Niechciany tekst…

.
Gdy pojawił się w sieci bzdurny filmik produkcji Tomka z „wolnejpolski”

.

.
Słowianin, będący także „Adminem” na moim blogu nalegał na mnie abym napisał demaskatorski tekst „o sobie”. Po to, aby zdemaskować kłamstwa pod moim adresem kolportowane w tym filmie (wcześniej opublikowane w tekście  o podobnej treści na „wolnejpolsce”). Ponowił jego ponaglenia po bzdurnym tekście Jarka Kefira, który w idiotyczny sposób przypisał mi hasbarską stronę „wolnapolska”.
http://kefir2010.wordpress.com/2013/11/19/portal-wolna-polska-pl-ostatecznie-zdemaskowany/

.
Także Piotr Bein niezależnie od Słowianina nalegał na mnie, abym przynajmniej bzdurne zarzuty i „fakty” podane przez Kefira wyjaśnił i zdemaskował jako absurdalne kłamstwo. Nie chciałem tego robić – nie cierpię po prostu „mordobicia” z adminami innych blogów, co uwielbia np. „wolnapolska” czy Kefir. Niemniej z niechęcią piszę poniższe, aby nie było wątpliwości, że z „wolną polską” nie mam nic wspólnego.
Przyczyną zamieszania i źródłem bzdurnej insynuacji Kefira jest gravatar Tomka (używany przez niego już na zamkniętej przez niego parę lat temu Judeopolonii). Tomek zmieniał własny nick, początkowo prowadził Judeopolonię jako acidek303. Kiedy zmienił nick na „kaczuchę303” – nie mam pojęcia.
http://pl.gravatar.com/kaczucha303.xml
W tym miejscu przyznam, że w zakładaniu pierwszego blogu Poliszynela Tomek dużo mi pomagał. Prowadził Judeopolonię, publikował wiele moich tekstów z Frondy i gdy z niej za ocenzurowanie wiersza „Pomnikowanie Polski” zrezygnowałem to on pomagał mi w założeniu bloga. Ja byłem „zielony” w sprawach „technicznych” dotyczących prowadzenia własnego samodzielnego blogu. Zarejestrowałem nawet Tomka jako admina i on dbał o stronę graficzną „Poliszynela”. Gdy zamknął Judeopolonię nie założył nowego blogu tylko jako pomocnik techniczny pomagał mi na „Poliszynelu”. Udało się nam na „Poliszynelu” odtworzyć praktycznie wszystkie teksty z zamkniętej przez Tomka Judeopolonii, w tym i moje teksty z Frondy przedrukowane przez Tomka (do tej sprawy jeszcze powrócę). Wtedy to zapewne wordpress automatycznie zarejestrował w jego grawatarze „poliszynel.com„. Nie wiem, dlaczego później Tomek nie zmienił „adresu” własnego gravatara, już po założeniu jego nowego blogu – „Stopsyjonizmowi”. Może nie zauważył, może  zapomniał o tym – nie wiem.
Nasze drogi rozeszły się, gdy zamknąłem pierwszy blog „Poliszynela”. Tomek wpadł wtedy we wściekłość, ogłosił mnie „zdrajcą” i wrogiem nr 1 (o tym, że wcześniej sam zamknął Judeopolonię najwidoczniej zapomniał). Zaraz potem otworzył nowy blog, przy czym odtworzył praktycznie wszystkie teksty z „Poliszynela” – także te odtworzone przez nas z Judeopolonii – w tym i moje teksty z „Frondy”.

Na „Stopsyjonizmowi” Tomek kilkakrotnie mnie (i Piotra Beina) atakował, zwłaszcza w komentarzach,  w czym później gorliwie pomagał mu obszczymurek Ulicki. Ataki dotyczyły przede wszystkim mojej postawy wobec postaci prezydenta Putina. Tomka zbajerował H. Pająk, w którego on ślepo i bezrefleksyjnie wierzy jak muzułmanin w proroka.
Okazjonalnie w komentarzach atakował mnie też broniąc „chrześcijaństwa”, choć pamiętam, że sam deklarował się w prywatnych mailach  jako niewierzący. Demaskuje on – jak sam twierdzi – żydowskie spiski, a największego ich spisku – podrzucenia Goim żydo-chrześcijaństwa – ten „znawca” żydowskich  spisków nie dostrzega.
Większość kłamstw i bredni z filmu Tomka opisałem już w komentarzu w odpowiedzi detektywowi Michałowi Jarzyńskiemu. Nie będę się powtarzał – oto one:

.
https://opolczykpl.wordpress.com/2013/11/16/swieta-poganska-gora-w-polanowie-i-wspolczesna-furia-ponownego-jej-katoliczenia/#comment-56219

.
https://opolczykpl.wordpress.com/2013/11/16/swieta-poganska-gora-w-polanowie-i-wspolczesna-furia-ponownego-jej-katoliczenia/#comment-56219

W tym miejscu dodam jeszcze dwie sprawy.

– Zastanawiałem się dlaczego Tomek ukrył „Stopsyjonizmowi” który tak kochał i pieścił. Załgany filmik sprawę wyjaśnia – ten kłamca nie mógłby wymyśleć kłamstwa o tym, że rzekomo na Frondzie modliłem się w moich tekstach, gdyż powklejałbym mu  linki z wszystkich moich tekstów z Frondy opublikowanych na Judeopolonii, a które przetrwały na ukrytym „Stopsyjonizmowi” (niewykluczone, że ten kłamca je teraz pousuwa, ale ślad po nich i tak chyba pozostanie).

Sprawa druga dotyczy mojego nazwiska i tego, że mieszkam w Niemczech. Wielokrotnie już atakowano mnie za te sprawy. Gdy brakuje konkretnych zarzutów z konieczności czepia się o cokolwiek, choćby o nazwisko czy mieszkanie w Niemczech.  I wydziwia się nad moją rzekomą niemieckością. A ja otwarcie kiedyś przyznałem się do moich korzeni i do pochodzenia nazwiska:

Przodkowie ze strony ojca pochodzą z terenów dzisiejszych Niemiec wschodnich (byłej NRD). Wywodzą się z Połabian w przeszłości przymusowo zgermanizowanych. W XIX wieku pradziadek (po mieczu) wyemigrował do Prus Wschodnich. Tuż po 1918 przeniósł się do odrodzonej Rzeczypospolitej (na tereny dzisiejszej Litwy.) Tam jest pochowany. Za żonę wziął sobie Polkę. Szybko i łatwo się “spolszczył”. Dziadek też ożenił się z Polką. Po II wojnie nie chciał wyjeżdżać do Niemiec. Pochowany jest na Pomorzu (Szczecinek).”
https://opolczykpl.wordpress.com/2012/05/21/powrot-do-poganskich-korzeni/

Także Słowianin ma tę wypowiedz na bocznym panelu jego blogu.
http://slowianin.wordpress.com/

No cóż – jeśli ktoś chce, może na siłę utrzymywać, że jestem „Niemcem”. Tylko, gdybym nim był, czy prowadziłbym od lat publicystykę po polsku?

A że mieszkam w Niemczech? A ile milionów Polaków i Polonusów mieszka za granicą? Wielokrotnie katolicy atakowali mnie z tych samych powodów – co z ciebie za „Polak” i do tego „Słowianin”? Ale gdy katolicy mieszkający od dawna za granicą głosują na PiS i bulą na rebe Rydzyka, to nikt im nie zarzuca – co z was za Polacy? Natomiast gdy poganin mieszkający w Niemczech prowadzi w języku polskim blog – to zaraz sypią się oskarżenia – co z ciebie za Polak? Jesteś Niemcem!

Co do Kefira – w komentarzu u mnie wkleiłem zablokowane przez niego moje wpisy na jego blogu.
Przytoczę je tutaj ponownie:

opolczykpl powiedział/a
Twój komentarz oczekuje na moderację.
19 Listopad 2013 @ 22:44

Odbiło ci? Ja to acidek?
Acidek prowadził “Judeopolonię”. Zamknął ją ze strachu. Przygarnąłem go wtedy na “Vademecum Poliszynela”. Odpowiedzialny był za grafikę blogu. Gdy zamknąłem Vademecum Acidek (Tomek) wściekł się na mnie i wypowiedział mi wojnę. Na “krasnoludkachzpejsami” już go ze mną nie było. Acidek założył Stopsyjnizmowi i okazjonalnie mnie atakował. Teraz ma wolnąpolskę.
Z ciebie “detektyw” jak ze mnie baletnica. Piszesz pierdoły, insynuacje i bzdury.


opolczykpl powiedział/a
Twój komentarz oczekuje na moderację.
19 Listopad 2013 @ 23:14

Słuchaj palancie – wejdź na “regulamin” wolnej polski i przeczytaj:

14. Ataki trollów z żydowskiego skansenu Andrzeja Szuberta vel „opolczyka” oraz lansowanie jego portalu czyli zostawianie linków to gwarantowany ban.

http://wolna-polska.pl/regulamin

Czy myślisz patafianie, że sam siebie bym banował?


opolczykpl powiedział/a
Twój komentarz oczekuje na moderację.
20 Listopad 2013 @ 00:18

I to jeszcze patafianie dezinformatorze i oszczerco przeczytaj:
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkodniki-hasbara-2013-11
Czyż szczułbym sam na siebie?
Jesteś pieprznięty i nawiedzony. I sam się zdemaskowałeś – jesteś taki sam oszczerca i dezinformator jak Tomek/acidek z “wolnejpolski”.

Rozsądkowi czytelników pozostawiam ocenę – czy będąc jak twierdzi Kefir – „wolnąpolską” sam siebie bym „zbanował”.

„14. Ataki trollów z żydowskiego skansenu Andrzeja Szuberta vel „opolczyka” oraz lansowanie jego portalu czyli zostawianie linków to gwarantowany ban.”

http://wolna-polska.pl/regulamin

Nadmienię w tym miejscu, że na „wolnąpolskę” praktycznie nie zaglądam. To detektyw Michał Jarzyński znalazł ładnych parę tygodni temu ten zapis i poinformował mnie o nim.

No i czy będąc adminem „wolnejpolski” sam szczułbym na siebie – jak tutaj:

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkodniki-hasbara-2013-11

Nie mam pojęcia, co Kefirowi strzeliło do łepetyny. Wiem, że pochłonięty jest on od miesiący walką z różnymi adminami. Biorą lub brali w tym udział Zenobiuszek (nawiedzony katolik-kaczysta) MonitorPolski (Marek, mój znajomy) Vismaya (moja znajoma) Józef Bizoń (mój znajomy) Tomek/acidek/kaczucha – (mój niestety znajomy), okresowo Mizia (trochę się znamy) i mój przyjaciel Piotr Bein. Obszczymurka Ulickiego pomijam, bo ten szczuje głównie w komentarzach. Krótko zresztą Tomek i Ulicki prowadzili wspólny blog, ale szybko się pożarli  i ich drogi się rozeszły. Mnie próbowano w te walki wciągnąć, ale ja nie miałem na to nigdy najmniejszej ochoty. Kefira nigdy nie atakowałem i nie wiem co mu strzeliło do łepetyny. Jest on po prostu głupi. Zamiast mnie zapytać o ten gravatar Tomka zabawił się w Sherlocka Holmesa i wyszedł na kompletnego idiotę i dezinformatora.

.

Sprawy jarmułki nie będę kolejny raz wyjaśniał. Był to wygłup i tyle.

.

Powyższe napisałem z niechęcią i  jedynie dlatego, że dwie osoby, które cenię i szanuję – Słowianin i Piotr Bein uważali, że powinienem to zrobić. W gówniane wojny idiotów i świadomych kłamców i dezinformatorów typu Kefir, Tomek”wolnapolska”” czy wtórujący Kefirowi Zenobiuszek nie mam zamiaru się włączać. Przede wszystkim dlatego, że na gówniane wojny nie mam ani ochoty, ani czasu. A ponadto tym idiotom i dezinformatorom na tym po prostu zależy – chcą, abyśmy obrzucali się nawzajem gównem zamiast prowadzili rzeczową publicystykę.

.

Nie ze mną palanty i agenci wpływu takie numery.

.

opolczyk

.

ps. Publikuję jeszcze jeden mój komentarz zablokowany przez Kefira: 

opolczykpl powiedział/a

Twój komentarz oczekuje na moderację.
20 Listopad 2013 @ 00:33

.

I jeszcze jesteś żebrakiem i wyłudzasz pieniądze od naiwniaków:

“Jeśli identyfikujesz się z tym co robię i chcesz, by ta strona się rozwijała, wesprzyj mnie finansowo. Aby to zrobić, kliknij tutaj. Liczy się każda, nawet najdrobniejsza pomoc. Dziękuję serdecznie, Jarek Kefir :)

Zydzi łupią Polaków a ty wyciągasz łapę po datki od okradanych.

Ja tego nie robię!

W tym miejscu zaznaczam, że nie można porównywać żebractwa Kefira publikującego bzdety i dezinformacje z np. tym, co robi Piotr Bein, który zbiera pieniądze często na konkretne cele – np. wspieranie finasowe osób represjonowanych sądownie.
Ponadto, za wieloletnią działalność publicystyczną wolną od demagogii i dezinformacji Piotr zasługuje na finansowe wsparcie go. Kefir publikujący bzdurne wymysły na pewno nie.

.

.

.

precz z jahwizmem

.

Ręce Boga

37 thoughts on “Niechciany tekst…

  1. Wpisałem się u Kefira wczoraj. Nie interesuje mnie, czy weszło, bo łajdak usuwa komenty niepasujące do kreowanego własnego image: bystry blogier, poczytny redaktor śledczy (9 mln wizyt od momentu założenia bloga parę lat temu), nieomylny demaskator zakłamania systemu i polskiej blogosfery. Bieżąca akcja Kefira (i poprzednie, wspomniane przez Andrzeja) wskazują jednak, że Kefir to exhibicjonista dla polactfa, celem nabijania licznika (nie wiem po co, skoro profity zbiera właściciel WordPressa), ślectfa wikłają go w prowokacje suszpowo-mosiadowe.
    Z początkowego podziwu i uznania, ze zdumieniem i żalem zmieniałem opinię o Kefirze, w końcu wymazując go z polecanych. Teraz wyszedł na pośmiewisko. Najsmutniejsze, że takich potrzebuje polactfo. PANowiec dr Maciej Pokora podobnie przyczepił się do Andrzeja (w końcu spadło na Beina), jakoby zmanipulował rozsyłkę linku do filmu Zniesławienie:
    https://piotrbein.wordpress.com/2011/06/20/kolejne-%E2%80%9Edochodzenie%E2%80%9D-dra-inz-macieja-pokory/
    Gdyby zamiast bezczelnie oskarżać, Pokora zapytał Andrzeja, doszliby po nitce do kłębka. Gdyby Kefir zapytał, skąd Poliszynel na grawatarze kaczuchy303, niebyłoby marnowania czasu i kompromitacji. Ale gdy komuś zależy na własnej sławie po trupach innych… Parę cytatów z trafnego do sytuacji (bez zmowy) nowego artykułu Vismayi:
    „jeśli chcesz rzeczywiście poznać Prawdę włącz swój wewnętrzny zmysł,
    patrz w swoje serce a nie na zewnętrzny świat.”
    „Prawda jest nieuchwytna dla tych, którzy tak naprawdę nie chcą jej poznać,
    wolą wymyślać swoje wersje, próbują świecić własnym kłamstwem …
    lecz ci oszukują tylko siebie …
    wreszcie muszą już zrozumieć, że tylko w Prawdzie są cenni i boscy …
    i nie muszą dawać dowodów tego, prawda jak magia zawsze pokazuje prawdziwe oblicze.”
    http://www.vismaya-maitreya.pl/miecz_prawdy_prawda_ciagle_zyje.html

    Odpowiedziałem Vismayi słowami Mariokosmos z forum Grypa666 w 2009: „sercem myśleć trzeba będzie”. Na co Vismaya: „ano takie czasy, dzisiaj szuka się ziarenek prawdy w wielkich śmietnikach, aby nie przepadły na zawsze. Toteż czasami trzeba w takim śmietniku nurkować głeboko samemu tarzając się w brudzie…. ale ktoś to zrobić musi, bo nam w ten sposób wyprowadzą całą prawdę na wysypisko śmieci.”

    Teraz mój wczorajszy koment u Kefira:
    =================
    Znam dobrze od 2010 r. Andrzeja Szuberta, polskiego patriotę z darem niezależnego myśœlenia, analizy i pisania. Miał blogi Poliszynel, Krasnoludki z Pejsami, Opolczyk, teraz Opolczykpl, zakładane i kasowane przez niego ze wzgl. na bezpieczeństwo. Piszesz nieprawdę: „„zlikwidowany za oszołomstwo blog.. poliszynel.wordpress.com“.”

    Zapytaj WordPressa, czemu Poliszynel widnieje w e-opisie kanalii z Wolnej Polski. Suszpy duzo mogą… Obsmarowujesz Szuberta bez cudzysłowu, a słowo „„rzekomo“” wcale nie łagodzi ogólnej wymowy twego oszkalowania. Podzielasz gnojkowš „ocenę“ przez WolnaPolska?
    Piszesz w „rozmowie“ z Andrzejem: ” -No, ciekawe kto im dał geld na serwer w Kanadzie (sic!) przyp. Jarek Kefir 😀 xDDD“”
    Z własnej głupoty się œśmiejesz? Przecie wiesz, że wszystkie blogi Andrzeja były na WordPress, a tam darmocha. Nalepiasz „”odległe“” przy miejscu bloga Opolczykpl w kraju i śœwiecie. Możesz się chełpić wyższą pozycją, ale mądroœścią twój blog lata śœwietlne w tyle.
    Co do „autogloryfikacji niejakiego Szuberta“: czy twierdzisz, że ksywa detektywjarzynski też należy do Szuberta? Powtarzam za Panem detektywem Michałem Jarzyńskim: Andrzej od 2010 r. otworzył mi oczy na sprawy ważne, na które wczeœśniej nie zwracałem uwagi i wielkie mu dzięki za to. Niestety nie mogę powiedzieć tego o blogach Jarka Kefira, zwłaszcza od kilku miesięcy.

    Ws. Podleckiego bijesz pianę. Marek ma podstawy do zaniepokojenia. Blogi wykluczonych to ostatki wolnoœści. Jeśœli uny mogą zamknąć blogi obywatelowi Kanady bez podania przyczyny, to co będzie w Polin! Marek słusznie wiąże wredne ataki przez WolnaPolska z agenturalnie sterowanym atakiem na zappera i z mosiadowymi atakami na Podleckiego, w których wziąłeśœ udział. Czy nie znasz roli Wielkiej Farmacji w kompleksie jot? Skąd zrzut pod komentem Monitora, czemu zaczerniłeśœ i do czego pijesz? Wniosek tylko jeden: Jarek zbzikował albo jest pod mind-control mosiadu.

    A teraz „”Ostatecznie zdemaskowany…“” –– przydałoby ci się nieco pokory, Jarku. Pokazujesz exhibicjonizm, prymitywną psychomanipulację użytecznymi idiotami twej widowni. Przy okazji Zenio podwyższa swe notowania…

    Dajesz się znów wciągnąć w oczywistą mosiadową robotę. Za duzo zaufania masz do internetu, za mało dla prawdziwych dobrych ludzi. Jest nas coraz mniej niezależnych patriotów, więc czemu się wzajemnie wykańczać?

    Nie jesteśœ godny mego komentarza. Skasowałeśœ koment Andrzeja, tak jak zablokowałeśœ mnie kilka mies. temu ws. zappera, beczelnie chamsko mejlując mi prywatnie ni z gruszki ni z pietruszki: „”Ot, złoœliwoœść agentury która chciała w 2009 roku wylansować „nową jakośœć” w niezależnej blogosferze i ją de facto przejąć. Nie udało się! Co nie, panie Bein?”“ Wykluczony hitlerek nam sie narodził……

    Smutne to, że przyciągasz widownię durnotami jw., rodem z hasbarni. Powtórzę za Andrzejem: „Niczym nie różnisz się od “wolnej polski”. Stosujesz takie same chamskie insynuacje i pomówienia.“
    =================

    Piotrze, cieszę się, że wordpress odwiesił Twój prywatny blog. Mam nadzieję, że „grypę666” też odwieszą.
    opolczyk

    Lubię to

  2. Pingback: Następny durny atak na Andrzeja Szuberta | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

  3. W sumie jak to na hasbarę przystało, po ich zdemaskowaniu przeze mnie, na zaprzyjaźnionym przez nich portalu YuoTube mamy już trzy filmy pod tym samym tytułem :

    W tym ostatnim filmie mój wpis zmanipulowano. Ukazuje się jego cześć.

    Lubię to

  4. PS
    Michał Jarzyński
    Listopad 18, 2013 o 5:10 am | #15
    Odpowiedz | Cytat

    Panie Andrzeju !! pobudka mamy reklamę na portalu “Wolna Polska” i na Yuo Tube :

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkodniki-hasbara-2013-11

    Przy okazji mój wpis pod filmem na Yuo Tube /na wszelki wypadek jak by zniknął już miałem takie przypadki/ :

    “Sam jesteś hasbarą, stąd u Ciebie tak dobra znajomość tej formacji z której sam pochodzisz. Pan Andrzej Szubert , kilka lat temu, otworzył mi oczy na sprawy ważne, na które wcześniej nie zwracałem uwagi. Przy okazji wielkie mu dzięki za to. Dezinformacja, którą stosujesz to element wojny informacyjnej /ideologicznej/.
    Słynny polski agent Kloss z filmu : “Stawka większa , niż życie” powiedział by w tym miejscu : Bruner ! nie z nami te numery. Zostałeś właśnie przeze mnie zdemaskowany. Jestem byłym ekspertem od dywersji ideologicznej. Drugi raz za nim coś podobnego zrobisz – pomyśl wcześniej. Przynosisz wstyd ludziom na planecie Ziemia.”

    Lubię to

  5. Hasbara /jej mocodawcy/ zamierzali zdemaskować wyimaginowanego przez nich wroga -Opolczka.pl , tymczasem zdemaskowali samych siebie. Ta akcja kompletnie hasbarze nie wyszła. Strzelili sobie sami w kolano. Przy okazji ujawnili swoich dyżurnych współpracowników, którzy się w tym czasie uaktywnili jak na przykład : Jerzy Ulicki-Rek.

    PS. Ja nie wykluczam, iż wśród podanych przez nich w pierwotnym filmie osób są też autentyczni hasbarowcy. To ich taka gra na prawdzie i półprawdzie. Chodzi przy tym też o to, by być wszędzie, a więc po jednej i po drugiej stronie sporu i mieć tam swoich ludzi, by móc nimi dowolnie sterować /manipulować/. Nie zawsze to się jednak da skutecznie zrobić – co w tym przypadku miało miejsce. Chłopaki napracowali się przy produkcji propagandowego filmu i osiągnęli cel odwrotny do zamierzonego. Wyłożyli się na całego równocześnie ujawniając swoje formy i metody działania.

    Lubię to

    • Zgadza się Panie Michale – zdemaskowali samych siebie.
      Dodam jeszcze coś w sprawie mojego nazwiska i miejsca zamieszkania. Tomek/acidek303/kłamczucha303 – gdy ściągał moje teksty z Frondy i pomagał mi na „Poliszynelu.com” nie miał żadnych wątpliwości co do mojej polskości i patriotyzmu. Dopiero teraz nagle okazałem się dla niego „Niemcem”. To zwykła kanalia, kłamca i insynuator.

      Lubię to

    • Trafny komentarz nt. JUR-a (Jerzego Ulicki-Reka) i nie tylko:

      „Juruś, postaraj się lepiej żydku (dawaj wpisy, które coś wnoszą do tematu), bo ci przetrącimy pejsy.
      Nie wątpię, że „czytasz z wielu źródeł” (tylko szkoda, że wszystkie są koszerne – „przypadek”?).

      Dla osób, którym szkoda czasu na sprawdzenie w internecie czym zajmuje się zawodowo ten mentalny obrzezaniec – Jurek to agencik, który dostał rolę „patrioty” w wersji (a tych jest wiele, występują kombinacje prezentowanych poglądów np. w kwestii polityki, banków, Unii, stosunku do kościoła, itp.) takiej, że Kościół jest „pod atakiem” żydków, ale nadal jako taki ma być „dobry” (w domyśle chodzi o spowodowanie strachu „katoli”, bo atak na kościół, to ma być rzekomo „atak na polskość” i macie się bać), podczas, gdy wiadomo, że to największy wróg wewnętrzny Polski (pasożyt niszczący ją od ponad 1000 lat, od przymusowego Chrztu – macie tego nie odkryć, wasz pejsaty „antysystemowy” guru – obojętnie kogo polubicie – już tego dopilnuje).

      Trzeba uważać, bo środowiska „patriotyczne” są obsadzone takimi funkcjonariuszami jak Jerzyk (główna jego siedziba, to forum „prawda2.info”, czy jakoś tak).
      Reprezentują większość opcji światopoglądowych jakie „goj” może mieć („goj” musi mieć „autorytet”, oczywiście koszerny, wtedy jest OK).
      Taki np. Cejrowski [Zobacz też: http://wiernipolsce.wordpress.com/2013/11/19/list-otwarty-do-narodu-rosyjskiego-i-wladz-federacji-rosyjskiej-2/#comment-41625 – przyp.] „krytykuje” Unię Europejską, a w kwestii Kościoła popiera go w 100% (ale tu już inna odmiana, bo ani słowem nie wspomina – taki ma rozkaz – o nieprawidłowościach w tej firmie – po czym można gładko przejść do np. Natanka, który stwierdzi, że źle się dzieje w Kościele, ale tym razem winne są „demony” – w tej wersji „kato-patriotyzmu” słowo „żyd” nie padnie – na tej zasadzie każdy znajdzie coś dla siebie, przewodnika, zawodowego „ujawniacza prawdy”, dla „inteligentów” jest np. JKM, inni znajdą „mistrza” w Michalkiewiczu, itp., itd.). Dla „obeznanych” z ekonomią i „nowoczesnych” są żydowskie wynalazki typu BPLN (złotówka barterowa) i BitCoin (jako „lekarstwo” na problemy/kryzysy ekonomiczne).

      Jureczku, jak masz „głowę na karku”, to powinieneś się zwolnić ze służby (jeszcze w tym roku), to może unikniesz konsekwencji jak wam System padnie („góra” może dokonywać czystek, zacierać ślady, a Ty jako szeregowiec możesz zostać „sprzątnięty” przez obecnych koszernych „kolegów” po fachu – myślisz mośku, że w mafijnej strukturze, której służysz, masz „przyjaciół”?).” Autor: „Toporzeł” / Za: http://polonocentryzm.pl/?p=204#comment-90

      Lubię to

  6. Nie pierwszy raz wytrawni koczownicy nie wytrzymują napięcia.. Jeśli działa się w słusznej sprawie, „puszczanie nerwów” nie powinno mieć miejsca. Należy pamiętać, iż skoro ci „wytrawni” opuścili przyłbice, zaraz powinni pojawić się ich następcy. Pomimo dwudziestopierwszowiecznego realizmu świata wirtualnego, paszkwili, telavizji i innych jerozolimsko-watykańskich mediów, ci którzy czują się patriotami i wierzą w słuszność swojej walki o prawdziwą Wolność, nie powinni chyba brać na siebie odpowiedzialności za działanie przygłupów i dezinformatorów wszelakiej maści, tylko kontynuować swoje dzieło i jednoczyć się dalej. Czy nie lepiej przyjąć postawę „górnolotną” i najzwyczajniej w świecie lekceważyć pieniaczy i judeopublicystów wściekłych..? Niech się robactfo wije i szczerzy! Nie dajmy się prowokować do polemiki rodem z gadzina.pl . Czekam z niecierpliwością na kolejną porcję publicystyki trzymając kciuki za dalsze działania demaskatorskie.
    Pozdrawiam „Ciało Pedagogiczne”.

    Roomzeis:

    Tytuł tego wpisu mówi sam za siebie – nie chciałem tego pisać. Niemniej ilość i intensywność kłamstw pod moim adresem przekroczyła wszelkie granic. Tyle, że podobnych tekstów w przyszłości już nie planuję.
    Psy niech szczekają, kundle niech ujadają, a my jedziemy dalej…
    Co do „wytrawnych koczowników”… Aż tacy „wytrawni” to oni nie są. Okazali się zwykłymi patałachami.
    opolczyk

    Lubię to

    • „Aż tacy “wytrawni” to oni nie są. Okazali się zwykłymi patałachami.”

      Nie stawiałbym tak sprawy. Na początku swojej kariery pracowałem pod kierownictwem jednego z nich płk. Stanisława Kaczmarka -szefa Oddziału WSW w Szczecinie.
      Mam o nim do dzisiaj , patrząc od strony umiejętności operacyjnych, dobre zdanie. Był fachowcem w swojej dziedzinie. Nie generalizowałbym więc, gdyż to prowadzi do megalomanii. Nie bądźmy tacy jak oni, nie naśladujmy ich, mówmy własnym językiem, przy tym sięgajmy do naszych słowiańskich korzeni.

      PS. Mówienie własnym językiem po wiekach niewoli nie jest wcale takie proste i łatwe. Ja sam się wielokrotnie łapę na tym, iż mówię i zachowuję jak oni.

      Panie Michale – miałem na myśli jedynie Tomka i Kefira. A ci okazali się patałachami. Zrobienie jako tako wiarygodnej i trudnej do zdemaskowania fałszywki przerasta ich możliwości.
      opolczyk

      Lubię to

    • Argument powyższy ma sens w społeczeństwie poinformowanym, mądrym. W Polin wiedzie rej polactfo na agenturalnej smyczy mentalnej, uwielbiające sensacyjno-bzdetne blogi jak Kefira (9 mln wizyt od założenia parę lat temu).
      Toteż od czasu wyjścia na scenę publiczną Polin w 2009 r. zwalczam próby oszkalowania mnie i dobrze znanych mi osób, dokumentując poszczególne przypadki w Pralni:
      http://piotrbein.wordpress.com/pralnia/
      Teksty te przydają się po latach, kiedy publika zapomni sprawę, a agenciury i duraki próbują wyciągnąć tego samego śmierdzącego szczura na forum publiczne.

      Lubię to

  7. Szok. Wolna Polska kompromituje się doszczętnie, atak na Ciebie to istne samobójstwo tego mizerniejącego z dnia na dzień portalu wśród myślących ludzi. Nawet jeśli nie chcą promować pogaństwa to powinni czym prędzej odwrócić się od chrześcijaństwa bo dobrze wiemy że ich tzw „walka z żydami” nie ma najmniejszego sensu jeśli nie zdejmą nadjordańskich kajdan ze swych łbów. Oni jednak mają się za zbawców i misjonarzy jedynej „prawdziwej” doktryny kościoła, biblii, jahve, wszyscy inni się mylą: papieże, biskupi, patriarchowie ale wolna polska da Ci receptę jak ominąć „złych” i zażyć „dobrych” jezusa i maryję. Istna komedia. Jestem czytelnikiem Twojego bloga i jakoś nie stałem się putinistą czy coś tam, trudno powiedzieć czy faktycznie jest żydem czy nie, pewne jest że podobnie jak Stalin jest otoczony przez żydów z każdej strony i chcąc nie chcąc musi się z nimi układać, zresztą nie wiem, nie znam się, nie siedzę w jego głowie, sytuacja w Rosji tak jak w innych słowiańskich krajach jest fatalna ale w jakim stopniu Putin za to odpowiada czy też w jaki sposób temu przeciwdziała to długi temat i wymaga kolejnego artykułu czytelnie przedstawiającego zarzuty i ewentualnie dementującego je. Kiedyś byłem czytelnikiem stopsyjonizmowi, wolnej polski czy nwonews ale promowanie tam jakiejś jedynie słusznej chrześcijańskiej opcji jest nie do zniesienia. Wszyscy chyba wiemy że odrzucenie watykańsko-żydowskich bredni objawionych jest konieczne i to jedyna droga do rozwoju, ale co dalej? Ludzie od razu chcą zastąpić wiarę w jednego „zbawcę” wiarą w drugiego, zmieniają baśnie ale ciągle nie szukają w sobie. Szanuje tzw rodzimowierców ale nie wyobrażam sobie byśmy nagle tu na terenach Lechii wrócili do tańców w „świętych” gajach. Szacunek i miłość do słońca, gwiazd, galaktyki czy systemu kosmicznego wydaje mi się w porządku ale składanie im kwiatów, owoców czy tańce przy ogniskach nie wydają mi się konieczne, choć to tylko moje zdanie jeśli ktoś lubi ok, na pewno nie wyrządza to takich szkód jak np picie krwi zamordowanego zbawiciela. Podsumowując blog ten oceniam na szkolną 6-tkę, co jest wyjątkowe bo obecnie na całą polską publicystykę mogę wystawić takie trzy, drugą taką ocenę ma u mnie jedynie tak tutaj niechciany pan Pastuszka, tak, tak. Również nie zgadzam się z wieloma jego poglądami i rozwiązaniami ale przynajmniej facet jest konkretny, wymyślił coś, coś ma do zaproponowania, nie jest to tylko czcze biadolenie i puste wkurwienie, a że czasem się uniesie i przeklnie no to co, tym ciekawsze są jego filmiki, o widzę że właśnie pojawił się nowy :-D, mam nadzieję że nie dostanę od razu na wstępie bana za promocję czy coś, jakby coś to nikomu tego nie polecałem, stosuje to tylko na sobie na własną odpowiedzialność i nie radzę tam wchodzić 😀

    Lubię to

    • nydhos:

      No cóż – dla osoby myślącej „walka z syjonizmem” i promowanie nadjordańskiej dżumy – oszustwa syjonisty Szawła/Pawła – muszą wydawać się podejrzane.
      Do Putina nikogo na siłę nie przymuszam. Wyrażam o nim moją własną, osobistą opinię. Choć polecam i opinię o nim Albina Siwaka:

      „Wszyscy chyba wiemy że odrzucenie watykańsko-żydowskich bredni objawionych jest konieczne i to jedyna droga do rozwoju…”

      Niestety jeszcze nie wszyscy. Ale przybywa nas. I to cieszy.

      „Szanuje tzw rodzimowierców ale nie wyobrażam sobie byśmy nagle tu na terenach Lechii wrócili do tańców w “świętych” gajach. Szacunek i miłość do słońca, gwiazd, galaktyki czy systemu kosmicznego wydaje mi się w porządku ale składanie im kwiatów, owoców czy tańce przy ogniskach nie wydają mi się konieczne, choć to tylko moje zdanie jeśli ktoś lubi ok…”

      Dla mnie obrzędy słowiańskie są przede wszystkim wyrazem powrotu do naszej własnej, prastarej słowiańskiej tożsamości, tradycji i kultury. Przy czym zapewniam Ciebie, że my poganie nie mamy zamiaru NIKOGO do udziału w takich obrzędach przymuszać. Nikt też nie musi wierzyć w naszych prastarych bogów. Nikt nie musi jak ja być czcicielem Swarożyca.
      Niemniej w moim programie dla słowiańskiej Polaki ochrona tradycji słowiańskiej jest istotna:

      „Postulaty kulturowo – społeczne:

      1. Odbudowa i otoczenie opieką państwa naszej własnej, słowiańskiej, pogańskiej, przedżydowskiej tradycji, kultury i tożsamości.
      2. Oddanie Rodzimowiercom wszystkich zagrabionych przez katolicyzm pogańskich miejsc kultu.
      3. Zakaz finansowania przez państwo kościołów i religii wrogich kulturze słowiańskiej.
      4. Oczyszczenie przestrzeni publicznej z symboli żydowskich religii monoteistycznych, wrogich Duchowi Słowiańszczyzny.”

      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/07/26/program-dla-polski-slowianskiej/

      Obrzędy słowiańskie nie wyrządzają żadnych szkód w przeciwieństwie do guseł jahwizmu, wpajających owieczkom strach przewd piekłem i „gniewem bożym”, poczucie winy (to za twoje grzechy umarł „zbawiciel”), poczucie bezwartościowości (panie nie jestem godzien abyś przyszedł do mnie, bla bla bla). No i symboliczny kanibalizm.

      Z Waldemarem Pastuszką nie jest tak do końca, że jest tutaj „niechciany”. Widzisz, ja nie mam nawet do niego pretensji o to, że kiedyś prywatnie nazwał mnie żydowskim ścierwem. Nie jestem mściwy ani pamiętliwy. Pochwalabym zaangażowanie Waldiego, ale mam spore zastrzeżenia dotyczące:
      – kultu Stalina który nijak nie pasuje mi do Słowiańszczyzny
      – wulgaryzmów.
      Pamiętam, miałem kiedyś takie zdarzenie. Nysa, zakład karny przerobiony na obóz internowanych. Na spacerniku rozmawiam z towarzyszem niedoli ze stoczni gdańskiej. Od czasu do czasu rzucamy „mięsem”. Podchodzi do nas inny internowany, z wrocławskiego uniwersytetu i mówi do nas „Panowie szanujcie polski język”. I do mnie to od razu trafiło! Można polski język wulgaryzować, można go szanować. Ja wybieram to drugie. I to co robi Waldi w jego felietonach filmowych drażni moje uszy i moje poczucie smaku i przyzwoitości. Choć jak Waldi mam „korzenie” kolejowe – pracowałem w młodości na kolei. Była to moja pierwsza praca zarobkowa.

      Co do banowania – nigdy nie robię tego bezpodstawnie. Możesz mi wierzyć – gdybym nie prowadził blogu „twardą ręką” jakakolwiek dyskusja byłaby tutaj niemożliwa. Bo każdy wpis zalewany byłby bredniami katoli, troli, dezinformatorów i hasbary.

      Lubię to

  8. Zenobiusz jest jak Maciarewicz i jak nie ma pancernej brzozy to zawsze jakąś z telaviwu przywiezie i zasadzi. Długoletni i oddany z niego ogrodnik.

    Lubię to

    • „Zenobiusz” (prawdziwe nazwisko: Tadeusz Kisiel – etniczny i duchowy krypto-Żyd; jego działalność jest klasycznym przykładem neofity-katolika w Polsce) to znany w internecie dezinformator – tym razem zmyśla i kłamie w odniesieniu do Opolczyka:
      “…nikt mnie nie dał geld na “wolna polska”” Za: http://zenobiuszjuz.wordpress.com/2013/11/19/pomidor-czy-papryka/#comment-5952
      A Opolczyk u „Kefira” napisał tak:
      „“No, ciekawe kto im dał geld na serwer w Kanadzie …”
      Kolejna insynuacja i chamskie kłamstwo. WordPress jest bezpłatny. nikt mi na to nie dawał geldu.

      Tutaj jest pewna ciekawostka dot. portalu „wolna-polska” (nie wiem czy, i na ile prawdziwa): „Wysoki współczynnik odrzuceń wskazuje na jednorazowe sztuczne wejścia, czyli zorganizowany system podnoszenia notowań w rankingu.. typowy zabieg na blogach i stronach agenturalnych.”
      „Cztery minuty na czytelnika w “WP” w porównaniu do niemal godziny czytania na moim blogu, a to średnia statystyczna na czytelnika. Wynik wolnej polski jest tragiczny zważywszy że czas ładowania mojej darmowej strony jest koszmarny:”
      Za: http://zenobiuszjuz.wordpress.com/2013/11/19/pomidor-czy-papryka/#comment-5971

      A tu przykład błędnego skojarzenia lub celowej dezinformacji w wykonaniu niejakiej „Megi”: http://zenobiuszjuz.wordpress.com/2013/11/18/wolna-polska-kim-sa-te-szczuryczyli-ten-ktoremu-skonczyl-sie-czas-i-jego-pomagierzyw-opalach/#comment-5796

      Polecam jeszcze jeden wątek i link w komentarzu (a także poniżej) m.in. nt. „Kefira”: http://www.monitor-polski.pl/krotkie-rece-polskich-psychopatow/comment-page-3/#comment-115934
      http://wolna-polska.pl/wiadomosci/komu-bije-dzwon-2013-11

      PS „Wtedy to zapewne WordPress automatycznie zarejestrował w jego Gravatarze” http://poliszynel.wordpress.com/ – WordPress nie robi tego automatycznie, kiedy ja na Gravatarze zakładałem własny profil, a nieco później (poprzez niego) blog – mogłem na nim dodać link czy opis, ale były to tylko opcje (nie ma takiej konieczności) – można to zrobić w każdej chwili, a nawet dodawać dowolne adresy (np. do innych, polecanych blogów czy stron).
      Podejrzewam, że Tomek, który był adminem na „Poliszynelu” (i go współtworzył) – celowo pozostawił adres do nieaktywnego „Poliszynela” w jego Gravatarze – i to niekoniecznie z sentymentu (na pewno nie mógł się z tym pogodzić), być może jako ślad, jakiś „dowód”, celem ew. manipulacji, itd. (miał on żal do Opolczyka – właściciela tego blogu i nieuzasadnione pretensje za jego zamknięcie, gdyż wcześniej zrobił to samo z własnym blogiem…).

      Lubię to

  9. No i wyszło szydło z pokrowca. Zachodnie pieniądze jednak nie śmierdzą, szczególnie w takiej ilości.

    Lubię to

  10. Masakra. Czyli cała siatka informacyjna. Wszystkie te portale alternatywne przebudzające, otwierajace oczy na syjonizm , prowadza ziomale po fachu. No cóż, prawda wyszła przykro o tym wszystkim sie dowiadywac. Propagnda dezinofrmacyjna wybrancow w naszym kraju szaleje dosłownie. Dobrze, że przy okazji, żeście sie wszyscy poujawniali.

    Lubię to

  11. W związku z filmikiem „wolnej.pluskwy.pl” (tak nazwał „wolną.polskę.pl” znajomy w mailu do mnie) i umieszczeniem tam zdjęć Piotra i mojego w „jarmułkach” przypomniała mi się dyskusja z listopada 2012 na blogu Czesława Białczyńskiego. Otóż pewien typ o nicku „spokojny” napisał w komentarzu do Mezamira:

    „…Ty Mezamir poza tym chrześcijaństwem albo “judeochrześcijaństwem” jak wolisz, to świata normalnie nie widzisz. U ciebie się wszystko od tego zaczyna i na tym kończy. Więcej o tym myślisz niż niejeden papież. Może powinieneś do nich przystąpić jak tak bez nich żyć nie możesz? Opolczyk już ma zdjęcie z rabinem, to i ty mógłbyś sobie zrobić. Bo na inny temat to normalnie nie ma z tobą kontaktu.”

    „Opolczyk już ma zdjęcie z rabinem”.

    Odpisałem „spokojnemu” tak:

    opolczykpl said, on 21 Listopad 2012 at 1:56 (Edytuj)

    „Dezinformator “Spokojny”:

    Już kiedyś szukałem potwierdzenia na rzekomo serwowane w Chinach mózgi żywych małpek. Niestety nie znalazłem nigdy na to dowodów. A sympatykom i obrońcom zwierząt nie byłoby trudno (choćby podczas olimpiady w Pekinie) nagrać ukrytą kamerą ten “proceder” w restauracji, przemycić film za granicę, opublikować go tam i napiętnować barbarzyństwo Chińczyków. I jakoś dziwnie nikomu to się nie udało. A turystów i reporterów z zagranicy były setki tysięcy.
    Ktoś puścił plotkę, a niepoważni ludzie ją powtarzają. To samo robi właśnie “Spokojny”.
    O tym, że kolportuje on bzdury, najlepiej świadczą jego własne słowa:

    “Opolczyk już ma zdjęcie z rabinem…”

    No więc wyjaśniam, jak to z owym “rabinem” było: odwiedził mnie kiedyś mój przyjaciel, Piotr Bein. Zamierzaliśmy napisać razem jakieś oświadczenie. Dla picu przerobiliśmy zwykłe czapki na “jarmułki”, moja żona pstryknęła nam zdjęcie i Piotrek opublikował je w internecie pod tytułem “II Konferencja w Szwarcwaldzie”.
    http://grypa666.wordpress.com/2011/10/28/ii-konferencja-w-szwarcwaldzie/

    Pech chciał, że pewien internetowy obszczymurek trafił kiedyś na to zdjęcie i okrzyczał mnie i Piotra B. “żydami”. Plotka poszła dalej, zaczęła żyć własnym życiem, aż trafił na nią “Spokojny”. Nie wiem tylko czy on sam ją przeinaczył, czy zrobili to wcześniej inni. Niemniej “Spokojny” kolportuje niesprawdzone bzdury, w których mój przyjaciel, Polak, prawosławny, okazał się “rabinem”.

    Podjąłbym z nim dyskusję, ale nie uważam tego za zajęcie sensowne. U mnie jakiś czas temu “Spokojny” aktywnie zaczął się produkować, proponował mi nawet, abym przyłączył się do Żydów, ale jako dezinformator i prowokator dostał u mnie szlaban.

    Jego powyższy komentarz rozpoczął on od Jedwabnego. A dlaczego nie zaczął go od Katynia? Czyżby dlatego, że tam Polaków mordowali Żydzi z NKWD?
    http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=view&id=993&Itemid=46

    A co z tysiącami Polaków mordowanych po wojnie przez Żydów z UB? Dlaczego “Spokojny” wyskakuje nie z nimi a z Jedwabnem?
    Czyżby chciał w nas wywołać “żal za nie nasze grzechy”, które żydowska propaganda nam wmawia?

    https://opolczykpl.wordpress.com/2012/07/10/dwa-pogromy-jedno-klamstwo/

    http://bialczynski.wordpress.com/slowianie-tradycje-kultura-dzieje/wielka-zmiana-w-polsce-i-na-swiecie/krowa-tez-czlowiek-czyli-obciachowy-new-age-i-belkot-o-swiadomosci-wsrod-zwierzat-w-gazecie-wyborczej/

    Onże „spokojny” to ewidentny „ich” człowiek – próbował mnie namawiać kiedyś na moim blogu, abym przyłączył się do Żydów.

    „… Czy gdyby nie myślowe schematy xjaństwa – gloryfikujące poświęcenie i cierpienie nawet gdy nie ma to żadnego sensu – nie uznałbyś za najbardziej rozsądne i logiczne, by się po prostu przyłączyć do tych którym coś wychodzi zamiast cierpieć z tymi którym nie wychodzi nic? Od mojego pytania o banksterów przechodzisz płynnie do przedwojennej organiacji żydowskiej B’nai B’rith. Czyli o ile dobrze rozumiem utożsamiasz poprzez grę słów tę z założenia żydowską organizację z brytyjskim bankiem. No inaczej po co byś to pisał w tym miejscu? Ale ok, może tak być. Brytyjski bank też jest Żydów, bo wszystko jest Żydów. Gdyby to co piszesz było prawdą, trzeba by naprawdę być idiotą by Żydem nie zostać. Albo masochistą. Nie wiesz jak można zostać Żydem? Najlepiej tym z tego portretu co go w Polsce w każdej małej firmie nad biurkiem szefa wieszają. Tym brodatym z monetą. Jak się do tych Żydów zapisać, nie wiesz? Jak mnie przekonasz, to się tam chyba wybiorę. Co będę z nieudacznikami trzymał. Bez sensu.”
    https://opolczykpl.wordpress.com/2012/06/05/rodzimy-kosciol-polski-ii/#comment-1248

    I jeszcze jedna ciekawostka. Krótko po opublikowaniu na grypie666 owego już „historycznego” zdjęcia
    http://grypa666.files.wordpress.com/2011/10/p10003281.jpg Mędrcy Antysyjonu
    do Piotra i mnie znajomy z Teksasu, Roman Kafel napisał – czyście pogłupieli? Zobaczycie, że za jakiś czas przerobią was przez to zdjęcie na Żydów.
    No i wykrakał…

    Lubię to

  12. Ciąg dalszy błędów i niepowodzeń w ostatnim czasie ichnich służb specjalnych, które w ramach autopromocji uważają się za najlepsze na świecie, chociaż – jak widać na załączonym obrazku – najlepsze nie są.

    Dziś w nocy na jednym z forów polskich komandosów, gdzie jestem użytkownikiem i mam swoje konto, zostałem wściekle zaatakowany poprzez wstawioną wcześniej na to forum osobę, którą wcześniej znałem. Szczególnie ubodło mnie to, iż osoba ta robiła sobie hi,hi..z mojego komentarza w którym stwierdziłem , ” iż jako Słowianin mam swojego Boga Swarożyca.” Efekt tego ataku na mnie był taki, że w sposób niezamierzony doszło do dekonspiracji tej osoby jako agenta, czyli osiągnięto skutek odwrotny do zamierzonego . Zamiast mnie skompromitować na forum, służby zdekonspirowały swojego agenta.

    W związku z tym zdarzeniem wydałem krótki komunikat na tym forum cytuję : ” dzisiejszej nocy, na skutek niewłaściwego kierowania i prowadzenia agenta, doszło do jego przesterowania, a w konsekwencji do dekonspiracji /spalenia/ tego agenta .”

    Agent ten w swoim czasie musiał zostać zwerbowany na zasadzie zależności/szantażu .

    Lubię to

  13. Mam nadzieję @opolczykp że czujesz piekący wstyd.Rzecz jasna nie z powodu tego gównianego filmiku ale dlatego że (jak sam przyznajesz) przez pewien czas współpracowałeś z tym acidkiem czy jak mu tam, i nie zorientowałeś się z kim masz do czynienia.Dla mnie było to jasne już po wstępnym zapoznaniu się z jego „publicystyką” nie mówiąc o źródłach z jakich korzysta,”autorytety” na które się powołuje,itp
    Doprawdy przypuszczałeś że tzw żydożercza strona opinii publicznej zostanie puszczona na żywioł? „niezagospodarowana” „nie podzielona na role”??Jeśli tak to: zyg zyg marchewka :))))

    Lubię to

    • pszek:

      Nie ja z nim współpracowałem a on ze mną. To on wrzucał na Judeopolonii moje teksty a na Poliszynelu jedynie odpowiadał za wystrój graficzny bloga.

      Acidek303 gdy prowadził Judeopolonię nie pisał własnych tekstów. Nadal tego nie robi. On wkleja i wklejał wtedy obce teksty. Nawiązałem z nim kontakt, gdy zaczął wklejać moje teksty. Był pełen zapału ale głupi. Kolportował np. bzdury Michalkiewicza, sekty smoleńskiej i sporo tekstów dezinformacyjnych różnej treści. Ode mnie dużo się nauczył – zrozumiał, że Michalkiewicz to dezinformator i agent wpływu, zrozumiał komu i dlaczego zależy na zapędzaniu Polaków do „ślectfa” smoleńskiego i przestał te pierdoły publikować. Gdyby nie wypowiedział mi wojny i trzymał się mnie, wyszedłby na ludzi. Za to, że po wypowiedzeniu mi wojny wpadł w łapska dezinformatorów i że ślepo wierzy w Pająka nie ponoszę winy.

      Lubię to

    • Bronisław:

      Jeśli znasz niemiecki, wygogluj sobie (po niemiecku) „antysemityzm”, „rewizjonizm holokaustu”, „antysemityzm w Niemczech”, „żydzi rządzą światem”, „żydowskie spiski”, „żydowskie oszustwa” – a zobaczysz ile jest „antysemickich” (propagandowy termin do tępienia krytyki czy demaskowania żydowskich oszustw) tekstów, stron, blogów czy forów w niemieckiej blogosferze. Poszperaj zwłaszcza na stronach i forach antyglobalistycznych czy nacjonalistycznych.
      Podaję jeden przykład:
      „Israel – ein jüdischer Schwindel”
      „Izrael – żydowskie oszustwo”
      http://honigmann-derhonigmannsagt.blogspot.de/2010/06/israel-ein-judischer-schwindel.html
      Niemcy, a raczej agentura banksterów rządząca Niemcami ma tyle roboty z tępieniem „antysemityzmu” w niemieckojęzycznej sieci, że na tępienie nikomu w Niemczech nieznanego „opolczyka” nie ma czasu.

      Lubię to

  14. Hmm, a ja sobie tak dumam, mam zdjęcie w majańskim pióropuszu …
    a jakbym go tak włożyła na net, może uda mi się przekonac świat, że jestem Majanką urodzoną na Jukatanie ??? 🙂

    Lubię to

  15. Pingback: WolnaPolska.pl = wolna dla bigotów i mosiadziaków | Piotr Bein's blog = blog Piotra Beina

  16. https://opolczykpl.wordpress.com/2013/07/22/stowarzyszenie-niklot-zdradzilo-niklota-oraz-shanbilo-i-splugawilo-jego-imie/#comment-57130

    Niestety, brakuje części środkowej z tegorocznego spotkania z Henrykiem Pająkiem (ciekawe czy autor ją sam usunął, czy mu usunęli, czy może jej w ogóle nie opublikował, np. ze względu na zawarte w tym fragm. niepoprawne politycznie treści?), nagranie pierwszej części urywa się w momencie omawiania jego książki o misji w Afganistanie a w trzeciej powraca w wątku z papieżem o polskich korzeniach po mieczu (z ojca Polaka Jana Krawca), tzw. „św.” Piusem X [Giuseppe „Beppo” Melchiorre Krawiec (Sarto)].

    Lubię to

  17. …..ja to tak czytam te wszystkie wasze spory na różnych blogach … i teraz to ja już w ogóle nie wiem który z was to ten „dobry” a który ten „zły” ..

    Lubię to

    • NIE ISTOTNE JEST KTO JEST ZŁY KTO DOBRY ,KTO LEPSZY A KTO GORSZY ,JEŚLI SAMI BĘDZIEMY NAJLEPSI ….TO TY,JA ,KAŻDY SAM MUSI ZDECYDOWAĆ CZY JEST DOBRY CZY ZŁY ,NIE DA SIĘ ZMUSIĆ OTACZAJĄCEGO NAS ŚWIATA BY BYŁ CZARNO-BIAŁY ,ZAWSZE BYLI ,SĄ I BĘDĄ LUDZIE ŹLI I DOBRZY ,CZASEM Z RÓŻNYCH POWODÓW DOBRZY ZAKŁADAJĄ CZARNE MASKI ,,,BYWA ŻE ŹLI FARBUJĄ SIĘ NA BIAŁO ,,,,,,BYWA TEŻ ŻE PRZECIĘTNY CZŁOWIEK NIE UMIE PRZESTAĆ BYĆ SZARY .ZŁO I DOBRO NIESTETY ;BYWA ŻE MA WIELE WSPÓLNEGO Z MORALNOŚCIĄ KALEGO …JAK DWIE STRONY MEDALU ,,,JAK ING I JANG ….JAK ŚMIERĆ I ŻYCIE ….

      PODOBNO I TAK WSZYSTKO JEST W NASZEJ GŁOWIE …KAŻDY I TAK SAM BUDUJE ŚWIAT W KTÓRYM ŻYJE …MOŻESZ DECYDOWAĆ O WSZYSTKIM OD KOLORU ŁAWKI W PARKU DO ISTNIENIA BĄDŹ NIE ISTNIENIA „SIŁ WYŻSZYCH” … ZE WSZYSTKIMI TEGO WADAMI I ZALETAMI 😉

      Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.