Wnuki Swaroga – słowiańskie dzieci…

.

Detektyw Michał Jarzyński znalazł b. wzruszający filmik – praca z dziećmi w duchu słowiańskim:
.

.
To jest właśnie to – właściwa droga. Uczenie dzieci od małego tego, że są Słowianami. Takich dzieci nie będzie łatwo zindoktrynować na wyznawców nadjordańskich bożków i idoli. Bo one wiedzą, że są słowiańskimi dziećmi – wnukami Swaroga.

opolczyk

 

precz z jahwizmem

.

Ręce Boga

 

Reklamy

47 thoughts on “Wnuki Swaroga – słowiańskie dzieci…

  1. Przecież śpiewają po rusku i z tego jesteś zadowolony????


    Ewa:

    Nie po rusku a po rosyjsku. Jest to piękny, melodyjny słowiański język naszych braci Słowian.
    Posłuchaj to – czy nie jest to piękne?

    Po polsku też są piękne słowiańskie piosenki.

    opolczyk

    Lubię to

    • „Ruski” Ci przeszkadza a łacina nie?
      Rosyjski to język Słowian,łacina żydowskiej elity.

      Lubię to

    • Rosyjski język nie nadaje się do rapu,ale jest piękny,w sam raz do śpiewania.Uczyłem się w podstawówce rosyjskiego,piękny melodyjny język.A ten kto nienawidzi Rosjan nie zasługuje na miano Polaka,nie słuchajcie zaślepionego jahwisty Cejrowskiego.Ja jestem Polakiem i mam konstytucyjne prawo do lubienia Rosjan,Polak i Rosjanin prawie niczym się nie różnią, tylko są trochę biedniejsi od nas.Z moim bratem studiują Rosjanie i Białorusini na wymianie studentów,i brat mi mówi że jesteśmy tacy sami,jesteśmy wnukami Swaroga. Ten kto nienawidzi Rosjan to nienawidzi też Polaków

      Lubię to

  2. Tyle zła ile spotkało Polaków ze strony Słowian, nie wyrządził nikt inny. Ruscy, Ukraińcy… Jestem ciekaw co sądzisz o rzezi wołyńskiej. Bestie ukraińskie. Trzeba było trzymać z Żydami. To był wielki skarb naszego państwa.
    http://www.krytykapolityczna.pl/artykuly/kultura/20131111/marzynski-wiecej-polakow-wydawalo-zydow-niz-ratowalo

    Słuchaj no, żydowski prowokatorze…
    Najpierw naucz się historii. O żydo-hitlerowcach:
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/06/24/zydowska-perfidia/
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/09/01/losy-polski-slowianskiej/
    O żydo-bolszewiźmie

    O tym, kto mordował Polaków w Katyniu:
    http://ptto.wordpress.com/2013/03/14/szokujace-wyznanie-izraelska-gazeta-donosi-jak-zydzi-mordowali-polakow/
    O kolaboracji Żydów z Gestapo:
    http://ptto.wordpress.com/2013/06/21/zydzi-na-uslugach-hitlera-zydowscy-agenci-gestapo/
    http://palmereldritch1984.wordpress.com/2012/08/12/zagiew-zydzi-jako-zdrajcy-mordercy-i-szmalcownicy/
    Pamiętaj dodatkowo o dziesiątkach tysięcy Polaków wymordowanych przez żydo-komunę.
    A za Jedwabne i Kielce obwiniaj żydo-hitlerowców (Jedwabne) i żydowską UB (Kielce).
    https://opolczykpl.wordpress.com/2012/07/10/dwa-pogromy-jedno-klamstwo/

    Nie zapominaj, że miliony Rosjan było ofiarami zbrodni żydo-bolszewii – Rosjanie stanowili największą częćć ofiar terroru żydowskiej NKWD.
    O rzezi na Wołyniu pisałem niedawno. Potępiam ją. Nie ma dla niej wytłumaczenia, choć historyczne zaszłości (traktowanie Ukraińców przez skatoliczoną szlachtą jak bydło, szykanowanie mniejszości ukraińskiej przez sanację) sprawiły, że na nienawić ze strony Ukraińców Polacy sobie sami zapracowali.
    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/05/30/chrzescijanskie-wartosci-ludobojstwo-i-hipokryzja/

    A link jaki wrzuciłeś to załgana żydowska propaganda. Kłamstwa, brednie i antypolska nagonka.
    Dlaczego nie piszecie, ilu z was, na jak masową skalę kolaborowało z III Rzeszą?
    Tylko płaczecie, że Polacy was nie ratowali. A dlaczego mieliśmy was ratować. A czy wy ratowaliście Polaków? Było was tylu w hierarchi III Rzeszy, w hierarchi żydobolszewi. Polaków mordowano już od 1 września 39.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Intelligenzaktion
    A wasze syjonistyczne obozy w III Rzeszy istniały nadal legalnie do 1942 roku.
    http://dariuszratajczak.blogspot.de/2009/01/jak-adolf-izrael-budowa.html

    Jak odwdzięczyliście się Polakom za tyle wieków pasożytowania na Polsce?

    Myślisz, że tutaj znajdziesz idiotów podatnych na wasz bełkot?

    https://opolczykpl.wordpress.com/2013/03/16/zydzi-zagrozenie-dla-polski-slowianszczyzny-i-swiata/

    Masz szlaban – antypolskiego plugawego bełkotu żydowskich szumowin propagandowych nie toleruję!

    opolczyk

    Lubię to

  3. wielki zal, ze Polacy nie siegaja do korzeni jak robia to Rosjanie czy Litwini, Lotysze…. … bardzo ladna piosenka Wnuki Swaroga.

    Lubię to

    • Marta:

      Sięgamy do naszych korzeni. Ty, ja, Dobrosława, Masław znad Warty, Dobrogost, Czesław, Malwa, detektyw Jarzyński, admin Słowianin i coraz więcej innych. O oficjalnych związkach rodzimowierców już nie wspominam. Nie jest aż tak źle. I nasze siły rosną…

      Lubię to

      • Jest nas na razie mało, ale by powstał wielki ogień niekiedy wystarczy mała iskierka.

        PS. Z tego co wiem Kierownictwo Wierni Polsce Suwerennej : Paweł Ziemiński i Dariusz Kosiur też przyznają się do swoich słowiańskich korzeni.

        Lubię to

    • U nas też jest Duch Słowiański, a tam, gdzie nie ma, to będzie ;))) Ludziom potrzeba więcej radości, motywacji do weselszego życia, iskry. W gównianym systemie, w którym przyszło nam żyć ludzie robią z siebie cierpiętników, umęczonych klękaczy. Wiadomo, że jak jest ciężko to i żyć ciężko, ale póki życie trwa, w żyłach tętni krew, to należy istnieć. Właśnie powinniśmy brać przykład z naszych wschodnich braci – mimo problemów, ci ludzie są cały czas weseli, zadowoleni, śpiewają, realizują, są zmotywowani. Taki właśnie jest Duch Słowiański!
      Pozdrawiam wszystkich 🙂

      Lubię to

  4. Jeden ze znajomych podesłał mi coś takiego. Obrzydliwe. Wygląda jak wstęp do pornusa. Wrzucam to bo widać, że szabasgoje z GW i żydłacy nie śpią. To nie ma nic wpólnego ze Słowiańszczyzną. Miałem obawy przed wysłaniem ale powinniśmy wiedzieć jak się z nami walczy by temu przeciwdziałać. Nakręcenie takiego teledys(d)ku i zatytułowanie go „My Słowianie” to otwarta forma agresji na Rodzimowieców.

    Lubię to

    • Donatan jest dość komercyjnym autorem ale zrobił 1 dobrą nutę o nas Słowianach z moim ulubionym zespołem.

      Ta już jest mniej komercyjna chyba nawet w ogóle nie jest, polecam ją przesłuchać.

      Lubię to

      • Antysłowiański prymityw.

        Zaczyna się jak jewangelia Jana (na początku było słowo) „Wszystko zaczęło się od słowa”.
        A to to antyteza Słowiańszczyzny:

        „Siemano Lechici, ślijcie wici, jak zryci.
        Jutro lecimy do siczy narąbać trochę dziczy.
        Więc dziś nikt nie liczy siana, jest hulana.
        Zróbcie hałas, są polanie, jest polane, pieczemy barana.
        Kielichy w górę, z miodem i rumem, trzodę na rurę.
        Lubimy młode, rude, czarne, jasne, grube jak Rubens.
        Z kubek pod kurek, sznurek, kaburę.”

        Kult siły, przemocy, baby jak popadnie i hulanki.

        Podejrzewam, że Donatan robi to na zamówienie, aby tak prymitywnie przedstawiać Słowian. I przy okazji demoralizuje młodzież, którą anty-kultura „nowoczesności” i „wyzwolenia” i tak na wszelkie sposoby rozwydża.

        Owi „Słowianie” bardziej przypominają lisowczyków, ultra-katolickich zbirów, grabieżców i grasantów.
        http://pl.wikipedia.org/wiki/Lisowczycy
        O lisowczykach pisałem kiedyś pod koniec tekstu o Złotej Babie:
        https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/13/zlota-baba-lisowczycy-i-katolicka-milosc-blizniego/

        Lubię to

        • Tak na zamówienie. Kultura masowa rządzi się swoimi prawami. Opolczyk kreuje obraz Słowian na hipisowskie, ciepłe kluchy. Czy Pan Opolczyk oderwał się już całkiem od rzeczywistości ? Kibole lubią się bić bo pewnie pejsy im za to płacą 😀 Za uprawianie seksu pewnie też 😛 Społeczeństwa mają swoją inercję. Raz spuszczone z cugla porusza się ruchem jednostajnym. Naprawdę już nic więcej nie trzeba robić. To zbudowanie tabu, wartości, nakazów i zakazów czyli kultury wymaga pracy. Moim zdanie Donatan robi dobrą robotę. Przeciwstawia się uniwersalizmowi, nadaje bohaterom swoich teledysków konkretną tożsamość, posługuje się symbolami które są rozpoznawalne w kulturze masowej. Trzeba pamiętać, że Polacy w większości nie maja jakiejkolwiek tożsamości, oprócz tej pokracznej post-prlowskiej.



          Fan Donatan:

          Zdegenerowaną anty-„kulturę”, robiącą z ludzi bezmyślne, pijane i „walące” wszystko co się rusza bydło tylko ktoś niepoważny nazywa „kulturą masową”.
          Propagowanie tej zgilizny i degeneracji jest pomaganiem tym, którzy chcą z nas zrobić bydło. I nie bredź o „pokracznej post-prlowskiej tożsamości”. Była o wiele zdrowsza niż obecna. Ponadto głębszy wpływ na Polaków wywarło żydo-chrześcijaństwo, a nie PRL. Na szczęście budzi się powoli Słowiański Duch. Który Donatam obraża, prymitywizuje i hańbi!
          opolczyk

          Lubię to

          • Na YT ten teledysk podoba się głównie ze względu na ładne cycki (czytałam komentarze)http://www.youtube.com/watch?v=rr1DSgjhRqE
            Donatan nie ma nic wspólnego ze słowiańską twórczością, ale tak to jest, jak facet myśli tą mniejszą główką.
            Polecałam u siebie Donatana, bo spodobała mi się nuta, którą stworzył z Percival. I na tym koniec.

            Piszesz : ” To zbudowanie tabu, wartości, nakazów i zakazów czyli kultury wymaga pracy” – kultura nie ma nic wspólnego z budowaniem tabu, nakazów i zakazów. A żeby posiadać kulturę osobistą trzeba mieć poukładane w głowie, czego tobie i twojemu idolowi brakuje.
            W czapce leżącej na chlebie nie widzę nic zabawnego a prawdziwe Słowianki, to majtają cyckami, ale swoim facetom, i to jeszcze jak, a nie publicznie przed śliniącymi się dzieciakami w internecie. A dęcie w róg z wstawką dźwięków, jakie wydaje krowa, Donatan wyszedł na osła, który nie może się odnaleźć podczas rykowiska wśród jeleni.

            Lubię to

          • Pan Opolczyk jak zwykle uprawia „magie”. Nie neguje pańskiej działalności tzn. nie oceniam jej negatywnie. Gdyby cywilizacja łacińska to był PiS, a słowiańska PO, to pan by był takim niesiołem. Cudownie pan beszta i obrzydza PiS. Natomiast Donatan jest świetnie sprzedaje słowiańszcyzne. Ma impakt, jego przekaz jest atrakcyjny. Zły i dobry policjant. Moim zdaniem powinniście działać razem, się uzupełniać. Pan jako moralizator wywiązuje się znakomicie. Niestety z pewnej perspektywy przypomina to zrzędzenie starego klechy, który straszy ogniem piekielnym dzieci uprawiające seks przedmałżeński.



            Fan Donatana

            Obrażasz mnie pan, przyrównując do Niesiołowskiego. PO to taka sama żydowska agentura jak PiS.
            https://opolczykpl.wordpress.com/2013/06/17/bzdurna-szkodliwa-propaganda-opakowana-w-patriotyzm-i-niezalezne-myslenie/
            https://opolczykpl.wordpress.com/2013/06/19/ruska-agentura-po/
            A Donatan ma tyle ze Słowiańszczyzną co ja z chińszczyzną.
            Nie mam nic przeciwko seksowi przedmałżeńskiemu. Słowianie wolni byli od żydłackiej pruderii. Ale nie byli też wyuzdaną dziczą. Przedstawianie Słowiańszczyzny jako tylko seks, pijatyki i bijatyki jest jej prymitywizacją. Słowiańszczyzna to była przede wszystkim duchowość, a nie chlanie i kopulowanie.
            Pisz se pan u donatanowców i tam propaguj ten wasz prymitywizm
            opolczyk

            Lubię to

          • ( – – – )

            Komentarz usunięty.



            Fan Donatana:

            To, że Pan mnie się czepia, jest mi obojętne. Ale bezpodstawne czepianie się Doborsławy – tego już za wiele. To Pan jest przemaglowany „Pytanio-Śniadaniową propagandą”. Nie ona.
            Powtarzam co napisałem poprzednio – idź se pan do donatanowców. U mnie prymitywu i anty-kultury udrapowanej w „Słowiańskość” propagować nie dam.
            Ma Pan szlaban.
            opolczyk

            Lubię to

    • Już kilka dni wcześniej to „cuś” podniosło mi ciśnienie. 0:56 szubienica na ścianie ale to detal w porównaniu do tej czapki na chlebie! (0:23)

      Lubię to

    • A czego można się spodziwac po patologi społecznej czyli hip-hop ,rap itp ?! I pomyślec ,że Percival brał udział w ” Równonocy ” ?! To żenada …

      Lubię to

    • No nie wiem czy takie obrzydliwe,nie przepadam za muzyką Donatana ale lubię go, a na wstęp do pornusa to jest zbyt ambitne.W polskim porno by było „chcesz się rozmnażać,masz tu stówkę panno lekkich obyczajów”. Podobno Żydzi lubią oglądać pornusy od tyłu,bo dziwka zawsze oddaje pieniądze dobre

      Lubię to

  5. Dyskusja wprowadza przykłady dywersji idiologicznej nakierowanej na Słowian i tzw. kultury tłumo-litarnej mającej na celu demoralizację , docelowo zniszczenie Słowian. Przeciwdziałanie takim faktom i zjawiskom : przede wszystkim ich demaskacja. Ponadto popularyzowanie wiedzy na temat dywersji ideologicznej i wojny informacyjnej prowadzonej między innymi poprzez tzw. kulturę masową, w tym muzykę, taniec , film , sztukę. Oto kolejny przykład tej „kultury” :

    Lubię to

  6. alez oczywiscie , ze teledysk Donatana jest chamski, plytki i wlasciwie nie rozni sie niczym od teledyskow amerykanskich Czarnych raperow czy innych tego typu grajkow, propagujacych seks, przemoc, agresje, cwaniactwo i kult pieniadza, kult posiadania, to rozpasanie na maksa. co z tego, ze poprzebierane sa panienki w stroje ludowe, i akcja teledysku ma miejsce w polskiej wiosce, tak naprawde to tylko opakowanie, a zawartosc ta sama co reszta smieci plynacych z powszechnych mediow. ludziom, szczegolnie mlodym, potrzebny jest przyklad innego zycia niz ten jaki narzuca system. Musza byc wartosci , ktore buduja czlowieka, opieraja sie na szacunku do kobiet, do rodziny, do otaczajacej nas Przyrody. to jest wazne co podwyzsza nasza wrazliwosc, swiadomosc. bo to wyplywa ze zrodla i nie jest wymyslem hipisow, lecz tym co stanowilo podstawe zycia Dawnych Ludzi. Naszych Praprzodkow. u Donatana razi mnie brak zrozumienia sedna sprawy. Nie widze tam przebudzenia i przemiany duchowej, to co widze to jedynie moda na folklor slowianski . To pustka. Poza tym nie lubie tej „waznosci” typu „kim to my nie jestesmy”. Duma slowianska musi byc pokryta czynami chwalebnymi, wiedza o wlasnej kulturze, to szlachetnosc polaczona ze skromnoscia. Mam dosc obrazu Slowianina wiecznie pijanego w szalenczej wiejskiej zabawie i glupkowatej Slowianeczki z cycami na wierzchu, krecacej tylkiem na wszystkie strony. Bo tak nie jest i Slowianie maja o wiele wiecej do zaoferowania. Pozdrawiam wszystkich poganskich braci i siostry 🙂 i mimo roznic w pogladach , pamietajmy , ze w jednosci sila, Slawa! … and Keep Europe Pagan !

    Marta:

    Do Ciebie fan Donatana też napisał komentarz. Ale go skasowałem. Były to głupoty i bzury broniące jego anty-kultury.
    opolczyk

    Lubię to

  7. W Rosji mimo tego że też tam istnieje chrześcijanizm nie doszło do takiego odmóżdżenia żydobredniami jak w Polsce .Putin zręcznie lawiruje w polityce religijno/społecznej, on nas pogan Słowian jeszcze mile zaskoczy ! Wielkie odległości w Rosji (wręcz gigantyczne) po prostu pozwoliły ludziom na wsiach ostać się przy starych Słowiańskich obrzędach, wierzeniach i ogólnie kulturze. W Polsce to już koniec, ten kraj trzeba wpierw zaorać aby coś nowego wyrosło.Niestety jestem wielkim pesymistą co do odrodzenia się ducha Słowiańskiego w Polsce 😦 Jedyna nadzieja to Rosja od niej musi przyjść odrodzona, potężna Słowiańszczyzna.

    Lubię to

  8. Nie powstrzymam się. Też chcę to u siebie 🙂 O zgodę na podebranie pytam tylko z grzeczności, bo i tak odmowy nie przyjmę 😉

    Lubię to

  9. Trochę za późno odpowiadam izraelskiemu prowokatorowi,ale rzeź wołyńska była odpowiedzią na chamskie katoliczenie Ukraińców u kresu RONu.Jesteśmy sami sobie winni,II RP dyskryminowała Ukraińców.I nie pieprz prowokatorze o zbrodniach słowian na słowianach,było minęło i się nie powtórzy.A waszą linią obrony jest Bagration joł? Bagration czyli że niby Sowieci stali i patrzyli jak Warszawa się wykrwawia podczas powstania.A pomyśleliście o tym że Sowiety nie mogli pomóc Warszawie bo:
    1.Sam Stalin był w szoku że tak szybko przegonił Niemców do centrum Polski,bo Sowiety stali pod Warszawą w sierpniu choć Stalin myślał że do stolicy dojdą na jesieni
    2.W związku z tym szybkim dojściem do centrum Polski drastycznie wydłużyły się linie zaopatrzenia Armii Czerwonej, wojna to nie szachy, jakby Sowiety ruszyli na stolicę Niemcy mogli przerwać im drogi zaopatrzenia
    3.Sowiety nawet gdyby chcieli nie mogli pomóc powstańcom,patrz punkt drugi prowokatorze.

    Lubię to

    • Radzik59 Polak Nie katolik,

      1. Dla ludobójstwa nie ma żadnego alibi. Każde ludobójstwo z jakiegokolwiek powodu należy potępić.

      Wobec Ukraińców zarówno sanacja jak i skatoliczona szlachta postępowały haniebnie i po barbarzyńsku. To powinniśmy potępić i za to Ukraińców przeprosić. Ale nawet te arcyważne zaszłości z przeszłości nie są dla ludobójców z UON/UPA żadnym wytłumaczeniem ani alibi.

      2. Do powstania popchał warszawską AK rząd londyński, w którym ważną zakulisową rolę odgrywał Żyd Józef Retinger, późniejszy założyciel Grupy Bilderberga. Chodziło w tym naturalnie o wymordowanie rękami Niemców warszawskiej AK i inteligencji. Stalinowi było to jak najbardziej na rękę – potężna siatka konspiracyjna w Warszawie byłaby trudna do rozbicia przez żydo-UB. Dlago Stalin pozwolił Warszawę zniszczyć i nie przyszedł jej na pomoc. Choć – gdy chciał – mógłby to zrobić.
      Aż tak daleko tego zbrodniarza wybielać nie ma powodu.

      Lubię to

      • Wiem wiem Opolczyku że dla ludobójstwa nie ma uprawiedliwień,ale nie zaprzeczysz tego że gdyby nie chamskie katoliczenie i dyskryminacja,to nie doszło by do tego. Polacy i Ukraińcy raczej nigdy się nie pogodzą tak samo jak Chorwaci i Serbowie, chociaż mam nadzieję że się mylę,i obym się mylił ku chwale Naszej Słowiańskiej Braci.

        Ja nie uważam Ukraińców za wrogów i nie muszę się z nimi „godzić” bo z nimi nie walczę. A Serbowie i Chorwaci w ramach Jugosławii żyli kilkadziesiąt lat obok siebie i się nie mordowali nawzajem. Gdyby nie szczucie z zewnątrz to za dwa trzy pokolenia stare waśnie poszłyby u nich w zapomnienie.
        opolczyk

        Lubię to

      • A i jeszcze jedno dodam Opolczyku, mimo tego że nie popieram herezji kato polaczków że Stalin specjalnie nie pomógł Warszawie,i w tym aspekcie bronię Stalina,to akurat w pozostałych aspektach tępię i nienawidzę Stalina.Dla mnie Stalin jest ludobójcą (chociaż jahwe jest większym),a nie propagatorem Słowiańszczyzny,i dziadzia Waldi nie jest mym idolem.Nie rozumiem Polaków kochających Stalina, tak samo jak tych kochających Hitlera vel polscy komuniści i polscy narodowi socjaliści,czystość białej rasy (sieg heil, naszym wzorem jest rudolf hess,w sierpniu palimy znicze na grobach powstańców, a 70pare lat temu byśmy zgnili w obozach),nie rozumiem ich,może jestem za głupi na te czasy

        Lubię to

  10. Wizun to idiota, zwalcza jahwistów,a sam stosuje ich metody.Po pierwsze panie Wizun rap mimo tego że jest muzyką jak ty to zwiesz nizin społecznych to nie jest muzyką idiotów,ale niziny nie znaczy że debile,po drugie sporo raperów tera jest po studiach, rzadko słucham polskiego rapu bo wolę czarnych braci. WIZUN nie jesteś taki mądry żeby napisać dobry rapowy kawałek,bo tu potrzebna jest spora wiedza,rymy na czasownikach to szajs,jak mawia moja kuzynka pół Polka pół Niemka.Taki Jacek Cygan by w rapie nic nie osiągnął,a dla was to zwykłe gadanie do podkładu,nie nie nie, śpiewać jest trudno, rapować też jest trudno,to nie zwykłe gadanie.Pogodźcie się z tym że my raperzy jesteśmy Waszymi sojusznikami w walce z systemem i jahwistami.Jak nas nie lubicie to zamknijcie nas w obozach,to sami potwierdzicie swoją jahwistyczną mentalność.My codziennie umieramy patrząc na nasz zakłamany kraj i naród,więc jak byśmy umarli jeden raz w obozie,to dla nas byłaby przysługa

    Lubię to

  11. Wiesz co to jest komercja? Chyba to samo co populizm. Wątpię w to żeby Donatan był komercyjny chociaż jego płyta sprzedała się w ponad 100 tysiaków egzemplarzy.Gdyby sam Donatan poleciał na bicie „obrzezany cieśla moim panem” to by potroił sprzedaż. Ale Donatan jest tzw didżejem,on robił bity i zapraszał raperów żeby nawijali pod jego pomysły bitowe. Więc nie nazywaj Donatana komercją, komercyjni mogą być raperzy którzy już są wyklęci ze środowiska hip hopowego,ale taki Donatan nie jest komercyjny mimo tego że był na top trendy,bo sprzedał więcej płyt niż Kasia Kowalczyk czy Justynka Steczkowska. Komercją nazwę Donatana wtedy gdy nagra drugi taki sam album z gościnnym trackiem jahwisty podającym się za pra pra pra wnuka Swarożyca w tracku „Polacy przechodźcie na jahwizm”

    Lubię to

    • Radzik59 Polak Nie katolik,

      Jeśli chcesz kontynuować z Wizunem dyskusje o rapie – wymienię pomiędzy wami maile i róbcie to prywatnie.
      Co do teledysku Donatana – Świętobor ma rację. I co widzisz „zbyt ambitnego” w tym obrzydlistwie? Nawet co niektóre pornusy – jak podejrzewam – mogą być ambitniejsze od tej chały.
      Jest to oczywista chamska komercja. Nie wyobrażam sobie teledysku z obrzezanym cieślą robiącym taką furorę – ponad 37 miliony kliknięć, ponad 11 tys. komentarzy:

      I na dodatek wersja angielskojęzyczna. Która ma zapewne zachęcać zachodnich bydlaków na seksualne wojaże do „Słowianek” do Polski.
      http://www.eska.pl/news/slavic_girls_-_donatan_i_cleo_czyli_my_slowianie_po_angielsku_premiera_video/93508

      Popatrz na ten teledysk i jego „okładkę”

      W języku gówniarzerii i bydlaków wychowanych na internetowych pornusach co może ona oznaczać? Bo ja odczytuję ją tak – przyjdź frajerze, zrobię ci „loda”. Bez gumki…

      Już sam nowy ang. tytuł „Slavic Girls” potwierdził to, o czym wcześniej napisałem w odpowiedzi (jako „Admin”) – że w oryg. polskiej wersji teledysku wcale nie chodziło o promocję Słowian (a m.in. o „reklamę” słowiańskich dziewcząt) …

      Ad. „okładka”: „Występuje pod pseudonimem Luxuria Astaroth
      jest 17-letnią modelką, która wystąpiła w teledysku Donatana.”

      Admin

      Lubię to

      • Szczerze to ja nie wiedziałem że ta luxuria ma 17 lat myślałem że jest starsza.A ogólnie mówiąc to szanuję Rosjanki Białorusinki i Ukrainki,ale sam widziałem co nasze Polki wyczyniają w Londynie,więc nic nie mówię.Ale jak to jest jak dziewczyna dzwoni i mówi że kocha,a na drugi dzień pieprzy się z angolem za fabryką. Zresztą w anglii i Polacy i Polki zapracowali na swoją opinię.Ale ważne jest żebyśmy my zapracowali na wolną nie żydłacką Polskę,a potem na Zjednoczony Słowiański Front Jedności,albo FS Front Słowiański pozdrawiam

        Lubię to

  12. Perun rzuca błyskawicę,oświetla moją drogę.Mój ulubiony Bóg obok Świętowida i Mokoszy.

    Lubię to

  13. Jakoś tak naszło mnie na przemyślenia „fed up with the bullshit” jakby powiedział jahwista mea culpa,to sam ten dźwięk jest barbarzyński.Nasz polski język może brzmi barbarzyński ale czasem oddaje dźwięki naszej matki Mokoszy.Przykładowo wyraz szumi albo trzeszczy,Niemiec tego nie wymówi,a odpowiedniki angielskie nie oddają natury tych wyrazów. Można szanować Świętowida jako Ojca naszych Bogów? Bo czytałem o Słowiańskich (specjalnie) Bogach,i piszą że Świętowid to główny Bóg Słowiański.Mam pytanie,kto jest Bogiem Bogów u Nas? Świętowid czy Swarożyc? Ja akurat czczę Świętowida Mokoszę (jako matkę dającą nam przeżyć, vide plony zbierane na wiosnę),i Peruna (jako oświeconego Boga który zamiast mnie karać piekłem za przewinienia tylko rzuca pioruny błyskawice oświatlając mą drogę do oświecenia,bo On Sam dobrze wie że my jesteśmy tylko i aż ludźmi).A Swarożyc i Swaróg,gdzieś spotkałem się z teorią że to nie ojciec i syn, ktoś dowodził że Swaróg jest demiurgiem jak jahwe

    Lubię to

  14. Chyba jestem tu najmłodszy i najgłupszy,liczba 59 jest moją ulubioną,nie oddaje ona mojego roku urodzenia, wczoraj roku Świętowidowego obchodziłem 28 urodziny.Od prawie dekady opozycja jahwistów,od prawie roku szukam prawdy, wierzę w Naszych Bogów,i zastanawiam się nad wstąpieniem do Rodzimowierców, ale nie chcę być ograniczany przez dogmaty,i chciałbym pozostać tak jak do tej pory tak zwanym wolnomyślicielem,po prostu chcę czcić Świętowida Mokoszę i Peruna,i nie chcialbym żeby ktoś narzucał mi jakich Bogów mam czcić.

    Lubię to

  15. Ja sam Ukraińca żadnego nie znam więc nie wiem czy ich lubię,mój pradziadek Białorusin z Mińska.Ja uważam się za Polaka,mi zawsze powtarzali „lepiej z Ruskiem się zgubić niż z Ukraińcem znaleźć”.Nie popieram wstąpienia Ukrainy do unii bo oni będą klepać taką samą biedę jak i my,nie gniewam się z Ukraińcami,ale czytając o ich metodach zabijania to przyznam że trochę się boję tego żeby nie przyszło im do głowy odbijania Przemyśla. Ja tylko mam nadzieję że „Svoboda” mająca kilka procent poparcia nie nabije do głowy reszty Ukraińców stwierdzenia „Riezat Lachiv”.

    Lubię to

  16. Mam do Ciebie Opolczyku pytanie.Co sądzisz o „żołnierzach wyklętych”? Czy rzeczywiście walczyli oni o prawdziwą Słowiańską Polskę,czy o klerykalną katolicką Wolskę?Ja nie wiem co o nich myśleć, wśród żołnierzy wyklętych jest kilku którzy oddali się sprawie ze szlachetnych pobudek, ale jest też kilku morderców i bandytów (chyba Ogień,postrach Podhala).Czytam o żołnierzach wyklętych teksty kato prawiczków i komsomołców.Świat nie jest czarno biały jak to myślą prawiczki i lewaki, trza wyrobić sobie własne zdanie

    Lubię to

    • Już to, że kult „wyklętych” nagłaśnia żydo-PiS powinien skłaniać myślących ludzi do zastanowienia.
      „Wyklęci” nie walczyli o Polskę słowiańską. Walczyli o Polskę przedwojenną, katolicką, związaną z zachodem, który nas zdradził. Już to było zwykłym szaleństwem. A porywanie się na żydo-komunę, za którą stała żydo-bolszewicka stalinowska ZSRR, pogromczyni III Rzeszy, z garstką ludzi – to było kolejne szaleństwo.
      Zresztą – co będę się powtarzał – o „wyklętych” wypowiedziałem się tutaj:
      https://opolczykpl.wordpress.com/2013/02/28/zydowska-agentura-idzie-w-zaparte/

      Lubię to

  17. To Twój blog nie mój, nie odczuwam potrzeby dyskusji o rapie z kimś ograniczonym typu ten ktoś (zapomniałem ksywki).Zapomnijmy o rapie.W pierwszym rzędzie jesteśmy Słowianami (tak a propos nie lubię polskiego rapu bo nasi są słabi, amerykańcy nie skomercjalizowani tylko ci z podziemi mają sporo do powiedzenia na wielokrotnych rymach,i nie przekazują herezji typu „bitch” albo „fuck the police”). Sława

    Lubię to

  18. Statystycznie na 10 powstańców jedna giwera,to wygląda na to że specjalnie rozbroili Warszawiaków kilka tygodni przed powstaniem,i na czyjś rozkaz popchnęli Warszawę ku zagładzie.Ja akurat jestem z Mławy po niemiecku Milau czy Mielau,za czasów II RP miasto przy granicy z Prusami,hitlerowcy uważali Mławę za swoje miasteczko więc za bardzo go nie zniszczyli.Było u nas małe getto,ale podobnież ogólnie Niemcy u nas nie szaleli,dopiero jak Armia Czerwona szła to Niemcy zaczęli rozstrzeliwać więźniów.Ogólnie starzy ludzie dobrze wspominają Niemców,ale i na Armię Czerwoną też rzadko mówią źle. Mieliśmy te szczęście że Mława jako małe miasteczko nie było celem większej eksterminacji czy wywózek,ogólnie spokój za czasów Werhmachtu i za czasów Armii Czerwonej

    Lubię to

Możliwość komentowania jest wyłączona.