od niej uzależniona. Nawet więc, gdyby Polska wyszła z unii, nie moglibyśmy z dnia na dzień zerwać z nią kontaktów gospodarczych, gdyż wywołałoby to załamanie polskiej gospodarki. Tak więc wyjście Polski z unii niekoniecznie, przynajmniej początkowo, zaszkodziłoby unii gospodarczo. Militarnie też nie, gdyż wyjście z unii nie jest jednoznaczne z wyjściem z NATO. Znam różnych ludzi propagujących wyjście z unii, utworzenie „międzymorza” – i pozostanie w NATO. Które rzekomo chronić ma naszą „niepodległość” (której nie mamy) przed domniemanym imperializmem Rosji.

              Polska wspólnie z Czechami jest w jednej sprawie rzeczywiście czymś „szczególnym” – stanowi zachodnią granicę terenów, na których języki słowiańskie (polski i czeski) są językami urzędowymi. Możnaby nazwać to „przedmurzem” Słowiańszczyzny na styku państw słowiańskich i żywiołu niemieckiego – od wieków wrogiego Słowiańszczyźnie.

              Na sprawę polskości, narodu polskiego i państwa polskiego patrzę z innego punktu widzenia niż Pan. Pan reprezentuje myśl narodową, ja słowiańską. Pan czuje się przede wszystkim Polakiem. Ja przede wszystkim Słowianinem.
              Słowianami byli nasi przodkowie przez tysiąclecia. Polakami (na domiar złego w dużym stopniu skatoliczonymi) znacznie krócej. Chłopstwo będące najliczniejszą warstwą społeczną jeszcze na początku XIX wieku w większości nie posiadało poczucia polskiej tożsamości. Polskość, polska tożsamość to wynalazek niezbyt stary i w moim odczuciu dosyć sztuczny. Zastąpił, a raczej zniszczył wcześniejszą tożsamość rodowo-plemienną czy regionalną. Nacjonalizm nie tylko zatarł pamięć o wcześniejszych związkach lokalnych ale dodatkowo odgrodził barierami narodowymi słowiańskie ludy dzieląc je na odizolowane i odgrodzone granicami nacje.

              Moja wizja polityczna Słowiańszczyzny bazuje na solidarnych i maksymalnie „autonomicznych” wspólnotach lokalnych w sprawach dotyczących codziennego życia ich mieszkańców. Chodzi po prostu o to, aby nie były one zalewane narzucaną przez rząd czy sejm lawiną ustaw i przepisów regulujących wiele spraw, o których ludzie na dole powinni sami decydować. Kolejne szczeble władzy regionalnej czy centralnej powinne działać na zasadzie subsydiarności – mogłyby decydować tylko o sprawach, których skuteczne realizowanie przekracza możliwość wspólnot lokalnych. Przy czym w mojej wizji wszystkie kraje słowiańskie na najwyższym szczeblu posiadają wspólną reprezentację realizującą te interesy żywiołu słowiańskiego, które przekraczają możliwości poszczególnych państw słowiańskich. Tyle że ta wspólna reprezentacja w niczym nie przypominałaby komisji jewropejskiej, która autokratycznie i dyktatorsko narzuca jej wolę brualnie ingerując w życie codzienne mieszkańców unii. W słowiańskim modelu najwyższa reprezentacja szanowałaby prawo wspólnot lokalnych do decydowania o sobie wszędzie tam, gdzie jest to możliwe i nie szkodzi interesom całej wspólnoty słowiańskiej.

              Polubienie

          • Proszę o usunięcie zewnętrznego cytatu blokowego z mojej wypowiedzi – mała pomyłka. I jeszcze jedno – „zjadłem” „j” na początku: „W konkretnej sytuacji geopolitycznej”.
            Z góry dziękuję za poprawki.

            Polubienie

  6. Ja tam się na polityce nie znam ani się nią specjalnie nie interesuję, ale wydaje mi się, że ten cały cyrk wokół Ukrainy jest…. tylko cyrkiem, zasłoną dymną i niczym wiecej. Wiadomo, że większosc Ukraińców nie chce do Uni i gdyby rząd wziąłó zabawiki i poszedł do domu oddając władzę tzw. „opozycji” ta nawet robiąc wszystko nie wprowadziła by Ukrainy do uni bo po pierwsze nie dogadali by się a po drugie lud by ich mógł wywieszać. Być może ta zadyma ma tylko jeden jedyny cel, którym jest umożliwienie obecnej władzy stowarzyszenie się z unią i podpisanie idiotycznych umów, które wpędzą Ukrainę w kłopoty a w perspektywie dalszej zmuszą ją do poddania się uni. Normalnie władza nie mogla by tego zrobić bo by było po nich, ale teraz bedzie mogła bo powie, że „naród” się tego domagał więc spełnia jego wolę a do tego wynegocjuje „lepsze” warunki. Oczywiscie prawdziwy naród dostanie po garach aż się zapomni i w następnych wyborach wybierze opozycję, która oczywiscie bedzie cały czas gardłować a nowy rząd z dzisiejszej płatnej opozycji jest oczywiście oplacony przez Unię i wbije im gwóźdź do trumny a naród obudzi się jak zwykle z ręką w nocniku.

    Polubienie

  7. „Wszyscy
    Żydowscy chazarzy Klitschko otrzymawszy nieograniczone finansowanie z USA, Kliczko aktywnie przekupuje deputowanych do Rady Najwyższej. Ile będą kosztować nowe nabytki żyda Etinzona-Witalija Kliczki to dokładnie nie wiadomo. Jednakże w jego partii „Udar” mówią, że za wstąpienie do tej partii proponuje się do 6 milionów hrivien (ponad 730 tysięcy dolarów). Jeden z deputowanych o przyczynach parlamentarnej gorączki i bieganiny powiedział co następuje: „Zaskoczę was ale deputowani okresowo zmieniają partie. Zdrada we właściwym czasie to nie zdrada. Jeżeli deputowani przechodzą z jednej partii do drugiej, to oznacza, że w jednej partii zrealizowali już swoje finansowe interesy i przeszli do drugiej partii żeby w niej zarabiać. Żadnej katastrofy nie ma”. Dziwną wydaje się taka cyniczna filozofia zdrady. To oczywiste, że własnych interesów oni nie zdradzają jednakże zdradzają swoich wyborców, którzy na nich głośno głosowali. Z przecieku od informatora z otoczenia Kliczko stało się wiadomo, że już teraz na jego liście znajduje się około 20 deputowanych, którzy w ten sposób planują „odbić” sobie przelaną krwawicę na wyborach. Teraz Kliczko prowadzi tajne rokowania z pozostałymi zdolnymi do zdrady. Dzięki amerykańskim pieniądzom „Udar” rozkręca się teraz z pełną szybkością. Zachód traktuje mistrza świata jako „swojego”. Kliczko to nowy „Juszczienko”!. Tym bardziej, że w sztabie lidera „Udaru” pracują specjaliści z USA, którzy pracowicie zajmują się promocją boksera. Przy takim „Udarowym” przeładunku wraz ze zbliżaniem się wyborów prezydenckich, w Radzie Najwyższej znacznie zwiększyła się liczba „”” (dezerterów) i możliwe, że pojawią się nowe poselskie grupy wpływu. Prawdopodobnie Etinzon-Kliczko, pod sprawnym kierownictwem USA, dostał zadanie sformowania większości parlamentarnej na bazie partii „Udar”. Czy powiodą się inwestycje w nowe „zakupy”, czy będą dla Etinzona-Kliczki jakieś polityczne dywidendy z zakupionych partyjnych „skoczków”, tego na razie nie wiadomo. Z całą pewnością wiadomo tylko tyle, że zjednoczona opozycja już nie jest zjednoczona i już aktywnie zaczęła dzielić się prezydenckim fotelem. A prosty, oszukany lud marznie na Majdanie-2013, nawet nie podejrzewając, że jest on już zdradzony i sprzedany i, że jest jedynie narzędziem, mięsem armatnim, dla tak zwanej „opozycji”, która rzekomo walczy o jego interesy. Ci specjaliści z USA to agenci Mossadu. Scenariusz bardzo podobny do tego z naszego podwórka. Żyd Kliczko dostanie Nobla, a master chef od bigosu wypożyczy Ukraińcom okrągłe koryto, żydówka Julja zostanie „człowiekiem honoru”. Wszyscy w komentarzach zapominają, że Wladimir Wladimirowicz ma reku energetyczny bat na niepokornych Ukraińców. No to wszystko jasne! Jeśli Udar szkoli fundacja im. Adenauera, to będzie to niemiecka agentura, a nie żadna ukraińska opozycja. Niemcy mają tradycję na Ukrainie pod względem wynajdywania swoich ludzi. Np. 14-та Стрілецька Дивізія Зброї СС, niem. 14. Waffen-Grenadier-Division der SS Ukrainische Nr. 1, potocznie określana jako 14 Dywizja SS-Galizien z batalionem Nachtigal pacyfikującym Lwów – bestialski mord profesorów lwowskich i Powstanie Warszawskie/ wymordowanie ponad 60 tyś ludzi na Woli w trzy dni !!!. Tylko że Merkel jest niedouczona, powinna wiedzieć, że za swojego człowieka powinna uważać przywódcę nacjonalistów Oleha Tiahnyboka na czele których on stoi – to oni podtrzymują tradycję współpracy z Niemcami – banderowców i 14 Dywizji SS-Galizien. Mówi partia a w domyśle Lenin:)) „…Angela Merkel stawia na Witalija Kliczkę” Wspólne korzenie ich połączą :)) Ona Stasi on KGB /jak każdy sportowiec radziecki wypuszczany z sowieckiego raju na wojaże po zgniłym zachodzie/ Kto użył pierwszy tekstu pt : Nasz człowiek w Warszawie /w kontekście Tuska/ No kto ??? 🙂 Wiadomo. Putin. I jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki Tusk i PO będą miłowali Kliczkę na zabój /oczywiście do czasu zmiany dyrektyw płynących z Niemiec/. Jednak igranie z Putinem może być niebezpieczne, ma „smoleńskie” kwity. Jak się nie obrócisz i tak dupa z tyłu… LUDZIE! PRZEBUDŹCIE SIĘ!!!

    (znalezione w necie)

    http://talbot.nowyekran.pl.neon24.pl/post/102964,usrael-finansuje-zyda-kliczko#comment_902975

    Admin

    Polubienie

    • „Z całą pewnością wiadomo tylko tyle, że zjednoczona opozycja już nie jest zjednoczona i już aktywnie zaczęła dzielić się prezydenckim fotelem. A prosty, oszukany lud marznie na Majdanie-2013, nawet nie podejrzewając, że jest on już zdradzony i sprzedany i, że jest jedynie narzędziem, mięsem armatnim, dla tak zwanej “opozycji”, która rzekomo walczy o jego interesy. Ci specjaliści z USA to agenci Mossadu. Scenariusz bardzo podobny do tego z naszego podwórka. ”

      – to powinni sobie powiesić nad łóżkami wszelcy zapatrzeni w pizlamizm i wierzący we wspólną z żydami Wolną Polskę. Kłamczyński potrzebuje tylko mięsa wyborczego by stworzyć tu Judeopolonię a w Sejmie właśnie powrócił jego projekt ustawy wywłaszczania z własności poprzez nielegalną zabudowę. Bo żydzi, bo Palestyna się od nich uwalnia i konieczność budowania kibuców na cudzym pod Judeopolonie. I już jakoś wszelkie partie widząc przegraną „przewrotu kliczków” nie protestują iż ta ustawa jest NIELEGALNA i niezgodna z KONSTYTUCJĄ czy PRAWAMI CZŁOWIEKA. Żydzizm zawsze wylezie z żyda. Co potrafi złodziej jak nie mysleć o kradziezy cudzego pod byle powodem.

      Polubienie

      • Ktosiu – poszukaj więcej szczegółów o tej ustawie o wywłaszczaniu! Jakbyś znalazł coś konkretnego daj znać! Tutaj albo mailem.
        opolczyk

        Polubienie

        • http://finanse.wp.pl/kat,1037883,title,Zbuduja-ci-tunel-na-dzialce,wid,16137437,wiadomosc.html?ticaid=111d4d

          „Ministerstwo Sprawiedliwości proponuje, by inwestorzy mogli budować na cudzym gruncie. Miałoby temu służyć całkiem nowe prawo – prawo zabudowy – którego dziś nie ma w kodeksie cywilnym.

          Nowe prawo byłoby odstępstwem od obecnie obowiązującej rzymskiej zasady, że budynek i urządzenia wzniesione na cudzym gruncie należą do tego, czyj jest grunt. Od tej zasady są już odstępstwa – dotyczą np. budynków wybudowanych na gruncie oddanym w użytkowanie wieczyste. Jednak to, co proponuje MS, nie ma być odstępstwem, lecz zasadą, która umożliwi dwa w jednym: inwestor mógłby korzystać z cudzego gruntu i jednocześnie miałby prawo odrębnej własności budynków i urządzeń wzniesionych na tym gruncie.

          W odróżnieniu od użytkowania wieczystego prawo zabudowy miałoby dotyczyć nie tylko gruntów należących do państwa lub gminy, ale też gruntów prywatnych. Nowe przepisy umożliwiałyby a wznoszenie budynków i urządzeń nie tylko na cudzym gruncie, ale też nad nim i pod nim. Dzięki temu na prywatnych działkach mogłyby powstawać tunele drogowe i kolejowe, a także instalacje przesyłowe, takie jak sieci, słupy, rurociągi.

          Resort sprawiedliwości zakłada, że prawo zabudowy będzie cieszyć się powodzeniem zwłaszcza w centrach dużych miast i na obszarach zwartej zabudowy wielkomiejskiej. Ma przynieść korzyść głównie inwestorom, którzy dziś wstrzymują się ze wznoszeniem budynków i urządzeń na cudzym gruncie, bo boją się ryzykować utratą praw do nich, a także koniecznością wypłaty odszkodowań.

          Tu jest ten haczyk, w tym prawie. Wchodzi ci inwestor na teren, buduje co chcesz i masz po swojej własności.

          Podobne postulował kłamczyński – samowola budowlana wybudowana na cudzym jest włąsnością nielegalnego budowniczego i własciciel terenu MUSI mu odstąpić swój teren.

          Polubienie

          • OK, to znam. Mnie chodziło o info, że ten projekt wcześniej zgłosił Kłamczyński, a nie MS żondu Tuska.
            Bo tak napisałeś:

            „Kłamczyński potrzebuje tylko mięsa wyborczego by stworzyć tu Judeopolonię a w Sejmie właśnie powrócił jego projekt ustawy wywłaszczania z własności poprzez nielegalną zabudowę.”

            Polubienie

          • Chodzi o ideę samowolnej budowy na cudzym gruncie i późniejszym wywłaszczaniu właściciela z niego
            jaką zapoczątkował swoimi „pomysłami kłamczyński.. Co z tego że ci „zaproponują odstepnę” jak to będzie żydowski grosik. Niebezpieczne prawo jest szykowane by w tani sposób wywłaszczac Polaków z majątków bo na swoim budować nie pozwolą. To jak z Warszawą i tunelem W-Z pozwolono bdować kamienice nad trasa i nagle się okazuje iż za przejazd tunelem trzeba będzie jakiemuś kastratowi płacić bo przypadkiem „dziura w ustawie jest”.

            Ktoś – znajdź link, tekst, potwierdzenie, dokument, że Kłamczyński zgłosił taką ustawę.
            opolczyk

            Polubienie

      • Kolonizacja Judeopolonii nabiera przyspieszenia
        Oni nie chcą być „Dolnoślązakami”. Żyd to Żyd – a nie „Dolnoślązak”. To zwykła kolonizacja Judeopolonii. Palestyny im już za mało.” – opolczyk

        Wątek ukraiński:

        „odp
        widać (…) masz problem z myśleniem a tym samym oceną sytuacji w jakiej są Polacy- za co niby mają kupować te ziemie????” – yogias

        „(…), nie siej dezinformacji
        spróbuj wjechać do Izraela i kupić ziemię… szabesgoju” – oaol

        „(…) No tak, ale czy aby ziemi jednak w ostatecznym rozrachunku w Europie nie kupią ci, którzy mają na to najwięcej pieniędzy? Czyli Niemcy… albo nawet Chińczycy , tak jak to już zrobili na Ukrainie. – omcy

        „Spokojnie „poddani eriki sztajnbach” już wykupują polską ziemię póki co na tzw. słupy. Duże gospodarstwa rolne w Polsce coraz częściej mają „podwójnych” właścicieli. To samo Ukraina i jej bardzo żyzne ziemie. Po to UA jest wciągana do UE… po to buduje się autostradę A4 (jak myślisz po co budowany by A4 do granicy z Ukrainą, a na wschód od Warszawy nic?) wystarczy zobaczyć jak wielką ilość sprzętu rolniczego wysyła się na Ukrainę… mam tam rodzinę i oczywistą oczywistością jest dla nich fakt, że wielkie gospodarstwa rolne na Ukrainie są rejestrowane na oficerów bezpieki i wojska ukraińskiego, ale w rzeczywistości właścicielami są Niemcy i Holendrzy.
        Nasuwa się pytanie czy w tym geszefcie pośredniczy dawna agentura STASI i dawnego KgB/GRU…” – pspsps

        Wybrane komentarze za: http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1004433,tysiace-izraelczykow-chca-zostac-dolnoslazakami,id,t.html

        PS: http://www.polskatimes.pl/artykul/1011753,emigracja-rosnie-najwiecej-polakow-pracuje-w-niemczech-i-wielkiej-brytanii,id,t.html

        Polubienie

  8. bandyci żydozachodu osaczają Putina coraz bardziej, a tymczasem Kreml oskarża Polskę o podjudzanie do zamachu stanu czy też wojny domowej na Ukrainie http://zmianynaziemi.pl/wideo/kreml-oskarza-polske-o-inspirowanie-zamachu-stanu-ukrainie .
    no krzyczeć się chce, że to nie Polska i nie Polacy wprowadzają chaos i podjudzają, pożytecznych idiotów nie biorę pod uwagę . Jednak zapewne znajdą się tacy, którzy w to uwierzą i osądzą jako kolejny powód do wzbudzania niechęci między Rosjanami ,Ukraińcami i Polakami.Rusofobia Ukrainofobia i Polonofobia. No jakie to wygodne, skłócić Słowian i wydoić ze wszystkiego. A sprawcy tej zadymy na Ukrainie zacierają łapska.
    Jedno co mnie trochę razi to określenie Kliczko jako „ukraińskiego żyda”. Trochę to brzmi jak oksymoron żyd jest żydem i nim pozostanie bez względu na to czyją ziemie zajmuje.
    W stosunku do innych narodów nie funkcjonuje określenie ” polski amerykanin” , czy „francuski anglik” tylko wobec żydów nie wiem dlaczego utarło się używać określeń ” polski żyd” ukraiński żyd ” angielski amerykański czy jaki tam jeszcze . Ech żyd to żyd

    Wielkie brawa i wielkie podziękowania Opolczyku za rzetelny prawdziwy tekst.
    Sława

    Polubienie

    • Żydzi to nie naród, jak chce się nam wmówić, ale jakieś dziwne zbiorowisko. Żydzi tak naprawdę nie wiadomo z jakiej ziemi pochodzą. Podciąganie ich pod np. judaizm też nie ma sensu, po jak wielu z nich jest ateistami. Pokrewieństwo? Bo jakiś miał dziadka żyda, lub babkę żydówkę? To tylko 1/4 żyda w żydzie. Żydem można natomiast zostać przyjmując judaizm.
      Wychodzi na to, że żeby być żydem wystarczy wypełniać wolę ich elit, opisanych np. w talmudzie, czy PMS. Oczywiście syjonistom łatwiej jest omamić kogoś, kto ma żydowskich przodków i wmówić mu jego wyższość nad gojami.
      Dlatego dopuszczalne jest określenie „polski żyd”, czyli ktoś, kto ma polskie obywatelstwo, ale nie jest polskim patriotą.
      Nie zgadzam się z opinią, że polscy żydzi oddawali życie za Polskę. Ci „polscy żydzi” okazali się po prostu Polakami, mającymi żydowskich przodków. Chyba, że ginęli za „ziemię obiecaną”, którą rządzić mieli ich potomkowie. Choć jest to wątpliwe, bo znając sytuację w armii czerwonej wiemy, że stanowiska dla żydów były w bezpiece, czy zaopatrzeniu.
      Zresztą podobnie wydaje się być z „germanami”. Jakaś grupa wbiła się klinem w celtycko – słowiańską Europę i z pomocą Watykanu narobiła niezłego bajzlu.

      Polubienie

      • „Żydzi tak naprawdę nie wiadomo z jakiej ziemi pochodzą.”

        – z Afryki pochodzą. Ich religia to wiara w tebańskiego Amona. Wybielili się na „dziewicach” po wymordowanych słowiańskich miastach-państwach z Mezopotamii.

        Polubienie

        • Racja jeżeli przyjmiemy, że żyd to stan ciała, a nie umysłu i duszy. Tych negroidów też coś kiedyś musiało zarazić złym duchem. Może ten Amen – wolę tę imię, więcej dające do myślenia.

          Pamiętajmy, że murzyni swoje wojny potrafili toczyć w sposób więcej, niż „cywilizowany”.
          Może to jest naiwne, ale pamiętam taki serial „Zulus Czaka”, gdzie walka, do momentu obejmowania władzy przez Czakę, polegała jedynie na pokazywaniu swoich przewag, a nie na przelewaniu krwi. Dopiero biały człowiek wymusił barbarzyństwo.

          Moim zdaniem szufladkowanie kogoś pod względem cech zewnętrznych nie prowadzi do prawidłowej oceny sytuacji.

          Polubienie

        • A to Ci ciekawe Ktosiu z tymi dziewicami słowiańskimi z Mezopotamii. Kiedyś przedstawiano wizerunek zawartości mumii egipskich – w których pochowane były kobiety – w postaci malowideł na drewnianych trumnach. Kobiety z malowideł miały niebieskie oczy.
          Nie byłem w Egipcie, ale ze 30 lat temu będąc w Hanowerze w Niemczech , byłem w muzeum w którym prezentowano trochę oryginałów i pamiętam dokładnie te wielkie niebieskie oczy.

          Niebieskie oczy to cecha antropologiczna ludów słowiańskich – do dzisiaj niemal codzienna np. w Szwecji i Norwegii ( mówię o autochtonach ).

          Najciekawsze jest to, że oczy niebieskie na oryginałach mumii zamalowuje się na brązowe. Nie znalazłem w necie mumii kobiet z niebieskimi oczami.

          Polubienie

          • Kto ma zielone oczy? A piwne? A brązowe? A czarne?

            Kto ma białe włosy? A rude? A kto jest szatynem? A kto ma kasztanowe? A kto ma czarne? Czy antropologia to ustaliła?
            Czarni i żółci mają włosy czarne. Co ustaliła antropologia? Że chińczyk i murzyn są tej samej rasy?

            A kim jest brunet o niebieskich oczach, a blondyn o zielonych, lub, o zgrozo, brązowych, lub czarnych?

            Kto ma skórę bardziej białą, żółtą, czerwoną, brązową mniej lub bardziej, aż po niemal czarną? Antropologowie wiedzą? Nie, ale kasę na następne badania wezmą.

            Polubienie

          • Około 3150 pne Słowian tam mieszkających napadły wojska Narmera (Asurowie z jednych mitów, wojska Seta z innych), potem w czasie 1 okresu przejściowego Dolny Egipt został odbity z rak czcicieli Amena, potem trwała pozycyjna walka zakończona przegraną Słowian i scaleniem Dolnego i Górnego Egitpu w jedno państwo. Potem była kolejna próba odbicia (2 okres przejściowy zakończony również porażką, kolejnym scaleniem) a potem nastapiła zdrada murzynów przez żydów (Faraona przez kapłanów Amona) i związany z tym słowiański epizod znany jako Ludzie Morza (zrównanie Egiptu i Asyrii z ziemią) i rządy ostatnich słowiańskich władców w Egipcie. Potem już tylko obcy rządzili byłą naszą krainą.

            Polubienie

          • Skutkiem tej mieszanki wydają się być semici (obecnie głównie arabowie), a nie żydzi, których można znaleźć i wśród chińczyków.

            Zresztą żydzi sami określają, kto jest żydem. Do przeczytania na pasku obok.

            Polubienie

          • Nefretete była Słowianką, Scytyjka wydaną w ramach małrzeństwa dynastycznego Północ – Południe.

            Temat jak wiadomo tabu bo na północy tylko słowiańskie małpy po lasach za szczawiem i mirabelkami przecież hasały.

            „Alternatywna Historia Świata” z innemedium.pl się kłania. Tam to jest opisane.

            Polubienie

        • znowu masz urojenia…snujesz fantazje na podstawie beletrystyki takiej jak Biblia czy kod Leonarda ale spoko ,mama Cie kocha…

          Polubienie

    • Dzien dobry dla tych co znaja francuski
      Poutine a lancé un mandat international contre G. Soros pour terrorisme international
      Putine wystawil mandat miedzynarodowy przeciwko Sorosowi za terroryzm miedzynarodowy

      To nie jest „mandat” tylko list gończy za Sorosem:
      http://www.alterinfo.net/Poutine-a-lance-un-mandat-international-contre-G-Soros-pour-terrorisme-international_a70988.html

      http://charlesdornach.wordpress.com/2012/02/07/putin-a-lance-un-mandat-international-contre-g-soros-pour-terrorisme-international/

      „Putin zaczyna polować na przestępców i współsprawców bankierów Rothschilda Rockefellera.”
      „Poutine commence donc à chasser ces criminels et les complices des banquiers Rothschild, Rockefeller.”

      We Francji zagotowało się w internecie o tym – już w 2012 roku. A u nas cisza…
      https://www.google.de/#q=Putin+a+lanc%C3%A9+un+mandat+international+contre+G.+Soros+pour+terrorisme+international&start=0

      Przy czym Soros nazwany został terrorystą finansowym. Nie tylko on – żydowski FED w USA też.
      opolczyk

      Polubienie

  9. W to Rodzimowiercy są Przemianą CB wkręcani. Wojna domowa i rozbiór Polski to TA PRZEMIANA. Otwartym pozostajhe teraz pytanie o rzetelność „mitologii słowiańskiej” skoro z takim zaparciem mamieni rajem są wmanewrowywani we własne wyginięcie. Tak jak londyńscy zdrajcy wkręcili młodzież z AK w jej wyginięcie w wielkiej ofierze całopalnej zwanej Powstaniem Warszawskim.

    Rosja oskarża Izrael o chęć wywołania wojny domowej na Ukrainie
    Za naszą wschodnią granicę, na Ukrainę, miała podobno przybyć ekipa agentów specjalnych z Izraela,
    jak głoszą rosyjskie media, w tym Redtram i rosyjskojęzyczni publicyści, choćby Aleksander Palkin.

    Na rosyjskojęzycznych portalach były publikowane artykuły opisujące różne interpretacje dalszego biegu rewolucji na Ukrainie. W większości są to głosy, iż za prowokowanie zamieszek i niepokojów w tym państwie odpowiada nasz kraj, inne kraje Europy, ale także.. Izrael.

    “Z rzetelnych źródeł informacji wynika, iż na Ukrainę przyjechała duża ilość wysoko postawionych oficerów służb specjalnych Izraela, między innymi służby “Sayeret Matkal”.
    Taką opinię wypowiedział były szef służb izraelskich, Jakub Kedmi, w telewizyjnym wywiadzie dla TV Ilton.

    Niektórzy ludzie w Rosji są zdania, że ma zostać przeprowadzony zamach na Ukrainie, jeśli nie będzie możliwe powtórzenie scenariusza “pomarańczowej rewolucji” z 2004 roku. W wysoko wyspecjalizowanej formacji paramilitarnej mają być snajperzy i ludzie, którzy w najbardziej napiętej chwili będą pozorować samobójstwa, bądź przeciwnie – chronić wpływowych ludzi na Ukrainie.

    “Cóż, jak Sayeret Matkal przyjechał – to musimy zrozumieć, iż nadchodzi rozlew krwi”

    Informacje z Rosji są niezwykle niepokojące, gdyż unaoczniają, że dwie strony konfliktu są bardzo zdeterminowane do wyczerpania wszystkich realnych rozwiązań problemu, włączając w to te kryminalne. Wszystko to by zatrzymać Ukrainę u boku swojego obozu politycznego. Doniesienia te sugerują, że nie można liczyć na wygaśnięcie niepokojów, gdyż pewni ludzie chcą walki i do niej dążą.

    (http://kefir2010.wordpress.com/2013/12/12/rosja-oskarza-izrael-o-chec-wywolania-wojny-domowej-na-ukrainie/)

    A Rosja sama we własciwym czasie się pogodzi z Polską ale to się odbędzie
    już bez zdrajców udających Słowian.

    http://parezja.pl/rosja-uwaza-ze-izrael-chce-wywolac-wojne-domowa-na-ukrainie/

    Admin

    Polubienie

    • swoją wiedze opierasz na tego typu tekstach,

      http://innemedium.pl/wiadomosc/alternatywna-historia-swiata-zapomniana-cywilizacja-slowian-czesc-51-5?page=8

      poczekaj ja zaraz napisze o wielkim ludzie bałwanów,którzy to wydali na pastwę losu wielkiego księcia zwanego balwanem ktosiem,który to był szlachetnym mężem stanu,z pochodzenia księdzem co ma szczuć i siać ferment…. było to w 1563roku pne, w tedy przylecieli kosmici z asyżu i zrobili z czarny człowiek biały człowiek w jarmułce ,kiedy to platon stwierdził że jest polskim czechem a marek antoniusz oświadczył kleopatrze, że całe życie ciągnęło go do białegostoku na stadion jagi.bo kocha białe jak książe ktoś..epikur,homer i 3ci faraon na to wszystko stwierdzili że i oni są z pochodzenia słowianami….

      Przywykłem do tych starożytnych bajek Ktosia. Zamęcza mnie i czytelników nimi co trochę. I wierzy w nie jak żydzi w Torę.
      opolczyk

      Polubienie

  10. bemek :Skutkiem tej mieszanki wydają się być semici (obecnie głównie arabowie), a nie żydzi, których można znaleźć i wśród chińczyków.
    Zresztą żydzi sami określają, kto jest żydem. Do przeczytania na pasku obok.

    Teraz to się wymieszało ale my mówimy o czasach „biblijnych” 1.300 pne jak się zaczął DRANG NACH SLAVE w ich wykonaniu.

    Dziś kolor nie ma znaczenia bo decydują względy użyteczności dla gangu którym jest ta satanistyczna sekta. Dla nich różnorodność genetyczna działa na korzyść bo mogą o więcej „Ziem Obiecanych” się dzięki temu upominać tak jak w Polsce gdzie twierdzą iż są bardziej polscy od rodowitych Polaków.

    I dlatego też bez uwzględniania znanych migracji ludności i ich przyczyn gatki genetyków czy jezykoznawców mają taką sobie wartość. Bo nie uwzględniają mieszania się genów czy języków i ich wzajemnej wynikłej z tego degeneracji jak kentum będący zdegenerowanym satem o dzwięki niewymawialne przez i rzymian i żydów (chazarów). I to, że się gdzieś zachował jezyk Indoeuropejski w formie nie zdegenerowanej obcymi naleciałościami wcale nie oznacza iż z tamtego miejsca on wyszedł w świat. Oznacza to tylko jego izolacje na przestrzeni wieków. Izolacje od najeźdźców o czym z premedytacją wszelcy domorośli nałukofcy także u białczyńskiego „zapominają”. Bo POLITYKA jak z żydowskim „wynalezionym” od „sanskrytu” pokradzionego Scytom na Krymie V – X w. To było to mityczne „odtwarzanie”.

    Polubienie

    • przyznaj że jesteś synem żydowskiego księdza…wszyscy to wiedzą…

      Proszę bez insynuacji ad personam. To ostrzeżenie!
      opolczyk

      Polubienie

    • Chyba nie do końca się rozumiemy. Ja żydostwo rozumiem jako pewną ideologię, sposób na życie dla słabych umysłów, bez względu na wygląd.
      Natomiast wymieszanie się ras, które wtedy nastąpiło, spowodowało stworzenie nowej rasy, ale nie żyda, bo to nie rasa, a tym bardziej nie narodowość. Biblię traktuję jako pewne źródło historyczne, ale nie bezkrytycznie i biorę pod uwagę zawarte w nim sprzeczności. Skoro żydowski rabin mówi, że żydem jest się w sercu, a nie na ciele, to po co upierać się, że powstali z wymieszania ras?

      Polubienie

      • Biblia, zwłaszcza starsze księgi to kompletna bzdura i wymysł żydowskich autorów. Nawet rabin Raszi pisał w X wieku, że najstarsze księgi wymyślono po to, aby dać żydom alibi na grabież ziem Kanaanejczyków. Pierwotnie, w starożytności żydzi byli to wywodzący się z plemion semickich wyznawcy Jahwe, a judaizm był ich religią narodową – wszak żydowscy ideolodzy wymyślili „naród wybrany”. Należeli do niego właśnie wyznawcy Jahwe. Przy czym dopuszczalna była konwersja na judaizm i stopniowo niesemici skuszeni byciem członkiem „narodu wybranego” dołączali do wyznawców Jahwe. Znana jest masowa konwersja na judaizm Chazarów, którzy dzisiaj tworzą większość światowego żydostwa.
        Współcześnie Żyd nie musi być żydem czyli wyznawcą Jahwe. Żydem jest przede wszystkim ten, kto za Żyda się uważa. Pochodzenie etniczne nie gra roli, choć propaganda żydowska powołuje się na biblijne korzenie, czemu kłam zadał Szlomo Sand.
        Największy problem dotyczy tych, którzy porzucili żydostwo i zasymilizowali się z kulturą i tożsamością kraju, w którym żyją. Są oni często myleni z krypto-żydami, a więc tymi, którzy udają Polaków, Rosjan, Francuzów itp. a służą interesom żydowskim.
        Takich krypto-żydów jest miliony. Nie tylko w Polsce.

        Polubienie

      • No bo to jest ideologia, zbrodnczego gangu kapłanów z Teb mieszających takim „murzynom” jaki tu pisuje w głowach by kapłanom znosili łupy a sami kapłani wierzą w powrót swojego mzimu na ISONie stąd to pucowanie 3 burdelu salomona w izraelu na okoliczność przybycia ich gwiezdnego nadzorcy i pogłaskania po kikutach.

        Widzę, że wracasz „do formy”. A kiedy będzie o Reptilianach?
        opolczyk

        Polubienie

        • Nie pisuje o Reptylianach. Pytaj o nie „murzyna” i jego nadzorce cb. A to „a sami kapłani wierzą w powrót swojego mzimu na ISONie ” wynika z przeglądu prasy. OFICJALNEJ PRASY. Mainstreamowej. Ja tam nie pisuje bo nie „literat”.

          Polubienie

  11. opolczykpl :

    Żydem jest przede wszystkim ten, kto za Żyda się uważa. Pochodzenie etniczne nie gra roli…

    Tzn, że jeżeli ja uważam się za Smoka, to jestem Smokiem?

    Tak. Tylko nie mów tego głośno. Bo wylądujesz w psychiatryku.
    Natomiast za mówienie – jestem Żydem – do psychiatryków nie zamykają. Wręcz przeciwnie – otwiera to często drogę do kariery.
    opolczyk

    Polubienie

    • Jeżeli Ty jeszcze jesteś na wolności, to mi nic nie grozi 😉
      Tak na poważnie, to proszę zdefiniuj Żyda (nie żyda).

      Polubienie

      • Bemek,

        Oddajmy głos w tej kwestii samym zainteresowanym – czyli Żydom.

        Jak definiuje to żydowska – tylko dla Żydów – loża B’nai B’rith?

        „Członkiem może zostać osoba fizyczna, która ma i deklaruje tożsamość żydowską, świecką bądź religijną, opartą na pochodzeniu żydowskim (z ojca lub matki) lub na konwersji na judaizm.”
        http://pl.wikipedia.org/wiki/B%27nai_B%27rith_%28Polska%29

        Czyli w sumie, nawet jeśli ktoś ma „korzenie” żydowskie (po ojcu czy matce), ale deklaruje się jako nie-Żyd i to nie dla kamuflażu, bo autentycznie odszedł od „żywiołu żydowskiego” – czy można takiego nazywać Żydem?

        A przy okazji zobacz, ile „polskich” nazwisk jest wśród członków zarządu tej czysto żydowskiej loży. Nawet Kowalskiego tam znajdziemy.

        Polubienie

        • Żydzi generalnie zainteresowanie są tym, aby goje wiedziały inaczej, niż jest. Chyba, że żyd się kłóci z żydem, to warto słuchać.

          No właśnie nie ma tu nic więcej, niż pisałem wcześniej. Jeżeli ktoś ma żyda matkę lub ojca, a nie żyje zgodnie z ich żydowskimi zaleceniami, to jest nie żydem, a tylko ich potomkiem. Jeżeli nie ma takich przodków, a pasuje delikwentowi ta cała wiara, to żydem się staje.

          Na przykładzie Polaków. Mamy określone granice terytorialne i Polakami są Ci, którzy je zamieszkują mając Polskość za priorytet. Polscy mieszkańcy Litwy, czy Ukrainy, dla których priorytetem jest powrót polskich części tych ziem do macierzy ku jej chwale, są Polakami.

          Kim są „Żydzi”, jaki kraj chcą budować? Jedyny wniosek, jak się narzuca to taki, że tak naprawdę „ziemie obiecana” jest to cała Ziemia, więc jest to jedyny argument za narodowością „Żydów”. Inaczej się to nie klei.

          Polubienie

    • Tzn, że jeżeli ja uważam się za Smoka, to jestem Smokiem?

      Na poziomie podświadomym nie ma symboliki,udawania i wszystko jest dosłowne.
      To żadna nowość i żadne odkrycie,psychologia o tym mówi od lat.
      Dlatego np niedzielna msza to kanibalizm.

      Polubienie

  12. Pingback: Użyteczni autorzy (dla ADL) | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

  13. Pingback: Niesłowiańska rusofobia Białczyńskiego a niemądra rusofilia niektórych Narodowców | białczyński

    • Wolę Szydłowskiego od pizlamisty fałszującego historię Słowian i nasączającego ją tendencyjnie w kwestiach słowiańskiej religii kabałobzdetami czy w kwestiach polityki postulatami bolszewicko-nazistowskimi w nowym pocukrowanym NWO opakowaniu. Ten przynajmniej nie bajdurzy co mu sponsorzy każą wyspiewywać tylko stara się dojść prawdy kłamliwie chowanej pod tonami bezwartościowych artykulików u zalinkowanego literata.

      Polubienie

      • Cytuję tego Pana: ” Bo historia Izraela to historia Celtów, którzy podbili antyczny świat”. Taaa…
        Poza tym, gdzie ono uczyło się polskiego?

        Polubienie

        • Celtów jak Celtów. Cała zabawa polega iz jest to „żydowski łeb nasadzany na kolejne tłowia narodów” (którym przy okazji zmieniana jest nazwa identyfikująca ich historycznie) następnie używanych przez ten łeb do czynienia sobie ziemi poddaną i wymordowywania swoich opornych na satanizm krajan.

          Generalnie tym łbem jest koalicja Asurów i Danawów czyli kapłanów Amona (amen z modlitw katolików kieruje ich modlitwy do tego bytu a nie jak myślą do „jezusika”) z czymś co identyfikowane było jako Argonauci (przodkowie Achajów) i to oni w pewnym momencie wygonieni z kontynentu do Anglii tam umocnili się we władzy przejmując lokalne plemiona i później już po wżenieniu się we Celtów („Tristan i Izolda” to ta opowieść) czynią od zachodu uporczywy Drang nach Slave. I to na nich napadali Wikingowie napadając na Anglię. Tu też jest to, TEN POWÓD, ściśle skrywany czemu te napady były dokonywane bo tłumaczenia iż „dla łupów” pachnie biblizmem.

          Nie znam wszystkich filmików p Szydłowskiego (wklejone były odcinki 46, 47 i 48) i nie z wszystkimi tezami się zgadzam ale to co opisane jest w tych wklejonych jest powodem, tym prawdziwym powodem, czemu i nam wykastrowano historię i to czemu zydy okupują Wawel złaząc się tam jak karaluchy do gnoju bo to (czakram) dawne źródło mocy Lechowego imperium. I to innymi słowami było opisane w wyszydzanej tutaj Alternatywnej Historii. Opisane było czym było to Imperium Lecha zwanego też Rama czy Boreasz naprawde.

          PS.YT ma w zwyczaju pokazywac pasek z podobnymi filmami więc się da odnaleźć poszukiwany czy przez jakiś downloader ściągnąć cały kanał.

          Polubienie

    • Bzdurny bełkot i propaganda jahwizmu….

      „W piątym wieku przed chrystusem.”

      Przed jakim „chrystusem”? Obrzezany cieśla to obrzezany cieśla a nie „chrystus”.

      „…chrystusa kosmicznego – czyli Słońca.”

      Podstępne zażydzanie języka, kultury i świadomości Goim. Termin „chrystus” jest czysto żydowski. Przyrównywanie Słońca do żydowskich „chrystusów” zdradza obrzezany mózg tego, kto tak mówi.

      „Po przyjęciu chrztu z Rzymu Mieszko I…”

      Ten niepoważny człowiek uwierzył w żydłacką bajeczkę o „chrzcie” Mieszka. Jeśli daje się on na takie żydłackie bajeczki nabierać to jak można mu ufać w resztę jego bajek?

      „…krzyżem rzymskim na którym zawisł Jezus chrystus.”

      I znów tępo i bezrefleksyjnie za żydłactwem powtarza jak papuga – „Jezus chrystus”. Zamiast Joszue, obrzezany cieśla wykreowany przez oszustów na „chrystusa”.

      Polubienie

      • ps. Brakuje mi 2 odcinka tej serii. Proszę o link.

        To „Ktosia” działka. On to wkleił.
        opolczyk

        Polubienie

  14. dużo wszędzie się gada o tym co Ukraincy powinni zrobić a czego nie powinni,jedni chcą ich bardzo w unijne bagienko wciągnąć a inni uchronić…

    osobiście jestem przeciwnikiem całego tworu jakim jest UE, ale może po prostu dać Ukrainie spokój,niehc zdecydują sami w jakimś referendum, nie uświadomimy ich w żaden sposób,my byliśmy tacy sami teraz większość ludzi co walczyła z komuną oraz ludzi co chciała wstąpienia Polski do UE i Nato,jest przeciw, może po prostu pozwolić im samemu wejśc w to bagno,wszelakie najmądrzejsze dyskusje tak na prawdę nic tu nie wnoszą, to jak z dzieckiem które chce dotknąć gorącego pieca żeby się sparzyć,każdy się musi sparzyć,inaczej ukraincy będą przekonani że Rząd robi im wielką krzywdę i a za granicami czeka unijny dobrobyt…taki jak u nas czyli szaber gospodarki i totalny burdel….

    Polubienie

    • Kim są Ukraińcy… Sztucznie kreowana narodowość, której zadaniem jest dzielenie Słowian. Pewne podstępne siły próbują wśród spokojnie współżyjących wiosek skłócić sąsiada z sąsiadem, celem wzajemnego mordowania się. A „Żydów” statystycznie przybywa…

      Polubienie

      • Ukraińcy nie są „sztucznym” narodem. Sztuczna jest nazwa Ukrainy. Ukraina to nic innego niż Ruś Kijowska. Za to, że Ukraińcy przez długie wieki pozbawieni własnej państwowości nie dali się zlitwinić, spolszczyć, skatoliczyć czy zrusyfikować bądź zsowietyzować zasługują na szacunek a nie na lekceważenie. I nie oni dzielą Słowian. To żydo-banksterzy podzielili nas na jewropejczyków zgnojonych przez unię i NATO i na niejewropejczyków, którzy nie dali się banksterom zgnoić.

        Polubienie

  15. Pingback: Alex Jones coraz skuteczniejszy « Grypa666's Blog

  16. karol tantum22@wp.pl 78.28.15.184 vel retman re123@tlen.pl 78.28.15.184

    Paszoł won, agenciaku żydo-banksterów. Nie trudź się – żydo-propaganda u mnie nie przejdzie.

    jan najrekszczy182@wp.pl 81.162.208.251

    Moj blog jest pogański, słowiański. Bełkot i inwokacje do żydowskiego psychopaty Jahwe możesz kolportować na żydłackich stronach. Nie u mnie. Mój blog jest strefą wolną od jahwizmów i żydzizmów nadjordańskiego chowu.

    Polubienie

  17. „Zapomniał też, że już wcześniej, w czasach rusofoba Piotra III (z domu Karl Peter Ulrich von Holstein-Gottorp) i Katarzyny Wielkiej (z domu Sophie Auguste Friederike von Anhalt-Zerbst-Dornburg) Rosja dostała się w łapska udających Rosjan Niemców, którzy Rosjan uciskali nie mniej dotkliwie, niż inne ujarzmione narody.”

    Niemożliwe.
    Nie wierzę, że to napisał opolczyk.

    Opolczyk by napisał, że to byli żydzi, poprzebierani za niemców, a potem poprzebierani za Rosjan…


    I tutaj się mylisz – nie zwalam wszystkiego na żydów a tylko to, co rzeczwiście robili.
    opolczyk

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.