Alternatywny list otwarty do papieża i arcybiskupa wrocławskiego

.

wandalizm żydłactwa

.
Pan Jorge Mario Bergoglio, papież
Pan Józef Kupny, arcybiskup

Panowie,

Chrześcijaństwo przywleczone zostało do Polski w czasach Bolesława Chrobrego. (chrzest Mieszka I jest katolicką mitologią). W czasach jego wnuka Bolesława II „Zapomnianego” zostało ono całkowicie odrzucone przez naszych Słowiańskich Przodków. Za karę tego tego wspaniałego monarchę katolicka historiografia wymazała nam z polskiej historii. Dopiero po jego śmierci chrześcijaństwo zostało ponownie siłą narzucone Polsce wspólnymi siłami Czech, Rusi i cesastwa niemieckiego wspierającego zdrajcę Kazimierza nazwanego „Odnowicielem”. Ale przez długie jeszcze wieki Polska była krajem na wskroś pogańskim, o czym świadczy np. dokument z lustracji biskupiej w Kałdusie w roku 1793:

“…nieliczni mają zwyczaj uczestniczyć w […] nabożeństwie, cały zaś lud, w tych najwięcej prawowierną religię obrażających czasach, częściowo składa ofiary Bachusowi w dolinie wsi Kałdus, a częściowo Wenerze w sąsiednim gaju. Dlatego z takiego też powodu, jak i zniszczenia niniejszej kaplicy, musiał kult zostać przeniesiony do chełmińskiego kościoła parafialnego.”

Mieszkańcy Kałdusu nie oddawali naturalnie czci Bachusowi czy Wenerze. My, Słowianie mamy naszych własnych Bogów. Jedynie ich imion biskup nie znał lub nie chciał ich wymienić.

Chrześcijaństwo od samego początku zaciekle tępiło prastarą słowiańską Przyrodzoną Wiarę Przyrody naszych Przodków. Niszczyło świątynie pogańskie i trzebiło Święte Gaje. Perfidną praktyką chrześcijaństwa było przywłaszczanie sobie świętych miejsc Słowian i katoliczenie ich kościołami, klasztorami i kaplicami.

Zamieszczam w tym miejscu niepełną jeszcze listę takich zniszczonych i zagrabionych przez katolików pogańskich świętych miejsc:

https://opolczykpl.wordpress.com/zagrabione-swiete-miejsca/

Jednym z najświętszych pogańskich miejsc na terenie dzisiejszej Polski była Święta Góra Ślęża. Także i ona została naszym przodkom zrabowana i przywłaszczona przez katolików. Na jej szczycie, tam gdzie było wcześniej święte miejsce obrzędów naszych Przodków stoi dzisiaj kościół powoli popadający w ruinę. Odradzające się pogaństwo w Polsce przywiązane jest duchowo do Świętej Góry Ślęży, na której wciąż są nieliczne pozostałości po pogańskich czasach. Niestety od kilku lat niezwykle gorliwy i fanatyczny ksiądz, Ryszard Staszak, za wszelką cenę chce naszą Świętą pogańską Górę całkowicie zawłaszczyć tylko dla katolików. Spowodował on ostatnio usunięcie z Domu Turysty repliki posągu Świętowita.

Panowie!

Katolicyzm przez całe tysiąclecie bezwzględnie tępił nasza prastarą wiarę. Zagrabił wszystkie nasze święte miejsca. A dzisiaj odmawia nam, poganom, Słowianom, rodzimowiercom prawa do naszej prastarej Świętej Ślęży. Która przez tysiąclecia była centrum duchowym wielu pokoleń i plemion Słowian.

Domagam się i żądam od Panów ukrócenia samowoli i fanatycznych zapędów Waszego podkomendnego, księdza Ryszarda Staszaka z Sulistrowic. Tyle nam już jako kościół zagrabiliście świętych miejsc. Tyle zdewastowaliście i zniszczyliście naszych świętości. I teraz jeden ksiądz rości sobie wyłączne prawo do naszej  Świętej Góry dla siebie i dla katolików.

Dość już Waszego monopolu na nasze Święte Miejsca. My poganie mamy niezbywalne prawo do Świętej Ślęży, która przez tysiąclecia była Świętą Górą naszych Słowiańskich Przodków.
.

.

opolczyk
.
.
***
.

Powyższy list otwarty napisałem jako alternatywę wobec listu otwartego sygnowanego przez grupę osób i opublikowanego m.in. u Czesława Białczyńskiego.

.
Przy czym pisanie listu do papieża uważam za naiwność. On nawet o tym liście nie dowie się. Podrzędny urzędniczyna aparatu biurokratycznego Watykanu przeczyta go, wyrzuci do kosza i tyle. Do arcybiskupa można było napisać, ale nie z pozycji petenta proszącego łaskawie o wysłuchanie pokornych próśb.
.
Powoływanie się na deklarację Nostra Aetate, na Konstytucję duszpasterską Gaudium et spes, czy na „dialog, respekt i poszanowanie innych tradycji religijnych” uchwalonych na soborze watykańskim II jest naiwnością. Pogaństwo w oczach jahwistów nie jest partnerem do dyskusji. Ponadto oni tylko udają, że szukają dialogu z innymi religiami – przy czym robią to tylko z religiami „objawionymi” – ortodoksyjnymi i wymyślonymi przez ludzi, a nie z naturalną pogańską Przyrodzoną Wiarą Przyrody. Szamani i żercy nie są dla nich partnerami. KK mówi o jedności chrześcijan, ale jedność tę pojmuje po swojemu – żadnych ustępstw doktrynalnych. Czyli  jedność tak, ale to wszystkie inne odpryski żydo-chrześcijaństwa muszą zaakceptować doktrynę katolicką – czyli muszą stać się katolikami – i wtedy zostanie pod przywództwem Watykanu odbudowana „jedność” kościoła (której pryktycznie nigdy nie było, bo jeszcze zanim kk stał się religią Rzymu, już był rozbity na ortodoksje i „herezje”). Dyskusje zaś z kościołami niechrześcijańskimi to zwykła propagandowa hucpa. Mająca pokazać „otwartość” i „tolerancję” Watykanu. I nic więcej.
.
Pisząc o pojednaniu i zjednoczeniu narodów Europy sygnatariusze zapomnieli o jednej niezwykle istotnej rzeczy. Gdyby owo pojednanie i jednoczenie było inicjatywą oddolną, byłoby chwalebne i godne pochwały. Niestety zjednoczenie Europy jest zaplanowaną polityką elity finansowej zachodu zakulisowo sterowaną przez agendę banksterów – Grupę Bilderberga. Współudział kk w tej banksterskiej operacji świadczy tylko o tym, że sam on stał się narzędziem w rękach banksterów, albo ich wspólnikiem.
.
Drażni mnie tytulatura w liście otwartym ze strony CB. Dlaczego poganie mają tytułować adresatów „Jego Świątobliwością” czy „Jego Ekscelencją”. Czy oni są z lepszej gliny ulepieni? Niby uczą o konieczności pokory, o niewywyższaniu się (bo kto się wywyższa będzie poniżony) – i „pokornie” każą się tytułować „Jego Świątobliwością i Jego Ekscelencją”. Ale powie ktoś mi w tym miejscu – nie czepiaj się tytulatury. To jest oznaka  kultury i dobrego wychowania. A ja zapytam – a czy kulturą i dobrym wychowaniem było zrabowanie nam i przywłaszczenie sobie naszej Świętej Ślęży i namolne katoliczenie i zawłaszczanie jej dzisiaj przez fanatycznego proboszcza?
A najbardziej drażni mnie proszenie dygnitarzy kk:„Zwracamy się z prośbą do Jego Świątobliwości i Jego Ekscelencji, by uczynili co w Ich mocy, by odwrócić niedobre tendencje…”
Od kiedy to okradziony i obrabowany prosi złodzieja i rabusia o prawo do swojej własności. Ślęża jest pogańską górą, którą nam zrabowano, skatoliczono i przywłaszczono sobie. My mamy prawo żądać i domagać się naszego prawa do naszej odwiecznej pogańskiej góry. A nie prosić o to merdając przymilnie ogonami.
.
W alternatywnym liście tylko dlatego wymieniłem jako adresata papieża, gdyż oryginalny list też był na niego adresowany. Choć – jak już to stwierdziłem wcześniej – pisanie do niego to strata czasu. On nawet o tym liście nie dowie się. Do Watykanu więc listu i tak bym nie wysyłał (inna rzecz – w sieci nie znalazłem ani jednego adresu elektronicznego kurii rzymskiej). Alternatywny list otwarty wysłałem na trzy adresy kurii we Wrocławiu.
.

kuria@archidiecezja.wroc.pl
kanclerz@archidiecezja.wroc.pl
sekretarz@archidiecezja.wroc.pl

.

ps.

Otrzymałem mailem odpowiedź sekratarza metropolity wrocławskiego. Oto ona:

„Szczęść Boże,
dziękuję za Pańskiego maila. Zapoznałem się z jego treścią i z przykrością stwierdzam, że określanie Papieża, jak i Arcybiskupa per „Pan” jest w ramach zasad kultury osobistej wysoce niestosowne i nie wskazuje na wolę dialogu, ale na nieuzasadnione uprzedzenia i próbę narzucenia polemicznego tonu dyskusji. Jednocześnie dodam, że Kuria Wrocławska ustosunkowuje się jedynie do korespondencji tradycyjnej, maile w dużej mierze mają jedynie anonimowy charakter. Proszę Pana zatem o przesłanie charakterystyki nurtującej Pana i przedstawicieli Pańskiego wyznania sprawy drogą tradycyjną, za pomocą poczty, wówczas możliwe będzie ustosunkowanie się do niej ze strony Kurii, tudzież bezpośrednio Księdza Arcybiskupa.
Łączę wyrazy szacunku i pozdrawiam
ks. (…)
Sekretarz Metropolity Wrocławskiego”

Odpowiedziałem tak:

Szanowny Panie,

mój list otwarty jest publicystyczną alternatywą dla innego listu otwartego opublikowanego w internecie:
http://bialczynski.wordpress.com/2013/11/13/sleza-list-otwarty-do-papieza-franciszka-i-metropolity-wroclawskiego/

Na adres kurii wrocławskiej wysłałem go tylko po to, aby mi nie zarzucano działań za plecami i bez wiedzy jednego z adresatów.

Dlaczego papieża i arcybiskupa tytułuję „Pan” wyjaśniłem w wyjaśnieniach pod listem otwartym na moim blogu:

„Dlaczego poganie mają tytułować adresatów “Jego Świątobliwością” czy “Jego Ekscelencją”. Czy oni są z lepszej gliny ulepieni? Niby uczą o konieczności pokory, o niewywyższaniu się (bo kto się wywyższa będzie poniżony) – i “pokornie” każą się tytułować “Jego Świątobliwością i Jego Ekscelencją”. Ale powie ktoś mi w tym miejscu – nie czepiaj się tytulatury. To jest oznaka  kultury i dobrego wychowania. A ja zapytam – a czy kulturą i dobrym wychowaniem było zrabowanie nam i przywłaszczenie sobie naszej Świętej Ślęży i namolne katoliczenie i zawłaszczanie jej dzisiaj przez fanatycznego proboszcza?”

 

Pisze Pan, że mój list nie wskazuje na „wolę dialogu”. Tylko, że ja nie wierzę w „wolę dialogu” ze strony Pańskiej instytucji. Od Vaticanum II mówicie o diałogu, ale tylko mówicie. A z zajmowanych pozycji nie ustępujecie ani na milimetr. Dla Was dialog polega na tym, że strona przeciwna ma zaakceptować wasz punkt widzenia.

Ponadto ja nie szukam z Pańską instytucją dialogu. Ja domagam się prawa pogan do Świętej Ślęży. Czego fanatyczny proboszcz z Sulistrowic nam odmawia.
Listu otwartego papierową pocztą nie będę wysyłał. Wiem że i tak byłaby to strata czasu. Chciałem jedynie mailem zasygnalizować kurii fakt opublikowania przeze mnie tegoż alternatywnego listu otwartego.”

.

precz z jahwizmem

.

Ręce Boga

31 thoughts on “Alternatywny list otwarty do papieża i arcybiskupa wrocławskiego

  1. Katolicyzm nie chrześcijaństwo, KATOLICYZM zwalczający chrześcijaństwo przy każdej możliwej okazji przejmując chrześcijańskie ryty i święte miejsca.

    Trza sobie powiedzieć raz a prosto w twarz KATOLICYZM POWSTAŁ BY MORDOWAĆ CHRZEŚCIJAN gdzie arab i żyd tego czynić nie mógł.


    Wypisujesz głupoty. Katolicyzm jest jednym z głównych odprysków żydo-chrześcijaństwa. Rozbitego na ponad 42 tysiące „kościołów” i „wspólnot”. Dajesz się wciągać w propagandę antykatolickich odprysków żydo-chrześcijaństwa twierdzących, że katolicy to nie chrześcijanie. Zaczadzone żydłactwo kłóci się od wieków o to, kto z nich jest, a kto nie jest „chrześcijaninem”, a nawet „prawdziwym chrześcijaninem” a ty naiwnie dajesz się w te sekciarskie przepychanki wciągać.
    Chrześcijaństwo to błędne i fatalne tłumaczenie od Christianitas – wyznawców „chrystusa”. Wszyscy wyznawcy obrzezanego cieśli są „chrześcijanami”.
    opolczyk

    Polubienie

    • Żydochrześcijaństwo to nie chrześcijanie to żydzi UDAJĄCY chrześcijan jak pis udaje polską partię patriotyczną. Tak jak Niklot UDAJE Ruch Słowiański. UDAJE to słowo klucz do wielu tajemnic. Yahwe też UDAJE Stwórce mimo, że nim nie jest.

      Chrześcijaństwo pochodzi od słowa HRIH. Judeobadziewie mnie nie interesuje poza odpluskwieniem świata z niego i odczarowaniem co niektórych golemów. Ale żeby to zrobić nie należy przyjmować na wiarę ich wrzasków iż są tym czy tamtym.

      Polubienie

      • Tylko to co się kryje pod słowem HRIH kryje tę ogromną tajemnice dla której tylko Polakom z wielu nacji słowiańskich tak skrupulatnie wymazano i nadal wymazuje się historyczną pamięć wciskając brednie o „cieśli” czy wiecznej przyjaźni z satanizmem (judaizmem).

        I ze słowem HRIH związane są wszelkie przepowiednie o odrodzeniu Rodzimowierstwa.

        Polubienie

          • Ktosiu – przestań wypisywać głupoty. Spory w łonie żydo-chrześcijaństwa w żaden sposób nie są problemem rodzimowierstwa. Wypisujesz bzdury jak namolny żydłak o jakimś mitycznym prawdziwym chrześcijaństwie. Zrozum wreszcie człowieku, że chrześcijanie – wszyscy w komplecie – to „chrystowiercy” – wyznawcy obrzezanego cieśli. W tym i ci, co go uważają za „syna bożego jednorodzonego, współistotnego ojcu” jak i ci, co go za „syna bożego” nie uznają widząc w nim „tylko” człowieka posłanego przez Jahwę ludobójcę. Mój blog nie jest miejscem do żydłackich sporów o „prawdziwe” i „fałszywe” chrześcijaństwo. Dobrosława słusznie napisała – wszystkie one są wrzodem tej Ziemi. Wrzodem, gangreną , zgilizną i nadjordańską dżumą.

            Polubienie

  2. Katolicyzm leży już na plecach niemal w całej europie i ledwo dycha. Szeregi katolików kurczą się w zastraszającym tempie. Wraca to co stare, dobre i mądre. Podoba mi się pomysł pisania listów i wysyłania ich do instytucji kościelnych(swoją drogą biurokracja tam niemała). Jestem pewien że nie przyniesie to większych rezultatów. Będzie natomiast głośno o kryzysie wiary(ujawnienie kłamstwa KK przez starowierców) i złych poganach, którzy demoralizują młode pokolenie(jak by pedalstwo, pedofilia księży i cały syf z zachodu nie miały tu znaczenia).

    Panie Opolczyku przy okazji podsunę myśl do kolejnego artykułu bo chyba jeszcze nigdzie nie czytałem o tym. Piszę tu o Jugosławii – żydowskie nasienie skłóciło tam słowiańskie ludy i rozbiło na małe nic nie znaczące państewka. Posłużyli się fanatyzmem katolików których napuścili na muzułmanów, oddzielili Kosowo od Serbii(skłócili ludzi ze sobą, to tak jak by Polsce odebrać Śląsk – konflikt murowany). Oczywiście były tam operacje fałszywej flagi – mowa o czystkach etnicznych itp. – schemat czytelnikom tego bloga zapewne nie obcy. Pomyślcie jak inaczej wyglądały by teraz Europa gdyby na południu było silne słowiańskie państwo? Smuta rzecz że teraz nasza kolej, po nas już tylko Rosja.

    CHWAŁA!!!


    Ornal:

    O zbrodniach na Bałkanach pisał b. dużo mój przyjaciel – Piotr Bein.
    Tutaj podaję jeden link:
    http://grypa666.wordpress.com/2010/07/16/legenda-o-srebrenicy-zbrodnie-oricia/
    Piotr pisał o tym dużo więcej. np. w tym obszernym tekście:
    http://piotrbein.wordpress.com/2010/04/22/judeocentrycy-i-masowe-zbrodnie/
    opolczyk

    Polubienie

  3. Odniosę się do komentarza kolegi Ornal : Mylisz się i to grubo pisząc że katolicyzm leży .Moim zdaniem katolicyzm kwitnie i nigdy nie miał się tak dobrze w Polsce jak teraz ! Katolicyzm – chrześcijaństwo to nic innego jak miłość do pieniądza Ta miłość do mamony to cale credo chrześcijaństwa w niewinnej otoczce Jezusowej, Maryjnej itd itp..Odrzucenie katolicyzmu przez wiernych i przejście na ateizm jest głównym celem kościoła. Oni tworzą perfekcyjnych katolików – pokornych konsumentów, materialistów, kochających pieniądz . To wszystko.

    Polubienie

    • Panie Bronisławie w moim poście odniosłem się do nazwijmy to dużym uproszczeniu moralności chrześcijańskiej, z którą tak bardzo stara się być utożsamiany KK. „Wartości chrześcijańskie” bazują na ogólnoludzkich wartościach(wzajemny szacunek, bezinteresowna pomoc, itp. itd.), które spotkamy w każdej kulturze. Jak wiadomo w KK ich nie uświadczymy. Dlaczego? Ponieważ to pierwsza ze znanych nam zbrodniczych korporacji o zasięgu ogólnoświatowym. Zgadzam się ze wszystkim co Pan napisał i podpisuje obiema rękoma z jednym wyjątkiem. Przejście katolików na ateizm to podcinanie gałęzi na której się siedzi. KK doi swoje owieczki niczym krowy. Gdy ich zabraknie straci racje bytu. Być może chcą się jakoś przekształcić idąc tym tropem rozumowania. Dodam jednak że to czysta spekulacja i nie chcę tego tutaj praktykować. Pozdrawiam, CHWAŁA!!!

      Polubienie

  4. Dobre, ale chyba jeszcze za mało dobitne. Może jszcze napisac coś o powrocie inkwizycji, zbrodniczym paleniu świętych dębów, wywoływanie tymi działaniami oburzenia nie tylko Słówian, ale równiez katolików.

    Polubienie

  5. Od dłuższego czasu śledzę pana blog i już wiem, że to jest już tylko dopełnienie moich przemyśleń, poglądów, zainteresowań, życia. Mieszkam na Mazurach, Zycie Prusów, Jaćwiegów pochłaniam,, łyżkami,,.Pomieszkuję na wsi, blisko przyrody, zwierząt.To tak na marginesie, w wielkim skrócie.Moja córka ma 17 lat, jest wrażliwa, uczciwa, bez roszczeń materialnych, skromna . To wszystko wyniosła nie z niedzielnych kazań , a z bycia blisko praw natury Do czego zmierzam-nie może pojąć, że może być aż tak zmanipulowany ,świat, media,program szkolny. Z jednej strony chcę pokazać słabe strony systemu, z drugiej,wygląda na to, że mam manię prześladowczą. doszłam do wniosku, że już idą w zaparte- jak klamać, to tak, żeby pomyśleć-,, nie, to już aż tak oszukiwać to się nie da,,.Nie ukrywam,że mam stracha…… Pozdrawiam.

    Polubienie

    • Baśka:

      Przyszło nam rzeczywiście żyć w niewyobrażalnie załganym świecie, którego fundamentami są fałsz, oszustwa, kłamstwa, zbrodnie i manipulacje. Cała zachodnia żydo-anty-cywilizacja jest właśnie taka. Pisałem o tym wielokrotnie. Jeśli chodzi o córkę, niech Pani jej nie przekonuje na siłę do własnych racji. Większość ludzi reaguje jak Pani córka – nie chcą przyznać przed samymi sobą tego co ich przeraża w otaczającym świecie. Wolą żyć w iluzji „normalności”. Do tego, aby człowiek uporał się z własnym strachem przed otaczającą nas ponurą anty-cywilizacją potrzeba czasu. Jeśli Pani zrobi to z córką za szybko, może ją to załamać.
      Strach to naturalna emocja. Tylko szaleniec go nie odczuwa. Mysimy nauczyć się żyć ze strachem. Dobrze jest odrywać się od niego. Najlepiej osiąga się to w lesie, na łące, nad rzeką – słowem – w kontakcie z Matką Ziemią.
      No i gratuluję Pani odwagi. Pierwsze koty za płoty. Każdy z internautów kiedyś pisze pierwszy komentarz. Pamiętam jak i ja drżałem z emocji, gdy pisałem mój pierwszy komentarz na publicznym forum. Co było w sumie kompletnie nieuzasadnione, gdyż pisałem go anonimowo. I mimo to przerałała mnie myśl, że zostanę wyśmiany przez innych forumowiczów.

      Pozdrawiam.

      Polubienie

      • Panie Andrzeju !

        „Pamiętam jak i ja drżałem z emocji, gdy pisałem mój pierwszy komentarz na publicznym forum. Co było w sumie kompletnie nieuzasadnione, gdyż pisałem go anonimowo. I mimo to przerażała mnie myśl, że zostanę wyśmiany przez innych forumowiczów.”

        Przyznam, iż ze mną było podobnie.

        Baśka !

        Witaj na pokładzie naszego statku.

        Polubienie

    • Z tego co zdążyłem poznać to dzisiejsze dzieci, uczuciowo dojrzewają wolniej niż ich rodzice. Dlatego tak ciężko przychodzi im zmiana postrzegania życia. Otacza się je szklaną bańką i zakazuje wszystkiego. Moja prababcia wyszła za mąż mając 15 lat, pierwsze dziecko urodziła rok później i doskonale wychowała sześcioro dzieci, prowadziła dom i wspierała męża. Sam zakochałem się w piętnastce. Nic z tego nie wyszło bo jej matka była taka „dzisiejsza”, bo to nie w guście naszych czasów, bo byłem dla niej za stary a ona za młoda na miłość. To oczywiście wina otoczenia i wychowania postępującego zwykle po za właściwym wychowaniem przez rodziców. Mamy światowy dostęp do wieści a to poważne bodźce dla kształtującego się umysłu. Pamiętam jak moja matka straszyła mnie, że w dorosłym życiu nie będzie tak fajnie bo ono jest paskudne. Muszę się przyznać, że nie bałem się bo wierzyłem w siebie i to chyba jest lekarstwo na strach. Dzisiaj też nie boję się. Pani słowa o córce to również opis mnie w jej wieku. Proszę się nie przestraszyć, ale okres tzw „buntu” zacząłem przechodzić mniej więcej za raz potem (liceum okropnie kształtuje osobowość), więc wszystko przed nią. Proszę się też nie martwić kształtem swoich wypowiedzi. Osobiście przyjmuję zasadę: anonimowo i bez konwenansów. To pomaga w wyrażaniu się.
      No i pozdrawiam sąsiadkę. Mnie też karmi pruska ziemia.

      Polubienie

  6. Zwrócenie się do Pana w poprzednim wpisie małą literą proszę zrzucić na kark trzęsących się moich rąk z przejęcia, że odważyłam się zabrać głos :).

    Polubienie

  7. Zyjemy w swiecie lgarstw bel ble ble, a powiedzcie kiedy na swiecie nie bylo wojen,lgarstw itp.?
    Ja nie pamietam, aby choc na moment w histori ludzkosci bylo wszystkim dobrze.

    syriapokoj:

    Ale nigdy wcześniej w historii nie było tak, że w sumie mała garstka psychopatów i zbrodniarzy podporządkowała sobie ogromne połacie świata, ograbiała całe narody, państwa i kontynenty, prowadziła zaplanowaną ludobójczą depopulację i miała takie szanse jak banksterzy na przejęcie na prywatną własność całej planety.
    Tak źle i przerażająco nigdy wcześniej nie było. i nigdy wcześniej nie prowadzono na taką skalę planowego rozwydżania i ogłupiania ludzi, przerabiania ich w bydło robocze na globalną skalę i oduczania ich tego co naturalne a co zboczone, co dobre a co złe – jak obecnie.
    opolczyk

    Polubienie

  8. Pingback: WolnaPolska.pl = wolna dla bigotów i mosiadziaków « Grypa666's Blog

  9. Odpisali coś?

    Nyesuure:

    Poza mailem (który opublikowałem) od sekretarza arcybiskupa nie otrzymałem nic więcej.
    opolczyk

    Polubienie

  10. Wroce do nazewnictwa i do tego ze zawsze w tv gdy jakis katolik paramilitarny wystepuje ma O. i ja mysle ze to oznacza onaniste,oszoloma do wyboru.
    Pisanie do tych ludzi nie ma sensu i tak maja swoje prawdy i inne cuda objawione, tylko chca stworzyc wrazenie dialogu.
    We wczesniejszym temacie byl poruszany watek Partii/Zwiazku, mysle ze warto wrocic do niego bo potrzebujemy teraz Polskiej wladzy jak nigdy do tej pory

    Polubienie

  11. do syriapokoj:

    Kiedyś też były wojny, ucisk, wyzysk, pogromy, prześladowania, terror i ludobójstwa wszelkiego rodzaju, kłamstwa, manipulacje, nawet niektórzy podejmowali się próby podboju całego ówczesnego świata (imperium rzymskie, persja), ale były też obszary na świecie gdzie tego nie było (słowiańszczyzna przedchrześcijańska, ameryka przed przybyciem kolonizatorów z europy) albo zdarzały się takie rzeczy ale rzadko, po prostu jak cię prześladowali to miałeś gdzie uciekać. Obecnie niema takiej możliwości ponieważ prawie każdy kraj, państwo, naród,kontynent jest podbijany, rabowany, niszczony, wyzyskiwany, uciskany, zadłużany, demontowany na wszelkie możliwe sposoby, do tego dochodzą jeszcze katastrofy naturalne i sztucznie wywoływane (HAARP, chemtrails) zatrucie środowiska, GMO, chemiczne lekarstwa, ludobójcze szczepienia, zatrute jedzenie. Teraz praktycznie wszędzie panuje terror, niema gdzie uciekać, chyba że na księżyc.

    Polubienie

    • Amerykanie planowali wysadzić Księżyc!

      Niewiele brakowało, a towarzyszący nam w pogodne wieczory obraz rozgwieżdżonego nieba, na którym króluje Księżyc, moglibyśmy jedynie oglądać na starych fotografiach oraz filmach. Srebrny Glob planowali zniszczyć Amerykanie, którzy mimo upływu wielu lat wciąż milczą na temat sprawy. Przedsięwzięcie miało być jedną z operacji, którą Amerykanie chcieli przeprowadzić w ramach zimnowojennej rywalizacji ze Związkiem Radzieckim.

      Informacje ujawnione przez jednego z naukowców, który stał na czele projektu, nie pozostawiają wątpliwości. Amerykanie w ramach jednej z najbardziej nieprawdopodobnych misji w dziejach ludzkości planowali – dosłownie – wysadzić Księżyc. W czasach, kiedy świat przedzielony był żelazną kurtyną, a pomiędzy Zachodem a sowietami trwał wyścig zbrojeń, którego część wykraczała poza granice stratosfery, Amerykanie mieli plan, jak utrzeć nos Związkowi Radzieckiemu – przypomniał dziennik „Daily Mail”.

      http://niewiarygodne.pl/kat,1031987,title,Amerykanie-planowali-wysadzic-Ksiezyc,wid,15129085,wiadomosc.html

      Polubienie

      • Mezamir po co kolportujesz takie idiotyzmy? najlepszym podsumowaniem tego steku głupot jest ten komentarz spod tego art:
        „Bobek [2012-11-29 14:47]

        A podobno Rosjanie chcieli wysadzić słońce granatem ręcznym typu RPG-57 ale przestraszyli się, że zbyt mocny ładunek owego granatu może wysadzić cały kosmos. I zamiast patrzyć w gwiazdy będziemy patrzyć w wielką dziurę nad głowami. Ta operacja nosiła kryptonim WD-40, a jej tajne akta zostały odkryte na śmietniku nieopodal Kremla.”

        Polubienie

  12. A z taką wersją listu się zgodzę: sam bym go w ten sposób napisał, szczególnie tytulaturę.
    Uwagi też sensowne: w przypadku pierwszego listu będą się śmiać z powoływania się na ich encykliki z pozycji poddańczej.

    Rzym można tu pominąć, zaadresować zwykły list pisemny do kurii KK, a zmodyfikowane zawiadomienie do sądu.

    Polubienie

  13. http://bialczynski.wordpress.com/2013/11/26/co-z-listem-do-papieza-franciszka-i-co-dalej-ze-sleza/#comment-50591

    http://bialczynski.wordpress.com/aktualnosci/26-11-co-z-listem-do-papieza-franciszka-i-co-dalej/#comment-50327

    Pomysł założenia Zrzeszenia Słowiańskiego jest godny pochwały. Oby tylko się nie upolitycznił i nie włączył w nurt proamerykański i antyrosyjski. Niech Zrzeszenie zajmuje się sprawami promowania Słowiańszczyzny. A że ona jest wolna Duchem, to i Zrzeszenie będzie działało na rzecz Wolnej Polski i Polski Wolnych Ludzi.
    opolczyk

    Polubienie

Możliwość komentowania jest wyłączona.