Bandyci banksterzy, szabrownicy majątków narodowych, unijne szumowiny – łapska precz od Ukrainy!

.

Wolna Ukraina

.

Obserwujemy aktualnie drugą odsłonę banksterskiej próby zawłaszczenia przez banksterów Ukrainy i zgnojenia jej jak Polski, Grecji, Portugalii, Irlandii, Włoch i inych unijnych baraków. Pierwsze podejście – operacja sterowana przez liderów grupy Bilderberga via Telawiw, Waszyngton i Brukselę – zakończyło się klapą na całej linii. Mimo początkowego zwycięstwa banksterskiej „pomarańczowej rewolucji” Ukraina nie wpadła w łapska banksterów.

Przypomnijmy sobie…

Agent banksterów Juszczenko pierwotnie przegrał w listopadzie 2004 wybory prezydenckie z Janukowiczem, co zaowocowało wywołaną przez agenturę pomarańczową rewolucją. Wybory powtórzono i Juszczenko wygrał je dzięki amokowi w jaki Ukraińców wprowadziła banksterska propaganda. Ale pięć lat później ów „bochater” w wyborach prezydenckich otrzymał w I turze już tylko 5,45% głosów. Ukraińcy zrozumieli, że (podstawiony i wypromowany przez banksterów) Juszczenko to miernota.
Drugą „bochaterką” pomarańczowej rewolucji była Julia Tymoszenko. Wcześniej była „bizneslady” – kobiecym odpowiednikiem oligarchów naftowych. W krótkim czasie stała się multimilionerką. W latach 90-tych prowadziła interesy z żydowskimi oligarchami naftowymi z Rosji. Doszła do majątku liczącego setki milionów dolarów.
(„Das Vermögen von Tymoschenko wurde 2007 auf mehrere Hundert Millionen Dollar geschätzt”).
W politykę zaangażowała sią w roku 1996, ale dopiero pomarańczowa rewolucja wyniosła ją na szczyty polityki i władzy. Została dwukrotnie premierem, choć popadła równocześnie w konflikt z pierwszym „bochaterem” pomarańczowej rewolucji – Juszczenką. Aresztowana za defraudację odpoczywa od polityki i biznesu jak jej rosyjski odpowiednik – Chodorkowski – w więzieniu.
Pierwsza pomarańczowa rewolucja wywołała euforię we wszystkich agenturalnych partiach naszego unijnego baraku. Ja kpodaje wiki:
.
„Od momentu rozpoczęcia demonstracji w Kijowie Ukrainę wspierała Polska [nie „Polska” wspierała Ukrainę, a banksterska agentura!], która odegrała ważną rolę w czasie Pomarańczowej Rewolucji.
I tutaj widzimy ciekawy przykład absolutnej jednomyślności rzekomo konkurencyjnych PO i PiS, a nawt PiS i domniemanej „postkomuny” SLD. Widzimy też, że domniemany ruski agent Komorowski popierał wymierzoną w Rosję pomarańczową rewolucję. Co też ciekawe, „postkomuch” Stolzman przecierał wówczas szlaki Kalksteinowi – bo to Stolzman był najpierw w Kijowie, a Kalkstein już po nim.
Czyż to nie wydaje się dziwne i podejrzane? Kalksteinowi nie schodzi z ust retoryka antykomunistyczna. Co rusz chce Polskę „dekomunizować”. A tutaj robi dokładnie to samo co jego „wróg”, domniemany postkomuch, od Magdalenki nawrócony na żydo-kapitalizm, Stolzman.
W podobnym świetle wyglądają stosunki PiS i PO. Niby walczą ze sobą na śmierć i życie. Ale tam, gdzie w grę wchodzą strategiczne interesy banksterów PO i PiS grają jak bliźniacy w tej samej orkiestrze. Bo domniemany ruski agent Komorowski (chrabja obojga narodów – polskiego i żydowskiego) takoż popiera dążenia agentury banksterów do oddania Ukrainy w  łapska bilderbergowskiej unii jewropejskiej.
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/803313,Komorowski-i-Kliczko-rozmawiali-o-Ukrainie-w-UE
 
I fotografuje się z aspirantem na prezydęta, Doktorem Żelazą Pięścią (i Ptasim Odbitym Móżdżkiem) – Kliczką.
.
 
???????????????????????????????????????????????
 
Ale i śmiertelny wróg PO – Kalkstein – także ustawia się do fotki obok tego dryblasa.
.
kaczor i bokser
.
Ciekawi mnie jeszcze tylko, jak imć Stanisław Michalkiewicz wyjaśni taką zbieżność poglądów i działań PiS i PO. I jak wyjaśni postawę chrabjego obojga narodów (polskiego i żydowskiego) Komorowskiego popierającego replikę antyrosyjskiej pomarańczowej rewolucyi. Wszak ruskiemu agentowi nie nada takich rzeczy djełać. A on to jednak djełajet.

Z przerażeniem przeczytałem bełkot Doktora Żelaza Pięść i Ptasi Odbity Móżdżek o jewropie i o Polsce:

„Spędziłem w Europie bardzo dużo czasu.”
http://www.bokser.org/content/2013/11/30/105439/

Doktor Ptasi Odbity Móżdżek Kliczko spędził dużo czasu w Jewropie, ale jakoś nie zauważył, że zbankrutował już połowa unijnych baraków. I że reszta jest także niewypłacalnie zadłużona. I że poziom życia z roku na rok w bilderbergowskiej unii obniża się i pogarsza – proporcjonalnie do narastającego zadłużenia.

„Widziałem też olbrzymie postępy, jakie poczyniła Polska, dlatego jestem przekonany, że my też musimy zostać Europejczykami.”

Tylko idiota z niego, czy świadomy dezinformator i agent?
Miliony Polaków na emigracji zarobkowej, miliony bezrobotnych, 500 000 bezdomnych, miliony biedaków a ten bredzi o “olbrzymich postępach” w Polsce. Są olbrzymie – w stronę losu Grecji, Portugalii, Hiszpanii i Włoch – w stronę bankructwa.

Poparcie agenturalnej rewolucji na Ukrainie, wymierzonej zarówno w Ukrainę, jak i w Rosję przez agenturę zainstalowaną w naszym kraju nie dziwi. Takie jest jej psie, agenturalne zadanie. Poparcie okazywane planom zgnojenia i rozszabrowania Ukrainy przez banksterów ze strony użytecznych idiotów – nie-agentów – przeraża mnie. U części z nich zapewne przede wszystkim niechęć czy wręcz nienawiść do Rosji powoduje poparcie agenturalnej „rewolucji”. Bo wszystko, co osłabia Rosję użytecznych idiotów (w zamierzchłych czasach nazywanych przez KGB „gównojadami„) niezwykle cieszy.
 
Mnie to jednak nie cieszy. I nie zamierzam milcząco patrzeć na to, co agentura banksterów i gównojady z Ukrainą wyprawiają!

Bandyci banksterzy, szabrownicy majątków narodowych, unijne szumowiny – łapska precz od Ukrainy!

Niech Ukraina pozostanie Ukrainą – a nie zgnojonym barakiem unii jewropejskiej.
.

opolczyk

.

precz z jahwizmem

.

Ręce Boga

Reklamy

34 thoughts on “Bandyci banksterzy, szabrownicy majątków narodowych, unijne szumowiny – łapska precz od Ukrainy!

  1. Unia już jest bankrutem tak jak Usa i nic nie robi udajac, ze nic się nie dzieje. Wejscie Ukrainy do Uni sprawi, że Unia jednak coś będzie musiała zrobić a będzie miała tylko dwa wyjścia. Pierwsze wprowadzić stan wojenny i wziąść wszystkich ludzi za pysk, ale to mało realne i nic by nie zalatwiło, albo zmienić zupełnie politykę i będzie musiala zrobić to drugie inaczej byłby to koniec Uni. Na pewno istnieje już plan i zmiany będą radykalne. Myślę, że wszystkim wyjdzie to na dobre. Skończy się pewna epoka i zacznie się nowa – moim zdaniem nastąpi to bardzo szybko.
    Niewątpliwie Unia musi wejsć w pewnego rodzaju fuzję z USA stajac się praktycznie jednym organizmem co zresztą już w tej chwili się dzieje oraz wejść w ścisła współpracę z Rosją. U nas mamy w tej chwili rozkwit Rusofobii, ale to jest chwilowe bo bardzo użyteczne w aktualnej rozgrywce politycznej. Kiedy jednak unia anektuje Ukrainę czyli de fakto zlikwiduje ją tak jak zlikwidowala Polskę zacznie się okres miłości do Rosji 🙂
    Zacznie się też okres ścisłej integracji Unii w jedno państwo europejskie i „jeden naród europejski” – „naród” taki jakim jest „naród amerykański” z jednym wspólnym językiem, którym będzie jezyk angielski i jedną kulturą nie rózną od „kultury” amerykańskiej.
    Nic ani nikt tego nie powstrzyma bo jest to konieczność dziejowa i nie tylko w dłuższej perspektywie będzie to dobre dla świata i ludzi, ale wręcz konieczne.
    Świat znalazł się na krawędzi przepaści i jedyne co być może jest w stanie go jeszcze uratować to wlasnie integracja i globalizacja. Pojednyńcze podzielone państwa nie mogą już nic w tej kwestii zrobić nawet gdyby stawały na głowie. Nie może być mowy o interesach poszczególnych państw kiedy statek tonie.
    Tylko stworzenie Uni Euro Amerykańskiej pod jednym przywództewm i ścisła współpraca z Federacją Rosyjską w skali globalnej może powstrzymać katastrofę, dlatego Unia musi się szybko maksymalnie rozszerzyć i zintegrować wewnętrznie oraz zintegrować z Ameryką Północną, alternatywą jest kataklizm w skali globalnej i wcale nie chodzi tu o ocieplenie, czy też jak wolą niektórzy oziębienie klimatu.

    Polubienie

    • Dobrogost:

      Absolutnie się z Tobą NIE zgadzam!

      Unia i USA są bankrutami – ale taki jest plan banksterów! Oni chcą odpowiednio wielkiego kryzysu do realizacji ich planów – narzucenia światu ich bandyckiej dyktatury!
      Jedynym ratunkiem dla świata jest rozwalenie globalizacji i maksymalna deglobalizacja, decentaralizacja. Przede wszystkim zaś rozwalenie bandyckiego systemu bankowo-finansowego i likwidacja wielkiego kapitału, wszelkich ponadnarodowych koncernów. Oraz odebranie bandytom mediów. Aby informowały, a nie odmóżdżały.
      Plan Nowej Prawicy francuskiej – Europa stu flag jest odwrotem od bandyckiej globalizacji. Jeśli państwa przestaną być okradane przez banksterów, odbudowa normalnej gospodarki to sprawa kilku lat. A gdy wszyscy będą żyć wygodnie i dostatnio nie będzie chętnych do brania udziału w wojnach. Ważne jest, aby jak najbardziej wzmocnić lokalną samorządność. Oraz współpracę pomiędzy lokalnymi wspólnotami. A władzom centralnym odebrać prawo do rozpoczynania wojen agresywnych.

      Jeśli unia jewropejslka zaanektuje Ukrainę, to bandyci zaczną podburzać ponownie Czeczenów i inne mniejszości w Rosji. Idzie o to, że bandyci nie chcą wspólnie z Rosją budować ładu światowego. Oni chcą skarby Syberii dla siebie. I zrobią wszystko, aby Rosję przejąć na prywatną własność, jak w czasach Bieriezowskiego.

      Unia jest już w „fuzji” z USA – politykę narzuca tym banksterskim folwarkom grupa Bilderberga. Politycy zachodu to marionetki. Realizują wytyczne banksterów.

      Nie miałbym nic przeciwko oddolnej „integracji” europejskiej, bez likwidacji państw pod warunkiem wzmocnienia kompetencji lokalnych wspólnot. Aby nikt z zewnątrz nie narzucał im bzdurnych praw i przepisów. Natomiast bliska współpraca gospodarcza, kulturalna i wymiana turystyczna pomiędzy regionami i państwami jest jak najbardziej wskazana – aby ludzie się nawzajem znali, lubili i nie chcieli na innych napadać.

      O jednym „państwie” jewropejskim gadał już agent rockefellerowskiej Komisji Trójstronnej – Palikot.
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Komisja_Tr%C3%B3jstronna#Byli_i_obecni_Polacy_w_Komisji

      Więc w naszym interesie jest się temu przeciwstawiać. A nie go popierać. Banksterzy tylko czekają na to, aby miliony chciały być jewropejczykami.

      Konieczna jest edukacja w duchu pokoju. Aby ludzie nie chcieli prowadzić wojen. I prawo, które podżegaczy wojennych wysyła na dożywocie do kamieniołomów. Kiedyś ludzie dorosną sami do tego, że granice będą tylko na papierze, na świecie będzie wszędzie podobny standard życia i nie będzie emigracji zarobkowej. Ani chętnych do kolonialnych wojen. Problemem będą fanatycy religijni, ale dla nich zorganizujemy duże poligony, damy im broń i niech się wybiją nawzajem. Potem zapanuje pokój.

      Moim marzeniem jest Europa wolnych ludzi i bardzo wielu lokalnych oraz regionalnych silnych, solidarnych wspólnot, którym żaden bandyta Rothschild, Rockefeller & spółka i ich pomagierzy, żadna Bruksela, komisarze unijni i żaden rząd czy sejm nie narzucają ich autorytarnej woli – jak mają ludzie na codzień żyć. Wspólnoty te będą zawiązywać między sobą sojusze na zasadzie wspólnych interesów, wspólnej kultury i wspólnej tożsamości. Tak jak to było w Związku Wieleckim.
      Naturalnie będzie to możliwe w świecie bez lichwy i wielkiego kapitału, gdzie obok garstki multimiliarderów żyją miliony wywłaszczonych ze wszystkiego nędzarzy. Wspólnoty lokalne będą właścicielami lokalnego majątku i kluczowych środków produkcji na ich terenie przy istnieniu inicjatywy prywatnej ograniczonej do zakładów zatrudniających – powiedzmy – do stu ludzi. Powyżej tego zakłady będą własnością wspólnoty. To będzie zabezpieczeniem przed odrodzeniem się wielkiego żydowskiego kapitału. Emisja pieniądza i jego podaż będzie w gestii państwa, a może nawet lokalnych wspólnot, a nie w łapskach prywatnych banksterów. Choć najlepszym rozwiązaniem byłoby stopniowe wycofywanie pieniędzy rodzących jedynie chciwość.

      Polubienie

      • Codziennie wymierają kolejne gatunki, zaburzenie równowagi w przyrodzie osiągnęło poziom w którym nie jest możliwe aby samoistnie wrócila ona do równowagi a jest ona skucesywnie coraz bardziej zaburzana, skażenie środowiska osiągnęło niewyobrażalny poziom i postępuje geometrycznie. Było to już oczywiste w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Prezentowane były wowczas precyzyjne rapory naukowców bijących na alarm, które o9czywiscie całkowicie ignorowano aby nie budzić niepokojów i nie szkodzić gospodarce. Jak ujął to w swoim raporcie z lat 70 jeden z wybitnych radzieckich uczonych: „Pociąg już pojechał” i nie jest możliwe powstrzymanie tych zmian, ale bay przetrwać konieczne jest przystosowanie do nich na skalę globalną i zminimalizownie ich skutków. Czy mogą to zrobic luźne nawet doskonale wspólpracujące z sobą społeczności lopkalne? Absolutnie nie! Konieczne jest intensywne, skoordynowane dzialanie na skalę globalną a do tego trzeba niestety ludzi zmusić i calkowicie przekształcić świat. Niezbędna jest szybka i silna integracja. Oczywiście istniej wiele doskonałych planów stworzonych przez naukowców jak chociażby zintegrowana gospodarka oparta na zasobach jak i wiele innych. Tyle, że nie jest ona możliwa do zrealizowania na poziomie jakiegokolwiek państwa i musi mieć charakter globalny, konieczne jest też calkowite odrzucenie obecnego systemu społeczno gospodarczego czego 99% ludzi zupelnie sobie nie wyobraża. Ludzi chcą wzrostu gospodarczego, każdy chce się bogacić i ppomnażać sówj majątek w obrębie obecnego systemu i zupełnie nie myśli o zmianach nie obchodzi nikogo, ze to uśmierca naszą planetę liczy się tylko wzrost. Dlatego bankructwo jest konieczne aby wprowadzić zmiany, które pozwolą nam przetrwać innej drogi nie ma. Konmiecznością jest zniszczenie gospodarki i globalny kryzys na niespotykaną skalę.
        Oczywiscie skretyniali bangsterzy widzą to inaczej tak jak piszesz chcą zawlaszczyć wszystko by kilku ludzi skupiło w swoim ręku wszystko a zaczipowane bydło robocze, niewolnicy stali się ich własnością i zapeżyli. Tyle, że garstka niewolników nie wystarczy by uratować planetę potrzeba miliardów ludzi i pokoleń aby uratować to co się da, tyle że te miliardy muszą współpracować w jasno określonym celu. Według raportu z lat 70 życie na ziemi zniknie w 2150 r tyle, że dane są już nieaktualne bo nie uwzgledniły tempa wzrostu godspodarczego. Zapewne nie mamy już nawet 100 lat a to oznacza, że już nasze dzieci mogą tego doczekać a być może i my bylibyśmy świadkami zniszczenia życia na ziemi jeśli nie zostanie to powstrzymane.
        Oczywiście można by pomyśleć, że już jest zbyt późno, jest zbyt mało czasu aby zmienic mentalność ludzi i wprowadzić konieczne zmiany, ale jest to możliwe czego przykladem jest Polska.
        Upłynęlo dwadzieścia lat od przemian ustrojowych i nasza mentalność zmieniała się diametralnie, mimo iż bylismy wyjątkowo konserwatywni, skrajnie przywiązani do ojczyzny, która była absolutnie najwyższą wartością. Teraz tak naprawdę (poza ludźmi starszego pokolenia, którzy popadli w apatię i pogodzili się, że nic nie da się zrobić) Polska nie znaczy nic, Polska to obciach, a być Polakiem to wstyd, aby się o tym przekonać wystarczy poczytać komentarze. „Polska to dziki kraj” „To mozliwe tylko w Polsce” „wypieprzam z tego chorego kraju” „wstydzę się za Polaków” itd,itd,itd. W 20 lat z miłości do ojczyzny, za którą kazdy był gotowy oddać życie, z dumy ze swojej tradycji nie zostało absolutnie nic. Są ludzie którym się to podoba i są ludzie którym się to nie podoba obie grupy są bardzo użyteczne, ale nie zminia to faktu, że mentalność całkowicie się zmieniała i to diametralnie. Dziś jeszcze oburzamy się słysząc głosy, że jezyk Polski trzeba zlikwidować, że jest zbyt trudny i zbyteczny stanowiąc tylko obciążenie nie zdziwię się jeśli za 20 lat likwidacja języka stanie się faktem a mówienie nim czymś wstydliwym co będzie się ukrywało. Nie dotyczy to tylko języka Polskiego. Istotne jest, że w bardzo krótkim czasie można zmienić wszystko, można i trzeba a przy tym trzeba bardzo się śpieszyć bo zostało nam bardzo mało czasu. Unia musi się maksymalnie roszerzyć, zintegrować wewnętrznie i zlać w unię Euro Amerykańską oraz rozpocząć ścisła współpracę z Federacją Rosyjską w najbliższym czasie 10 maksmalnie 20 lat (choć jeśli nie nastąpi to w ciągu najbliższej dekady to trzeba się już będzie bać) bo konieczna jest przebudowa światowgo systemu a jeśli za 20 lat nie będzie to szlo pełną parą na nowych zasadach to prawdopodobnie nie będzie już możliwe powstrzymanie zagłady. Jeśli uda nam się przetrwać będziemy mogli powrócić do starego Słowiańskiego porządku świata, nie tylko będziemy mogli, ale powrócimy by zyć w harmonii z matką naturą i już nigdy nie popełnić błędów, ale zanim to nastąpi musimy przywrócić matce naturze równowagę i uratować ją a więc siebie przed zagładą, którą sprowadziliśmy. Dlatego w tej chwili konieczna jest ekspansja i integracja Uni nawet jeśli w bliskiej perspektywie oznacza to dla nas nędzę i zniewolenie, albowiem za tym stoi najwyższy, najwznioślejszy cel i jest to krok w stronę raju na ziemi mimi iż my zapewne tego nie doczekamy i bedziemy musieli w tej drodze przejśc przez piekło.

        Polubienie

        • Dobrogost, z 1-go komentu myślałem, że skrobnąłeś paszkwil,
          Recytujesz bzdety bankstersko-masońskie dla zawładnięcia ludzkością. Wejdź np. na PrisonPlanet.pl i czytaj „Agenda 21” itp. tematy.

          Oto niektóre banksterskie „osiągnięcia” środowiskowe:
          – chemoślady/zmiana klimatu:
          http://chemtrailsplanet.net/2013/01/03/government-documents-link-global-warming-to-advanced-military-climate-modification-technology-2/#comments
          – depopulacja rozmaitymi metodami:
          http://www.spyeyes.se/news-item/us-government-will-pass-laws-that-will-allow-human-depopulation/#
          – bomby atomowe i ciągłe zatruwanie radiacją:
          https://piotrbein.wordpress.com/2013/08/06/eustace-mullins-the-secret-history-of-the-atomic-bomb-why-hiroshima-was-destroyed/

          Pełna lista obejmuje praktycznie wszystkie klęski (GMO, scypienia, „leki”, rak i równie zabójcza chemioterapia, zatruta żywność, woda, powietrze…), w które uwierzyłeś. że ludzkość sobie samozadała!
          Sporo się krytykuje przemysł za stan środowiska… niecałe 150 korporacji rządzi gospodarką światową, a nimi — banksteria!
          http://piotrbein.wordpress.com/2012/02/12/147-transnationals-run-the-world-economy/
          W Polsce grupka ludzi kontroluje niemal cały przemysł:

          Czemu banksteria, szybka do wyciągania miliardowych „ratunków” od narodów, nie załatwiła ratunku Fukuszimy? Całej półkuli płn. grozi masakra, jeśli basen zużytego paliwa nr 4 w Fuku eksploduje. Tego szansa jest dość wysoka przez następne parę lat podczas usuwania prętów paliwowych ze zdezelowanego basenu.
          Struktury banksterskie jak jewrounia czy nadchodząca Unia Wszystkich Unij (Jeden Globalny Rząd, Jeden Bank, Jedna Armia i Religia) nie mają szans dążyć do dobra ludzkóści, chyba że zawiesić banksterię i ich pachołków.

          Polubienie

          • Drogi Grypo dobrze, że przedstawiłeś te fakty, teraz kwestia zrozumienia co one naprawdę uświadamiają. Oczywiście idea spisku tajemniczej grupy, którą można obwinić o cale zło tego świata jest miła i krzepiąca bo możemy sobie powiedzieć: „My jesteśmy dobrzy to nie nasza wina wszystko to wina tych złych żydo masono bangsterów” to poprawia nam samopoczucie i możemy spać spokojnie. Oczywiście można bardzo łatwo dowieść, że taki spisek nie istnieje ani nie może istnieć, ale to bez znaczenia. Ważne jest aby sobie uświadomić gdzie rzeczywiście tkwi problem i spróbuję to krótko i jasno wyłożyć.
            Otóż jedynym problemem, który odpowiada za tragiczną sytuację w jakiej znalazła się ludzkość jest przyjęcie i utrzymywanie atodestruckcyjnej szalonej idei „własności prywatnej” – nie mylić z własnością osobistą. Własnością osobistą może być np. hektar ziemi, którą uprawiam z której mam pożywienie i inne potrzebne mi dobra. Jeśli jednak mam ten hektar ziemi i uprawiają ją moi niewolnicy (najemcy, pracownicy nieważne jak ich zwał) a ja żyję ich kosztem to jest to własność prywatna.
            Idea wydaje się cudowna, każdy powie też tak chcę, chcę własności prywatnej niech bydło na mnie pracuje a ja będę się pławił w luksusie i upajała władzą. Problem jednak tkwi w tym, że kiedy istnieje „własność prywatna” to musi też istnieć Pan i Niewolnik (niezależnie jak będziemy ich nazywali i jakie kosmiczne idee stwarzali aby to zamącić) – oczywiście z pozoru nie wydaje się to godnym uwagi problemem szczególnie jak Pana nazwiemy dobrym pracodawcą dbającym o niewolnika – pracownika i jeszcze skłamiemy odrobinkę mówiąc, że to dobre dla obu stron 🙂
            W rzeczywistości jednak tak nie jest bo pan musi posiadać i rozwijać w sobie pewne ściśle określone cechy, podobnie jak i niewolnik. Tymi cechami pana musi być brak zasad, egoizm, chciwość itd. ogólnie musi on być agresywnym, egoistycznym, chciwym psychopatą, pogardzającym innymi nie liczący się z nikim i niczym.
            Aby to jasno zobaczyć ograniczmy się do małego systemu np. jest 10 panów i obojętna liczba niewolników. Owi panowie oczywiście ze sobą konkurują co wynika z cech charakteru, które uczyniły ich panami – są nimi ponieważ byli w tej populacji najbardziej agresywnymi, egoistycznymi, chciwymi psychopatami, pogardzającymi innymi i pokonali innych na swoim terenie czyniąc z nich niewolników a teraz walczą między sobą i oczywiście wygra jeden, który ma te cechy najbardziej rozwinięte.
            To właśnie wynika z idei „własności prywatnej”, przyjecie jej musi prowadzić ostatecznie do skupienia całej własności w jednym ręku a z pozostałych uczynienie niewolników bydła roboczego żyjących w nędzy na skraju egzystencji, oznacza to również absolutną władzę pana nad jego niewolnikami. Oczywiście 90% niewolników marzy o tym by być panami i żyć kosztem innych, dlatego pogardzają i gnębią niżej usytuowanych od siebie niewolników i dowartościowują się utrzymując ten system i niszczą w zarodku tych, którzy sprzeciwiają się systemowi gorliwie mu służąc, są uzależnieni od systemu, rozwijają w sobie patologiczne cechy by piąć się w górę w jego obrębie.
            Teraz popatrzmy na ten system w skali globalnej czyli to co mamy w rzeczywistości i wszystko staje się jasne i przejrzyste. To co najmniej 90% z nas poświęca życie i jest gotowa ginąć za system, utrzymuje go i sprawia, że się rozrasta. Nie potrzeba żadnych spisków, żadnych tajnych planów bo wszystko i tak dąży do jednego celu czyli jednego pana skupiającego wszystko jako swoją własność i nieograniczonej liczby niewolników, żyjących w nędzy na jego lasce.
            Można by dziś odstrzelić wszystkich Rokefelerów, Morganów i innych, ale absolutnie nic by to nie zmieniło, zastąpili by ich inni tacy sami i wszystko przebiegało by w ten sam sposób dążąc do punktu w którym jest jeden psychopatyczny władca i rzesza niewolników – nie ma innej możliwości. Oczywiście w skali globalnej trwa to długo i dopiero teraz pojawiła się możliwość jednego władcy i wszystkich jako niewolników w skali globalnej i musi się tak stać ponieważ istnieje system w którym funkcjonują te prawa a my go akceptujemy i wspieramy.

            Dopóki sobie tego nie uświadomimy jasno i nie zaczniemy budować alternatywnego systemu nie istnieje żadna możliwość zmiany ani powstrzymania tego bo działania w obrębie systemu tylko go umacniają i zabezpieczają na przyszłość. Oczywiście system zrobi wszystko aby zniszczyć wszystko co mu w jakikolwiek sposób zagraża a jedyne co mu realnie zagraża to rozprzestrzeniające się idee ukazujące jego absurdalność. To system stworzył i rozpowszechnia bajkę o światowym spisku a niepokorni poświęcają czas i energię na szukanie, demaskowanie i walkę z rzekomym spiskiem, stąd taka masa i popularność tego typu teorii. Nie twierdzę, że nie istnieją różne realne spiski, czy konkretne strategie, ale one nie mają większego znaczenia to tylko przepychanki w obrębie systemu i jako takie nie mają znaczenia.

            Teraz zasadnicza sprawa, katastrofy globalnej. Nigdy i nigdzie nie twierdziłem, że banksterzy w jakikolwiek sposób ją powstrzymają. Oczywiście, że nie – oni co najwyżej mogą ją wykorzystywać w obrębie walki o dominację – co zresztą ciągle robią. Nie łudzę się również, że stworzenie bangsterskiego rządu światowego miało by w jakikolwiek sposób zmienić te sytuację. Bangsterzy nie są do tego zdolni mentalnie, to prymitywni, bardzo ograniczeni umysłowo psychopaci muszą takimi być inaczej nie mogli by w obrębie systemu utrzymywać się na szczycie. Oczywiście oni (a oni to też my) są odpowiedzialni za tą katastrofę i pogłębiają ją są też w jej wyniku tak jak my skazani na zagładę i zafiksowani w walce o władzę zupełnie to olewają co najwyżej widząc w tym element, który można wykorzystać.
            Ja pisałem, że globalizacja jest konieczna dla naszego przetrwania, że konieczne są działania w skali globalnej, ale nigdzie nie pisałem, że mają to robić bangsterzy 🙂
            Owszem w tej chwili to bangsterzy dążą do globalizacji za wszelką cenę co wynika z systemu, ale nie twierdziłem nawet, że to im się powiedzie. Mając tego świadomość przeczytaj jeszcze raz to co napisałem a stanie się to jasne.
            Rozszerzenie Uni i zlanie się w Unię Euroatlantycką będzie tylko pozornym zwycięstwem bangsterskiego NWO, ale za to jedyną szansą na realne zmiany we wlaściwym kierunku.

            Polubienie

    • Dobrogost

      Po kolei…

      Nasza Matka Ziemia ma ogromne zdolności samoregulacyjne. Przeżyła w swej historii nie jedną katastrofę na miarę globalną. Podczas największych z tych katastrof ginęło gwałtownie 80-95 % wszystkich żyjących wówczas gatunków. Gdyby nie wyginęły dinozaury, nas by nadal na Ziemi nie było. Zniszczenia środowiska przez współczesną anty-żydo-cywilizację chciwości i konsumpcji są poważne, ale nie są nieodwracalne. Ziemia upora się z nimi sama, bez naszej pomocy – pod warunkiem, że przestaniemy ją nadal zatruwać i niszczyć. A to możemy zrobić odrzucając podsuwaną nam przez globalną sitwę mentalność konsumpcyjną. Ziemi nie zniszczymy, jesteśmy na to za mali i za słabi. Możemy zniszczyć siebie – ludzkość, która w wydaniu zachodnim stała się komórką nowotworową na zdrowym ciele Matki Ziemi. Ratujmy siebie, nie Ziemię. Ona poradzi sobie bez nas. Tak jak bez nas radziła sobie 4,5 miliarda lat.

      Obawiam się, że dałeś nabrać się na banksterską propagandę globalnych zagrożeń i na taką samą ich propagandą, że tylko globalne odgórne działania (naturalnie pod kierownictwem banksterów i ich podkomendnych) mogą uratować planetę przed kolapsem. I to jest właśnie istota NWO – wmówić nam globalne zagrożenia. abyśmy zgodzili się na globalny rząd – nowe GRU – Globalny Rząd Unych. A to jest bzdura. Gdy wytrujemy siebie doszczętnie, Ziemia w ciągu kilkuset, góra kilku tysiący lat zregeneruje się całkowicie stwarzając warunki do powstania nowych gatunków. Mam nadzieję, że przyszły wiodący gatunek będzie mądrzejszy od nieowłosionej małpy – homo stupidusa.
      Jedynym ratunkiem dla nas jest odrzucenie wszelkich bredni o globaliźmie. A dla lepszej kondycji planety, zamiast globalistycznych „zabiegów” w celu ratowania planety (człowiek im bardziej ingeruje w Naturę, nawet gdy chce ją ratować – to tylko pogarsza zniszczenia) wystarczy oddolna edukacja ekologiczna i wychowywanie ludzi w szacunku do Matki Ziemi. I to już wszystko. Jeśli ludzie na dole, we wspólnotach będą Matkę Ziemię szanować, to nie będzie nam potrzebna globalna klika chcąca rzekomo ratować planetę.

      Na koniec polecami Ci Carlina 🙂

      Polubienie

      • Masz rację, ziemia posiada ogromną zdolność regeneracji, ale nie jest ona nieskończona. To jeden wielki organizm w którym procesy przebiegają powoli i w sposób skokowy. Pamiętam z odległych lat z zajęć z ekologii jak to wygląda nawet w małym ekosystemie np. stawu. Można tu zmienić jeden czynnik np. temperaturę i nic się nie dzieje mozna ją podnieśc o kilkanaście stopni i nic, ale kiedy podniesie się jeszcze o 0,1 stopnia cały ekosytem się zalamuje i błyskawicznie ulega zniszczeniu – podobnie jest z innymi czynnikami. Ziemia to ogromny ekosystem na który oddziałujemy tysiącami czynników a wystarczy aby jeden przekroczył tę niewidoczną granicę by cały ten system uległ zagładzie. Zaburzony ekosystem nie jest w stanie się zregenerować można to zobaczyć na leżacych odłogiem po PGR-owskich łąkach. Zniszczono tam rownowagę w kilka dni – upłynęło już ponad dwadzieścia lat i nic. Dlatego w Szwajcarii płaci się rolnikom by prowadzili chodwlę w górach – placi się im bo bez tego zmieniony ekosystem nie wytrzymał by i uległ załamaniu. Ekosystem ziemi jest ogromny i dzięki temu iż głoszono teorię iż posiada on nieograniczoną zdolnośc regeneracji wszystcy w to uwierzyli i od ponad stu lat niszczą go bez opamiętania, niszczą go w postępie geometrycznym i już dawno przekroczono punkt w którym mógłby on jeszcze samodzielnie wrócić do równowagi. Ziemia ma ogromną zdolność regeneracji, uderzenie aseroidy od jakiego zginęly dinozaury potrafiła by przetrwać i po długim czasie osiągnęla by nową równowagę tak jak to już miało miejsce w przeszlości, być może mogła by przetrwać wojnę atomową, która zmieniła by powierzchnię europy w zeszkloną pustynię, ale sytuacja jest o wiele poważniejsza. Aby zniszczyć życie na ziemi jak wyliczyli naukowcy wystarczyło by idealnie rozpylić w atmosferze kilogram plutonu. Nikt by nawet tego nie zauważył. Zniszczenie zycia na ziemi również nastąpiło by w takiej sytuacji stopniowo i niezauważalnie w miarę krążenia plutonu w ekosystemie, ale było by absolutnie nieodwracalne i ostateczne a przy tym w żaden sposob nie można by było powstrzymać tego procesu. My wprowadzamy od dziesiecioleci miliony ton różnorakich zanieczyszczeń, które krąża w tym ogromnym ekosystemie od dzisiecioleci i są absolutnie wszędzie. Czasami publikuje się jako ciekawostkę jakieś wyniki badań na które absolutnie nikt nie zwraca uwagi jak chociażby ostatnio o mikroplastiku, który jest nawet w organiźmie pingwinów i jakoś tam szkodzi, ale jak się pisze niewiele. Takich czynników są tysiące i wytwarzają efekt synergiczny. Objawy załamywania się równowagi całego ekosystemu widoczne są gołym okiem na każdym kroku i zupelnie się go bagatelizuje a dla pewności odwraca się uwagę bredząc o Co2.
        Piszesz „Ziemia upora się z nimi sama, bez naszej pomocy – pod warunkiem, że przestaniemy ją nadal zatruwać i niszczyć.” Nie upora się a my nie przestaniemy jej niszczyć w imię aksjomatu wzrostu gospodarczego i postępu.
        Piszesz „wystarczy oddolna edukacja ekologiczna i wychowywanie ludzi w szacunku do Matki Ziemi. I to już wszystko. Jeśli ludzie na dole, we wspólnotach będą Matkę Ziemię szanować, to nie będzie nam potrzebna globalna klika chcąca rzekomo ratować planetę.” To piękna idea, ale absolutnie nierealna. Jaka oddolna edukacja? Gdzie, kiedy? Kiedy ludzie zaczną szanowac matkę ziemię?
        Piszesz: „możemy zrobić odrzucając podsuwaną nam przez globalną sitwę mentalność konsumpcyjną.” Możemy? My to znaczy kto? Ty i ja? Ja nie ma dużych potrzeb, mógłbym nawet bez problemu żyć w szalasie w lesie i byłbym szczęśliwy – tyle, że samemu by mi się tam nudziło a poza tym złapali by mnie i zamknęli w jakimś prztułku albo wariatkowe gdybym spróbował to zrobić – oczywiscie dla mojego dobra 🙂
        Tyle, że gdyby nawet wszyscy dziś postanowili kochać matkę naturę, zrezygnować z bezsensownej szalonej konsumpcji i przenieść się na tereny rolnicze by zadowalać się skromnym pożywieniem, jednym lnianym odzieniem i radować się tańcami przy ognisku to nic by to już nie zmieniło. Kiedy wszyscy pląsali by przy ogniskach nieprzeliczone chałdy odpadów nadal spokojnie zatruwały by ekosystem, zanieczyszczenia krążace w wodzie i powietrzy nadal spokojnie niszczyły by wszystko i nadal spokojnie postępowała by degradacja wszystkich ekosystemów. Zanim zacznie się radośnie pląsać przy ognisku trzeba to wszystko posprzątać.

        Problem jednak w tym, że 99% spoleczeństwa nie chce pląsać przy ognisku i kochać matkę ziemię. To uwarunkowani konsumenci, którzy chcą konsumować i nie wyobrażają sobie innego życia i matkę naturę jak i równowagę ekologiczną mają w d… oni chcą wzrostu goispodarczego, wzrostu produkcji, codziennie nowego do niczego niepotrzebnego towaru i aby im to zapewnić trzeba niszczyć matkę naturę – tu oddolnie nic się nie da zrobić bo sterowanie 100% skuteczne jest odgórne a 99% spoleczeństwa absolutnie nie obchodzi nioc poza tym by konsumować czyli ciągle miec doś nowego i tworzyć miliony ton toksycznych odpadów. Musi się zmienić cała filozofia i cały system a tegoi w zwykły sposób nie da się zrobić nawet odgórnie. Dlatego konieczny jest kryzys, totalny kryzys na globalną skalę, który wymusi te zmiany, wymusi zmianę sposobu myślenia i to bardzo szybko.
        Nie ma najmniejszego problemu technicznego by stworzyć spoleczeństwo, w którym wszyscy będą mieli zapewniony dobrobyt a przy tym ludzie będa praciować godzinę dziennie a przy tym nie będzie się niszczyło planety. Problem jest tylko w tym, że nikt abolutnie tego nie chce i nikt nie odważył by się nawet tego spróbhować i nie spróbuje dopóki nie zmusi nas do tego konieczność a czas rozpaczliwie się kończy.
        Oczywiście można liczyć, że jednak życie przetrwa a nsze miejsce zajmie nowy lepszy gatunek, który za miliony lat wyewoluuje, ale niestety tak się nie stanie. Kiedy my zginiemy miliony ton odpadów radioaktywnych, które wytworzyliśmy i które składujemy przedostanie się do środowiska co zajmie może setki, tysiące, albo nawet dziesiątki tysięcy lat – to w skali planety mgnienie oka i wowczas na tej planecie już nic nie wyewoluuje. Mozna też mażyć, że przyszłe pokolenia zmadrzeją, ale problem w tym, że już nie ma czasu na mądrzenie.

        Polubienie

        • Wybacz Dobrogoście, ale wpadłeś w pętlę myślową i to bardzo ponurą, przez co nieświadomie dokładasz cegiełki do budowy nie tylko NWO, ale i rozrostu owych ponurych wizji, które opisujesz. Pewnie niedawno przeczytałeś coś co mocno Tobą wstrząsnęło i pobudziło do myślenia. Ochłoń i pomyśl na zimno. Zanieczyszczenia to ogromny kłopot, ale trzeba działać stopniowo i po kolei. Przykro mi, że nie widzisz możliwości leżących w oddolnych działaniach poprzedzonych pogłębianiem świadomości. Pytasz co możesz zrobić i rozkładasz ręce poddając się. Czy próbujesz rozmawiać z ludźmi o zmianie myślenia, wskazujesz błędy i wypaczenia w postrzeganiu rzeczywistości? Oto Twoja odpowiedź. Nie musisz wybierać między skrajnościami. Weź się w garść i pomyśl co sam możesz zrobić. Działaj na miarę swoich możliwości. Łatwo jest popierać obcy pomysł, ale samemu również można coś wymyślić. Moim wyborem na najbliższy czas jest walka o drzewa, osadzenie ich głęboko w ludzkiej świadomości oraz rozkruszanie zakrzepłych myśli przy każdej sposobności. Upominam również o posługiwanie się czystą polszczyzną. Za same zaimki przed czasownikami powinieneś dostać pięć lat ciężkich robót jako czyn niepatriotyczny, a jeszcze używasz nic nie mówiącego słowa „natura” w miejscu „przyrody” i naukowego bełkotu jak „aksjomat”. Ostatnia uwaga jest przy okazji. Mam nadzieję, że przestaniesz wzdragać się jak baba i zmężniejesz.

          Polubienie

          • Drogi Stoigniewie chodząc do drugiej czy trzeciej klasy podstawówki zapisalem się do LOP i z kolegami chasaliśmy po lesie zdejmując kulki kłusownikom, pilnowalismy by nikt nie łamal gałęzi i bylismy tym bardzo przejęci. W latach 80tych byłem „Wolębyć”-kiem protestowalem przeciwko budowie elektrowni atomowej jak i wszelkim przejawom niszczenia przyrody. Potem jako Strażnik Przyrody patrolowalem szlaki jak i przez wiele lat bardzo restrykcyjnie chroniłem przyrodę na wszelkie sposoby aż najwyższe czynniki podstępnie zlikwidowały nasz inspektorat za nadgorliwość 🙂 W czasie studiów chodzilem na zajęcia z ekologii jak i z naszym profesorem jeździliśmy do „ludu” szezrząc świadomość ekologiczną i to z dobrymi skutkami. Pracując na urlopach zbierałem śmieci po lasach. Do dziś kupuję tylko trwale produkty mogące mi służyć wiele lat i staram się kupowac tylko niezbędne rzeczy, nawet jedzenie i napoje w żadnych plastikach. Ty postanowiłes walczyć o drzewa, bardzo mnie to cieszy ja robię to i wiele wiecej praktycznie od dziecka w miarę moich skromnych mozliwości. Oczywiscie zgadzam się z Tobą, że to wszystko ważne i cenne. Bardzo mnie cieszy jak ktoś robi cokolwiek w tej materii. Byłbym szczęsliwy, gdyby wszyscy ludzie na świecie kupowali tylko rzeczy niezbędne, trwałe i tylko ekologiczne oraz walczyli o przyrodę. Zredukowalo by to emisję zanieczyszczeń jak i produkcję śmieci pewnie o 99%. Tyle, że jako iż od długich dziesiątków lat ochrona przyrody jest częścią mnie w przeciwieństwie do 99,9% spoleczeństwa zdaję sobie sprawę jak tragiczna jest rzeczywista sytuacja i widzę jak straszliwie się zmienia z roku na rok, dlatego jestem świadom, że nawet gdyby 100% ludzi postępowało tak jak ja to zdecydowanie za mało aby powstrzymać proces niszczenia natury. Natura to wszystko przyroda ożywiona i nieożywiona oraz wiele innych rzeczy np. pasy wan Alena związane z naszą magnetosferą na którą wpływamy destruktywnie ponosząc tego konskwencje. To, że pisze tu, że jest bardzo źle to żadna nowość i nie piszę po to by psuć komuś nastrój błogiego zadowolenia. Piszę to w konkretnym kontekście widząc w tym pewną szansę, która mnie cieszy i daje nadzieję. Wyjasniałem to w pierwszym komentarzu więc nie będę się powtarzał. Oczywiście to co negatywnego pisze się o Unii to prawda, ale istnieje wiele perspektyw z których można dojrzeć rózne aspekty tego co się dzieje. My patrzymy na unię i globalizm ze ściśle określonej perspektywy swojego portfela, swojej wolności, swoich wartości i swojego dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego. Źli bangsterzy chcą nas wpędzić w nędzę, zniewolić i odmóżdżyć. Poza złymi bangsterami (których częscią i siła sami jesteśmy czyniąc ich złudną potęgę realną dla nas) jest szersza perspektywa. Perspektywa obejmująca naszą matkę ziemię i moim zdaniem warto mieć tego świadomość. Co więcej warto patrzeć na wszysko co się dzieje z tej perspektywy. Ruch hippisowski zostawił nam bardzo mądrą myśl: „Mysl globalnie a dzialaj lokalnie”. Dzialanie lokalne jest ważne na wszystkich poziomach niezaleznie od szerokości perspektywy z jakiej patrzymy na otaczajacą nas rzeczywistość. To samo co służy matce ziemi czyli np. ograniczanie swoich potrzeb a co za tym idzie konsumpcjonizmu zarazem w węższej perspektywie szkodzi bagsterskiemu systemowi i zastosowane na szerszą skalę zniszczyło by ten system. Tu uważam, że aneksja Ukrainy przez Unię w ostatecznym rozrachunku też przyczyni się do zmiany systemu w oparciu o same mechnizmy tego systemu. Oczywiście aneksja Ukrainy oznacza rozgrabienie jej majątku przez bangsterów, wpędzenie ludzi w nędzę, zniszczenie tożsamości narodowej itd. Dla bangsterów cudowne zyski, ale dla Uni kolejny kłopot, który zmusi ją do zmiany polityki we wlasciwym kierunku jak to już napisałem w pierwszym komentarzu. W tej szerszej perspektywie moim zedaniem jest to korzystne nie tylko dla bangsterów, ale również dla matki ziemi co łatwo mozna dostrzec. Unia zresztą tak czy tak musi zmienić politykę bo ta dotychczasowa już się zgrała i tak naprawdę nikt się na nią nie nabiera. Nie wiem czy ktoś jest tak głupi aby jeszcze wierzyć, że wstąpienie do uni poprawi sytuację materialną kraju wstępującegoczy jego mieszkańców ? Tu moim zdaniem chodzi o irracjonalne fobie krajów wstępujących np. paranoicznych obaw przed Rosją.

            Polubienie

      • Na marginesie:

        Warto sięgać po komentarze G.Carlina 😉
        Czasami, przy lekturze Pańskiego bloga, zdarzało mi się pomyśleć: „Czy aby nie za ostry język został tu użyty?”

        Wtedy starczy puścić sobie ten kawałek jego twórczości:

        I już nie mam wątpliwości 😉

        Pozdrawiam


        Bartysz

        Nie raz krytykowano mnie za ostre, dosadne słownictwo. A ja już od dawna twierdzę – podobnie jak Carlin – że eufemizmy wymyślono po to, aby fałszować rzeczywistość. Słownictwo musi być tak dobierane, aby słowa samym ich znaczeniem wyjaśniały i opisywały to, co jest do opisania. Im precyzyjniej, zwięźlej i dosadniej – tym lepiej. Bo tym realistyczniej opisują rzeczywistość.

        Pozdrawiam i ja.
        opolczyk

        Polubienie

  2. JUDEOPOLONIA i wszystko co ważne w temacie.

    BANDEROWCY w róznych politycznych łaszkach łącza się w jedność która przy eskalacji konfliktu na Ukrainie zaskutkuje rozwaleniem Polski na części. Te żydowską – kresową i tę szwabską do Wisły. Ale „o take polskie” bandyci z solidurności przecież walczyli. Polskę bez Polaków w tym także bez Rodzimowierczych Słowian. Polacy są potrzebni nazistom od tory tylko do wojowania z Ruskimi o Nazi-Białoruś czy Judeo-Ukrainę. Potem, co mało kto pamieta, wdrożą porozumienie NKWD-GESTAPO o całkowitej eliminacji żywiołu polskiego. A działalność wielu „zagorzałych słowianofilów” to tylko szukanie i zbieranie w mase frajerów gotowych umierać w okopach za interesy „żydowskich karaluchów” od XIX w zacierających rączki na myśl o opanowaniu całego świata pod swoim lichwiarskim butem.

    Ale tak się kundlą „młodzieńcze” ideały dla szekli i znajomych od „torcików”.

    Polubienie

  3. Zamieszki na Ukrainie realizowane są według amerykańskiego projektu – wystąpienie deputowanego Rady Najwyższej Ukrainy Oliega Cariowa, który w dniu 20.11.2013 podał informację o bezprecedensowej sytuacji a mianowicie o przygotowywaniu przez USA rewolucji na Ukrainie. Polega się, jak zawsze, na małomiasteczkowych żydach, którzy byli dźwignią wszystkich rewolucji na naszej planecie :

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ukraina-pod-zydowskim-jarzmem-2013-12

    Ciekawy komentarz użytkownika „Chutor1” z w/w linku:
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ukraina-pod-zydowskim-jarzmem-2013-12/#comment-29369

    Admin

    Polubienie

  4. A może trochę przewrotnie , podziękujemy aktorom wczorajszego show „live”.???

    Pracownikom budżetówki warszawskiej , świadczącym usługi polityczne dla podatników polskich, dziękuję za popisowy spektakl …
    POPiS ponad podziałami …

    Dzięki Donaldowi T., świadczącego natomiast usługi Prezesa Rady Ministrów RP, podatnicy polscy dowiedzieli się, co jest POLSKĄ RACJĄ STANU 2013 (słyszałem jego wypowiedź zawierającą ten trójwyraz)…
    .. Streszczę , że chodzi o biedę , wielką biedę (według aktora Jarosława K.), w ramach Unii Europejskiej rozszerzanej na Ukrainę…

    A dzięki jednemu z ojców chrzestnych „Magdalenki”, używającego family name : Adam Michnik , zwolennicy patriotyzmu w życiu publicznym , dowiedzieli się kiedy ktoś „… zachowuje się jak prawdziwy polski patriota!..”

    Niedziela była lekcją wychowania obywatelskiego również dla obywateli polskich…Tym razem media w pewnym stopniu mówiły prawdę…
    Szkoda , że przypadkiem…

    Oglądałem TVP INFO…Słyszałem prezenterów , którym przez wiele godzin zależało tylko na jednym , aby pokazać jakiś atak, prowokacje, bijatyki, krew itd .Doczekali się….
    Niestety, dla nich, wieczorem i tylko na jednym , krótkim odcinku kijowskiej ulicy….

    X X X

    Zapraszam http://zbigniewjacniacki-zyciemojeinasze.blogspot.com/2013/12/w-stepie-szerokimkaczynski-upaja-sie.html

    http://zbigniew1108.neon24.pl/post/102548,w-stepie-szerokim-kaczynski-upajal-sie-pieknem

    Admin

    Polubienie

    • Zbigniew 1108

      Podejrzewam, iż „aktor Jarosław K.” kierowany ślepą rusofobią nie dostrzegł, że swoim udziałem w cyrku na jewromajdanie kompromituje się – gorąco popiera wejście Ukrainy do unii, która dała Polsce – jego słowami – biedę, wielką biedę.

      Niestety obawiam się, że u zatwardziałych kalksteinowców ta sprzeczność nie zaciąży na ich ślepej miłości do ich idola i wodza.

      W sumie cieszy mnie to, że przy takich właśnie okazjach wychodzi na jaw, iż wszystkie agenturalne partie domiujące u nas mimo inscenizowanej pomiędzy nimi „walce” grają w tej samej orkiestrze. Którą dyrygują banksterzy.

      Także oglądałem TVP INFO. I obserwowałem żenujący obraz namolnej dezinformacji i zaklinania rzeczywistości. Przy czym odnosiłem momentami wrażenie, że co niektórzy aktorzy tego telawiwzyjnego spektaklu sami mówili takim tonem, jakby w to o czym bredzili nie za bardzo wierzyli. To było takie przekonywanie oglądaczy „na siłę”. Bo tak wierchuszka nakazała.

      Polubienie

    • Zbigniew 1101

      Aby nie było nieporozumień…
      Piotr Bein na grypie666 wrzucił moją wypowiedź w wymianie mailowej pomiędzy kilkoma osobami.

      W mailu podałem m.in. link Twojego tekstu z NEon24:

      Andrzej Szubert

      21:34 (vor 13 Stunden)

      an Piotr; Mark; Janina
      Piotrusiu…
      A co miał sobór biskupów prawosławnych w łapskach ludobójcy, rzeźnika Stalina zrobić? Podskoczyć mu? Skazać się samym na dobrowolną śmierć męczeńską?

      A co robili katolicy pod panowaniem Hitlera?

      „Jeszcze Warszawa broniła się przed hitlerowcami, a już 13 września 1939r. biskup śląski Stanisław Adamski wydał do swoich parafian odezwę w języku niemieckim:
      „Mili chrześcijanie! Współpracujcie uczciwie z władzami niemieckimi. Dopilnujcie jak dobrzy
      chrześcijanie i obywatele wszystkich ustaw i rozporządzeń niemieckich władz wojskowych i cywilnych. Zajmijcie się spokojnie waszą pracą domową. Ufajcie bezwzględnie organom mianowanym w waszej gminie przez władze niemieckie.”

      http://zbigniew1108.neon24.pl/post/102163,przyczynek-do-rozwazan-o-prs-w-swietle-dokumentow-koscielnych

      A o masowej kolaboracji z Hitlerem ultrakatolików ludobójców ustaszy to jakoś katolicy niechętnie wspominają!
      http://yogin.pl/satya/kosciol-katolicki/883-mroczne-dzieje-katolicyzmu-ustasze-balkanscy-krzyzowcy-piusa-xii.html?showall=1

      I robili to na ochotnika, a nie pod groźbą – jak to było z cerkwią.
      Współodpowiedzialnego moralnie za te zbrodnie Stepanica JP nr 2 beatyfikował:

      „Główny zbrodniarz chorwacki, Ante Pavelić, po wojnie ukrywał się m.in. w Castel Gandolfo (letnia rezydencja papieska). Choć Pius XII wiedział o ogromie zbrodnii, jakie na Paveliću ciążyły. Pomocy w ukrywaniu się udzielał mu też Giovanni Montini – późniejszy Paweł VI.

      Jeszcze bardziej haniebne – i to w wykonaniu “naszego” santo subito, herszta Watykanu, JP nr 2 było beatyfikowanie Alojzija Stepinaca, który był przynajmniej moralnie współodpowiedzialny za to koszmarne ludobójstwo. Był on wszak wikariuszem ustaszy (1942-45) oraz członkiem parlamentu zbrodniczego państwa (1943-45). To było o wiele gorsze, niż “uhonorowanie” Stepinaca kapeluszem kardynalskim dokonane przez Piusa XII już po wojnie – jako wyraz solidarności Watykanu z podkomendnym mu arcybiskupem.”

      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/05/30/chrzescijanskie-wartosci-ludobojstwo-i-hipokryzja/

      Nie bronię cerkwi, ostatnio ją ostro skrytykowałem,
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/11/25/rosja-i-ukraina-niechciane-i-zwalczane-poganstwo/

      ale te brednie, co dezinformator Ścios wypisuje to zwykła katolicka załgana propaganda. Błędy i słaboski cerkwi pod krwawą łapą Stalina opisują i nagłaśniają, a zbrodnie własne i kolaborację katolików z Hitlerem przemilczają.
      O katolickich kapelanach w Wehrmachcie też się nie pochwalą. A nas pogan przyrównują do hitlerowców. Nie tylko Polsat, bo podobne wypowiedzi słyszałem z ust kleru i gorliwych owieczek.
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/05/10/protest-w-sprawie-spotwarzenia-i-plugawienia-polskich-rodzimowiercow-i-pogan/

      Piotr na grypie666 link do Twojego tekstu wbudował w moje zdanie „A co robili katolicy pod panowaniem Hitlera?
      To tak gwoli wyjaśnienia, abyś nie pomyślał sobie, że podszywam się pod Twój tekst.

      Polubienie

  5. Pingback: Nasi sąsiedzi wschodni « Grypa666's Blog

  6. Chciałam pod tym wrzucić linka do Twojego wpisu, ale wciąż mam problemy z komentarzami na YouTube (to ma ponoć związek z nowymi aktualizacjami na YT – komentarze są widoczne tylko dla mnie; kiedy się wylogowuję po prostu ich nie ma).

    Malwa

    Do końca tego agenturalnego bełkotu nie byłem w stanie słuchać. Wyłączyłem go w połowie. Już kiedyś pisałem o tej „niezależnejtelewizji”, że jest podejrzana i dezinformacyjna. Teraz zdradzili się całkowicie – są na żołdzie banksterów i Mossadu
    opolczyk

    Polubienie

    • Malwa

      Mnie YT blokuje jako „opolczyk”. Nie mogę pod tym nickiem komentować. Jedynie pod własnym imieniem i nazwiskiem komentarze wchodzą.
      Ostatnio komentowałem u „inronizatorów”:

      Polubienie

    • Wiesz co… Ja na tym kanale okazyjnie oglądam różne wywiady i reportaże, niektóre naprawdę ciekawe i z ciekawymi ludźmi, także nie chciałabym jakoś generalizować… Ale „Niusów” do tej pory nie oglądałam. Włączyłam sobie teraz, ze względu na to, jak temat Ukrainy jest pokazywany przez mainstreamowe media; po prostu nie chciałam sobie psuć nerwów i włączać telewizora. Włączyłam sobie więc to i po prostu osłupiałam!

      Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.